نوشته شده توسط : کنکور نویس

ترمیم معدل را می‌توان راه نجاتی برای افرادی که به هر دلیلی معدل دیپلم پایینی دارند تلقی کرد. در واقع فرصتی دوباره برای فارغ‌التحصیلانی که می‌خواهند در کنکور ثبت نام کنند می‌توانند با افزایش معدل دیپلم از تاثیرات مثبت آن در کنکور برخوردارد شوند.

در کنکور سال های اخیر با توجه به اینکه رشته‌های بدون کنکور رو به افزایش است و  و باتوجه به سوابق تحصیلی، دانشجویان را انتخاب می کنند پس ترمیم معدل برای رشته های بدون کنکور هم به شدت اهمیت دارد.

در شرح ترمیم معدل دیپلم نظام جدید و سوابق تحصیلی هر فردی بخواهد درس یا دروسی را دوباره امتحان دهد و نمره خود رابالا ببرد می تواند درخواست خود را مبنی بر شرکت مجدد در آزمون‌های نهایی مطرح نماید.
نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که ترمیم معدل در کارنامه کتبی لحاظ نمی‌شود و از طریق آموزش و پرورش به‌صورت سیستماتیک برای سازمان سنجش جهت تاثیر در کنکور ارسال خواهد شد.

نکته دیگری هم که باید به آن توجه شود، این است که درصورتی‌که شما در آزمون طرح ترمیم معدل کتبی دیپلم ثبت نام کنید و نمره کم‌تری نسبت به نمره اولیه خود کسب کنید، برای شما نمره قبلی یعنی نمره بهتر لحاظ می‌شود.

اما یکی از سوالات رایج درباره محدودیت ترمیم معدل است؛ افرادی که قصد شرکت در ترمیم معدل برای نظام قدیم را دارند در صورتی‌که دیپلم خود را بعد سال 84 و مدرک پیش‌دانشگاهی خود را بعد از سال 91 دریافت کرده‌اند مجاز به شرکت در طرح ترمیم معدل هستند.

ترمیم معدل برای کنکور ۱۴۰۱

همان گونه که اشاره کردیم، افرادی که مشمول سوابق تحصیلی شده و قصد شرکت در کنکور 1401 را هم دارند، می توانند نسبت به افزایش معدل موثر خود با شرکت مجدد در امتحانات نهایی اقدام کنند. البته علاوه بر کنکور سراسری، گاهی اوقات ممکن است داوطلب تمایل به ترمیم معدل برای مهاجرت داشته باشد. زیرا در بسیاری از موارد برای دریافت بورسیه و حتی پذیرش در برخی دانشگاه های خاص نیاز به معدل بالا وجود دارد. به هر حال، افرادی که تصمیم دارند به صورت مجدد در این امتحانات شرکت نمایند، دنبال سایت ترمیم معدل ۱۴۰۱ و یا راه های دیگر ثبت نام برای آن می باشند. نکته مهمی که در بخش های قبل هم به ان اشاره کردیم این است که شرایط شرکت در این آزمون ها برای داوطلبان نظام قدیم و جدید آموزش متفاوتی است. در این بخش روش انجام این کار برای متقاضیان افزایش معدل نظام جدید و ترمیم معدل نظام قدیم برای کنکور ۱۴۰۱ را توضیح می دهیم.

 

ترمیم معدل ۱۴۰۱ برای نظام جدید

دانش آموزانی که سال های اخیر مدرک دیپلم خود را دریافت کرده و فارغ التحصیل شده اند، عموما مشمول نظام آموزشی جدید یا همان نظام 6–3–3 می شوند. امتحانات پایه دوازدهم یا سوم متوسطه این افراد به صورت نهایی برگزار شده است. بنابراین معدل امتحانات این دوره آن ها بر روی نتایج نهایی آزمون کنکورشان تاثیر دارد. وزارت آموزش و پروش امکان ترمیم معدل دیپلم در کنکور را برای این دسته از داطلبان هم فراهم نموده است. در نتیجه، داوطلبانی که از معدل کنکور خود راضی نبوده و قصد افزایش آن را دارند، با شرکت مجدد در امتحانات پایه دوازدهم می توانند این کار را انجام داده و نسبت به ترمیم معدل موثر خود در آزمون کنکور اقدام نمایند. پس اگر شما هم در دسته داوطلبان کنکور امسال قرار می گیرید که فارغ التحصیل نظام آموزشی جدید هستید، در صورت دارا بودن نمرات ضعیف می توانید از فرصت در نظر گرفته شده برای ترمیم معدل در کنکور ۱۴۰۱ استفاده کنید.

ترمیم نمره مهم است

سوابق تحصیلی دانش‌آموزان از زمانی مهم شد که مجلس سال 1386 قانون حذف کنکور را تصویب کرد. طبق این قانون باید تا سال 1390 کنکور به طور کامل حذف می‌شد که البته این اتفاق هرگز رخ نداد تا آنجا که عده‌ای برگزاری کنکور سراسری در سال‌های 91 و 92 را غیرقانونی دانستند.

قانون حذف کنکور اجرا نشد چون از نگاه کارشناسان دو ایراد اساسی داشت؛ اول این‌که به حذف کنکور برای کارشناسی ارشد و دکتری نیز تاکید داشت و دوم این‌که مبنای قبولی در دانشگاه را فقط امتحانات استاندارد دوره دبیرستان قرار داده بود.

بنابراین قانون سال 86 بر زمین ماند و انگیزه‌ای شد برای نمایندگان مجلس در سال 92 که قانون حذف کنکور را بازنگری و اصلاحیه‌ای بر آن تصویب کنند. طبق قانون جدید، حذف کنکور فقط دوره کارشناسی را شامل شد و سوابق تحصیلی به‌طور پررنگی در قبولی کنکور سهم گرفت، اما جایگزین صددرصدی کنکور نشد.

به عبارت دیگر قانون سال 92، خواستار حذف کنکور در برخی رشته‌ها و باقی‌ماندن کنکور در رشته‌های پرمتقاضی بود با تاکید بر این‌که سوابق تحصیلی به‌تدریج و در عرض پنج سال تا 85 درصد در قبولی داوطلبان نقش داشته باشد.

طبق این قانون تا سال 97 باید سهم سوابق تحصیلی در قبولی داوطلبان حضور در دانشگاه از 25 درصد فعلی به 85 درصد برسد که بدیهی است تا سال 97 سهم سوابق تحصیلی بتدریج رشد می‌کند و نمره دانش‌آموزان و در نتیجه معدل امتحانات نهایی سال سوم دبیرستان آنها بسیار مهم است. بنابراین تصمیم تازه شورای عالی آموزش و پرورش را باید به فال نیک گرفت و مصداق امتیازی ویژه برای همه دانش‌آموزانی دانست که به هر دلیل نتوانسته‌اند در امتحانات نهایی نمره خوب بگیرند.



:: برچسب‌ها: معدل دیپلم ,
:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

متخصص تغذیه چه کسی است و چه وظایفی دارد؟

به کسانی که در علم تغذیه فعالیت داشته، و یا از دانش و آگاهی بالایی در مورد خواص و اهمیت مواد غذایی برخوردارند متخصص تغذیه گفته می‌شود. مهم‌ ترین و اصلی‌ ترین نیاز هر فرد خوراک است، که علم تغذیه انسان را برای رسیدن به یک برنامه غذایی مفید و حساب شده یاری می‌کند. نیاز و توجه افراد به متخصص تغذیه زمانی آشکار شد که جامعه و همچنین افراد آن جامعه به اهمیت تغذیه بر طول عمر و تاثیر آن بر سلامت جسم و روح پی بردند.

وظایف متخصصین تغذیه

بهترین دکتر تغذیه  در شهر تهران باید بر اساس وضعیت افراد مانند کودکان، بزرگسالان، میانسالان، چاق و لاغر بودن آن ‌ها و داشت بیماری و موارد دیگر، میزان و نوع تغذیه را تعیین کنند. در برخی مواقع افراد دارای بیماری ‌های خاص از قبیل بیماران کلیوی، دیابتی و سرطانی هستند. بنابراین به دلیل شرایط حساس و خاص باید یک برنامه غذایی تعیین شده داشته باشند که متخصصین تغذیه این کار را به راحتی انجام می‌دهند.

ویژگی‌های یک متخصص تغذیه خوب چیست؟

به طور کلی یک متخصص تغذیه باید از ویژگی هایی مانند زیر برخوردار باشد:

  • باید صبور و با حوصله باشد و تمام مشکلات مراجعه‌کننده را در نظر بگیرد.
  • خوش اخلاق و رفتار مناسبی داشته باشد.
  • به فکر منافع خود نباشد و سلامت بیمار را اولویت قرار دهد.
  • از دانش کافی درباره خواص مواد غذایی و همه خوراکی‌ها برخوردار باشد.
  • علاوه بر سلامت جسم، سلامت روح و روان افراد و نوع سبک زندگی آنان را نیز در نظر بگیرد.
  • درباره انواع رژیم‌های غذایی از دانش کافی برخوردار باشد.
  • همواره اطلاعات خود را در زمینه مواد غذایی به روز نماید.
  • شرایط فرد را در هنگام تجویز برنامه غذایی در نظر داشته باشد.برای گروه های مختلف مردم اعم از کودکان، میانسالان، بیماران، افراد چاق و لاغر متناسب با وضعیت و نیاز آنها برنامه غذایی تهیه می کند. او برای آنها تعیین می کند از چه نوع مواد غذایی و به چه میزان روزانه مصرف کنند.

    کارشناس تغذیه که در محل هایی مانند کارخانجات صنایع غذایی مشغول به کار می شوند، از دانش تغذیه خود در فرآیند تولید مواد غذایی استفاده می کنند.

    متخصص تغذیه باید به علم تغذیه اشراف کامل داشته و از آخرین اطلاعات و دستاوردهای این حوزه آگاه باشد. او باید در کنار داشتن مهارت های ارتباطی مناسب، تاحدی با روانشناسی افراد آشنایی داشته تا بتواند برخورد مناسبی با مراجعان داشته و متناسب با وضعیت جسمی و روحی آنها، برنامه و رژیم غذایی شان را تهیه کند.

    متخصصان تغذیه که در استخدام بیمارستان، شرکت یا کارخانه ای هستند، معمولا به صورت تمام وقت مشغول به کارند. در مورد آنهایی که به طور مستقل بوده و دفتر مشاور تغذیه (مطب) دارند، تعیین ساعات کاری بر عهده خودشان می باشد.


    در ادامه اطلاعات کاملی در مورد وظایف، دانش و مهارت مورد نیاز، تحصیلات لازم و نحوه ورود به شغل، بازار کار و فرصت های شغلی و میزان درآمد متخصص تغذیه و برخی از متخصصان تغذیه معروف ارائه می شود. 

    معنی تغذیه و رژیم غذایی 

    متخصصان رژیم غذایی:

    آنها برنامه ریزی و نظارت بر رژیم غذایی بیماران (با شرایط پزشکی مانند دیابت، آلرژی غذایی، اختلالات گوارشی و روده و غیره) در بیمارستان ها، کلینیک ها، مراکز درمانی، مراکز ورزشی یا کلینیک های شخصی خود را دارند. متخصصان رژیم غذایی وظیفه دارند عادات غذایی مناسب و همچنین اصلاح عادات غذایی را در نظر بگیرند، ضمن اینکه این موارد را نیز باید در نظر بگیرند:سلامتی، سبک زندگی، سن، آلرژی های احتمالی و ترجیحات غذایی. 

    متخصصان تغذیه:

    آنها نمی توانند رژیم هایی را برای بیماران دارای مشکلات پزشکی برنامه ریزی کنند. با این حال با توصیه در مورد سلامتی و انتخاب مواد غذایی به مردم کمک می کنند تا سلامت بیشتری کسب کنند. تخصص آنها در تغذیه، بهداشت عمومی، بهداشت جامعه و آموزش عالی مربوط به تغذیه است. متخصصان تغذیه می توانند به عنوان مشاوران و مشاوران تغذیه، مسئول ارتقاء سلامت، مسئول توسعه جامعه، هماهنگ کننده های کیفیت و تغذیه، فن آوران مواد غذایی و غیره فعالیت کنند.

     

    متخصص تغذیه چه کارهایی را انجام می دهد؟ 

    به عنوان یک متخصص تغذیه، شما به طور معمول به صورت یک نفره با مخاطبان کار می کنید تا طرحی را برای بهبود سلامتی آنها از طریق غذا تهیه کنید. وقتی برای اولین بار با مخاطب خود ملاقات می کنید، نه تنها رژیم غذایی فعلی آنها، بلکه سبک زندگی کلی آنها از جمله ورزش، عادات خواب و همچنین اگر با یک اختلال یا بیماری روبرو هستند، را ارزیابی می کنید.به آنها کمک کنید تا اهداف واقع بینانه را تعیین کرده و طرحی را برای رفع نیازهای فردی خود تدوین کنند. کارهایی که روزانه انجام می دهند بسته به کار دقیق و مکانی که در آن کار می کنند متفاوت خواهد بود، اما ممکن است اقدامات معمولی شامل موارد زیر باشد:

    1.انجام ارزیابی های بهداشتی بر روی مراجعین در اولین ملاقات

    2.بحث در مورد اهداف کوتاه مدت و بلند مدت و کمک به تعیین انتظارات واقع بینانه

    3.تدوین برنامه های غذایی برای رسیدن به اهداف بهداشتی ، تغذیه ای و وزنی

    4.به بیماران کمک می کند تا بفهمند کدام غذاها، مواد مغذی مورد نیاز آنها را تأمین می کند

    5.تهیه منوها، دستور العمل ها و پشتیبانی از برنامه ریزی غذا برای مخاطبان

    6.نظارت بر روند درمان بیمار در طول زمان و پیگیری پیشرفت آنها

    7.پشتیبانی و ایجاد انگیزه برای بیمار در هنگام عادت به سبک زندگی جدید

    8.تنظیم برنامه های تغذیه ای در صورت نیاز 

    نقش یک متخصص تغذیه چیست؟ 

    تغذیه مناسب برای زندگی سالم و تندرست کلی ضروری است. یک متخصص تغذیه با ارزیابی رژیم غذایی و ارائه توصیه های شخصی برای شما می تواند در سلامت شما نقش مهمی داشته باشد. براساس اهداف سلامتی یا نیازهای بهداشتی شما، متخصص تغذیه می تواند توصیه هایی را انجام داده و برنامه های غذایی را در کنار هم قرار دهد. متخصصان تغذیه در بسیاری از زمینه ها، از جمله بیمارستان ها ، مدارس، بخش های بهداشتی و اماکن خصوصی فعالیت می کنند. 



:: برچسب‌ها: تغذیه ,
:: بازدید از این مطلب : 483
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

مشکل در ورود به سامانه ltms را بیشتر فراگیرانی که دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را در این سامانه می گذرانند دارند. برخی از این مشکلات که احتمالا شما هم با آنها روبرو بوده اید عبارتند از :

حذف بخش زیادی از ساعات گذرانده شده ضمن خدمت

پر شدن سقف سالیانه

فعال نشدن بخش آزمون پایان دوره ها

عدم نمایش کلاسهای ضمن خدمت

فعال نشدن کلاسهای ضمن خدمت در تاریخ مقرر پس از ثبت نام

عدم نمایش دوره های گذرانده شده

فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان

و ….

این موارد از جملات مشکلات سامانه ضمن خدمت فرهنگیان هستند برای کاربران پیش آمده است. برخی از خطاها مثل عدم نمایش کلاس ها و دوره ها مربوط به خود سامانه است و به زودی رفع می شود. اما برای رفع سایر مشکلات لازم است با کارشناس پشتیبانی تماس بگیرید تا خطا را برای شما رفع کنند. همچنین با توجه به بروزرسانی سامانه ال تی ام اس ، فراگیران در بخش نام کاربری باید کد ملی درج نمایند.

 

https://pasokhbama.com/%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87-ltms/

سامانه ltms.medu.ir سامانه برگزاری در بستر وب و مجازی دوره های خدمت فرهنگیان می باشد. این دوره ها برای کارمندان شاغل در بخش آموزشی وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود. اخیرا با توجه به بروزرسانی های سامانه ال تی ام اس بسیاری از فراگیران برای ورود به سامانه و شرکت در دوره های ضمن خدمت با مشکل مواجه هستند و خطاهای مختلفی را از سامانه دریافت می کنند. اگر شما هم مشکل در ورود به سامانه ltms دارید ، در ادامه با ما همراه باشید تا راهنمای چگونگی رفع این مشکلات را خدمتتان ارائه کنیم.

 

علت مشکل در ورود به سامانه ltms.medu.ir

مشکل در ورود به سامانه ltms را بیشتر فراگیرانی که دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را در این سامانه می گذرانند دارند. برخی از این مشکلات که احتمالا شما هم با آنها روبرو بوده اید عبارتند از :

  1. حذف بخش زیادی از ساعات گذرانده شده ضمن خدمت
  2. پر شدن سقف سالیانه
  3. فعال نشدن بخش آزمون پایان دوره ها
  4. عدم نمایش کلاسهای ضمن خدمت
  5. فعال نشدن کلاسهای ضمن خدمت در تاریخ مقرر پس از ثبت نام
  6. عدم نمایش دوره های گذرانده شده
  7. فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان
  8. و ….

این موارد از جملات مشکلات سامانه ضمن خدمت فرهنگیان هستند برای کاربران پیش آمده است. برخی از خطاها مثل عدم نمایش کلاس ها و دوره ها مربوط به خود سامانه است و به زودی رفع می شود. اما برای رفع سایر مشکلات لازم است با کارشناس پشتیبانی تماس بگیرید تا خطا را برای شما رفع کنند. همچنین با توجه به بروزرسانی سامانه ال تی ام اس ، فراگیران در بخش نام کاربری باید کد ملی درج نمایند.

چطور پیام های حذف شده واتساپ را بخوانیم
کلیک

با توجه به اینکه سایت ضمن خدمت فرهنگیان شماره تماسی تحت عنوان شماره تماس بخش پشتیبانی اعلام نکرده است ، هیج مرکز پشتیبانی تلفنی رسمی که برای سایت ضمن خدمت فرهنگیان باشد ، راه اندازی نشده است. لذا شما فراگیران عزیز می توانید مشکلات خود را از طریق تماس با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تلفنی پاسخ با ما رفع کنید.

نحوه رفع خطای سامانه ltms

با بروزرسانی سامانه LTMS در تاریخ 14 فروردین ماه 1400 ، فراگیران برای ورود به این سامانه باید در بخش نام کاربری کد ملی خود را درج نمایند و رمز عبور نیز همان رمز قبلی است. اکثر مواقع مشکل در ورود به سامانه LTMS به دلیل بروزرسانی و ایجاد تغییرات در سایت است که حداکثر ظرف چند روز آینده برطرف خواهد شد.

البته اگر وارد سامانه شده اید ولی اگر خطای رمز مشاهده می کنید ، لازم است که با کارشناس ضمن خدمت اداره تماس بگیرید تا برای شما رمز جدید ایجاد نماید.

راهنمای ورود به سایت ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان است که تنها مرجع رسمی و قانونی با آدرس اینترنتی ltms.medu.ir می باشد.

مرحله نخست: برای ورود مستقیم به سایت فرهنگیان لینک ورود را انتخاب کنید.

مرحله دوم: بعد از ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، از میان گزینه های موجود، گزینه «فراگیران» را انتخاب کنید.

برای مشاهده لیست دوره های ضمن خدمت، می توانید گزینه فهرست دوره های ضمن خدمت را انتخاب کرده و لیست دوره ها را مشاهده نمایید.

مرحله سوم: برای ورود به هریک از بخش های سامانه ضمن خدمت فرهنگیان نیاز به نام کاربری و رمز عبور خواهید داشت.

نام کاربری و رمز عبور خود را در کادر ورود فراگیران وارد کنید. نام کاربری همان کد ملی است و پس از ورود به پنل کاربری خود در سامانه ضمن خدمت فرهنگیان، می توانید در دوره های مورد نظر خود ثبت نام کنید.

