نوشته شده توسط : کنکور نویس

شاید برای شما هم سوال پیش آمده باشد که لیزر کل بدن شمال چه قسمت هایی می باشد. از این رو تمامی نواحی که شما می توانید لیزر کنید را گرد آوری کرده ایم. این نواحی به شرح زیر است:

لیزر کل بدن شامل چیست؟

صورت:

صورتی یکی از پر طرفدار ترین نواحی است که با لیزر کردن آن ، به شدت احساس راحتی می کنید. راه های دیگر زدودن موهای صورت مانند بند ، استفاده از تیغ های ژیلت ، استفاده از موم های مخصوص صورت عوارض جانبی بسیار زیادی دارند و اغلب بعد از انجام آنها صورت دچار آکنه و زبری می شود.

هم چنین بعد از مدتی مو ها دباره رشد می کنند. لیزر کردن این ناحیه نه تنها باعث نرمی و صافی پوست شما می شود بلکه شما را از شر جوش های بعد از اصلاح نیز راحت می کند.

هم چنین دیگر مانند گذشته صورت شما زخم و مو های زیر پوستی نخواهد داشت. به همین دلیل یکی از نواحی پر طرفدار برای مرکز معتبر لیزر در کرج لیزر ، لیزر موهای زائد صورت می باشد.

پشت لب و زیر چانه:

بسیاری از افراد صوتشان موهای نازک و بی رنگی دارد و لیزر برای کل صورت آن ها جواب نمی دهد. از این رو فقط برای لیزر قسمت پشت لب و زیر چانه ی خود مراجعه می کنند.

این کار هم باعث می شود که در هزینه های آن ها صرفه جویی شود هم مشکلات برای رفع موهای زائد این ناحیه را نداشته باشند.

البته دقت فرمایید بسیاری از افراد که در زیر چانه ی خود موهای زائد ضخیم دارند ، دچار اختلالات هورمونی نیز می باشند. قبل از انجام لیزر از هورمونی بودن یا نبودن موهای زائد خود اطمینان حاصل کنید.

گردن:

گردن از جمله مناطقی است که برخی مایلند آن را لیزر کنند. اگر شما از لباس های باز استفاده می کنید یا در مراسم ها و جشن ها ، قصد پوشین لباس بازی را دارید، لیزر کردن گردن کمک شایانی به جلوه دهی بدن شما خواهد داد.

هم از شر موهای زائد بدن خود خلاص می شوید هم اینکه مانند بقیه ی راه ها دیگر عوارض جانبی را تجربه نخواهید کرد.

فقط حواستان باشد اگر موهای گردن شما سیاه و کمی ضخیم است لیزر را امتحان کنید. در غیر اینصورت آن گونه که می خواهید جوابی نخواهید گرفت.

دست ها:

دست ها از جمله پر تقاضا ترین نواحی برای لیزر بدن به شمار می رود. چه بانوان و چه آقایان تمایل بسیار زیادی به زدودن موهای زائد دست خود نشان می دهند.

دست ها به دلیل اینکه امروزه استفاده از لباس های آستین کوتاه رایج شده به شدت تقاضا برای لیزر کردن آن ها بالاتر رفته است. این عمل نه تنها بسیار جواب می دهد بلکه تا مدت زمان زیادی پوست دستت شما را صاف نمایش می دهد.

زیر بغل:

بسیاری از افراد به دلیل اینکه در زیر بغل تعداد زیادی از غدد لنفاوی در قرار دارد، از لیزر کردن این ناحیه خودداری می کنند. در صورتی که طول موج لیزر ها آنقدر پایین است که هیچ آسیبی به غدد لنفاوی وارد نمی شود.

هم چنین لیزر بغل از جمله نواحی حساس می باشد که با زدودن موهای زائد آن توسط ژیلت و تیغ ، باعث خارش بسیار زیادی می شود. لذا لیزر این ناحیه به شدت امری مفید است و توصیه می شود.

شکم و دور سینه:

این نواحی از جلمه نواحی پر طرفدار به خصوص برای آقایان می باشد. بانوان اکثرا در این قسمت های بدن خود موهای زبر و تیره ندارند یا اگر داشته باشند ترجیحا به دلیل اختلالات هورمونی مانند سندروم تخمدان پلی کیستیک می باشد که زمانی که درمان شوند خود به خود این مشکل آن ها نیز رفع می شود.

برای همین منظور بیشتر اقایان متمایلند که این نواحی خود را لیزر کرده تا در هنگام استخر رفتن یا باشگاه یا خیلی موارد دیگر احساس راحتی و آسودگی کنند.

از لیزر موهای زائد می توان برای از بین بردن موهای زائد در تمامی نقاط بدن استفاده کرد بیشترین نقاط شامل زیر بغل، سینه، صورت،نواحی بیکینی و بقیه ی نقاط مهم دیگر می باشد اما لیزر موهای زائد شامل برتری های دیگری به نسبت وکس یا شیو کردن است که شامل موارد زیر می باشد:


لیزر موهای زائد دارای سرعت بیشتری به نسبت روش های دیگر برای رفع موهای زائد می باشد ولی بستگی به وسعت ناحیه مورد نظر هم دارد به طور مثال لیزر پاها زمان بیشتری به نسبت لیزر زیر بغل طلب می کند.


در لیزر موهای زائد نتایج ماندگاری بسیار بالاتری دارند به نسبت وکس کردن یا اصلاح، در لیزر موهای زائد اگر باز هم موهای زائد رشد نمایند دیگر همانند قبل نیستند و نازک تر و دارای تراکم کمتری به نسبت قبل خواهند بود.


لیزر موهای زائد دارای دقت بسیاری بالایی می باشد اگر شما در یک مرکز معتبر همراه با تکنسین مجرب از این روش استفاده کنید مطمئنا نتیجه ی مطلوبی خواهید گرفت بدون آنکه پوست شما آسیبی ببیند.

  • 7 باور غلط در مورد لیزر موهای زائد


بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟


در زیر به بررسی دستگاه های لیزر موهای زائد موجود در بازار میرسیم:

 

دستگاه لیزر الکساندرایت

 


در حال حاضر این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در جهان می باشد این دستگاه دارای قابلیت تنظیم طول موج و انرژی برای از بین بردن موهای زائد می باشد، این دستگاه با هر نوع پوست و مویی سازگاری لازم را دارد و دارای نور مرئی و طول موج 755 نانومتر می باشد همچنین دارای سیستم خنک کننده و کلینگ بسیار قوی نیز می باشد که برای جلوگیری از سوختن پوست شما در هنگام فرآیند لیزر بسیار کارآمد است.

در ویدئو زیر طریقه ی لیزر موهای زائد توسط دستگاه دارای طول موج الکساندرایت را مشاهده می کنید

 

 

دستگاه لیزر ICE Platina Plus و ICE Platinum

این دو دستگاه نیز جزو پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های حال حاضر جهان هستند که انقلابی در نوع خود می باشند چه از نظر تکنولوژی و چه از نظر کیفیت، مزیت این دستگاه بر رقبای دیگر خود این است که تمامی تکنولوژی 3 دستگاه الکساندرایت،Nd:YAG و دایود را در خود جای داده است یعنی هر 3 طول موج دستگاه های نامبرده شده را دارد، اگر دارای موی بلوند یا روشنی هستید یا موهای نازکی دارید و یا پوست تیره و برنزی دارید این دستگاه با تغییر فرکانس مناسب برای پوست و موی شما می تواند به راحتی موهای زائد شما را از بین ببرد.

با ترکیب 3 طول موج متفاوت این دستگاه می تواند به بهترین نحو ممکن به ساختار و عمق پوست شما نفوذ نماید تا موهای زائد شما را از بین ببیرد.

لیزر موهای زائد یک روند پزشکی میباشد که از یک لیزر – یک اشعه نوری شدید و جهنده – برای حذف موهای زائد استفاده میشود.

در طی حذف موهای زائد با لیزر، اشعه ی لیزر از طریق پوست به فولیکول موی فرد میرسد. گرمای شدید لیزر، به فولیکول مو آسیب وارد میکند که این امر، رشد آینده ی مو را مهار میکند. لیزر موهای زائد موثرترین روش برای افراد دارای پوست های تیره و روشن میباشد.

