نوشته شده توسط : کنکور نویس

اهمیت سلامت پوست و مو

زمانی که بدن خود را ارزیابی می کنید، متوجه می شوید که پوست گسترده ترین بخش بدن را تشکیل می دهد. این عضو اگرچه هیچ حرکتی ندارد اما عضوی مهم است. از مهم ترین نقش های پوست در حفظ سلامت بدن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پوست مانند لایه محافظی است که از بدن در برابر آسیب های محیطی و جراحات مانند عفونت ها و باکتری ها محافظت می کند.
  • مانع از جذب اشعه های مضر خورشید به بدن می شود.
  • با دریافت نور آفتاب، ویتامین D مورد نیاز بدن را تامین کند.
  • وظیفه انتقال حس به بدن را برعهده دارد.
  • حرارت بدن را تنظیم می کند.

پوست علاوه بر وظیفه حفظ سلامت، یکی از فاکتورهای زیبایی و جوانی فرد نیز هست. داشتن پوست و مویی زیبا چهره را جوان و شاداب نشان می دهد. اما آیا همه افراد از سلامت کامل پوست و مو برخوردارند؟ خیر؛ گاهی به دلایل ژنتیکی و محیطی با مشکلاتی مانند آکنه، لک های پوستی، چین و چروک، تیرگی پوست، ریزش مو و … مواجه می شوند. درماتولوژی یا تخصص پوست، مو و زیبایی در این جا به افراد کمک می کند تا بتوانند زیبایی بیشتری را تجربه کنند. در ادامه با این تخصص بیشتر آشنا خواهیم شد.

متخصص پوست و زیبایی کیست؟

درماتولوژی چیست؟

زمانی که پوست یا مو به دلایل مختلف با مشکلات و بیماری ها درگیر می شود، به زیبایی شما لطمه می زند. به همین دلیل اولین راه حلی که به ذهنتان می رسد مراجعه به یک دکتر متخصص پوست و موی خوب است. درماتولوژیست یا متخصص پوست و مو و زیبایی به کمک علم و دانش خود و با استفاده از دارو یا تکنولوژی های روز به درمان مشکلات می پردازد.

خدمات متخصص پوست و مو به دو بخش درمانی و زیبایی تقسیم می شود که در ادامه با هر یک از این خدمات آشنا خواهیم شد.

 

مشکلات پوستی مثل اگزما ، آکنه ، تاول ، کهیر و … با توجه به علائم و شدتی که دارند ، کاملا متنوع هستند. این مشکلات می توانند دائمی باشند یا موقتی ، دردناک باشند یا بدون درد ، ریشه ژنتیکی داشته باشند یا نداشته باشند. بعضی از مشکلات پوستی اهمیت زیادی ندارند مثل جای جوش که با رعایت چند نکته ساده و استفاده از کرم های مخصوص رفع می شوند اما برخی مشکلات پوستی ممکن است نشانه مشکل جدی در بدن باشند و حتما باید با دیدن هر نوع علائمی مشکوک به متخصص پوست مراجعه کرد. اگر شما هم از مشکلات پوستی رنج می برید و به دنبال بهترین دکتر پوست تهران هستید ، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا 10 دکتر پوست برتر تهران را خدمتتان معرفی کنیم.

بهترین دکتر پوست تهران

لیست کاملی از بهترین پزشکان متخصص پوست ، مو و زیبایی تهران برای درمان بیماری همچون ریزش مو ، سرطان پوست ، کهیر ، آکنه و …. در ادامه معرفی شده اند. تمام پزشک های معرفی شده از بهترین متخصصان تهران هستند و می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی تعیین نوبت کنید. حتما در جلسات مشاوره که توسط کلینیک های زیبایی برگزار می شوند شرکت کنید تا در انتخاب بهترین دکتر پوست تهران تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

منبع : بهترین متخصص پوست در تهران



:: برچسب‌ها: دکتر پوست ,
:: بازدید از این مطلب : 519
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

با توجه به مسری بودن شیوع ویروس کرونا ، در حال حاضر امکان برگزاری دوره ها و آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان به صورت حضوری وجود ندارد و بنا به تصمیم وزارت آموزش و پرورش کشور ، تمامی دوره های غیر حضوری و به روش آنلاین اجرا خواهد شد. لذا فراگیران گرامی می بایست از طریق مراجعه به سایت Ltms.medu.ir ، ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان را انجام داده و سپس از طریق سایت رایادرس در آزمون های پایان دوره شرکت نمایند.