 

 

  • بعد از ورود به سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به آدرس ltms.medu.ir، وارد صفحه زیر می شوید که دارای بخش های مختلفی از جمله آزمون های پرسنل، مدیر دوره، پنل موسسات و … می باشد. برای ثبت نام بر روی گزینه “ثبت نام متقاضیان مدرس” کلیک نمایید.

 

بخش های مختلف سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان دارای بخش های زیر می باشد:

▪︎آزمون ها
▪︎فراگیران
▪︎کارشناسان
▪︎مدیر دوره
▪︎مدیران مدارس
▪︎ورود متقاضیان مدرسی
▪︎مدرس دوره
▪︎پرسنل مدارس غیردولتی
▪︎ثبت نام متقاضیان مدرس
▪︎موسسات دارای مجوز
▪︎پنل موسسات پیشنهادات و انتقادات
▪︎گزارشات مردمی



:: برچسب‌ها: ltms ,
:: بازدید از این مطلب : 772
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

 

هنگامی که متخصص درماتولوژی ضایعه ای را در پوستتان ببیند ممکن است از آن بیوپسی بگیرد. در این حالت یک تکه از پوست آسیب دیده را بر میداد و آن را برای یک متخصص پاتولوژی جهت بررسی علت به وجود آمدنش ارسال می کند. برای برخی شرایط، مانند سرطان پوست، معاینه توسط متخصص پوست تنها راه اطمینان از تشخیص است.

جراحی Mohs

جراح موهز یک دکتر پوست است که برای درمان سرطان پوست تکنیک خاصی به نام جراحی Mohs را انجام می دهد. جراحی Mohs شامل برداشتن تکه های نازک پوست و سپس بررسی هر قسمت با میکروسکوپ است.

جراحی Mohs مزایای زیادی دارد، اما برای همه کسانی که به سرطان پوست مبتلا هستند درمان صحیحی نیست. بهترین دکتر پوست در شهر تهران  قبل از تعیین اینکه بهترین روش درمانی برای هر بیمار چیست، عوامل زیادی را در نظر می گیرد. روش جراحی بستگی به نوع سرطان پوست، گسترش آن به قسمت های دیگر بدن و محل درگیر دارد.

متخصص پوست کودکان

یک دکتر پوست کودکان در زمینه درمان بیماری های کودکان و نوزادان تخصص میگیرد. اگر کودک شما به بیماری، پوست، مو یا ناخن مبتلا شده، بهتر است درمان توسط یک متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

چه دوره تخصصی را یک دکتر پوست میگذراند؟

دوره فلوشیب در جراحی پوست معمولا یک سال است. در این دوره دکتر پوست و مو مهارت‌های بسیاری را در زمینه‌های زیر به دست خواهد آورد:

  • لیپوساکشن چربی‌ها (حذف مقدار کمی چربی در حالی که بیمار هشیار است).
  • لایه‌برداری‌های شیمیایی
  • تزریق پرکننده‌ها و توکسین بوتولینوم
  • جراحی موهس(که مویز تلفظ می‌شود) روشی خاص جهت درمان سرطان پوست است.
  • جراحی ترمیمی: درمان زخم‌های ایجاد شده در اثر عمل جراحی سرطان پوست.
  • اسکلروتراپی (درمان رگ)
  • پیوند موی طبیعی
  • جراحی با لیزر

    شما برای این که بهترین نتیجه را از خدمات پوست و مو بگیرید، باید به یک متخصص پوست خوب مراجعه کنید؛ در ادامه می خواهیم پاسخ یکی از پر تکرار ترین سوالات مخاطبان سایت دکتر نیلفروش زاده را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و فرق متخصص پوست و دکتر پوست را با شما در میان بگذاریم. به طور کلی، یک پزشک برای این که به یک متخصص پوست تبدیل شود، می بایست مراحل مختلفی را بگذراند. این مراحل عبارتند از 7 سال پزشکی عمومی، دوره بورد تخصص پوست و مو، دوره فلوشیپ پوست و مو و دوره های علمی تکمیلی.

    برخی از پزشکان متخصص پوست و مو برای گرفتن مدارک‌ علمی و کسب تجربه در دوره‌ های معتبر داخلی و خارجی شرکت می کنند. مثلا روشی خاص در درمان سرطان و یا کاشت مو با سلولهای بنیادی که جزو جدیدترین متدهای زیبایی و درمانی در تخصص پوست و مو محسوب می شوند. از دیگر مهارت های پزشک متخصص پوست و مو می توان به درمان تخصصی ریزش مو و انجام درمان های جوانسازی پوست صورت به کمک روش هایی از جمله تزریق ژل لب، تزریق بوتاکس و انجام عمل‌ های جراحی زیبایی دیگر مانند لیفت با نخ اشاره کرد.

     

    پروفسور محمدعلی نیلفروش زاده پزشک پوست و مو در تهران، دوره ی فلوشیپ خود را در زمینه ی لیزر-جراحی پوست و پیوند مو در انگلستان سپری کردند و سپس دوره ی تکمیلی فلوشیپ پوست و مو را در کانادا به اتمام رساندند. این ها تنها گوشه ای از فعالیت های علمی و روند تحصیلی استاد نیلفروش زاده می باشد که اکنون با سمت علمی استاد تمام درماتولوژی، رییس مرکز تحقیقات پوست و سلولهای بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند.

    پوست اندامی مهم است. اولین خط دفاعی بدن در برابر بیماری محسوب می شود. حتی از سایر قسمت های بدن محافظت می کند، دمای مناسب بدن را تنظیم و پیام هایی از طریق گیرنده های عصبی در مورد احتمال آسیب یا تحریک اندام ها و سطوح بدن به مغز می فرستد. از سوی دیگر زیبایی و سلامت ما در ابتدا در پوستمان نمایان میشود و اولین علائم پیری را میتوان را بر پوست مشاهده کرد. در این مقاله معیارهای انتخاب یک متخصص خوب را بررسی کردیم.

    متخصص پوست یا درماتولوژیست کیست؟

    متخصص پوست یا درماتولوژیست ، پزشکی است که در زمینه سلامتی پوست، مو و ناخن تخصص دارد. یک متخصص پوست می تواند بیش از 3000 بیماری را شناسایی و درمان کند. از جمله ی این بیماری ها اگزما، پسوریازیس و سرطان پوست است. همچنین متخصص پوست میتواند بیماری های مربوط به مو و ناخن را نیز حل کند. در واقع یک متخصص پوست، با ارائه روش های درمانی متفاوت میتواند به شما کمک کند تا مشکلات پوستی خود را حل کنید.

    دامنه فعالیتی متخصص پوست

    1- لایه برداری شیمیایی

    یکی از شایع ترین خدمات متخصص پوست درمان و بازسازی مشکلات پوستی مانند آکنه و اسکار است، متخصص با استفاده از یک محلول شیمیایی لایه رویی پوست را ترمیم و باسازی میکند. لای برداری شیمیایی یکی از خدمات ارزان پوست است اما با توجه به مواد استفاده شده و خود پزشک قیمت میتواند متفاوت باشد.

    2- تزریقات زیبایی

    تزریق بوتاکس یا چربی یکی از خدمات زیبایی برای رفع اسکار، چین و چروک و یا حتی لاغری است. متخصص خوب از بهترین مواد برای این کار استفاده میکند و درباره مواد مصرفی، مراقبت های پوستی و عارضه های احتمالی به بیمار اطلاعات میدهد.هزینه تزریق چربی به صورت از 5 تا 15 میلیون متفاوت است و هزینه بوتاکس با توجه به موقعیت تزریق از 600 هزارتومان تا 2 میلیون تومان متغیر است.

    3-سرما درمانی (کرایوتراپی)

    سرما درمانی یکی از روش های انجماد برخی مشکلات شایع پوستی مانند زگیل است . در این روش متخصص پوست با نیتروژن مایع سلول های آسیب دیده را درمان میکند. تعرفه مصوب وزارت بهداشت و درمان برای فریز کردن و یا کرایوتراپی هر زگیل تناسلی و یا زگیل پوستی 200 هزار تومان است.

    4- درمابراژن

     درماتولوژیست  میتواند با درمابراسیون به ترمیم بافت زخم، چین و چروک های ظریف و خال کوبی و نواحی بالقوه پیش سرطانی پوست کمک کند. در این روش پزشک با یک برس چرخان لایه پوست را از بین میبرد و کلاژن سازی توسط خود پوست انجام میشود. قیمت هر جلسه میرکودرم آبریژن 50 تا 400 هزارتومان است.

    5- برداشتن ضایعات

    گاهی این عمل برای زیبایی، پیشگیری از انتشار بیماری، جلوگیری از عفونت و یا حتی تشخیص سرطان انجام میشود.

     




:: برچسب‌ها: دکتر پوست ,
:: بازدید از این مطلب : 496
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

همانطور که پیش تر نیز اشاره شد در این روش از طریق دستگاه هایفوتراپی امواجی به سطح پوست ارسال می شوند.  این امواج در دستگاه‌های سونوگرافی موجود هستند.

در هایفوتراپی این امواج به صورت متمرکز به جای خاصی از پوست وارد می‌شود و با آن انرژی وارد می کند. این انرژی باعث تحریک پوست شده و پوست کلاژن سازی کرده در نتیجه سبب سفت شدن چین و چروک های پوست می شود و از بین می‌روند.

استفاده از هایفوتراپی برای درمان تومورهای سرطانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این روش در درمان های زیبایی برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ روی کار آمد.

 

https://pasokheto.ir/tehran/%D9%87%D8%A7%DB%8C%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%BE%DB%8C/

هایفوتراپی برای اولین بار در سال ۲۰۰۹ برای لیفت ابرو تاییدشد.  این دارو اولین بار در ایالات متحده مورد بررسی و تعیین قرار گرفت در سال ۲۰۰۴ از این روش برای از بین بردن چین و چروک ناحیه گردن نیز استفاده کردند.

این روش بسیار جدید است و به همین دلیل در اوایل کار مورد تایید بسیاری از نهادها قرار نمی گرفت اما رفته رفته شواهد زیادی مبنی بر مضر نبودن آن کشف شد و در نتیجه امروزه این روش یکی از روش‌های مرسوم برای از بین بردن چین و چروک صورت است .

تحقیق های زیادی برای دریافتن مضر بودن و یا مفید بودن این روش انجام شد و در نهایت استفاده از آن برای از بین بردن چین و چروک بسیار موثر و ایمن یافته شد. بسیاری از افراد خود را اینگونه درمان کرده و تا مدت ها تاثیرات آن را مشاهده میکنند. این روش مانند لیفتینگ صورت خطر های جانبی زیادی به همراه ندارد.

 روش نوین هایفوتراپی به عنوان یک روش غیر جراحی و مبتنی بر تکنولوژی اولتراسوند برای اصلاح پوست شما عرضه شده است. پیشرفته ترین تکنولوژی قرن حاضر جهت لیفتینگ صورت بدون جراحی است که با تقبل هزینه هایفوتراپی فقط در یک جلسه و با نتایج ماندگار رو به رو می شوید.

هایفوتراپی (High-intensity focused ultrasound) که به اختصار HIFU نامیده می‌شود در گذشته برای درمان تومورهای سرطانی استفاده می‌شد و در سال ۲۰۰۸ اولین کاربردهای آن در صنعت زیبایی گزارش شده است. بعد از آن، هایفو در سال ۲۰۰۹ توسط سازمان غذا و دارو (FDA) برای لیفت ابرو تأیید شد. در نهایت هایفوتراپی در سال ۲۰۱۴ توسط FDA برای بهبود و رفع چین و چروک پوست به تایید رسید.

دستگاه هایفو امواج اولتراسوند را به طور متمرکز به لایه ای از پوست که در زیر لایه سطحی قرار گرفته است وارد می‌کند و باعث تحریک کلاژن سازی می‌شود و همین فرایند منجر به سفت شدن پوست می‌شود. برای توضیح مکانیسم اثر هایفوتراپی لازم است توضیح مختصری درباره لایه‌های پوست بدهیم. میان لایه زیرین پوست (هیپودرم) و ماهیچه راست شکمی، لایه ای به نام SMAS وجود دارد که از جنس بافت نرم است و پوست و عضله را به هم متصل می‌کند.

برای ایجاد این لایه گروهی از الیاف همبندی از پوست به سمت عضلات کشیده می‌شود که با الیافی که از سمت عضله به طرف پوست خارج می‌شوند در هم ادغام می‌شوند در هم آمیختن این الیاف، تشکیل بافت همبندی توری مانندی را می‌دهد به نام لایه SMAS این ارتباط موجب انتقال انقباضات عضلانی می‌شود. توجه به این بافت SMAS نقش کلیدی آن را در درمان‎‌های لیفتینگ مشخص می‌کند.

 

مزایای هایفوتراپی

هایفوتراپی مورد تایید سازمان غذا و داروی امریکا FDA می باشد. با این روش چین و چروک های صورت، گردن و ناحیه دکلته بهبود می یابد تاکنون افراد زیادی از هایفو بهره مند شده اند و ریسک و خطر آن به ندرت گزارش شده است. بدون هیچگونه جراحی می توان طی چند ماه به نتیجه دلخواه رسید. هایفوتراپی باید برای لیفت و جوانسازی پوست به کار گرفته شود.

کاربردهای هایفوتراپی:

  • کاهش چین و چروک ها
  • سفت کردن پوست
  • بالا بردن ابروها و پلک ها
  • بهبود قابلیت ارتجاعی
  • صاف و نرم شدن پوست
  • هایفو تنها برای پوست شل و افتاده به کار نمی رود بلکه از روند پیری جلوگیری می کند و شل شدن پوست را به تعویق می اندازد.

عملکرد 

امواج اولتراسوند با انرژی متمرکز دقیقا لایه زیرین سطح پوست را هدف قرار می دهند. این انرژی باعث گرم شدن سریع بافت می شود. هنگامی که سلول های پوست به دمای مورد نظر رسیدند، آسیب سلولی را تجربه می کنند. این آسیب برخلاف اینکه خطر داشته باشد منجر به تحریک سلول ها برای کلاژن سازی می گردد.

کلاژن پروتئینی است که ساختار پوست را تشکیل می دهد. از آنجایی که امواج اولتراسوند با فرکانس بالا تنها بافت زیر پوست را تحت تاثیر قرار می دهد هیچ مشکلی برای سلول های مجاور ایجاد نمی کند.

استفاده از لیزر قبل از هایفوتراپی

کسانی که بیش از حد دچار شل شدن پوست شده اند قبل از هایفو بهتر است از روش های لیزر درمانی استفاده کنند. سپس با چند جلسه هایفو به نتیجه دلخواه خود خواهند رسید.

آیا هایفوتراپی درد دارد؟

هنگام انجام کار هایفو، فرد احساسی مشابه جرقه های کوچک و گرما دارد. این احساس به هیچ وجه دردناک و غیرقابل تحمل نمی باشد. اگر نگران درد هستید قبل از شروع درمان از بی حسی موضعی استفاده کنید. سپس از ژل اولتراسوند برای ناحیه درمان استفاده می شود. دستگاه هایفو دقیقا بر روی پوست قرار می گیرد.



:: برچسب‌ها: هایفو ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

تاریخ اعلام نتایج آزمون های هماهنگ، ادواری و آنلاین فنی و حرفه ای 1401 با توجه به زمان برگزاری هر آزمون، در پورتال جامع آموزش فنی و حرفه ای کشور منتشر می شود. بنابراین، نتیجه تمام آزمون ها در یک روز اعلام نشده و این امر بستگی به نوع آزمونی دارد که متقاضی در آن شرکت نموده است. بر این اساس پس از گذشت دو هفته از زمان برگزاری آزمون با مراجعه مجدد به سامانه سازمان فنی و حرفه ای می تواند از نتیجه پذیرش خود مطلع شود.

سایت سازمان فنی و حرفه ای کشور از قسمت های مختلفی تشکیل شده که یکی از مهم ترین بخش های آن به ارائه زمان اعلام نتایج انواع آزمون های هماهنگ، ادواری و آنلاین فنی و حرفه ای اختصاص یافته است. در ادامه مقاله قصد داریم نحوه ورود به بخش اعلام نتایج سازمان فنی و حرفه ای ۱۴۰۱ را ارائه داده و زمان دریافت کارنامه هر آزمون را شرح دهیم.

https://pasokhbama.com/%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%81%D9%86%DB%8C-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C/

 

زمان اعلام نتایج آزمون های فنی و حرفه ای ۱۴۰۱

پس از اینکه داوطلب از زمان برگزاری آزمون های فنی و حرفه ای مطلع شد و در آن شرکت نمود می تواند با مراجعه مجدد به سایت سازمان فنی و حرفه ای، تاریخ اعلام نتایج آزمون خود را مشاهده نماید. معمولا بین زمان برگزاری آزمون تا اعلام جواب آن حدود 10 الی 15 روز زمان نیاز است تا فرآیند تصحیح آزمون به درستی سپری شود.

 

در این بخش می توانید نام شهرهایی که نتایج آن ها منتشر شده را مشاهده نمایید . در صورتی که اسم شهر شما نیز جزو لیست بود اطلاعات خواسته شده زیر را تکمیل نموده و بر روی گزینه نمایش نتیجه کلیک کنید .

کارآموزانی که در این آزمون نمره قبولی به دست آورده می توانند برای استعلام گواهینامه فنی و حرفه ای خود اقدامات لازم را به عمل آورند . سایر داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در کلاس های فنی حرفه ای و یادگیری مهارت های خاصی هستند می توانند لیست انواع رشته های آموزشی فنی و حرفه ای را از مقاله زیر مطالعه کرده و با توجه به علایق خود در هر کدام که تمایل دارند ثبت نام نمایند .

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا نیز می توانند هنگام اعلام نتایج به شما کمک کرده تا کارنامه جواب را دریافت نمایید . بدین منظور می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با آن ها در ارتباط باشید .

زمان اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای در زمان برگزاری این آزمون ها و از قبل مشخص شده است و متقاضیان باید در روز تعیین شده به سایت مراجعه و نتایج را دریافت کنند. البته این امکان نیز وجود دارد که در بعضی استانها نتایج دیرتر یا زودتر اعلام شود و به همین دلیل توصیه می شود که مرتب پیگیر اطلاعیه های سایت سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور باشید و به محض انتشار نتایج ، کارنامه خود را دریافت کنید.

نمره قبولی آزمون مرحله اول مهارت های فنی حرفه ای ، 50 از 100 است و مهارت آموزانی که حداقل نمره را کسب کرده باشند ، مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود. نمره قبولی آزمون عملی نیز 70 از 100 است.

تاکنون چند مرحله از آزمون های هماهنگ و ادواری سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور اجرا شده و نتایج نیز اعلام شده است. آزمون های پیش رو ، در تاریخ های زیر برگزار می شوند و نتایج آزمون نیز از قبل تعیین شده است.

 

پس از برگزاری آزمون کتبی و آزمون عملی ، مهارت آموز می تواند نسبت به دریافت کارت مهارت فنی و حرفه ای خود اقدام نماید. استعلام کارت مهارت از طریق سایت portaltvto.com انجام می گیرد و با استفاده از این کارت امکان اشتغال در بسیاری از مراکز فراهم است. در خصوص اعتبار مدرک فنی حرفه ای نیز باید به اطلاعتان برسانیم که در حال حاضر ، معتبر ترین مدرک که مورد تایید بیش از 186 کشور خارجی نیز می باشد ، مدرک سازمان فنی حرفه ای می باشد. پس بعد از دریافت کارت مهارت خود نگرانی از جهت ورود به حرفه و اشتغال نداشته باشید.

راهنمای شرکت در آزمون کتبی آنلاین سازمان فنی و حرفه ای

۱- همراه داشتن کارت ملی و شناسنامه در روز آزمون فنی حرفه ای اجباری میباشد.

۲- باتوجه به محل حوزه امتحانی مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون کتبی سازمان فنی و حرفه ای، حوزه خود را قبل از آزمون شناسایی کنید تا در روز امتحان در وقت مناسب حضور یابید.

۳- تاریخ برگزاری و زمان شروع آزمون فنی حرفه ای را به دقت مورد توجه قرار دهید.

۴- بهتر است از کارت ورود به جلسه، کپی تهیه کرده و نزد خود نگهدارید یا حداقل شماره داوطلبی مندرج در روی کارت را یادداشت کرده و از آن نگهداری نمایید.

۵- در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در کارت ورود به جلسه با مشخصات فردی و اطلاعات درج شده در زمان ثبت نام، با تهیه کپی از کارت و اصلاح نمودن مورد مغایرت آن را تحویل ستاد رفع نقص استان نمایید.

۶- آوردن هر نوع کتاب، جزوه، کاغذ، ماشین حساب، وسیله الکترونیکی اعم از نت بوک، تلفن همراه، پیجر، وسایل الکترونیکی مجهز به دوربین فیلم برداری یا عکس برداری و نظایر آن ممنوع میباشد و همراه داشتن آنها تخلف محسوب میشود.

۷- حضور داوطلبان نیم ساعت قبل از شروع آزمون فنی حرفه ای در محل حوزه امتحانی ضروری است.

۸- رعایت شئونات اخلاقی و اسلامی(حجاب و ...) در روز برگزاری آزمون الزامی می باشد.

۹- به شماره صندلی و شماره داوطلبی درج شده در کارت ورود به جلسه دقت نمایید.



:: برچسب‌ها: رشته فنی و حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

شرایط ورود به دانشگاه افسری بانوان به صورت اختصاصیبرخورداری از معدل لارم برای شرکت در هر یک از رشته های این دانشگاه الزامی می باشد. متقاضیان شرکت کننده نباید هیچ گونه تعهدی به هیچ یک از ارگان ها و یا سازمان های دولتی داشته باشند.دارا بودن شرایط سنی همچون حداقل سن 17 سال و حداکثر 20 سال برای شرکت در این آزمون الزامی می باشد.شرایط جسمانی مورد نیاز همچون دارا بودن قد 160سانتی متر و تناسب بین وزن و قد داوطلبان از الزامات شرکت در مصاحبه می باشد..

دانشگاه افسری بانوان در سال 1378 با هدف تربیت نیروی ماهر و کار آزموده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از میان علاقه مندان خانم ، تاسیس گردید. دانشگاه افسری بانوان در واقع یکی از دانشکده های زیر مجموعه دانشگاه علوم انتظامی امین ( دانشگاه اصلی که زیر نظر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.) می باشد و با عنوان مجتمع آموزش عالی کوثر در حال فعالیت است.

مرتبط : شرایط دانشگاه افسری بانوان بدون کنکور

تحصیل در دانشگاه افسری بانوان با مزیت های بسیاری از جمله استخدام شدن از بدو ورود به دانشگاه ، شروع به کار بلافاصله پس از فارغ التحصیلی ، استفاده رایگان از خدمات رفاهی ، درمانی ، خوابگاه ، تغذیه و پوشاک ، تحصیل شبانه روزی ، دریافت حقوق ماهانه و … همراه می باشد ؛ از این رو متقاضیان بسیاری هم به دلیل علاقه مندی به تحصیل در دانشگاه افسری بانوان و هم بهره مندی از مزایای ارائه شده در این دانشگاه ، تمایل دارند در مجتمع آموزش عالی کوثر تحصیل کنند.

 

https://pasokhbama.com/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%81%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86/

دانشگاه افسری بانوان در چه شهرهایی وجود دارد ؟

با تمامی توضیحاتی که ارائه کردیم ، برای بسیاری از علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه افسری بانوان در سراسر کشور ، این سوال وجود دارد که دانشگاه افسری بانوان در چه شهرهایی وجود دارد ؟

انتخاب بیشتر داوطلبان خانم این است که در شهر محل زندگی خود تحصیل کنند تا ضمن تحصیل کردن در رشته مورد علاقه شان ، نگرانی هایی نیز در جهت مسکن ، رفت و آمد به دانشگاه و هزینه های تحصیل در شهر دیگر را نداشته باشند. به همین دلیل به دنبال پاسخ این سوال می باشند که دانشگاه افسری بانوان در کدام شهرها وجود دارد.

همانطور که پیش تر اشاره کردیم دانشگاه افسری بانوان و یا همان مجتمع آموزش عالی کوثر از دانشکده های دانشگاه علوم انتظامی امین واقع در استان تهران می باشد. در نظر داشته باشید که رشته های ارائه شده در دانشگاه افسری بانوان دارای تعهد خدمت هستند و بهتر است در زمان انتخاب رشته و شرکت در مصاحبه ، اگر در استان دیگری زندگی می کنید ، به این نکته نیز توجه بفرمایید.

دانشگاه افسری بانوان در چه شهرهایی وجود دارد – نحوه پذیرش

هر چند دانشگاه افسری بانوان از میان فارغ التحصیلان دیگر رشته های مرتبط با رشته های ارائه شده در دانشگاه افسری بانوان و ماموریت های پلیسی نیز نیرو جذب می کند ؛ اما پذیرش اصلی در این دانشگاه از طریق کنکور سراسری در زیرگروه های آزمایشی متفاوت کنکور می باشد.

تمام دانشگاه های افسری از جمله دانشگاه افسری سپاه امام حسین ، دانشگاه علوم انتظامی امین ، دانشگاه افسری ارتش امام علی و … فقط از میان داوطلبان آقا دانشجو پذیرش می کنند و تنها دانشگاهی که به دانشجویان خانم اختصاص داده شده است ، دانشگاه کوثر می باشد.

ورود به دانشگاه افسری کوثر تحت شرایطی انجام می گیرد و تمام متقاضیان واجد شرایط لازم نیستند. این دانشگاه شرایط پذیرش دانشجو را به شرح موارد زیر ، اعلام کرده است :

شرایط عمومی دانشگاه افسری بانوان

  • اعتقاد به ولایت فقیه
  • برخورداری از توانمندی های جسمانی و فیزیکی
  • برخورداری از سلامت کامل روانی
  • دارا بودن تابعیت ایرانی
  • مجرد بودن
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم سابقه عضویت در گروه های ضد جمهوری اسلامی ایران
  • عدم هواداری از مخالفین نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم سو پیشینه کیفری
احتمالا این را هم بپسندید  شهرهای دانشگاه افسری بانوان - لیست کامل شهرها

شرایط اختصاصی دانشگاه افسری بانوان

  • دارا بودن حداقل معدل 14 برای پذیرش در رشته های مقطع کاردانی
  • دارا بودن حداقل معدل 16 برای پذیرش در رشته های مقطع کارشناسی
  • دارا بودن حداقل قد 160 سانتی متر
  • دارا بودن حداقل سن 18 سال تمام


:: برچسب‌ها: دانشگاه افسری بانوان ,
:: بازدید از این مطلب : 569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

یکی از دغدغه های مهم داوطلبان دانشگاه های شبانه، نحوه تخصیص خوابگاه به دانشجویان غیربومی است.

این امر در حال حاضر برای دانشگاه های غیرانتفاعی، پیام نور و علمی کاربردی امکانپذیر نبوده و داوطلبان این دانشگاه های نمی توانند درخواستی مبنی بر دریافت خوابگاه از دانشگاه خود داشته باشند.

اما دانشگاه آزاد اسلامی، از مراکزی محسوب می شود که این امکان را برای دانشجویان فراهم آورده تا دز ارای پرداخت مبلغی طبق چارت مشخص شده، اقدام به دریافت خوابگاه نمایند.

باید توجه داشته باشید که به دلیل فراوانی واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور، امکان دریافت خوابگاه برای تمامی داوطلبان فراهم نبوده و این مسئله مربوط به چند واحد از دانشگاه آزاد می شود.

در ادامه به چند مورد از این واحد های دانشگاهی اشاره ای مختصر خواهیم داشت. با ما همراه باشید.

 هزینه خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه هایی همچون پیام نور و علمی کاربردی را بیان میکنیم . و دانشگاه های برتر نیز از خوابگاه های با قدمت بالا برخوردارند که اغلب قدیمی و فرسوده هستند. اما دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر سرای دانشجویی را برای تحصیل بدون دغدغه و با اسکان کم هزینه و قانون مند فراهم کرده است. البته تمام واحد های دانشگاه آزاد خوابگاه دانشجویی ندارند و در حال حاضر برخی از آنها از جمله واحد های مرودشت ، قائم شهر ، بروجرد ، خرم‌ آباد و دانشگاه‌ های آزاد اسلامی از استان‌ های کرمان ، مشهد ، قزوین ، زنجان و … این خدمات را ارائه می دهند و دارای خوابگاه و سرای دانشجویی هستند.

مرتبط بخوانید : هزینه خوابگاه دانشگاه دولتی

با توجه به زیاد بودن تعداد دانشگاه های آزادی که دارای سرای دانشجویی هستند ، شما عزیزان می توانید برای اطلاع از اینکه آیا دانشگاه مد نظر شما خوابگاه دانشجویی دارد یا خیر و هزینه خوابگاه آن دانشگاه چقدر است ، با مشاوران ما در مرکز مشاوره تحصیلی پاسخ با ما تماس بگیرید تا با اطلاعات دقیق کامل راهنمایی شوید.

احتمالا این را هم بپسندید  رشته گرافیک دانشگاه آزاد - راهنمای ثبت نام بدون کنکور رشته گرافیک در دانشگاه آزاد

تعدادی از واحدهای دانشگاه آزاد دارای خوابگاه به شرح زیر هستند :

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان
  • دانشگاه آزاد اسلامی وحد اهواز
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافت

     شیوع بیماری کرونا در کشور از اواخر سال ۹۸ به گونه‌ای فراگیر شد که بسیاری از سازمان‌ها و مراکز دولتی و به خصوص مراکز آموزشی و آموزش عالی را به تعطیلی کشاند و در این دو سال دانشجویان از فضای تحصیلی و آموزش حضوری به دور بودند.

    حالا پس از دو سال دوری از دانشگاه‌ها پیش بینی شده که با واکسیناسیون بخشی از جمعیت دانشجویی و اساتید و کارمندان دانشگاه‌ها از سال تحصیلی بتوانند در محیط دانشگاه حضور پیدا کنند.

    اما بحثی که در حال حاضر مطرح است، این است که شیوع بیماری کرونا نه تنها تعطیلی دانشگاه‌ها را در پی داشت؛ بلکه کسب و کار‌های زیادی را به تعطیلی کشاند و در پی آن نیز، کشور افزایش تورم بیش از صد در صدی را در طی دو سال گذشته تجربه کرد.

    افزایش سرسام آور قیمت مسکن و اجاره بها، افزایش هزینه تردد در سطح شهر‌ها، افزایش نرخ اقلام اساسی و خوراکی در طی دو سال اخیر باعث سخت شدن زندگی در شهر‌های بزرگ به ویژه تهران شده و این افزایش قیمت‌ها و تورم بیش از اندازه باعث هجوم شهرنشینان به اطراف شهر به ویژه تهران شده است.

    اما این افزایش تورم و قیمت‌های نیاز‌های اولیه زندگی، ادامه تحصیل دانشجویان را نیر با چالش مواجه خواهد کرد؛ به ویژه دانشجویانی که مجبور به ادامه تحصیل در شهر دیگر هستند. از سال ۹۸ تاکنون قیمت کالا‌های اساسی، اجاره بهای مسکن و خوابگاه‌های دانشجویی، هزینه تردد در سطح به چند برابر افزایش پیدا کرده است.

    هزینه یک زندگی دانشجویی در شهری مانند تهران چقدر است؟

    دانشجویانی که از طریق شرکت در کنکور سراسری توانستند در دانشگاه های سراسری پذیرفته شوند، علاوه بر امکانات آموزشی، مشمول امکانات رفاهی دانشگاه ها نیز می شوند. یکی از امکانات رفاهی که دانشگاه ها برای دانشجویان در نظر می گیرند، خوابگاه دانشجویی می باشد. دانشجویانی که به هر علت نیاز به اسکان در شهر دیگری برای تحصیل دارند، می توانند با رعایت ضوابط، درخواست تخصیص خوابگاه را به دانشگاه محل تحصیل خود ارائه دهند.

     

    در صورتی که دانشجویان واجد شرایط تخصیص خوابگاه باشند، خوابگاه دانشجویی دانشگاه های دولتی به آنها تعلق می گیرد. برای اجاره خوابگاه دانشجویی، دانشجویان باید مبلغی را به عنوان اجاره بها به دانشگاه محل تحصیل بپردازند. مبلغ اجاره بها با توجه به کیفیت خوابگاه و امکاناتی که در خوابگاه وجود دارد، متفاوت بوده و این مبالغ هر سال توسط صندوق رفاه دانشجویی اعلام می شود.

    هزینه یک زندگی دانشجویی شامل مسکن، هزینه رفت و آمد به دانشگاه، تحصیل و تامین کالا‌های اساسی مانند خوراک و پوشاک و… است. همین هزینه‌ها از سال ۹۸ تاکنون چه تغییراتی پیدا کرده و دانشجو برای حضور مجدد در شهر محل تحصیل خود باید چه میزان برای زندگی اولیه هزینه کند.

    تغییرات اجاره بهای مسکن در محلات مختلف تهران از سال ۹۸ تا ۱۴۰۰

    نرخ اجاره بهای مسکن در تهران و شهر‌های بزرگ بر اساس مصوبه وزارت مسکن و شهرسازی بین ۲۰ تا ۲۵ درصد باید افزایش پیدا کند، اما گزارش میدانی از محلات مختلف شهر تهران نشان می‌دهد که متوسط قیمت اجاره بها تا ۶۶ درصد هم افزایش پیدا کرده است.



:: برچسب‌ها: خوابگاه دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

رینوپلاستی نام دیگر عمل زیبایی بینی می باشد که در طی آن، اندازه، شکل و تقارن تمامی قسمت های بینی اعم از پره ها، نوک و پل تغییر نموده و بینی ظاهر متعادل تری به خود می گیرد. این عمل را می توان به دو روش باز و بسته انجام داد که پزشک بر اساس شرایط بیمار یکی از روش ها را انتخاب می نماید. جراحی زیبایی بینی به افرادی که از اندازه و شکل ظاهری بینی خود ناراضی می باشند کمک می کند تا فرم مطلوب بینی خود را به دست آورند. همچنین با استفاده از جراحی زیبایی بینی می­ توان عملکرد بینی را در مواردی که دچار مشکل و آسیب ­های جدی شده است بهبود بخشید. به طور کلی اهداف جراحی بینی را می توان به صورت زیر خلاصه نمود:

  • کاهش طول بینی
  • رفع برجستگی بینی
  • رفع مشکلات تنفسی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • صاف نمودن بینی های کج
  • باریک نمودن بینی های پهن
  • ایجاد تناسب در بینی هایی که دچار آسیب شده اند.

زنان و مردان از هر سنی می­ توانند به جراحی زیبایی بینی توسط بهترین جراحان بینی کرج اقدام نمایند. این عمل در میان نوجوانان نیز طرفداران بسیاری دارد. البته این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که جراحان زیبایی در هنگام ارزیابی این موضوع که آیا فرد مراجعه کننده برای جراحی از لحاظ سنی شرایط را دارا می باشد یا خیر مراقبت های ویژه ای را انجام می دهند. در حالت کلی می توان گفت که بینی باید به طور کامل رشد کرده باشد و غالبا محدوده ی سنی ۱۴ سال برای دختران و ۱۶ سال برای پسران در نظر گرفته می شود. این نوع جراحی از انواع متفاوتی برخوردار می باشد که از جمله آن ها می توان به جراحی بینی گوشتی، جراحی بینی استخوانی، جراحی بینی قوزدار و… اشاره نمود. 

انواع مدل های بینی

 

  • مدل بینی گوشتی

این نوع بینی یکی از سخت ترین جراحی های رینوپلاستی را به دنبال دارد. ضخامت و چربی پوست در بینی گوشتی بیشتر از سایر انواع بینی است. اصطلاحا گفته می شود در این حالت استخوان غضروف بینی مغلوب و پوست بینی قالب است. این ویژگی بینی گوشتی، کار را برای جراح سخت خواهد کرد. چرا که ضخامت پوست و کمبود بانک غضروفی و بافت استخوانی، مانع از تبعیت پوست از فرم استخوانی غضروفی می شود.

 

  • مدل بینی زینی شکل

در بینی زینی شکل، غضروفی_استخوانی ، یا غضروفی و یا هردوی آن ها به صورت نزدیکتر بوده و پایین تر از خط نیم رخ طبیعی قرار می گیرد. این مدل بینی، یکی از شایع ترین دفورمیتی های بینی می باشد.

از جمله عوامل موثر در ایجاد این نوع دفورمیتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • درگیری سپتوم استخوانی ناشی از وارد شدن ضربه به مرکز صورت
  • درگیری سپتوم غضروفی و برداشتن بیش از حد آن طی عمل سیتوپلاستی
  • بیماری هایی نظیر جزام، سالک و سیفلیس
  • مصرف کوکایین و …

لازم به ذکر است عوامل دیگری از جمله نژاد و یا فرم مادرزادی بینی نیز می تواند در این دسته بندی قرار گیرد.

 

  • مدل بینی با انحراف داخلی

بینی پیچ خورده یعنی بینی حول محور طولی خود پیچیده است. این نوع بینی عموما بر اثر صدمات تروماتیک همچون شکستگی استخوانی و صدمه غضروفی در دوران کودکی و رشد ایجاد می شود. انحراف شدید بینی یکی از اصلی ترین مشکلات اساسی این مدل بینی است که پیش از هر اقدامی باید اصلاح شود.

بینی پیچ خورده، مجموعه ای غضروفی_استخوانی است که همه قسمت ها را درگیر می کند. دلیل اصلی اهمیت اصلاح این انحراف این است که تمامی نواقص خارجی بینی به طور مستقیم با تیغه ی بینی در ارتباط است.

امکان بروز عوارض و نیاز به جراحی مجدد در بینی پیچ خورده بیش از سایر موارد است.

  • مدل بینی استخوانی

در مدل بینی استخوانی، پوست بینی نازک، بافت استخوانی محکم و بانک غضروفی کافی می باشد. در تیغه ی بینی افراد با این مدل بینی اغلب قوز خفیفی دیده می شود. دلیل اقدام به عمل جراحی در این گونه افراد، برداشتن قوز بینی و ایجاد فرم زیباتر می باشد. البته درمان عارضه هایی همچون انحراف تیغه ی بینی، بزرگ شدن شاخک های بینی، پولیپ بینی، شکستگی بینی و … می تواند از جمله دلایل افراد برای انجام عمل رینوپلاستی باشد.

مراحل انجام جراحی بینی

تقریبا همه افراد تمایل دارند قبل از اینکه رینوپلاستی انجام دهند، با روش کار آشنا شوند. عمل بینی طی مراحل زیر انجام خواهد شد:

  1. در ابتدا لازم است برای مشاوره به متخصص مراجعه کنید. عکس‌برداری‌های لازم انجام می‌گیرد تا متخصص دقیقا وضعیت بینی را بررسی نماید. سپس براساس حالت چهره، فرم بینی متناسب با آن را طراحی می‌کند. این مرحله نیاز به تخصص و البته زیباشناسی دارد چون فرم بینی بعد از عمل، زیبایی چهره را متأثر می‌کند.
  2. عمل بینی ممکن است باز یا بسته باشد و این مسأله تحت تأثیر میزان ناهنجاری بینی و شکل آن قرار دارد. در صورتی که بینی مشکل زیادی نداشته باشد، متخصص تصمیم می‌گیرد عمل بسته انجام دهد. اما حتماً این سؤال برای شما پیش آمده است که چگونه به صورت بسته می‌توان بینی را عمل کرد؟ در واقع در این حالت، برش‌ها از درون بینی انجام می‌گیرد در نتیجه در ظاهر، چیزی دیده نمی‌شود. اما در عمل باز، برش‌ها از بیرون اعمال می‌گردد تا پوست روی استخوان برداشته شود. در این زمان دکتر به راحتی می‌تواند عمل را روی غضروف و استخوان انجام دهد.
  3. هر گونه تغییری که باید در استخوان و غضروف بینی صورت گیرد، آغاز می‌گردد. البته لازم است بدانید گا‌هاً برای رسیدن به فرم‌ ایده‌آل بینی، متخصص تصمیم می‌گیرد پیوند غضروف انجام دهد. این غضروف از قسمت میانی بینی و یا حتی از غضروف گوش به دست می‌آید. تغییرات باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر زیبایی، در تنفس فرد خللی ایجاد نکند.
  4. بعد از اتمام کار، باید بخیه و پانسمان بینی انجام شود. این مرحله نیز به مهارت زیاد نیاز دارد. بخیه‌ها باید به گونه‌ای باشند که منجر به کلوئید نشوند.


