نوشته شده توسط : کنکور نویس

کلیه داوطلبان آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها جهت مشاهده نتایج کنکور و صد البته دریافت کارنامه نیاز به دانستن شماره داوطلبی دارند. باید عرض کنیم که شماره داوطلبی کنکور در کارت ورود به جلسه هر کدام از داوطلبان آزمون سراسری درج شده است. اما در صورت عدم دستیابی فرد به این کد مهم و یا گم شدن آن چگونه می توان جهت دریافت شماره داوطلبی کنکور یا بازیابی آن اقدام کرد؟

 

از آنجایی که بسیاری از داوطلبان اظهار می کنند که شماره داوطلبی کنکور را فراموش کردم در این نوشته قصد داریم نجوه دریافت شماره داوطلبی کنکور را خدمت شما دوستان عزیز داوطلب ذکر کنیم. البته اگر مایل به اطلاع از جواب این سؤال که شماره داوطلبی کنکور چند رقمی است هستید مطالعه این نوشته می تواند در این زمینه نیز به شما کمک کند.به داوطلبانی که ثبت نام کنکور سراسری را انجام دهند ، پس از تکمیل فرم ثبت نام و تایید نهایی در پایان مراحل ثبت نام اگر ثبت نام خود را با موفقیت انجام دهند ، شماره پیگیری و شماره پرونده توسط سامانه به آنها ارائه می شود. همچنین سازمان سنجش به هر یک از داوطلبان کنکوری شماره داوطلبی را اختصاص می دهد که در کارت ورود به جلسه کنکور درج شده است. شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور باید تا زمان پذیرش نهایی در دسترس باشد چرا که بدون این دو شماره و همچنین کد پیگیری ثبت نام ، امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و یا مشاهده نتایج وجود ندارد.

نحوه دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده

ازآنجا که بدون اطلاع از شماره پرونده، امکان دریافت کارنامه اولیه و دسترسی به پرتال داوطلب برای انجام امور مختلف وجود ندارد، داوطلبانی که این اطلاعات را فراموش کرده‌اند باید نسبت به بازیابی آنها اقدام نمایند و کافی است مراحل زیر را انجام دهند.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه نمایید.

2️⃣ برروی گزینه “ ارسال درخواست ” یا “ ورود به سیستم پاسخگویی ”  از منوی سمت چپ سایت کلیک کنید.

ورود به سیستم

3️⃣ اگر قبلا در سایت عضو نشده‌اید بر روی گزینه ” عضویت در سایت ” کلیک کنید و با تکمیل روند عضویت در سایت، عضو شوید.

عضویت در سامانه

4️⃣ در صورتی که در سایت عضو شدید و حتی اگر قبلا در سایت سنجش پروفایل تهیه کرده اید بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک نمایید.

نکات ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور

در این بخش لازم می دانیم نکاتی را که به هنگام ثبت اطلاعات و و دریافت شماره داوطلبی خود در سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش باید در نظر داشته باشید را به اطلاعتان برسانیم. بدیهی است در صورت رعایت نکردن این موارد، عضویت شما با موفقیت در سامانه انجام نخواهد شد.

  1. پست الکترونیکی هر کاربر باید مختص به خود او باشد و امکان استفاده از یک حساب ایمیل برای چند کاربر وجود ندارد.
  2. ایمیل وارد شده در سایت باید معتبر و فعال باشد زیرا نام کاربری و رمز عبور به آدرس پست الکترونیکی داوطلب ارسال می شود.
  3. پس از ثبت مشخصات امکان ویرایش آن ها وجود نخواهد داشت؛ بنابراین در درج اطلاعات دقت داشته باشید.
  4. در هنگام عضویت در سایت سنجش زبان کیبورد را به انگلیسی تغییر دهید.
 
 

زمان پاسخگویی به درخواست داوطلبان 

پس از ثبت درخواست در سایت ثبت نام کنکور سراسری یک شماره پیگیری درخواست به داوطلب ارائه خواهد شد که باید از آن جهت مشاهده پاسخ تقاضای خود استفاده نماید. پاسخ درخواست کاربران 24 الی 72 ساعت پس از ثبت، در سایت قرار داده می شود. علاوه بر امکان مشاهده نتیجه تقاضای خود با استفاده از شماره درخواست، می توانید از طریق درج نام کاربری و رمز عبور نیز پاسخ را دریافت کنید.

بنابر آن چه که گفته شد، متقاضیان می توانند در صورت آشنایی با نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش تقاضای خود را در مواردی اعم از بازیابی اطلاعات یا اعتراض به نتایج کنکور سراسری 1400 ارسال نموده و پاسخ خود را در اسرع وقت دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که شما برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 خود نیز به شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام خود نیاز خواهید داشت که در صورت عدم دسترسی به آن ها نیز می بایست با استفاده از روش های بیان شده در متن مقاله اطلاعات خود را بازیابی نمایید. برای کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص هر یک از موارد فوق، بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید.