اگرچه حذف موهای زائد به صورت موثری رشد مو را آهسته میکند اما حذف دائمی موهای زائد را تضمین نمیکند. اقدامات نگهدارنده ی دوره ای نیز ممکن است مورد نیاز باشد.

 

مزایای لیزر موهای زائد

لیزرها برای حذف موهای ناخواسته از صورت، پا، بازو، زیربازو، خط بیکینی و سایر نواحی مناسب می باشند.

مزایای لیزر موهای زائد شامل موارد زیر میباشد:

  • دقت: لیزرها میتوانند به صورت انتخابی موهای تیره و خشن را هدف بگیرند در حالی که به پوست اطراف آسیبی وارد نکنند.
  • سرعت: هر پالس از لیزر کسری از ثانیه طول میکشد و میتواند تعداد زیادی مو را همزمان تیمار کند. لیزر میتواند یک منطقه ی حدودا اندازه ی یک چارک را در هر ثانیه تیمار کند. نواحی کوچکی مانند بالای لب میتواند در کمتر از یک دقیقه انجام شود و نواحی بزرگتر مانند پشت یا پاها ممکن است بیشتر از یک ساعت طول بکشد.
  • اثر زیاد: بیشتر بیماران به صورت دائمی موی خودشان را بعداز حدود ۳ تا ۷ جلسه از دست میدهند.

 

چطور برای از بین بردن موهای زائد با لیزر آماده شویم؟

لیزر موهای زائد یک روند پزشکی میباشد که نیاز به آموزش برای اجرا دارد و ریسکهای بالقوه ای دارد. قبل از انجام مو زدایی با لیزر، شما باید دقیقا اعتبارنامه ی پزشک یا تکنسینی که این روند را اجرا میکند کنترل کنید.

اگر شما علاقمند به از لیزر موهای زائد هستید، یک پزشک را انتخاب کنید که دارای برد تخصصی در رشته هایی مانند پوست و مو یا جراحی زیبایی باشد و تجربه ی از بین بردن موهای زائد با لیزر را داشته باشد. اگر قرار است که یک دستیار پزشک یا کارشناس پرستاری این روند را انجام دهد مطمئن شوید که یک پزشک ارشد در طی انجام لیزر، در مکان حضور داشته باشد. مراقب سالن ها یا سایر تجهیزاتی که ممکن است افراد غیر پزشک برای از بین بردن موها با لیزر از آن استفاده کنند باشید.

قبل از حذف موهای زائد با لیزر، یک جلسه مشاوره را با پزشک خود برنامه ریزی کنید. پزشک ممکن است از این ملاقات برای موارد زیر استفاده کند:

  • تاریخچه ی پزشکی شما را بررسی کند از جمله سابقه استفاده از داروها.
  • در مورد خطرات، مزایا و توقعات بحث می کند، ازجمله اینکه از بین بردن مو با لیزر چه کارهایی را میتواند یا نمیتواند برای شما انجام دهد.
  • عکس هایی بگیرد که برای ارزیابی های قبل و بعداز درمان و بررسی های دراز مدت مورد استفاده قرار بگیرند.
  • در این مشاوره، در مورد یک طرح درمانی و هزینه های مربوطه بحث کند. لیزر موهای زائد معمولا یک

    گر شما روی انجام لیزر موها برنامه ریزی میکنید، باید کندن، موم انداختن و الکترولیز را به مدت ۶ هفته قبل از لیزر، محدود کنید. چون لیزر ریشه های مو را هدف میگیرد، که توسط موم انداختن یا کندن به صورت موقتی حذف می شود.

    شما همچنین باید از در معرض قرارگیری با نور خورشید به مدت ۶ هفته قبل و بعداز درمان اجتناب کنید. در معرض قرارگیری با نور خورشید اثربخشی حذف مو با لیزر را کاهش میدهد و به احتمال زیاد عوارضی را بعد از درمان ایجاد میکند.



:: برچسب‌ها: لیزر بدن ,
:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

چرا لیزر موهای زائد من موثر نبوده است ؟

امروزه بسیاری از افراد اقدام به لیزر موهای زائد بدن خود می‌نمایند. معمولا چندین جلسه لیزر برای مشاهده نتیجه دلخواه لازم است و افراد هزینه زیادی طی این جلسات صرف می‌کنند. اما گاهی مشاهده می‌شود با وجود انجام جلسات متعدد لیزر نتیجه دلخواه به دست نمی‌آید و فرد احساس ضرر مالی و روحی فراوان می‌کند.

چرا گاهی لیزر مو اثر ندارد یا دست کم اثر کافی ندارد؟

برای مقدمه باید با زبان ساده به رابطه لیزر و پوست بپردازیم. اصولا توانایی لیزر این است که با حداقل آسیب به سایر بافت‌های اطراف بافت مورد نظر را بسیار گرم کند و در واقع بسوزاند. مثلا در مورد موی زائد خواسته ما این است که لیزر، موهای منطقه را بسیار گرم کند ولی پوست اطراف سالم بماند. برای این نتیجه لازم است که لیزر طول موج درستی داشته باشد، انرژی آن کافی باشد، امکان کاهش پالس داشته باشد و دست آخر سیستم خنک کننده خوبی داشته باشد ( به همه این موارد پارامترهای لیزر می‌گوییم). با این مقدمه به بررسی علل رشد موهای زائد پس از جلسات متوالی لیزر می‌پردازیم و عنوان می‌داریم بهترین لیزر موهای زائد دارای چه ویژگی‌هایی است.

 

۱- مشکلات هورمونی

در خانم‌هایی که مشکلات هورمونی دارند، حتما باید در کنار لیزر مشکل هورمونی برطرف شود، در غیر این صورت همان‌طوری که لیزر باعث نازک شدن و از بین رفتن موها می‌شود، هورمون‌ها نیز باعث ضخیم شدن موها می‌شوند. این که فردی مشکل هورمونی دارد یا نه در همان جلسه اول (قبل از شروع لیزر) با معاینه و بررسی آزمایشگاهی مشخص می‌شود.( پس انتظار می‌رود اگرپزشک احتمال می‌دهد به دلیل مشکل هورمونی، بیمار پاسخ کمی به لیزر بدهد، قبل از شروع لیزر این مورد را با فرد مطرح کند)

۲- نوع دستگاه

دستگاه‌های لیزر زیادی در بازار فعلی ایران وجود دارد. یکی از دستگاه‌های رایجی که در حال حاضر در ایران موجود است آی پی ال (IPL) می‌باشد. در واقع این دستگاه، لیزر نیست و یک منبع نوری شبه لیزر است که توانایی از بین بردن موی زائد و بسیاری اقدامات دیگر را دارا است ولی لیزر نیست. معمولا دستگاه‌های آی پی ال توانایی کمتری نسبت به دستگاه‌های لیزر دارند و قیمت کمتری هم دارند. بسیاری از مراکزی که از دستگاه آی پی ال استفاده می‌کنند، آن را تحت عنوان لیزر معرفی می‌نمایند. (بهتر است دقیقا از مرکزی که قصد لنجام لیزر موهای زائد دارید بپرسید که دستگاهشان چیست.)

۳- طول موج دستگاه لیزر

سه نوع دستگاه لیزر در حال حاضر در ایران موجود است. الکساندرایت، دیود و ان دی یگ. میزان جذب اشعه در لیزر الکساندرایت بیشتر از همه است ( پس اثر بیشتری دارد) ولی دو لیزر دیگر در افرادی که پوست تیره دارند ایمن تر است.( پس اگر پوست شما روشن یا معمولی است الکساندرایت برای شما انتخاب بهتری است ولی اگر تیره است دیود و ان دی یاگ برای شما بی خطرتر است ولی الزاماً موثرتر نیست)

دلایل ایجاد موهای زائد

موهای زائد، اضافی یا ناخواسته به 2 دلیل هورمونی یا غیرهورمونی ایجاد می شوند. اگر دلایل هورمونی باعث ایجاد موهای زائد شوند، شما نمی توانید هیچ نوع لیزری و بدون درمان بیماری زمینه ای از پس این موها بربیایید.

