نوشته شده توسط : کنکور نویس

 

 

⭕️ امتیازات ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان:

میتوانید برای کسب اطلاع کاملتر راجع به میزان حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این مطلب را نیز مطالعه بفرمایید: https://pasokhbama.com/حقوق-دانشجویان-فرهنگیان-چقدر-است؟/
حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان چقدر است؟

️ ️ 1- به شما ماهیانه حقوق یا بورسیه تعلق می گیرد که آخرین جمله آن برای دانشجویان حدود 3،568،8 هزار تومان است و قرار است در سال 3 باشد و به 2.8 تومان اضافه می شود و می شود سالانه اضافه شود

البته این مبلغ همیشه به جیب دانشجو نمی رود و کسانی که از خوابگاه استفاده می کنند حدود 45٪ دریافت می کنند و در صورت عدم استفاده از خوابگاه ، حدود 25٪ از این مبلغ از حقوق آنها کسر می شود.

همچنین توجه داشته باشید که پردیس فرهنگیان با پردیس خودمختار (بین المللی) متفاوت است ، گرچه به دو دانشگاه اول دانشگاه گفته می شود. شما هنگام تحصیل در پردیس فرهنگیان شهریه پرداخت نمی کنید اما برای تحصیل در پردیس خودمختار باید شهریه پرداخت کنید.

حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در سال 99
حداقل دستمزد به دانشجویان معلم در سراسر کشور تعلق می گیرد

 

ان-2- فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان نیازی به خدمت سربازی ندارند. البته طبق جدیدترین اخبار ، آقایان باید پس از اتمام تحصیلات دوره مقدماتی رزم را بگذرانند.

شما ️ 3- در آینده به عنوان معلم آموزش و پرورش استخدام خواهید شد و دیگر نگران بیکاری نیستید.

️ ️ 4- دوره 4 ساله دانشجویی شما بخشی از سوابق Cariton شما است و در یک دوره آزمایشی رسمی 4 ساله هستید. پس از 4 سال ، به طور رسمی به عنوان معلم آموزش و پرورش استخدام خواهید شد.

نمرات دانشگاه فرهنگیان
نمرات دانشگاه فرهنگیان
فرهنگی چرا دانشگاه فرهنگیان ؟؟ !!
نکاتی وجود دارد که ما را به این مجموعه علاقه مند می کند و یکی از مزایای دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبان و دانشجو معلمان است:

؟ 1. ضمانت شغلی:

از لحظه ورود به دانشگاه ، در وزارت آموزش و پرورش استخدام می شوید و طبق قوانین فعلی ، 4 سال تحصیل بخشی از تجربه کاری شماست و مستحق دریافت حقوق و بورسیه می باشید.

درسهای مهم برای پذیرش آموزش معلم

؟ 2. آینده:

در کلیه رشته های دانشگاه فرهنگیان ادامه رشته تا دکترا امکان پذیر است ، پس نگران ادامه تحصیل نباشید. اگر نگران خدمات اجتماعی در سطح کلان و به عهده گرفتن مسئولیت هایی در سطح شهر مانند شورای شهر و فرماندار و حتی بالاتر از آن در مجلس هستید ، فکر می کنید مسیر دانشگاه فرهنگیان و یک معلم میانبر است. می توانید خود را به صورت آزمایشی آزمایش کنید.

 



:: برچسب‌ها: حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان , دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ,
:: بازدید از این مطلب : 754
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

 

به گزارش مشاور گروه و به نقل از تسنیم؛ معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: " فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی با ارائه بودجه سال 1999 به مجلس ، پیش بینی افزایش حقوق برای سال 99 15٪ است و غیر از موارد خاص ما در وزارت آموزش و پرورش ، بحث معلم تمام وقت اجرا شد. " حدود 64000 معلم به این طرح پیوسته اند. ما همچنین در حال پیگیری طرحی برای معلمان ابتدایی هستیم تا آنها نیز بتوانند از برخی مزایای معلمان تمام وقت استفاده کنند.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان در اردیبهشت ماه 1400 + قوانین جدید رتبه بندی معلمان 1400: وی افزود: فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی اقدام دیگر در راستای امرار معاش فرهنگیان تبادل تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی برای تأمین مسکن 170 هزار مربی بی سرپرست بود. و تمام زمینه های اجرا دنبال شده است. سیستم مسکن در وزارت آموزش و پرورش فعال شده است و متقاضیان برای ثبت نام باید به درگاه وزارت مراجعه کنند. علاوه بر تسهیلات مسکن که از طریق بانک مسکن به متقاضیان ارائه می شود ، به دنبال دریافت وام های ثانویه برای فرهنگیان یعنی وام نیز هستیم. که بانک مسکن به همان اندازه که می خواهد تا فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی 50 میلیون تومان از بانک های عامل دریافت کند و آن را با سود کمتر از سود معمول به فرهنگیان بی خانمان ارائه دهد ، به پروژه های توسعه شهری می دهد.