:: بازدید از این مطلب : 690
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

سئو چیست؟ این سوال احتمالا برای بسیاری از افرادی که برای اولین بار با کلمه سئو مواجه شده‌اند پیش آمده است. سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization است و به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می‌باشد. تعریف سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو عبارتست از: «مجموعه اقدامات و فرایندهایی که در آن رتبه کل سایت یا یک صفحه از وبسایت برای یک یا چند کلیدواژه بهبود پیدا می‌کند و این افزایش رتبه منجر به افزایش ترافیک ورودی از موتورهای جستجوی می‌شود.»

رتبه بهتر صفحات وبسایت کسب و کار در نتایج جستجو‌ی گوگل منجر به افزایش بازدید وبسایت و افزایش آگاهی از برند خواهد شد که جلب توجه بیشتر مشتریان بالقوه و افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت. در نقطه مقابل اگر وب سایت شما برای جستجوی عبارات مرتبط در صفحه یک نتایج جستجوی گوگل نشان داده نشود، تعداد زیادی از مشتریانتان را از دست خواهید داد.

تاریخچه سئو به دهه ۹۰ میلادی و ظهور موتورهای جستجو برمی‌گردد. امروزه سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو به عنوان یک استراتژی بازاریابی موثر و صنعت رو به گسترش شناخته می‌شود. با همه گیری ویروس کرونا و افزایش تمایل مردم به انجام خرید اینترنتی اهمیت سرمایه گذاری روی سئو سایت بیشتر شد. اصطلاحاتی مثل سئو کردن سایت، بهبود سئو، افزایش سئو سایت و سئوسازی عباراتی هستند که کاربران فارسی زبان برای جستجو درباره سئو استفاده می‌کنند. در صورتی که بدنبال درک کاملی از مفهوم سئو، اهمیت سئو و کسب اطلاعات تکمیلی از جنبه‌های مختلف سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. این مقاله یک راهنمای بسیار جامع است و با مطالعه کامل این راهنما بیش از ۸۰ درصد از مهمترین نکات برای بهینه سازی سایت و افزایش رتبه گوگل خود را فراخواهید گرفت.

الگوریتم های جدید گوگل به ویژه الگوریتم RankBrain تلاش میکنند تا رفتار کاربران هنگام جستجو را آنالیز کرده و متناسب با همان رتبه بندی نتایج را بهینه کنند. بهترین شرکت سئو این کار را انجام میدهد، هر زمان کاربر عبارتی را در گوگل جستجو میکند و یک یا چند نتیجه موجود در پیشنهادات گوگل را انتخاب خواهد کرد. گوگل به انتخاب کاربران توجه زیادی خواهد کرد. بعنوان مثال اگر یک سایت در رتبه پایینی از نتایج گوگل باشد ولی کاربران زیادی بر روی آن کلیک کنند گوگل جایگاه این سایت را بهبود خواهد داد.

علاوه براین زمان حضور کاربران در یک سایت تا جستجوی دوباره در گوگل اهمیت ویژه ای خواهد داشت. از زمانیکه کاربر وارد سایت شما میشود تا زمانیکه مجدد همان عبارت یا عبارتی مشابه با آن را در گوگل جستجو میکند Dwell Time  نامیده میشود. اگر دوست دارید بدانید تاثیر رفتار کاربران بر سئو چیست پیشنهاد میکنیم مقاله RankBrain چیست را مطالعه کنید.

اهمیت سئو در چیست

اکثر کاربران اینترنتی صفحات مورد نظر خود را از موتورهای جستجوی اصلی مانند گوگل، بینگ و یاهو پیدا میکنند. از این‌رو سئو مناسب کلید شما برای رسیدن به بازدید بیشتر است. علاوه براین موتورهای جستجو همان چیزی را در اختیار کاربران قرار میدهند که آنها بدنبالش هستند، به همین دلیل در مقایسه با تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت و این امر نشان میدهد که ارزش سئو چیست و چرا باید به آن توجه کرد.

 کلمات جستجو شده توسط کاربران در موتورهای جستجو اهمیت بالایی دارند، تجربه نشان داده است که جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل میتواند موفقیت هر شرکتی را تضمین کند. بازدید بدست آمده از روش های سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و در دراز مدت هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

سئو چیست؟ این سوال احتمالا برای بسیاری از افرادی که برای اولین بار با کلمه سئو مواجه شده‌اند پیش آمده است. سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization است و به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می‌باشد. تعریف سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو عبارتست از: «مجموعه اقدامات و فرایندهایی که در آن رتبه کل سایت یا یک صفحه از وبسایت برای یک یا چند کلیدواژه بهبود پیدا می‌کند و این افزایش رتبه منجر به افزایش ترافیک ورودی از موتورهای جستجوی می‌شود.»

رتبه بهتر صفحات وبسایت کسب و کار در نتایج جستجو‌ی گوگل منجر به افزایش بازدید وبسایت و افزایش آگاهی از برند خواهد شد که جلب توجه بیشتر مشتریان بالقوه و افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت. در نقطه مقابل اگر وب سایت شما برای جستجوی عبارات مرتبط در صفحه یک نتایج جستجوی گوگل نشان داده نشود، تعداد زیادی از مشتریانتان را از دست خواهید داد.

تاریخچه سئو به دهه ۹۰ میلادی و ظهور موتورهای جستجو برمی‌گردد. امروزه سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو به عنوان یک استراتژی بازاریابی موثر و صنعت رو به گسترش شناخته می‌شود. با همه گیری ویروس کرونا و افزایش تمایل مردم به انجام خرید اینترنتی اهمیت سرمایه گذاری روی سئو سایت بیشتر شد. اصطلاحاتی مثل سئو کردن سایت، بهبود سئو، افزایش سئو سایت و سئوسازی عباراتی هستند که کاربران فارسی زبان برای جستجو درباره سئو استفاده می‌کنند. در صورتی که بدنبال درک کاملی از مفهوم سئو، اهمیت سئو و کسب اطلاعات تکمیلی از جنبه‌های مختلف سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. این مقاله یک راهنمای بسیار جامع است و با مطالعه کامل این راهنما بیش از ۸۰ درصد از مهمترین نکات برای بهینه سازی سایت و افزایش رتبه گوگل خود را فراخواهید گرفت.



:: برچسب‌ها: سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

درصد و رتبه قبولی پرستاری سراسری 1401 »    رشته پرستاری از زیرمجموعه های کنکور تجربی در انتخاب رشته کنکور سراسری است . طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، پذیرش در رشته پرستاری در دانشگاه های دولتی روزانه ، ظرفیت مازاد و پردیس خودگردان صورت می گیرد . دانشگاه های سراسری معروف که در دوره روزانه در رشته پرستاری پذیرش دانشجو دارند شامل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی , علوم پزشکی تهران , علوم پزشکی ایران , علوم پزشکی اصفهان , علوم پزشکی تبریز , علوم پزشکی شیراز , علوم پزشکی البرز - کرج , علوم پزشکی اردبیل و ... می باشند .درصد و رتبه قبولی پرستاری سراسری 1401

درصد و رتبه قبولی پرستاری سراسری 1401 »   به کلیه داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در انتخاب رشته تجربی هستند توصیه می شود که دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 99 را مطالعه نمایند تا لیست رشته ها و دانشگاه هایی که در انتخاب رشته 99 دانشگاه های سراسری پذیرش دارند را مشاهده کنند .

درصد و رتبه قبولی پرستاری سراسری 1401 »     و همچنین آخرین رتبه قبولی پرستاری دانشگاه آزاد را به شما خواهیم گفت.امروزه بخاطر وجود بهیار و کمک بهیار ها دیگه پرستارا درگیر تمام کارهای بیمار مثل نظافت ، دستشویی تعویض لباس و …. نیستن ، امروزه پرستار وظایفی مشخص داره و اون اجرای دستورات پزشکی شامل ، تعیین تغذیه بیماران ، تزریقات ، انجام به موقع دستورات دارویی و آماده سازی قبل و بعد عمل و …

درصد و رتبه قبولی پرستاری سراسری 1401 »    شاید بشه گفت یک پرستار نقش مکمل پزشک رو داره ، پس از یک طرف با بهتر شدن وضعیت شغل پرستاری مواجه هستیم و از طرفی دیگر میزان درخواست این شغل و بهتر شدن بازار کاری و قرار دادهایی با اعتبار و مبلغ بالا باعث شده این شغل جایگاه ویژه ای در بین مردم داشته باشه.

این جایگاه ویژه حتی خودشو در بین کنکوری ها هم بخوبی مشخص کرده چرا که بیشتر کنکوری ها بعد رشته های پزشکی آرزوی قبولی از پرستاری رو در سر دارن.

خب ولی همه چی به اینجا ختم نمیشه چرا که برای رسیدن به این رشته خوب اونم تو دانشگاه خوب نیازه که شما به درصد های خوبی هم دست پیدا کنید.

رشته پرستاری در مقایسه با سایر رشته های پیراپزشکی مثل مامایی ، اتاق عمل ، هوشبری و … ظرفیت پذیرش بیشتری در دانشگاه آزاد دارد و دلیل این موضوع بیشتر بودن تعداد متقاضیان نیز هست. با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش رشته پرستاری زیاد است در نتیجه تعدادی بیشتری از داوطلبان احتمال قبولی دارند و رتبه های بالاتر نیز امکان قبولی و ورود به این رشته محل را دارند.

مرتبط بخوانید : اخرین رتبه قبولی پرستاری منطقه 2

در جدول زیر تعدادی از آخرین رتبه قبولی های پذیرفته شدگان سال گذشته را جمع آوری کرده ایم و همانطور که در ابتدا نیز گفته شد ، پذیرش در دانشگاه آزاد بر اساس رتبه کشوری است.

در مجموع رشته پرستاری را می توان به عنوان یکی از حیطه های ارائه دهنده خدمات مرتبط با سلامت افراد جامعه به شمار آورد. در حقیقت، دانش آموختگان این رشته دانشگاهی قادر به ارائه کلیه خدمات مشاوره ای، حمایتی، پیشگیری از انواع بیماری ها، آموزشی، مدیریتی، مراقبت های توانبخشی و درمانی و خدمات بهداشتی به مردم جامعه هستند.

در مورد تاریخچه این علم در ایران باید بگوییم که در سال 1893 میلادی برای نخستین بار در بیمارستانی در تهران به نام “پوز بتوین آمریکائیان”، آموزش و تربیت پرستاران آغاز شد تا اینکه در سال های بعد یعنی در سال 1936 پرستاری در قالب یک رشته دانشگاهی در ایران مطرح و به لیست رشته های دانشگاه هایی همچون تبریز، تهران و ارومیه اضافه گردید.

در حال حاضر این رشته در تعداد زیادی از مؤسسات آموزش عالی ایران تدریس می گردد. باید بدانید که کلیه علاقه مندان به داشتن تحصیلات بالاتر در رشته پرستاری امکان طی مدارج عالی را تا مقطع دکترای این رشته دارند. حتی برای تحصیل در مقطع پزشکی هم میتوانید از طریق پزشکی بدون کنکور وارد دانشگاه شوید و تحصیل کنید.

تحلیل آینده شغلی و بازار کار رشته پرستاری

خوشبختانه رشته پرستاری از بازار کار خوبی در ایران برخوردار بوده و امکان جذب فارغ التحصیلان این رشته به مراکز درمانی، درمانگاه ها و بیمارستان ها بالاست. علاوه بر مراکز ذکر شده، پرستاران می توانند در دانشگاه ها، مؤسسات ارائه دهنده خدمات مربوط به پرستاری، مراکز آموزشی و تحقیقاتی استخدام شوند. البته در اینجا تنها به ذکر مواردی از زمینه کاری پرستاران اشاره شد. دامنه فعالیت یک پرستار بسیار گسترده تر از آن چیزی است که بتوان تصورش را کرد. از همین روست که شاهد ایجاد گرایش های مختلفی از این رشته همانند پرستاری فضا، پرستاری سلامت، پرستاری پرواز و پرستاری نظامی در دانشگاه ها هستیم.

 

http://iwl.ir/dal/%D9%85%D8%B9%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-55052.aspx

برای آگاهی از موقعیت های شغلی، بازار کار و امکان تحصیل خارج از کشور رشته پرستاری ، می توانید با مشاوران  تماس بگیرید.

بررسی و ارزیابی کارنامه های داوطلبان سال گذشته رشته پرستاری دانشگاه آزاد

ارزیابی کارنامه های داوطلبان سال های قبل به منظور داشتن انتخاب رشته ای بی عیب و نقص اهمیت بالایی دارد. از این رو، در این بخش از نوشته به بررسی کارنامه پرستاری دانشگاه آزاد برای شما دوستان گرامی می پردازیم.

کارنامه و رتبه قبولی رشته پرستاری دانشگاه آزاد در سال های گذشته

نام دانشگاه حداقل رتبه کشوری
دورود 187830
ایرانشهر 140238
شهر بابک 120159
زرند 118087
خلخال 109927
مسجدسلیمان 109926
بهبهان 103668
گچساران 103529
کلیبر 101546
زاهدان 97121
قاینات 92731

آخرین رتبه قبولی پرستاری دانشگاه آزاد 

دانشگاه محل قبولی

شهر داوطلب رتبه کشوری

سهمیه داوطلب

دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

تهران 36864

عادی

دانشگاه آزاد واحد کرج

قم 37638

عادی

دانشگاه آزاد واحد علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

تبریز 40572

ایثارگران

دانشگاه آزاد واحد تبریز

تبریز 40429

عادی

دانشگاه آزاد واحد مشهد

خراسان جنوبی 43833

عادی

دانشگاه آزاد واحد تاکستان

تهران 47264

عادی

دانشگاه آزاد واحد بابل

کرمان 48457

عادی

دانشگاه آزاد واحد ساری

خراسان رضوی 58716

ایثارگران

دانشگاه آزاد واحد کاشان

بوشهر 60733

عادی

دانشگاه آزاد واحد یزد

گیلان 64748

عادی

دانشگاه آزاد واحد آباده

سیستان و بلوچستان 6486

عادی



:: برچسب‌ها: پرستاری ,
:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

هر ساله با توجه اعلام نیاز وزارت آموزش و پرورش هر یک از استان ها ممکن است که رشته های شغلی ارائه شده هر شهر و همچنین نوع رشته های دبیری و فرهنگی ارائه شده و ظرفیت های مورد پذیرش متفاوت باشد. لیست شهرهای مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش هر ساله از سوی سازمان سنجش اعلام می شود.

متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1401 باید با اطلاع از استان ها و شهرهای متقاضی جذب دبیران سال جاری و همچنین بررسی رشته های شغلی دبیری ارائه شده در هر شهر همزمان با تکمیل ثبت نام خود شغل محل مورد نظر خود را نیز انتخاب کنند.

لذا به منظور آگاه سازی هر چه بیشتر داوطلبان متقاضی استخدام رشته های شغلی فرهنگیان سال جاری در ادامه این مقاله لیست شهرهای مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۱ و همچنین ظرفیت های ارائه شده رشته های شغلی هر یک از این شهرها و استان های کشور را ارائه داده ایم.

 

شهرهای مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش ۱۴۰۱

هر ساله استخدام آموزش و پرورش زیر نظر سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین وزارت آموزش و پرورش و توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود. آموزش و پرورش هر استان با بررسی نیازهای شهرهای تابعه رشته های شغلی دبیری و فرهنگی مورد نیاز خود را به وزارت آموزش و پرورش کشور اعلام می کند.شهرهای  مورد نیاز استخدام آموزش وپرورش را بیان میکنیم.

 

در مرحله بعد لیست استان ها و شهرهای مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی این وزارتخانه به سازمان اداری و استخدامی اعلام می شود. در نهایت دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون با اتمام هماهنگی های لازم صادر شده و برای آغاز ثبت نام از سوی سازمان سنجش منتشر می شود.

رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش

آزمون استخدامی در تمام رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش در مقطع کارشناسی تا ارشد، هر ساله برگزار می شود و هزاران نفر گزینش می شوند.

دو روش جهت استخدام در آموزش و پرورش وجود دارد.

۱) شرکت در آزمون استخدامی
۲) پذیرش از طریق آزمون سراسری توسط سازمان سنجش

هر ساله در طی برگزاری آزمون رشته های استخدامی آموزش و پرورش، هزاران نفر گزینش می شوند. گزینش نهایی، مشروط به طی کردن موفق آزمون جامع دوره یک ساله مهارت اندوزی و انجام مصاحبه و معاینات پزشکی است.

 

هر ساله طبق اعلام نیاز وزارت آموزش و پرورش ، هر یک از استان ها برای رشته های شغلی آموزش و پرورش هر شهر خود ظرفیت های پذیرش متفاوتی را در نظر می گیرند. پس از بررسی نهایی سازمان اموزش و پرورش هر استان از میزان ظرفیت پذیرش شهر ها ، لیست شهر های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش در اختیار سازمان سنجش قرار می گیرد و به صورت دفترچه به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

احتمالا این را هم بپسندید  دبیری هنر - راهنمای انتخاب و قبولی رشته دبیری هنر و بازار کار آن

متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1401 باید با دانلود این دفترچه از لیست استان ها و شهر های مورد نیاز اطلاع یابند و با بررسی رشته های شغلی تربیت معلم و دبیری ، همزمان با تکمیل فرم ثبت نام شغل مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

 

  • آذربایجان شرقی
  • خراسان رضوی
  • کرمان
  • آذربایجان غربی
  • خراسان شمالی
  • کرمانشاه
  • اردبیل
  • خوزستان
  • کهگیلویه و بویراحمد
  • اصفهان
  • زنجان
  • گلستان
  • البرز
  • سمنان


:: برچسب‌ها: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ,
:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

لیزر موهای زائد مدت‌هاست که در نقاط مختلف دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع منشأ آغاز استفاده از این روش به اواسط دهه 90 میلادی باز می‌گردد. از آن زمان تاکنون، شهرت و محبوبیت لیزر درمانی به‌طور مرتب در حال افزایش بوده و با استقبال خوب و زیاد عموم مردم رو به رو شده است.
طبق گفته جامعه جراحی زیبایی آمریکا، لیزر موهای زائد سومین روش زیبایی بسیار پر طرفدار در کشور آمریکا بود که در سال 2012 افراد بسیاری به آن جذب شدند. آمارها نشان می‌دهند که در حدود 1.2 میلیون نفر آمریکایی در سال 2012 از لیزر موهای زائد استفاده کرده‌اند.

 

موی زائد چیست؟

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنم که به هر مویی در بدن، موی زائد نمی گویند. بعضی از افراد به طور طبیعی بدن شان پرمو است و این مساله به صورت ژنتیکی در آنها دیده می شود. به طور کلی رشد موی بیش از حد در خانم ها مطلوب و خوشایند نیست و برای آنها مشکل ساز می شود. موی زائد به موهای ضخیم و تیره ای می گویند که در خط میانی بدن مثل صورت، چانه، گلو، سینه و دور ناف دیده می شوند. در واقع موهای زائد با موهای سراسر بدن فرق می کند و رشد بیش از حد آنها موجب مشکل و ناراحتی در خانم ها می شود. و در بهترین مرکز لیزر در شهر تهران انجام میگردد.