اختلالات هورمونی یا ابتلا به تخمدان پلی کیستیک باعث می شود خانم ها در قسمت هایی از بدن خود که به طور طبیعی مو ندارند ، با موهای ضخیم و تیره مواجه شوند. از این رو، چنین افرادی باید ابتدا بیماری و سپس موهای زائد خود را درمان كنند.

 افرادی که مشکلشان هورمونی است این بیماران باید همزمان با لیزر، درمان دارویی برای رفع بیماری هورمونی خود را هم انجام دهند. درمان دارویی از رشد موهای جدید پیشگیری می کند و لیزر هم همزمان، موهای ایجاد شده را از بین می برد. این در حالی است که لیزر بدون داوردرمانی برای این بیماران، فقط صرف هزینه اضافی و بی فایده است. 

آیا رنگ پوست معیار مهمی برای لیزردرمانی است ؟

از آنجایی که امکان سوختگی و آسیب های پوستی با لیزر موهای زائد در افرادی با پوست های تیره بیشتر است، توصیه می شود افرادی که سولاریوم کرده اند، حمام آفتاب گرفته اند یا پوست های بسیار تیره ای دارند، از لیزر کردن موهای زائد خود به شدت پرهیز یا در مورد این کار با پزشک متخصص پوست مشورت کنند.

 لیزر کردن موهای زائد در این افراد و توسط اپراتورهای غیرمتخصص، چیزی جز سوختگی های شدید پوستی را برای آنها به دنبال نخواهد داشت؛ سوختگی هایی که ممکن است لک های پوستی ناشی از آنها گاهی تا آخر عمر هم همراهشان بماند.

چه کسانی نباید لیزر انجام دهند؟

افراد مبتلا به لوپوس که نور لیزر باعث تشدید بیماری شان می شود. افراد مبتلا به پورفیری هم به دلیل واکنشی که نسبت به لیزر نشان می دهند، باید دور این روش درمانی را برای رفع موهای زائد خود خط بکشند.

افرادی هم که باتری در قلب خود کار گذاشته اند باید قبل از لیزر، پزشک خود را در جریان بگذارند و معمولا از انجام لیزر موهای زائدشان منع می شوند.

اگر شما از داروهایی که پوست را نسبت به نور حساس می کنند، استفاده کنید، باید تا مدتی دور لیزر کردن را خط بکشید یا حداقل پزشک معالج خود را در جریان این موضوع بگذارید.

مهم ترین و پرمصرف ترین این داروها شامل مسکن ها یا داروهای ضدالتهاب غیرکورتونی (NSAID)، کوتریموکسازول، گروهی از داروهای مدر، برخی داروهای دیابت، کینین و کنیدین، برخی تتراسایکلین ها، آمیودارون، پیروکسیکام، سولفونامیدها، سولفونیل اوره ها، داروهای ضدبارداری خوراکی و ایزوترتینوئین می شوند. 

علت سوختگی در بعضی افراد چیست ؟

انتخاب نادرست دستگاه و طول موج نامناسب و تنظیم نبودن درجات نسبت به پوست و مو منجر به سوختگی می‌شود. علاوه بر این اگر فردی که از لیزر استفاده می‌کند تبحر کافی نداشته باشد و شرایط دستگاه را براساس رنگ پوست بیمار درست تنظیم نکند، ممکن است منجر به ایجاد زخم، لک و تاول شود.متقاضیان عزیز با مراجعه به کلینیک دکتر می‌توانند از بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان بهره‌مند شوند.

آیا لیزر موهای زائد روی باروری و غدد لنفاوی تاثیر می‌گذارد؟

خیر. لیزر هیچ ارتباطی با اجزای داخلی بدن مثل تخمدان یا بافت سینه ندارد و هیچ آثار بدی نمی‌گذارد. میزان نفوذ لیزر در پوست خیلی کم و شاید در حد چند میلیمتر است بنابراین كلاً به بافتهای زیری هیچ آسیبی نمی‌رساند. انرژی لیزر به صورت گرما آزاد می‌شود و گرما در عمق بافت نفوذ نمی‌کند و فقط تا لايه‌هاى سطحی پوست نفوذ می‌کند.

نتایج لیزر موهای زائد چگونه است ؟

نتایج از بین بردن مو با لیزر به مقدار زیادی از یک فرد به فرد دیگرمتفاوت می‌باشد و ممکن است به منطقه‌ای از بدن یا صورت که مورد درمان قرار می‌گیرد بستگی داشته باشد.
درمان های چندگانه می‌توانند دوره‌ی فقدان مو را طولانی‌تر کنند. در برخی موارد تا سال‌ها. اما رشد مجدد مو هنوز ممکن می‌باشد. برای گرفتن بهترین نتایج، شما ممکن است نیاز به ۴ تا ۶ درمان داشته باشید که زمانی حدود ۶ هفته طول می‌کشد. اقدامات نگه‌داشت دوره‌ای بیشتر شاید هر ۶ یا ۱۲ ماه نیز ممکن است مورد نیاز باشد.



:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

کشور انگلستان همواره نه تنها در صدر کشورهای مورد علاقه ایرانی‌ها برای مهاجرت بوده است، بلکه از بهترین مقصدها جهت یک سفر اروپایی رویایی است. در لندن مانند خیلی از شهرهای اروپایی، پیدا کردن یک وکیل خوب فارسی زبان خارج از ایران همیشه دردساز بوده است و البته وجود وکیل ایرانی حاذق و کاربلد در شهرهای اروپایی که ایرانی‌های زیادی زندگی می‌کنند، امری ضروری به نظر می‌رسد. شهر لندن یکی از بزرگ‌ترین شهرهای انگلستان و قاره اروپا شناخته می‎شود که گروهی از ایرانی‌ها را درخود جای داده است و وجود وکیل ایرانی در آن امری ضروری است. از آنجایی که قوانین در هر کشور متفاوت از کشوری دیگر و حتی گاهی قوانین یک شهر با شهر دیگر در یک کشور مشابه متفاوت است، وکیل‌های ایرانی در لندن می‌توانند با قرار دادن اطلاعات به شما بسیاری از مشکلاتتان را در بدو ورود، هنگام اسکان، مسایل مالی و حقوقی حل کنند.

 

وکیل مهاجرت در لندن

بسیاری از کشورهای اروپایی از جمله انگلستان از کشورهای موردعلاقه ایرانی‌ها برای سفر و مهاجرت است اما بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت به این کشور و پایتخت انگلستان لندن را دارند، اطلاعات کافی ندارند و دانش زبانی ندارند و نیازمند راهنمایی و مشاوره با افراد متخصص و ساکن در این شهر هستند. بهترین وکیل‌های ایرانی لندن با تسلط کامل بر قوانین کشور انگلستان و مهاجرت به شما در این امر کمک می‌کنند. از آنجایی که مهاجرت سرمایه‌گذاری بزرگی محسوب می‌شود، از مشاوره افراد متخصص بهره‌مند شوید.

 

وکیل حقوقی در لندن

هر کشوری دارای قوانین حقوقی و مالی منحصر به خود آن کشور است، بنابراین نحوه رسیدگی به پرونده‌های حقوقی و موارد حقوقی متفاوت از کشوری دیگر است. وجود یک وکیل ایرانی متخصص در لندن و آگاه به قوانین داخلی هر کشور می‌تواند شما را در موارد حقوقی یاری دهد و بسیاری از مشکلاتتان را حل کند. برای مشاوره با وکیل ایرانی در لندن همیشه بهترین وکیل‌های ایرانی لندن انگلستان را انتخاب کنید، کسی که به قوانین و زبان تسلط داشته باشد و بتواند در موارد مختلف از جمله اخذ ویزای کاری، ثبت شرکت، ویزای تحصیلی، ازدواج، طلاق و پناهندگی  به شما مشاوره بدهد و بهترین راه‌حل را به شما پیشنهاد دهد.

