نوشته شده توسط : کنکور نویس

باورهای غلطی در مورد تزریق ژل به لب وجود دارد که ناشی از عدم آگاهی افراد و اطلاع رسانی نادرست در مورد آن است. همواره نمونه هایی وجود دارند که بدون آگاهی کامل، برای تزریق ژل، پا به کلینیک های زیبایی گذاشته و نتیجه نهایی آن چیزی نبوده که انتظار داشته اند و بازتاب تجربه آن ها، بیشتر به این باورهای غلط دامن زده است.

این عدم آگاهی در مواردی مانند عوارضی که بعد از تزریق برای شما بوجود خواهد آمد، یا بی اطلاعی از دائمی بودن و نبودن تزریق ژل، مزایا و معایب روش ها و بسیاری موارد دیگر، بخاطر ضعف در مشاوره بعضی پزشکان بوده است یا فرصت طلبی برخی از مراکز زیبایی، که تنها اولویت آنها کسب درآمد است.

کمبود منابع کافی که بصورت کامل و بیطرفانه در مورد انواع خدمات زیبایی پوست و مو اطلاع رسانی کند، مجموعه کلینیک زیبایی و پوست را بر آن داشت که بروزترین و کاملترین مقالات در مورد خدمات زیبایی را با هدف رفع ابهامات، سوالات و نگرانی ها، نگارش کرده و در وبسایت خود در دسترس عموم قرار دهد. به همین منظور شما امکان مطالعه مقالاتی در مورد انواع روش های تزریق ژل به لب را در این وبسایت دارید.

پس اگر شما نیز به عمل تزریق ژل به لب فکر می کنید، چه این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد و چه از آن غافل شده باشید، این مطلب را تا انتها بخوانید، شاید این همان مطبی است که تصمیم شما را نهایی می کند.

تزریق ژل به لب در دنیای امروز

مرکز تزریق ژل به لب در تهران بسیار رایج شده است. شاید به همان اندازه که مردم موهایشان را هایلایت می‌کنند، رایج باشد. از این گذشته، تزریق ژل به لب بسیار در دسترس است. یعنی شما می‌توانید در برخی آرایشگاه‌ها، مطب پزشکان با تخصص‌های مختلف، شاید منزل همسایه، درمانگاه‌ها و … به لب‌های خود ژل تزریق کنید. اما باید به شما یادآوری کنیم که حجم‌دهی به لب‌ها یک عمل زیبایی و پلاستیک واقعی است و اگر به درستی انجام نشود، با عوارض و خطرات خاص خود همراه است.

مراحل انجام تزریق ژل لب

در مرکز معتبر تزریق ژل لب ندای سلامت تهران کاری که انجام خواهد شد این است که حاشیه لب های شما با بهترین مواد برجسته و حجم داده می شود، تا بتوان زیبایی صورت شما را از طریق تزریق ژل لب دوچندان کرد. اما این کار به این سادگی نیست. اولین و مهمترین خدمت ما در این روش، معرفی بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران است.

شما پس از مراجعه به مطب زیبایی ندای سلامت تهران، ابتدا طی یک جلسه مشاوره ای با دکتر تزریق ژل لب، با فرایند کلی عملیات، شیوه انجام، اقدامات لازم قبل و بعد از تزریق و عوارض احتمالی آن اشنا خواهید شد. بعد زیر نظر دکتری که از ساختمان پوست و اجزای صورت اطلاعات کافی داشته  و متخصص تزریق ژل لب است قرار خواهید گرفت. دکتر تزریق ژل لب مطب زیبایی ندای سلامت تهران محل مناسب، مقدار تزریق و قرار دادن این مواد در لایه های‌ مناسب پوستی را کاملا برای شما توضیح داده و این کار را با رضایت شما انجام خواهد داد.

 

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران

شیوه انجام:

مقدار و عمق تزریق ژل به مواد و درخواست متقاضی و همچنین میزان چین اطراف لب بستگی دارد. برای مثال یکی از موادی که در مرکز معتبر تزریق ژل لب مورد استفاده قرار می گیرد هیالورونیک اسید است. ژل هیالورونیک اسید به علت جذب آب زیاد در اطراف خود و افزایش حجم حاصل از این امر، به حجم کمتری از تزریق ژل برای تصحیح و افزایش برجستگی لب دارد. برای اطلاعات بیشتر می تواند نمونه کار تزریق ژل هیالورونیک اسید را مشاهده فرمایید.
معمولا تزریق ژل لب درد موثری نداشته و نیاز به بی حسی ندارد. اما اگر فرد نیاز به بی حسی داشته باشد محل های مورد نظر بی حس شده  و با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می شود.
در انتها کار تزریق ژل لب به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌ هایی ظریف با زاویه‌ ای‌ درست و میزان دقیقی‌ از مواد در یکی‌ از لایه‌های پوستی و یا زیرپوستی به اطراف لب تزریق می شود