 



:: برچسب‌ها: شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

امروزه تزریق ژل لب به منظور حجم دهی و برجسته سازی لب‌ها به بصورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. در نوشته پیش رو قصد داریم به تزریق ژل لب و انواع مدلهای پرطرفدار آن از جمله مدل عروسکی ، روسی ، سه دکمه ای ، صدفی ، کلاسیک و .. بپردازیم. همچنین به تمام سوالات مهم در مورد مراقبت های بعد از تزریق ژل لب خواهیم پرداخت.

تزریق ژل به لب چگونه انجام می شود

تزریق ژل لب در بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران به منظور حجم دهی و برجسته سازی لبها و همچنین هماهنگ سازی این عضو با سایر اجزای صورت، انجام می شود. برای این کار پس از ضدعفونی لب و اطراف آن، ژل مخصوص لب با استفاده از سوزن های بسیار ظریف، در زیر مخاط و پوست و بالای عضله لب تزریق می گردد.

در تزریق ژل لب، شناخت دقیق و کافی‌ از ساختمان و اجزای لب توسط پزشک بسیار مهم می باشد. همچنین مقدار ژل تزریقی و قرار گرفتن مواد در محل های مذکور باید دقیق باشد. مقدار ژل تزریق شده و سطحی یا عمقی تزریق شدن آن، بسته به نوع ماده استفاده شده و نتایج دلخواه داوطلب می باشد.

تزریق ژل لب چیست ؟

با افزایش سن حجم لب کم شده ،ارتفاع لب کاهش یافته و بر جستگی آن در صورت کاهش می یابد. لب فوقانی از دو قسمت لب سفید و لب قرمز تشکیل شده است که  توسط حاشیه  لب (Vermilion Border ) از یکدیگر جدا شده اند . با تشکیل چروک عمودی و موازی در قسمت  سفید لب فوقانی ظاهر نامطلوبی ایجاد می شود و در صورت استفاده از روژ لب بصورت خطوط عمودی قرمز رنگ در لب بالا خودش را نشان می دهد. بطور معمول لب تحتانی حجیم تر از لب فوقانی است و کمی جلوتر از آن قرار گرفته است. می توان گفت لب تحتانی حدودا دو برابر لب فوقانی می باشد. در حالیکه لب بالا و پایین نسبت به هم بعنوان خواهر در نظر گرفته می شوند نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها بعنوان دو قلو نسبت به یکدیگر تصور می شوند و وجود  تقارن در این دو نیمه بسیار مهم و اساسی می باشد.  در تزریق ژل لب با حجم دادن و برجسته کردن حاشیه لب  جذابیت  و زیبایی صورت بیشتر می شود.

فرآیند تزریق ژل لب

امروزه تزریق ژل لب را می توان یکی از محبوب ترین اقدامات زیبایی برای صورت دانست. لب های خوش فرم و برجسته تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره دارند.

بسیاری از کسانی که قصد دارند تزریق ژل لب مدل قلوه ای انجام دهند، همواره این استرس و نگرانی را دارند که طی فرآیند تزریق ژل چه اتفاقی می افتد؟ و یا این ژل دقیقا چیست و چه کاری در بدن انجام می دهد؟ به طور کلی این سوالات در ذهن تمام افرادی که قصد انجام این کار را دارند، نقش می بندد.

منظور از ژل لب، یک ماده خاص و طبیعی به نام هیالورونیک اسید (HA) است. اصلا جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا این ماده به طور طبیعی در بدن نیز یافت می شود.

مدل های تزریق ژل لب با استفاده از هیالورونیک اسید بسیار طبیعی تر خواهند بود. علاوه بر آن مزیت هیالورونیک اسید این است که باعث می شود جذب آب بیشتری در بدن به وجود بیاید، حتی بیشتر از وزن هیالورونیک اسید.

مدت زمان تزریق ژل لب چقدر است؟

حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه که بخش عمده آن صرف بی‌حسی می‌گردد مگر اینکه از بی‌حسی عصبی استفاده کنیم. با این نوع بی‌حسی، درد تزریق تقریبا صفر خواهد بود.

هزینه تزریق ژل لب چه قدر است؟

هزینه تزریق ژل بستگی به نوع ژل و میزان حجم ژل دارد.

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

بسته به نوع بی‌حسی می‌تواند بدون درد و یا درد مختصر باشد اما در صورت عدم مهارت پزشک در به کارگیری بی‌حسی می‌تواند دردناک و غیرقابل تحمل باشد.

 

حجم ژل مورد نیاز برای لب چقدر است؟

بسته به فرم و شکل اولیه لب و سلیقه مراجعین، میزان مورد نیاز می‌تواند متفاوت باشد ولی معمولاً برای یک تزریق طبیعی و نچرال حدود یک سی‌سی ژل مورد نیاز است و برای تزریقاتی که فرد خواستار حجم بیشتر باشد تا ۲ سی‌سی ژل می‌توان تزریق کرد. گاهی برای حصول نتیجه بهتر می‌توان تزریق را در دو مرحله و به فاصله یک ماه انجام داد.