دلیل رشد موهای زائد زنان چیست؟

تئوری های زیادی در رابطه با رویش موهای زائد زنان وجود دارد که عبارتند از:

• می تواند نشانگر آمادگی بیلوژیکی بدن برای تولید مثل باشد.
• باعث نگهداری فرومون ها می شود؛ که در نهایت موجب جذب همسرتان برای رابطه می گردد.
• محافظت از ناحیه تناسلی در مقابل اصطکاک در زمان فعالیت و رابطه جنسی
• باعث نگه داشتن دمای بهینه ناحیه رشد موهای زائد در هوای بسیار گرم یا سرد می شود.

 اگر در انجام  لیزر، اقدامات احتیاطی و تنظیمات صحیح دستگاه استفاده شود ، لیزر موهای زائد نیز کمترین آسیب را به نسبت روش های دیگر رفع موهای زائد به پوست وارد می کند. (در حالی که در روش های دیگر موها به صورت موقت حذف می شوند و استرس و فشار مکرری را به منطقه پوستی تحویل می دهند که ایده آل نمی باشد).

همانطور که در طول مشاوره قبل از لیزر برای شما توضیح داده می شود (این مشاوره گام مهمی است که همیشه قبل از انجام لیزر موهای زائد توصیه می شود!) ، این روش با استفاده از نوع خاصی از لیزر که رنگدانه یا رنگ تیره مو را هدف قرار می دهد کار می کند، سپس فولیکول های مو را تخریب و به خوبی از بین می برد.

همچنان که لیزر رنگدانه را هدف قرار می دهد ، انرژی نور به گرما تبدیل می شود و این گرما به طور انفرادی به سلولها و فولیکول مو که باعث رشد مو می شود می تابد و در نهایت این گرما باعث حذف موهای زائد شما می گردد. این سلول ها بسیار نزدیک سلول های رنگدانه موجود در موها هستند و باعث ریزش موها بدون بازگشت می شوند. به دلیل اینکه لیزر رنگدانه را هدف قرار می دهد ، بهترین کاندیداها برای لیزر موهای زائد موفقیت آمیز ، افرادی  با موهای تیره و پوست روشن تر هستند.

عوارض لیزر موی بدن چیست؟

 به نقل از سایت پاسخ تو : به طور کلی بهتر است قبل از لیزر درمانی، از عوارض لیزر موی بدن آگاه بود. البته به این نکته باید توجه شود که عوارض بوجود آمده معمولا جزئی می باشند و با گذشت زمانی کوتاه از بین خواهند رفت. در صورتی که شخصی در دراز مدت عوارض لیزر موی بدن را تجربه کند، بهتر است با پزشک متخصص راجع به این موضوع مشورت کند. از جمله این عوارض عبارت است از:

  • عوض شدن رنگ پوست

یکی از عوارض لیزر موی بدن، تغییر رنگ پوست در ناحیه که بر روی آن لیزر درمانی انجام شده است، می باشد. این عوض شدن رنگ، برای تیپ ها پوستی مختلف، متفاوت می باشد. یعنی افرادی که دارای پوست روشن تری می باشند، پس از لیزر درمانی، ممکن است ناحیه مورد نظر تیره تر شود. در مقابل افرادی که دارای رنگ پوست تیره ای می باشند، یکی از عوارض لیزر موی بدن، روشن تر شدن پوست در قسمت مورد نظر می باشد.

  • آسیب رسیدن به اجزا صورت

از دیگر عوارض لیزر موی بدن در قسمت صورت، آسیب دیدگی چشم می باشد. به دلیل اینکه دستگاه های لیزر از پرتوهای بسیار قوی استفاده می کنند، هنگام لیزر صورت، بر روی چشم عینک های مخصوص محافظتی قرار می دهند تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنند.

  • التهاب و قرمز شدن پوست

طرز کار لیزر به این گونه می باشد که فولیکول های مو را هدف قرار می دهند و باعث تضعیف شدن آن ها می شود. یکی از عوارض لیزر موی بدن ورم کردن و سرخی پوست می باشد که دلیل آن واکنش طبیعی بدن به از بین رفتن فولیکول ها می باشد. البته این موارد طبیعی می باشد و بعد از گذشت مدتی کوتاه از بین می رود.

  • خطر سوختگی پوست

در شرایطی که اگر لیزر موهای زائد به درستی انجام نشود، باعث بوجود آمدن مشکلاتی نظیر سوختگی و حتی تاول زدن پوست می شود. برای اینکه از بوجود آمدن چنین مشکلاتی جلوگیری شود، پزشک باید ابتدا با استفاده از دستگاه های مخصوص، صورت شخص را خنک و نرم کند. بعضی ها از روش ترموتراپی استفاده می کنند و با بخار دادن به صورت، اقدام به انجام این کار می کنند.



:: برچسب‌ها: لیزر موی زائد ,
:: بازدید از این مطلب : 609
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

زمانی که در حال مطالعه این مطلب هستید به احتمال زیاد سوالات و دغدغه‌های بسیار زیاد و متفاوتی در ذهن شما وجود دارد و به موضوعاتی مانند مشاغل رشته ریاضی فیزیک، آینده شغلی رشته ریاضی فیزیک، رشته‌ های پردرآمد ریاضی فیزیک و … فکر می‌کنید.

از طرفی اطرافیان، معلمان و دوستانتان سلایق خودشان را به شما تحمیل می‌کنند و از فواید رشته‌های تجربی یا ریاضی به شما می‌گویند و شغل های رشته ریاضی فیزیک یا تجربی را با آب و تاب برای شما تعریف می‌کنند و از طرف دیگر احتمالا شما هم نمی‌دانید که علایق شما چیست و دوست دارید که در نهایت چه کار کنید.

https://fa.ims.ir/

چیزی که معمولا در مورد شغل های ریاضی فیزیک می‌شنوید این است که برای ورود به رشته ریاضی هم باید یک سری پیش‌نیازها مانند علاقه به کار با اعداد و فرمول‌ها، توانایی تجسم ذهنی بالا و علاقه به درس‌های معمول این رشته مانند ریاضی و فیزیک را داشته باشید.

اما جدای از این‌که رشته ریاضی برای چه کسانی مناسب است آیا واقعا همه چیز به همینجا ختم می‌شود؟ آیا برای انتخاب رشته و ورود به مشاغل مربوط به رشته ریاضی و دیگر رشته‌ها تنها دانستن همین نکات سطحی کفایت می‌کند؟

در این پست می‌خواهیم از تجربه‌ای دست اول از تحصیل در رشته ریاضی و پس از آن رشته‌های مهندسی و بازار کار رشته ریاضی فیزیک حرف بزنیم. این متن با همکاری دو فارغ التحصیل از دانشگاه‌های شریف و امیرکبیر نوشته شده. با ما همراه باشید.

:: برچسب‌ها: ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 995

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

از طریق تماس با شماره تلفن پشتیبانی سایت همگام، میتوانید برای کسب راهنمایی جهت استفاده از امکانات سایت همگام اقدام نمایید. سامانه همگام یک پورتال جامع مدارس کشور با هدف ارتقای سطح دسترسی به تجهیزات و فناوری ‌های نوین آموزشی و تربیتی در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و یکپارچه سازی کلیه سامانه های مرتبط می‌باشد.

  • hamgam.medu.ir سایت همگام
  • راهنمای سایت همگام مدارس hamgam.medu.ir
  • سایت همگام هدایت تحصیلی
  • سایت اعلام نتایج هدایت تحصیلی hamgam.medu.ir

 

برای دریافت راهنمایی و پشتیبانی سایت همگام مدارس از روش های زیر اقدام نمایید:

  • تماس با سامانه همگام

    در این مقاله آموزشی، به سوالات متداول سامانه پادا پاسخ داده ایم. باتوجه به آنکه سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان - پادا به تازگی راه اندازی شده است، ممکن است کاربران هنگام استفاده از سامانه پادا، با سوالاتی روبرو باشند که در ادامه به سوالات احتمالی کاربران پادا پاسخ داده ایم. با ما همراه باشید. و شماره  تماس پشتیبانی سامانه پادا  را بیان میکنیم تا به عنوان سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان راه اندازی شده است که دانش آموزان با نام کاربری و رمز خود وارد این سامانه خواهند شد.

  • سر فصل ها [نمایش]

    راهنما پادا

    در ادامه به تعدادی از سوالات متداول سامانه پادا پاسخ داده ایم. کاربران برای ورود به سامانه پادا و مشاهده کارنامه باید دارای نام کاربری و رمزعبور باشند.

    نشانی سامانه پادا چیست ؟

    کاربران برای ورود به سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان ( پادا ) باید به نشانی اینترنتی pada.medu.ir مراجعه نمایند.

    اطلاعات لازم برای ورود به سامانه پادا چیست ؟

    همکاران و دانش آموزان برای ورود به سامانه پادا ، باید دارای نام کاربری و رمزعبور باشند.

    نام کاربری در سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان چیست ؟

    یکی از سوالات متداول سامانه پادا این است که، نام کاربری برای ورود به سامانه چیست؟ نام کاربری همان کد ملی دانش آموزان می باشد.

    رمزعبور پادا را از کجا دریافت کنیم ؟

    دانش آموزان و اولیای محترم ، رمز سامانه پادا pada.medu.ir را از مدرسه خود تحویل خواهند گرفت.

    تغییر رمزعبور سامانه پادا

    تمامی کاربران پس از ورود به سامانه پادا، باید کلمه عبور خود را تغییر دهند. برای تعیین رمز جدید در سامانه پادا لازم است از حروف کوچک، حروف بزرگ و اعداد استفاده نمایید. برای تعیین رمز عبور در سامانه پادا ( سامانه پرونده الکترونیکی دانش آموزان) از کاراکتر ها استفاده نکنید. بلافاصله پس از ورود به سامانه پادا pada.medu.ir نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام نمایید. برای تغییر رمز عبور و تعیین رمز جدید، حتما صفحه کلید خود را انگلیسی کنید.

     

    راهنمای ورود به سامانه پادا دانش آموزی

    tik  ابتدا وارد سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir شوید .

    tik کد ملی دانش آموز را وارد کنید

    tik  کلمه عبور sida را وارد کنید

    tik  کد امنیتی درج شده را وارد کنید

    tik  روی ورود کاربران کلیک کنید


    سامانه سیدا

    مراحل وارد کردن نمرات در سامانه سیدا :

    tik  ابتدا ورا د سامانه سیدا به نشانی sida.medu.ir  شوید

    tik  کلیک بر عملیات ضمن سال

    tik   لیست کلاس و ورود نتایج را انتخاب کنید

    tik  ورود نتایج از طریق کلاس

    tik  پایه خود را انتخاب کنید

    tik  درس خود را وارد کنید

    tik  نوبت تحصیلی خود را وارد کنید

    tik   روی گزینه  نمره مستمر و سپس پایانی( کادر آبی) کلیک کنید

    tik   نمرات  را وارد کنید

    tik   نمرات را ثبت کنید


    نحوه ورود به سامانه ثبت نمرات دانش آموزی سیدا

    واارد سامانه سیدا به نشانی sida.medu.ir شوید 

    رمز عبور و نام کاربری خود ار وارد کنید


    سامانه سیدا دانش آموزی 

      222222 1  عملیات اولیه

    222222 1   عملیات ضمن سال

    222222 1   عملیات جانبی

    222222 1   مدیریت کاربران



:: برچسب‌ها: پادا ,
:: بازدید از این مطلب : 559
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

داوطلبان پس از ثبت نام در کنکور سراسری، در صورتی که تمامی مراحل ثبت نام را با موفقیت گذرانده باشند، یک شماره پرونده  (8 رقمی) و کد پیگیری (16 رقمی) دریافت می کنند. داوطلبان کنکور سراسری برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و مشاهده نتایج آزمون سراسری باید شماره پرونده و کد پیگیری خود را به همراه داشته باشند. در صورتی که شماره پرونده خود را فراموش کرده اید، برای بازیابی شماره پرونده کنکور سراسری باید به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش مراجعه کرده و شماره پرونده و داوطلبی خود را مشاهده و دریافت نمایید.

فراموشی شماره پرونده کنکور سراسری

در صورت فراموشی شماره پرونده کنکور ، باید درخواست خود را مبنی بر فراموشی اطلاعات کنکور در سامانه سیستم پاسخگویی سازمان سنجش کشور ثبت نمایید. داوطلبان توجه داشته باشند، مسئوليت عدم دسترسی به سيستم به دليل وارد کردن اطلاعات اشتباه برعهده کاربر است و سازمان سنجش آموزش کشور در اين زمينه مسئوليتی نخواهد داشت.

پیگیری این درخواست ها منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی امکانپذیر بوده و بنابراین به مراجعات حضوری، تماس های تلفنی و مکاتبات در این زمینه پاسخ داده نمی شود. در ادامه نحوه بازیابی شماره پرونده کنکور سراسری به صورت تصویری شرح داده شده است.

بازیابی شماره پرونده کنکور سراسری

داوطلبان برای بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری ، از دو روش می توانند اقدام نمایند: در روش اول می توانند با روابط عمومی سازمان سنجش کشور به صورت تلفنی تماس گرفته و درخواست بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را داشته باشند. در روش دوم می توانند درخواست خود را به صورت زیر در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش کشور ثبت نمایند. نحوه بازیابی شماره پرونده کنکور سراسری به صورت زیر است:

گم کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی ممکن است برای تعدادی از داوطلبان کنکور سراسری به دردسر تبدیل شده باشد. یا شاید داوطلبانی باشند که شماره داوطلبی خود را فراموش کرده باشند و به هنگام انتخاب رشته کنکور سراسری با مشکل مواجه شوند. به همین دلیل نحوه دریافت و بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی می تواند به داوطلبان کمک کند تا بتوانند اطلاعات مربوط به کنکور خود را در سایت سازمان سنجش رصد کنند. در واقع داوطلبان کنکور برای دیدن نتایج اولیه کنکور، آگاهی از راهنمای انتخاب رشته کنکور و مشاهده نتایج نهایی کنکور به اطلاعات ثبت نامی خود نظیر شماره پرونده و شماره داوطلبی نیاز دارند. همچنین 

از آنجا که اهمیت دسترسی به اطلاعات ثبت نامی کنکور برای به انجام رساندن سایر مراحل کنکور ضروری است لذا در ادامه به راهنمای تصویری دریافت و بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی خواهیم پرداخت تا داوطلبان با دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور و با خیال راحت برای تمامی مراحل کنکور آماده باشند و حتی با به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب رشته می توانند شانس قبولی خود را در نرم افزار انتخاب رشته کنکور بسنجند تا برای انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش و در واقع انتخاب رشته نهایی اماده شوند.

  نکته: در عضویت در سازمان سنجش نکاتی وجود دارند که اگر آنها را رعایت نکنید ثبت‌نام شما در سامانه انجام نخواهد شد و با مشکلاتی مواجه خواهید شد. توجه به این نکته که ایمیل هر داوطلب فقط باید مختص به خودش باشد بسیار مهم است، به‌عبارت‌دیگر دو داوطلب نمی‌توانند هم‌زمان از یک ایمیل برای ثبت‌نام در سایت سازمان سنجش استفاده کنند. همچنین ایمیل وارد شده در سایت سنجش باید معتبر و فعال باشد؛ زیرا نام کاربری و رمز عبور به آدرس ایمیل داوطلب ارسال خواهد شد. پس از ثبت مشخصات در فرم عضویت، امکان ویرایش آن‌ها وجود نخواهد داشت؛ بنابراین در درج اطلاعات نهایت دقت را به کار ببرید.

 به گزارش سایت مشاوران پاسخ با ما : داوطلبی کنکور خود دچار مشکل شود و یا آنها را فراموش کرده باشد، پس از اینکه در سایت سنجش درخواست خود را ثبت کرد، سایت به او یک شماره پیگیری درخواست داوطلب ارائه می‌دهد که لازم است آن را به‌منظور دریافت پاسخ، نزد خود حفظ کند. باید افزود که مدت‌زمان پاسخ به این درخواست حدود دو الی سه روز کاری است و پس از آن، به‌منظور استفاده فرد متقاضی در سایت قرار داده می‌شود.
جدا از استفاده از شماره درخواست برای مشاهده نتیجه درخواست، شما می‌توانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبور هم پاسخ در خواست خود را دریافت کنید. در صورت آشنایی با نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش، داوطلب می‌تواند درخواست خود را در مواردی، مثل: دریافت شماره داوطلبی کنکور ۱۴۰۲- بازیابی شماره پرونده کنکور - دریافت کد پیگیری کنکور و یا اعتراض به نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۲ ثبت کند و پاسخ خود را دراسرع‌ وقت دریافت نماید.

 

همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد ، پس از اینکه شما ثبت نام کنکور سراسری 1401 را در سایت سازمان سنجش انجام دهید ، یک کد پیگیری 16 رقمی و شماره پرونده 8 رقمی دریافت خواهید کرد که به منزله موفقیت آمیز بودن ثبت نام شماست. در صورتی که این دو کد را دریافت نکنید ، یعنی ثبت نام شما انجام نشده است و باید تمام مراحل ثبت نام را مجدد تکرار کنید.

همچنین در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور نیز شماره داوطلبی به شما اختصاص داده می شود که با استفاده از این شماره می توانید در جلسه کنکور حضور یابید.

کد پرونده و کد داوطلبی کنکور برای مشاهده نتایج اولیه و نتایج نهایی لازم است در دسترس باشند و در صورت فراموشی به هیچ صورت امکان دریافت نتایج وجود ندارد.

اگر شما هم شماره پرونده ، شماره داوطلبی و یا کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش کرده اید و در دسترس ندارید ، راهی وجود دارد که می توانید آنها را بازیابی کنید. بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور با ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش انجام می گیرد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

 
 

نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور

برای بازیابی کد پرونده و کد داوطلبی کنکور 1401 کافییست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواستی مبنی بر فراموشی اطلاعات کنکور ارسال کنید و حداکثر تا 24 ساعت این دو کد بازیابی می شوند.

البته علاوه بر ارسال درخواست ، می توانید به صورت تلفنی که آسان تر است نیز اطلاعات خود را بازیابی کنید. به این صورت که با تلفن پاسخگوی سازمان سنجش تماس بگیرید و درخواست بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را داشته باشید.



:: برچسب‌ها: کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 628
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

بی تردید مراقبت از پوست جز موضوعات بسیار پر اهمیت در مبحث زیبایی است. اگر چه راهکارهای خانگی مانند شستشوی روزانه، استفاده از کرم‌های مرطوب کننده، ضد آفتاب، ماسک‌های خانگی و ... برای مراقبت از پوست وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی از پوست خود مراقبت کنید، اما امروزه روش‌های متنوعی در مراکز پوست و زیبایی ارائه می‌شوند که پاسخگوی نیاز آن دسته از افرادی است که قصد دارند با خدمات حرفه ای تری از پوست خود مراقبت کنند.

این خدمات زیبایی با عنوان فیشیال صورت معروف شده است و با استفاده از این تکنیک‌ها می‌توان برخی مشکلات پوستی پیچیده مانند جوش‌های زیر پوستی مزمن، لک، جای زخم را از بین برد و پوست را پاکسازی کرد.

فیشیال پوست روشی بسیار کارآمد برای پاکسازی پوست و مراقبت از آن است و مزایای متعددی برای پوست دارد که در ادامه مطلب به طور مفصل راجع به آن توضیح خواهیم داد.

 

فیشیال صورت چیست؟

فیشال صورت در اصل یک روش درمانی چند مرحله‌ای و یکی از بهترین راه‌های مراقبت از پوست است.

فیشیال صورت باعث پاکسازی ، لایه برداری ، تغذیه پوست و ایجاد چهره‌ای شفاف و آبرسان می‌شود و می‌تواند به پوست شما جوانی و طراوت ببخشد. همچنین در مورد بهترین روش برای مراقبت از پوست ، مشاوره دریافت می‌کنید.