دکتر خوب برای تزریق ژل

یک مرکز زیبایی خوب تنها به خاطر وسایل و تجهیزاتش شناخته شده نیست بلکه بهترین پزشکان او را مفتخر به اخذ لقب بهترین مرکز زیبایی کرده اند. پزشکانی که با علم و مهارت خود هنر پزشکی را به نمایش گذاشته اند.

برترین پزشک، پزشکی است که با بررسی بیمار تزریق کردن ژل را برای او مناسب یا نامناسب دانسته و خارج از روحیات کاری سعی در ارتباط صمیمی برای درک بهتر بیمار است. دانش پزشک به روز است و با کمک فن آوری جدید نسخه خوب را به بیمار خواهند داد.

پزشک خوب تنها به تجهیزات اکتفا نکرده بلکه دانش خود را همواره به روزرسانی خواهد کرد. درست است که پیشرفته بودن وسایل پزشک مهم است، به ویژه در زیبایی اما پزشک است که نتیجه نهایی کار زیبایی را ارائه خواهد داد.

اگر برای تزریق ژل دنبال یک پزشک خوب هستید، دنبال پزشکی باشید که از روش سینرژی استفاده کند. ( منظور از سینرژی ترکیب روش های جوانسازی است. مثلا تزریق بوتاکس، هایفوتراپی، تزریق چربی و غیره )



:: برچسب‌ها: تزریق ژل لب ,
:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

معرفی سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

قبل از معرفی سایت http://edu.iau.ac.ir/ بهتر است بدانید که این سامانه به تازگی راه اندازی شده است که به طور قطع، برای اجرای هماهنگ یک سامانه بین تمام دانشگاه ها خالی از عیب و نقص نیست. اما این سامانه به منظور ارائه و توزیع بهتر خدمات نوین آموزشی در جهت آسودگی و رفع نیازهای دانشجویان و اساتید محترم، به طور پیوسته بروزرسانی خواهد شد. اما بخش های مختلفی که می توان از جهت عرضه امکانات در این سایت به آن ها اشاره نمود، عبارت اند از:

  • برنامه های نیمسال تحصیلی
  • گروه های درسی ارائه شده در ترم جاری و آینده
  • ارزشیابی اساتید
  • ارائه شرایط دریافت خوابگاه دانشجویی
  • انجام امور فارغ التحصیلان
  •  انتخاب واحد و ثبت نام دروس
  • ارائه برنامه کلاسی
  • مشاهده نمره ها
  • ثبت درخواست های مختلف از جمله درخواست وام دانشجویی
  • و…

علاوه بر موارد فوق، ارائه دیگر خدمات آموزشی از جمله ارسال درخواست دانشجویان مبنی بر ارسال گواهی اشتغال به تحصیل به صورت الکترونیکی، از دیگر ویژگی ‌های مهم سامانه آموزشیار است. همچنین امکان برگزاری امتحانات تئوری و عملی به صورت هماهنگ در سبک های متنوع از مهم ترین دستاوردهای اجرایی در این سامانه به شمار می رود.

راهنمای ورود دانشجویان به سامانه آموزش جدید (آموزشیار)

 

 

 

دانشجویان گرامی پس از ورود به سامانه آموزشیار، بخش دانشجو را انتخاب کرده و شماره دانشجویی جدید خود را به صورت زیر وارد نمایید.

شماره دانشجویی:

 

سپس نام کاربری و رمز عبور خود را طبق الگوی ذکر شده وارد نمایید.

نام کاربری:

 

 

رمز عبور:

 

 

نحوه ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

آدرس اینترنتی سامانه هوشمند مديريت يکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ، edu.iau.ac.ir می باشد که امکانات گسترده ای دارد. دانشجویان دانشگاه آزاد از طریق این سامانه می توانند شهریه پرداخت کنند ، انتخاب واحد انجام دهند ، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند ، به نمرات خود اعتراض کنند ، ترمیم انتخاب واحد انجام دهند و …. و بسیاری از مشکلاتی که سامانه سیدا داشت ، در این سامانه حل شده است.

برای اطلاع از نحوه وارد شدن به آموزشیار یا همان به صفحه اصلی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد ، بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 edu.iau.ac.ir

در اولین صفحه سامانه ، سه قسمت دانشجو ، اساتید و پرسنل را مشاهده خواهید کرد. دانشجویان عزیز باید کلید دانشجو را بزنند.

در این مرحله باید شماره دانشجویی درج شود.

مثلا اگر دانشجوی دانشگاه یادگار امام هستید ، کد این دانشگاه 139 است و اگر شماره دانشجویی شما 111111111 می باشد ، در قسمت شماره دانشجویی باید شماره 111111111 + 139 یعنی 139111111111 را درج نمایید.

  • راهنمای نحوه ثبت درخواست انتخاب واحد ترم مهر ۱۴۰۰ توسط دانشجو (اجباری)

1- از طریق منوی درخواست/مجوز - زیر منوی "منو ارسال/پیگیری درخواست دانشجو" اقدام به ثبت درخواست نمائید.
2- در قسمت "ارسال درخواست جدید"،طبقه بندی موضوع را "عملیات آموزشی دانشجو" و موضوع درخواست را "مجوز انتخاب واحد" و نیمسال درخواست را معادل "۴۰۰۱" قرار دهید.
3- با انتخاب دکمه ی "ثبت" –درخواست مجوز انتخاب واحد ترم مهر ۱۴۰۰ برای دانشجو ثبت می گردد.
4- از طریق منوی "ثبت نام دروس دانشجو" – زیر منوی "انتخاب واحد" اقدام به اخذ دروس و انتخاب واحد نمائید.
- شرایط ثبت درخواست به شرح زیر در سامانه کنترل می گردد:
- دانشجویانی که در ترم ۳۹۹۲ انتخاب واحد داشته اند و یا ترم مرخصی ثبت کرده اند مجاز به ثبت درخواست انتخاب واحد می باشند.
- دانشجویانی که آخرین وضعیت آنها در ترم های ۳۹۹۲ و ۴۰۰۱ وضعیت های عدم مجاز به ثبت نام در نیمسال ثبت شده باشد، مجاز به ثبت درخواست نمی باشند.
- دانشجویانی که آخرین وضعیت آنها در ترم های ۴۰۰۱ ترم مرخصی ثبت شده باشد، مجاز به ثبت درخواست نمی باشند.
- دانشجویانی که سنوات تحصیلی مجاز آنها به اتمام رسیده باشد، مجاز به ثبت درخواست نمی باشند و باید به اداره آموزش مراجعه نمایند.

 

  • لزوم ثبت درخواست مجوز حذف و اضافه برای انجام عملیات حذف و اضافه و پرداخت بدهی

در صورتیکه دچار مشکل در سامانه آموزشیار هستید و نیاز به حذف و اضافه دارید، باید مطابق مراحل تصویر، درخواست مجوز حذف و اضافه ثبت کنید:
1- وارد منوی "ارسال/پیگیری درخواست" شوید.
2- طبقه‌بندی موضوع را روی "عملیات آموزشی دانشجو" قرار دهید.
3- موضوع درخواست را روی "مجوز حذف و اضافه" قرار دهید.
4- نیم‌سال درخواست را روی "۴۰۰۱" قرار دهید.
5- دکمه‌ی "ثبت" را بزنید تا پیام سبز رنگ بالای صفحه را مشاهده کنید.
طبق اعلام راهبر مرکزی آموزشیار برای ورود به حذف و اضافه، دانشجو می بایست درصد مشخصی از کل بدهی شهریه خود تا آن لحظه (حدود ۶۰درصد) را پرداخت نماید، لذا در بازه زمانی حذف و اضافه پس از ورود به منوی حذف و اضافه، حداقل میزان واریزی تعیین شده برای عملیات حذف و اضافه را مشاهده و پرداخت نمایید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 657
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

دانشگاه غیر انتفاعی ، یک موسسه غیر دولتی و شهریه پرداز می باشد که زیر نظر هئیت امنا دانشگاه اداره می شود ، بنابراین دانشجویان این دانشگاه لازم است در هر ترم شهریه مصوب هئیت امنا دانشگاه را پرداخت نموده تا مجاز به حضور در کلاس درس باشند .