 

فیلر‌های دائم می‌تواند باعث ایجاد مشکلات دائمی شوند

متاسفانه، بیشتر اثرات جانبی احتمالی تزریقات لب می‌تواند معکوس شود. جراح پلاستیکی به نام مارک مانی در این مورد می‌گوید: «متداول‌ترین عیب تزریقات لب، پر کردن بیش از حد است. این امر باعث ایجاد ظاهری مصنوعی می‌شودکه فقط تعداد معدودی از افراد این را می‌خواهند. فیلر‌های اسید هیالورونیک از قبیل Juvederm و Restylane می‌تواند با آنزیمی به نام هیالورونیداز حل شوند، بنابراین این مشکل یک مشکل دائمی نمی‌باشد.»

علاوه بر فیلر‌های استانداردی که شش تا نه ماه دوام می‌آورد، گزینه‌های دائمی دیگری هم وجود دارد. با این حال، این گزینه‌های دائمی می‌تواند باعث اثرات جانبی جدی شود. دکتر مانی هشدار می‌دهد که «فیلر‌های دائمی مانند سیلیکون می‌تواند باعث از بین بردن دائمی لب‌ها شود و اغلب باعث از بین بردن لب‌ها می‌شود. حتی اگر مقدار مناسب و صحیحی از سیلیکون تزریق شود، بدن باز هم به التهاب آن پاسخ می‌دهد که این امر می‌تواند لب‌ها را برای همیشه از بین ببرد. عفونت هم خطر دیگری است، اما خیلی کم اتفاق می‌افتد.»

 



:: برچسب‌ها: تزریق ژل لب ,
:: بازدید از این مطلب : 522
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

اگر شما هم ساکن اصفهان هستید و دچار مشکلات پوستی شده اید و به دنبال بهترین دکتر پوست هستید ، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بهترین دکتر پوست اصفهان را به همراه آدرس مطب و شماره تماس آنها در اختیارتان قرار دهیم. همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع از بهترین جراح بینی در اصفهان و بهترین مرکز کاشت ابرو در اصفهان بر روی لینک ها کلیک نمایید و اطلاعات تکمیلی تر را به دست اورید.

معرفی بهترین دکتر پوست اصفهان

تقریبا همه خانم ها و آقایانی که به مشکلات و عارضه های پوستی مثل اگزما ، آکنه ، تاول ، کهیر و … دچار شده اند برای رفع این مشکلات به دنبال بهترین دکتر و متخصص هستند تا نتیجه مناسب را به دست آورند. مشکلات پوستی ممکن است در ظاهر چندان مهم نباشند اما ریشه آنها بیماری های کبدی یا … باشد. یا بعضی مشکلات پوستی مثل جای جوش با رعایت چند نکته ساده و استفاده از کرم های مخصوص رفع می شوند اما برخی از عارضه های پوستی نیازمند بررسی تخصصی تر توسط متخصص پوست است و نباید به سادگی از آنها گذشت چرا که ممکن است نشانه مشکل جدی تر در بدن باشند.

لیست پزشکانی که در ادامه معرفی خواهیم کرد از بهترین دکتر و متخصصین پوست و مو در اصفهان هستند و در صورت داشتن هر گونه مشکل و عارضه پوستی می توانید به آنها مراجعه کنید. برای اطمینان از تجربه و تخصص پزشک حتما یک جلسه مشاوره تعیین کرده و با خود پزشک صحبت کنید.

دکتر راضیه ایرجی

  • آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، ساختمان نگار 1 ، طبقه 4 ، واحد 13
  • شماره تماس مطب : 36251939-031

دکتر امین خرازیها 

  • آدرس مطب : اصفهان ، میدان جمهوری (دروازه تهران) ، نبش خیابان خرم ، جنب بانک تجارت ، ساختمان ستاره ، طبقه دوم
  • شماره تماس مطب : 33391669-031

بهترین دکتر پوست اصفهان – دکتر ندا ادیبی

  • آدرس مطب : اصفهان ، چهارراه توحید ، ابتدای توحید میانی ، طبقه فوقانی بانک ملت
  • شماره تماس مطب : 36264272-031

دکتر آناهیتا شاهین گهر

  • آدرس مطب : اصفهان ، خانه اصفهان ، میدان گلها ، مقابل پنج طبقه ، مجتمع پارس ، طبقه اول
  • شماره تماس مطب : 344165445

دکتر سیدمحمدحسین ناجی

  • آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحیدمیانی ، جنب داروخانه دی ، مجتمع پزشکی توحید ، طبقه اول ، واحد 114
  • شماره تماس مطب : 36281313-031

بهترین دکتر پوست اصفهان – دکتر مهدی سبکتکینی

  • آدرس مطب : اصفهان ، خیابان وحید ، نرسیده به پل وحید ، چهارراه خاقانی ، تقاطع باغ دریاچه ، مجتمع پزشکی وحید ، طبقه دوم
  • شماره تماس مطب : 31314408-031
دکتر مجید دوامی
  • آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، چهارراه قصر ، ساختمان قمرالدوله ، طبقه 4 ، واحد 410
  • شماره تماس مطب : 32215849-031

بهترین دکتر پوست اصفهان – دکتر شهلا انشائیه

  • آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، طبقه فوقانی بانک سپه
  • شماره تماس مطب : 32218406-031