معمولا برای انجام فیشیال پوست در کلینیک‌های زیبایی، طی جلسه مشاوره  مرکز فیشیال پوست تهران و با بررسی نوع پوست شما ، در مورد بهترین روش برای مراقبت از پوستتان به شما مشاوره داده مى‌شود تا بتوانید از پوست خود مراقبت کنید.

فیشیال صورت یک درمان پوستی شامل پاکسازی و ماساژ پوست است که منافذ را تمیز می‌کند ، سلول‌های مرده پوست را بیرون می‌کشد و مشکلات رایج پوستی را با یک ماسک معمولی درمان می‌کند.

فیشیال صورت یک درمان چند مرحله‌ای برای جوانسازی و تغذیه پوست است که باعث می‌شود پوست سالم‌تر و جوان‌تر به نظر برسد.

روش درمانی فیشال چگونه است؟

در اصل فیشال یک روش درمانی چند مرحله ای برای پوست صورت و گردن می باشد که شامل مواردی همچون پاکسازی، لایه برداری، آبرسانی و تغذیه رسانی می شود. به همین علت بلافاصله پس از انجام آن پوست کاملا شاداب، درخشان و جوان به نظر می رسد.

معمولا این روش درمانی با یک مشاوره شروع می شود تا نوع پوست و عادت های مراقبتی شما مشخص گردد.

مراحل درمانی

مرحله اول فیشال پاکسازی است. ابتدا مواد آرایشی و سپس سلول های مرده از روی پوست پاک می شوند. پاکسازی حرفه ای به شرایط پوست شما بستگی دارد که دارای آکنه، جوش سرسیاه، منافذ باز، چربی بیش از حد و … باشد.

از دیگر مواردی که در فیشال انجام می شود می توان به های فرکوئنسی، هیدرادرمی، درما فیشال، ماسک LED (نور درمانی) و قلم پلاسما اشاره کرد.

های فرکوئنسی

های فرکوئنسی یک تکنیک محبوب در مراقبت های پوستی است زیرا بر روی فاکتورهای مختلفی مانند آکنه، منافذ باز، چین و چروک های ریز و گودی زیر چشم اثر می گذارد و آن ها را درمان می کند. های فرکوئنسی (فرکانس بالا) فیشال با استفاده از یک الکترود شیشه ای بر روی سطح پوست تابانده می شود. این امواج فرکانس بالا موجب افزایش گردش خون، افزایش سطح کلاژن و الاستین می شود.

هیدرودرمی

هیدرودرمی برای اکسیژن رسانی و تقویت سلول های پوست انجام می شود. هیدرودرمی همان مرحله آبرسانی و رطوبت رسانی است. بعد از لایه برداری، سطح پوست با سرم های آبرسان پوشیده می شود. آبرسانی موجب کاهش چین و چروک ها، روشن تر شدن رنگ پوست و درمان آکنه ها می شود.

رولر درما فیشال

رولر درما فیشال عملکردی مشابه میکرونیدلینگ دارد اما شدت آن بسیار پایین و کاملا کم تهاجمی است. این روش به تحریک پوست برای کلاژن سازی کمک می کند.

مزایای فیشال چیست؟

  • با یک جلسه آن به چند هدف درمانی و مراقبتی پوست خواهید رسید.
  • پاکسازی پوست از آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد
  • ماساژ صورت موجب ایجاد حس آرامش و رها شدن از استرس می شود.
  • جوانسازی، کاهش چین و چروک ها، شادابی و درخشان شدن پوست
  • برطرف کردن آسیب های پوستی و بهبود گردش خون
  • رفع جوش های سرسیاه، سرسفید و منافذ باز
  • لیفت و سفت شدن پوست
  • درمان گودی، سیاهی و پف زیرچشم
  • صاف و یکدست شدن رنگ پوست
  • در حین فیشیال چه اتفاقی برای صورت می‌افتد؟

    هر درمان فیشیال با مشاوره با متخصص زیبایی برای تعیین انواع مناسب محصولات برای نوع پوست شما آغاز می‌شود. پس از تعیین روش‌ها و محصولات قابل استفاده برای پوست شما، کافی است سر جای خود دراز بکشید، ریلکس کنید و از پروسه‌ی درمان لذت ببرید.

    اکثر درمان‌های فیشیال صورت شامل مراحل زیر هستند:

    پاکسازی

    قسمت اول فیشیال صورت پاکسازی پوست است. متخصص مراقبت از پوست، پوست صورت و گردن شما را به آرامی با پاک‌کننده ماساژ می‌دهد تا آثار اولیه‌ی آرایش و آلودگی از بین برود. سپس از اسفنج‌های نرم مخصوص صورت، پارچه یا پدهای پنبه‌ای استفاده می‌کنند تا مواد پاک‌کننده را با آب گرم و با ملایمت از روی صورت تمیز کنند.

    این مرحله می‌تواند برای تعیین ماسک مناسبی که در مراحل بعد برای صورت شما استفاده می‌شود، مفید باشد.


    لایه‌برداری صورت

    لایه‌برداری

    بسته به سالنی که برای فیشیال صورت انتخاب می‌کنید،  متخصص زیبایی شما می‌تواند سلول‌های مرده‌ی پوست را با کرم یا اسکراب لایه‌بردار از بین ببرد و یا منافذ پوست را با بخار باز کند.

    استخراج

    این فرایند برای پاکسازی تک‌تک منافذ مسدود شده که با چربی اضافی یا سلول‌های مرده‌ی پوست پر شده‌اند، انجام می‌شود. چربی اضافی یا سلول‌های مرده می‌توانند منجر به آکنه یا جوش‌های سرسیاه شوند. متخصص زیبایی استخراج این مواد مسدودکننده را با دست یا ابزار فلزی مخصوص انجام می‌دهد.

    ماساژ

    از بهترین مراحل فیشال صورت ماساژ صورت (و گاهی اوقات قسمت فوقانی بدن) است. این مورد برای کمک به تخلیه‌ی لنفاوی بدن استفاده می‌شود.

    ماسک و موارد دیگر

    متخصص زیبایی از ماسکی سفارشی و متناسب با پوست صورت شما استفاده می‌کند. با توجه به نوع پوست شما، شاید از ماسکی بر پایه‌ی خاک رس برای درمان پوست‌های چرب یا ماسک حاوی مرطوب کننده برای مقابله با خشکی استفاده شود. اگر فیشیال در طول روز انجام شود، می‌توان فیشیال صورت را با سرم، مرطوب‌کننده یا ضد آفتاب به پایان رساند.

  • فیشیال صورت چقدر زمان می‌برد؟

    اگر تمامی مراحل ذکر شده برای مراجعه کننده انجام گیرد حدود یک‌ ساعت زمان خواهد برد.

    انجام فیشیال صورت چه فوایدی دارد؟

    در فیشیال، پوست صورت کاملا عمیق تمیز می‌شود، در نهایت تمامی مشکلات پوستی از قبیل آکنه و خشکی پوست کاملا برطرف خواهد شد. علاوه بر این در صورتی که پوست صورت دچار جوش یا آکنه نباشد از چنین عارضه‌هایی نیز جلوگیری می‌شود.

    همچنین سبب درخشان‌تر یا روشن‌تر شدن پوست می‌شود که پس از اتمام فیشیال چنین تغییراتی را مشاهده خواهید کرد.

    آیا فیشیال پوست صورت به رفع چین‌وچروک صورت کمک می‌کند؟

    همانطور که گفته شد فیشیال پوست می‌تواند تمامی مشکلات پوستی را برطرف کند، اما این روش به تنهایی نمی‌تواند بر مشکلات اساسی پوست، مانند چین‌وچروک اثر بخش باشد. برای رفع این مشکل بهتر است در کنار فیشیال درمان‌های بیشتری، مانند لیزر درمانی یا لایه‌برداری شیمیایی جهت رفع چین‌وچروک برای مراجعه کنندگان انجام گیرد.

    آیا فیشیال صورت برای آقایان نیز انجام می‌شود؟

    فیشیال آقایان بسیار شبیه به خانم‌هاست، اما برخی از فرمول‌هایی که در آن به کار رفته، کمی متفاوت‌تر است. به‌طور مثال آقایان بیشتر با مشکلاتی از قبیل سوزش پوست به‌دلیل استفاده از ژیلت، حساسیت پوستی و…روبرو هستند، به همین جهت تمرکز بیشتری برای درمان این نوع عارضه‌ها برای آقایان وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

بی تردید مراقبت از پوست جز موضوعات بسیار پر اهمیت در مبحث زیبایی است. اگر چه راهکارهای خانگی مانند شستشوی روزانه، استفاده از کرم‌های مرطوب کننده، ضد آفتاب، ماسک‌های خانگی و ... برای مراقبت از پوست وجود دارد و شما می‌توانید به راحتی از پوست خود مراقبت کنید، اما امروزه روش‌های متنوعی در مراکز پوست و زیبایی ارائه می‌شوند که پاسخگوی نیاز آن دسته از افرادی است که قصد دارند با خدمات حرفه ای تری از پوست خود مراقبت کنند.

این خدمات زیبایی با عنوان فیشیال صورت معروف شده است و با استفاده از این تکنیک‌ها می‌توان برخی مشکلات پوستی پیچیده مانند جوش‌های زیر پوستی مزمن، لک، جای زخم را از بین برد و پوست را پاکسازی کرد.

فیشیال پوست روشی بسیار کارآمد برای پاکسازی پوست و مراقبت از آن است و مزایای متعددی برای پوست دارد که در ادامه مطلب به طور مفصل راجع به آن توضیح خواهیم داد.

 

فیشیال صورت چیست؟

فیشال صورت در اصل یک روش درمانی چند مرحله‌ای و یکی از بهترین راه‌های مراقبت از پوست است.

فیشیال صورت باعث پاکسازی ، لایه برداری ، تغذیه پوست و ایجاد چهره‌ای شفاف و آبرسان می‌شود و می‌تواند به پوست شما جوانی و طراوت ببخشد. همچنین در مورد بهترین روش برای مراقبت از پوست ، مشاوره دریافت می‌کنید.

معمولا برای انجام فیشیال پوست در کلینیک‌های زیبایی، طی جلسه مشاوره  مرکز فیشیال پوست تهران و با بررسی نوع پوست شما ، در مورد بهترین روش برای مراقبت از پوستتان به شما مشاوره داده مى‌شود تا بتوانید از پوست خود مراقبت کنید.

فیشیال صورت یک درمان پوستی شامل پاکسازی و ماساژ پوست است که منافذ را تمیز می‌کند ، سلول‌های مرده پوست را بیرون می‌کشد و مشکلات رایج پوستی را با یک ماسک معمولی درمان می‌کند.

فیشیال صورت یک درمان چند مرحله‌ای برای جوانسازی و تغذیه پوست است که باعث می‌شود پوست سالم‌تر و جوان‌تر به نظر برسد.

روش درمانی فیشال چگونه است؟

در اصل فیشال یک روش درمانی چند مرحله ای برای پوست صورت و گردن می باشد که شامل مواردی همچون پاکسازی، لایه برداری، آبرسانی و تغذیه رسانی می شود. به همین علت بلافاصله پس از انجام آن پوست کاملا شاداب، درخشان و جوان به نظر می رسد.

معمولا این روش درمانی با یک مشاوره شروع می شود تا نوع پوست و عادت های مراقبتی شما مشخص گردد.

مراحل درمانی

مرحله اول فیشال پاکسازی است. ابتدا مواد آرایشی و سپس سلول های مرده از روی پوست پاک می شوند. پاکسازی حرفه ای به شرایط پوست شما بستگی دارد که دارای آکنه، جوش سرسیاه، منافذ باز، چربی بیش از حد و … باشد.

از دیگر مواردی که در فیشال انجام می شود می توان به های فرکوئنسی، هیدرادرمی، درما فیشال، ماسک LED (نور درمانی) و قلم پلاسما اشاره کرد.

های فرکوئنسی

های فرکوئنسی یک تکنیک محبوب در مراقبت های پوستی است زیرا بر روی فاکتورهای مختلفی مانند آکنه، منافذ باز، چین و چروک های ریز و گودی زیر چشم اثر می گذارد و آن ها را درمان می کند. های فرکوئنسی (فرکانس بالا) فیشال با استفاده از یک الکترود شیشه ای بر روی سطح پوست تابانده می شود. این امواج فرکانس بالا موجب افزایش گردش خون، افزایش سطح کلاژن و الاستین می شود.

هیدرودرمی

هیدرودرمی برای اکسیژن رسانی و تقویت سلول های پوست انجام می شود. هیدرودرمی همان مرحله آبرسانی و رطوبت رسانی است. بعد از لایه برداری، سطح پوست با سرم های آبرسان پوشیده می شود. آبرسانی موجب کاهش چین و چروک ها، روشن تر شدن رنگ پوست و درمان آکنه ها می شود.

رولر درما فیشال

رولر درما فیشال عملکردی مشابه میکرونیدلینگ دارد اما شدت آن بسیار پایین و کاملا کم تهاجمی است. این روش به تحریک پوست برای کلاژن سازی کمک می کند.

مزایای فیشال چیست؟

  • با یک جلسه آن به چند هدف درمانی و مراقبتی پوست خواهید رسید.
  • پاکسازی پوست از آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد
  • ماساژ صورت موجب ایجاد حس آرامش و رها شدن از استرس می شود.
  • جوانسازی، کاهش چین و چروک ها، شادابی و درخشان شدن پوست
  • برطرف کردن آسیب های پوستی و بهبود گردش خون
  • رفع جوش های سرسیاه، سرسفید و منافذ باز
  • لیفت و سفت شدن پوست
  • درمان گودی، سیاهی و پف زیرچشم
  • صاف و یکدست شدن رنگ پوست
  • در حین فیشیال چه اتفاقی برای صورت می‌افتد؟

    هر درمان فیشیال با مشاوره با متخصص زیبایی برای تعیین انواع مناسب محصولات برای نوع پوست شما آغاز می‌شود. پس از تعیین روش‌ها و محصولات قابل استفاده برای پوست شما، کافی است سر جای خود دراز بکشید، ریلکس کنید و از پروسه‌ی درمان لذت ببرید.

    اکثر درمان‌های فیشیال صورت شامل مراحل زیر هستند:

    پاکسازی

    قسمت اول فیشیال صورت پاکسازی پوست است. متخصص مراقبت از پوست، پوست صورت و گردن شما را به آرامی با پاک‌کننده ماساژ می‌دهد تا آثار اولیه‌ی آرایش و آلودگی از بین برود. سپس از اسفنج‌های نرم مخصوص صورت، پارچه یا پدهای پنبه‌ای استفاده می‌کنند تا مواد پاک‌کننده را با آب گرم و با ملایمت از روی صورت تمیز کنند.

    این مرحله می‌تواند برای تعیین ماسک مناسبی که در مراحل بعد برای صورت شما استفاده می‌شود، مفید باشد.


    لایه‌برداری صورت

    لایه‌برداری

    بسته به سالنی که برای فیشیال صورت انتخاب می‌کنید،  متخصص زیبایی شما می‌تواند سلول‌های مرده‌ی پوست را با کرم یا اسکراب لایه‌بردار از بین ببرد و یا منافذ پوست را با بخار باز کند.

    استخراج

    این فرایند برای پاکسازی تک‌تک منافذ مسدود شده که با چربی اضافی یا سلول‌های مرده‌ی پوست پر شده‌اند، انجام می‌شود. چربی اضافی یا سلول‌های مرده می‌توانند منجر به آکنه یا جوش‌های سرسیاه شوند. متخصص زیبایی استخراج این مواد مسدودکننده را با دست یا ابزار فلزی مخصوص انجام می‌دهد.

    ماساژ

    از بهترین مراحل فیشال صورت ماساژ صورت (و گاهی اوقات قسمت فوقانی بدن) است. این مورد برای کمک به تخلیه‌ی لنفاوی بدن استفاده می‌شود.

    ماسک و موارد دیگر

    متخصص زیبایی از ماسکی سفارشی و متناسب با پوست صورت شما استفاده می‌کند. با توجه به نوع پوست شما، شاید از ماسکی بر پایه‌ی خاک رس برای درمان پوست‌های چرب یا ماسک حاوی مرطوب کننده برای مقابله با خشکی استفاده شود. اگر فیشیال در طول روز انجام شود، می‌توان فیشیال صورت را با سرم، مرطوب‌کننده یا ضد آفتاب به پایان رساند.

  • فیشیال صورت چقدر زمان می‌برد؟

    اگر تمامی مراحل ذکر شده برای مراجعه کننده انجام گیرد حدود یک‌ ساعت زمان خواهد برد.

    انجام فیشیال صورت چه فوایدی دارد؟

    در فیشیال، پوست صورت کاملا عمیق تمیز می‌شود، در نهایت تمامی مشکلات پوستی از قبیل آکنه و خشکی پوست کاملا برطرف خواهد شد. علاوه بر این در صورتی که پوست صورت دچار جوش یا آکنه نباشد از چنین عارضه‌هایی نیز جلوگیری می‌شود.

    همچنین سبب درخشان‌تر یا روشن‌تر شدن پوست می‌شود که پس از اتمام فیشیال چنین تغییراتی را مشاهده خواهید کرد.

    آیا فیشیال پوست صورت به رفع چین‌وچروک صورت کمک می‌کند؟

    همانطور که گفته شد فیشیال پوست می‌تواند تمامی مشکلات پوستی را برطرف کند، اما این روش به تنهایی نمی‌تواند بر مشکلات اساسی پوست، مانند چین‌وچروک اثر بخش باشد. برای رفع این مشکل بهتر است در کنار فیشیال درمان‌های بیشتری، مانند لیزر درمانی یا لایه‌برداری شیمیایی جهت رفع چین‌وچروک برای مراجعه کنندگان انجام گیرد.

    آیا فیشیال صورت برای آقایان نیز انجام می‌شود؟

    فیشیال آقایان بسیار شبیه به خانم‌هاست، اما برخی از فرمول‌هایی که در آن به کار رفته، کمی متفاوت‌تر است. به‌طور مثال آقایان بیشتر با مشکلاتی از قبیل سوزش پوست به‌دلیل استفاده از ژیلت، حساسیت پوستی و…روبرو هستند، به همین جهت تمرکز بیشتری برای درمان این نوع عارضه‌ها برای آقایان وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی برای تعیین تکلیف استخدامی باید در دوره آموزشی یک ساله دانشگاه فرهنگیان شرکت کنند و پس از قبولی در آزمون پایانی این دوره، استخدام خواهند شد.

واجدیدن شرایط ملزم به گذراندن دوره مهارت‌آموزی و موفقیت در آزمون پایانی هستند، شرایط و زمان برگزاری آزمون پایانی از طریق دانشگاه مجری دوره مهارت‌آموزی اعلام خواهد شد.

افراد مشمول استخدام که به دلیل محدودیت در ردیف‌های استخدام، امکان معرفی آنان برای گذراندن دوره مهارت آموزی در این مرحله فراهم نشده است در ادامه فرآیند استخدام، با رعایت قوانین و مقررات و اخذ مجوزهای قانونی لازم از مراجع ذی‌صلاح برای تبدیل وضعیت آنان و معرفی به دوره مهارت آموزی اقدام خواهد شد.

تمام افراد مشمول استخدام در این مرحله، باید قبل از جذب و تبدیل وضعیت تأییدیه گزینش را کسب کنند.

افراد باید گواهی صحت مزاج ( آزمایشات و معاینات بدو استخدام و عدم سوء پیشینه) را قبل از پایان پودمان اول آموزشی حداکثر تا تاریخ 30 خرداد 1400 ارائه دهند.

