با گرم شدن هوا با استفاده از این مواد لازم برای ایجاد موهایی راحت و الهام گرفته از تابستان ، دیگر وقت خود را در حالت دادن به موهای خود متوقف کنید!



با این نکات مدل موی تابستانی در وقت صرفه جویی کنید

مدل های موی تابستانی آسان

مدل موی گاه به گاه مستقیم Kourtney Kardashian Straight

وقتی هوا گرم می شود و هیچ کس نمی خواهد ساعت های تابستان را برای آرایش موهای خود بگذراند ، گذراندن روز خود در کنار استخر برای استراحت بسیار جذاب است. با تسلط بر مدلهای موی آسان ، مانند این مدل از Kourtney Kardashian ، که فقط به چند سنجاق و پنج دقیقه مو نیاز دارید ، در طول تابستان مدل موهای خود را آرام نگه دارید دم اسبی ، نان های گره ای بالا و مدل های نیمه بالا به نیمه نیز همه گزینه های عالی هستند که در کمترین زمان مدل موی راحتی را به شما ارائه می دهند.



رنگ موی تابستانی

 

رنگ مو بور بژ یک رنگ تابستانی عالی است ، همانطور که در اینجا در کیت هادسون دیده شده است . این سایه ای بسیار چاپلوس و ظریف است که چیزی جز احساس تابستانی ایجاد نمی کند. Brunettes و موهای قرمز می توانند با تابیدن هایلایت های بژ یا رنگ روشن از طریق موهای خود ، تابستانی مشابه داشته باشند. فقط هایلایت ها را در اطراف صورت خود نازک نگه دارید تا یک پوشش ضد آفتاب ایجاد کنید.



نگهداری کم موهای کوتاه تابستانی

 

وقت گذراندن سر و صدا با قفل های خود می تواند واقعاً به سرعت در طول تابستان پیر شود و کاهش موهای زائد یک راه حل عالی است. اگرچه ما به همه توصیه نمی کنیم که یک مدل مو کوتاه ، a la Ginnifer Goodwin داشته باشند ، مگر اینکه مناسب شما باشد ، اما فکر می کنیم تهیه مویی که از بافت مو و ویژگی های مو شما نهایت استفاده را بکند ، ایده خوبی است. تا اطمینان حاصل کنید که به راحتی موهای شما مراقبت می شود ، سبک می شوند و بسیار راحت به نظر می رسند.



کنترل موی عالی

مدل موی بلند فرفری جنیفر لوپز

فرقی نمی کند که موهای شما کاملا فر باشد یا فقط یک پیچ و خم ایجاد کند ، حتی کمترین میزان رطوبت در هوا برای موخوره مو و تبدیل کار شما به یک شوکر مانند این مدل موی جنیفر لوپز کافی است . با استفاده از نکاتی که در مقاله ما آمده است ، موخوره خود را دور نگه دارید : چگونه موهای وز را برای همیشه از بین ببریم !



این تابستان باید آرایش مو داشته باشد

تابستان اینجاست و آخرین مدل ها به زودی به خیابان ها می آیند و THS تمام توصیه هایی را که شما برای پیدا کردن یک تابستان جدید افسانه ای نیاز دارید ، ارائه می دهد!

مو کوتاه:

 

برش خود را نرم و ساده نگه دارید. طول های متوسط ​​تا طولانی در این است ، اما اگر ترجیح می دهید یک کار کوتاه تر انجام دهید ، لبه های دندانه دار زیادی اضافه کنید تا کرک شود.



رنگ مو:

 

تمام طول موها از رنگی که ممکن است طبیعی به نظر برسد بهره مند می شوند. موهایتان تیره یا روشن باشد ، آنها را ساده نگه دارید و هایلایت های بسیار زیرک را برای ظاهری آفتاب گیر اضافه کنید. رنگ های قهوه ای روشن نیز در حال حاضر مناسب هستند ، بنابراین قفل های خود را به رنگ گرم و یکدستی که با برخی از هایلایت های بلوند روشن نرم تر می شود ، تدارک ببینید.



مدل مو

کوتاه باب کوتاه هستند نگاه برای موهای کوتاه در این تابستان. لایه بندی های سنگین به سبک شما بافت و قابلیت انعطاف پذیری می بخشد و به شما این گزینه را می دهد که از روز به شب ظاهر خود را نشان دهید.



متوسط یک حباب بلندتر با کمی لایه لایه شدن در انتهای آن و حاشیه کنار کشیده تر ، ظاهر بدون سر و صدایی کامل را در تابستان به شما می دهد.
مدل موی بلند تابستانی موج دار



طولانی آن را با امواج نرم ساده نگه دارید. چه فرهای طبیعی باشد و چه گره ایجاد شده ، حالت موج دار حالت آرام و تابستانی به موهای شما می بخشد.



