نوشته شده توسط : کنکور نویس

گاهی اوقات افراد رمز عبور خود را برای ورود به سامانه ضمن خدمت و یا سایت آزمون های ضمن خدمت فراموش می کنند. در این مواقع، امکان بازیابی رمز عبور سایت ضمن خدمت وجود دارد. به طور کلی رمز عبور سایت ضمن خدمت، همان رمز عبور سامانه جامع یادگیری فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir می باشد که مراحل ثبت نام در دوره های ضمن خدمت در این سایت انجام می شود.

 

به همین خاطر برای بازیابی رمز عبور سایت ضمن خدمت نیاز است افراد به سایت ltms وارد شده و رمز عبور خود را از طریق این سایت بازیابی نمایند. لازم به ذکر است که دو روش برای نحوه بازیابی رمز عبور سایت ضمن خدمت وجود دارد. اولین روش ورود به سایت ضمن خدمت به نشانی rayadars.com و کلیک کردن بر روی گزینه «رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟» می باشد. دومین روش نیز ورود به سایت ltms.medu.ir برای بازیابی رمز عبور می باشد.فراگیران برای وارد شدن به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان باید کد ملی ، کد پرسنلی و رمز عبور را داشته باشند و در صورت فراموشی اطلاعات ، نمی توانند از خدمات سامانه استفاده کرده و وارد دوره های آموزشی شوند. در این مطلب می خواهیم راهنمای بازیابی رمز ضمن خدمت فرهنگیان و نحوه بازیابی نام کاربری و رمز عبور در سامانه ltms را ارائه دهیم.

موارد مورد نیاز برای بازیابی رمز عبور در صورت فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان

دقت داشته باشید که در صورت فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان و نیاز به بازیابی آن به چند مورد مهم یعنی شماره تلفن همراه، کد ملی، ایمیل شخصی و کد پرسنلی نیاز مبرمی دارید.

در نتیجه، قبل از هر گونه اقدامی برای دریافت و بازیابی رمز عبور ضمن خدمت فرهنگیان این موارد مهم را آماده داشته باشید.

 

راهنمای بازیابی رمز عبور در صورت فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان

بازیابی رمز عبور در صورت فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان برای هر یک از افراد و معلمان با طی مراحلی انجام می گیرد.

  • نکته اول : کلمه عبور جدید حداقل باید 6 حرف باشد که شامل ترکیبی از حروف انگلیسی بزرگ و کوچک و اعداد
  • نکته دوم : از کد پرسنلی و کد ملی نمی توانید به عنوان کلمه عبور استفاده کنید.

پس از تغییر کلمه عبور یکبار از سایت خارج شوید و این بار با رمز جدید وارد سامانه شوید تا اطمینان حاصل کنید رمز برای سامانه تایید شده است.

 

بار اولی که وارد سامانه می شوید ، حتما رمز جدید را ذخیره کنید تا در دفعات بعدی اگر آن را فراموش کردید ، دیگر نیازی به وارد کردن رمز جدید نباشد و سامانه به صورت پیشفرض و از قبل ذخیره شده ، برای شما باز شود.

در صورتی که با مشکل فراموشی رمز ورود ltms مواجه هستید، حتما طبق نحوه بازیابی رمز عبور سایت ضمن خدمت، رمز عبور خودتان را بازیابی نمایید. خوشبختانه، نحوه بازیابی رمز عبور سایت ضمن خدمت بسیار ساده انجام می شود و نیازی به وارد کردن اطلاعات خاصی برای بازیابی رمز عبور نمی باشد.

 

دقت داشته باشید که رمز عبور سایت ضمن خدمت، تنها برای شرکت در آزمون های ضمن خدمت نمی باشد، شما می توانید با این رمز عبور، در دوره های مختلف ضمن خدمت ثبت نام کنید و در آن ها شرکت نمایید. بدیهی است که بدون رمز عبور سایت ضمن خدمت امکان ثبت نام در دوره های ضمن خدمت و شرکت در آزمون های ضمن خدمت برای افراد وجود نخواهد داشت.

 

لذا توصیه می کنیم که اگر قصد شرکت و ثبت نام در دوره های ضمن خدمت را دارید، حتما با توجه به مراحل توضیح داده شده در مقاله، مراحل مربوط به بازیابی رمز عبور خود را انجام دهید تا بتوانید در دوره های ضمن خدمت ثبت نام و در آزمون های آنلاین دوره های ضمن خدمت نیز شرکت کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

جراحی گوش در چه مواردی انجام می شود؟

مهمترین دلایلی که افراد اقدام به عمل جراحی زیبایی گوش می کنند ، عبارتند از:

  1. برجسته بودن بیش از حد گوش ها
  2. وجود فاصله زیاد گوش ها نسبت به سر
  3. بزرگ بودن گوش ها و عدم تناسب بین گوش ها و سر
  4. نقص ها و ناهنجاری های مادرزادی
  5. عدم رضایت از عمل جراحی گوش قبلی ( جراحی گوش ترمیمی )

انواع ناهنجاری های مادرزادی گوش

  • ماکروتیا

عدم تناسب بین گوش ها و سر به دلیل بزرگ بودن بیش از حد گوش ها

  • میکروتیا

عدم رشد کافی گوش و کوچک ماندن آن

  • گوش های ویلدرموت

گوش های دارای انحنای داخلی به سمت سر

  • گوش های استال

وجود تا خوردگی و جمع شدگی شدید غیر طبیعی در گوش ها

  • شکاف در گوش

وجود شکاف و فرورفتگی در قسمت لاله گوش

  • گوش های کاگوت

عدم وجود لاله گوش در ساختار آن

  • گوش های علامت سوالی ( کوسمان )

بیرون بودن انحنای گوش و وجود فاصله مشخص در بخش لاله گوش تا جمجمه

خیلی از اشخاص باظاهر و اندازه گوش خود در زمان کودکی مشکل دارند ، ممکن است برخی دیگر از اشخاص دارای گوش های نامتقارن و یا بیش از اندازه افتاده داشته باشند. مشکلاتی که در بالا ذکر شد برای کودکان بسیار آزار دهنده می باشد ، بزرگسالان نیز به وسیله موهایش سعی در پوشش آنها دارند ، اما امروزه به آسانی و در زمان کوتاهی به وسیله بهترین جراح زیبایی گوش در اصفهان می توان این مشکلات را حل نمود.

عمل زیبایی گوش که بیشتر به عنوان جراحی پلاستیک گوش شناخته شده است، جهت رفع و برطرف ساختن مشکلات گوش ظاهری گوش می باشد.

برای جراحی زیبایی گوش نیاز است، ابتدا پزشک بیمار را دقیق معاینه نمایند تا با ارزیابی دقیق اندازه ، محل قرارگیری و سایز گوش ها تعیین شود.

پس از مشاوره پزشک معالج مراقبت های قبل و پس از جراحی گوش را به بیمار آموزش می دهد.

چرا جراحی اتوپلاستی انجام دهیم؟

دلایل انجام اتوپلاستی معمولا موارد زیر است:

  • یکی از گوش ها یا هر دو گوش دور از سر قرار گرفته است
  • گوش های شما نسبت به سرتان خیلی بزرگ است
  • شما از جراحی قبلی خود ناراضی هستید

اتوپلاستی معمولا برای هر دو گوش انجام می شود که بتواند تقارن بیشتری ایجاد کند.به طور طبیعی لاله گوش و جمجمه باید زاویه 10 تا 15 درجه را تشکیل دهند و در بعضی افراد بدلیل نقص های مادرزادی این زاویه بیش از حد طبیعی است و ظاهری نا میزان را ایجاد می کند .

عمل اتوپلاستی علاوه بر برطرف کردن نقص های مادرزادی گوش به منظور بازسازی شکل ظاهری گوش نیز انجام می شود .

به عنوان مثال :
افرادی که در یک حادثه یا در اثر برداشتن تومور ، قسمت یا تمام لاله گوش آنها از بین رفته است .

کدام مشکلات ظاهری را می توان به وسیله اتوپلاستی ( جراحی زیبایی گوش ) برطرف کرد ؟

  •  گوش هایی که بیش از حد طبیعی برجسته هستند و اصطلاحا به آنها گوش های خفاشی یا بلبله گوش می گویند.
  •  گوش هایی که با هم تقارن ندارند
  •  افرادی که گوش آنها در اثر یک حادثه مانند ضربه خوردن ،سوختگی یا کنده شدن دچار نقص شده است یا به دلیل استفاده از گوشواره های سنگین ، گوش آنها پاره شده است .
  •  افرادی که به طور مادرزادی ، تشکیل لاله گوش در آنها صورت نگرفته است و علاوه بر مشکلات ظاهری دچار مشکلات شنوایی هستند .

در چه سنی عمل زیبایی گوش را انجام دهیم؟

اگر گوش دچار عارضه مادرزادی باشد بهتر است در سنین کودکی (بعد از شش سالگی ) که در سن ورود به مدرسه است انجام شود زیرا ممکن است به دلیل برخی مشکلاتی که در جامعه وجود دارد توسط بچه های دیگر مورد تمسخر واقع شود . در این سن گوش ها به اندازه کافی رشد کرده اند و برای جراحی مناسب است .

چه چیزی باعث برجسته شدن گوش ها می شود ؟

معمولاً گوش ها در حالت نرمال ، تحت زاویه 30 درجه نسبت به سر قرار دارند. زاویه بالاتر از 30 درجه ، باعث برجسته به نظر رسیدن گوش ها می شود. عوامل ژنتیکی و موقعیت سلامت ما ، مقدار رشد غضروف در گوش ها را تنظیم می کند ؛ ولی گاهی عواملی از قبیل آسیب دیدگی یا تصادف ، می تواند بعنوان یک عامل تعیین کننده در شکل گوش محسوب شود.



:: برچسب‌ها: جراحی زیبایی گوش ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

علاقه‌مندان به تحصیل در رشته فیزیوتراپی، برای رسیدن به این رشته به تلاش و ممارست بالایی نیاز دارند. رقابت گرم بین متقاضیان رشته فیزیوتراپی به این علت است که دانشگاه روزانه تنها دانشگاه ارائه دهنده رشته فیزیوتراپی است. البته علاوه بر دانشگاه‌های روزانه، پردیس‌های خودگردان نیز زمینه تحصیل در رشته فیزیوتراپی را فراهم کرده‌اند. اما به دلیل شهریه بالای دانشگاه‌های پردیس خودگردان، هر داوطلبی حاضر به تحصیل در این دانشگاه‌ها نیست. برای مشاهده انتخاب رشته کنکور تجربی کلیک کنید.

آخرین رتبه‌ی پذیرفته شدگان فیزیوتراپی کنکور ۱۴۰۰ را با توجه به سهمیه مناطق به سه دسته تقسیم می‌کنند. افرادی که دوره سه سال آخر دبیرستان خود را در کلان‌شهرها سپری کرده‌اند، در دسته سهمیه منطقه 1 قرار می‌گیرند. همچنین افرادی که دوره سه سال آخر دبیرستان خود را در مراکز استان‌ها به غیر از کلان‌شهرها سپری کرده‌اند، در دسته سهمیه منطقه 2 قرار می‌گیرند. و در نهایت داوطلبانی که دوره سه سال آخر دبیرستان خود را در شهرستان‌های کوچک و محروم تحصیل کرده‌اند، از سهمیه منطقه 3 برخوردار خواهند بود. 

هر سال داوطلبان زیادی به قصد قبولی در دانشگاه آزاد در کنکور سراسری شرکت می کنند تا برای قبولی در رشته های با آزمون این دانشگاه با سایر داوطلبان وارد رقابت شوند. بعد از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری، داوطلبان با توجه به سهمیه ای که در آن قرار دارند و همچنین رتبه اکتسابی در آن سهمیه، اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org می کنند.

رتبه در سهمیه که بیانگر وضعیت داوطلب نسبت به سایر داوطلبان در همان سهمیه است، مهم ترین بخش از کارنامه اولیه کنکور سراسری می باشد که در نهایت بعد از بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان، قبولی آن ها بر اساس رتبه در سهمیه بررسی می شود. 

متقاضیان در زمان برنامه ریزی و انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱، با بررسی آخرین رتبه قبولی فیزیوتراپی دانشگاه آزاد در سال های گذشته می توانند محدوده شانس قبولی خود را در رشته محل های با آزمون این دانشگاه تخمین زده و بر این اساس به اولویت بندی انتخاب های خود بپردازند. در ادامه این مقاله رتبه قبولی دانشگاه آزاد در سال های گذشته ارائه شده است.

 

رتبه قبولی دانشگاه آزاد

تا سال 96 به دلیل این که دانشگاه آزاد اطلاعات قبولی (رتبه و تراز) داوطلبان را منتشر و در اختیار داوطلبان قرار می داد، به راحتی با بررسی آمار قبولی های قبلی می توانستیم محدوده رتبه قبولی هر رشته محل را تخمین بزنیم ولی از سال 97 به بعد این امکان وجود نداشته و آن چه از کارنامه در اختیار ما قرار می گیرد صرفا قبولی یا عدم قبولی داوطلبان است.

 

اگر به طور دقیق بخواهیم توضیح بدهیم دانشگاه آزاد در اعلام نتایج انتخاب رشته سال 97 تنها محل قبولی داوطلبان را منتشر کرد، در سال 98 نیز نوع پذیرش این دانشگاه تغییر نمود و بر اساس سهمیه منطقه 1 ، 2 و 3 داوطلبان گزینش شدند اما رتبه قبولی آن ها در سهمیه منطقه ارائه نشد.

 

بنابراین نزدیک ترین آمار برای تخمین شانس قبولی داوطلبان در دانشگاه آزاد، رتبه قبولی های سال 96 است تا داوطلبان بتوانند با استفاده از کاهش 3 الی 5 درصدی رتبه در هر سال شانس قبولی خود را برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ تخمین بزنند.

پیش از آنکه وارد بحث رتبه قبولی فیزیوتراپی دانشگاه آزاد شویم ، باید به اطلاعتان برسانیم که در ده سال گذشته هیچ یک از دانشگاه های علوم پزشکی آزاد ، رشته فیزیوتراپی را ارائه نداده اند و در واقع ، هنوز امکانات لازم برای جذب دانشجو در این رشته تحصیلی و تدریس آن در دانشگاه آزاد فراهم نشده است.

اما حتی اگر به احتمال خیلی کم این رشته در سال 1402 ارائه شود ، شما باید بدانید که با چه حدود رتبه ای احتمال قبولی دارید و حداقل باید چه رتبه ای در کارنامه کنکور کسب کنید.

دانشگاه آزاد در تمامی رشته های علوم پزشکی خود بر اساس رتبه کشوری دانشجو پذیرش می کند و احتمالا برای رشته فیزیوتراپی نیز همین روال را در پیش بگیرد.

با فرض آنکه دانشگاه آزاد برای رشته فیزیوتراپی 300 نفر ظرفیت اختصاص دهد ، داوطلبان با رتبه های کشوری زیر شانس پذیرش خواهند داشت :

  • حدود رتبه کشوری برای قبولی فیزیوتراپی دانشگاه آزاد : رتبه 20 هزار الی 45 هزار کشوری
  • حدود رتبه کشوری برای قبولی فیزیوتراپی دانشگاه آزاد ظرفیت مازاد : رتبه 35 هزار الی 60 هزار کشوری

دلیل تفاوت در رتبه ها ، در دانشگاهی است که این رشته را ارائه می دهد ، به عنوان مثال دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی تهران رتبه های بهتری را در مقایسه با دانشگاه های واحد شاهرود ، واحد علی آبادکتول ، واحد یزد و … پذیرش می کند.

 

حداقل رتبه و درصد دروس لازم برای قبولی فیزیوتراپی دانشگاه آزاد

اگر زمان برگزاری و انتخاب رشته کنکورتان فرا نرسیده است ، می توانید در چند ماه فرصت باقی مانده تا برگزاری کنکور برای برنامه ریزی درسی هوشمندانه تر عمل کنید و با اطلاع از رتبه و حداقل درصد دروسی که برای قبولی در رشته فیزیوتراپی دانشگاه آزاد لازم است ، مطالعه دروس را مطابق با درصد دروس تنظیم کنید.

احتمالا این را هم بپسندید  آخرین رتبه قبولی داروسازی دانشگاه آزاد - طبق رتبه قبولی های 1400 و 99

میانگین درصد دروس لازم برای رتبه کشوری 20 تا 25 هزار کنکور تجربی :

  • ادبیات فارسی 40 درصد
  • زبان عربی 70 درصد
  • فرهنگ و معارف اسلامی 70 درصد
  • زبان انگلیسی 60 درصد
  • زمین شناسی 10 درصد


:: برچسب‌ها: فیزیوتراپی دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ال تی ام اس

وزارت آموزش و پرورش هر ساله با هدف ارتقا سطح علمی و دانش معلمان و کادر آموزشی مدارس ، دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را برگزار می کند و متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط لازم، از جمله حداقل سابقه خدمت 5 ساله، می بایست در زمان مقرر، به ltms.medu.ir سایت ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند و سپس در آزمون شرکت نمایند. لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان شامل دوره های 6 الی 48 ساعته است که فرد متقاضی بر اساس رشته شغلی می تواند در این دوره ها ثبت نام کند.

لازم به ذکر است، نمره قبولی در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان 12 از 20 است و فرهنگیانی که بتوانند در آزمون های پایان دوره نمره قبولی کسب کنند ،‌ گواهی دوره ضمن خدمت دریافت خواهند کرد.

 

سایت ضمن خدمت فرهنگیان

ltms.medu.ir سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به منظور ثبت نام فرهنگیان در دوره های ضمن خدمت طراحی شده است. داوطلبان برای ثبت نام سال 1400 در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان LTMS باید در زمان مقرر، به نشانی اینترنتی ltms.medu.ir مراجعه نمایند و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

ltms.medu.ir سایت ضمن خدمت فرهنگیان به منظور انجام امور مرتبط با دوره های ضمن خدمت دانشگاه فرهنگیان راه اندازی شده است. لازم به ذکر استف علاوه بر فرهنگیان شاغل مدارس دولتی، کادر آموزشی و اداری مدارس غیر دولتی نیز می توانند با ثبت نام در سامانه، در دوره های "ضمن خدمت فرهنگیان" شرکت نمایند. ثبت نام داوطلبان در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان سال 1400، تنها از طریق ltms.medu.ir سامانه ضمن خدمت فرهنگیان | LTMS انجام می پذیرد.

نحوه ورود به سامانه ال تی ام اس (ltms medu ir) ضمن خدمت فرهنگیان

تمام اخبار و اطلاعیه های مربوط به دوره های ضمن خدمت فرهنگیان فقط از طریق سایت ال تی ام اس اطلاع رسانی می شود و کاربران این سایت می توانند علاوه بر ثبت نام دوره ها ، به سایر امکانات این سامانه دسترسی داشته باشند از قبیل :

  • مشاهده دوره های گذرانده شده ضمن خدمت فرهنگیان
  • بررسی لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در حال برگزاری
  • مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان
  • مشاهده دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان
  • بازیابی رمز ضمن خدمت فرهنگیان (فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان )
  • اطلاع از نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان
  • و ….

البته علاوه بر سایت ال تی ام اس ، سایت دیگری نیز برای دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در نظر گرفته شده است که به نشانی rayadars.com می باشد. برای سایت رایادرس مطلب جداگانه ای را تهیه کرده ایم که می توانید با کلیک بر روی لینک زیر این مطلب را مطالعه فرمایید.

ورود به سامانه رایادرس ضمن خدمت و راهنمای استفاده 

مشاوره تلفنی سامانه ال تی ام اس

حتما با مطالعه این مطلب متوجه شدید که تمام کلاس های ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه ال تی ام اس برگزار می شود و در حال حاضر نیز که به دلیل بیماری کرونا امکان برگزاری کلاس های حضوری فراهم نیست ، فراگیران گرامی باید در کلاس های مجازی این سامانه ثبت نام و شرکت نمایند

معرفی سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir

سایت جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان از جمله سامانه هایی است که از سوی وزارت آموزش و پرورش به منظور ارائه خدمات به فرهنگیان راه اندازی شده است. یکی از خدمات اصلی که در این سامانه ارائه می شود، دسترسی به دوره های ضمن خدمت و ثبت نام در این دوره ها می باشد. به همین خاطر به سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان، سایت ضمن خدمت فرهنگیان نیز گفته می شود.

دوره های ضمن خدمت، همانطور که از نامشان هم مشخص است، به منظور ارائه آموزش های لازم به معلمانی که در حال حاضر در آموزش و پرورش در حال فعالیت می باشند، برگزار می شوند. معلمین می توانند به منظور ثبت نام در این دوره ها، به ltms.medu.ir​ مراجعه نمایند و از طریق ورود به این سامانه، اقدام به نام نویسی کنند.

سامانه ال تی ام اس به نشانی ltms.medu.ir، سامانه ای است که خدمات مختلفی را در حوزه آموزش و یادگیری در وزارت آموزش و پرورش ارائه می کند. از جمله خدمات ارائه شده در این سامانه می توان به ثبت نام مدرسین، مشاهده لیست دوره های ضمن خدمت، مشاهده پنل موسسات و ... اشاره کرد.



:: برچسب‌ها: ltms ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

بسیاری از مردان ایرانی به داشتن ریش و سبیل پرپشت علاقه دارند.  چرا که در کشور ما به خاطر شرایط فرهنگی و زمینه‌های دینی، داشتن ریش و سبیل از جلوه‌های زیبایی صورت مردان محسوب می‌شود. موهای صورت همانند موهای سر، موهبتی خدادادی هستند که برخی از ما از آن بهره مند نیستیم. اما خبر خوب این است که با کاشت ریش و سبیل تقریباً همه می‌توانند ریش و سبیل پرپشت و زیبا داشته باشند.

در این مقاله می‌خواهیم تمام موضوعات و جنبه‌های مربوط به کاشت ریش و سبیل را بررسی کنیم. از کاندیدای مناسب برای کاشت گرفته تا عوارض کاشت ریش و مراقبت‌های پس از کاشت. اما پیش از این که به سراغ اصل مطلب برویم، باید ببینیم که علت ریزش مو در ناحیه ریش و سبیل یا طاسی‌های ناحیه‌ای در برخی از مردان چیست.

علت ریزش مو در ناحیه ریش و سبیل

مشکلات ریش و سبیل در آقایان به سه شکل کلی مشاهده می‌شود:

  • در بیشتر آقایان بخش‌هایی از صورت (مثل لپ‌ها) فاقد ریش است ولی بخش‌های دیگر تراکم خوبی دارند مثلاً چانه پر از مو است.
  • برخی از آقایان ریش و سبیل کامل دارند ولی با تراکم کم و موهای ضعیف. این افراد عموماً نمی‌توانند ریش و سبیل خود را بلند کنند.
  • تعداد کمی از آقایان به طور کلی ریش و سبیل ندارند که می‌تواند علل ژنتیکی، مادرزادی یا اکتسابی داشته باشد.

این مشکلات را می‌توانیم با کاشت ریش و سبیل برطرف کنیم، البته اگر کاندیدای خوبی برای این روش باشید.

اما علت ضعف‌های موجود در موهای ریش و سبیل چیست؟ واقعیت این است که برای کم‌پشت بودن ریش و سبیل شما علل محتمل زیادی وجود دارد. خوب است این علل را بشناسید ولی روش درمان همه‌ی این‌ها تقریباً یکی است: کاشت ریش و سبیل.

 

https://pasokheto.ir/ahwaz/%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D8%B1%DB%8C%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B2/

در ادامه چند مورد از دلایل مهم‌تر را بررسی کرده‌ایم:

۱) عوامل ژنتیکی

عوامل ارثی یا ژنتیکی احتمالاً مهم‌ترین دلایل کم‌پشت بودن ریش و سبیل هستند. اگر پدر و پدربزرگ شما ریش پرپشت و سبیل ضخیمی داشته‌اند، احتمالاً برای شما نیز چنین خواهد شد. اگر هم که شرایط برعکس این بوده، به احتمال زیاد ریش و سبیل پرپشتی نخواهید داشت. البته وضعیت ریش و سبیل در خانواده‌ی مادری هم مهم است.

وقتی می‌گوییم یک چیزی ارثی یا ژنتیکی است، یعنی دارویی وجود ندارد که بتواند شرایط را عوض کند. در حال حاضر کاشت ریش و سبیل تنها چاره‌ای است که داریم. داروها، لوسیون‌ها، سرم‌ها، مزوتراپی و سایر روش‌ها نمی‌توانند همچون معجزه‌ای الهی، باعث رشد ریش و سبیل شما بشوند! پس فریب تبلیغات دروغین و ادعاهای توخالی را نخورید.

۲) هورمون‌ها

هورمون‌ها می‌توانند یکی از عوامل کم‌پشتی ریش و سبیل باشند. هورمونی که روی رشد موهای ریش و سبیل تاثیر حیاتی دارد، تستسترون است. یکی از هورمون‌های جنسی بدن که به هورمون جنسی مردانه نیز معروف است. البته خانم‌ها نیز این هورمون را می‌سازند، ولی مقدار ترشح آن در آقایان بیشتر است.

مزایای کاشت ریش چیست؟

1- کنترل کامل برای زیبایی:

شما میتوانید هر نوع مدل و سبکی که دوست دارید به ریش خود بدهید ،بهتر است اگر مدل خاصی مدنظر شماست، عکس آن را به دکتر نشان دهید که طبق آن کاشت ریش انجام شود.

2- به وجود آمدن عشق و جذابیت بیشتر:

مطالعات زیادی نشان داده که خانم ها از مردانی خوششان می آید که موی صورت آن ها پرپشت و مرتب باشد و اینطور مردان برای خانم ها جذاب تر هستند و از لحاظ جنسی بیشتر جذب اینطور آقایان می شوند .در مطالعه ای که در سال 2013 انجام شد ،اینطور ارزیابی شد که مردان با ریش کامل جذاب ترین و بهترین شریک جنسی و همینطور پدران بالقوه ای هستند.

اما ما فقط نمی خواهیم قلب زنان را جلب کنیم ، بلکه می خواهیم احترام مردان دیگر را نیز جلب کنیم. این مطالعه نشان داد که مردان نیز مردان ریش دار را مردانه می دانند و صحبت های آنها تاثیرگذار تر است .

3- حداقل درد :

برش هایی که روی صورت شما برای کاشت ریش ایجاد شده آنقدر ریز است که اصلا درد آن احساس نمی شود و از بی حسی موضعی نیز برای اینکار استفاده می شود. فقط برای زدن آمپول بی حسی به صورت ممکن است اندازه ی یک نیشگون ریز درد را احساس کنید.

4- بهبود سریع :

کاشت ریش در کلینیک ممکن است بین 4 تا 5 ساعت زمان ببرد و بعد از آن ،بعد از گذشت چند روز تورم و قرمزی جزئی که به وجود آمده بود نیز حل خواهد شد. در موارد بسیار نادر ممکن است در یک جلسه کار به طور کامل انجام نشود و نیاز باشد در دو جلسه کار انجام شود.

5- می توانید ریش خود را مانند قبل از عمل کاشت ریش اصلاح کنید و حالت بدهید:

فولیکول های موی جدید شما به طور دائمی کاشت می شوند ، بنابراین ریش شما مانند بقیه افراد رشد می کنند و قابل اصلاح و حالت دهی می باشد.

6- درمان واقعی : کاشت ریش تنها روش درمانی دائم و موثر می باشد .

مراحل روز عمل

عمل با بی‌حسی موضعی شروع می‌شود تا متقاضی در طول جراحی احساس درد نداشته باشد. فرآیند اصلی کاشت ریش و سبیل به روش fue سه مرحله اصلی دارد :

مرحله اول

گرافت‌های مو از قسمت بانک مو  جدا می‌شوند.

مرحله دوم

فولیکول‌های مو زیر میکروسکوپ و در شرایط مخصوص جدا سازی و آماده سازی می‌شوند.

مرحله سوم

در نهایت فولیکول‌ها در کانال‌های ایجاد شده در قسمت گیرنده با زاویه مناسب نسبت به پوست کاشته می‌شوند.

مزایا و معایب کاشت ریش به روش fue

کاشت ریش به روش fue مانند هر روش دیگری مزایا و معایب خود را دارد. در ادامه مزایا و معایب این روش را بیشتر بررسی می‌کنیم:

مزایا کاشت به روش fue

کاشت به روش fue تهاجمی نیست و دوره نقاهت کوتاهی دارد.

نتیجه عمل کاملا طبیعی است و موهای ریش و سبیل به طور طبیعی رشد می‌کنند و اصلاح می‌شوند.

موهای ریش و سبیل از چوست شما در برابر اشعه مضر خورشید محافظت می‌کند.

معایب کاشت به روش fue

 



:: برچسب‌ها: کاشت ریش ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

در این صفحه فرم اعتراض نظام مهندسی 99، در اختیار داوطلبان قرار گرفته است. با تکمیل فرم مشخص شده نظام مهندسی می توانید برای ثبت شکایت به این آزمون اقدام نمایید. دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان اطلاعیه ای مربوط به اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه مهندسان مهر 99 را اعلام کرد. پیرو اطلاعیه مبنی بر اعلام نتایج آزمون های ورود به حرفه مهندسان، سال 99 بدینوسیله به اطلاع می رساند که بعد از اعلام نتایج آزمون های موصوف که استخراج گردیده است نتایج بر روی سامانه آزمون های ورود به حرفه قابل مشاهده است. داوطلبان میتوانند از همین طریق برای دریافت کارنامه آزمون نظام مهندسی اقدام نمایند و در صورت نیاز به ثبت اعتراض، فرم اعتراض به آزمون ذکر شده را تکمیل نمایند.

نتایج آزمون نظام مهندسی معمولا 3 الی 4 ماه پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد و آن دسته از داوطلبانی که نسبت به سوالات آزمون و پاسخنامه آن معترض هستند و یا متقاضیانی که حدنصاب نمره قبولی در امتحان مذکور را کسب نکرده اند و تقاضای بازنگری در نتایج را در آزمون نظام مهندسی دارند، می توانند در زمانی که از طریق سایت رسمی inbr.ir اعلام می شود نسبت به ثبت و ارسال اعتراضات خود اقدام کنند.

فرم اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی در قالب اطلاعیه ای توسط سامانه آزمون ورود به حرفه مهندسان منتشر می گردد. در ضمن این گونه افراد می بایست در وقت معین شده نسبت به ثبت و یا ارسال اعتراض خود اقدام کنند زیرا به درخواست های که پس از پایان مهلت اعتراض، ارسال می شوند هیچ گونه ترتیب اثری داده نخواهد شد. همچنین معمولا مهلت ارسال آن یک هفته بعد از اعلام نتایج آزمون می باشد.

 
 

نحوه ثبت اعتراض مربوط به آزمون نظام مهندسی 1401

همان طور که گفته شد داوطلبان می توانند اعتراض خود را نسبت به سوالات و پاسخنامه آن ها و یا نسبت به نمره و نتیجه نهایی آزمون ثبت کنند. در این قسمت به چگونگی ثبت اعتراضات آزمون نظام مهندسی می پردازیم.

نحوه اعتراض به نتیجه آزمون نظام مهندسی

متقاضیانی که پس از اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی، نسبت به نتایج آزمون خود رضایت کافی را ندارند و حدنصاب کافی را در آن کسب نکرده اند، در صورتی که درخواست بازنگری نتایج آزمون را داشته باشند می توانند اعتراض و درخواست خود را صرفا به صورت کتبی و به همراه ذکر مشخصات کامل (نام و نام خانوادگی ، شماره داوطلبی ، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد ، رشته آزمون ، آدرس دقیق و شماره تماس) ، تا پایان مهلت مقرر اعتراض و از طریق پست به آدرس های زیر ارسال نمایند.

متقاضیان می بایست برگ اعتراض و درخواست خود برای آزمون های تستی را به آدرس : تهران ، صندوق پستی به شماره 355- 17775 ، شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش ارسال کنند.

داوطلبانی که در آزمون طراحی معماری شرکت کرده اند و نسبت به نتایج آزمون خود اعتراض دارند نیز ، می بایست درخواست کتبی خود را به نشانی : تهران ، صندوق پستی به شماره 573- 19935 ارسال کنند.

نکته: توجه داشته باشید که بر روی پاکت مربوطه حتما ذکر شود که درخواست شما مربوط به” کدام بخش از آزمون های ورود به حرفه مهندسانمی باشد.

آزمون نظام مهندسی همه ساله دو بار برگزار می شود که نوبت اول در نیمه ابتدایی سال و نوبت دوم معمولا در اواخر سال برگزار می گردد. نتایج آزمون نظام مهندسی حداکثر چند هفته پس از برگزاری آزمون ، در سامانه قرار داده می شود و داوطلبان می‌ توانند با درج مشخصات داوطلبی خود ، نتایج را دریافت کرده و از قبولی یا عدم قبولی شان مطلع گردند.

پس از اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ، امکان اعتراض به نتیجه برای تمام داوطلبان فراهم است و اگر داوطلبی نسبت به نمرات اکتسابی خود ، معترض باشد ، می تواند در خواست اعتراض خود را به ثبت برساند.

زمان اعتراض به نتیجه آزمون نظام مهندسی حداکثر تا یک هفته پس از اعلام نتایج است و به درخواست هایی که پس از مهلت مقرر ثبت شوند ، رسیدگی نخواهد شد.

اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی برای داوطلبانی که موفق به کسب حداقل 50 درصد نمره کل آزمون نشده اند ، بدین صورت است که داوطلب متن درخواست کتبی خود را به همراه شماره داوطلبی ، نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، تاریخ تولد ، رشته امتحانی ، آدرس دقیق و شماره تماس درج کرده و برای واحد مربوطه ارسال نماید.

البته احتمال وجود خطا در محاسبه نمره داوطلبان آزمون نظام مهندسی بسیار کم است و تاکنون چنین اشتباهی رخ نداده است ، اما اگر در هر صورت احتمال می دهید در محاسبه نمره شما اشتباهی رخ داده است ، امکان اعتراض به نتیجه به ترتیبی که گفته شد ، برای شما مهیاست.

درخواست اعتراض به نتیجه آزمون نظام مهندسی باید به نشانی پستی زیر ارسال شود و نیازی به ثبت اعتراض اینترنتی یا مراجعه حضوری نیست.



:: برچسب‌ها: نظام مهندسی ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

دیزاین دائم ناخن

 

همه خانم ها علاقه مند هستند تا با انجام دادن کاشت ناخن به زیباتر شدن ناخن های خود کمک کنند، ولی سوالی که اینجا پیش می آید این است که آیا تنها با انجام دادن کاشت ناخن میتوان به ان زیبایی که مد نظر شما است برسید؟ در پاسخ به این سوال بهتر است اینگونه بگوییم که شما می توانید به راحتی با داشتن ناخن کاشت به همراه یک دیزاین دائم بر روی آن تا مدت ها از زیبایی ناخن های خود لذت ببرید. حال سوال دیگری مطرح می شود که دیزاین دائم چیست؟ و چگونه می تواند زیبایی بخش ناخن های شما باشد. برای یافتن پاسخ این سوالات بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید تا مطالب جدید و به روزتری را در این خصوص بیاموزید.

 

دیزاین دائم ناخن چیست؟

یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که دیزاین دائم ناخن چیست؟ و ناخن کار خوب در شهر کرج کیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این روش یکی از روش های طراحی ناخن بوده که تا مدت ها بر روی ناخن شما باقی می ماند. دیزاین دائم ناخن در اصل به روش کاشت ناخن پودری گفته می شود که در واقع شما با این روش می توانید دیگر نگران شکسته شدن ناخن های طبیعی خود نباشید و به راحتی از زیبایی ناخن های بلند خود لذت ببرید. 

 

دیزاین دائم ناخن یکی از روش هایی بوده که از طریق آن می توان از شکسته شدن ناخن های طبیعی جلوگیری کرد. از این رو اگر می خواهید با این روش بیشتر آشنا شوید، بهتر است تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا با یکی از رایج ترین روش های کاشت ناخن بیشتر آشنا شوید. 

 

زیرسازی اولین قدم 

زیرسازی یکی از مهمترین و اساسی ترین قدم برای انجام کاشت ناخن به شمار می رود. برای این کار شما می توانید با انجام دادن یک مانیکور روسی زیرساز ناخن های خود را آماده کنید. برای این کار به یک پوشر(عقب زن) نیاز داریم، شما با استفاده از پوشر می توانید کوتیکول های انباشته شده اطراف ناخن خود را به عقب بزنید. در واقع کوتیکول های اضافی بر روی بستر ناخن شما سبب می شود تا ناخن شما حالت دفرمه و نامرتبی به خود بگیرد، از این رو بهتر است که از شر آنها راحت شوید. با استفاده از یک سر سوهان کاغذی می توانید بر روی بستر ناخن خود خط و خش ایجاد نمایید. پس از انجام این کار با یک فرچه مخصوص تمامی گرد و غباری که بر روی ناخن شما قرار گرفته را بزدایید. 

استفاده از ضد قارچ و پرایمر را فراموش نکنید

مهمترین نکته ای که شاید افراد مبتدی آن را فراموش کنند، این است که حتما باید از ضد قارچ و پرایمر استفاده شود. چرا که در صورت عدم استفاده از این دو مواد امکان قارچ گرفتن ناخن فرد بسیار افزایش می یابد. از طرفی شما با استفاده از این دو مواد بستر ناخن فرد را برای کاشت آماده می کنید.

فرمر گذاری 

در این مرحله شما می توانید با استفاده از یک فرمر که بر روی ناخن شما نصب می شود، به راحتی مواد گذاری را انجام دهید. برای اینکار توصیه ما این است که از یک فرمر پلاستیکی استفاده کنید. چسب فرمر رار باز کرده و آن را زیر ناخن خود فیکس کرده و سپس چسب آن را ببندید. 

مواد گذاری را شروع کنید

پس از فیکس شدن فرمر نوبت به مواد گذاری می رسد. برای اینکار می توانید از لبه آزاد ناخن شروع به مواد گذاری نمایید. در مواد گذاری بهتر است به این نکته توجه کنید که مواد شره نکند. پس مقدار موادی که بر می دارید می تواند تاثیر زیادی بر روی کاشت ناخن شما بگذارد. هنگامی که مواد گذاری می کنید بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که زمانی که می خواهید به سمت استرس پوینت بیایید، بهتر است به صورت ضربه ای این کار را انجام دهید. بهتر است از یک پینچر برای مواد گذاری برای ناحیه استرس پوینت استفاده شود.

سوهان کشی آخرین مرحله برای دیزاین دائم ناخن است

یکی از مهمترین مراحل در ناخن کاشت سوهان کشی آن است که غالبا توسط سوهان برقی انجام می شود. از این رو بهتر است که به این نکته توجه داشته باشید که سوهان کشی در قسمت های ساید وال ناخن انجام می شود و به اطراف ناخن نیز می رسد. از طرفی شما باید به این نکته توجه کنید که برای اینکه دور ناخن صاف شود بهتر است به وسیله یک سوهان دستی لبه های ناخن را صاف کرده و سپس ناخن را به قد دلخواه مشتری در بیاورید. در آخر از یک تاپ شاین برای جذاب شدن ناخن و براق شدن سطح آن استفاده نمایید. دیزاین دائم کاشت ناخن بهتر است توسط فردی انجام شود که تجربه کافی برای انجام دادن این کار را داشت

ناخن کار کیست ؟

ناخن کار شخصی است که دوره های مختلف و تخصصی را در زمینه کاشت ناخن پشت سر گذاشته است. این فرد با استفاده دانش و مهارتی که کسب کرده است و همینطور با استفاده از سلیقه و مهارت خود در این زمینه ، اقدام به زیباسازی و آراسته سازی ناخن های بانوان می کند.

این موضوع را در نظر داشته باشید که امروزه تعداد ناخن کاران زیاد شده است اما تعداد معدودی از آن ها در کارت خود مهارت دارند و می توان برای کاشت ناخن به آن ها اعتماد کرد.

 

ویژگی بهترین ناخن کار در کرج

 

بهترین ناخن کارها دارای ویژگی ها و خصوصیاتی هستند که آن ها را نسبت به دیگران متمایز می کند. از مهم ترین این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • برخورداری از جواز و پروانه و همینطور مدرک مرتبط و معتبر
  • برخورداری از تجربه و تخصص در زمینه کاشت ناخن
  • دارای مهارت و سلیقه برای طراحی ناخن
  • دارای رفتار و اخلاق پسندیده و محترمانه با مراجعه کنندگان و مشتریان
  • صبور و با حوصله
  • ارائه خدمات در سالنی تمیز و پاکیزه و به دور از هر گونه آلودکی
  • دارای صدها نمونه کار متفاوت و نشان دادن آن به مراجعه کنندگان و زیباجویان
  • استفاده از لوازم و وسایل بهداشتی و تمیز و استریل شده برای ارائه خدمات زیبایی
  • در الویت قرار دادن تمامی پروتکل های بهداشتی
  • برخورداری از آمار رضایت مندی بالا از سوی مراجعه کنندگان

در نظر داشته باشید که بهترین ناخن کار در کرج کسی است که همواره به دنبال یادگیری جدیدترین خدمات مرتبط با ناخن و طرح های زیبای ناخن باشد. به طوری که دائما به روز باشد و با جدیدترین تکنیک هایی که در این زمینه ایجاد می شود ، آشنایی داشته باشد.

روش های کاشت ناخن

کاشت ناخن به روش های متفاوت و بسیار زیادی صورت می گیرد. اما موضوعی که وجود دارد ، این است که مراحل کاشت میان تمامی این روش ها یکسان و مشابه می باشد. بهترین ناخن کار کسی است که علم تمامی کاشت ها را داشته باشد و پس از آشنایی تخصصی با تمامی روش ها ، برای هر کدام از زیباجویان از روش مناسبی استفاده کند. به همین دلیل است که ناخن کاری یک شاخه بسیار حرفه ای است و به تبحر و مهارت بسیار خاصی نیاز دارد. در ادامه قصد داریم به روش های مختلف کاشت ناخن بپردازیم.

انواع روش های کاشت ناخن شامل  کاشت ناخن با ژل ، کاشت ناخن با پودر ، کاشت ناخن هلویی ، کاشت ناخن با قالب ، کاشت ناخن با پلی ژل ، کاشت ناخن با ژل کاسه ای ، کاشت پلی ژل با قالب ، هواگیری کاشت ناخن ، کاشت ناخن با ژل بیلدر ، کاشت ناخن بیبی بومر ، کاشت ناخن با فرمر ، ژلیش ناخن طبیعی ، کاور ناخن ، ریمو کردن کاشت ناخن و … می باشد که بهترین ناخن‌ کار در کرج باید از آن ها مطلع باشد.

یکی از ضروری‌ترین وسایل طراحی ناخن، قلم‌ها هستند که با وجود آن‌ها، پیکاسوی وجودتان شکوفا می‌شود. اکثر دیزاین‌های ناخن نیاز به قلم دارند؛ پس حتماً‌ چند قلم اساسی را داشته باشید. مهم‌ترین قلم‌های طراحی از این قرارند:

  • قلم اشکی یا سرگرد (round nail brush)

 این قلم پرکاربردترین قلم برای طراحی ناخن است که حتماً باید آن را تهیه کنید. اگر طرح پیچیده و سختی داشتید، این قلم مناسب شماست. نوشتن حروف و کشیدن شکل کلی طرح مناسب از کاربردهای دیگر آن است. مبتدیان می‌توانند برای کار با پودر کاشت، از قلم‌های سرگرد استفاده کنند زیرا کار با آن بسیار راحت است.

کار راه بنداز: با قلم سرگرد می‌توانید طرح‌های سه‌بعدی با پودر اکریلیک و لیکوئید را نیز اجرا کنید.  

 

  • قلم سوزنی طراحی یا قلم لاینر (striper or liner brush)

 سری این قلم بسیار باریک است و می‌توانید ریزترین جزئیات را با آن اجرا کنید.  این قلم برای کشیدن ماربل، طرح‌های شطرنجی، کشیدن خط‌های صاف، اشکال هندسی و طرح‌های حیوانات به کار می‌رود. قلم سه‌صفر یکی از شماره‌های این نوع است که بسیار نازک است.

کار راه بنداز: می‌توانید دیواره‌ها و لبه ناخن را با این قلم لاک ژل بزنید.

 

 

  • قلم بادبزنی (Fan brush)

 این قلم شبیه بادبزن است و سری پهنی دارد. به همین خاطر برای سایه زدن، پخش کردن پودر شوگر و داستر و کشیدن خط‌های افقی کاربرد دارد. البته می‌توانید کثیف‌کاری‌های پودر دیزاین روی ناخن را نیز به وسیله این قلم تمیز کنید.

 

 

  • قلم طراحی سرصاف (Flat brush/ shader brush)

 

این قلم‌ها خود دارای سایزهای متفاوتی‌اند و برای کشیدن یک‌سره روی ناخن و ترکیب رنگ‌ها برای سایه‌روشن به کار می‌رود. البته از آنجا که این قلم مربعی‌شکل است، با لبه پهن آن می‌تواند گلبرگ‌های گل را نیز کشید.

کار راه بنداز: برای زدن لاک ژل هم به کار می‌رود.



:: برچسب‌ها: ناخن کار ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

در شروع مشاوره انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ داوطلب بایستی برای خود ملاک انتخاب رشته اش را تعیین کند. برای درک بهتر این مطلب، باید بگوییم که داوطلب باید ابتدا برای خود مشخص کند که رشته تحصیلی برایش اهمیت دارد یا دانشگاه محل قبولی، به عبارت بهتر می خواهد انتخاب رشته دانشگاه محور داشته باشد یا رشته محور.

در انتخاب رشته دانشگاه محور، برای داوطلب فرقی نمی کند چه رشته ای می خواهد، چرا که فقط دانشگاه برایش اهمییت دارد و رشته های خوب را در یک دانشگاه معتبر و دلخواه و البته در شهری که می تواند در آن تحصیل کند، انتخاب می کند.مشاوره انتخاب رشته رایگان ، پر طرفدارترین عنوان روزهای سرنوشت ساز انتخاب رشته است. با اعلام نتایج کنکور 1402 و نزدیک شدن به روزهای انتخاب رشته ، استرس داوطلبان بیش تر از قبل می شود مخصوصا داوطلبانی که برای اولین بار است که شرکت در انتخاب رشته را تجربه می کنند و اطلاعات زیادی ندارند.

در یک انتخاب رشته به صورت رشته محور، داوطلب رشته مورد علاقه اش را در دانشگاه هایی که می تواند در آن ها به تحصیل بپردازد را انتخاب می کند، در این مورد شهر محل تحصیل نیز باید در نظر گرفته شود اما الویت داوطلب رشته می باشد.

پس از تعیین این مورد باید داوطلب از ابتدای دفترچه انتخاب رشته دانشگاه های سراسری، کد رشته محل های مورد نظر خود را  استخراج کند و بر روی یک کاغذ بنویسد. در هنگام انجام این کار رشته، دانشگاه و محل دانشگاه باید در نظر گرفته شود و داوطلبان باید توجه کنند حتی یک انتخاب هم از نظر آن ها پنهان نباشد.

در ادامه برای الویت بندی، داوطلبان نیاز دارند از قبولی های رتبه های مشابه خود در سال های گذشته مطلع شوند. برای این امر می توان با مشاوران مرکز دانتل تماس گرفت و لیست دانشگاه هایی که با توجه به رتبه اکتسابی در سال های گذشته مشابه آن قبول شده اند را دریافت کرد.

علاقه داوطلب حرف اول را می‌زند

pasokhbama.com میگوید: مهم ترین اصل در انتخاب رشته، توجه به علاقه مندی های داوطلب است. اما چگونه می توان به این علاقه مندی پی برد؟ یکی از مؤثرترین راه‌ها، کسب اطلاعات در مورد رشته‌ها، آگاهی از واحدهای درسی و آینده شغلی آن‌هاست. فراموش نکنید که دانشگاه و شهر محل تحصیل نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین اولین قدم، شناخت علاقه مندی‌ها و انتخاب رشته بر اساس آن است. در سامانه انتخاب رشته گزینه دو داوطلب می‌تواند رشته‌ها و شهر‌های مورد علاقه خود را در پنج اولویت دسته بندی کند و دقیقا بر اساس علایق خود انتخاب رشته کند.

با کمک تست هالند علاقه‌مندی‌های خود را با یک شغل مطابقت دهید

مهم ترین هدف از انتخاب رشته، آمادگی برای یک شغل یا حرفه است. کارهایی هستند که شما از انجام دادن آن‌ها لذت می‌برید. کلید وارد شدن به شغلی رضایت‌بخش این است که علایق اساسی خود را با آن شغل تطبیق دهید. به‌عنوان‌مثال، اگر یک فرد برونگرا و اجتماعی تمام روز را تنها در یک دفتر کار کند، حتما از لحاظ روحی شدیدا اذیت می‌شود. یا اگر فردی شخصیت هنری داشته باشد، از اجرای قواعد سخت‌گیرانه در کار متنفر خواهد بود. به همین دلیل است که آزمون‌های رغبت سنج شغلی می‌تواند بسیار مفید باشد. آزمون رغبت سنج شغلی هالند، مادر بسیاری از آزمون‌های شغلی است.

در حال حاضر کدهای هالند یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مورد استفاده برای آزمون‌های شغلی است. ازنظر هالند انتخاب شغل و حرفه بایستی بر اساس شخصیت افراد باشد. در مدل هالند شش نوع تیپ شخصیتی وجود دارد و می توان گفت اکثر افراد به چند دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • واقع‌گرا: عملی، فیزیکی، عینی، کنشی، ماشینی و ابزارگرا
  • جستجوگر: تحلیلی، روشنفکر، علمی، اکتشافی، متفکر
  • هنری: خلاق، مبتکر، مستقل، نامنظم، نوآور، رسانه‌ای، اهل نگاشتن و نوشتن
  • اجتماعی: تعاونی، حمایت‌کننده، کمک‌کننده، درمان / پرورش، آموزش
  • متهور: رقابتی، رهبری، متقاعد کردن، مقام
  • قراردادی: جزئی گرا، سازمان‌دهی، دفتری

    خدمات مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

    خدماتی که توسط مشاوران مرکز مشاوره انتخاب رشته رایگان ارائه می شوند بسیار متعدد است و مشاوران در هر زمینه ای آماده ارائه مشاوره تخصصی هستد از جمله :

    • بررسی بند به بند شرایط و ضوابط موجود در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری که در قبولی شما نقش دارند.
    • تحلیل کارنامه کنکور که ملاک انتخاب رشته است و باید همه جزئیات آن به دقت بررسی شود.
    • مشاوره در زمینه تاثیر سهمیه های کنکور سراسری در پذیرش داوطلب و شرایط استفاده از سهمیه ایثارگری
    • بررسی کارنامه کنکور سهمیه ایثاگران 5 درصد و 25 درصد
    • تحقیق در زمینه رتبه قبولی رشته های مختلف
    • وارسی ظرفیت پذیرش دانشگاه های روزانه ، فرهنگیان ، نوبت دوم و …
    • ارائه مشاوره بازار کار ، آینده شغلی و درآمدی که رشته های مختلف دارند.
    • و …

      نحوه انتخاب رشته کنکور توسط مشاوران مرکز پاسخ با ما

      مشاوران مرکز پاسخ با ما برای انجام انتخاب رشته اولویت هایتان را مد نظر قرار می دهند (اولویت هایی مانند علاقه ، توانمندی و استعداد ، دوری دانشگاه و مسافت ، شهریه دانشگاه و …) و یک فرم انتخاب رشته با شانس قبولی در رشته ها به صورت خوش بینانه ، واقع بینانه و بد بینانه به شما ارائه می دهند.



:: برچسب‌ها: انتخاب رشته به صورت رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

کاشت مو چیست؟ امروزه به دلایل مختلفی افراد بسیاری هستند که دچار ریزش مو شده‌اند و به دنبال راهکار مناسب برای درمان و بهبود آن می‌باشند. روش‌های خانگی، انواع قرص‌ها و یا حتی داروهای شیمیایی به طور قطع نمی‌توانند نتیجه رضایت بخشی را برای افراد فراهم نمایند.

تنها روش دائمی و ماندگار برای از بین بردن طاسی و یا ریزش مو در مردان و زنان انجام جراحی کاشت مو است که در این مقاله به توضیح کامل جدیدترین وبهترین روش کاشت مو پرداخته شده است. با ما در ادامه مقاله همراه باشید:

 

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یک فرایند زیبایی برای انتقال فولیکول‌های مو از یک ناحیه سر و یا حتی بدن به نواحی کم پشت و یا بدون مو گفته می‌شود. معمولا برای انجام این جراحی از بی حسی موضعی استفاده می‌کنند و بیماران کاملا هوشیار هستند و از این رو نیازی به نگرانی در مورد عوارض داروهای بیهوشی نخواهند داشت. هزینه کاشت مو  در بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز با توجه به نوع روش کاشت و عوامل دیگر برای هر فرد متفاوت است.

همه ما به داشتن موهای جذاب و پرپشت علاقه داریم و همواره دوست داریم که با تنوع بخشیدن به فرم موها چهره خود را جذاب‌تر کرده و توجه دیگران را جلب کنیم؛ اما گاهی بعضی مسائل مانند استرس، عوامل ارثی و ژنتیکی، بیماری، مصرف برخی داروها و… می‌تواند بر روی موهای محبوب ما تاثیر بگذارد و باعث شروع ریزش بیش از حد در موها شود. اینجاست که نگرانی‌ها آغاز می‌شود و باید به دنبال راهی بهترین روش کاشت مو طبیعی با تراکم بالا در ایران بگردیم.

اگر برای درمان ریزش مو در اینترنت جستجو کنید روش‌های خانگی و داروهای متعددی را پیدا می‌کنید که ادعا می‌شود این روش‌ها تاثیر بسیار زیادی دارند و می‌توانند همه مشکلات شما را یک شبه درمان کنند؛ اما واقعیت این است که زمانی که این روش‌ها را امتحان می‌کنید متوجه بی‌فایده بودن آن‌ها خواهید شد و حتی ممکن است به موهای خود ضربه بزنید. به همین دلیل لازم است که قبل از شروع درمان به سراغ یک پزشک متخصص بروید تا با تشخیص علت ریزش مو بهترین روش را به شما پیشنهاد دهد.

بسته به اینکه علت ریزش موی هر فرد چیست و ریزش موها در چه سنی آغاز شده است، کاشت مو می‌تواند یکی از اولین یا آخرین پیشنهادهای پزشک متخصص باشد؛ اما زمانی که شما به عنوان کاندید مناسب برای کاشت مو انتخاب می‌شوید همواره این سوال برایتان وجود دارد که بهترین روش کاشت مو چیست و با استفاده از چه روشی می‌توان برای همیشه با ریزش موها خداحافظی کرد. اگر اکنون این سوال فکر شما را به خود مشغول کرده است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

پیش از آنکه به سراغ توضیح روش‌های کاشت مو و معرفی بهترین روش کاشت مو در ایران برویم بهتر است ابتدا به این سوال پاسخ دهیم که اصلا خود کاشت مو چیست و برای درمان چه مواردی استفاده می‌شود. در افرادی که ریزش موها به دلیل عوامل ژنتیکی و ارثی رخ داده است، کاشت مو تنها راهکار موثر درمانی است و استفاده از دیگر روش‌ها به نوعی پول هدر دادن است. این افراد لازم است که دقیقا توسط پزشک معاینه شوند تا بهترین روش کاشت مو برای آن‌ها تعیین شود.

در تعاریف علمی آمده است که کاشت مو به معنای برداشت واحد فولیکولار از ناحیه بانک مو و انتقال آن به ناحیه‌ای است که دچار ریزش شده است. در این فرایند عمل برداشت فولیکول‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و پزشک باید مهارت کافی در این امر داشته باشد. توجه کنید که هرچه نحوه برداشت بهتر و دقیق‌تر باشد، کیفیت نتایج کاشت مو بیشتر خواهد بود و فرد درنهایت صاحب موهایی ضخیم‌تر و پرپشت‌تر خواهد شد. به همین دلیل بهتر است قبل از هر چیز به دنبال پیدا کردن یک کلینیک معتبر با پزشکان ماهر باشید که شما را از نتایج کاشت مطمئن می‌کنند.

یکی از روش های بسیار موثر و محبوب برای بهبود وضعیت ظاهری و برطرف کردن ریزش مو، کاشت مو می باشد که توسط متخصصین پوست و مو انجام می پذیرد. در این روش، فولیکول های سالم از ناحیه های مختلف سر برداشته می شود و در محل کاشت، قرار می گیرند.

ریزش مو می تواند تحت تاثیر عواملی مانند، وراثت، استفاده زیاد از سشوار و اتوی مو، استفاده از شامپوهای نامرغوب و نامتناسب با مو، استفاده از رنگ موهای قوی و یا بیماری و شیمی درمانی باشد؛ اما کاشت مو تنها راه قطعی شما برای داشتن موهای بلند، پرپشت و زیبا است. (نمونه کار کاشت مو جهت مشاهده تمامی نمونه کارها)

کاشت مو به وسیله موهای طبیعی خود شخص، انجام می‌شود. موهای پشت گردن و پشت گوش‌ها، مناسب‌ترین و بهترین ناحیه برای برداشت فولیکول مو است. در صورتی که شخص متقاضی پیوند مو، از موهای مناسب برای کاشت برخوردار نباشد، موهای دیگر نقاط بدن مانند قفسه سینه نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

انواع روش های کاشت مو

در دنیای امروز روش‌های مختلفی برای کاشت مو ایجاد شده است که تفاوت اصلی آن‌ها در نحوه برداشت فولیکول‌هاست. در همه روش‌های موجود برای کاشت روش برداشت متفاوت است و به همین دلیل هم هست که نتایج نهایی و کیفیت موهای کاشته شده در هر روش تفاوت خواهد داشت.

بسته به اینکه شیوه برداشت چگونه است و چقدر دقیق و بدون آسیب زدن به فولیکول‌ها انجام می‌شود، هزینه‌ کاشت مو نیز متفاوت خواهد بود. روش کاشت فولیکول‌ها در ناحیه برداشت در همه روش‌ها به‌جز Sapphire FUE و SUPER FUE PLUS یکسان است. در این دو روش استفاده از دستگاه‌های مدرن‌تر و دقیق‌تر باعث بهبود نتایج کاشت می‌شود.

به‌طورکلی روش‌های کاشت مو را می‌توان در دو دسته FUT و FUE طبقه‌بندی کرد. روش دوم در کشور ما به نام FIT هم شناخته می‌شود و این اصطلاح معمول‌تر است. سایر روش‌های دیگر که در ادامه این بخش توضیح می‌دهیم مشتق شده از روش FUE هستند، که با تفاوت‌های ظریفی کیفیت موهای کاشته شده در آن‌ها فرق می‌کند.

در میان انواع روش‌هایی که برای کاشت موها ابداع شده است پزشکان روش Super FUE plus را بهترین روش کاشت مو در ایران می‌دانند. در این روش از دستگاه‌های تمام اتوماتیک استفاده می‌شود و روش کاشت موها در آن متفاوت خواهد بود. به همین دلیل هم هست که اکثر افرادی که این روش را امتحان کرده‌اند آن را به دیگران توصیه می‌کنند.

  • کاشت مو به روش FUT

یکی از اصلی‌ترین نشانه‌های کاشت مو به روش FUT زخم‌های نواری بزرگی است که در ناحیه برداشت موها به وجود می‌آید. این روش قدیمی‌ترین روش کاشت مو است که در آن فولیکول‌ها به‌صورت نواری از پشت سر یا بالای گوش‌ها برداشت می‌شوند و به همین دلیل زخم‌های بزرگی در این نواحی ایجاد خواهد شد. فولیکول‌های برداشت شده در FUT با استفاده از روش‌های میکروسکوپی از نوار پوستی استخراج شده و به‌صورت دانه به دانه در محل ریزش قرار می‌گیرند. این روش زمانی یکی از بهترین و پرطرفدارترین روش‌های کاشت مو بود؛ اما بعد از پیدا شدن روش‌های FUE و زیرمجموعه‌های آن که زخم‌های کمتر و دوره نقاهت کوتاه‌تری داشتند، از محبوبیت آن کاسته شد.



:: برچسب‌ها: روشهای کاشت مو ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

همان طور که گفته شد، دانش آموزان پایه سوم متوسطه اول بعد از دریافت کارنامه خود، در زمان مقرر فرآیند هدایت تحصیلی پایه نهم را انجام داده و رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایند. انتخاب رشته دانش آموزان در پایه نهم متوسطه اول به صورت غیرحضوری و اینترنتی انجام می شود. در دوره های گذشته دانش آموزان می بایست برای دریافت فرم هدایت تحصیلی به سایت دانش آموزی همگام مراجعه می نمودند، اما اکنون افراد متقاضی می توانند برای تکمیل این فرایند به سامانه دانش آموزی پادا به نشانی pada.medu.ir که توسط وزارت آموزش و پرورش کشور ایجاد شده است جهت انجام مراحل هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم خویش اقدام نمایند.

بر اساس تغییراتی که در انتخاب رشته دوران متوسطه صورت گرفت، دانش آموزان پایه نهم باید بدانند تمام نمرات سه سال دوران متوسطه اول همچنین ضریب درس ها برای تمامی رشته ها یکسان است. انتخاب رشته نهم به رتبه دانش آموز بستگی دارد، برای مثال اگر دانش آموزی رتبه لازم برای انتخاب رشته در علوم تجربی را ندارد، می بایست در گروه های فنی و یا انسانی و… دست به انتخاب بزند.

سهمیه های موثر در این مرحله شامل مناطق، ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا و رزمندگان است و افرادی که از آن ها برخوردارند، در اولویت پذیرش قرار می گیرند. برای انتخاب رشته نهم به دهم، 100 امتیاز در نظر گرفته شده و بسته به این که دانش آموز چه امتیازی کسب می کند، باید رشته مورد نظر را انتخاب نماید. در ادامه، می توانید نحوه تقسیم بندی این امتیازها را مشاهده کنید.

https://pasokhbama.com/%D8%A8%D8%A7-%DA%86%D9%87-%D9%86%D9%85%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D9%87%D9%85-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85/

تاثیر نمرات بر هدایت تحصیلی

نمرات دانش آموزان در مقاطع هفتم ، هشتم و نمرات به دو روش بر هدایت تحصیلی و انتخاب رشته نهم تاثیر می گذارد :

  • روش اول : تاثیر حذفی ؛ تاثیر حذفی در انتخاب رشته مقطع نهم بدین صورت است که اگر میانگین دروس تخصصی دانش آموز از حدنصاب نمره تعیین شده کمتر باشد ، دانش آموز نمی تواند آن رشته را انتخاب کند و در واقع انتخابش حذف می شود.
  • روش دوم : تاثیر بر امتیاز ؛ تاثیر بر امتیاز در انتخاب رشته مقطع نهم بدین صورت است که اگر میانگین دروس تخصصی دانش آموز از حدنصاب نمره تعیین شده بیشتر باشد ، دانش آموز می تواند آن رشته را انتخاب کند و 35% از کل امتیاز هدایت تحصیلی بر اساس نمرات دروس تخصصی محاسبه می شود.

شرایط انتخاب رشته و هدایت تحصیلی پایه نهم

دانش آموزان ، هدایت تحصیلی را برای انتخاب یکی از رشته های شاخه نظری ، شاخه کاردانش و شاخه فنی حرفه ای انجام می دهند که در هر کدام ، دروس ، حد نصاب نمره ای دارد.

هر شاخه ، زیر گروه هایی دارد که شرایط انتخاب هر کدام متفاوت می باشد. دانش آموزان باید این نکته را در نظر بگیرند که نمرات هر سه سال دوره  متوسطه  اول در انتخاب رشته تاثیرگذار خواهد بود بدین صورت که دروس تخصصی در مقاطع هفتم و هشتم با ضریب یک و در مقطع نهم با ضریب سه محاسبه خواهد شد.

با چه نمره هایی در نهم متوسطه رشته علوم تجربی را انتخاب می کنیم

  • محاسبه نمره درس ریاضی و علوم در سه سال اول متوسطه با ضریب 3
  • کسب نمره حداقل 14 در درس علوم و نمره 13 در درس ریاضی
  • داشتن حداقل معدل بالای 14
  • کمتر از ضریب 42 نبودن ، مجموع سه نمره کسب شده در سه پایه هفتم ، هشتم و نهم درس های ریاضی و علوم
  • انتخاب رشته دبیرستان برای دانش آموزان از اهمیت زیادی برخوردار بوده و دانش آموزانی که می خواهند در رشته ای متناسب با توانایی های فردی خود تحصیل کنند، باید از ابزارهای مناسب استفاده کرده و انتخاب رشته پایه نهم را به دقت انجام دهند. استفاده از ابزارهای مناسب مانند آزمون های مشاوره ای و جدول انتخاب رشته، تاثیر بسیار زیادی در موفقیت دانش آموزان جهت انتخاب رشته دارد.

    همان طور که بیان شد یکی از ابزارهای انتخاب رشته نهم، جدول انتخاب رشته نهم می باشد، به همین جهت در این مقاله جدول انتخاب رشته نهم، جدول حدنصاب نمره لازم برای انتخاب رشته نهم و مشاوره انتخاب رشته نهم به طور کامل برای دانش آموزان پایه نهم توضیح داده شده است.


    جدول انتخاب رشته نهم

    داشتن تحصیلات دانشگاهی در رشته مورد علاقه، یکی از مهمترین موضوعات برای داشتن شغلی ایده آل و ساختن آینده ای بهتر می باشد. برای تحصیل در رشته و دانشگاه دلخواه، ابتدا باید در رشته مورد علاقه و متناسب در دبیرستان تحصیل کرد. بنابراین، موضوع انتخاب رشته در دبیرستان از میان رشته های تحصیلی، موضوعی اساسی و آینده ساز می باشد. دانش آموزانی که در پایه نهم متوسطه تحصیل می کنند، باید خود را آماده انتخاب رشته برای ورود به دبیرستان نمایند.

     

    انتخاب رشته دانش آموزان پایه نهم دوره اول متوسطه، پس از اتمام امتحانات خرداد ماه و قبولی در امتحانات خرداد، برای ورود به پایه دهم یعنی دوره دوم متوسطه انجام می شود. دانش آموزانی که در دوره دبیرستان در رشته مورد علاقه و متناسب با توانمندی های خود تحصیل نمایند، در آینده می توانند انتخاب ایده آلی برای تحصیل در رشته دانشگاهی و پس از آن قرار گرفتن در شغلی مناسب، داشته باشند. از این حیث، انتخاب رشته پایه نهم به دهم یک مرحله مهم و سرنوشت ساز در زندگی تحصیلی هر فرد می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

بعد از جراحی پلک چه انتظاری باید داشت؟


بیماران بصورت سرپایی یا با یک شب بستری در بیمارستان تحت جراحی پلک قرار می‌گیرند. جراح با توجه به شرایط خاص بیمار در مورد گزینه‌ی مناسب تصمیم خواهد گرفت. پس از جراحی پلک ممکن است نیاز به بستری در بیمارستان باشد. بهترین محیط برای بهبودی بر اساس اولویت‌های بیمار و پزشک تعیین خواهد شد.

در ابتدای دوره‌ی بهبودی بیماران می‌توانند انتظار مقداری قرمزی و تورم در اطراف نواحی برش داشته باشند. چشم‌ها ممکن است بیش از حد دچار آبریزش باشند. پلک‌ها بطور معمول سفت بوده و همراه با درد می‌باشند. هر گونه خشکی که در ناحیه چشم رخ می‌دهد را می‌توان با پمادی که جراح در اختیار بیمار قرار می‌دهد، تسکین داد. هرچند بیماران ممکن است در اثر استفاده از پماد دچار تاربینی موقت شوند. بطور کلی، تاربینی موقت یکی از شایع‌ترین عوارض جانبی جراحی پلک است. بهبودی همچنین می‌تواند شامل حساسیت موقت به نور باشد.\

https://pasokheto.ir/mashhad/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D9%BE%D9%84%DA%A9-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF/

بلافاصله بعد از جراحی


  • یک فرد بالغ باید حداقل ۲۴ ساعت بعد از جراحی همراه با شما باشد.
  • به مدت ۴۸ ساعت بعد از جراحی باید در هنگام استراحت سر خود را بالا نگاه دارید یا دو بالش در زیر سر خود قرار دهید.
  • داروهای مسکن تجویزی را قبل از اینکه احساس درد کنید مصرف نمایید. پیشگیری از درد راحت‌تر از کنترل آن است.
  • در روز جراحی و چند روز بعد از آن فعالیت‌های خود را محدود کنید. معمولاً بازگشت به حالت طبیعی و از سر گرفتن فعالیت‌های جسمانی پرفشار ۷ تا ۱۰ روز طول می‌کشد.
  • از کیسه‌ی یخ بر روی ناحیه‌ی جراحی استفاده کنید.
  • اگر بطور ناگهانی از حالت خوابیده بلند شوید یا بنشینید ممکن است احساس سرگیجه کنید. بعد از جراحی اگر در حالت خوابیده هستید، قبل از ایستادن یک دقیقه بنشینید. به آرامی بایستید تا بتوانید تعادل خود را پیدا کنید. در صورتی که هنگام نشستن یا بلند شدن احساس سرگیجه داشتید، باید بلافاصله دراز بکشید تا احتمال غش کردن به حداقل برسد.

    کاربرد های جراحی پلک 

    جراحی بلفاروپلاستی دارای کاربردهای مختلفی است و برای موارد گوناگونی استفاده می شود که در ادامه به آن ها پرداخته ایم.

    • جراحی پلک توسط بهترین جراح پلک در مشهد با هدف از بین بردن افتادگی پوست ، پوست های شل پلک بالا که منجر به ایجاد چین و چروک هایی شده است ، اننجام می شود.
    • با عمل بلفاروپلاستی می توان مشکل در انحنای سطحی (کانتور) پلک را درمان کرد.
    • گاهی افتادگی شدید پلک و سنگینی پوست اضافه ، منجر به بروز اختلال در بینایی فرد می شود که این مشکل نیز با بلفاروپلاستی قابل رفع است.
    • این عمل زیبایی منجر به درمان پف و تورم پلک ها نیز می شود.
    • در صورتی که افتادگی پلک پایین شدید باشد ، منجر به دیده شدن نواحی سفید چشم در زیر قرنیه می شود که عمل جراحی پلک این مشکل را برطرف می کند.
    • با برداشتن پوست های اضافی ، چین و چروک های ظریف پلک پایینی نیز رفع می گردد.
     

    نکات مهم قبل از مراجعه به بهترین دکتر جراح افتادگی پلک 

    در صورتی که تصمیم به جراحی پلک گرفته اید ، لازم است به برخی نکات و توصیه های مهم توجه داشته باشید.

    • از مصرف داروهای رقیق کننده خون و داروهای ضد انعقادی همچون آسپرین اجتناب کنید.
    • به مدت یک الی دو هفته قبل از جراحی ، از خوردن مسکن هایی همچون ایبوپروفن خودداری نمایید چراکه این داروها خطر خونریزی را افزایش می دهد.
    • در روز جراحی نباید هیچ گونه آرایشی بر روی صورت شما وجود داشته باشد. 
     

    نکات مهم پس از جراحی پلک 

     

    پس از اتمام جراحی بلفاروپلاستی ، نکات مهم زیر را مد نظر قرار داشته باشید تا دوره نقاهت شما بدون هیچ مشکلی سپری شود.

    • در روز اول پس از عمل جراحی پلک ، هر یک ساعت یکبار در زمان بیداری ، به مدت 10 الی 15 دقیقه از کمپرس آب سرد استفاده کنید. این موضوع منجر به کاهش تورم و کبودی ها می شود.
    • پس از دو روز از جراحی پلک توسط بهترین جراح پلک در مشهد ، از کمپرس آب سرد هر چند ساعت یکبار استفاده کنید.
    • به منطور تسریع روند بهبودی ، پس از گذشته 48 ساعت می توانید از کمپرس آب گرم استفاده کنید

      نحوه انجام جراحی پلک بالا

      در جراحی زیبایی پلک بالا ، بهترین جراح پلک برای اینکه جای برش پس از بهبودی مشخص نباشد، برش را بر روی خطوط موجود روی پلک ایجاد می کند و پس از تخلیه چربی و بریدن پوست اضافه ، پوست را بخیه می زند.

      جراحی زیبایی پلک چه مزایایی دارد ؟

      • در برخی از افراد افتادگی پلک بالا باعث محدود شدن دید فرد می شود که با جراحی پلک برطرف می گردد.
      • باعث افزایش اعتماد به نفس افراد می شود.
      • باعث زیباتر شدن چهره افراد می شود.

      آیا جراحی پلک بالا عوارض دارد ؟

      باید بگوییم در صورتی که به بهترین جراح پلک مراجعه کنید و مراقبت های قبل و بعد از آن را رعایت کنید ؛ دچار عارضه ای نخواهید شد و تنها عیب این روش تورم و کبودی بعد از آن می باشد که امری طبیعی بوده و به مرور زمان رفع می شود و جای نگرانی وجود ندارد.



:: برچسب‌ها: جراح پلک ,
:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول در صورتی که قصد ادامه تحصیل داشته باشند باید پس از دریافت نمرات امتحانی پایانی و نیز نتیجه عملکرد تحصیلی خود جهت انتخاب رشته تحصیلی در یکی از شاخه های نظری، علوم و معارف اسلامی، فنی حرفه ای و کاردانش ارائه شده اقدام نمایند.

دانش اموزان پایه نهم باید قبل از اقدام به انتخاب رشته در خصوص هر رشته تحصیلی اطلاعات لازم را کسب نمایند تا بتوانند بر اساس استعداد، توانایی و علاقه خود، رشته تحصیلی مورد نظر خود را انتخاب کنند. لازم به ذکر است که برای انتخاب هر یک از رشته های ارائه شده دانش آموز باید حدنصاب نمره لازم برای دروس مرتبط به آن رشته موردنظر را کسب نمایند تا امکان انتخاب و ثبت نام در رشته دلخواه خود را داشته باشند.

به همین منظور با توجه به اهمیت انتخاب رشته پایه نهم در آینده تحصیلی و شغلی دانش آموزان، می بایست والدین از طریق مشاوره تلفنی انتخاب رشته نهم و صحبت با کارشناسان خبره و متخصص در این زمینه، اطلاعات کافی در رابطه با رشته های هر شاخه تحصیلی کسب نموده تا بر اساس توانایی و علاقه فرزندنشان مناسب ترین رشته را انتخاب کنند. در ادامه جهت راهنمایی بیشتر شما متقاضیان با هدایت تحصیلی پایه دهم به توضیحاتی در مورد دسته بندی کلی شاخه های تحصیلی انتخاب رشته نهم و شرایط پذیرش هر رشته پرداخته شده، که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

 jgtkd

رشته تحصیلی دهم با توجه به نوع ویژگی ها و میزان امتیاز بندی های کلی دانش آموزان دسته بندی و انتخاب می شوند. با وجود این که شاخه های تحصیلی پایه دهم چهار گروه اصلی هستند، اما به دو دسته کلی رشته های نظری و فنی یا عملی تقسیم می شوند.

 

شاخه های اصلی رشته های تحصیلی پایه نهم متوسطه اول عبارتند از :

 

 شاخه نظری

 شاخه علوم و معارف اسلامی

 شاخه فنی و حرفه ای

 شاخه کار و دانش

معیارهای انتخاب رشته  نهم به دهم

جهت انتخاب رشته در پایه نهم چه شاخص‌ ها و معیارهایی را باید مبنا قرار داد؟!
آیا می‌ دانید که انتخاب رشته پایه نهم به دهم به نوعی قبل از کنکور تعیین کننده مسیر زندگی فرزندان شماست!!
ما در انتخاب رشته  نهم به دهم ، با در نظر گرفتن شرایط شما، در کنارتان هستیم.

انتخاب رشته در پایه نهم بر مبنای شناخت شخصی افراد از توانایی‌ ها و علایق خود

قطعا هیچ کس بهتر از شما نمی‌ تواند توانایی‌ ها و علایق شما را شناسایی کند.
این شما هستید که می‌ دانید در درس‌ های استدلالی توانایی بیشتری دارید یا در درس‌ های حفظی.
بنابراین باید خودتان توانایی‌ های خود را شناسایی کرده و تصمیم اولیه را بگیرید.

انتخاب رشته نهم به دهم بر اساس پتانسیل دانشگاه‌ ها

توانایی ورود به دانشگاه و رشته مورد علاقه یکی از مواردی است که دانش‌ آموزان باید به آن توجه کنند.
ناگفته پیداست که هدف‌ گذاری دانشگاه و رشته باید واقع‌ گرایانه باشد.
فردی با معدل ۱۲ نمی‌ تواند پزشکی دانشگاه تهران را هدف خود قرار دهد.

بازار کار رشته‌ ها و تأثیر تعیین‌ کننده در انتخاب رشته پایه نهم و دهم

مورد دیگری که دانش‌ آموزان باید به آن توجه کنند بازار کار رشته‌ های دانشگاهی است.
انتخاب رشته نهم مسیری است که شما را به دانشگاه راهنمایی می‌ کند بنابراین انتخاب رشته نامناسب در دانشگاه می‌ تواند آینده شما در دانشگاه را نیز تغییر دهد.

 

 انتخاب رشته‌ های ممکن برای پایه نهم به دهم

دانش‌ آموزان در پایه نهم می‌ توانند یکی از شاخه‌ های زیر را به عنوان رشته تحصیلی انتخاب نمایند:

انتخاب رشته نهم به دهم شاخه نظری

این شاخه شامل چهار زیر شاخه کلی ریاضی، تجربی، انسانی و معارف اسلامی است.

انتخاب رشته ریاضی در انتخاب رشته نهم به دهم

همان‌ طور که از اسم این رشته مشخص است درس‌ های اصلی این رشته دروس ریاضی و فیزیک هستند.
دانش ریاضی از پیش نیازهای اصلی برای موفقیت در این رشته محسوب می‌ شود، پس دانش‌ آموزانی که وارد رشته ریاضی می‌ شوند باید به درس ریاضی علاقه‌مند باشند و توانایی لازم برای مطالعه و یاد گرفتن مطالب مربوط به این درس را داشته باشند.

نام رشته ریاضی، با رشت ه‌های فنی و مهندسی دانشگاه‌ ها عجین است.
بنابراین اگر می‌ خواهید
 مهندس شوید باید رشته ریاضی را انتخاب کنید.

از دیگر مزایای مشاوره تلفنی می توان به صرفه جویی در وقت و هزینه ، عدم تعیین وقت قبلی ، ارتباط با مشاوران بدون محدودیت های زمانی و مکانی و عدم نیاز به مراجعه حضوری نیز اشاره کرد.

از آنجا که بسیاری از دانش آموزان در این دوره در آزمون های تیزهوشان و آزمون های مدارس نمونه دولتی شرکت می کنند ، آگاهی از روش های مناسب برنامه ریزی درسی ، سطح آزمون ها و اطلاع از منابع لازم برای هر درس دارای اهمیت می باشد.

شرایط انتخاب رشته نهم به دهم

با توجه به تغییر نظام آموزشی ، در فرآیند انتخاب رشته نهم به دهم دانش آموزان فقط نمرات پایه دهم اهمیت ندارد بلکه تمام نمرات دوران متوسطه اول یعنی پایه هفتم ، هشتم و نهم مورد بررسی قرار می گیرد. لازم به ذکر است که ضریب دروس برای کلیه دروس یکسان خواهد بود.

براساس آخرین تغییرات صورت گرفته ، انتخاب رشته پایه نهم به پایه دهم تا حدودی به انتخاب رشته دانشگاه شباهت دارد بدین منظور که هریک از دانش آموزان طبق نمرات و سوابق تحصیلی دوران متوسطه اول خود دارای یک رتبه می باشند که با توجه به آن رتبه مجاز به انتخاب رشته خواهند شد.

از عوامل دیگر که در انتخاب رشته نهم در نظر گرفته شده است ، تاثیر سهمیه ها (سهمیه ایثارگران ، سهمیه مناطق ، سهمیه جانبازان و سهمیه شهدا) در این فرآیند می باشد.

 

 
 

مشاوره تلفنی انتخاب رشته نهم برای معرفی رشته ها

 

در انتخاب رشته پایه نهم دانش آموزان می توانند پنج رشته تحصیلی از جمله تجربی ، انسانی ، ریاضی ، کار و دانش و فنی حرفه ای را انتخاب نمایند ، که هریک از رشته های مذکور شرایط متفاوتی برای پذیرش دارند.

دانش آموزان در زمان انتخاب رشته نهم به دهم باید راجب آینده تحصیلی و شغلی رشته انتخابی خود اطلاعات زیادی داشته باشند و با آگاهی کامل انتخاب رشته کنند. شناخت شاخه های تحصیلی رشته انتخابی ، شغل های آینده ، دانشگاه هایی که در آن رشته پذیرش دارند و …. از ملزومات انتخاب رشته و هدایت تحصیلی نهم به دهم است



:: برچسب‌ها: مشاوره تلفنی ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

چرا انتخاب شعار برای سالن ماساژ مهم است؟

شعار تبلیغاتی عبارتی است که سالن ماساژ و هدف آن را به مخاطب معرفی می‌کند.

نکته‌ای که باید مد نظر داشته باشید این است که تأثیر شعار در تبلیغات به حدی می‌باشد، که می‌تواند یک نام تجاری را کاملاً در ذهن مخاطب ماندگار کند یا او را برای استفاده از خدمات، ترغیب نماید.تفاده از روغن های گیاهی مختلف
اهمیت دادن و توجه به نیازهای مشتری باعث می شود وی شما را یک ماساژور با کیفیت ارزیابی نماید . این کار برای شما هزینه کمی خواهد داشت ولی در مقابل باعث جذب مشتری بیشتر خواهد شد . حتما این راه را امتحان کنید .
4.تبلیغات رایگان در سایت های آگهی
در سطح اینترنت سایت های زیادی برای جذب آگهی رایگان وجود دارند.شما می توانید با درج آگهی رایگان اقدام به جذب مشتری نمایید.
5.رایزنی با کلینیک های فیزیوتراپی
گاهی بیمارانی هستند که به فیزیوتراپی مراجعه می نمایند و نیاز به ماساژ دارند . شما اگر به این مراکز سری بزنید و کارت خود را به آنها بدهید به راحتی می توانید مشتری جذب نمایید.
6.تهیه کاتالوگ از خدماتتان
مانند لیست کردن فواید انواع سبک های ماساژ و خواص روغن های گیاهی در چند برگ رنگی ، این کار باعث بالا بردن کلاس کاری شما خواهد شد .امکان دارد مشتری از یک سبکی خوشش بیاید و به شما برای چند جلسه ماساژ مختلف مراجعه نماید .
7.استفاده از ملحفه و روغن اختصاصی برای هر مشتری
مشتری از شما خدمات منحصر به فرد می خواهد و در قبال توجه شما به او ، وی نیز مشتری دائم شما خواهد بود.
8.استفاده از عطرهای خوشبو در هنگام کار
برای بالا بردن کلاس کار می توانید از یک عود یا خوشبو کننده با نظر مشتری در حین ماساژ استفاده نمایید.
9.تبلیغات محیطی
پخش تراکت و آگهی در مجلات اینترنتی و روزنامه ها می تواند برای جذب مشتری مفید واقع شد .
10.ارائه چند سبک
در صورتی که می توانید چند سبک ماساژ را با یکدیگر تلفیق نمایید و به مشتری ارائه دهید و یا سایر سبک ها را به مشتری معرفی و خواص هر یک را بیان کنید تا مشتری انتخاب نمایید .

https://pasokheto.ir/tehran/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%A7%DA%98/

شعارهای تبلیغاتی موفق چه ویژگی‌هایی دارند؟

  • ساده و کوتاه بودن
  • تناسب داشتن
  • حفظ معنی و جذابیت با گذشت زمان
  • ایجاد حس مثبت
  • صداقت

 

چند تا از بهترین شعارهای زیبا برای سالن های ماساژ

  1. آرامش خود را به ما بسپارید.
  2. سلامت باش! خوشحال باش!
  3. حس آرامش
  4. درست همینجا
  5. این بهترین چیزی است که ما متخصص آنیم.
  6. به خانه خودتان خوش آمدید.
  7. تغییر را اینجا احساس کنید.
  8. روح و جسم خود را به دستان شفابخش ما بسپارید.
  9. ماساژ را تخصصی دنبال کنید.
  10. روحتان را نوازش بدهید.
  11. در کنار ما آرامش را تجربه کنید.
  12. بدن خود را از نو بسازید.
  13. با ماساژ پوستی شاداب داشته باشید.
  14. در ایستگاه آرامش از ناآرامی‌ها فاصله بگیرید.
  15. راهی آرامش بخش برای در آغوش کشیدن سلامتی
  16. داشتن پوستی سالم، صاف و درخشان، آرزوی همه است.
  17. تجربه ایی لذت بخش… ریلکس و سلامت باشید.
  18. طراوات و شادابی پوست صورت خود را چند برابر کنید.
  19. ساعتی آرامش حق شماست.
  20. روحتان را با آرامش به پرواز در آورید.