 

 

 

راهنمای ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان

برای ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان باید وارد سایت Ltms.medu.ir شوید و سپس همانطور که در تصویر مشخص است ، بخش ” ثبت نام متقاضیان مدرس “ را انتخاب کنید.

ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

 

 

تمام شرایط و تذکرات را با دقت مطالعه کنید و سپس گزینه ” مطالب فوق را مطالعه کردم و مایل به ثبت نام می باشم “  تایید کنید

 

سپس باید مطابق تصویر زیر ، دستگاه ، استان و منطقه مورد تقاضای خود برای تدریس را انتخاب کنید و بر روی گزینه “تایید و ادامه” کلیک نمایید.

 

پس از انتخاب نام استان و دانشگاه درخواستی ، فرم ثبت نام را با اطلاعات خواسته شده به دقت تکمیل کنید.

 

 

 

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

 

 

 

پس از تکمیل فرم ثبت نام در نهایت گزینه “ثبت اطلاعات” را انتخاب کنید.

 

 

با تایید کردن ، پیغام  ” ثبت نام شما با موفقیت انجام شد “ مشاهده می کنید که نام کاربری و رمز عبور نیز به شما ارائه داده شده است.

حال باید مجددا صفحه ابتدایی سامانه برگردید و پس از درج اطلاعات خود ( نام کاربری، رمز عبور و کد امنیتی ) و انتخاب گزینه “فراگیر” از قسمت “کاربر” بر روی عبارت “ورود به سامانه” کلیک کنید.

 

 

در صفحه زیر باید تمام اطلاعات فردی و شناسنامه ای خود را تایید و تکمیل کنید و در نهایت در صورت موفقیت آمیز بودن ثبت نام ، کد رهگیری برای شما صادر می شود.

 

 

شما عزیزان میتوانید هرگونه سوال و ابهام خود را در مورد نحوه ثبت نام در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان از مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما بپرسید ،

 

 
 

راهنمای مشاهده دوره های ثبت نام شده ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان

پس از آنکه ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان را انجام دادید ، می توانید برای اطلاع از لیست دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان وارد بخش “ورود متقاضیان مدرسی“ که در تصویر زیر مشخص شده است ، شوید.

 

 

سپس نام کاربری و رمز عبور را که در زمان ثبت نام به آن ها ارائه شده است را در این بخش درج کنند.

 

 

حال از منوی سایت طبق تصویر راهنمای زیر ، گزینه ” دوره های ثبت نام شده “ را انتخاب کنید.

 

 

در تصویر زیر ، دوره های ضمن خدمت ثبت نامی یکی از فراگیران نمایش داده شده است که ساعت برگزاری آزمون ها در سه نوبت اول ، دوم ، سوم و عنوان و کد دوره ها به همراه مدت زمان آموزشی هر دوره مشخص است.

 

 
 

نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان ، 12 از 20 است. آزمون دوره های غیر حضوری ضمن خدمت فرهنگیان در 4 مرحله برگزار می شود که میانگین نمرات اکتسابی فراگیران در این 4 مرحله باید 12 باشد.

 

 
 

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان از دوره هایی با 6 الی 48 ساعت آموزشی تشکیل شده است که فراگیران می بایست با توجه به رشته شغلی خود این دوره ها را بگذرانند.

دانلود فایل لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

برای دریافت لیست و اطلاعات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان فایل pdf زیرا را دانلود کنید و همچنین جهت اطلاع از لیست دوره های رایگان ضمن خدمت فرهنگیان می توانید وارد لینک قرار داده شده شوید.

 

 

پاسخ به سوالات پر تکرار

حداکثر ساعت آموزش کارمندان وزارت آموزش و پرورش در یک سال مالی یعنی از ابتدای فروردین ماه تا انتهای اسفند ماه ، 200 ساعت است.

  • نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان چقدر است ؟

فراگیران در مجموع باید میانگین نمرات 4 آزمون 12 از 20 داشته باشند.

از طریق گزینه “فراموش کردن رمز فراگیران” در منوی اصلی سامانه  ،می توان رمز ورود به سایت را بازیابی کرد.

 

منبع : ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان



:: برچسب‌ها: ضمن خدمت فرهنگیان ,
:: بازدید از این مطلب : 694
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مرداد 1400 | نظرات ()