نوشته شده توسط : کنکور نویس

جهت دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی صرفا از منوی "ورود دانش آموزان" با استفاده از نام کاربری و رمز عبور دانش آموز استفاده نمائید. در صورت استفاده از منوی "ورود فرهنگیان یا عموم مردم" با خطا مواجه خواهید شد.

برای ورود به جلسه المپیاد علمی، به همراه داشتن کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی عکس دار ضروری می باشد. تمامی دانش آموزانی که در المپیاد علمی دانش آموزی ثبت نام نموده اند، برای دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی، باید حداقل 3 روز قبل از برگزاری آزمون به سامانه  my.medu.ir مراجعه نمایند و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، محل حوزه امتحانی و زمان دقیق برگزاری آزمون، در کارت ورود به جلسه المپیاد قابل مشاهده است. همچنین آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام،‌ موفق به پرداخت هزینه ثبت نام نشده‌اند، ضمن  مراجعه به سامانه و انجام عملیات پرداخت،‌ثبت نام را تکمیل وکارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

شرایط ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی

جهت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲، داشتن کارت ورود به جلسه عکس‌دار الزامی می باشد. کارت ورود به جلسه آزمون علمی دانش آموزی در المپیاد معمولا ۳ تا ۴ روز قبل از روز برگزاری آزمون توزیع می شود.

دانش آموزانی که در ثبت نام آزمون المپیاد علمی دانش آموزی سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ شرکت کرده اند، باید در زمان مقرر با داشتن کد پیگیری که در زمان ثبت نام دریافت کرده اند، اقدام به دریافت این کارت نمایند.

گفتنی است که در این کارت اطلاعاتی اعم از زمان آزمون و  محل حوزه امتحانی درج شده است.

لازم به ذکر است داوطلبانی که کارت آنها بدون عکس یا مهر مدرسه باشد، اجازه حضور در جلسه آزمون المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ را ندارد. اما فعلا با توجه به شیوع ویروس کرونا و غیر حضوری بودن مدارس، تا اطلاع ثانوی فعلا نیاز نیست برای ممهور کردن کارت ورود به جلسه خود، اقدام کنید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

المپیاد های دانش آموزی در یک دوره و بازه زمانی برگزار نمیشه و در حقیقت در سه مرحله برگزار میشن و دانش آموزا باید پیگیر اطلاعیه های وزارت آموزش و پرورش باشن. تا سال گذشته تمامی اطلاعات ثبت نامی و اطلاعیه ها در سایت oly.medu.ir انجام می شد ولی برای سال جاری تمامی مراحل المپیاد از ثبت نام تا اعلام نتایج و ... از طریق سایت my.medu.ir انجام می شه. دانش آموزا می بایست پیگیر اطلاعیه های سایت my.medu.ir باشند تا از زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون هر دوره با خبر بشن.

آزمون المپیاد دانش آموزی دارای چند مرحله می باشد. زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد مرحله اول، مرحله دوم، دوره تابستان و دوره طلایی کشور چند روز پیش از برگزاری آزمون آغاز می گردد و کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی از طریق سامانه my.medu.ir  قابل مشاهده و دریافت است.

زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد دانش آموزی از طریق سامانه my.medu.ir منتشر خواهد شد. بر اساس تجربه پیش بینی می کنیم دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد مرحله اول اواخر دی ماه امکان پذیر شده و از این طریق در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

امکان دریافت کارت ورود به جلسه المپیادهای علمی در سال تحصیلی 1402-1401 آغاز گردید. بر این اساس دانش آموزانی که در موعد مقرر با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام خود اقدام نموده اند می توانند با وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود از طریق سامانه my.medu.ir نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند. 

کارت ورود به جلسه آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ در مراحل (اول، دوم، دوره تابستانی و دوره طلایی) کشور در بازه های زمانی مختلف و معمولا ۳ روز قبل از زمان برگزاری آزمون المپیاد های علمی انجام می شود، که در ادامه به شرح زمان دریافت کارت ورود به جلسه هر یک از مراحل پرداخته ایم.

مطابق آخرین اطلاعیه منتشر شده در سامانه المپیاد دانش آموزی، امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی دانش آموزی برای داوطلبانی که اقدام به تکمیل فرم ثبت نام کردند، تا ساعت ۸ صبح یکشنبه ۳ بهمن ماه امکان پذیر می باشد.

لازم به ذکر است سالانه کارت ورود به جلسه آزمون المپیاد علمی، برای مرحله اول در بهمن همان سال و برای مرحله دوم در اواخر خرداد سال ۱۴۰۲ توزیع می گردید. مراحل آموزشی تابستانی و طلایی سال گذشته هنوز در جریان است که در شهریور و دی ماه برگزار خواهد شد.

زمان انتشار کارت ورود به جلسه دوره مراحل تابستانی و طلایی به محض اعلام شدن، در این مقاله قرار خواهد گرفت.

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه المپیاد مرحله اول
کارت ورود به جلسه المپیاد کامپیوتر 1401/10/28
کارت ورود به جلسه المپیاد جغرافیا 1401/10/28
کارت ورود به جلسه المپیاد زمین شناسی 1401/10/28
کارت ورود به جلسه المپیاد شیمی 1401/10/29
کارت ورود به جلسه المپیاد تفکر و کار آفرینی 1401/10/29
کارت ورود به جلسه المپیاد نجوم 1401/10/30
کارت ورود به جلسه المپیاد سلول های بنیادی 1401/10/30

 





:: برچسب‌ها: المپیاد ,
:: بازدید از این مطلب : 593
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: