نوشته شده توسط : کنکور نویس

خلاصه و برنامه ریزی در ماههای آخر کنکور
برنامه ریزی برای کنکور در ماههای آخر و حوالی امتحان طبیعتاً با سایر ماههای سال متفاوت است ، زیرا این روزها تمرکز اصلی باید بر روی جمع بندی و بررسی مطالب جدید باشد و مطالعه یک موضوع جدید توصیه نمی شود.
داوطلبان در ماه آخر کنکور در دو موقعیت قرار دارند:
آنها همه مباحث کنکور را خوب مطالعه کرده اند و دیگر موضوعی باقی نمانده است.
آنها برخی از مباحث باقی مانده یا ناقص را یاد گرفته اند.
دسته اول داوطلبانی که وضعیت آنها مشخص است و می توانند 45 روز را به ماه پایانی برای تکمیل وقت اختصاص دهند ، نمونه برنامه ریزی درسی می توانند به خوبی در آزمون های استخراج سال های گذشته نگاه کنند.
داوطلبان دسته دوم باید هر سه روز یکبار خودشان تست بزنند و بعد از آزمون تست ها را تجزیه و تحلیل کنند ، دریابند در چه مشکلی ضعف دارند و برای رفع مشکلات خود قدم بردارند. برای کسب اطلاعات در مورد نحوه آزمایش هر سه روز یک بار ، می توانید از مشاوران پاسخ ما مشاوره بگیرید.
روش برنامه ریزی در هفته آخر کنکور
معمولاً بیشتر داوطلبان هفته آخر کنکور ، به دلیل استرس زیاد ، برنامه درسی فشرده خود را طوری تنظیم می کنند که همه مباحث را قبل از روز کنکور خلاصه کند ، اما این روش صحیح نیست! کاملا!
اگر استراحت نکنید ، مطمئناً در روز آزمون به اندازه مورد نیاز کارآیی نخواهید داشت ، بنابراین حتما هفته آخر و روزهای آخر را کمی سبک تر برنامه ریزی کنید و برای سرگرمی ، ورزش و استراحت بیشتر تلاش کنید.
البته برای اینکه دچار استرس نشوید ، دروس را فراموش نکنید ، نگاهی سریع به مباحث مهم و تکراری کنکورهای سالهای گذشته بیندازید ، با مرور دو سه سال گذشته ، سوالات کلی را مرور کرده و آنها را بخاطر بسپارید . .



:: برچسب‌ها: برنامه ریزی درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

تقاضای زیادی برای پیراپزشکی وجود دارد و این مقاله لیستی از دوره های پیراپزشکی را ارائه می دهد که می توانید فکر کنید آن را دنبال کنید.در راستای پیدا کردن بهترین رشته های پیراپزشکی اگر کسی هستید که به دیگران اهمیت می دهید و می خواهید در زندگی شخصی تغییر ایجاد کند ، ممکن است شغل در پیراپزشکی انتخاب خوبی برای شما باشد. پیراپزشکان متخصصان پزشکی هستند که به گونه ای آموزش دیده اند که می توانند بیماری ها را در بدن انسان تشخیص دهند و می توانند حمایت خود را از پزشکان گسترش دهند تا با انجام معاینات پزشکی و سایر روش های درمانی ، درمان پزشکی بهتر را تضمین کنند. بیایید نگاهی به برخی از بهترین دوره های پیراپزشکی ، روند پذیرش دوره های پیراپزشکی و معیارهای واجد شرایط بودن آن به همراه گزینه های شغلی و دامنه شغلی دوره های پیراپزشکی در مقاله زیر بیاندازیم.

دوره پیراپزشکی چیست؟
دوره Paramedic شامل خدمات فوریت های پزشکی مورد نیاز در محیط پیش بیمارستانی است و شخصی که در این منطقه کار می کند به عنوان یک پیراپزشک شناخته می شود. دوره های برتر پیراپزشکی را می توان بعد از کلاس 12 یا بعد از فارغ التحصیلی دنبال کرد. آنها می توانند دوره های مدرک تحصیلی ، دیپلم یا گواهینامه باشند.

زمینه های اصلی در علوم پیراپزشکی مدیریت آسیب های ستون فقرات ، زنان و زایمان ، مدیریت سوختگی ها و ارزیابی تصادفات عمومی است. برخی از دوره های پیراپزشکی معروف به همراه جزئیات هر یک ذکر شده است.

انواع دوره های پیراپزشکی
دوره های پیراپزشکی سه نوع اصلی دارند:

دوره های پیراپزشکی درجه - مدت زمان دوره های پیراپزشکی مدرک بین 1.5 سال تا 4 سال متفاوت است.
دوره های پیراپزشکی دیپلم - مدت زمان دوره های پیراپزشکی دیپلم بین 1 سال تا 2 سال متفاوت است.
دوره های پیراپزشکی گواهی - مدت دوره دوره های پیراپزشکی گواهی بین 1 سال تا 2 سال متفاوت است.
لیست دوره های پیراپزشکی بعد از دوازدهم
در صورتی که داوطلب 10 + 2 را در موضوعات علمی مانند فیزیک ، شیمی و زیست بخواند ، دوره های پیراپزشکی متنوعی پس از دوازدهم وجود دارد.

منبع : https://pasokhbama.com/رشته-های-پیراپزشکی-لیست-کامل/



:: برچسب‌ها: پیراپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()