اگر شما به تازگی کار خود را در زمینه ماساژ درمانی آغاز کرده اید ، حتی اگر صاحب یک مرکز مجهز باشید و در زمینه ارائه خدمات بسیار حرفه ای عمل کنید ، اما مشتریان شما را نشناسند و از خدمات شما اطلاعی نداشته باشند ، نمی توانند به شما مراجعه کنند. بنابراین در ابتدای راه این شما هستید که باید برای جلب توجه مشتریان ، اقدام به تبلیغات کنید.

یا اگر چندین سال است که در زمینه ماساژ درمانی در حال فعالیت هستید ، تبلیغات برای ماساژ و مرکز ماساژ درمانی به شما کمک خواهد کرد تا مشتریانی که از شما خدمات دریافت کرده اند را ماندگار کنید. در نظر داشته باشید که با تبلیغات هدفمند می توانید تمامی افرادی که در شهر محل زندگی شما هستند را راغب به دریافت خدمات کنید.

از بهترین روش ها برای تبلیغات سالن ماساژ ، تبلیغات در صفحات برتر گوگل می باشد. روشی که ضمن داشتن بازدهی بسیار بالا ، مقرون به صرفه نیز می باشد. اینگونه روزانه مشتریان زیادی روانه سالن ماساژ شما می شوند.

برای این شیوه تبلیغات ، کافی است که به سراغ صفحات برتر گوگل که در زمینه بهترین سالن ماساژ فعالیت کرده اند بروید و اینگونه تبلیغات کسب و کار خود را در این صفحات قرار دهید. در نظر داشته باشید که کاربران با جستجوی بهترین سالن ماساژ وارد این صفحات می شوند و این موضوع آمار بازدید از تبلیغات شما و همینطور دریافت مشتری برایتان را افزایش خواهد داد.

مزیت های تبلیغات ماساژ در صفحات برتر گوگل چیست ؟

  • دریافت کاربران هدف از طریق سایت های قرار گرفته در صدر گوگل با عبارت بهترین سالن ماساژ
  • دریافت بازدید روزانه بسیار بالا
  • روش تبلیغاتی بسیار به صرفه و با بازدهی بالا نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی آنلاین و آفلاین
  • روشی بسیار کم هزینه نسبت به طراحی و راه اندازی سایت

در صورتی که می خواهید به شیوه ای آسان ، با بازدهی بالا و با قیمتی به صرفه اقدام به تبلیغات کسب و کار خود در صفحات برتر گوگل نمایید ، می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان  سایت pasokheto.ir  در ارتباط باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

وکلایی که طبق روال قانونی پروانه وکالت دریافت می کنند ، می توانند در تمامی دعاوی حقوقی شرکت کرده و وکالت کنند ؛ با این وجود برخی از وکلا اختصاصا به دعاوی خاصی می پردازند و در آن خبره می شوند ؛ مانند دعاوی مربوط به روابط خانوادگی ، دعاوی کیفری ، دعاوی ملکی و مواردی از این قبیل .

در کنار موارد ذکر شده ، مهاجرت به سایر کشورها از طریق سرمایه گذاری ، اشتغال و یا تحصیل موضوعی است که جنبه های حقوقی مهمی را داراست و در واقع کسی که می خواهد به کشورهای دیگر مهاجرت کند باید شرایط مربوط به مهاجرت آن کشور را به خوبی بشناسد و طبق روال قانونی اقدام به اخذ پذیرش و سپس مهاجرت قانونی نماید و وکیل مهاجرت کسی است که از این موضوعات به خوبی مطلع است . به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که وکیل مهاجرت کیست و چه وظایفی دارد .

برای پرداختن به این موضوع لازم است تا به ترتیب این موضوعات را بررسی کنیم که وکیل مهاجرت کیست ، چگونه یک وکیل مهاجرت خوب انتخاب کنم ، وظایف وکیل مهاجرت چیست و هزینه های وکیل مهاجرت چقدر است .



وکیل مهاجرت کیست

هر یک از کشورهای دنیا قواعد حقوق داخلی مخصوص به خود را دارند و به خصوص در زمینه پذیرش اتباع از کشورهای دیگر حساسیت های ویژه ای دارند و مسافرت به کشورهای آنها و یا مهاجرت کردن به آنها قوانین خاصی دارد که این قوانین ، در قالب رشته ای تحت عنوان حقوق بین الملل خصوصی مورد توجه قرار می گیرند .

به همین دلیل اگر شخصی قصد داشته باشد به دیگر کشورها سفر کرده و یا به آنجا مهاجرت نماید ، باید با قواعد و مقررات ناظر بر اتباع خارجی در آن کشور آشنا باشد و مثلا بداند که آن کشور در چه شرایطی به اتباع سایر کشورها اقامت یا تابعیت می دهد . به عنوان نمونه ، شرایط اخذ تابعیت کشور ایران سکونت 5 سال متوالی یا متناوب در ایران است .

هر چند خود اشخاص هم می توانند بدون داشتن وکیل ، امور مربوط به مهاجرت را انجام بدهند ، با این حال گرفتن یک وکیل مهاجرتی خوب که به ویژه با قواعد حقوقی کشور مقصد مهاجر آشنایی داشته باشد ، نقش بسزایی در تضمین مهاجرت داشته و می تواند به فردی که قصد مهاجرت دارد کمک ویژه ای نماید .

در صورتی که شخصی قصد مهاجرت تحصیلی ، کاری یا سرمایه گذاری به کشور دیگری را داشته باشد ، با استفاده از خدمات وکیل ایرانی در لندن این کار امکانپذیر است.  ، کلیه اقدامات و پروسه های مربوط به مهاجرت و پذیرش را از طرف موکل انجام داده به نحوی که دیگر نیازی به انجام اقدامات خاصی توسط موکل نباشد ؛ هر چند سایر تعهدات موکل در عقد وکالت به قوت خود باقیست .

چرا به وکیل مهاجرت نیاز داریم؟

برای مهاجرت به سایر کشورهای جهان، باید به وکیل مهاجرت بین المللی مراجعه کنید. وکیل مهاجرت شخصی است که با قوانین، امور حقوقی، اقدامات لازم برای مهاجرت و قوانین کشورها به خوبی آشنایی دارد. او وکالت شما را در اختیار گرفته و تمامی مراحل مهاجرتی شما را از صفر تا صد انجام می‌دهد تا بتوانید مهاجرتی ایده‌آل را تجربه کرده و با مشکلی مواجه نشوید.

البته وکیل مهاجرت در قبال انجام کارهای خود از شما مبلغی را دریافت می‌نماید که به این مبلغ حق الوکاله گفته می‌شود. برای انتخاب وکیل مهاجرت می‌توانید به مراکز و مؤسسات گوناگون در سطح شهر مراجعه کنید. همچنین می‌توانید از اینترنت اسامی وکلای معتبر را جستجو کرده و یکی از آن‌ها را با توجه به نظرات و رضایت مراجعین شان انتخاب نمایید.

معمولاً وکلایی که به شکل قانونی فعالیت می‌کنند، دارای پروانه وکالت هستند و عمدتاً دارای دفتر وکالت اختصاصی برای خود بوده و از نام و آوازه خوبی برخوردار می‌باشند. اگر شما از مراجعین و متقاضیان این وکلا پرسش‌هایی را مطرح کنید، می‌توانید به خوبی متوجه شوید که آیا وکیل انتخابی‌تان دارای صلاحیت‌های لازم برای انتخاب به عنوان یک وکیل خوب می‌باشد یا خیر.

زمانی که می‌خواهید مهاجرت به کشور دیگری را در پیش گیرید، ممکن است اهداف گوناگونی از جمله تحصیل، سرمایه گذاری اشتغال و غیره داشته باشید. یک وکیل مهاجرت خوب باید کلیه قوانین و روش‌های مهاجرتی را بداند و به شما راهنمایی‌های لازم را برای روش انتخابی‌تان بگوید.

 

وکیل بین المللی مهاجرت باید اطلاعات بسیار خوبی از کشورهای خارجی و نحوه مهاجرت به آن‌ها داشته باشد و اطلاعاتش در رابطه با راه‌های مهاجرتی به روز باشد. وکلای مهاجرت باید توانایی انجام کارهایی را داشته باشد که موجب دریافت آسان‌تر ویزا برای متقاضیان شود. کارهایی را که یک وکیل بین المللی مهاجرت می‌تواند انجام دهد، عبارت است از:

  • مشاوره برای مهاجرت
  • سرعت بخشیدن به پروسه گرفتن ویزا
  • گرفتن وقت سفارت
  • رفع ریجکتی در صورت اتفاق
  • شما با کمک و راهنمایی‌های وکیل خود می‌توانید بنابر هدفی که دارید مهاجرت خود را آغاز نموده و پرونده مهاجرتی‌تان را با موفقیت به نتیجه برسانید. هر کشوری در دنیا، قواعد حقوقی خاص خودش را برای پذیرش مهاجران دارد. بنابراین وکیل مهاجرت کسی است که اقدام به انجام مطالعات چندین ساله و کسب تجربه برای راهنمایی موکلین خود می‌کند.

    او زمینه پذیرش اتباع خارجی را در کشورهای گوناگون بررسی کرده و با اطلاع از قوانین به روز کشورها به خوبی می‌داند که برای هر روش مهاجرتی چه اقداماتی مورد نیاز است. معمولاً وکلای مهاجرت باید قوانین تابعیت، اخذ شهروندی، اخذ ویزا، اخذ پاسپورت، قوانین بین الملل، شرایط زندگی اتباع خارجی در سایر کشورها، پروسه مهاجرت به کشورهای گوناگون، مدت زمانی که طول می‌کشد تا پرونده به نتیجه برسد و الزامات و مدارک مورد نیاز و … را بدانند.

    pasokheto.ir میگوید: آن‌ها موکل خود را در تمامی مراحل هدایت و راهنمایی می‌کنند و باید به تعهدات خود در قبال موکل خود عمل کنند. زمانی که شما یک وکیل مهاجرت را برای انجام امور مهاجرتی خود انتخاب می‌نمایید، باید با او یک وکالت نامه تنظیم کنید. بر اساس این وکالتنامه وظایف وکیل شما مشخص شده و شما نیز مسئولیت‌هایی را برای ارائه مدارک و اسناد مورد نیاز به او دارید.

    وکیل مهاجرت باید قرارداد مشخصی را با متقاضیان مهاجرت تنظیم نموده و ضمن آن خدماتی را برایشان ارائه کند. به عنوان مثال اگر یک متقاضی قصد تحصیل در کشور دیگری را داشته باشد، وکیل باید اطلاعات مربوط به دانشگاه‌های موجود در آن کشور، نحوه پذیرش، نحوه ارائه درخواست، قوانین تحصیل برای اتباع خارجی و … را به موکل خود اطلاع بدهد.

    همچنین وکیل باید اسناد و مدارک تحصیلی مورد نیاز را از او دریافت نموده و به سفارت کشور مورد نظر ارسال کند. همچنین باید پیگیر مراحل باشد تا پذیرش از سوی دانشگاه صورت گرفته و دعوتنامه برای فرد متقاضی صادر شود. به طور کلی وکیل مهاجرت باید تمامی اقدامات حقوقی، تشریفات لازم، مراحل اداری و کارهایی که بر عهده متقاضی مهاجرت است را به نیابت از او انجام بدهد.

    البته ناگفته نماند که وکیل موظف است که نهایت تلاش خود را برای موفقیت پرونده مهاجرتی متقاضی انجام دهد ولی تضمین ۱۰۰ درصدی برای موفق شدن او در پرونده مذکور وجود ندارد و گاهی ممکن است بر اساس به وجود آمدن شرایطی پرونده با موفقیت روبرو نگردد.

    مثلاً ممکن است فرد متقاضی دارای سوء سابقه باشد یا کشور مقصد شرایط او را به عنوان یک دانشجو نپذیرد. اما با این حال، وکیل مهاجرت باید تمامی راه‌های قانونی را بررسی نموده و تمام سعی خود را بکند تا پرونده مهاجرت را با موفقیت به نتیجه برساند.

 


:: برچسب‌ها: وکیل ,
:: بازدید از این مطلب : 293
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

سایت جدید ضمن خدمت توسط وزارت آموزش و پرورش کشور طراحی شده است و کارمندان آموزش و پرورش از جمله معلمان و مدیران ، می توانند از این پس با مراجعه به این سامانه ، لیست دوره های ضمن خدمت را مشاهده کنند و سپس با توجه به اعلام مدرسه و سازمان آموزش و پرورش منطقه ، در این دوره ها شرکت نمایند. با توجه به تغییر سایت ضمن خدمت ، در ادامه این مطلب می خواهیم شما فرهنگیان گرامی را برای سایت جدید ضمن خدمت راهنمایی کنیم.

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان با هدف ارتقا سطح علمی و کیفیت آموزش آموزگاران توسط وزارت آموزش و پرورش راه‌اندازی شده است. هدف این سامانه افزایش دانش معلمان، مدیران و معاونان در حین خدمت است تا با آموزش‌های جدید و به روز به تعلیم و تربیت دانش آموزان بپردازند.

کارکنان باید به سایت ضمن خدمت فرهنگیان به آدرس ltms.medu.ir مراجعه کنند. در این قسمت تعدادی از ابزارهای مختلف قابل مشاهده است که هرکدام برای ارائه یک خدمت به کارکنان اداری و آموزشی طراحی شده است.

 

https://pasokhbama.com/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B6%D9%85%D9%86-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA/

آموزگاران برای شروع باید ابزار ثبت نام متقاضیان مدرس را انتخاب و پس از وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز حساب کاربری خود را ایجاد نمایند. در پایان ثبت نام یک نام کاربری و رمز عبور در اختیار آن‌‌ها قرار می‌گیرد. در این مرحله باید به صفحه اصلی برگشته و گزینه فراگیران را انتخاب کنند. پس از وارد نمودن نام کاربری و رمز می‌توانند به آموزش‌ها دسترسی یابند.

سایت ضمن خدمت فرهنگیان

ltmsazmoon.medu.ir سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به منظور ثبت نام فرهنگیان در دوره های ضمن خدمت طراحی شده است. داوطلبان برای ثبت نام سال 1401 در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان LTMS باید در زمان مقرر، به نشانی اینترنتی ltmsazmoon.medu.ir   مراجعه نمایند و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

ltmsazmoon.medu.ir سایت ضمن خدمت فرهنگیان به منظور انجام امور مرتبط با دوره های ضمن خدمت دانشگاه فرهنگیان راه اندازی شده است. لازم به ذکر استف علاوه بر فرهنگیان شاغل مدارس دولتی، کادر آموزشی و اداری مدارس غیر دولتی نیز می توانند با ثبت نام در سامانه، در دوره های "ضمن خدمت فرهنگیان" شرکت نمایند. ثبت نام داوطلبان در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان سال 1401، تنها از طریق ltmsazmoon.medu.ir سامانه ضمن خدمت فرهنگیان | LTMS  انجام می پذیرد.

  • شماره 1: این بخش برای شرکت در آزمون های ضمن خدمت به صورت مجازی بوده و برای زمانی طراحی شده است که برگزاری آزمون به صورت حضوری امکان پذیر نمی باشد.
  • شماره 2: شرکت کننده های دوره ضمن خدمت به منظور استفاده از خدمات مختلف مربوط به آن می بایست از طریق این آیکون اقدام نمایند.
  • شماره 3: در این بخش فهرست دوره های ضمن خدمتی که قابل ثبت نام می باشند، ذکر شده که با مراجعه به آن ها می توان از جزئیات مربوطه اطلاع یافت.
  • شماره 4: افرادی که خواهان تدریس در این دوره ها هستند، می توانند به وسیله این بخش نام نویسی خود را برای حضور به عنوان مدرس دوره های مذکور، تکمیل کنند.
  • شماره 5: در صورتی که رمز ورود خود جهت انجام فرآیند های این سامانه را فراموش کرده باشید، می توانید از طریق این گزینه به بازیابی آن بپردازید.
  • شماره 6: در نهایت متقاضیان شرکت در دوره های ضمن خدمت، باید با مراجعه به بخش “ثبت نام متقاضیان” ثبت نام خود را انجام دهند.

همچنین افراد دیگری مانند، بازرسان حوزه ها، کارشناسان، مدیر و مدرس دوره مذکور، مدیران مدارس، دانش  آموزان، نیروهای مدارس غیر دولتی و… در صورت لزوم با انتخاب گزینه های مربوطه و وارد نمودن اطلاعات کاربری خود، به دریافت خدمات ضروری مشخص شده، اقدام کنند. در ضمن سامانه ضمن خدمت فرهنگیان دارای امکانی برای ثبت گزارشات مردمی، دریافت نظرسنجی عمومی، استفاده از لینک های مهم، مشاهده موسسات دارای مجوز، پنل موسسات مختلف نیز می باشد.

نکته قابل توجه در رابطه با این سامانه آن است که علاوه بر فرهنگیان شاغل در مدارس دولتی، کادر اداری و آموزشی مدارس غیردولتی نیز می توانند با ثبت اطلاعات خود در سامانه مذکور، در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان شرکت نمایند.

چرا سایت ضمن خدمت تغییر کرد

pasokhbama.com میگوید: سامانه قدیمی ضمن خدمت فرهنگیان که به نشانی ltms.medu.ir بود ، مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد می کرد که از جمله این مشکلات شامل موارد زیر بودند :

  • حذف بخش زیادی از ساعات گذرانده شده ضمن خدمت
  • پر شدن سقف سالیانه
  • فعال نشدن بخش آزمون پایان دوره ها
  • عدم نمایش کلاسهای ضمن خدمت
  • فعال نشدن کلاسهای ضمن خدمت در تاریخ مقرر پس از ثبت نام
  • عدم نمایش دوره های گذرانده شد
  • و …

همچنین فراگیران برای شرکت در کلاس ها و حضور در آزمون های آنلاین با مشکل قطع و وصلی سایت روبرو بودند به همین دلیل سازمان آموزش و پرورش تصمیم گرفت سایت ضمن خدمت را ارتقاء دهد و یک سایت با حداقل مشکلات را به فراگیران معرفی کند.

 

امکانات سایت جدید ضمن خدمت 

امکانات سایت جديد ضمن خدمت فرهنگیان عبارتند از :

  • مشاهده دوره های گذرانده شده ضمن خدمت فرهنگیان از بخش سوابق ضمن خدمت
  • تیم شناسایی جشنواره تدریس فنی و حرفه ای و کاردانش
  • آزمون های پرسنل
  • مشاهده لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در حال برگزاری از بخش تابلوی اعلانات
  • بخش نظر سنجی عمومی
  • بخش نیروهای مدارس غیردولتی ، طرح خرید خدمت ، حق التدریس ، مربیان پیش دبستانی ، مدارس خارج کشور ، طلاب حوزه علمیه
  • مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان از بخش کارنامه
  • مشاهده دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان از بخش دوره های ثبت نام شده
  • مشاهده دوره های رایگان ضمن خدمت فرهنگیان در تابلوی اعلانات
  • بخش موسسات دارای مجوز برای برگزاری آزمون ضمن خدمت
  • ثبت نام دوره های ضمن خدمت غیرحضوری فرهنگیان
  • نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان
  • بخش بازرسان حوزه ها
  • و …


:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

قبل از اینکه آرایشگاه روز عروسیتون رو انتخاب کنید، به این چند نکته توجه کنید:

قبل از اینکه قرارداد آرایش کامل عروس رو امضا کنید، یک بار به صورت آزمایشی، از آرایشگر بخواهید موها و صورتتان را درست کند. توجه کنید که شینیون های بزرگ و با موهای مصنوعی زیاد، دیگر متقاضی زیادی ندارد و بهتر است شینیون شما ساده و تا حد امکان بدون استفاده از موهای مصنوعی باشد.

دقت کنید که هیچوقت به تنهایی برای انتخاب آرایشگاه مراجعه نکنید، بهتر است دوستی که سلایق شما را می داند و از طرفی با شما رک و راست است را با خودتان همراه کنید.
در انتخاب آرایشگاه مناسب روز عروسیتان، دقت کنید، آرایشگری که همیشه موهای شما را به خوبی کوتاه و آرایش می کرده، لزوما آرایشگر مناسبی برای روز عروسی شما نیز نخواهد بود.
مطمئن شوید که آرایشگاه، شما را به موقع آماده می کند و شما را در روز عروسی دچار استرس نمی کند. بهتر است، روزی به آرایشگاه مراجعه کنید که عروس دارد و مطمئن شوید که همه عروس ها به موقع آماده می شوند.

در هنگام آرایش از آرایشگرتان بخواهید تمام زوایای موهایتان و همچنین در طول مراحل آرایش صورت، آرایشتان را به شما نشان دهد تا در صورت عدم رضایت، فرصت برای اصلاح و جبران آرایشتان داشته باشید.

در هنگام انتخاب آرایشگاه، یک یا چند عکس از مدل آرایش صورت و مدل موی دلخواهتان را همراه داشته باشید و به آرایشگرتان نشان دهید.

بهترین آرایشگاه زنانه در کرج را اینجا ببینید.

بهتر است عکسی از مدل لباس عروستان را هم، قبل از شروع آرایش به آرایشگرتان نشان دهید.

بیش از اندازه به جزئیات توجه نکنید، چرا که آرایشگرتان را گیج می کنید و ضمنا در نظر داشته باشید که هیچ کس به شما تا این اندازه دقت نخواهد کرد.

برای انتخاب آرایشگاه مناسب برای روز عروسیتان از کسانیکه چهره و موهایی مشابه شما دارند، کمک بگیرید.

تاج و تور خود را همراه داشته باشید، تا آرایشگراتان، مدل موی شما را متناسب با آنها درست کند.

