نوشته شده توسط : کنکور نویس

سامانه دریافت و صدور حقوق و دستمزد معلمان ، فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی وابسته به وزارت آموزش و پرورش به نشانی fish.medu.ir است و فرهنگیان محترم می توانند از طریق این سامانه حقوق و دستمزد خود را وارد کرده و کد ملی و شماره کارکنان خود را وارد کنند. . برای دریافت. سامانه همگام فیش حقوقی از آنجا که بسیاری از معلمان شاغل و بازنشسته وزارت آموزش و پرورش نمی دانند چگونه حقوق بگیرند ، ما این مقاله را تحت سیستم همزمان حقوق و دستمزد قرار داده ایم تا به سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم
در این مقاله چه می خوانید:

1 ورود به سیستم هماهنگی حساب حقوقی فرهنگیان
1.1 ورود به سیستم فیش حقوقی وزارت آموزش و پرورش
2 سیستم همگام سازی حقوق و دستمزد بازنشستگان
2.1 ورود به سیستم حقوق و دستمزد بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
ورود به سیستم هماهنگی رسیدهای حقوقی فرهنگیان
مربیان عزیز آموزش و پرورش می توانند با مراجعه به سایت fish.medu.ir و درج کد ملی ، شماره کارکنان و رمز ورود ، فیش حقوقی ماهانه خود را درخواست کنند.
وارد سیستم دریافت حقوقی وزارت آموزش و پرورش شوید
رسید حقوقی فرهنگیان - ورود به سیستم رسید حقوقی فرهنگیان

 

البته چندین استان لیست حقوق فرهنگیان را در سیستم اتوماسیون اداره کل آموزش و پرورش استان قرار می دهند که با دستور وزارت آموزش و پرورش در دسترس نیست و تنها سایت رسمی دریافت کننده حقوق و دستمزد ماهی است. medu.ir است. توجه داشته باشید که رمز ورود به سیستم حقوق و دستمزد همان رمز ورود به سیستم همزمان است و اگر این رمز عبور را فراموش کرده اید یا به آن دسترسی ندارید ، لطفا با کارشناس فناوری دفتر خود یا مشاوران خود در مرکز مشاوره خدمات مشتری تماس بگیرید. پاسخ دهید تا به شما کمک کند آن را پس بگیرید.
دریافت حقوق و دستمزد مربیان با تلفن همراه و رایانه امکان پذیر است و فقط باید به اطلاعات کاربری خود ، یعنی شماره شخصی و کد ملی دسترسی داشته باشید. اگر در زمان دریافت رسید پرداخت پیام "پنل شما در سیستم همگام سازی فعال نیست" مشاهده کردید ، با مشاوران مرکز پاسخگویی تلفنی تماس بگیرید تا بتوانیم اطلاعات کاملی در مورد نحوه حل این اخطار به شما ارائه دهیم.

منبع : https://pasokhbama.com/سامانه-همگام-فیش-حقوقی/

 



:: بازدید از این مطلب : 806
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

نحوه شرکت در امتحانات و دوره های قبولی ضمن خدمت به چهره های فرهنگی
دوره های ضمن خدمت برای مربیان در قالب 6 تا 48 ساعت آموزش در زمینه های آموزشی ، سیاسی اجتماعی ، مشاوره ای و آموزش قرآنی انجام می شود که فاصله آنها بین یک تا سه هفته است. در پایان هر دوره ،  دوره های گذرانده شده ضمن خدمت فرهنگیان یک آزمون جامع آموزشی همه جانبه شرکت می شود که میانگین نمره 4 آزمون نهایی را تعیین می کند.
آزمون های ضمن خدمت برای مربیان به صورت الکترونیکی و حضوری انجام می شود و در صورت آنلاین بودن ، از طریق سایت ltms.medu.ir انجام می شود و هر متقاضی باید در دوره های متناسب با رشته کاری خود ثبت نام کند.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست دوره های خدمات فرهنگیان و همچنین اطلاعات مربوط به م institutionsسسات مجاز استان خود ، با مشاوران مرکز پاسخگویی تلفنی تماس بگیرید تا بهتر راهنمایی شوند. در صورت تمایل می توانید برای دوره هایی که در حین خدمت به مربیان توسط مشاوران ما گذرانده شده ، به صورت آنلاین نیز ثبت نام کنید تا در روند ثبت نام و شرکت در دوره ها خللی ایجاد نشود.