دکتر شهلا نوروزی

  • آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید ، مجتمع پزشکی توحید ، طبقه اول ، پلاک 114
  • شماره تماس مطب : 36281313-031

دکتر ماه رخساره ناظریان

  • آدرس مطب : اصفهان ، کوی بهار آزادی ، ساختمان بهار ، طبقه سوم ، واحد 307
  • شماره تماس مطب : 36206088-031
 
 

خدمات ارائه شده در کلینیک های پوست اصفهان 

انواه خدمات پوست و مو و زیبایی در بهترین کلینیک های پوست اصفهان ارائه می شود که برخی از آنها به شرح زیر هستند :

  • رفع اسکار سالک و جوش صورت با لیزر
  • درمان افتادگی و شلی پوست صورت ، غبغب و چاقی موضعی با RF
  • درمان ترک های پوستی ناشی از بارداری یا چاقی سریع
  • درمان خال های عروقی و مادرزادی
  • درمان ماه گرفتگی
  • رفع جوش صورت با لايه برداری
  • درمان سریع لک صورت با لیزر
  • رفع کک و مک با لیزر در یک جلسه
  • جوانسازی پوست
  • جراحی خال های صورت
  • جراحي کیست و ضايعات خوش خیم پوستي
  • جراحی زیبایی پلک بالا برای درمان افتادگی
  • جراحی زیبایی پلک پایین برای درمان چروک و پف زیر چشم
  • درمان لک و پیس با NBUVB
  • رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن(خانمها و آقایان) با انواع دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا ، الکس دایود و …
  • رفع جای خالکوبی با لیزر
  • تزريق ژل برای رفع چروک های عمقی صورت
  • محو خطوط دور دهان و درمان افتادگی گوشه لبها با تزریق ژل
  • گونه گذاری و برجسته کردن لب با تزریق پرکننده
  • تزریق ژل لب
  • فیلر لب
  • رفع چروک های پیشانی با تزريق بوتاكس
  • رفع خط اخم با تزريق بوتاكس
  • رفع چروک های دور چشم با تزريق بوتاكس
  • بالا بردن ابروها با تزریق بوتاکس
  • درمان ریزش مو با شانه لیزری
  • و …

منبع : بهترین دکتر پوست در اصفهان



:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

پشتیبانی دانان برای رفع مشکلات احتمالی دانشجویان و اساتید در زمان استفاده از این سامانه راه اندازی شده است و اگر شما هم برای ورود به سامانه ، شرکت در کلاس ها ، شرکت در آزمون ها و … با مشکلی مواجه هستید می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان پشتیبانی رسمی سامانه دان که راه ارتباطی با آنها در ادامه مطلب توضیح داده میشود ، مشکل خود را حل کنید.

سامانه دانان ، سامانه برگزاری کلاس های آنلاین برخی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشجویان باید با مراجعه به این سامانه ، در کلاسهای درسی شرکت کنند.

از آنجا که سایت دانان به تازگی راه اندازی شده و هنوز بسیاری از قابلیت ها را ندارد ، ممکن است بعضی دانشجویان در ورود به این سامانه و شرکت در کلاسهای مجازی با مشکلاتی همچون عدم نمایش تمام دروس ، جابجا شدن ساعت کلاسها ، بیرون انداختن دانشجو از محیط کلاس ، عدم پخش صدای استاد ، فعال نشدن میکروفون و … روبرو شوند که تمام این مشکلات را میتوانید از طریق تماس با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما حل کنید.

 

پشتیبانی و پاسخگویی مشکلات سامانه دانان

سایت دانان ، سرویس جلسات آنلاین است و تعدادی از دانشگاه های آزاد اسلامی از این سامانه برای ارائه آموزش مجازی به دانشجویان بهره می برند. برخی مواقع سایت به دلیل برگزاری همزمان چندین کلاس و یا به دلایل دیگر ، مشکلاتی را برای دانشجویان ایجاد می کند که البته بعضی مشکلات نیز ربطی به سایت ندارد ، مثلا عدم نمایش دروس ترم به دلیل مشکل سایت دانان نیست و دانشگاه هنوز اطلاعات دانشجو را در این سامانه وارد نکرده است.

در صورت بروز مشکل در ورود و شرکت در کلاسهای درسی ، می توانید با کارشناسان پشتیبانی در تماس باشید. کارشناسان پیام شما را دریافت و در اسرع وقت پاسخگو هستند. برقراری ارتباط با پشتیبانی سامانه دانان از طریق سایت و به صورت آنلاین ، تماس تلفنی ، پیام رسان واتساپ و پیام رسان بله امکان پذیر است که در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد.

پشتیبانی سایت دانان

برای ارتباط با کارشناسان پشتیبانی دانان از طریق سایت ، آدرس daanaan.daan.ir در گوگل جستجو کنید تا وارد صفحه زیر شوید. مطابق تصویر زیر ، بر روی شکل کتاب مانند کلیک کنید.

 

در قدم بعدی باید نام و نام خانوادگی ، شماره تلفن همراه و نام واحد دانشگاهی خود را وارد کنید.

 

در این بخش سوال خود را بپرسید.