 

وکیل خانواده در لندن

اگر در خانواده بر سر مالی با هم مشکل دارید یا مشکلات زناشویی دارید، وکیل خانواده ایرانی در لندن باتوجه به مشکل شما می‌تواند به شما کمک کند.اگر قصد ازدواج در لندن را دارید، باید از قوانین ازدواج در انگلستان آگاهی داشته باشید، گاهی برخی مسائل با یک مشاوره حقوقی حل و فصل می‌شود و نیاز بیش‌تری به بررسی پرونده نیست. برای دسترسی به شماره وکیل ایرانی در لندن می‌توانید از بانک‌های اطلاعاتی فراهم شده در همان شهر استفاده کنید یا با یک جستجوی ساده به لیست آن دسترسی یابید.

ایرانیان مقیم انگلستان و لندن با توجه به شیوع بیماری کرونا، تقریبا امکان تردد به سایر کشورها را ندارند.

در این بین ممکن است تا نیاز به مراجعه ایرانیان مقیم لندن به دادگاههای ایران جهت پیگیری امور پرونده های حقوقی باشد.

علاوه بر این در بسیاری از تماس ها با دفتر حقوقی مهاجرتی محمد رضا مهری به عنوان معتبرترین وکیل رسمی حقوقی و مهاجرتی در ایران، شماره وکیل ایرانی در لندن مطالبه می شود.

بار دیگر یادآور می شویم که موسسه حقوقی بین المللی مهر پارسیان هیچ شعبه ای در داخل و خارج ایران ندارد.

این موسسه حقوقی مهاجرتی معتبر به هیچ عنوان نماینده و یا کارگزار نیز در لندن و سایر شهرهای انگلستان ندارد.

در صورت نیاز به شماره وکیل ایرانی در لندن با دفتر مرکزی موسسه در تهران تماس بگیرید.

آنچه در این نوشتار ضمن معرفی شماره وکیل ایرانی در لندن مطالعه خواهید نمود:

راههای قانونی مهاجرت به انگلستان

معرفی بهترین وکیل مهاجرتی و حقوقی ایرانی در انگلستان

راه پیگیری پرونده حقوقی و  برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

معرفی بهترین روش مهاجرت بدون سرمایه گذاری به انگلستان.

مقایسه اقامت خود حمایتی و بازنشستگی اتحاده اروپا با انگلستان.

تقاضیانی که انگلستان را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می کنند، می بایست با کمک و همراهی وکیل زبده و متخصص در امور مهاجرتی و حقوق بین الملل و دریافت مشاوره مهاجرت به انگلستان به این مهم دست یابند. مسلما افرادی که در رشته حقوق تحصیل نموده اند و سابقه کاری بالایی در انجام امور مهاجرتی داشته اند، بهترین وکلا برای انجام امور مهاجرتی خواهند بود. موسسه مشاوره ای MIE با بهره گیری از بهترین مشاورین و وکلای مهاجرتی و همچنین نزدیک به 20 سال سابقه کاری در زمینه حقوق بین الملل و امور مهاجرتی یکی از بهترین و معتبرترین برندهای مهاجرتی ایران شناخته شده است و در تمامی امور مهاجرت قانونی من جمله تحصیل، کار، سرمایه گذاری، خودحمایتی، ازدواج، تولد، هنرمندان و ورزشکاران در نزدیک به 70 کشور برتر جهان خدمات مشاوره ای و وکالتی را ارائه می نماید. امروزه اکثر مردم موسسه حقوقی MIE را به عنوان بهترین وکیل مهاجرت به انگلیس می شناسند.

 
 
لینک مقاله پیشنهادی

بهترین وکیل مهاجرت

 

انواع مشاوره مهاجرت به انگلیس

 

برای متقاضیان مهاجرت به انگلستان راه های مختلفی وجود دارد. انواع مشاوره مهاجرت به انگلیس شامل مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری، ازدواج، تولد، مهاجرت افراد خاص و… می باشد. مسلماً شرایط مشاوره مهاجرت با توجه به این راه ها متفاوت است و افراد می بایست در ابتدای امر شرایط خود را به همراهی مشاوره مهاجرت به انگلیس بررسی نمایند و با راه‌های مناسب کیس خود آشنا گردند. از جمله مزایای مهاجرت به انگلستان این است که راه های مختلفی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد. موسسه حقوقی ملک پور شرایطی را فراهم آورده است که افراد می توانند به صورت رایگان با موسسه تماس گرفته و با وکیل مهاجرت به انگلیس در تهران یا در سایر شهرها در این خصوص صحبت کنند و از مشاوره اولیه رایگان در این خصوص بهره مند گردند. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره رایگان در خصوص راه های مختلف مهاجرت با شماره های 02149076 و 02149196000 تماس حاصل نمایند. در ادامه راه های مهاجرتی را به صورت مختصر خدمت شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

 
 

مطالعه مقالات زیر نیز می تواند مفید واقع شود :

.

 

.

 

 
 

مشاوره مهاجرت به انگلیس از طریق کار

 

انگلستان از جمله کشور هایی است که هر ساله پذیرای تعداد زیادی از افراد است که با دریافت ویزاهای کاری وارد این کشور شده و مشغول به کار می شوند. انگلستان دو نوع ویزای کار به صورت کوتاه مدت (TIER5) و بلند مدت (TIER2) ارائه می نماید. در ادامه با این دو نوع ویزا آشنا خواهیم شد.

ویزای TIER5: این نوع ویزا تحت عنوان ویزای کاری کوتاه مدت انگلستان شناخته می گردد. در این نوع ویزا متقاضیان می توانند برای مدت کوتاهی وارد کشور انگلستان شده و مشغول به کار باشند. این نوع ویزا عموما مناسب ورزشکاران، هنرمندان، مشاغل مذهبی، افرادی که قصد کار در امور خیریه دارند و… است.

ویزای TIER2: ویزای tier 2 محبوب ترین نوع ویزای کاری انگلستان است و برای افرادی که قصد کار دائمی در انگلستان را دارند ارائه می گردد. این ویزا برای مهاجرت کاری افراد متخصصی که سابقه کاری مرتبط با رشته دانشگاهی خود را دارند مناسب است. این نوع ویزا به مدت زمان 5 سال به افراد اعطا می گردد و پس از آن فرد می تواند 5 سال دیگر این ویزا را تمدید نماید. مدت زمان لازم برای مهاجرت از این طریق حدود 3 ماه به طول خواهد انجامید ولی متاسفانه در حال حاضر امکان مهاجرت از این طریق برای ما ایرانیان وجود ندارد.

 

تقاضیانی که انگلستان را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب می کنند، می بایست با کمک و همراهی وکیل زبده و متخصص در امور مهاجرتی و حقوق بین الملل و دریافت مشاوره مهاجرت به انگلستان به این مهم دست یابند. مسلما افرادی که در رشته حقوق تحصیل نموده اند و سابقه کاری بالایی در انجام امور مهاجرتی داشته اند، بهترین وکلا برای انجام امور مهاجرتی خواهند بود. موسسه مشاوره ای MIE با بهره گیری از بهترین مشاورین و وکلای مهاجرتی و همچنین نزدیک به 20 سال سابقه کاری در زمینه حقوق بین الملل و امور مهاجرتی یکی از بهترین و معتبرترین برندهای مهاجرتی ایران شناخته شده است و در تمامی امور مهاجرت قانونی من جمله تحصیل، کار، سرمایه گذاری، خودحمایتی، ازدواج، تولد، هنرمندان و ورزشکاران در نزدیک به 70 کشور برتر جهان خدمات مشاوره ای و وکالتی را ارائه می نماید. امروزه اکثر مردم موسسه حقوقی MIE را به عنوان بهترین وکیل مهاجرت به انگلیس می شناسند.

 

امروزه می بینیم که در کشور های مختلف هر خانواده یک وکیل دارد تا در موارد مختلف آنها را راهنمایی کند. مخصوصا مهاجران ایرانی که درباره قوانین و مقررات کشورهای اروپایی اطلاعات زیادی ندارند ، باید همیشه یک وکیل آنها را در امور مختلفی همچون تحصیل در دانشگاه ، خرید خانه و … همراهی کند.

بنابراین اگر ساکن شهر لندن هستید باید بدانید که اگر از قوانین کشور انگلیس اطلاع نداشته باشید و ندانسته خلافی را انجام دهید ، ممکن است متحمل خسارت های جبران ناپذیری شوید. مخصوصا در حال حاضر که قوانین مهاجرت دچار تغییراتی شده است که یک وکیل می تواند شما را از این قوانین مطلع نماید.

همچنین شما برای خرید و فروش خانه نیز به وکیل ایرانی در لندن نیاز دارید. در واقع وکیل نماینده شما برای امور اداری و حقوقی خرید ، اجاره و فروش خانه است و برای کارهایی مثل دریافت وام و …. وکیل می تواند شما را راهنمایی کند

 

 
 

مواردی که شما نیازمند وکیل ایرانی در لندن هستید

با مهاجرت به یک کشور اروپایی قطعا در امور زیادی به یک وکیل نیاز خواهید داشت که از جمله این موارد به شرح زیر هستند :

  • مهاجرت به لندن
  • اخذ شهروندی لندن
  • خرید ملک در لندن
  • ثبت شرکت در لندن
  • طرح و پیگیری انواع دعاوی حقوقی و کیفری
  • ازدواج در لندن
  • خرید خانه
  • اجاره خانه
  • تحصیل در دانشگاه های لندن
  • مشاوره در زمینه مسائل انتقال پول و بانکی
  • وصیت نامه و انحصار وراثت
  • دعاوی تجاری
  •  مشاوره و خدمات اخذ انواع ویزاهای انگلستان (تحصیلی ، پزشکی ، خانواده ، کارآفرین ، سرمایه گذاری ، کار ، ازدواج ، توریستی و …)
  • مشکلات خانواده
 
ل


:: بازدید از این مطلب : 545
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

شغل معلمی و تمامی شغل هایی که به نحوی با دانش آموزان سروکار دارند، جزو شغل های پویا می باشند که لازم است افراد در این شغل ها به صورت مداوم در حال مطالعه و مهارت آموزی باشند. دوره های ضمن خدمت فرهنگیان با هدف ارتقای سطح آموزشی معلمان، معاونان مدارس، مدیران مدرسه و ... برگزار می شود تا این افراد علاوه بر مدرک تحصیلی و علم پایه ای که دارند، در رابطه با مسائل روز و مورد نیاز جامعه نیز آموزش های لازم را ببیند.

برای شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان، لازم است که افراد از نحوه ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400 در سایت ال تی ام اس آگاه باشند و در زمان مشخص نسبت به ثبت نام در این دوره ها در سایت ltms.medu.ir اقدام کنند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی ثبت نام دوره های ضمن خدمت معمان ۱۴۰۰ پرداخته و راهنمای ورود به سایت التیمس را توضیح دهیم.

 

زمان ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ۱۴۰۰

دوره ضمن خدمت فرهنگیان با هدف ارتقای سطح علمی، معلمان، تمامی کادرهای آموزشی مدارس و زیر نظر آموزش و پرورش برگزار می گردد. این دوره ها در بازه های زمانی مختلفی برگزار می شود و تمامی افراد واجد شرایط می توانند نسبت به ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان اقدام کنند.

 

افرادی که قصد ثبت نام در این دوره ها را دارند، می بایست در زمان ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400 به سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی اینترنتی ltms.medu.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را از طریق سایت التیمس انجام دهند.

 

با توجه به اینکه دوره های مختلف ضمن خدمت فرهنگیان در هر شهر به صورت متفاوت و در زمان های مختلفی برگزار می شود، به طور دقیق نمی توان زمان ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ۱۴۰۰ در هر شهر را ذکر کرد. فرهنگیانی که قصد ثبت نام در این دوره ها را دارند، می توانند پس از اطلاع رسانی های استانی به سایت مذکور مراجعه کنند و در زمان ثبت نام دوره ضمن خدمت فرهنگیان استان محل سکونت و یا محل شغل خود، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

در کنار دانشگاه های فرهنگیان که عهده دار امر آموزش در مسیر توانمندسازی معلمان می باشند، وزارت آموزش و پرورش با هدف ارتقا کیفیت آموزش و سطح عملی آموزگاران، دوره هایی را تحت عنوان “دوره ضمن خدمت” برگزار می نماید. این فرآیند که پس از استخدام فرهنگیان با همکاری مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش انجام می پذیرد، مختص آموزش معاونین پرورشی، دبیران، مدیران، آموزگاران و همچنین هنرآموزان، در دستور کار مراجع مربوطه قرار گرفته است.

به منظور ثبت نام فرهنگیان در دوره های مذکور، سامانه ای تحت عنوان “سامانه ضمن خدمت فرهنگیان” راه اندازی شده است که داوطلبان می توانند در مدت زمان مقرر با ورود به این سامانه، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی سامانه فوق، نحوه ورود به آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم.ثبت نام داوطلبان در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان تنها از طریق سامانه مربوطه به آدرس ltms.medu.ir صورت می پذیرد.

معرفی سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

همان طور که در بخش اول اشاره کردیم، آموزش فرهنگیان تنها به دوره تحصیل آن ها در دانشگاه محدود نمی شود، بلکه آن ها می بایست پس از جذب در آموزش و پرورش نیز دوره هایی را در راستای بالا بردن کیفیت روند آموزش دانش آموزان و حتی سطح عملی خود، پشت سر بگذارند.

سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir مختص انجام کلیه امور مرتبط با برگزاری دوره های ضمن خدمت فرهنگیان از جمله ثبت نام متقاضیان طراحی شده است. نکته قابل توجه در رابطه با این سامانه آن است که علاوه بر فرهنگیان شاغل در مدارس دولتی، کادر اداری و آموزشی مدارس غیردولتی نیز می توانند با ثبت اطلاعات خود در سامانه مذکور، در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان شرکت نمایند.

راهنمای ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

تمامی پرسنل اداری و آموزشی مدارس دولتی و غیردولتی می توانند با مراجعه به سامانه ltms.medu.ir و وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ایجاد حساب کاربری خود اقدام نموده و به تکمیل مراحل نام نویسی خود در دوره های آموزشی کوتاه مدت مورد نظر بپردازند. برای این منظور می توانید از راهنمای زیر کمک بگیرید.

پس از ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به آدرس ltms.medu.ir، با صفحه زیر رو به رو می شوید که دارای سه بخش کلی “ثبت نام متقاضیان مدرسی”، “ورود به بخش مدیریت” و “ثبت نام کادر اداری و آموزشی مدارس غیردولتی” می باشد.سقف ساعت ضمن خدمت فرهنگیان
یکی از متداول ترین سوالاتی که فرهنگیان گرانقدر در تماس با مجموعه مشاورین صدای مشاوران مطرح می گردد، درباره سقف ساعت ضمن خدمت فرهنگیان، بوده است. این که در سال چند ساعت ضمن خدمت نیاز است؟ پاسخ این است که حداقل زمان سالانه دوره های ضمن خدمت برای کلیه فرهنگیان 40 ساعت است. همچنین حداکثر زمان مجاز برای دوره های ضمن خدمت، 200 ساعت از فروردین تا پایان اسفند ماه آن سال می باشد.
در صورتی که به هر دلیلی نتوانید 40 ساعت از دوره های ضمن خدمت را در یک سال بگذرانید، نمره کامل ارزشیابی آن سال را نخواهید گرفت و رتبه و طبقه بندی خوبی به دست نمی آورید. همچنین امسال گذراندن این دوره ها تاثیر زیادی در افزایش حقوق ها داشته است و عدم شرکت در این دوره ها ممکن است باعث مشکل برای حکم کارگزینی شود.
ضمن خدمت فرهنگیان غیر دولتی -غیر انتفاعی
دبیران و معلمان در مدارس غیر دولتی (غیر انتفاعی) در سایت حساب کاربری ندارند. برای شرکت در دوره های ضمن خدمت باید در سایت ثبت نام نمایند. پس ابتدا باید در سایت حساب کاربری خود را همراه با مشخصات دقیق و کامل ایجاد نمایند. بعد از ثبت نام اولیه و دریافت کد کاربری و رمز عبور می توانند به عنوان فراگیر وارد پنل مربوط به خود شده و اطلاعات خود را تکمیل نمایند. فراموش نکنید که برای شرکت در دوره های متناسب با شرایط هر مدرس باید پس از ثبت اولیه منتظر تایید از طرف مدرسه غیر دولتی (محل تدریس) ایشان باشند.
نحوه‌ بروزرسانی ابلاغ‌ها ، احکام و سایر مشخصات در سامانه ltms به صورت زیر است:
انتخاب ارتباط با مرکز پشتیبانی از گزین ه‌های سمت راست
درخواست جدید
از شرکت پشتیبان سامانه
انتخاب درخواست مورد نظر
ثبت اطلاعات
ltms.medu.ir
نحوه ثبت نام ltms.medu.ir سایت ضمن خدمت فرهنگیان در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبان، (عوامل اجرایی مدارس دولتی، کادر اداری و آموزشی مدارس غیردولتی) برای ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ، باید به نشانی اینترنتی ltms.medu.ir مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند. نحوه ثبت نام در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان  LTMS به صورت گام به گام به صورت زیر است:
در ابتدا به ltms.medu.ir سامانه ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه نمایید.
پس از ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ، بر روی گزینه "ثبت نام متقاضیان مدرسی" کلیک نمایید.
پس از مطالعه ضوابط و شرایط، بر روی گزینه "مطالب فوق را مطالعه کردم و مایل به ثبت نام می باشم " کلیک کنید.
دستگاه، استان و منطقه مورد تقاضای خود را برای تدریس انتخاب کنید و بر روی گزینه "تایید و ادامه" کلیک نمایید.
در گام بعدی، فرم "اطلاعات فردی" ، "مدرک تحصیلی" ، "سهمیه ایثارگری" ، "مهارت در فن آوری اطلاعات"و  و ... را تکمیل نمایید.
پس از تکمیل تمامی اطلاعات، بر روی گزینه "ثبت اطلاعات" کلیک نمایید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 630
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