قوانین جدیدی را برای رتبه بندی معلمان در سال 1400 دریافت کنید
جزئیات وام رهنی 50 میلیون به فرهنگیان
فیش حقوقی مربیان را در مه 1400 دریافت کنید + قوانین جدید برای رتبه بندی معلمان 1400
برگ حقوق فرهنگیان مه 1400 + قوانین جدید برای رتبه بندی معلمان 1400

فرهنگیان عزیز ، برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی 1400 اردیبهشت ، بر روی لینک زیر کلیک کنید to برای دریافت فیش حقوقی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی تصویر

دریافت حکم قانونی فرهنگیان بازنشسته
به منظور مشاهده و دریافت حکم فرهنگیان ، پس از مراجعه به سیستم فیش حقوقی بازنشستگان به نشانی www.fish.medu.ir ، وارد صفحه دریافت حکم قانونی بازنشستگان  فرهنگی می شویم.

 

در این قسمت می توانید بعد از وارد کردن شماره های اداره کل و شماره شناسنامه ، حکم قانونی را مشاهده کنید. اگر می خواهید یک دستور قانونی به ایمیل ارسال کنید ، می توانید برای انجام عملیات ارسال آدرس ایمیل را وارد کنید.

منبع https://pasokhbama.com/فیش-حقوقی-فرهنگیان-خراسان-رضوی/



:: برچسب‌ها: فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی ,
:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

چگونه میتوان فیش حقوقی را که از سامانه میگیریم ذخیره کنیم 

پس از دریافت و نشان دادن فیش حقوقی ، می توانید آن را به صورت pdf ذخیره کنید. برای این منظور ، دریافت فیش حقوقی با موبایل  روی عبارت "ایجاد یک فایل pdf" در بالای فیش پرداخت کلیک کنید. دلیل تأکید بر پس انداز فیش های حقوقی این است که سیستم cspf.ir فقط برای نمایش چک های حقوق و دستمزد در دو ماه گذشته امکان پذیر است و در صورت لزوم می توانید با ذخیره فیش حقوقی به آن دسترسی پیدا کنید.

آیا فقط می توان کارت پرداخت فرهنگیان را از طریق fish.medu.ir دریافت کرد؟
اگر فقط از طریق وب سایت fish.medu.ir حقوق فرهنگیان را دریافت کنید این سوال مهم برای شما دوستان عزیز باشد؟

در پاسخ به این س ،ال باید خدمات خود را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم که تا چند سال پیش تنها راه دریافت حضوری فیش حقوقی فرهنگیان شاغل و بازنشسته بود.

این بدان معناست که اگر شخصی در مدرسه استخدام و تدریس می شود ، می تواند به راحتی یکی از این دو روش مدرک خود را بدست آورد: با مراجعه به دفتر آموزش و پرورش منطقه یا منطقه یا مدیر مدرسه ای که در آن کار می کند.

اما ، هنگام بازنشستگی ، فیش حقوقی با مراجعه به بخش آموزش در محل کار دریافت شد.

اما مدتی است که با پیشرفت تکنولوژی و عدم حضور در غیبت ، دریافت حقوق ماهیانه بصورت آنلاین امکان پذیر شده است.

با راه اندازی وب سایت برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان در سایت fish.medu.ir ، در واقع می توان بصورت آنلاین اقدام کرد.

اما به یاد داشته باشید که شما نمی توانید فقط از طریق سیستم دریافت حقوق آموزش ، یعنی سیستم fish.medu.ir ، درخواست رسید بگیرید و همچنین همه فرهنگ ها می توانند شخصاً کوپن حقوق دریافت کنند.

اما بسیاری از معلمان عزیز با مراجعه به وزارت آموزش و پرورش تمایلی به دریافت فیش حقوقی ندارند و بیشتر به وب سایتی که فیش حقوقی معلمان دریافت می کند یعنی fish.medu.ir مراجعه می کنند.

شاید دلیل این س andال و اولویت استفاده از وب سایت برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان اجتناب از ماندن در ترافیک و مسافت زیاد باشد.

اما آیا می دانید با مراجعه به وب سایت فیش حقوقی فرهنگیان چگونه می توانید فیش حقوقی دریافت کنید؟

آیا می دانید چگونه می توانید با مراجعه به وب سایت برای دریافت فیش حقوقی معلمان ، فیش حقوقی معلمان دریافت کنید؟

در ادامه با ذکر نحوه دریافت کوپن حقوق فرهنگیان با مراجعه به سامانه دریافت حقوق آموزش در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

منبعhttps://pasokhbama.com/دریافت-فیش-حقوقی-فرهنگیان-با-موبایل/



:: برچسب‌ها: فیش حقوقی فرهنگیان ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()