پشتیبانی دانان

کارشناسان در کمتر از یک ساعت پاسخ سوال شما را می دهند

 

ارتباط با پشتیبانی از طریق تماس تلفنی

برقراری ارتباط با کارشناسان پشتیبانی دان از طریق تماس تلفنی نیز امکان پذیر است. کارشناسان از روز شنبه تا جمعه و از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی سوالات دانشجویان و همچنین اساتید هستند و شماره های تماس نیز به صورت زیر است :

تماس از سراسر کشور 9099071612

ارتباط با پشتیبانی دانان از طریق پیام رسان واتساپ

تمام دانشگاه هایی که از طریق سایت دانان کلاس های آنلاین را برگزار می کنند ، دارای تیم پشتیبانی دان در واتساپ هستند که مستقل از تیم پشتیانی سایت دانان است. برقراری ارتباط با کارشناسان پشتیبانی دانشگاه از طریق پیام رسان واتساپ در تمامی ایام هفته امکان پذیر است ، کارشناسان سوالات شما را دریافت و در سریع ترین وقت پاسخ می دهند. لازم به ذکر است که ممکن است پیام شما توسط کارشناس مربوطه خوانده شود اما جوابی دریافت نکنید ، در این صورت لزومی ندارد که چندین بار پیام بفرستید حداکثر تا 24 ساعت پس از ارسال پیام ، مشکلتان در سامانه رفع خواهد شد.

منبع : پشتیبانی دان



:: برچسب‌ها: سامانه دان , سایت دانان ,
:: بازدید از این مطلب : 663
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

شاید شما هم روز‌هایی را به یاد دارید که خانم‌ها ابرو‌ها را بسیار کوتاه و نازک میکردند و حتی آرایشگر‌ها برای عروس‌های خود طبق ترند آن روز‌ها قسمتی ابرو‌ها را با تیغ میتراشیده و با مداد به شکل دلخواه خود در می‌آوردند. اما امروزه همه مد‌های آن روز‌ها منسوخ شده و احتمالا متوجه شده اید که طبق ترند‌های اخیر آرایشی، دیگر همانند گذشته ابرو‌ها را نازک و کوتاه نمی‌کنند در عوض ابرو‌هایی پر، ضخیم و طبیعی در میان بازیگران، خواننده‌ها و بلاگر‌های آرایشی و به طبع آن مردم بسیار محبوب و رایج شده است.

تا همین چند سال پیش هم برای پرتر و ضخیم‌تر نشان دادن ابرو‌ها روش‌هایی مثل تاتو استفاده میشد که امروزه تقریبا این روش منسوخ شده است. اما همانطور که میدانید این روش‌ها معایب بسیاری را به همراه خود داشت؛ از جمله این معایب میتوان به موقتی بودن، غیرطبیعی جلوه کردن و از بین رفتن ابرو‌های طبیعی اشاره کرد. یکی از راه‌های پر کردن ابرو‌ها به شکلی طبیعی و زیبا کاشت ابرو در مشهد با مو‌های طبیعی است.

کاشت ابرو کاشت ابرو کاشت ابرو به منظور افزایش تراکم مو های ابرو انجام می گردد، در این مقاله مفصل به کاشت ابرو خواهیم پرداخت و شما را از هزینه کاشت ابرو مطلع می کنیم و نگاهی به فیلم کاشت ابرو خواهیم انداخت، اگر نگاهی به گذشته های نه چندان دور بیندازیم در دهه های قبل ابرو های کشیده و باریک طرفدار های زیادی داشت، اما امروزه ابرو های پر و پهن مد شده است. در بسیاری از بانوان برداشتن متداول ابرو در دراز مدت سبب از بین رفتن فولیکول های ابرو و کاهش میزان تراکم مو در این ناحیه شده است از این رو برای برگرداندن تراکم بهترین و موثر ترین روش کاشت ابرو می باشد.   فرآیند کاشت ابرو کاشت ابرو دقیقا همانند کاشت مو و با همان تکنیک انجام می شود بدین شکل که فولیکول های مو از ناحیه بانک مو که برای کاشت ابرو معمولا از مو های پشت گوش استفاده می شود برداشته می شود و سپس به نواحی کم تراکم ابرو پیوند زده می شوند، روش های کاشت ابرو از گذشته ابتدا کاشت مو روش FUT بود که امروزه به کاشت مو به روش FUE تغییر پیدا کرده است. کاشت ابرو بیشتر با هدف زیبایی انجام می شود. خانم ها بیشتر به کاشت ابرو علاقه دارند. در کلینیک کاشت ابرو، یک جلسه به طور اختصاصی به مشاوره مراجعین اختصاص دارد. در جلسه مشاوره تمامی عوارض و مشکلات احتمالی کاشت ابرو برای مراجعین گفته می شود. در زیر به برخی از این محدودیت ها می پردازیم. سه نکته مهم کاشت ابرو
FUT vs FUE Comparison: What You Need to Know

نکات تخصصی مورد توجه در کاشت ابرو

مهمترین نکته در مورد کاشت ابرو زاویه شکاف های ایجاد شده روی پوست و ایجاد خواب طبیعی موهای ابروست که ظاهری طبیعی و قابل قبول را در فرد ایجاد کند و زیبایی یک ابروی طبیعی را دارا باشد.
نکته دیگر، ابزار مورد استفاده در کاشت ابرو می باشد شکاف های ایجاد شده بر روی پوست باید از ظرافت زیادی بر خوردار باشد تا جای آن ها روی پوست، حالتی زشت و زننده ایجاد نکند. آموزش مراقبت های ویژه در دو هفتۀ ابتدائی بعد از کاشت ابرو از نکات قابل توجه دیگر است، تا فرد آسیبی به موهای کاشته شده وارد نکند.