دانشگاه آزاد اسلامي به دليل داشتن تعداد زيادي واحد آموزشي در سراسر کشور ايران و در استان ها و شهرهاي مختلف يکي از دانشگاه هاي بزرگ کشور محسوب مي شود. همچنين کيفيت آموزشي متناسب و تنوع رشته اهاي ارائه شده سبب شده که به يکي از دانشگاه هاي پرطرفدار نيز تبديل شود.

سامانه آموزشيار دانشگاه آزاد با هدف ارتقا کيفيت خدمات آموزشي و دانشگاهي ارائه شده به دانشجويان طراحي و راه اندازي شده است.  سايت آموزشيار به نشاني edu.iau.ac.ir سامانه اي است که خدمات و امکاناتي يکپارچه و يکسان به تمام دانشجويان واحد هاي دانشگاه آزاد ارائه مي دهد.

دانشجويان مي توانند طبق تقويم زمانبندي منتشر شده در سايت edu.iau.ac.ir به سامانه آموزشيار و صفحه شخصي خود در اين سامانه مراجعه کرده و با بررسي ليست دروس عمومي و اختصاصي ارائه شده نيمسال جاري با رعايت قوانين ، حداقل و حداکثر واحد هاي مجاز به انتخاب دروس مورد نظر خود را يافته و انتخاب واحد خود را نهايي کنند.

شماره تماس پشتيباني سايت آموزشيار 

پشتيباني سامانه آموزشيار به منظور پاسخگويي برخط به سوالات احتمالي واحدهاي دانشگاهي و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در خصوص کاربري و راهبري سامانه آموزشـيار طراحي و پياده سازي شده است. شما دانشجويان و اساتيد عزيز در صورت مواجه شدن با اختلالات سامانه آموزشيار مي توانيد با واحد پشتيباني تماس بگيريد و با طرح مشکل و سوال خود آن را برطرف نماييد.

ارتباط با پشتيباني سايت آموزشيار از طريق تماس تلفني و سايت امکان پذير مي باشد. در صورت شلوغي خطوط مي توانيد وارد سايت pasokh.iau.ac.ir شويد و با درج نام کاربري و رمز عبور خود در بخش هاي تعيين شده ، به کارشناس پشتيباني متصل شويد و سوال خود را بپرسيد.

کارشناسان در کمتر از 24 ساعت مشکل شما را برطرف خواهند کرد. در صورت لزوم به تماس تلفني نيز مي توانيد با شماره 91070065 – 021 تماس بگيريد.

معرفي سايت آموزشيار دانشگاه آزاد

قبل از معرفي سايت بهتر است بدانيد که اين سامانه به تازگي راه اندازي شده است که به طور قطع، براي اجراي هماهنگ يک سامانه بين تمام دانشگاه ها خالي از عيب و نقص نيست. اما اين سامانه به منظور ارائه و توزيع بهتر خدمات نوين آموزشي در جهت آسودگي و رفع نيازهاي دانشجويان و اساتيد محترم، به طور پيوسته بروزرساني خواهد شد. اما بخش هاي مختلفي که مي توان از جهت عرضه امکانات در اين سايت به آن ها اشاره نمود، عبارت اند از:

 

  • برنامه هاي نيمسال تحصيلي
  • گروه هاي درسي ارائه شده در ترم جاري و آينده
  • ارزشيابي اساتيد
  • ارائه شرايط دريافت خوابگاه دانشجويي
  • انجام امور فارغ التحصيلان
  •  انتخاب واحد و ثبت نام دروس
  • ارائه برنامه کلاسي
  • مشاهده نمره ها
  • ثبت درخواست هاي مختلف از جمله درخواست وام دانشجويي
  • ورود به سامانه آموزشيار دانشگاه آزاد اسلامي

    اين سامانه براي اساتيد و دانشجويان طراحي شده است و هر دو مي توانند با وارد کردن نام کاربري و کلمه عبور خود وارد سيستم آموزشيار شوند. در اين سامانه، ارزشيابي اساتيد، قرار دادن نمرات ميان ترم و پايان ترم، پرداخت شهريه، انتخاب واحد، اطلاع از زمان برگزاري امتحانات و… همگي به صورت الکترونيکي انجام مي شود.

    سامانه ورود دانشگاه آزاد

    دانشگاه آزاد به دليل تراکم واحد هاي آموزشي در تک تک شهرهاي کشور سيستم الکترونيکي سدا را طراحي کرده بود. سپس براي هماهنگي مابين همه ي اين واحد هاي علمي-آموزشي، از سيستم آموزشيار رونمايي کرد.

    اين سامانه بدون نقص و ايراد نيست اما در امتحانات آنلاين و پايان ترم بسيار خوب نقش خود را ايفا کرده است. هم چنين دانشجويان جديد الورود مي توانند در زمان تعيين شده براي تکميل پرونده و مشخصات خود به سايت مراجعه کنند.



:: برچسب‌ها: آموزشیار ,
:: بازدید از این مطلب : 507
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

دلایل ریزش ابروها

در زیر به دلایل مختلفی که می‌تواند موجب ریزش یا از دست دادن بخش یا کل ابرو ها شود که عبارتند از:

  • برداشتن ابرو و  اصلاح غیر اصولی ابرو ها
  • بیماری‌های مرتبط با تیروئید
  • آلوپسی
  • هاشور، تاتو  و فیبروز ابرو ها
  • سوختگی
  • اختلالات مادر زادی در رشد طبیعی ابرو ها
  • عفونت در ناحیه ابرو
  • ریزش ابرو به دلیل ژنتیک و وراثت
  •  بیماری‌هایی که ممکن است روی ریزش مو و ابرو تاثیر گذار باشند.

10 تا از بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان که باید بشناسید

کلینیک دکتر نوایی

بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان

بهترین دکتر کاشت ابرو : داشتن ابروهای زیبا برای صورت مانند قابی برای چشم ها هستند که نقش زیادی در زیبایی چهره دارند. کم پشتی و یا ریزش ابرو تاثیر زیادی بر جذابیت چهره دارد. اگر ابروها بیش از اندازه کم پشت باشد از زیبایی و جذابیت چهره می کاهد. با پیشرفته علم پزشکی به کمک کاشت ابرو به کمک بهترین دکتر  عمل کاشت ابرو در اصفهان می توان ابروهای پرپشت و چهره‌ای ایده‌آل تر داشته باشید.