:: برچسب‌ها: دوره های گذرانده شده ضمن خدمت فرهنگیان ,
:: بازدید از این مطلب : 824
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

سید مهدی رئیسی زاده با اشاره به راه اندازی فروشگاه اینترنتی مرکز خدمات حوزه گفت: این فروشگاه طبق قراردادی که با شرکت اسنوا منعقد کرده است ، لوازم خانگی لازم را برای دانشجویان فراهم می کند.

وی افزود: با رایزنی هایی که با شرکت های دیگری مانند پارس خزر و پاکشوما انجام شده است ، از سال آینده محصولات این شرکت ها در سبد خرید سامانه سخا فروشگاه  قرار می گیرد و دانشجویان می توانند از وسعت آن لذت ببرند انتخاب محصول ".

رئیس بخش توسعه سیستم های مرکز خدمات گفت: از امروز بحث فروش اقساطی محصولات این فروشگاه آغاز شد و دانشجویان می توانند با ورود به فروشگاه و انتخاب محصولات مورد نیاز خود ، ثبت نام در یک اعتبار اعتباری دریافت کنید و سپس در طی مراحل واگذاری وام ، بر اساس میزان اعتبار اختصاص یافته ، خرید خود را انجام دهید و روند ثبت نام وام تا 18 مارس ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به میزان اعتبار خرید در این فروشگاه خاطرنشان کرد: محدودیت خاصی برای خرید در این فروشگاه وجود ندارد اما تسهیلاتی که برای هر نفر در نظر گرفته شده نزدیک به یک میلیون تومان است و برخی افراد محدودیت 2 میلیون دارند امکانات برای شرایط خاص. البته این وام به صورت نقدی بازپرداخت نمی شود اما اعتبار شما برای خرید در نظر گرفته می شود.

رئیس زاده افزود: در حال حاضر وسایلی مانند یخچال ، فریزر ، ماشین لباسشویی ، مایکروویو ، تلویزیون و برخی وسایل دیگر در فروشگاه موجود است و دانشجویان 20 درصد تخفیف قیمت بازار را دریافت می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: محدودیت جغرافیایی برای خرید در این فروشگاه وجود ندارد و یکی از ویژگی های این فروشگاه علاوه بر 20 درصد تخفیف در خریدها ، موضوع حمل و نقل رایگان به خانه است که برای خریداران در نظر گرفته شده است.

 

 



:: برچسب‌ها: سامانه سخا فروشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 716
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

آزمون آموزش جنبش سوادآموزی هر ساله با هدف جذب معلمان شهریه و مربیان نهضت سوادآموزی توسط وزارت آموزش و پرورش و همکاری مرکز آزمون دانشگاه جهاد دانشگاهی برگزار می شود. اینترنت این آزمون را در سایت مناسب انجام می دهد و پس از شرکت در آزمون ، در صورت کسب نمره لازم ،شرایط سنی استخدام نهضت سواد آموزی برای گذراندن دوره یک ساله آموزش معلم به دانشگاه فرهنگیان معرفی می شوند.
شرایط سنی برای مربیان حرکت
شرط سنی برای شرکت در آزمون آموزش حرکت سواد در نظر گرفته شده است و داوطلبان باید حداقل 20 و حداکثر 40 سال سن داشته باشند. سربازانی که مشمول خدمت سربازی هستند ، در صورت داشتن شرایط قانونی برای استخدام رسمی یا پیمانی ، مدت خدمت سربازی به حداکثر سن آنها افزایش می یابد.

لازم به ذکر است که شرکت کنندگان باید کلیه شرایط دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند و حتی اگر تمام شرایط را داشته باشند اما بیش از 40 سال سن داشته باشند ، مجاز به شرکت در آزمون نخواهند بود.
علاوه بر شرایط سنی برای کار در نهضت سوادآموزی ، سایر شرایط شرکت در آزمون مربی نهضت سواد آموزی شامل موارد زیر است:
تابعیت ایرانی داشته باشید
اعتقاد به اسلام یا یکی از آیین های مجاز قانون اساسی
آقا خدمت سربازی داوطلبانه انجام دهید
کارت پایان خدمت یا انصراف از خدمت داوطلب مرد داشته باشید
مدرک دانشگاهی داشته باشید
عدم اعتیاد به مواد مخدر
بدون سابقه کیفری
منعی برای استخدام در دستگاه های اجرایی وجود ندارد
داوطلبان واجد شرایط سهمیه 25٪ و 5٪ ایثارگری برای استفاده از سهمیه خود در این آزمون باید حداقل 80٪ نمره آخرین فرد پذیرفته شده برای انتخاب خود را کسب کنند.
شرکت در آزمون آموزش جنبش سوادآموزی اختیاری است و کلیه مربیانی که از تاریخ 08/08/80 مشغول کار بوده اند می توانند از این فرصت استفاده کنند. لازم به ذکر است که ملاک شرکت در آزمون داشتن مدرک دانشگاهی است و دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نمی توانند در این آزمون شرکت کنند.