ویژگی یک آرایشگاه زیبایی خوب ، چه زمانی میگوییم یک آرایشگاه خوب است ؟

برای داشتن یک کسب وکار خوب باید همگام با بازار تلاش کرد. امروزه یک آرایشگاه خوب هم درآمد بالایی دارد و به عنوان یک کسب و کار خوب به حساب می آید. علی رغم رقابت بالایی که در این بازار وجود دارد، رعایت برخی نکات میتواند آرایشگاه وسالن زیبایی شما را در دسته بهترین آرایشگاه ها قرار دهد. برای شناخته شدن به عنوان یک آرایشگاه خوب به چند نکته در این مقاله اشاره میکنیم.

ویژگی یک آرایشگاه زیبایی خوبمحیط امن با انرژی خوب آرایشگاه

اولین مورد از ویژگی یک آرایشگاه زیبایی خوب محیط امن با انرژی خوب سالن زیبایی است. اگر سالن زیبایی شما محیط امنی داشته باشد در مشتری ایجاد آرامش و امنیت میکند. منظور از امنیت هم مالی است هم روانی. خیلی مهم است که مشتری بداند پا به یک آرایشگاه خوب و امن گذاشته است و ترس از دست دادن و جا گذاشتن وسایل خود را نداشته باشد.
از لحاظ روانی هم یک آرایشگاه خوب یعنی وقتی وارد محیطش میشوید با انرژی خوب و مثبت مواجه بشوید و پر از جروبحث و اخم و مشکلات شخصی آرایشگر نباشد.

در ابتدای مطلب بهتر است به این سوال پاسخ دهیم که چرا انتخاب آرایشگاه عروس تا این اندازه مهم است؟ اگر توجه کرده باشید، اغلب خانم ها برای جشن عروسی وسواس زیادی دارند و آرایشگاه، تالار پذیرایی و شام و لباس و غیره را با دقت بالایی انتخاب می کنند. این کاملا طبیعی است، چون شب عروسی یکی از مهم ترین لحظات در زندگی هر فرد است و همه تلاش می کنند تا در این مراسم اصطلاحا بدرخشند. میکاپ عروس و جلوه ای که برای صورت وی ایجاد میشود از موارد بسیار مهمی به شمار می رود که مهمانان در آن شب توجه ویژه ای به این مساله خواهند داشت. لذا باید بهترین آرایشگاه عروس را بر اساس بودجه و نوع و سبک آرایش مورد نظر انتخاب کرد تا نتیجه خوبی از آن دریافت نمود. بهترین آرایشگاه عروس در تهران در منطقه و لوکیشن خاصی وجود ندارد و لیست بسیار زیادی از سالن های زیبایی را می توان در این زمینه معرفی کرد. روز بزرگ شما ترکیبی از جزئیات بسیاری

 

از جمله آرایش و شنیون و لباس عروس است. مدل و سبک آرایشی که انتخاب می کنید داستان عشق شما را ماندگارتر و به یاد ماندنی تر می کند. بنابراین بهترین آرایشگاه عروس را انتخاب کنید تا بهترین ظاهر شما را به نمایش بگذارد. انتخاب بهترین آرایشگاه عروس کار ساده ای نیست اما ما اینجا هستیم تا شما را راهنمایی کنیم. اگر در تهران هستید معطل نکنید و با ما همراه باشید تا در انتخاب بهترین آرایشگاه عروس به شما کمک کنیم. شبنم نظیف اینجاست تا با تهیه کاتالوگ گسترده ای از بهترین خدمات زیبایی عروس به شما کمک کند. صحبت در مورد مدل های آرایش مدرن، معاصر، کلاسیک و غیره داغ است. 

سالن های زیبایی محبوب و پرطرفدار معمولا ویژگی های مشترک بسیار زیادی دارند و معمولا این محبوبیت خودشون رو از طریق جذت کارکنان حرفه ای متخصص و به روز و آپدیت بودن خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهند، کسب کرده اند. 

از آنجایی که در بین سالن های زیبایی رقابت خیلی زیادی وجود داره، برخی از سالن های زیبایی کارهایی رو انجام میدن که باعث میشه به اوج موفقیت برسند، نام این سالن های زیبایی بر سر زبان ها می افتد و درآمد فوق العاده ای هم داشته باشند! در ادامه به برخی از بهترین خصوصیات یک سالن زیبایی اشاره کرده ایم:

 

توجه خاص به مشتری

یک سالن حرفه ای این موضوع رو کاملا درک کرده که هر مشتری، خاص هست و باید توجه خاص و ویژه ای برای تمام مشتری ها قائل باشند. در واقع یک سالن زیبایی حرفه ای به حس خوشحالی و رضایتی که بعد از دریافت خدمات زیبایی و آرایشی در مشتری ایجاد میشه، بسیار ارزش قائل هست و پرسنل این آرایشگاه ها تمام تلاش خودشون رو انجام می دهند تا مشتری ان ها این حس رو تجربه کنه. 

 

استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های جدید

استفاده از فناوری و تکنولوژی جدید برای تمام مشاغل حائز اهمیت هست و این مورد در حرفه آرایشگری هم باید مورد توجه قرار بگیره. یک سالن حرفه ای و متخصص به جای استفاده از تکنیک ها و روشهای قدیمی، همیشه بر روی اپدیت بودن روش ها و متدهای خودش تاکید داره و سعی می کنه تا از دنیای پیشرفته و مدرن امروز دور نباشه. استفاده از تکنیک های جدید برای بازرایابی و معرفی سالن زیبایی، فعال بودن در سوشیال مدیاها، استفاده از ابزارها و وسایل جدید و مدرن و ... همگی جز مواردی هستند که در سالن های زیبایی خاص و امروزی به چشم می خوره!

 

توجه به تمیز و مرتب بودن محیط 

pasokheto.ir میگوید: همه خانم ها دوست دارند که خدمات زیبایی و ارایشی خودشون رو در محیطی کاملا آرام، تمیز و بهداشتی دریافت کنند و اگر در یک سالن زیبایی این موارد رعایت نشه، مطمئنا دوباره به آن مراجعه نخواهند کرد. بنابراین تمیز و درخشان بودن تمام بخش ها و لاین های یک سالن زیبایی و ابزار و وسایلی که مورد استفاده قرار می گیره، به خودی خود نشان دهنده حرفه ای بودن آن سالن هست و هرچه بر روی این امر تمرکز و دقت بیشتری داشته باشند، مراجعه کنندگان بیشتر و ماندگارتری هم خواهند داشت. علاوه بر این پوشیدن لباس های تمیز، زیبا و جذاب توسط پرسنل هم یکی دیگه از ویژگی ها و خصوصیات بارز یک آرایشگاه حرفه ای هست!

 

دارا بودن تیم حرفه ای و متخصص در زمینه های مختلف

سالن های زیبایی امروزی معمولا تمام خدمات آرایشی و زیبایی رو به طور یک جا و در لاین های مختلف ارائه می دهند. یک سالن زیبایی حرفه ای معمولا برای هر بخش، دارای پرسنل متخصص بوده و در هر لاین، افراد متخصص و تیم حرفه ای فعالیت می کنند. همین موضوع باعث میشه تا مراجعه کنندگان این اطمینان رو پیدا کنند که خدمات آرایشی و زیبایی مورد نظر خودشون رو با بهترین کیفیت و زیر نظر افراد متخصص دریافت می کنند و از حرفه ای بودن آرایشگاه هم مطمئن خواهند بود!



:: برچسب‌ها: سالن زیبایی ,
:: بازدید از این مطلب : 778
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

زمانی که دانش آموزان در امتحان های ترم خود شرکت می کنند، می بایست نمره قبولی در امتحان ها کسب کرده تا بتوانند به عنوان فارغ التحصیل به مقطع بعدی تحصیلی راه پیدا کنند؛ اما گاهی اوقات دانش آموزان به دلایلی موفق به کسب نمره قبولی در امتحانات نمی شوند. در این مواقع، می توان از تبصره و تک ماده برای پاس شدن و ورود به مقطع بعدی استفاده نمایند.

اما در خصوص استفاده از تبصره و تک ماده امتحانات سوالاتی برای دانش اموزان وجود دارد. اکثر دانش آموزان به دنبال دریافت پاسخ سوالاتی از قبیل تک ماده چیست و چه تفاوتی با تبصره دارد و یا چند درس را می توان تک ماده کرد؟ هستند که در این مقاله قصد داریم شما را با قانون تک ماده و تبصره آشنا کرده و تفاوت میان این دو قانون را برای شما دانش آموزان عزیز شرح دهیم.

 

تک ماده چیست ؟

زمانی که دانش آموزان در امتحان های نهایی و یا غیر نهایی در مقاطع تحصیلی مختلف شرکت می کنند، می بایست نمره قبولی در امتحان را کسب نمایند؛ اما گاهی اوقات افراد به دلایل مختلفی موفق به کسب نمره قبولی در امتحان نمی شوند. در این زمان است که قانون تک ماده به کمک دانش آموزان آمده و دانش آموزان می توانند با کمک این قانون، در دروسی که نمره قبولی کسب نکرده اند، قبول شوند. اما تک ماده چیست؟ و چه کسانی می توانند این این قانون استفاده کنند؟

 

تک ماده به دانش آموزان کمک می کند که بتوانند در دروسی که نمره قبولی کسب نکرده اند، نمره بالاتری گرفته و در واقع، به عنوان فارغ التحصیل شناخته شوند. بنابراین، تمامی دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در دوره متوسطه اول و دوم می توانند از این قانون استفاده کنند و دروس خود را با شرط تک ماده پاس کنند.

https://pasokhbama.com/%D8%AA%D8%A8%D8%B5%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D9%85%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D9%86-%D9%86%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

در جواب تک ماده چیست؟ میشه گفت تک ماده قانونیه که نمره زیر ده و بالای هفت رو به نمره حد نصاب قبولی یعنی ده تبدیل میکنه. قانون یا تبصره تک ماده باعث میشه که دانش آموز یک ضرب قبول بشه و نیاز به شرکت مجدد در امتحانات شهریور ماه یا دی ماه نداشته باشه. برای رفع تجدیدی و ترمیم معدل با شرایط خاصی میشه از قانون تک ماده استفاده کرد.

 

البته مشاوران تحصیلی به بعضی از دانش آموزا که دارای شرایط تک ماده هستن توصیه می کنن که از این قانون استفاده نکنن. قانون تک ماده با وجود تمامی مزیت هایی که داره برخی مواقع می تونه به ضرر دانش آموزان تموم بشه. این ضرر موقع کنکور، انتخاب رشته و گرفتن بورسیه تحصیلی خودش رو نشون میده.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص حداقل نمره قبولی در امتحان نهایی خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

حدنصاب قبولی در هر درس متوسطه دوم

در امتحانات نهایی دوازدهم شرط قبولی در هر درس نمره 10 و در دروس شایستگی های فنی و غیرفنی رشته فنی حرفه ای 12 است. در واقع دانش آموز باید نمره سالانه 10 و بالاتر کسب کند و نمره برگه امتحانی او کمتر از 7 نباشد ، در این صورت شرایط قبولی را دارد و نیازی به استفاده از تبصره امتحان نهایی نیست.

 
 

شرایط تبصره امتحان نهایی دوازدهم

اما اگر نمره سالانه بین 7 تا 10 باشد و نمره برگه نیز کمتر از 7 باشد ، دانش آموز مجاز به استفاده از تک ماده در امتحان نهایی است. البته قابل ذکر است که اگر نمره سالانه کمتر از 7 باشد ، دانش آموز مردود خواهد بود و نمی تواند از تبصره استفاده کند.

احتمالا این را هم بپسندید  برنامه امتحانات نهایی خرداد 1402 - زمانبندی امتحانات نهایی خردادماه

pasokhbama.com میگوید: اگر دانش آموزی نخواهد از تبصره امتحان نهایی استفاده کند و یا نمره سالانه او کمتر از 7 باشد ، باید خود را برای امتحانات شهریورماه اماده کند که این امتحانات نیز به صورت نهایی برگزار می شوند.

لازم به ذکر است که هر دانش آموز مجاز است که حداکثر در 2 درس نهایی و در 2 درس غیرنهایی (داخلی) از تبصره استفاده کند.

 

 
 

آیا تک ماده زدن در دوره دوم متوسطه الزامی است ؟

ممکن است دانش آموزی که نمره برگه اش کمتر از 7 شده است نخواهد از تک ماده استفاده کند. هیچ الزامی برای تبصره زدن وجود ندارد و دانش آموز می تواند به جای تبصره ، در امتحانات شهریورماه شرکت کند.

 

 

یکی از مهم ترین زمان های استفاده از تک ماده، زمان مربوط به تجدید شدن در امتحان های نهایی دوازدهم و یا نهم دانش آموزان می باشد. همانطور که می دانید دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم برای قبولی در امتحان های نهایی باید نمره بالای 7 را کسب کنند. در غیر این صورت یا به عنوان "مردود شده" محسوب می شوند یا می توانند با کمک قانون تک ماده، دروس خود را تک ماده کنند.ممکن است شما هم مثل بسیاری دیگر از دانش آموزان بنا به دلایلی همچون بیماری یا موارد دیگر ، نتوانید در جلسه آزمون حضور داشته باشید یا در آزمون شرکت کنید ولی نمره شما پایین باشد و نگران باشید که مردود شوید. سازمان آموزش و پرورش برای شما که نمره قبولی کسب نکرده اید و نمره سالانه پایین تر از حد نصاب قبولی دارید ، قانون تبصره امتحان نهایی را قرار داده است که با استفاده از این تبصره بتوانید قبول شوید. حال منظور از تبصره امتحان نهایی چیست ؟ برای پاسخ به این سوال ادامه مطلب را مطالعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

برای دریافت بهترین خدمات زیبایی اول بهتر است بدانید که کلینیک زیبایی چیست و کلینیک زیبایی خوب چه ویژگی هایی دارد؟ کلینیک در لغت به معنای مطب یا درمانگاه است و در اصطلاح به ساختمان، بخشی از یک بیمارستان یا مراکز بهداشتی- درمانی گفته می شود.

با توجه به مفهوم کلینیک، کلینیک زیبایی، درمانگاهی است که دارای  مجوز وزارت بهداشت و پروانه تخصصی خدمات زیبایی است و به خدمات و درمان های زیبایی می پردازد. مجوز تاسیس تنها به پزشک متخصص داده می شود که در زمینه پوست، مو و زیبایی تخصص دارد و وجود حداقل دو پزشک متخصص زیبایی ضروری می باشد.

همانطور که گفتیم وجود حداقل دو پزشک متخصص ضروری است و علاوه بر آن حداقل باید یک پرسنل کارشناس پذیرش، دو نفر پرستار یا بهیار و یک نفر پرستار جهت اتاق الکترولیز در کلینیک فعالیت کنند. بهترین کلینیک زیبایی در کرج را در این صفحه ببینید.

اما چرا باید به کلینیک زیبایی رفت؟ مراجعه به کلینیک زیبایی این اطمینان را در شما ایجاد می کند که تحت درمان توسط پزشکان متخصص زیبایی قرار گرفته اید و تمام نکات بهداشتی در آن رعایت می شود چرا که  زیر نظر وزارت بهداشت است و دارای مجوز از سمت وزارت بهداشت می باشد و شما با آسوده خاطر بیشتری به درمان خواهید پرداخت.

خدمات ارائه شده در کلینیک زیبایی

  • تشخیص و درمان بیماری های پوست و مو
  • بافت برداری ( Biopsy )
  • کاردرمانی با بهره گیری از اشعه ماوراء بنفش   VBAو UVB
  • الکترولیز  (سوزاندن موهای اضافی)
  • آزمایشات حساسیت پوستی ( Patch test )
  • لیزر تراپی پوست
  • کاشت و پیوند مو
  • انجام کوتر و کرایو ضایعات پوستی
  • لاغری و تناسب اندام
  • خدمات زیبایی بینی بدون جراحی
  • خدمات جوان سازی پوست
  • میکرونیدلینک (درمان جای زخم، سوختگی واقع ترک های پوستی)

    در مراکز زیبایی چه خدماتی ارائه می شود؟

    یکی از مهمترین ویژگی هایی که باید یک کلینیک معتبر داشته باشد، ارائه تمامی خدمات در زمینه سلامت پوست و مو است.
    به همین منظور قبل از مراجعه به این مراکز باید بررسی کنید تا از خدمات آنها آگاه شوید.
    در کلینیک های درجه یک، تمامی اقدامات درمانی و محافظتی به صورت اصولی انجام می شوند.
    به همین سبب نیز این مراکز، بیماران خود را ساپورت کرده و در صورت بروز مشکل، آنها را همراهی خواهند کرد.
    بنابراین لازم است قبل از هر اقدامی، نوع خدمات و نحوه به نتیجه رساندن این درمان ها در کلینیک مورد نظر را بررسی کنید.

    ویژگی های کلینیک زیبایی خوب کدامند؟

    به جز نوع خدمات ارائه شده، کلینیک های خوب دارای یک سری ویژگی های متمایز هستند.
    شما با بررسی این ویژگی ها به راحتی می توانید به این نتیجه برسید که آیا می توانید به عملکرد این مرکز اعتماد کنید یا خیر.
    از جمله ویژگی های کلینیک زیبایی خوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

     

    در واقع این مجوز نشان می دهد که عملکرد این مرکز مورد تأیید وزارت بهداشت می باشد یا خیر.
    وجود پروانه تخصصی فعالیت های درمانی و گواهینامه های معتبر در این زمینه، اعتبار کلینیک را نشان می دهد.
    هرگز در مراکزی که فاقد مجوز هستند، اقدامات درمانی انجام ندهید.
    زیرا در صورت بروز مشکل نمی توانید اقدامی قانونی انجام داده و پیگیر مطالبات خود باشید.

    استفاده از دستگاه های مدرن

    امروزه از روش های مدرن برای درمان مشکلات پوستی و مو استفاده می شود.
    این روش ها، مستلزم استفاده از دستگاه های مدرن هستند.
    استفاده از این دستگاه ها نویدبخش درمانی موفق و با ضریب خطای بسیار ناچیز خواهد بود.
    از این رو مجهز بودن به دستگاه های باکیفیت را می توان از مهمترین ویژگی های کلینیک زیبایی خوب دانست.

    استفاده از داروهای باکیفیت

    داروهایی که برای این درمان ها تجویز می شوند باید از نوع اصل و باکیفیت باشند.
    در غیر این صورت شاهد عوارض خطرناک آنها خواهید بود.
    پس بررسی کنید تا از اصالت داروهای تجویز شده در کلینیک های زیبایی مطمئن شوید.

    آیا لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی انجام می شود؟

    pasokheto.ir: یکی دیگر از انواع خدماتی که در کلینیک زیبایی انجام می شود و باید به آن اشاره کرد لیزر موهای زائد بدن می باشد. بسیاری از کلینیک‌های زیبایی علاوه بر خدمات گفته‌شده، به لیزر موهای بدن نیز می‌پردازند. می‌دانید که یکی‌از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم، بخصوص خانم‌ها از بین بردن موهای‌زائد بدن می‌باشد. موهای زائد در واقع موهای تیره رنگ و ضخیمی هستند که ممکن است در هرناحیه ازبدن رشد کنند. با اینکه روش‌های بسیاری برای از بین بردن موقتی موهای زائد ایجاد شده است. اما بسیاری از افراد قصد دارند برای همیشه به حذف آن ها بپردازند.
    روش لیزر موهای زائد یک راه حل دائمی برای رهایی از موهای ضخیم و تیره رنگ بدن است. در این روش پزشکان با استفاده از دستگاه مخصوص اشعه لیزر را به پوست تابیده و با حذف فولیکول مو، موهای زائد را برای همیشه حذف می کنند. البته باید درنظر داشته‌باشید شرایط بسیاری از جمله رنگ موها، رنگ پوست و نوع دستگاه در این موضوع تاثیرگذار هستند



:: برچسب‌ها: کلینیک زیبایی در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

یکی از زیر شاخه های رشته گرافیک در دانشگاه، گرایش گرافیک تزیینی و محیطی می باشد که در دانشگاه علمی کاربردی ارائه می‌شود. دانشجویانی که در این گرایش فارغ التحصیل می‌شوند می‌توانند در بنگاه‌های تبلیغاتی و تجاری به حالت اشتغال دربیایند و در آنجا مشغول به کار بشوند و ذوق و سلیقه و هنرشان را به منصه ٔ ظهور برسانند

 این گرایش می‌تواند یکی از جذاب‌ترین زیر شاخه های رشته گرافیک باشد و برای همه اشخاص جامعه لذت بخش و مفید و دل نشین باشد. و افرادی که از این رشته فارغ التحصیل می شوند می توانند محیط شهر را با زیباسازی و خلاقیت و ذوق و سلیقه خودشان برای مردم بهتر جلوه بدهند و از کارشان لذت ببرند

 شما کافی است نگاهی به نقاشی هایی که بر روی در و دیوار شهر کشیده شده است، بیندازید و حتی در بیلبوردها و مکان‌هایی در کوچه و خیابان که آثار تبلیغاتی و نمایشی را برای مردم به نمایش می‌گذازند نگاهی بیندازید . متوجه خواهید شد که این هنرمندان فارغ‌التحصیل گرایش تزیینی و محیطی چه شاهکارهایی را خلق کرده‌اند . نمونه آن در طرح دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) تهران می‌باشد که برای هر مناسبتی چه طرح های زیبا و خلاقانه ای به معرض نمایش قرار داده می‌شود.