کاشت ابرو چگونه انجام می گیرد؟

یکی از روش های زیبایی جهت ترمیم ابرو کاشت ابرو می باشد که نتیجه قابل توجهی دارد کاشت ابرو به دو صورت fut و FuG انجام می گیرد. مسئله قابل توجه در هر دو روش محل های گیرنده موها در زاویه رشد تعیین می شود و داشتن ظاهر طبیعی در هر دو در روش حائز اهمیت است. جهت ترمیم ابرو از روش های دیگر نظیر استفاده از تاتو و آرایش روزانه میتوان استفاده کرد اما به دلیل اینکه نقاط ضعف زیادی دارد استفاده از کاشت به عنوان یک روش مناسب تر است.

مراحل انجام کاشت ابرو توسط بهترین دکتر کاشت ابرو

• طی انجام کاشت فرد تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد.
• برداشت فولیکول های مو از سر
• قراردادن فولیکول ها در زاویه مورد نظر

کاربرد و مزایای کاشت ابرو

• طبیعی بودن نتایج
• ماندگاری و دوام بالا
• انجام سریع کاشت در یک جلسه
• استفاده از کاشت برای کسانی که اصلاً در ابروهای خود مو ندارند.

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب می باشد؟

از کاشت افرادی می‌توانند استفاده کنند که به دنبال روشی جهت زیبایی چهره هستند و به دنبال یک روش جهت فرم ابروها و پرپشت شدن آنها می باشند. کاشت ابرو برای کسانی که به صورت ژنتیکی و یا ارثی دچار ریزش ابرو هستند و ابروهای آنها رو به کم پشتی است مناسب می باشد.

عوارض و معایب انجام کاشت ابرو

عوارض و معایب کاشت توسط بهترین دکتر کاشت ابرو بسیار محدود و زودگذر هستند و به سرعت از بین می روند. عوارضی که می توان پس از کاشت به آنها اشاره کرد ورم در قسمت ابروها می باشد که به سرعت از بین می رود. همچنین ممکن است که در محل های کاشت کبودی های خفیف به وجود آید که بعد از چند روز از بین خواهد رفت و جای هیچ نگرانی ندارد.

در  خدمات مربوط به انجام کاشت توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در کلینیک انجام می پذیرد

هزینه های مربوط به کاشت ابرو

انجام کاشت ابرو به عنوان یک روش جراحی زیبایی می باشد که باید همراه با تخصص و حساسیت بالا انجام گیرد هزینه‌های مربوط به گرافت ها یی که ابروی شما نیاز دارند بستگی دارد.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه ها مربوط به انجام کاشت باراد تماس گرفته و نسبت به هزینه ها توسط کارشناسان این کلینیک مطلع شوید.

تیم تخصصی کاشت ابروفعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۴ در زمینه کاشت ابرو در اصفهان آغاز کرده که از آن زمان تاکنون هزاران نفر از نقاط مختلف ایران و نیز سایر کشورهای منطقه بلاخص کشورهای عربی و نیز بیمارانی از کشورهای اروپایی و آمریکا توسط این تیم تحت عمل پیوند ابروی طبیعی قرار گرفته‌اند. بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان

کاشت ابرو به روش FUT میکروگرافت و FIT ماکروگرافت

تیم تخصصی پیوند ابروی کلینیک دکتر نوایی در ابتدا با توجه به برتری تکنیک FIT ماکروگرافت کار خود را با کاشت ابرو با این تکنیک شروع نمود سپس با توجه به پیشرفت تکنیک‌ها و تجهیزات همگام با تکنیک‌های روز اروپا و امریکا به مرور در سال ۱۳۸۸ استفاده از تکنیک جراحی FUT میکروگرافت را در دستور کار خود قرار داد.
این تیم از پزشکان و تکنیسین‌هایی تشکیل یافته است که با شرکت در کنگره‌ها و کارگاه‌های جهانی کاشت ابرو همواره آخرین روش‌ها، تکنولوژی‌ها و تجهیزات روز دنیا در کاشت ابرو طبیعی را مورد استفاده قرار داده و تلفیق این امر با محیط آرام و زیبای کلینیک تخصصی جراحی‌های پوست و موی دکتر نوایی، تجربه یک عمل راحت و مطمئن با نتایج عالی را برای مراجعین به ارمغان می‌آورد

قطعا در شهر اصفهان نیز کلینیک های خوبی برای کاشت ابرو در اصفهان وجود دارند و سعی دارند تا در حد توان خود خدمات مطلوبی را ارائه دهند، اما همان طور که گفته شد به دلیل جمعیت بسیار بیشتر و به دنبال آن متقاضیان بیشتر کاشت ابرو در تهران، تعداد کلینیک های خوب و ممتاز بیشتر است و یافتن بهترین و معتبر ترین مرکز برای کاشت و پیوند ابرو در تهران آسان تر است.

بهترین کلینیک کاشت ابرو در اصفهان

کاشت و پیوند ابرو یک تکنیک کاملا طبیعی و بدون عوارض است. امروزه ریزش ابرو به هر دلیلی باشد، می توان با استفاده از این تکنیک آن را برطرف کرد به طوری که فرد دوباره شاهد رشد ابرو ها به شکل کاملا طبیعی و زیبا خواهد بود. به همین دلیل است که تکینک کاشت ابرو طبیعی به محبوبیتی جهانی دست یافته و روز به روز به شما متقاضیان آن افزوده می شود.

اما این موضوع یک جنبه ی منفی نیز دارد. چرا که وقتی نیاز مردم به یک موضوع افزایش پیدا می کند، به دنبال آن افراد سود جو نیز برای کسب منافع مالی دست به کار می شوند و به سمت این بازار هجوم می آورند تا با فریب مردم و ارائه ی خدمات بی کیفیت با قیمت کمتر، متقاضیان کاشت و پیوند ابرو را به سمت خود جذب کنند.

به همین دلیل برای کسب بهترین نتیجه ی ممکن و پیشگیری از عوارض نا مطلوب انجام کاشت در کلینیک ها و مراکز متفرقه، بسیار مهم است که بتوانید بهترین کلینیک کاشت ابرو در اصفهان و یا شهر های دیگر را پیدا کنید.

اگر تصمیم دارید تا کاشت ابروی طبیعی انجام دهید، اولین و شاید سخت ترین مرحله، یافتن یک کلینیک معتبر و خوب است. این کار به این دلیل دشوار است که اغلب افراد دانش پزشکی خاصی در زمینه ی کاشت و پیوند ابرو ندارند و به همین دلیل به سختی می توانند کلینیک های متنوع و پر شمار کاشت ابرو را با یکدیگر مقایسه کنند.

امکانات و تجهیزات محدود کاشت ابرو در اصفهان باعث می شود تا به این موضوع فکر کنید که آیا کاشت ابرو در پایتخت برای شما به صرفه است یا خیر؟ پیش از انجام کاشت ابرو در اصفهان پیشنهاد می کنیم تا ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا در مورد هزینه های کاشت ابرو و همچنین مشاوره های پیش از آن اطلاعاتی به دست آورید!

کاشت ابرو انجام بدهم یا نه

بسیاری از خانم ها و حتی آقایانی که تصمیم به کاشت ابرو دارند هنوز برای تصمیم خود مردد هستند و نمی دانند که آیا کاشت ابرو انجام دهند یا خیر و با توجه به هزینه ای که می کنند ، از نتیجه کار رضایت خواهند داشت یا خیر. کاشت ابرو (Eyebrow transplant) یا پیوند ابرو یکی از عمل های زیباییست که در اصفهان هر ساله بر روی تعداد زیادی از افراد صورت می گیرد و زیبایی صورت نیز از اهمیت زیادی برخوردار است مخصوصا برای خانم ها که به هر طریقی تلاش می کنند که چهره ای زیباتر داشته باشند.