چند نکته در مورد کاشت ابرو
1 – موهای سر کمی ضخیم تر از موهای طبیعی ابرو هستند.
2 – رشد این موها بیشتر و طویل تر از رشد طبیعی موهای ابرو هستند.
3 – رنگ و ژنتیک این موها همانند موهای سر می باشد.
4 – موهای کاشته شده همانند موهای طبیعی ابرو هستند و می توان آنها را بر داشت، رنگ کرد و مدل مورد نظر را در آنها ایجاد کرد.

کاندیداهای مناسب برای کاشت ابرو

می توان گفت کاشت ابرو، هیچ محدودیتی ندارد. شما می توانید با هر شرایطی که دارید به این کار بپردازید. حتی اگر بیماری خاص دارید، کاشتن ابرو برای شما ضرری ندارد. اما شاید بپرسید چرا؟ به دلیل این که در دیگر روش های جوانسازی پوست، مانند تزریق ژل، شما ماده ای شیمیایی را به بدن خود وارد می کنید. اما در کاشت ابرو این چنین نیست. در این روش، یعنی کاشت ابرو با موی طبیعی، مقداری مو به ناحیه ابروی شما وارد می شوند. بنابراین خطرات خاصی شما را تهدید نمی کنند.

در کل می توان گفت افرادی که  ابروی کم پشتی دارند و یا احساس میکنند که ابروی آنها کم پشت است و یا افرادی که به هر دلیلی دوست دارند که ابروهای پر پشت تری داشته باشند؛ می توانند از روش کاشت ابرو بهره ببرند.

چه افرادی کاندید کاشت ابرو نیستند!

اگر برای اضافه کردن یک یا دو ردیف به ابروی طبیعی خود قصد انجام عمل کاشت ابرو را دارید، این کار به شما توصیه نمی شود؛ چرا که موهای پیوندی کمی ضخیم تر و متفاوت با موهای طبیعی ابرویهایتان شده و دو گانگیِ ایجاد شده زیبا نمی باشد.

مزایای کاشت ابرو چیست؟

مطمئنا یکی از مزایا و دلایل این که عده زیادی به کاشتن ابرو می پردازند، زیبایی است. ابروهای پر پشت و زیبا، صورت شما را نیز زیبا خواهند کرد. اما اگر شما ابروهایی داشته باشید که در برخی نواحی دارای طاسی هستند، این از زیبایی شما به مقدار بسیار زیادی کاهش خواهد داد و پیشنهاد ما به شما، این است که از روش کاشتن ابرو با موهای طبیعی استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: کاشت ابرو ,
:: بازدید از این مطلب : 635
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

یکی از ضروریات برای برنامه ریزی و مدیریت بودجه برای تهیه غذا در منزل تهیه لیست غذای هفتگی است، که آشنایی با لیست غذاهای ایرانی این امکان رو فراهم می کند تا به راحتی برنامه هفتگی غذایی با انتخابهای متنوع داشته باشید

لیست 230 غذای ایرانی

بسیاری از خانم ها برای انتخاب غذا در وعده های مختلف و همچنین تهیه غذای مجالس و مهمانی و حتی بهترین رستوران های ایرانی در استانبول خود ، با مشکل مواجه می شوند. مسئله آن ها نشناختن غذا ها نیست بلکه گزینه های متنوع، قدرت انتخاب را از بین می برد. راه حل رفع این مشکل، داشتن لیست غذاهای ایرانی است. غذا های محلی و سنتی ما جزء خوش طعم ترین غذا هایی هستند که در جهان طبخ می شوند. در ادامه به 230 نوع غذا در لیست غذاهای ایرانی ، اشاره می کنیم. بدون شک تهیه لیست غذا های ایرانی در تنظیم کردن برنامه تغذیه، موثر است.

دسته بندی غذا های ایرانی

به طور کلی می توانیم غذا های سنتی ایرانی را به شکل زیر، دسته بندی کنیم:

انواع غذای ایرانی

  • آش
  • آبگوشت
  • اشکنه
  • کباب
  • کوفته
  • دلمه
  • کتلت و شامی
  • کوکو
  • خوراک
  • چلو و پلو
  • خورش

در ادامه، به خوشمزه ترین لیست غذاهای ایرانی که در هرکدام از دسته های طبقه بندی شده بالا قرار می گیرند، اشاره می کنیم.

 

 انواع آش ها

خانواده های ایرانی در مناسبت های مختلف از جمله دورهمی یا نذری، آش می پزند. هر منطقه در کشور ما، نوع خاصی از آش ها را طبخ می کنند. 20 آش محبوبی که بیشترین طرفدار را دارند، شامل موارد زیر می شود.