نکاتی درباره مراقبت از مو برای داشتن موهای عالی تابستانی

گرچه تابستان ممکن است برای شما به معنای روزهای پر از آفتاب و شنای آرام باشد ، این به معنی قفل های سرخ شده و رطوبت موهای شماست! برای زنده ماندن از لذت تابستان با دست نخورده مو ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که کارهای روزمره مراقبت از مو را متناسب با فصول سال انجام دهید و برخی از این نکات عالی مراقبت از مو و نکات مفید را امتحان کنید.



  • در طول تابستان از محصولات موی سبک تری مانند موس و اسپری استفاده کنید. آنها موهای شما را با باقی مانده چسبناک مسدود نمی کنند.
  • آفتاب تابستان رطوبت موهای شما را از بین می برد ، بنابراین قبل از شروع تابستان انتهای ریخته شده خود را خرد کنید تا آسیب به حداقل برسد.
  • برای مرطوب سازی قفل های خود از تهویه هوا استفاده کنید.
  • موهای تابستانی همه چیز درباره تازه های ساحل است. از این فصل استفاده کنید تا بافت طبیعی شما آزاد شود و یک ظاهر طراحی شده با وسایل گرمایشی را از دست بدهید.
  • اوقات تابستان بهانه خوبی است برای درمان موهای زائد و درمان های آفتاب پس از درمان با خورشید ، پس از سرگرمی در معرض آفتاب.
  • هنر نانهای نامرتب سکسی را بیاموزید و از انتهای موهای خود (قسمتهایی که به احتمال زیاد آسیب می بینند) با جمع کردن آنها از زیر نور خورشید محافظت کنید.
  • آفتاب می تواند موها و پوست سر شما را بسوزاند مانند پوست شما. از قفل (و پوست) خود با محصولات دارای فیلتر UV محافظت کنید و از اشعه خورشید محافظت کنید.
  • موهای تحت درمان شیمیایی مستعد آسیب بیشتر از عناصر هستند و به TLC ، مراقبت و درمان زیادی نیاز دارند تا به خوبی محافظت شوند.
  • قبل از شنا موهای خود را مرطوب کنید تا موهای شما بیش از حد نمک یا کلر خیس نشود. هنگامی که شنا کردید ، موهای خود را دوباره آبکشی کنید و سپس هرچه زودتر شامپو بزنید.
  • از گرمای آفتاب برای کمک به نفوذ درمان های مو در مو استفاده کنید. درمان مو مورد علاقه خود را اعمال کنید و اجازه دهید اشعه خورشید آن را از طریق موهای شما گرم کند.
  • هر هفته از یک شامپو شفاف استفاده کنید تا موهای شما را از محصول ، آلودگی ، نمک و کلر پاک کند.
  • برای کمک به "روشن شدن" موهای خود هرگز از آبلیمو استفاده نکنید. تمام این قصه های همسران قدیمی قفل های شما را خشک می کند.
  • مطمئن شوید که مقدار زیادی آب می نوشید. این نه تنها برای پوست و رفاه شما عالی است ، بلکه برای موهای شما نیز عالی است!

اگر راهنمایی مفیدی برای حفظ قفل های خود در طول تابستان دارید ، مطمئن باشید که نکاتی را در زیر بنویسید.



راه حل های تابستانی مو

اگر تمام کاری که می خواهید در یک روز گرم تابستان انجام دهید استخر یا ساحل استراحت است ، اما موهای شما برنامه های دیگری نیز دارد ، ما راه حل های ساده ای برای مراقبت از مو ارائه کرده ایم که باید قفل های شما را در کمترین زمان خوش طعم کند!

موی خشک



مسئله:

ساعت ها غوطه ور شدن در کلر ، آب شور و اشعه خورشید باعث خشک شدن موهای شما شده است.

راه حل: موهای خشک را به محض بیرون آمدن از استخر یا اقیانوس و شستشوی موهای خشک با آب تازه رفع کنید و یک درمان موی مغذی را در شب انجام دهید.



پوست سر آفتاب سوخته

مشکل: پوست سر شما بیش از حد در معرض آفتاب قرار می گیرد.

راه حل: مقدار زیادی آب خنک استفاده کنید و شامپویی را پیدا کنید که آلوئه ورا در آن باشد تا به شما کمک کند هرگونه ناراحتی را تسکین دهد. برای جلوگیری از همین سناریو ، یک روز دیگر در تابستان ، روی محصولات حالت دهنده مو که دارای فیلترهای UV هستند و با کلاه یا روسری سبک می پوشند ، سرمایه گذاری کنید .

منبع : 

https://pasokheto.ir/tehran/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%AC%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/ 

 

https://www.thehairstyler.com/features/articles/hair-care/summer-hair-solutions?ref=articles-index