منابع آزمون و راهنمای شرکت و انتخاب نهایی آموزشی جنبش
داوطلبانی که شرایط سنی مربیان نهضت سوادآموزی و سایر شرایط لازم را دارند ، پس از ثبت نام اینترنتی برای این آزمون ، باید در اواخر آوریل همراه با کارت ورود به جلسه در منطقه آزمون حضور داشته باشند .
پس از امتحان ، نمرات داوطلبان به طور جداگانه برای مناطق عمومی و تخصصی محاسبه می شود و حد نصاب امتحان بر اساس 50٪ از نمره کل آزمون است که در آن نمرات آزمون فردی با یک مقدار محاسبه می شود وزن 40٪ برای دوره های عمومی و 60٪ برای دوره های تخصصی و سایر پایه ها. مراحلی برای انتخاب نامزدها وجود دارد.
مواد آزمون عمومی

فناوری اطلاعات (هفت مهارت ICDL)
ریاضیات و آمار پایه
زبان و ادبیات فارسی
تعالیم اسلامی
انگلیسی عمومی
اطلاعات عمومی ، هوش و توانایی های ذهنی
مواد آزمون تخصصی
اصول و فلسفه آموزش
روانشناسی آموزشی
روانشناسی رشد
روشها و فنون آموزش
سنجش ، ارزیابی و ارزیابی آموزشی
داوطلبانی که حد نصاب لازم را کسب کنند ، نمره آنها از سقف 70 (بر اساس بالاترین نمره کسب شده در این آزمون) و نمره سنوات خدمتشان که 5 امتیاز در سال است (حداکثر 30 امتیاز). و براساس نمره نهایی اولویت بندی می شوند. مربیانی که چندین سال با نهضت سوادآموزی کار کرده اند در صورت عدم کسب حد نصاب لازم در این آزمون ، اما فرصت کار در آموزش را از دست داده اند به کار خود ادامه می دهند. 

منبع : https://pasokhbama.com/شرایط-سنی-آموزشیاران-نهضت/

 



:: برچسب‌ها: شرایط سنی استخدام نهضت سواد آموزی ,
:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

کاردانی دامپزشکی چیست؟
شخصی که فارغ التحصیل کاردانی دامپزشکی شده پزشکی است که از حیوانات مراقبت های پزشکی ارائه می دهد. برخلاف دامپزشکان که صاحب عمل هستند ، دامپزشکان همکار معمولاً تمام وقت یا پاره وقت را به عنوان کارمند سایر کلینیک های دامپزشکی کار می کنند و اغلب از انعطاف پذیری بیشتری در برنامه های خود برخوردار هستند. به عنوان یک دامپزشک دانشیار ، مسئولیت های شما شامل انجام اقدامات دامپزشکی پزشکی ، جراحی و دندانپزشکی همراه با حفظ سوابق پزشکی بیمار است. شما همچنین می توانید به عنوان بخشی از وظایف خود از نزدیک با تکنسین های دامپزشکی همکاری و نظارت داشته باشید. برای تبدیل شدن به یک دامپزشکی دانشیار ، باید مدرک دکترای دامپزشکی (DVM) را کسب کنید و در ایالتی که می خواهید تمرین کنید مجوز بگیرید. هنگامی که تجربه شغلی کسب کردید و مهارت های خود را اصلاح کردید ، همچنین می توانید برای کسب یک امتیاز رقابتی در حرفه خود ، صدور گواهینامه را در یک تخصص دنبال کنید.
چگونه دامپزشکی دانشیار شویم
برای تبدیل شدن به یک دامپزشکی دانشیار ، باید مدرک دکترای دامپزشکی و مجوز پزشکی را کسب کنید. برای ورود به یک برنامه دامپزشکی ، شما معمولاً باید یک دوره لیسانس را در علوم حیوانات ، جانورشناسی یا یک رشته مرتبط به پایان برسانید. هنگامی که مدرک دامپزشکی خود را دریافت کردید ، می توانید برای دستیابی به تجربه عملی در یک رشته تخصصی پزشکی ، در یک برنامه دستیاری ثبت نام کنید. برای دریافت مجوز پزشکی خود ، باید در امتحان مجوز دامپزشکی آمریکای شمالی قبول شوید و شرایط خاص تعیین شده توسط ایالت خود را داشته باشید. این حرفه نیاز به برقراری ارتباط عالی ، تفکر انتقادی و مهارت کار تیمی و همچنین درک رفتار حیوانات دارد.