  1. آش رشته
  2. آش کشک ( و آش کشک خوزستانی)
  3. آش ماست
  4. آش غوره
  5. آش گندم
  6. آش بلغور
  7. آش قلمکار ( و قلمکار شیرازی)
  8. آش گوجه
  9. آش آلوچه
  10. آش انار
  11. آش اسفناج
  12. آش ترشی شمالی
  13. آش بادمجان
  14. آش اماج
  15. آش دندانی
  16. آش کارده شیرازی
  17. آش ترخینه یا سیرابی
  18. آش دوغ آذربایجانی ( و آش دوغ لری)
  19. آش مصفی شهرکردی
  20. آش آخورک کازرونی

لیست غذای ایرانی

اگر بخواهید لیست غذای ایرانی را بدانید باید توجه کنید که با توجه به تنوع غذا ها لیست یک غذای ایرانی شامل انواع مختلف خورشت ها و پلو ها و مواردی که پیش تر ذکر شد می باشد. حتی اگر به انواع رستوران ها و هتل ها مراجعه کنید و از آنها لیست غذای ایرانی را بخواهید آنها در قالب لیست های جداگانه و با دسته بندی های متفاوت این غذاها را به شما ارائه می دهند. بعضی از غذاها جزو غذاهای مجلسی تر و بعضی ها جزو غذاهای ساده تر و یا محلی محسوب می‌شوند.

خود غذاها به دو دسته غذاهای‌ نونی و غذاهای برنجی طبقه‌ بندی می‌شوند که شما با توجه به میل و ذائقه و سلیقه و وضعیت سلامت خود می‌توانید انواع غذا ایرانی را مصرف کنید؛ البته گاهی اوقات وضعیت سلامت شما به نحوی است که مجبور می شوید از غذاهای خاص استفاده کنید.

برای پختن غذا ها موارد مختلفی را در نظر بگیرید تا در وضعیت سلامت بمانید. به طور مثال خوردن بعضی از غذاهای ایرانی مثل کله پاچه در رستوران ایرانی و غیره که چربی زیادی دارند برای افرادی با چربی بالا توصیه نمی شود و می توانند غذاهای کم چرب تر و یا غذاهای رژیمی را مصرف کنند.

احتمالا در جاهای مختلف و در خانه های مختلف غذاهای متنوعی خورده باشید ولی همیشه بعضی غذاها هنگامی که توسط برخی از افراد خاص پخته می شوند عطر و طعم بهتری دارند. علت اصلی آن علاوه بر مهارت و اشتیاقی که فرد به پختن غذا دارد، فوت و فن های ریزی است که اجرا می‌کند. با دانستن آنها می‌توانید تا حد زیادی سطح کیفیت غذای خود را ارتقا دهید. در دستور پخت هایی که در این سایت ارائه شده سعی کردیم بیشتر فوت و فن های پختن غذا های مختلف را آموزش دهیم تا نتیجه بهتری بگیرید.

 خورشت قیمه با سیب زمینی

 

یکی دیگر از خورشت‌های خوشمزه و خوش رنگ و لعاب برای ناهار ظهر قیمه با سیب زمینی است. این خورشت خوشمزه برای ماه محرم زبانزد است و اکثر عزاداران حسینی قیمه نذری درست می‌کنند.برای مهمانی و مجالس انتخاب خورشت قیمه بینظیر است. برای تهیه قیمه با سیب زمینی ابتدا پیازها را سرخ می‌کنیم. لپه را که از قبل خیسش کرده‌ایم به پیاز اضافه می‌کنیم. ادویه‌هایی چون دارچین و زردچوبه را به مواد می‌زنیم. برای ادامه‌ی مطالب طرز تهیه‌ خورشت قیمه به ادامه‌ی مطالب مراجعه نمایید.

خورشت کرفس

کرفس یکی از سبزیجات مقوی و مفید برای بدن است و کسانی که رژیم لاغری دارند، آب کرفس میل می‌کنند. کرفس را برای سالاد هم استفاده می‌کنند. این سبزی مفید در رستوران های ایرانی به صورت خورشت نیز سرو می‌شود. طریقه‌ی پختن خورشت کرفس همانند خورشت قورمه سبزی است. در ابتدا کرفس‌ها را بشویید و به تکه‌های مساوی و کوچک خورد کنید. سپس پیاز را خرد کرده و بگذارید سرخ شود. سپس کرفس‌هایی که از قبل شسته و تفت داده‌اید را قابلمه خود اضافه کنید. برای طرز تهیه خورشت کرفس به ادامه مطالب کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: رستوران ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 661
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

دانشگاه آزاد به عنوان یکی از جامع ترین دانشگاه های سطح کشور ، زیر نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت می کند. این دانشگاه دارای بیش از 100 واحد دانشگاهی در استان های مختلف است که تمام رشته های علوم پزشکی ، علوم انسانی ، علوم پایه و … در آن ها تدریس می شوند. میزان شهریه دانشگاه آزاد هر ساله توسط مرکز سنجش و پذیرش تعیین می گردد و معمولا سالانه حدود 10 الی 15 درصد شاهد افزایش نرخ شهریه در تمام مقاطع تحصیلی این دانشگاه می باشیم.