 برای دوره مهارت آموزی امتحان استخدامی آموزش و پرورش باید ثبت نام کرد  و شرکت در دوره مهارت آموزی براساس فهرست تایید شدگان نهایی در سقف مجوزهای ردیف استخدامی صرفاً با اخذ معرفی نامه اداره کل آموزش و پرورش استان سهمیه خدمتی برای دانشگاه مجری دوره بر اساس کد رهگیری امکان‌پذیر خواهد بود؛ مشمولین تایید شده باید ضمن اخذ معرفی‌نامه از استان سهمیه خدمتی نسبت به مراجعه و ثبت نام در دوره مهارت آموزی در دانشگاه تعیین شده اقدام کنند.

طبق اعلام رئیس وقت مرکز نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش، سهمیه اختصاص داده شده از سوی سازمان اداری و استخدامی برای تأمین نیرو از محل ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان یعنی برگزاری آزمون استخدامی در سال ۱۴۰۰، ۲۵ هزار مورد است؛ حدود ۹۸۰۰ سهمیه هم از سال ۱۳۹۹ باقی مانده که روی همدیگر حدود ۳۴ هزار و ۸۰۰ سهمیه خواهد بود.

از جمله شرایط اختصاصی استخدام در وزارت آموزش و پرورش می‌توان به طی دوره یک ساله مهارت آموزی از سوی پذیرفته‌شدگان با رعایت شرایط و ضوابط ذیل اشاره کرد:

- به استناد مجوز ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ سازمان اداری و استخدامی کشور و مفاد ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته‌شدگان استخدام پیمانی مشاغل آموزشی در آموزش و پرورش، ملزم به گذراندن دوره یک ساله مهارت‌آموزی (این دوره شامل مجموعه‌ای از دروس تربیتی، تخصصی و کارورزی (نظری، مهارتی) است که برای دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف دانشگاهی و حوزوی پذیرفته شده در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش برابر آئین نامه خاص خود برگزار می‌شود)، در دانشگاه فرهنگیان (رشته‌های شغلی دبیری، آموزگاری، مربی امور تربیتی، مشاوره، مراقب سلامت) و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی (رشته شغلی هنرآموزی)، بدون دریافت حقوق و مزایا بوده و صدور حکم استخدامی منوط به کسب موفقیت در دوره مذکور است.

- مهارت‌آموزانی که از حضور در کلاس درس، امتحانات مواد درسی خودداری کنند به عنوان انصراف از ادامه روند استخدام تلقی می‌شود و مشمول پرداخت هزینه‌های دوره آموزشی و خسارت‌های وارده خواهند بود.

- بخشی از هزینه‌های برگزاری دوره یک ساله مهارت‌آموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود و چنانچه هریک از پذیرفته شدگان در طول برگزاری دوره یک ساله مهارت آموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند، وزارت آموزش و پرورش می‌تواند به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه‌های مربوط اقدام کند.

- شرایط، ضوابط و نحوه ثبت‌نام در دوره یک ساله مهارت‌آموزی بعد از قبولی نهایی و تأیید صلاحیت‌های عمومی توسط گزینش، از سوی دانشگاه‌های مجری دوره یک ساله مهارت‌آموزی (دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی) اعلام خواهد شد. رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری دوره مزبور الزامی است.

- پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های شغلی هنر آموزی جهت اطلاع از نحوه ثبت‌نام و شرکت یک ساله مهارت‌آموزی باید از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به نشانی www.Sru.ac.ir و پذیرفته شدگان نهایی رشته‌های شغلی آموزگاری، دبیری، مراقب سلامت، مشاوره، مربی امور تربیتی نیز از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی www.cfu.ac.ir موضوع را پیگیری کنند.

- مدت دوره یک ساله مهارت‌آموزی جز سنوات خدمتی محسوب نخواهد شد و صرفاً شرط استخدام پیمانی در آموزش و پرورش است. گواهی پایان دوره مهارت آموزی دارای ارزش برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی نیست.

- محل مهارت آموزی دوره یک ساله، براساس شغل محل پس از اعلام نتایج قطعی تعیین خواهد شد.

- تغییر محل مهارت آموزی، صرفاً در صورت وجود شغل، با رعایت جنسیت از طریق دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

زمان و نحوه ثبت نام دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۱

همانطور که پیش از این نیز اشاره کرده ایم، قبول شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش موظف هستند پیش از آغاز رسمی اشتغال خود نخست در دوره یکساله مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۱ شرکت کرده و پس از اتمام واحدهای ارائه شده در شغل انتخابی آغاز به کار کنند.

 

ثبت نام دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش مدتی پس از اعلام شدن نتایج نهایی آزمون استخدامی فرهنگیان و پس از اتمام گزینش و معاینات پزشکی داوطلبان آغاز می شود. طبق مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون سال جاری، ثبت نام دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1401 از طریق دانشگاه فرهنگیان و رجایی انجام می شود.

 

با اعلام شدن نتایج مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۱، اطلاعیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی سازمان سنجش منتشر می شود که طبق مفاد آن زمان و ثبت نام دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1401 حداقل 1 ماه پس از اعلام نتایج در سامانه medu.ir اعلام می شود.



:: برچسب‌ها: آموزش و پرورش ,
:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

دلایل ریزش ابرو در مردان چیست؟

ریزش ابرو در مردان از عوامل مختلفی ناشی می‌شود. با رفع دلایل ریزش، می‌توانید از ریزش بیشتر ابروها جلوگیری کرده یا درمان مناسب آن را بیابید. مهم‌ترین دلایل ریزش ابرو در آقایان عبارتند از:

  • بیماری‌های خود ایمنی مانند آلوپسی آره‌تا
  • کمبود مواد مغذی مانند پروتئین‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • مشکلات تیروئیدی
  • استرس
  • بالا رفتن سن
  • درمان‌های خاص مانند شیمی درمانی
  • شکستگی ابرو در اثر حوادث مختلف

آیا کاشت ابرو برای مردان هم انجام می‌شود؟

دیدیم که دلایل مختلفی می‌تواند منجر به ریزش ابرو در آقایان شود. استفاده از لوازم آرایشی ابرو برای مردان خارج از عرف است. از طرفی اکثر روش‌های غیردائمی برای پر کردن ابرو مانند تاتو یا میکروبلیدینگ علاوه بر اینکه ظاهری غیرطبیعی به چهره فرد می‌دهند، عوارض و خطراتی هم به دنبال دارند.

بهترین مرکز کاشت ابرو در اصفهان طبیعی مردانه یکی از روش‌های زیبایی است که در بسیاری از کلینیک‌های پوست و مو مانند کلینیک صدف انجام می‌شود. این تکنیک ظاهری کاملا طبیعی برای فرد به‌وجود می‌آورد و جذابیت چهره او را دو چندان می‌کند.

چه کسانی برای کاشت ابرو طبیعی مردانه مناسب هستند؟

کاشت ابرو مردانه برای تمام آقایانی که ابروهای کم‌پشت و نازکی دارند یا در اثر بیماری‌ها و حوادث مختلف مانند سوختگی، زخم، شکستگی و بخیه قسمتی از موهای ابروی خود را از دست داده‌اند، توصیه می‌شود.

 

آیا کاشت ابرو برای مردان امکان پذیر است ؟

عمل زیبایی کاشت ابرو در مردان یکی از تکنیک های زیبایی که در حال حاضر در بسیاری از مراکز زیبایی معتبر در حال انجام است. ابرو از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در چهره ی هر فردی است چرا که ابرو احساسات شما را مانند غم، شادی، هیجان و را نشان می دهد. بنابراین چنانچه ابروهای شما دچار ریزش و کم پشتی شوند، می تواند معضل بزرگی برای هر فردی به دنبال داشته باشد که پیوند ابرو Eyebrow Transplant به عنوان راه حلی برای این مشکل به شمار می رود.در این مقاله کاشت ابرو برای مردان را مورد بررسی قرار می دهیم، با ما همراه باشید.

 

مراحل اصلی کاشت ابرو در مردان

عمل زیبایی کاشت ابرو طبیعی در مردان مانند هر روش تکنیک زیبایی دیگری شامل مراحلیست که معمولا این مراحل در تمامی روش ها به یکدیگر بسیار شبیه اند. در ابتدا لازم است بگوییم که قبل از کاشت ابرو برای آقایان، یک جلسه ی مشاوره برگزار خواهد شد که در این جلسه مشاوره هایی در رابطه با عمل زیبایی کاشت ابرو مباحثی مطرح می شود. بدین معنی که لازم است شما در این جلسه آنچه از کاشت ابروی خود انتظار دارید را به طور کامل برای پزشک متخصص خود بیان نمایید تا در نهایت پزشکتان بتواند ابروی دلخواه شما را در این عمل زیبایی، طراحی نماید.

 

کاشت ابرو در آقایان با بی حسی موضعی آغاز می شود؛ لازم است که این بی حسی هم در منطقه ی اهداکننده و هم در منطقه ی پذیرنده که همان ابرو است، اعمال گردد. در مرحله ی بعدی فولیکول های مو از قسمت اهداکننده که می تواند موهای پشت گوش فرد باشد برداشته شده و در قسمت ابرو با ایجاد سوراخ های ریزی جایگزین خواهند شد. این مرحله نیازمند این است که پزشک شما از مهارت و تجربه ی کافی برخوردار باشد چرا که فولیکول های مو باید در زاویه ی درستی قرار بگیرند تا خواب ابرو بهم نریزد.

 

بعضی مواقع لازم است که آقایان برای کسب نتیجه ی دلخواه در عمل زیبایی کاشت ابرو در جلسه ی دیگری علاوه بر جلسه ی اصلی کاشت ابرو طبیعی نیز شرکت نمایند تا پزشک بتواند ابروهای شخص را به تراکم مورد نظر وی برساند. در طی مراحل پیوند ابرو لازم است که فرد حتما آرامش خود را حفظ نموده و در کار پزشک اختلالی ایجاد نکند تا نهایتا پزشک بتواند کاشت را به پایان برساند و نتیجه ی لازم در پیوند ابرو کسب شود.

 

علائم ریزش مو ابرو در مردان و افراد مختلف چیست؟

ریزش مو ممکن است به صورت کم تراکم شدن موهای ابرو، نازک شدن آنها، لکه‌های کوچک دچار طاسی (ریزش سکه‌ای) و یا ریزش مو کلی اتفاق بیفتد؛ در این شرایط بهتر است فرد بیمار، این علائم را به پزشک یا متخصص گزارش دهد؛

پزشک در بعضی مواقع ممکن است آزمایش خون را تجویز کند؛ زیرا بیمار در یک سری شرایط ممکن است به داروهای خاصی نیاز داشته باشد تا مشکلش مرتفع گردد؛

در موارد نادری نیز ممکن است بیوپسی پوست اطراف ابروهای فرد بیمار لازم باشد تا از بروز شرایط ناگوار جلوگیری شود؛

اگر در صورت مصرف دارو، ابروهای فرد، رشد خود را آغاز کرد، مشکل برطرف شده است؛ اما در صورت عدم رخداد این اتفاق مثبت، به جهت رفع مشکل باید به روش های کاشت ابرو مردانه و یا زنانه روی آورد.

کاشت مو در نواحی دیگر صورت

در میان مردان، کاشت مو به جز در ابروها در مناطق دیگر صورت نیز دارای محبوبیت است برای مثال ناحیه‌ی ریش. هر یک از این کاشت‌ها مزایای خاص خود را دارد که به شما کمک می‌کند ظاهری جوان‌تر، شاداب‌تر و متعادل‌تری داشته باشید. همان طور که قبلا هم ذکر شد در کاشت باید از موهایی استفاده شود که حداکثر شباهت را با موهای آن ناحیه مثل ابرو یا ریش داشته باشد. معمولاً پیوند ابرو یا ریش مشابه با کاشت مو با روش FUT انجام گردد.

 

روند ترمیم و کاشت ابرو

 

ترمیم و کاشت ابرو مردانه یک روند بسیار ساده است و از آن جایی که یک عمل بسیار ظریف است، اغلب دیگران به سختی متوجه خواهند شد که دقیقاً چه عواملی تغییر کرده است. با این حال تاثیر آن در چهره، انکار ناپذیر است و مردم شما را جوان‌تر، سالم‌تر خواهند یافت. اگرچه بهبودی پس از عمل کاشت و پیوند ابرو بسیار سریع است، اما برای دستیابی به بهترین نتیجه انجام این عمل زیر نظر یک متخصص پوست و مو باتجربه، ضروری است.

 

عمل کاشت چگونه انجام می‌شود؟

اگرچه این روش نسبتاً ساده است و فقط با بی حسی موضعی انجام شده و نیازی به بستری طولانی مدت در بیمارستان نیست، اما فردی که عمل کاشت را انجام می‌دهد، باید کاشت ابرو مردانه را با دقت زیادی انجام دهد تا نتایج خوبی کسب کند. در کاشت ابرو برای خانم‌ها، برای هر ابرو معمولاً حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ گرفت (حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ تار مو) در محل‌های لازم، کاشته می‌شوند. با توجه به جهت سایر موهای ابرو، گرفت های مو، تک تک در موقعیت مناسب کاشته شوند. فاصله موها نیز باید بسیار نزدیک به یکدیگر باشد تا ظاهری کامل و صاف ایجاد شود. اما برای به دست آوردن نتیجه‌ای خوب و گیرایی بیشتر گرفت‌های کاشته شده از روش‌های شبیه کاشت مو به روش FIT، استفاده نمی‌گردد. بدین ترتیب که با روش شبیه به FUT، برشی از پوست سر، گرفت های لازم برای کاشت در محل ابرو را تأمین می‌کند.

 


:: بازدید از این مطلب : 505
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

آدرس درگاه پرداخت الکترونیکی شهریه دانشگاه آزاد اسلامی

پرداخت الکترونیکی شهریه دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه آموزشیار انجام می گیرد و دانشجویان ورودی جدید برای ثبت نام در دانشگاه و همچنین دانشجویان ورودی قدیم تنها باید از طریق این درگاه ، شهریه خود را پرداخت نمایند. آدرس سایت آموزشیار دانشگاه آزاد به نشانی edu.iau.ac.ir می باشد و دانشجویان باید با استفاده از شماره دانشجویی و رمز عبور خود ، وارد سامانه شوند.

نحوه ورود به سامانه آموزشیار بدین صورت است که دانشجو باید در بخش شماره دانشجویی edu@ + شماره دانشجویی + کد دانشگاه درج کند همچنین در بخش رمز عبور ورود باید شماره دانشجویی + کد دانشگاه درج شود.

  • شماره دانشجویی ورود به سامانه آموزشیار به صورت از edu@ + شماره دانشجویی + کد دانشگاه است.
احتمالا این را هم بپسندید  اعتراض به نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1401 - نحوه اعتراض به نتایج اولیه و نهایی کنکور ارشد آزاد

157123456789@edu

  • رمز عبور ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد ترکیبی از شماره دانشجویی + کد دانشگاه است. به صورت زیر :

157123456789

کد 157 مربوط به دانشگاه ازاد تهران شمال است و شما باید به جای عدد 157 ، کد دانشگاه خود را درج کنید.

 

  • برای پرداخت شهریه دانشگاه آزاد ، پس از ورود به منوی “مدیریت مالی نیم‌سال‌های تحصیلی”، مبلغ تراز مالی را یادداشت کرده و گزینه “پرداخت الکترونیکی شهریه” را بزنید. حال در کادر سفید رنگ، دقیقا عدد تراز مالی را وارد کرده و گزینه پرداخت را از سمت راست بزنید.
  • ⚠️ نکات بسیار مهم برای پرداخت موفق:
  • ▫️حتما پرداخت خود را با سیستم عامل ویندوز یا اندروید انجام دهید. (ترجیحا از سیستم عامل ios استفاده نکنید)
  • ▫️ترجیحا از درگاه بانکی “سپهر صادرات” واریز کنید و اسکرین‌ شات پرداخت‌ و کد پیگیری را سیو کنید.
  • ▫️پس از واریز وجه در درگاه بانکی، حتما گزینه “انتقال به سایت اصلی” را بزنید تا مجددا وارد سایت آموزشیار شده و پیغام “پرداخت با موفقیت انجام شد” را مشاهده کنید.
  • ▫️اگر پرداخت ناموفق بود و پول از حساب شما کم شد ولی تایید نشد، معمولا بعد از ۷۲ ساعت برگشت داده می‌شود. در نهایت، برای رفع هرگونه ابهام مالی، می‌توانید با امور مالی دانشکده‌ی خود تماس بگیرید.

    نحوه پرداخت بدهی در سامانه آموزشیار

     به گزارش سایت مشاوران پاسخ با ما : پرداخت شهریه دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار انجام می گیرد و دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی این دانشگاه می بایست با مراجعه به سامانه مذکور ، ابتدا بدهی خود را مشاهده کرده و سپس با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود ، شهریه را بپردازند.

    همانطور  که در ابتدای این مطلب نیز اشاره شد ، زمان پرداخت شهریه ثابت دانشگاه آزاد قبل از انتخاب واحد است و دانشجویانی که بدهی داشته باشند ، بخش انتخاب واحد سامانه برای آنها فعال نخواهد شد.

    همچنین برای پرداخت باقی مانده شهریه تا زمان امتحانات پایان ترم به دانشجویان فرصت داده می شود و شرط مشاهده تاریخ امتحانات در اموزشیار و دریافت کارت ورود به جلسه ، پرداخت بدهی است.

    برای پرداخت بدهی در سایت آموزشیار ، پس از اینکه وارد پروتال دانشجویی خود شدید بر روی گزینه “ثبت نام دروس دانشجو” کلیک کنید.

    در بخش مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی دانشجو ، میزان بدهی شما در ترم جاری نمایش داده می شود. اگر فقط می خواهید شهریه را بپردازید بر روی گزینه “پرداخت الکترونیکی شهریه” کلیک کنید ولی برای پرداخت هزینه بیمه و خدمات آموزشی نیز باید گزینه “پرداخت الکترونیکی” را انتخاب کنید. در هر مرحله اگر سوالی داشتید میتوانید با خرید بسته تماس مشاوره براحتی سوال خود را پرسیده یا ادامه مراحل را به مشاورین مجرب ما بسپارید .

     

    دانشجویان می بایست قبل از اقدام به انتخاب واحد ، میزان شهریه که سایت آموزشیار تعیین کرده است را بپردازند و در صورت عدم پرداخت شهریه ، سامانه انتخاب واحد برای آنها فعال نمی شود. میزان شهریه پرداختی در زمان انتخاب واحد معمولا برابر با شهریه ثابت ترم آینده + بدهی ترم قبل است.

    الباقی شهریه نیز باید پیش از امتحانات پایان ترم ، جهت دریافت کارت ورود به جلسه پرداخت شود و در صورتی که دانشجو بدهی داشته باشد ، امکان دریافت کارت ورود به جلسه و در نتیجه شرکت در امتحانات را نخواهد داشت.



:: برچسب‌ها: دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

ریزش و سفید شدن مو چه تأثیری روی ما می‌گذارد؟

ممکن است طاسی بسته به فیزیک فرد برای برخی جذاب باشد اما این یک استثناست نه قاعده. مردان طاسی که اندامی بسیار متناسب دارند معمولاً جذاب دیده می‌شوند اما اکثر مردان این‌گونه نیستند. همچنین، مردانی که در حال طاس شدن هستند جذابیت کمتری دارند. دیگران معمولاً پیشنهاد می‌کنند که این افراد بهتر است یا کل موهایشان را بتراشند یا کاشت مو انجام دهند. علاوه بر ریزش مو، مشکل دیگری هم در ظاهر افراد وجود دارد که موجب نگرانی آن‌ها می‌شود: سفید شدن موها. سفید شدن موها پدیده ای تازه‌ نیست. این پدیده قدمتی به اندازه ریزش مو دارد و احتمالاً نشان می‌دهد که فرد هم چندان جوان نیست. موی سفید موجب می‌شود که افراد مسن‌تر به نظر برسند که به احتمال زیاد هم همین‌طور است اما گاهی افراد جوان هم دچار آن می‌شوند. ممکن است هم موها دچار ریزش شوند و هم سفید شوند. تعداد بیمارانی که دارای موهای سفید هستند و برای کاشت مو مراجعه می‌کنند بیشتر از چیزی است که تصور می‌شود.