:: بازدید از این مطلب : 611
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

در این مقاله ، با ارسال آخرین متن قبولی در آزمون ورودی روانشناسی دانشگاه های دولتی ، آخرین دامنه پذیرش در آزمون ورودی روانشناسی دانشگاه های دولتی را مشاهده خواهید کرد. رشته روانشناسی زیر مجموعه علوم انسانی است. این رشته نیازهای طبیعی انسان و روانشناسی را در نظر می گیرد. روانشناسی یک رشته نسبتاً جدید است رتبه لازم برای رشته روانشناسی از ریاضی که هنوز در حال پیشرفت است و به عنوان یک رشته شناور برای همه رشته ها در دسترس است. اگرچه انجمن روانشناسی آمریکا بیش از 53 زمینه مختلف روانشناسی را شناسایی کرده است ، اما تحقیقات جدید و کاربردهای مداوم در حال شکل گیری است. داوطلبان کنکور می توانند روانشناسی در همه رشته های تحصیلی را در لیست انتخاب رشته خود قرار دهند.

 

مقدمه ای بر روانشناسی
رشته روانشناسی زیرمجموعه علوم انسانی است. رشته روانشناسی به عنوان رشته های شناور در دسترس همه رشته ها است. داوطلبان کنکور می توانند روانشناسی را در همه رشته ها در لیست انتخاب رشته خود قرار دهند.

مقدمه ای بر روانشناسی

گرایش های روانشناسی
رشته های روانشناسی عبارتند از:

روانشناسی استثنایی کودک
روانشناسی بالینی
روانشناسی
روانشناسی رشد
روانشناسی قانونی
روانشناسی مدرسه
روانشناسی صنعتی - سازمانی
روانشناسی اجتماعی
روانشناسی در ایران
در مورد کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی نیز همین مورد وجود دارد.

گرایش های روانشناسی

طناب های شناور
دوره های شناور مجموعه دوره هایی است که داوطلبان کنکور می توانند از بین دو یا چند واحد انتخاب کنند. بعد از شرکت در کنکور و اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری می توانید از دوره های شناور برای انتخاب رشته خود استفاده کنید.

لیست رشته های شناور:

روانشناسی
اقتصاد اسلامی
حسابداری
رشته های دانشگاه مذاهب اسلامی (فقه و حقوق امامیه ، فقه و حقوق شافعی ، فقه و حقوق حنفی ، فلسفه و عرفان اسلامی ، ادیان و مذاهب ، تاریخ اسلام)
علوم قرآن (علوم قرآن ، تفسیر قرآن ، تربیت معلم قرآن ، قرائت قرآن ، فنون تلاوت و نوشتن ، دانش قرآن ، قرآن و حدیث قرآن)
رشته های مدیریت (مدیریت بازرگانی ، مدیریت صنعتی ، مدیریت دولتی ، مدیریت گردشگری ، مدیریت بیمه ، مدیریت بیمه زیست محیطی ، مدیریت گمرک ، مدیریت مشاغل کوچک ، مدیریت هتل ، مدیریت بانک ، مدیریت فرهنگی - هنری)
شیعه شناسی
علوم اطلاعات (کتابخانه)
علم اقتصاد
علوم پایه انضباطی
علوم حدیث
علوم قضایی
علم ورزش
همکار مالی و مالیاتی
کارشناسی ارشد پیوسته علوم پزشکی قانونی
کار اجتماعی
تجارت و تجارت دریایی
مربیگری رشته های شناور



:: برچسب‌ها: رتبه لازم برای رشته روانشناسی از رشته ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 670
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()