 

اما متاسفانه بسیاری از خانم هایی که دچار ریزش موی ابرو هستند و یا ابروهای کم حجم دارند ، از روش هایی مثل هاشور زدن و تتو کردن استفاده می کنند که این روش ها درمان قطعی نیستند و پس از چند ماه و حداکثر یک سال نیاز دوباره به ترمیم کردن خواهید داشت ، علاوه بر اینکه هاشور و تتو حالت طبیعی را به ابروهای شما نمی دهند و قابل رشد کردن نیز نیستند و اگر از متخصصین پوست و مو نیز پرس و جو کنید ، این روش ها را به شما پیشنهاد نمی کنند.

ولی در روش کاشت ابرو ، فولیکول های مو که پیش تر آماده شده اند ، بر روی پوست و در نواحی مشخص شده با دقت خاصی کاشت می شوند و برای پر کردن و رسیدن به حجم دلخواه ابروها ، کاشت ابرو ادامه پیدا می کند ضمن اینکه پس از شش الی دوازده هفته بعد ، ابروها شروع به رشد کردن می کنند و هر هفته ای که از زمان کاشت ابرو می گذرد ، حجم و تراکم موهای ابرو بیش تر از قبل می شود.



:: برچسب‌ها: کاشت ابرو ,
:: بازدید از این مطلب : 607
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

سازمان فنی و حرفه ای کشور با هدف آموزش مهارت های مختلف فنی به علاقه مندان در حال فعالیت است . بدین منظور برای اطلاع رسانی فعالیت های آموزشی خود به متقاضیان سامانه ای را در نظر گرفته که علاقه مندان با مراجعه به آن می توانند از انواع دوره های آموزشی ، زمان برگزاری کلاس ها و امتحانات و استعلام مدرک فنی خود مطلع شوند .

پورتال سازمان فنی و حرفه ای کشور portaltvto.com علاوه بر اطلاع رسانی بخش های آموزشی ، لیستی از دوره های فنی و حرفه ای که در آموزشگاه های دولتی و آزاد سراسر استان های کشور در حال برگزاری است را نیز به متقاضیان ارائه می دهد . در ادامه برای آشنایی بیشتر با نحوه ورود به این سازمان ، به بررسی پورتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می پردازیم .

 

سایت ثبت نام سازمان فنی و حرفه ای reg.portaltvto.com

پورتال جامع سازمان فنی و حرفه ای کشور از سه بخش کلی « برگزاری دوره های آموزشی مهارتی فنی و حرفه ای » ، « برگزاری آزمون های مهارتی » و « صدور مدارک فنی و حرفه ای » تشکیل شده که اطلاعات مختلف آموزشی مهارتی بر روی آن قرار می گیرد .

متقاضیان برای مشاهده انواع دوره های فنی و حرفه ای در ابتدا باید وارد سایت reg. portaltvto.com شده و سپس به انتخاب مهارت آموزشی مورد نظر خود از لیست کلاس ها پرداخته و وارد بخش هزینه ثبت نام شوند . مبلغ ثبت نام در سازمان فنی و حرفه ای 5000 تومان بوده و پس از آن امکان ثبت نام برای متقاضی فراهم می شود .

سایت دریافت کارت ورود به جلسه پورتال فنی حرفه ای

آزمون های سازمان فنی حرفه ای به دسته آزمون های ادواری و صنعت ساختمان و آزمون های کتبی و الکترونیکی تقسیم بندی میشه. داوطلبانی که قصد شرکت در هر کدوم از این آزمون ها رو دارن باید چند روز قبل از برگزاری آزمون به پورتال سازمان فنی حرفه ای مراجعه کنن و مراحل دریافت کارت ورود به جلسه رو انجام بدن. سامانه دریافت کارت ورود به جلسه سازمان فنی حرفه ای برای دو آزمون کتبی و ادواری به صورت زیر ذکر شده.

  • سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های تئوری

افرادی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون های کتبی فنی حرفه ای رو دارن می تونن با مراجعه به سایت سازمان فنی حرفه ای به آدرس اینترنتی portaltvto.com و کلیک کردن بر روی گزینه نتایج آزمون های تئوری یا کارت ورود به جلسه آزمون، مراحل دریافت کارت ورود به جلسه خودشون رو انجام بدن. البته داوطلبان میتونن به راحتی روی لینک زیر کلیک کنن و به صورت مستقیم به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تئوری (کتبی و الکترونیکی) وارد بشن.

 

 

برای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی و الکترونیکی سازمان فنی حرفه ای کلیک کنین.

  • سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های ادواری و صنعت ساختمان

افرادی که در آزمون های ادواری ثبت نام کردن، می تونن چند روز قبل از برگزاری آزمون به قسمت مربوط به ثبت نام آزمون های ادواری و صنعت ساختمان وارد بشن و از طریق کلیک کردن بر روی گزینه دریافت کارت ورود به جلسه، کارت ورود به جلسه آزمون ادواری خودشون رو پرینت بگیرن. برای راحتی شما عزیزان لینک مستقیم ورود به قسمت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های ادواری  صنعت ساختمان را برای شما آورده ایم.

آزمون ادواری فنی حرفه ای

آزمون های فنی حرفه ای سامانه Portaltvto شامل سه دسته هستند. پر متقاضی ترین آزمون ، آزمون ادواری می باشد و این آزمون برای متقاضیانی برگزار می شود که دارای حرفه و مهارت خاصی هستند و نمی خواهند که در دوره ها و کلاس های آموزشی تئوری و عملی شرکت نمایند و تنها قصد دارند با شرکت در آزمون ، مدرک معتبر در حرفه و تخصص خود دریافت کنند. رشته های آزمون ادواری در 4 خوشه صنعت ، خدمات ، فرهنگ و هنر و کشاورزی دسته بندی می شوند و بسیار هم متنوع هستند. علاقه مندان می توانند پس از بررسی مراکز آموزشی معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای ، در یکی از مراکز ثبت نام و در زمانبندی های اعلام شده در آزمون های کتبی و عملی شرکت نمایند.

آزمون های هماهنگ فنی حرفه ای

آزمون های هماهنگ نیز توسط سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود که مختص به کارآموزان مراکز دولتی و آزاد خصوصی و همچنین کارآموزان واحد های روستایی و معرفی شدگان اتاق اصناف می باشد.

سایر امکانات پورتال فنی و حرفه ای

علاوه بر تمامی خدماتی که قبلا ذکر شد، پرتال جامع سارمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از یک سری امکانات دیگر نیز برخوردار است که جهت هر چه آسان تر نمودن کسب مهارت تعبیه شده اند.

برای مثال، از دیگر امکانات این سامانه می توان به فیلم های آموزشی، بانک اطلاعات مهارت آموختگان، استاندادهای آموزشی، مسابقات ملی مهارت، مرکز تبیت بدنی، شبکه اجتماعی مهارت، دریافت تسهیلات کرونا، سامانه آموزش مجازی، آموزشگاه ها و مراکز آموزش دولتی، سایت اطلاع رسانی سازمان، آموزشگاه های نوع ب، پشتیبانی خدمات و سامانه ها نام برد.

علاوه بر این، دقت داشته باشید که داوطلبان آزمون ها ادواری نیز می توانند از طریق مراجعه پورتال فنی و حرفه ای و انتخاب گزینه ” ثبت نام در آزمون ادواری و صنعت ساختمان” به صفحه مربوطه هدایت شوند.

 

 

برای آشنایی با نحوه ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای لینک قرمز را انتخاب کنید

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله با خدمات و بخش های مختلف پرتال جامع سارمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آشنا شدیم و دیدیم که لیست رشته ها و دوره های آموزشی سازمان فنی و حرفه ای تهران از چه قرار است.

با توجه به آن که تاریخ ثبت نام و برگزاری هر کدام از رشته ها با دیگری متفاوت است و ممکن است شیوه برگزاری نیز با دیگری متفاوت باشد، کارشناسان ایران شرایطی را فراهم کرده اند تا تمامی اطلاعات را در مورد استعلام گواهینامه فنی حرفه ای و … در اختیار داوطلبان عزیز قرار دهند. شماره تماس های درج شدهدر جدول زیر از ساعت 8 صبح الی 12 در همه روزهای هفته پاسخگوی دوستان گرامی خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: فنی و حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 510
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()