ناگفته نماند که شهریه دانشگاه آزاد شامل دو بخش شهریه ثابت و متغیر است و میزان شهریه ثابت تا پایان فارغ التحصیلی تغییر نمی کند و فقط بر میزان شهریه متغیر افزوده می شود

شهریه دانشگاه آزاد رشته های علوم پزشکی

رشته های علوم پزشکی در تمام مقاطع تحصیلی کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد ارائه می شوند و هزینه تحصیل این رشته در مقایسه با سایر رشته ها بیشتر است.

  • دکتری حرفه ای پزشکی : 8 الی 10 میلیون تومان برای هر ترم تحصیلی (20 واحد درسی)
  • دکتری حرفه ای دندانپزشکی : 8 الی 10 میلیون تومان برای هر ترم تحصیلی (20 واحد درسی)
  • دکتری حرفه ای داروسازی : 8 الی 10 میلیون تومان برای هر ترم تحصیلی (20 واحد درسی)
  • دکتری حرفه ای دامپزشکی : 8 الی 10 میلیون تومان برای هر ترم تحصیلی (20 واحد درسی)
  • کاردانی علوم پزشکی (کاردانی دامپزشکی ، بهداش عمومی و ..) : 2/500/000 الی 3/000/000 برای هر ترم تحصیلی (20 واحد درسی)

تغییرات شهریه دانشگاه آزاد 1400 - 1401

تحصیل در دانشگاه های شهریه پرداز اعم از دانشگاه آزاد مستلزم پرداخت شهریه می باشد که شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر است. شهریه ثابت بر اساس نیمسال ورودی هر دانشجو تعیین می شود و تا پایان اتمام دوره تحصیل وی در سنوات مجاز بدون افزایش خواهد بود اما شهریه متغیر با توجه به تعداد واحدهای اخذ شده توسط دانشجو تعیین می شود و در طول دوره تحصیل دانشجو افزایش می یابد.

 

در نظر داشته باشید پذیرفته شدگان تمامی مقاطع در زمان ثبت نام (ترم اول) در دانشگاه محل قبولی ملزم به پرداخت هزینه خدمات آموزشی و هزینه بیمه هستند که این هزینه در هر مقطع متفاوت است. در ادامه هزینه خدمات آموزشی و هزینه بیمه در مقاطع مختلف در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ ارائه شده است.

وام های دانشجویی دانشگاه آزاد

وام های دانشجویی دانشگاه آزاد رو میتونیم به سه دسته کوتاه مدت، میان مدت و بلند مندت تقسیم کنیم. وام های کوتاه مدت در واقع مبلغ کمتری رو شامل میشن و شما باید تا زمان دانشجوییتون حتما اون وجهی که پرداخت کردید رو تسویه کنید.

وام های میان مدتش تقریبا یکساله قابل پرداخت هستن. بنابراین شما در واقع دو ترم زمان دارید که این وام رو تسویه کنید. که مبلغ اون کمی بالاتری از وام های کوتاه مدت هست.

نوع سوم مبلغ خوبی داره. بازپراختشم پس از فارغ التحصیلتون هست. در واقع اگه این تسویه رو به موقع انجام ندید، مدرک شما صادر نمیشه و باید حتما این مبلغ رو تسویه کنید. البته دریافت این وام هم به راحتی انجام نمیشه و دردسرهای خاص خودش رو داره.

سوال بعدی اینکه چطور باید این وام ها رو بگیریم ؟؟ و اینکه شرایط دریافتشون به چه صورتی هست ؟؟ آیا هر ترم میتونیم این وام ها رو بگیریم با اینکه فقط یکبار در دوران دانشجویی امکان پذیر هست

میزان شهریه دانشگاه آزاد 1400 – 1401

دانشگاه آزاد همانند سایر دانشگاه های شهریه پرداز، از دانشجویان خود (ورودی با آزمون و یا بدون آزمون) مبلغی را به عنوان شهریه دریافت می کند که البته میزان آن در دانشگاه آزاد نسبت به دیگر دانشگاه ها کمی بیشتر است. همچنین شهریه دروسی که دارای واحد عملی و پروژه می باشد، بیشتر از دروس نظری در نظر گرفته می شود. در جدول های زیر می توانید میزان دقیق شهریه تمامی مقاطع دانشگاه آزاد را مشاهده کنید.

شهریه کاردانی دانشگاه آزاد 1400 – 1401
گروه آموزشی مبلغ
علوم انسانی 2 میلیون و 200 الی 2 میلیون و 800 هزار تومان
فنی و مهندسی  2 میلیون و 800 الی 3 میلیون و 200 هزار تومان
علوم پایه 2 میلیون و 600 الی 3 میلیون تومان
هنر 2 میلیون و 800 الی 3 میلیون و 100 هزار تومان
علوم پزشکی 4 میلیون و 600 الی 6 میلیون و 300 هزار تومان

منبع : شهریه دانشگاه آزاد 



:: برچسب‌ها: شهریه دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 518
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()