رشته کارشناسی حرفه ای گرافیک-تصویر سازی یکی از  زیر شاخه های رشته گرافیک در دانشگاه

گرایش تصویرسازی یکی از شاخه‌های رشته گرافیک کامپیوتر در دانشگاه می باشد که  برای پیاده سازی  و تصویرسازی ایده‌های خلاقانه یک هنرمند می‌باشد. سابقا برخی از فارغ التحصیلان این گرایش و یا بقیه افراد در کار چاپ مشغول بودند و کسانی که تصویرسازی انجام می‌دادند فقط می توانستند در صنعت جاپ فعالیت داشته باشد..

کسانی که در این گرایش فارغ التحصیل می‌شوند باید توانایی‌های زیر را داشته باشند:

 
  • بتوانند یک طرح خلاقانه برای هر موضوعی پیدا نمایند.
  • بتوانند یک کتاب مصور را تدوین کنند
  • بتوانند پوسترهای جذاب تبلیغاتی را طراحی کنند
  • بتوانند طرح های خبری برای روزنامه‌ها و نشریات را طراحی کنند
  • بتوانند با طرح های مخصوص کودکان و نوجوانان آشنا بشوند
  • بتوانند با نرم افزارها و اپلیکشین‌های رایانه‌ای و تلفن همراه طراحی انجام بدهند

    ورود به رشته گرافیک کامپیوتری از طریق انتخاب رشته کار و دانش در انتخاب رشته نهم به دهم امکان پذیر است و شما با انتخاب این رشته وارد هنرستان خواهید شد و پس از سه سال تحصیل با دریافت مدرک دیپلم گرافیک رایانه ای فارغ التحصیل می شوید و می توایند برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی اقدام کنید.

    تعدادی از دروس رشته گرافیک رایانه در هنرستان به شرح زیر هستند :

    • طراحي گرافيكي سيا ه و سفيد
    • كاربر رايانه
    • گرافيك رايانه
    • مباني رايانه
    • سيستم عامل
    • چندرسانه اي
     

    معرفی رشته گرافیک کامپیوتر در دانشگاه

    pasokhbama.com میگوید: گرافیک کامپیوتری در حال حاضر به عنوان یک رشته در دانشگاه تدریس می شود که به پردازش اطلاعات خام دیداری و هندسی با استفاده از توابع محاسباتی ، می پردازد. در حال حاضر دانشگاه های زیادی از جمله دانشگاه فنی حرفه ای ، دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه ازاد این رشته را به صورت با کنکور و اغلب به صورت بدون کنکور ارائه می دهند و شما می توانید با ارائه مدرک دپیلم نظام جدید یا نظام قدیم ، وارد این رشته شوید.

     

نرم‌افزارهای متنوعی که با این رشته مرتبط هستند عبارتند از:

 

مایا، کورل، فتوشاپ، تری دی مکس، ادوبی پریمیر، ادوب افتر افکت، مالتی مدیا بیلدر، ایندیزاین، ایلستراتور، اتوکد و … که هرکدام کارهای مختلفی انجام می‌دهند.

 

این رشته شامل گرایش‌های زیر است:

 
  • گرافیک دو بعدی
  • گرافیک سه بعدی
  • انیمیشن
  • تدوین فیلم
  • نقشه‌کشی
  • طراحی مالتی‌مدیا


:: برچسب‌ها: رشته گرافیک کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

انواع ژل‌های مناسب برای تزریق به گونه

انواع مختلفی از فیلر‌ها وجود دارند که برای تزریق به گونه‌ها توسط سازمان جهانی دارو (FDA) تایید شده است. اسید هیالورونیک و اسید پلی لاکتیک  دو نوع ژل پرکننده پوستی هستند که برای استفاده در ناحیه گونه و زیر چشم توصیه می‌شوند. این نوع فیلر‌های پوستی موقتی اما با دوام بالا می‌باشند. آن‌ها به عنوان بهترین ژل برای تزریق گونه با کم‌ترین عارضه معرفی شده‌اند. ژل‌هایی مانند ژل ژوویدرم و رستیلین (Juvederm، Restylane) بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند که به نسبت بقیه مارک‌ها، معروف‌تر و کارآمدتر می‌باشند. قیمت تزریق ژل گونه به نوع مارک ژل و اینکه آیا هیالورونیک اسید دارد یا خیر بستگی دارد.

 

چه کسی کاندیدای خوبی برای تزریق ژل به گونه است؟

  1. افراد غیر سیگاری
  2. افرادی که صورت کشیده دارند (صورت‌های مستطیلی)
  3. افرادی که دچار لاغری صورت شده‌اند.
  4. کسانی که در اثر افزایش سن، چربی ناحیه گونه خود را از دست داده‌اند.
  5. افرادی که گونه‌‌های آن‌ها چین و چروک دارد.

مطابق با دستورالعمل‌های سازمان غذا و دارو (FDA)، افراد زیر از تزریق ژل به گونه‌ ها خودداری کنند:

  1. افرادی که اختلالات خونریزی دارند.
  2. افرادی که نسبت به ترکیبات مصنوعی مورد استفاده در ژل‌های پوستی حساسیت دارند.
  3. افراد مبتلا به بیماری‌های خاص و مزمن
  4. خانم‌های باردار و شیرده.

    فیلرهای گونه چگونه باعث لیفت می شود؟


    تزریق ژل گونه در کرج با برجسته کردن و شکل دادن به گونه ها، باعث لیفت می شود. گونه های برجسته نشانه ی جوانی است؛ با افزایش سن چربی، کلاژن و الاستین پوست کم شده و باعث شلی و افتادگی گونه ها می شود. لاغر شدن صورت هم می تواند باعث این امر شود.

    هیالورونیک اسید، علاوه بر پر کردن پوست و بهبود شلی آن آب از دست رفته را هم جبران می کند و باعث لیفت کل صورت می شود؛ در نتیجه گونه ها برجسته می شود. گونه های پرتر و برجسته تر، صورت را متوازن تر کرده و ظاهر بد به وجود آمده از لاغری و از دست دادن چربی را بهبود می بخشد.

    لیفت گونه با فیلر چگونه است؟


    ژل های هیالورونیک اسید، با تزریق در زیر استخوان گونه، باعث لیفت گونه می شود. برای بسیاری از مراجعین، به دلیل وجود بی حس کننده در این ژل ها، این درمان کاملاً بدون درد است. با این حال بعضی از مراجعین هم قبل از درمان، از کرم بی حس کننده استفاده می کنند؛ در این مورد، پزشک شما 5 تا 10 دقیقه بعد از استعمال کرم، تزریق را انجام خواهد داد.

    با توجه به نیاز شخصی که در جلسات مشاوره مشخص می شود، پزشک می تواند در چند ناحیه از گونه تزریق را انجام دهد تا نتایج مد نظر حاصل شود. وقتی که ژل گونه به بالای استخوان گونه تزریق شود، باعث زیاد برجسته شدن می شود. با این حال می توان ژل را به لایه های چربی ناحیه ی زیر مالار گونه هم تزریق کرد تا به نواحی لاغر شده حجم دهد و خطوط خنده ی ریز را هم از بین ببرد.

    معمولاً عمل تزریق، بیست تا سی دقیقه طول می کشد و لیفت گونه از همان لحظه مشهود خواهد بود. معمولاً یک یا دو روز طول می کشد تا ژل کاملاً فرم بگیرد؛ در این مدت باید از هر گونه فعالیت سنگین خودداری کنید.

    دلایل اصلی که افراد ژل گونه تزریق می کنند


    • از دست دادن حجم به دلیل افزایش سن: گونه هایی که برجسته نیستند یا خیلی لاغرند. به این خاطر که آن ها ظاهر جوان و سالم صورت را از دست داده اند. حجم دادن به گونه ها با ژل، باعث می شود صورت ظاهر بهتری پیدا کند.
    • خطوط خنده ی واضح: خطوط خنده، خطوط پرانتز مانندی است که از کنار بینی تا لب دیده می شود. با افزایش سن حجم و سفتی پوست کم شده و باعث خطوط خنده ی عمیق می شود. این امر یکی از بزرگ ترین نارضایتی های حال حاضر است.
    • افزایش زیبایی: ممکن است دیده باشید که افراد زیادی که هنوز علائم پیری در آن ها دیده نمی شود (20 تا 30 ساله) هم فیلر گونه تزریق می کنند. دلیل آن فقط زیباییست و می خواهند صورت زاویه دارتر شود.

      تزریق ژل به گونه همانند دیگر پر کننده‌ها و فیلر‌های پوستی مثل تزریق چربی به گونه از جمله درمان‌های زیبایی هستند که با کمک تزریق و به راحتی در مطب و کلینیک پزشکان قابل اجرا خواهند بود. گذر زمان با ایجاد تغییرات سلولی و آناتومیکی و در نتیجه کاهش حجم بافت نرم بدن، بر میزان فرسودگی پوست و چروکیده شدن آن تاثیر بسیاری می‌گذارد. این تغییرات بر اثر عادات غذایی نا‌مناسب، مصرف سیگار و آلودگی‌های آب و هوایی تشدید می‌شوند. و در نتیجه به مرور روند فرسودگی پوست را تسریع می‌بخشند.

      در اثر چروکیده و شل شدن پوست صورت، ماهیچه‌های گونه به مرور حالت خود را از دست داده و بد فرم می‌شوند. در گذشته برای رفع این مشکل و جوانسازی چهره و در نتیجه افزایش حجم گونه از روش‌های پر خطر جراحی تحت بی‌هوشی عمومی استفاده می‌شد. پروتز گونه نیز از روش های ایجاد گونه می باشد که با کاشت پروتز افراد را به نتایج مطلوب می رساند.

      روش‌های جراحی برای برجسته کردن گونه به دلیل بر جای گذاشتن جای اسکار، برش تیغه جراحی روی صورت، عوارض بی‌هوشی و خطرات ناشی از جراحی و اتاق عمل، خیلی زود متقاضیان خود را از دست داد. همین موضوع خطرات بالای جراحی، موجب شد که در شاخه پزشکی و زیبایی به دنبال راه حل‌های آسان‌تر، کم‌خطر و با کیفیت‌تری باشند. از این رو روش‌های تزریقی به دلیل ریسک پایین و بر جای نگذاشتن هیچ گونه جای زخمی بسیار مورد توجه پزشکان و بیماران قرار گرفت.



:: برچسب‌ها: تزریق ژل گونه ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

ازمون نمونه دولتی هر ساله به تصمیم وزارت آموزش و پرورش کشور برای پایه های تحصیلی ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود که البته چند سالی است آزمون پایه ششم به هفتم حذف شده است و در حال حاضر نیز فقط برای ورود به مدارس نمونه دولتی دوره دوم متوسطه شاهد برگزاری آزمون هستیم. دانش آموزان پایه نهم که علاقه مند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند ، باید برای موفقیت در آزمون ورودی منابع امتحانی را بشناسند و برای هر یک از دروس نیز حداقل یک کتاب کمک آموزشی تهیه کنند.

در ادامه به بررسی منابع ازمون نمونه دولتی 1401 – 1402 می پردازیم. شما دانش آموزان عزیز می توانید برای دریافت برنامه ریزی آزمون نمونه دولتی و پیگیری اخبار ثبت نام و برگزاری آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان ، با مشاوران ما در ارتباط باشید.

همانطور که گفتیم، مدارس نمونه دولتی برای پذیرش دانش آموزان، اقدام به برگزاری آزمون ورودی می کنند. این آزمون تنها برای ورودی های متوسطه دوم برگزار شده و دانش آموزان متوسطه اول برای ورود به این مدارس نیازی به شرکت در آزمون ندارند.

تمام دانش آموزان واجد الشرایط که در پایه نهم  که خواستار منایع آزمون نیمه دولتی نهم به دهم هستند ودر حال تحصیل هستند، می توانند به سایت مربوط به ثبت نام آزمون مدارس نمون دولتی مراجعه کرده و اقدام به نام نویسی کنند.

این دانش آموزان برای دریافت بهترین نتیجه از آزمون، باید از منابع آزمون نمونه دولتی مطلع بوده و تسلط کافی بر روی تمام مطالب داشته باشند. همچنین اگر برایتان سوال پیش آمده که تحصیل در مدارس نمونه دولتی، می تواند تاثیری در نتیجه آزمون سراسری داشته باشد؟ پیشنهاد می کنیم مقاله «تاثیر مدارس نمونه دولتی در کنکور» را مطالعه بفرمایید.

سوالات آزمون از مباحث کتاب های درسی دانش آموزان طراحی شده اند، که در ادامه می توانید تمامی دروس مربوط به آزمون را مشاهده کنید.

مدارس نمونه دولتی از رده بندی علمی بالایی برخوردار بوده و تقریبا مشابه با مدارس تیزهوشان می باشند. از این رو به دلیل کادر آموزشی مجرب و نیز کیفیت آموزشی بالا بسیاری از خانواده ها تمایل دارند فرزندانشان در پایه دهم بعد از قبولی در آزمون نمونه دولتی مشغول به تحصیل در این مدارس شوند و از امکانات مختلف این مدارس برای ارتقا علمی خود استفاده کنند.

دانش آموزانی که به دنبال قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی هستند می توانند علاوه بر منابع آزمون نمونه دولتی، بهترین کتاب های تستی را مطالعه نموده تا بتوانند با آمادگی کامل در این آزمون شرکت کنند و حد نصاب نمره لازم را برای تحصیل در مدارس نمونه دولتی کسب نمایند.

وزارت آموزش و پرورش جهت کمک به داوطلبان علاقه مند به تحصیل در این مدارس و نیز برنامه ریزی مناسب برای مطالعه و یادگیری منابع آزمون نمونه دولتی، هر ساله لیستی از این منابع را در اختیار متقاضیان قرار می دهد تا دانش آموزان بتوانند با بهره گیری از بهترین کتاب های آموزشی و تستی به نتیجه دلخواه خود دست یابند. در ادامه به بررسی جزئیات دروس امتحانی، ضرایب دروس و منابع کمک درسی آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ پرداخته شده است.

 

دروس امتحانی آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳

دانش آموزانی که قصد دارند میزان موفقیت خود را در آزمون نمونه دولتی 1402 - 1403 افزایش دهند، باید از منابع آزمون نمونه دولتی به خوبی آگاه باشند. مطالعه تمامی دروس تحصیلی در زمان بندی مختصری که برای داوطلبان در نظر گرفته شده است کار تقریبا دشواری می باشد، لذا بهتر است دانش آموزان با اطلاع از منابع آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳​ برنامه مناسبی را برای مطالعه و تمرینات خود طراحی نمایند.

 

جهت ارائه اطلاعات بیشتر در این قسمت به معرفی منابع آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳​ برای داوطلبان پایه نهم متوسطه اول می پردازیم، اما باید ذکر نمود که دروس منابع آزمون نمونه دولتی موجود در جدول زیر مربوط به سال گذشته می باشد، که به محض تغییر منابع آزمون نمونه دولتی 1402 - 1403 جدول زیر بروزرسانی می شود.

داوطلبان شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می بایست پس از شناخت مواد آزمون، با انتخاب منابعی متناسب و مفید خود را برای رقابت با دیگر دانش آموزان آماده سازند. سوالات این آزمون شامل مباحث کتب درسی دانش آموزان است که محدوده طراحی آن ها نیز در دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم قید شده است. در واقع لیستی که در جدول زیر مشاهده می کنید، منابعی است که وزارت آموزش و پرورش کشور برای آزمون 1400 – 1401 تعیین نموده و از طریق دفترچه مذکور در اختیار داوطلبان قرار داده است ولی به محض انتشار دفترچه 1401 – 1402 جدول زیر بروز می شود.

منابع، تعداد و ضریب سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی دهم 1401 – 1402
منابع ضریب تعداد سوالات محدوده طراحی سوالات
زبان انگلیسی 1 7 پایان درس 4 (صفحه 79)
مطالعات اجتماعی (جغرافیا، تاریخ و مدنی) 1 10 پایان درس 19 (صفحه 132)
زبان عربی 1 8 پایان درس 8 (صفحه 90)
آموزش قرآن و پیام های آسمانی 2 10 قرآن تا پایان درس 8 (صفحه 93) و پیام های آسمانی تا پایان درس 9 (صفحه 108)
فارسی 2 15 پایان درس 14 (صفحه 110)
علوم تجربی 2 25 پایان درس 12 (صفحه 132)
ریاضی 3 25 پایان درس 6 (صفحه 112)

 

 


:: برچسب‌ها: مدارس نمونه دولتی ,
:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

اندولیفت نوعی عمل زیبایی غیر جراحی و بسیار موثر برا صورت و بدن است. در این روش یک سیم نازک با قطر 0.2-0.4 میلی متر بدون ایجاد درد وارد بدن میشود. کل مراحل درمان معمولا یک ساعت طول می کشد. پوست اکثر بیماران بعد از درمان دچار یک تورم خفیف و رنگ صورتی میشود. نتایج درمان در مدت کمتر از چهار هفته قابل مشاهده استاما این نتایج همچنان بین نه تا دوازده ماه بعد بیشتر مشخص می شوند.

لیزر اندولیفت در تهران یک درمان بسیار کم تهاجمی است که با طول موج 1470 نانومتر باعث لیفتینگ میان بافتی پوست میشود و فواید متعددی روی پوست دارد. مانند:

  • ترمیم لایه های عمقی و سطحی پوست.
  • به دلیل تولید کلاژن جدید باعث بالارفتن تون بافتی به صورت فوری، متوسط و طولانی مدت در ناحیه تحت درمان میشود. یعنی تا مدتها بعد از درمان بافت مورد نظر به روند بهبودی خود ادامه میدهد.
  • تحریک تولید کلاژن و در صورت لزوم کاهش چربی های اضافی.

گرمای ناشی از لیزر باعث ذوب چربی های سرسخت و جمع شدن فوری پوست می شود. در نتیجه شلی پوست کاهش می یابد و پوست بلافاصه سفت و لیفت شده به نظر می رسد.

مزایای اندولیفت


  • بدون نیاز به بیهوشی
  • بی خطر
  • نتایج فوری
  • نتایج طولانی مدت
  • بدون نیاز به برش
  • بدون نیاز به زمان استراحت بعد از درمان
  • این روش را میتوان با سایر روش های درمانی ترکیب کرد.

    اندولیفت یکی از روش های جوانسازی پوست همراه با لیزر است و به همین علت با نام لیزر اندولیفت هم شناخته میشود که برای تحریک بافت های عمقی برای ساخت و تولید کلاژن های جدید برای کاهش افتادگی پوست میباشد که بدون سوراخ کردن پوست و توسط لیزر تزریق میشود.

    این با حداقل تهاجم و به صورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی انجام میشود و امروزه ب یکی از پر درخوات ترین خدمات در کلینیک ها و مراکز زیبایی تبدیل شده است که برای تمام قسمت های صورت و بدن استفاده میشود و نتیجه ای شبیه لیفت دارد.

    این خدمات بدون عارضه است و خطرات عمل جراحی را هم ندارد و همچنین در کمتر از 2 ساعت به صورت فیبر نوری به اندازه 200 تا 300 میکرون یا 1 تار مو گرما را به زیر پوست میرساند و با لیفت پوست ، مواردی مانند چین و چروک و خطوط پوست و ... را از بین میبرد.

    رفع غبغب با اندولیفت یک روش ساده با لیزر است که باعث کشیدگی پوست غبغب و از بین بردن آن میشود که بدون نیاز به بیهوشی و عوارض بسیار کم است.

    در این روش (1470 نانومتر) با استفاده از میکروفیبرهای بسیار نازکی به قطر ۲۰۰ تا ۳۰۰ میکرومتر که در ابعاد یک تار مو هستند، به بافت‌های عمیق زیرپوستی ارسال می‌شوند. لیزر به‌شکل کنترل‌شده انواع چربی را تجزیه کرده و ساختار لایه‌های سوم و چهارم پروتئینی را در بافت بازسازی  می‌کند.

    از طرفی هم این لیزر با القای انرژی و گرم کردن لایه های میانی پوست باعث کلاژن سازی و الاستین سازی در نواحی مورد نظر میشود.

    همین اتفاق سبب بالا رفتن سوخت‌وساز بدن در لایه بازال پوست (غشای قاعده‌ای که عمقی ترین لایه در روپوست (اپیدرم) می باشد) و برانگیختگی سلول‌های بنیادین موجود در لایه درم می‌شود که این امر نتیجتاً سبب بهترشدن کیفیت پوست ناحیه غبغب می‌شود.

    برای رفع غبغب روش های تهاجی و غیر تهاجمی زیادی وجود دارد یکی طبیعتا روش های غیر تهاجمی مخصوصا اندولیفت بهترین گزینه است.

     

    همچنین نکته مهم این است که این روش موجب کلاژن سازی پوست و کاهش خط خنده و کاهش چربی موضعی در قسمت غبغب و زاویه سازی فک صورت و سفت شدن بافت گردن نیز میشود.

    دستگاه اندولیفت از لیزری با طول موج ۱۴۷۰ نانومتر استفاده می‌کند که این پرتو لیزری نوعی نور مادون قرمز و یا فرو سرخ محسوب میشود که این طول موج بیشترین اثر را روی آب و چربی های موجود در بافت پوست دارد و هدف اصلی آن هم ذوب کردن چربی های اضافی و در نتیجه سفت شدن پوست است.

    در لیزر اندولیفت برعکس خدمات لیزر مو مثل لیزر بیکینی ، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی‌شود و این لیزر با استفاده از فیبرهایی به ضخامت یک تار مو (۲۰۰ یا ۳۰۰ میکرون معادل ۰.۲ یا ۰.۳ میلی‌متر) که به زیر پوست فرستاده، به بافت‌های عمقی تابیده می‌شود. 