شهریه دانشگاه غیر انتفاعی رفاه ۱۴۰۰ شامل شهریه ثابت و متغییر است که شهریه ثابت در تمام طول مدت تحصیل دانشجو ثابت است ولی شهریه متغییر با توجه به تعداد واحد های درسی اخذ شده دانشجو و بر اساس تصمیمات اعضای هیئت امنا دانشگاه هر سال 10 الی 15 درصد تغییر می کند .

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی برای رشته های با آزمون و بدون کنکور یکسان است ولی لازم است داوطلبان پیش از ثبت نام از شهریه این دانشگاه در رشته خود مطلع شوند و در صورت داشتن توان مالی جهت پرداخت شهریه ، نسبت به انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی اقدام نمایند . با توجه به اهمیت شهریه تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی در این مقاله شهریه دانشگاه غیر انتفاعی 1400 - 1401 را در مقاطع مختلف ارائه داده ایم .

معرفی دانشکده غیر انتفاعی رفاه تهران

دانشکده غیرانتفاعی رفاه تهران یکی از دانشگاه های شهر تهران می باشد که ویژه خواهران می باشد. این دانشگاه در رشته های مختلفی  اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. دانشکده غیردولتی – غیرانتفاعی رفاه تهران در سال ۱۳۸۹ با دریافت مجوز از شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت خود را آغاز نمود.دانشکده غیر انتفاعی رفاه تهران در حال حاضر ١٠٢٠ دانشجو، شامل ۸٢٠دانشجوی کارشناسی و ٢٠٠ دانشجوی ارشد می‏ باشد.

دانشکده رفاه در دوره کارشناسی ارشد در رشته‏ های علوم اجتماعی (گرایش مطالعات فرهنگی)، آموزشی ریاضی، روانشناسی عمومی، مشاوره خانواده ، حقوق خانواده، فقه ومبانی حقوق اسلامی و علوم تربیتی(گرایش آموزش وپرورش ابتدایی)  فعالیت دارد. در دوره کارشناسی نیز رشته‎های حقوق، روانشناسی، مشاوره، علوم تربیتی ( گرایش‎های مدیریت و برنامه ‏ریزی آموزشی و آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی) و الهیات و معارف اسلامی (گرایش مبانی فقه و حقوق اسلامی)  و مهندسی کامپیوتر فعالیت می نماید.

شرایط دانشگاه رفاه

شرایط دانشگاه رفاه به همراه مدارک لازم برای ثبت نام و پذیرش در انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی رفاه تهران به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است:

1588677335 64

 

مدارک لازم برای پذیرش در دانشکده غیرانتفاعی راه تهران :

 

  • داشتن  مدرک دیپلم آموزشی نطام جدید (6-3-3)
  • داشتن مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم
  • داشتن دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  • داشتن مدرک کاردانی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری

1588677335 64

 

شرایط ثبت نام دانشگاه رفاه تهران :

 

  1. دانشجویان دوره روزانه برای تحصیل در دانشگاه رفاه باید از دانشگاه محل تحصیل خود انصراف دهند.
  2. فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کار و دانش برای تحصیل در موسسه غیرانتفاعی رفاه باید دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی باشند.
  3. دانشجویان غیرروزانه می توانند بدون انصراف در دانشگاه رفاه ثبت نام نموده و پس از پذیرش نهایی انصراف خود را قطعی نمایند.
  4. پذیرش در دانشکده غیرانتفاعی رفاه تهران ، فقط از میان داوطلبان خانم انجام می شود.
  5. دانشگاه غیر انتفاعی  رفاه  به دو شیوه با آزمون و بدون آزمون دانشجو پذیرش می نماید از این رو ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی  رفاه  یکی از شیوه های ثبت نام در این دانشگاه به حساب می آید. برای شیوه با آزمون این دانشگاه داوطلبان بایستی حتما در ثبت نام کنکور سراسری شرکت نموده باشند و کارنامه اولیه آزمون سراسری برای آنها صادر گردیده باشد. این دسته از داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری از لیست رشته محل هایی که به شیوه با آزمون در دانشگاه غیرانتفاعی دانشجو پذیرش می نماید اطلاع حاصل نمایند. پس از این اقدام بایستی کد رشته های موجود در دفترچه را در قالب انتخاب رشته کنکور سراسری وارد نمایند. داوطلبان در این مرحله همانند انتخاب رشته کنکور سراسری 150 انتخاب داشته باشند.


:: برچسب‌ها: دانشگاه رفاه ,
:: بازدید از این مطلب : 666
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مهر 1400 | نظرات ()