استفاده از موهای سفید یا مشکی برای کاشت مو

سفید یا مشکی بودن موها تأثیری بر جراحی کاشت ابرو کرج نمی‌گذارد فقط باید برخی مسائل مد نظر قرار گیرند. هم موهای سفید و هم موهای مشکی را می‌توان برای هر نوع روش کاشت مو از ناحیه اهداکننده به ناحیه دریافت‌کننده منتقل کرد. می‌توان موهای مشکی را از ناحیه اهداکننده به ناحیه دریافت‌کننده که قبلاً دارای موهای سفید بوده منتقل کرد. برعکس آن هم ممکن است و به ترجیح بیماران بستگی دارد. با این کار می‌توان موهای مشکی را در محلی که قبلاً موها سفید بوده است کاشت. با این وجود، موهای مشکی کاشته شده هم احتمالاً با گذشت زمان سفید می‌شوند چون این پدید ه ای طبیعی است.

جراحی کاشت مو

در حال حاضر، استخراج واحد فولیکولی (FUE) پیشرفته‌ترین روش کاشت مو در جهان است. در این روش، جراح فولیکول‌های سالم مو را از پشت سر (ناحیه اهداکننده) برمی‌دارد. سپس با استفاده از برش‌های میکروسکوپی، آن‌ها را در ناحیه طاس سر (ناحیه دریافت‌کننده) قرار می‌دهد. نتیجه این جراحی بسیار طبیعی است چون جراح گرافت‌ها را با توجه به الگوی رشد موی بیمار می‌کارد. نتیجه این جراحی بلندمدت است چون موهای پشت سر چه سفید باشند چه مشکی در برابر ریزش و کم‌پشت شدن مقاوم هستند.

رنگ کردن موی ابرو بعد از کاشت ابرو

رنگ کردن موی ابرو بعد از کاشت ابرو دارای یکسری محدودیت‌ها است چرا که پس از ایمپلنت مو ابرو، پوست بسیار حساس‌تر می‌شود و از آنجایی که شرایط بدنی هر بیماری منحصر به فرد است، پس زمان بهبودی آن نیز به طور قابل توجهی برای هر فردی متفاوت است. برای کاهش سوزش و جلوگیری از عوارض در دوران ریکاوری، توصیه می‌کنیم حداقل دو ماه صبر کنید تا تمامی زخم‌های ناشی از کاشت به طور کامل بسته شده و بهبود یابند سپس ابروهای خود را رنگ کنید.

هر چند رنگ مو فقط بر قسمتی از تارهای بالای سطح پوست تأثیر می‌گذارد بنابراین رشد موهای جدید نباید مختل شود با اینحال رنگ مو حاوی طیف وسیعی از مواد شیمیایی مضر است که اگر موهای خود را خیلی زود پس از جراحی رنگ کنید، این مواد می‌‌تواند به پوست ابرو و فولیکول‌ها آسیب وارد کند. بهتر است بدانید که رنگ کردن ابرو با رنگ تیره‌تر معمولاً آسیب کمتری نسبت به رنگ کردن با رنگ‌های روشن‌تر دارد. با این حال، هر دو تا حدی آسیب به مو وارد می‌کنند. بنابراین، وقتی نوبت به تعیین مدت زمان لازم برای رنگ کردن ابروها پس از کاشت می‌رسد، بهتر است احتیاط کنید و حتما قبل از هر گونه اقدامی پزشک خود را در جریان بگذارید. در ضمن حتما موهای خود را در یک سالن زیبایی حرفه‌ای رنگ کنید، چرا که یک آرایشگر ماهر می‌تواند محصول و رنگ مناسب با شرایط شما را برای تکمیل نوع مو ابرو و ترجیحات شما انتخاب کند.

مطالب بیشتر: اصلاح ابرو بعد از کاشت

آیا می توان موهای کاشته شده ابرو را رنگ کرد؟

بله، امکان رنگ کردن موهای ابرو پس از کاشت وجود دارد ولی بایستی حتما به یکسری نکات و به ویژه توصیه‌های پزشک توجه شود. باید به خاطر داشته باشید که پوست ابروی شما پس از جراحی بسیار حساس و شکننده است. قرار دادن آن در معرض مواد شیمیایی مضر ممکن است پوست را تحریک کند و پیوندهای تازه کاشته شده شما را دچار آسیب نماید و در نتیجه روند بهبودی و کیفیت موهای کاشته شده را مختل کند. بنابراین، توصیه می‌شود قبل از رنگ کردن موهای خود چند ماه صبر کنید. در طی این مدت، پوست شما به میزان قابل توجهی بهبود می‌یابد و ایمپلنت‌ها به طور محکم به ریشه ثابت می‌شوند.

چند وقت بعد از کاشت ابرو می توان موی ابرو را رنگ کرد ؟

کارشناسان توصیه می‌کنند که حداقل 6 ماه و حداکثر 9 ماه پس از جراحی کاشت موی ابرو صبر کنید سپس در صورت تمایل اقدام به رنگ کردن موهای خود کنید. این فاصله زمانی فرصت کافی برای بهبود پوست ابرو و تثبیت پیوندها می‌دهد. البته بهتر است این نکته را نیز در نظر بگیرید که روند بهبودی بسته به قدرت سیستم ایمنی می‌تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد، بنابراین باید صبور باشید و حوصله کنید. در صورتی که در اوایل کاشت اصراری به تغییر رنگ موی ابرو خود نداشته باشید بهتر است تا نمایان شدن نتیجه نهایی پیوند ابرو که حدودا 6 تا 8 ماه طول می‌کشد منتظر بمانید چون در چند ماه اول بعد از کاشت موها معمولا دچار ریزش می‌شوند و مجددا شروع به رشد می‌نمایند که در این شرایط می‌توانید همانند موهای طبیعی با آن‌ها برخورد کرده و اقدام به اصلاح ابرو و یا رنگ کردن آنها نمایید.

برای بررسی امکان رسیدن به وضعیت مطلوب شما در کاشت مو، لازم است توسط پزشک متخصص معاینه شوید.

آیا موهای خاکستری پس از کاشت یکنواخت خواهند بود؟

اگر موهای سرتان در برخی نواحی خاکستری شده، موی منتقل‌شده ممکن است ترکیب رنگ متفاوتی از موهای اطراف ناحیه دریافت‌کننده داشته باشد. خوشبختانه باید گفت در کاشت مو به روش FIT، موها به صورت رندوم و تصادفی از بین موهای پشت سر برداشته می‌شوند و در نتیجه لزوماً ترکیب رنگ یکنواختی نخواهند داشت، و در منطقه پذیرنده متفاوت از دیگر موها نخواهند بود. اما در روش FUT نواری از موها برداشته می‌شود و ممکن است موهای روی این نوار ترکیب رنگ یکدستی داشته باشند که با موهای ناحیه پذیرنده مطابقت ندارد.

آیا موی خاکستریِ کاشت‌شده را می‌توان رنگ کرد؟

موهای خاکستری بعد از کاشت را می‌توان با خیال راحت رنگ کرد. متخصص کاشت مو می‌تواند شما در مورد زمان مناسب برای این کار پس از کاشت مو راهنمایی کند.

آیا پس از کاشت مو می‌توانم به مصرف روگین (Rogaine) یا همان ماینوکسیدیل ادامه دهم؟

کاشت مو راه‌حلی دائمی برای موهای از دست رفته است که جایگزین مصرف داروهایی نظیر ماینوکسیدیل می‌شود. با این وجود برخی افراد پس از کاشت مو نیز می‌خواهند به مصرف این داروها ادامه دهند، حداقل تا زمانی که موهای کاشته‌شده شروع به رشد کنند.

 


:: بازدید از این مطلب : 543
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

اما از اونجایی که چند سالیه که فرایند فروش کتاب درسی هفتم به صورت اینترنتی انجام میشه خیلی از دانش آموزان نمی دونن که چه جوری باید وارد سایت ثبت نام کتاب درسی بشن و ثبت سفارش کتاب درسی پایه هفتم رو انجام بدن برای همین تو ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه ثبت نام کتاب درسی پایه هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​ توضیح دادیم.

 

زمان ثبت نام کتاب درسی هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​

سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بعد از راه اندازی این سامانه هر سال طبق یک جدول زمانبندی، زمان ثبت نام کتاب درسی دوره متوسطه رو اعلام می کنه. دانش آموزان برای ثبت نام کتاب درسی هفتم 1401 - 1402 باید پیگیر این سایت باشن تا از زمان ثبت نام کتاب درسی با خبر بشن.

 

طبق آخرین اخبار مهلت ثبت نام کتاب پایه هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲​​ که شامل کتاب آموزش قرآن، علوم تجربی، نگارش فارسی، ریاضی و فارسی و ... میشه متقاضیا از 5 تیر تا 11 شهریور فرصت دارن تا وارد سایت ثبت نام کتاب درسی بشن و ثبت سفارش کتاب های درسی هفتم رو انجام بدن.

برای ثبت نام کتاب های درسی معمولا به دانش آموزان حدود دو ماه مهلت داده می شود و در چند سال اخیر نیز ثبت نام کتاب های مدرسه فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش انجام می گیرد. دانش آموزان می توانند یا به صورت انفرادی و یا به صورت گروهی از طریق مراجعه به مدرسه ثبت نام کتاب های درسی خود را انجام دهند

البته دانش آموزانی که در بازه های زمانی اعلام شده ثبت نام کتاب های درسی را انجام ندهند ، می توانند به سامانه فروش کتاب درسی آزاد و یا  نمایندگی پخش کتاب های درسی مراجعه نمایند و کتاب های درسی خود را به صورت آزاد خریداری کنند.

مهلت ثبت نام کتاب درسی هفتم و مهلت ثبت نام کتاب درسی پایه دهم در سال 1400 ، تاریخ های زیر اعلام شده است :

  • پایه هفتم دوره اول متوسطه : 6 تیر ماه 1400 الی 9 شهریور ماه
  • پایه هفتم دوره اول متوسطه پیش حرفه ای استثنایی : 6 تیر ماه 1400 الی 15 شهریور ماه1400
  • پایه دهم دوره دوم متوسطه : 6 تیر ماه 1400 الی 15 شهریور ماه 1400

زمان توزیع کتاب های درسی به مدرسه نیز برای دوره اول متوسطه در دهه سوم مرداد و برای دوره دوم متوسطه در دهه اول شهریورماه می باشد و دانش آموزان می توانند با مراجعه به مدرسه کتاب های خود را دریافت کنند.

 

 
 

نحوه سفارش کتب درسی 1400 – 1401

نحوه سفارش کتب درسی تمام پایه های تحصیلی به صورت اینترنتی و از طریق سایت های www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com می باشد و به ترتیب مراحل زیر می توانید کتاب های درسی خود را سفارش دهید :

مهلت ثبت سفارش خرید کتاب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای تمام پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی - به استثنای پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم - که به مدت ۱۰ روز و تا ۳۱ خرداد ماه تمدید شده بود، پس فردا، سه شنبه به پایان می‌رسد.

به گزارش ایسنا، دانش آموزان مدارس پایه آمادگی تکمیلی (پیش‌دبستانی استثنایی)، پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)، پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه و پیش‌حرفه‌ای استثنایی، دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) و فراگیران پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفه‌ای استثنایی مشمول ثبت سفارش کتب درسی در بازه زمانی تعیین شده فعلی از طریق سامانه https://irtextbook.ir/ هستند.

ثبت سفارش دانش‌آموزان ورودی پایه‌های اول، هفتم و دهم از پنجم تیرماه و پس از ثبت نام در مدرسه شروع خواهد شد.  

شیوه ثبت‌نام و ثبت سفارش خرید کتاب درسی 

کتاب‌های درسی دانش‌آموزان دوره‌های تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه دوم شاخه‌های فنی و حرفه‌ای، کاردانش، رشته معارف اسلامی و کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان، از طریق مدرسه محل تحصیل آنان که در سفارش دانش‌آموز قید شده است، توزیع می‌شود.  

دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز صرفاً موظف به پرداخت هزینه کتاب درسی برابر با قیمت پشت جلد (ثبت شده در سامانه) است؛ لذا دریافت هرگونه وجه اضافی ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.  

در همین زمینه بخوانید: قیمت کتب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

به دلیل الکترونیک بودن فرآیند فروش و توزیع کتاب‌های درسی، کنترل ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان از طریق سامانه امکان‌پذیر است؛ لذا درخواست ارائه نسخه چاپی (پرینت) برگ سفارش کتاب درسی از دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز ممنوع است.  

مدارس موظف‌اند هرچه سریعتر با ورود به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، نسبت به ثبت سفارش گروهی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان اقدام و از ارجاع دانش‌آموز یا اولیای دانش‌آموز به کافی نت‌ها پرهیز کنند. البته  دانش‌آموزان و اولیای آنها در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه‌های اعلام شده نسبت به ثبت سفارش فردی نیز اقدام کنند.  



:: برچسب‌ها: پایه هفتم ,
:: بازدید از این مطلب : 665
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

چرا باید شعبه آنلاین پت شاپ خود را راه اندازی کنم؟

یک حیوان خانگی بعد از مدتی به عنوان یکی از اعضای خانواده شناخته می‌شود و مثل سایر اعضا به رسیدگی و مراقبت نیاز دارد. معمولا صاحبان حیوانات خانگی لوازم مورد نیاز مثل غذا و یک سری لوازم خاص را از پت شاپ‌های در دسترسشان تهیه می‌کنند. ولی در خیلی از مناطق به خصوص شهرهای کوچک‌تر دسترسی به پت شاپ ممکن نیست یا در صورتی که در آن منطقه خاص پت شاپی در دسترسی باشد، امکان این وجود دارد که تمام وسایل مورد نیاز حیوان خانگی را نداشته باشد.
همچنین به خصوص در شهری مثل تهران که ترافیک سنگینی در اکثر خیابان های آن وجود دارد، مردم ترجیح می‌دهند اکثر لوازم مورد نیازشان را اینترنتی خریداری کنند و لوازم مورد نیاز و غذای حیوان نیز از این قائده جدا نیست.
بنابراین راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم حیوانات خانگی مشکلات و نیازهای این دست از مشتریان را تامین می‌کند، آن ها می‌توانند لوازم مورد نیاز برای حیوان خانگی خود را آنلاین خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرند و در نهایت راه اندازی پت شاپ آنلاین فروش خوبی برای دارندگان این فروشگاه ها به دنبال خواهد داشت.

مزایای راه اندازی پت شاپ آنلاین

  • محدودیت مکانی وجود ندارد، مهم نیست کجا زندگی می‌کنید، با دسترسی به اینترنت هرجایی که باشید می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را بخرید.
  • امکان ایجاد تنوع بالا محصولات در یک فروشگاه‌های اینترنتی.
  • امکان مقایسه محصولات و برندهای مختلف.
  • امکان مقایسه قیمت محصولات مختلف.
  • صرفه‌جویی در وقت و هزینه و انرژی مشتری.
  • راحتی در خرید و حمل و نقل.

راه اندازی پت شاپ آنلاین را از کجا شروع کنم؟  

قدم اول داشتن اطلاعات مفید از حیواناتی که قصد دارید محصولات مربوط به آن ها را ارائه دهید می‌باشد. شما برای راه اندازی پت شاپ آنلاین نیازمند این هستید که محدوده خود را مشخص کنید. یعنی دقیقا بدانید برای چند نوع حیوان ارائه سرویس می‌کنید و با تمرکز بر تعداد و نوع آن ها اطلاعات کافی را نیز تهیه کنید و بدانید چه نوع حیوانی به چه نوع غذا و دارویی نیاز دارد.

طبق آمار در میان حیوانات خانگی، سگ در رتبه اول، گربه در رتبه دوم و سایر حیوانات در مراتب بعدی قرار دارند. بنابراین این دو حیوان باید در اولویت شما قرار گیرند و محصولات مورد نیاز آن ها را در فروشگاه خود بگنجانید.

در ادامه چند مسیر ایده آل برای راه‌اندازی پت شاپ آنلاین را بررسی می‌کنیم، شما بدون نیاز به داشتن مهارت یا دانش خاصی به کمک این روش‌ها می‌توانید پت شاپ آنلاین خود را راه اندازی کنید.

اهمیت فروش اینترنتی لوازم حیوانات خانگی

حیوانات خانگی مثل یکی از اعضای خانواده هستند و نیاز به رسیدگی و مراقبت دارند. حیوانات خانگی نیاز به غذای مخصوص و لوازم خاص دارند. صاحبان حیوانات خانگی لوازم مورد نیاز حیوانات را معمولا از پت شاپ‌های اطراف‌شان تهیه می‌کنند. اما مشکل اینجاست که در خیلی از شهرها و مناطق به خصوص شهرهای کوچک‌تر به راحتی نمی‌توان یک پت شاپ پیدا کرد. حتی اگر هم پت شاپی در این مناطق باشد، احتمالا تمام وسایل مورد نیاز حیوان خانگی را ندارد.

 

در این صورت بهترین راه این است که محصولات لازم برای حیوان خانگی را به صورت اینترنتی خرید کرد و درب منزل تحویل گرفت. پس با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم حیوانات خانگی می‌توانید نیازهای این دست از مشتری‌ها را تامین کنید. به این ترتیب هم نیاز خریدار خیلی راحت برطرف می‌شود و هم شما محصولات بیشتری را می‌فروشید.

حتی کسانی که در تهران زندگی می‌کنند هم ترجیح می‌دهند کالاهای حیوانات خانگی خود را اینترنتی بخرند. چون مثلا برای خرید یک غذای ساده باید در ترافیک و شلوغی به مرکز پت شاپ‌های تهران در خیابان اسکندری بروند. تازه این منطقه در طرح ترافیک و زوج و فرد قرار دارد و دسترسی به آن سخت‌تر می‌شود. به دلیل همین مشکلات است که خرید اینترنتی به سرعت در حال گسترش است و مشتریان مغازه‌های پت شاپ هم به همین سرعت کمتر می‌شوند.

چطور فروشگاه اینترنتی پت شاپ راه‌اندازی کنیم؟

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید یعنی متوجه اهمیت راه‌اندازی کسب و کار آنلاین در زمینه فروش لوازم حیوانات خانگی شده‌اید. اما چرا تا الان برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی اقدام نکردید؟ احتمالا به این دلیل که فکر می‌کنید داشتن فروشگاه اینترنتی کار سختی است و به دانش و تخصص بالایی نیاز دارد. 

پت شاپ آنلاین در اینستاگرام

بیشتر مردم این برنامه را بر روی تلفن خود  نصب کرده اند و چند میلیون فعال اینستاگرامی وجود دارد.همین حالا نیز فروشگاه های اینترنتی زیادی وحود دارند که کسب درامد می کنند. ساختن فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام خیلی کار سختی نیست اما هزینه هایی ممکن است برای فرد داشته باشد هزینه هایی چون تبلیغات، تولید محتوا و… باید پرداخت کند. تاسیس فروشگاه در اینستاگرام نیاز به تخصص خاصی ندارد اما اگر می خواهید فروشگاه بزرگ با فالور های زیاد بسازید باید نکاتی را رعایت کنید.

  • عکس های واضح و شفاف از کالا های خود بگیرید
  • نحوه برخورد با مشتری
  • جلب اعتماد مشتری
  • قیمت مناسب برای کالا گذاشتن
  • اهمیت دادن به نظرات دیگران

پت شاپ آنلاین در تلگرام

تلگرام هم جزء شبکه های پر بازدید حساب می شود و می توانید در ایجاد کسب و کارتان را آغاز کنید و ممبر جذب کنید. البته که جذب مشتری در اینستاگرام آسان تر است اما در تلگرام ها با استخدام ادمین و تبلیغ کردن می توانید به فروش خود کمک کنید. می توانید در سایت ها نیز تبلیغ کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 تير 1401 | نظرات ()