     

    در اندولیفت با استفاده از فیبرهایی به ضخامت یک تار مو (۲۰۰ ۳۰۰ میکرون) که پزشک متخصص با در نظر گرفتن ناحیه مورد نظر از طریق منفذ بسیار ریزی به زیر پوست می فرستد، انرژی حاصل از پرتو لیزری به بافت‌های عمقی در پوست تابیده و اعمال می‌ شود و در صورت انتخاب، به حذف سلول‌ های چربی ‌- ریمدلینگ پروتئین‌ ها و تحریک فیبرهای کلاژن بافت پوست می‌ پردازد. اگر بخواهیم عملکرد لیزر اندولیفت را به زبان ساده تر توضیح دهیم، باید بگوییم که فناوری اندولیفت، پرتوهای نوری با انرژی یکسان تولید می کند و این پرتوهای متمرکز با نفوذ عمقی به پوست، باعث اثربخشی بر بافت پوست می‌شوند. این لیزر کلاژن سازی را تحریک می کند و باعث جوانسازی پوست صورت و بدن می شود.

    نتایج استفاده از اندولیفت چیست؟

    در این روش که با استفاده از لیزر انجام می‌شود؛ بدون جراحی و برش می‌توان شاهد مزایای شگفت انگیزی بود که در ادامه به آنها اشاره می‌گردد :

    1. ایجاد بافت فیبروزی، باعث تحریک کلاژن سازی و بازآرایی اسکلت پوستی شده که موجب جوانسازی پوست می‌گردد
    2. کاهش چربی های موضعی موجود در مناطقی از صورت و بدن
    3. افزایش کلاژن که موجب ترمیم و بازسازی پوست به منظور رفع برخی از عوارض پوستی می‌شود

      رفع غبغب با اندولیفت یک روش ساده با لیزر است که باعث کشیدگی پوست غبغب و از بین بردن آن میشود که بدون نیاز به بیهوشی و عوارض بسیار کم است.

      در این روش (1470 نانومتر) با استفاده از میکروفیبرهای بسیار نازکی به قطر ۲۰۰ تا ۳۰۰ میکرومتر که در ابعاد یک تار مو هستند، به بافت‌های عمیق زیرپوستی ارسال می‌شوند. لیزر به‌شکل کنترل‌شده انواع چربی را تجزیه کرده و ساختار لایه‌های سوم و چهارم پروتئینی را در بافت بازسازی  می‌کند.

      از طرفی هم این لیزر با القای انرژی و گرم کردن لایه های میانی پوست باعث کلاژن سازی و الاستین سازی در نواحی مورد نظر میشود.

      همین اتفاق سبب بالا رفتن سوخت‌وساز بدن در لایه بازال پوست (غشای قاعده‌ای که عمقی ترین لایه در روپوست (اپیدرم) می باشد) و برانگیختگی سلول‌های بنیادین موجود در لایه درم می‌شود که این امر نتیجتاً سبب بهترشدن کیفیت پوست ناحیه غبغب می‌شود.

      برای رفع غبغب روش های تهاجی و غیر تهاجمی زیادی وجود دارد یکی طبیعتا روش های غیر تهاجمی مخصوصا اندولیفت بهترین گزینه است.

       



:: برچسب‌ها: اندولیفت ,
:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

در این میان ممکن است داوطلبانی از ثبت نام دکتری بنا به دلایلی جامانده باشند؛ به همین خاطر سازمان سنجش فرصتی را در اختیار این متقاضیان جامانده قرار می دهد تا در صورت واجد شرایط با آماده نمودن مدارک لازم برای ثبت نام دکتری فرم اینترنتی ثبت نام دکتری خود را تکمیل نمایند. در ادامه این مقاله جهت  اطلاع از زمان ثبت نام مجدد جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۲ توضیحاتی در این زمینه همراه با نحوه ثبت نام مجدد آزمون دکتری شرح داده شده است.

 

زمان ثبت نام مجدد جاماندگان آزمون دکتری 1402

سازمان سنجش پس از به پایان رسیدن مهلت ثبت نام آزمون دکتری بازه زمانی را با عنوان تمدید ثبت نام دکتری ۱۴۰۲ برای داوطلبانی که موفق به انجام تمامی مراحل آزمون دکتری خود نشده اند، در نظر می گیرد تا جاماندگان از ثبت نام دکتری بتوانند با مراجعه به سایت sanjesh.org نام نویسی خود را با تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام انجام دهند.

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری 1402 از تاریخ 22 تا 29 آبان ماه بود که بنا به نظر سازمان سنجش این مهلت چند روزی برای داوطلبان دکتری تمدید شد. با وجود این مهلت مجدد داوطلبان جامانده از این ثبت نام، توانند در مهلت مجدد برای ثبت نامبا تاخیر آزمون دکتری در رشته مورد علاقه خود اقدام کنند.

 

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در خصوص زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲، داوطلبان می توانند از تاریخ 13 تا 14 آذر ماه کلیه اقدامات لازم جهت نام نویسی در کنکور دکتری را انجام دهند. این مهلت برای جاماندگان از ثبت نام آزمون دکتری می باشد.

 

بنا به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ، آزمون دکتری تخصصی 1402 در روز 11 اسفندماه 1401 برگزار خواهد شد و داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند ، باید از چند ماه قبل برای ثبت نام خود اقدام نمایند. زمان در نظر گرفته شده توسط سازمان سنجش برای ثبت نام آزمون دکتری 1402 ، از روز 22 الی 29 آبان ماه می باشد و برای این آزمون بر خلاف آزمون های کارشناسی و کارشناسی ارشد ، مهلت مجددی برای ثبت نام جاماندگان در نظر گرفته نمی شود.

بنابراین توصیه می شود که حتما در مهلت یک هفته ای 22 تا 29 آبان ماه برای ثبت نام خود اقدام نمایید تا در صورت عدم تمدید مهلت ثبت نام از شرکت در آزمون جا نمانید. البته در سال گذشته برای ثبت نام جاماندگان لینک ثبت نام با تاخیر در سایت سنجش فعال شد و امسال نیز پیش بینی می شود که به درخواست داوطلبان ، فرصتی برای ثبت نام با تاخیر در نظر گرفته شود.

 

 
 

نحوه ثبت نام با تاخیر دکتری

  • وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و گزینه دکتری تخصصی را از منوی سمت راست صفحه انتخاب کنید.
  • برای تهیه کارت ثبت نام دکتری بر روی لینک “خرید کارت” کلیک نمایید.
  • سپس باید گزینه “سریال ثبت نام با تاخیر و پس از اتمام مهلت آزمون دکتری” را انتخاب نمایید و دکمه “تایید و ادامه” پایین صفحه را بزنید.
  • در مرحله بعد باید مشخصات خواسته شده را شامل نام ، نام خانوادگی ، شماره تلفن ثابت ، شماره تلفن همراه و پست الکترونیک را درج کرده و گزینه “تایید و ادامه” را انتخاب کنید.
  • پس از درج اطلاعات خواسته شده گزینه “ادامه روند پرداخت” را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد باید شماره کارت ، تاریخ انقضا ، رمز دوم و کد امنیتی را درج کرده و دکمه پرداخت را بزنید.
  • پس از پرداخت هزینه ، شماره سریال ثبت نامی را که سامانه ارائه می دهد را یادداشت کنید تا با استفاده از آن وارد سامانه ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری شوید.
  • به صفحه اول سامانه برگردید و شماره کارت اعتباری ثبت نام را که تهیه کرده اید را درج نمایید.
  • پس از وارد شدن به فرم ثبت نام ، در مرحله اول می بایست عکس داوطلبی را با مشخصات خواسته شده درج کرده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.
  • پس از بارگذاری عکس ، وارد مرحله بعد خواهید شد که باید تمام اطلاعات خواسته شده را در فرم درج نمایید و در بخش هایی از فرم که به کد نیاز داشتید لازم است گزینه “اطلاعات بیشتر” را که در مقابل باکس خالی قرار دارد را انتخاب کنید تا کد را بگیرید.
  • پس از تمام مراحل فوق و تایید نهایی ، حتما شماره پرونده و کدپیگیری ارائه شده توسط سامانه را یادداشت و ذخیره کنید.

    نحوه ثبت نام با تاخیر کنکور دکتری

    pasokhbama.com اشعار میدارد: پس از اتمام مهلت اولیه نام نویسی کنکور دکتری، داوطلبان جامانده از ثبت نام می توانند جهت شرکت در کنکور به دو روش اقدام نمایند.

    ???? زمان تمدید مهلت ثبت نام سازمان سنجش

    در این روش فرآیند ثبت نام  تفاوتی با نام نویسی در مهلت اصلی ندارد و پیشنهاد ما به جاماندگان، روش مذکور می باشد. در این روش داوطلبان با ورود به سایت سازمان سنجش نشانی اینترنتی sanjesh.org و ورود به لینک مرتبطی که در این سامانه قرار داده شده است، می توانند نسبت به ثبت نام با تاخیر کنکور دکتری اقدام نمایند.

    ???? سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

    روش دوم برای آن دسته از داوطلبان و متقاضیانی که نتوانسته اند در بازه زمانی ثبت نام اصلی و همچنین بازه تمدید مهلت ثبت نام نسبت به ثبت کنکور دکتری اقدام نمایند، می توانند به وسیله ارسال درخواست خود در سامانه پاسخگویی سازمان سنجش درخواست ثبت نام بعد از مهلت مقرر نمایند. اما از آن جایی که جوابگویی این روش قطعی نیست، در نتیجه لازم به ذکر است که داوطلبان تمام تلاش خود را به کار ببرند تا در زمان مقرر و مهلت اصلی ثبت نام نمایند و فرم اینترنتی نام نویسی کنکور دکتری را در همان تاریخ اصلی تکمیل نمایند و فرآیند ثبت نام را به روز ها و ساعات پایانی موکول نکنند.



:: برچسب‌ها: آزمون دکتری ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

عمل بینی امروزه از پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی بین افراد است. متقاضیانی که تصمیم به انجام جراحی بینی دارند با سوالات و ابهامات زیادی روبه رو می‌شوند. پزشک ۲۴ به عنوان یکی از بزرگترین مراجع جراحی زیبایی در کشور، در این مقاله تمامی مطالب مرتبط با جراحی زیبایی بینی مانند اهداف عمل بینی توسط بهترین جراح بینی در کرج، انواع روش‌های جراحی رینوپلاستی، مدل‌های مختلف بینی، انواع مختلف عمل بینی، فیلم عمل بینی و نیز عوارض عمل زیبایی بینی را به صورت کامل توضیح داده‌است. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

اولین و مهم ترین گام برای عمل کردن بینی انتخاب یک جراح خوب و مجرب می باشد، چرا که جراح بینی تاثیر بسزایی در نتیجه رینوپلاستی دارد.

برای انتخاب جراح زیبایی بینی راه های متفاوتی وجود دارد که یکی از رایج ترین آن ها پرس و جو از دوستان و آشنایان می باشد، پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی درباره میزان تحصیلات، سوابق کاری و غیره تحقیق کنید، همچنین عکس های قبل و بعد از جراحی را برای تصمیم گیری بهتر مشاهده نمایید.

پس از تصمیم گیری و انتخاب جراح بینی برای مشاوره و ویزیت اولیه به مطب او رفته و انتظارات خود را از انجام عمل به جراح بگویید تا شما را به درستی راهنمایی کند، به این نکته توجه داشته باشید که از عمل زیبایی بینی انتظارات معقولانه ای داشته باشید.

همچنین در جلسه مشاوره در مورد مرحله به مرحله جراحی بینی با جراح صحبت کنید تا شما را به درستی راهنمایی کند.

دومین مرحله : انجام اقدامات قبل از عمل زیبایی بینی

در این بخش از مقاله جراحی بینی مرحله به مرحله می خواهیم به مواردی را که پیش از رفتن به اتاق عمل باید رعایت کنید، بپردازیم.

رینوپلاستی یا عمل زیبایی بینی چیست؟

عمل زیبایی بینی در اصطلاح علمی رینوپلاستی یا راینوپلاستی (Rhinoplasty) نامیده می شود. جراح پلاستیک یا متخصص گوش و حلق و بینی با انجام تغییرات لازم روی ساختار بینی، به اصلاح فرم بینی و رفع مشکلات تنفسی می پردازد. مشکلاتی از قبیل قوز بینی، کج بودن بینی، گوشتی بودن بینی و افتادگی یا پهن بودن نوک بینی با این جراحی زیبایی قابل درمان است.

اکثر ما می دانیم که رایج ترین جراحی در کشورمان جراحی زیبایی بینی است. سالانه بسیاری از افراد برای انجام این جراحی زیبایی اقدام می کنند. عمل بینی در تهران بسیار رایج است. تعداد زیادی از متقاضیان انجام این جراحی از دیگر شهرها به تهران سفر می کنند تا نزد بهترین جراح بینی تهران این عمل زیبایی را انجام دهند. حتی تعداد زیادی از مسافران به پایتخت جراحی بینی دنیا سفر می کنند تا زیبایی بینی خود را به دست بهترین متخصصان جراحی زیبایی کشور بسپارند.

 
 

انجام جراحی بینی به چه کسانی توصیه می شود؟

pasokheto.ir در پاسخ به این پرسش که چرا عمل زیبایی بینی انجام می شود و چه کسانی بهترین کاندیداها برای انجام آن هستند،میگوید: که هم زنان و هم مردان این جراحی را برای رفع مشکلات زیر انجام می دهند:

  • اصلاح فرم بینی
  • افتادگی نوک بینی
  • کجی و انحراف بینی
  • اصلاح پهن بودن نوک بینی
  • رفع گوشت زیاد و اضافه بینی
  • قوز بینی (در اصطلاح عمومی بینی عقابی
 

 

آیا می دانید که فرم بینی شما چیست و بعد از عمل به چه شکلی خواهد بود؟ آیا از انجام یا عدم انجام این جراحی مطمئن نیستید؟ در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد کنید تا در کمتر از ۶ ساعت با شما تماس بگیریم و مشاوره رایگان دریافت کنید.

جراحی زیبایی بینی یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی است که امروزه در بین مردان و زنان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و پزشک در این زمینه تمام تلاش خود را برای رسیدن به خواسته‌های واقع بینانه و منطقی بیمار انجام می‌دهد.
اما هدف از انجام جراحی بینی برای هر فرد با شرایط مختلف می‌تواند متفاوت باشد و اهداف بسیاری نیز در این راستا وجود دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل جراحی بینی اصلاح فرم و ظاهر بینی و همچنین رفع مشکلات ساختاری بینی است.

اما به صورت کلی در خصوص اهداف جراحی بینی می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

  • برطرف کردن مشکلات عملکردی بینی از جمله مشکلات تنفسی
  • رفع ایرادات ظاهری بینی از جمله رفع قوز بینی، کجی و عدم تقارن
  • رفع مشکلات عملکردی و ظاهری بینی به صورت همزمان

    از دیگر موارد حائز اهمیت که در جراحی بینی مرحله به مرحله به آن باید اشاره کنیم روز بعد از رینوپلاستی می باشد.

    1. تا چند ساعت اول پس از عمل ، بیمار حالت تهوع و سر گيجه مختصری خواهد داشت که نباید از این امر نگران باشد چرا که مسئله ای طبیعی است.
    2. گاهی اوقات در ساعات اوليه بعد از عمل جراحی ، ممکن است بیمار احساس سرماخوردگی و گلودرد داشته باشد که این موضوع ناشی از استفاده لوله بيهوشی در حین عمل است و در این راستا خوردن مايعات گرم می تواند کمک كننده باشد.
    3. سعی کنید چند روز اول بعد از عمل زیبایی بینی را به خوبی استراحت کنید.
    4. خوردن بعد از جراحی را حدود 4 ساعت بعد از عمل شروع کنید، چرا که پس از این مدت اثر داروهای بیهوشی کمتر شده و احتمال حالت تهوع و غیره کاهش می یابد.
    5. خوردن را با غذاهای آبکی و رقیق شروع کنید.
    6. سعی کنید در روز های اول پس از جراحی برای کاهش تورم و کیودی از کمپرس سرد استفاده کنید همچنین می توانید با خوردن آب کرفس این روند را سریع تر نمایید.


:: برچسب‌ها: جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

رشته تربیت بدنی را دانشگاه های سراسری و آزاد ارائه می کنند و داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در این رشته هستند می توانند با شرکت در کنکور سراسری وارد دانشگاه فرهنگیان یا سایر دانشگاه ها شوند و یا اینکه بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند. شرایط ورود به رشته تربیت بدنی در هر دانشگاه متفاوت است که در ادامه این مطلب می خواهیم به طور کامل بررسی کنیم. همراه ما باشید.

ورود به دوران تخصصی متوسطه تربیت بدنی

دانش آموزان پایه نهم می توانند برای ادامه تحصیل خود مدارس یا هنرستان های تخصصی تربیت بدنی را انتخاب نمایند. در نظر داشته باشید که مدارس تربیت بدنی علاوه بر امکانات عمومی، شرایط ویژه ای مانند سالن های ورزشی چند منظوره برای دانش آموزان در نظر می گیرد. ریز نمرات تحصیلی در دوره متوسطه بسیار مهم بوده و می ‌تواند در ورود به دانشگاه های تربیت بدنی موثر واقع شود. شرایط قبولی در رشته تربیت بدنی بسیار مهم بوده که باید به تمام نقاط مهم توجه نمایید.

کنکور و قبولی در تربیت بدنی

pasokhbama.comمیگوید: پس از اتمام دوران تحصیلی تربیت بدنی در هنرستان تخصصی این رشته، وارد کنکور کاردانی تربیت بدنی میشوید. برای ثبت نام در کنکور کاردانی تربیت بدنی نیاز به اتمام تحصیلات و دریافت مدارک تربیت بدنی دارید.

ورود به رشته تربیت بدنی از طریق رشته های نظری

سوال بسیاری از کاربران سایت چگونگی ورود از طریق رشته های نظری بوده و آیا می توان با گذراندن و دریافت مدارک رشته های نظری در رشته تربیت بدنی ادامه تحصیل داد؟

ثبت ‌نام در کنکور و ادامه تحصیل در دانشگاه های سراسری تربیت بدنی نیازمند شرایط خاصی بوده که باید فرد مورد نظر کاملاً از لحاظ روحی و جسمی در سالم ترین حالت ممکن باشد. قد کوتاه، بیماری های چاقی مفرط، بیماری های ریوی و دستگاه گوارشی، اعصاب و روان، بیماری های مغزی و روحی از جمله مه مترین دلایل عدم تایید دانشجویان تربیت بدنی  برای تحصیل در دانشگاه است.

توجه نمایید که داوطلبین مذکر باید قد بیش از ۱۶۵ و بانوان محترم قد ۱۵۸ سانتی متر داشته باشند. در زمان برگزاری آزمون عملی قدرت بینایی دانشجویان احراز شده و بخشی از شرایط قبولی در رشته تربیت بدنی است. اگر دارای مدارک قهرمانی هستید، نیازی به احراز شرایط نخواهید داشت.

https://pasokhbama.com/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%86%DB%8C/

علوم ورزشی یا تربیت بدنی

رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی جز رشته های ورزشی بوده اما دارای تفاوت های بسیاری در این دو گرایش است. همچنین گرایش های دیگری مانند فیزیولوژی ورزشی، مدیریت ورزشی و غیره وجود دارد که دانش جویان علاقه مند به شرکت در این رشته ها می توانید در دوران کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا گرایش های رشته تربیت بدنی را ادامه دهید. برخی از دانشگاه ‌ها به صورت پیوسته و برخی به صورت ناپیوسته دانشجو می پذیرند.

نکات مهم در ثبت نام دانشگاه و هنرستان تربیت بدنی

رشته تربیت بدنی رشته دانشگاهی بوده و برای ادامه تحصیل در این رشته باید تمام تمرکز خود را بر روی تحصیلات عالی خود بگذاریم. سعی کنید اول اهداف ورزشی و درسی خود را مشخص کرده سپس بر حسب اهداف خود در رشته مورد نظر ادامه تحصیل دهید. برای ورود به دانشگاه فرهنگیان و ادامه تحصیلات آکادمیک تربیت بدنی نیاز به شرکت در آزمون های سراسری بوده و در صورت مجاز بودن می تواند در دانشگاه فرهنگیان به ادامه تحصیل بپردازند.

به هر حال دانش آموزانی که قصد ورود به رشته تربیت بدنی در طول دوران تحصیل خود را دارند، می توانند در زمان انتخاب رشته نهم به دهم، در رشته تربیت بدنی انتخاب رشته نمایند و سال دهم و یازدهم تحصیلی خود را در این رشته تحصیل کنند. برای ورود به رشته تربیت بدنی در هنرستان یک سری شرایطی مورد نیاز است که در ادامه به بعضی از این شرایط می پردازیم.

 

دارا بودن کارنامه پایه نهم متوسطه اول

احراز شاخه فنی و حرفه ای در فرم مربوط به هدایت تحصیلی دانش آموزان

دانش آموزان برای ورود به این رشته معمولا نیاز به شرکت کردن در آزمون های عملی نیز دارند. لذا این دسته از دانش آموزان در صورتی می توانند به رشته تربیت بدنی وارد شوند که در آزمون عملی هنرستان نیز قبول شوند.

 


:: برچسب‌ها: علوم ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 306
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()