نوشته شده توسط : کنکور نویس

 

سوئیچ در

وقتی درب بالای واشر بلند شد ، سوئیچ درب باز می شود و مدار موتور برای چرخش چرخان کار نمی کند. این ویژگی ایمنی برای جلوگیری از صدمات جدی بسیار مهم است و شما نباید آن را دور بزنید. اگر سوئیچ درپوش شما خراب باشد ، چرخه چرخش ایجاد نمی شود و تعمیر آن مرتب است. با پیدا کردن سوئیچ درب ، که به طور معمول در زیر قسمت اصلی قرار دارد ، شروع کنید. یک پین یا اهرم متصل به درب هنگام بسته شدن درب ، سوئیچ را فعال می کند. واشر را از برق بکشید و ببینید آیا در هنگام بسته شدن درب سوئیچ توسط یک اهرم یا محرک قطع می شود یا خیر. سیم ها را از سوئیچ جدا کرده و از مولتی متر خود برای بررسی تداوم برق استفاده کنید. اگر سوئیچ برق مدارهای موتور را تأمین نمی کند ، می خواهید آن را تعویض کنید. اگر بعد از همه سوئیچ تداوم داشته باشد ، باید اتصال موتور مستقیم را بررسی کنید ،

کمربند رانندگی یا کمربند چرخشی

 

اگر از یک واشر فشار بالا استفاده کنید ، ممکن است کمربند محرک چیزی باشد که انتقال قدرت را به موتور محرک متصل می کند. خرابی در تسمه درایو می تواند دستگاه را از چرخاندن بار خود باز دارد. گاهی اوقات این مشکل با بوی سوخته یا صدای غیرمعمول خود را نشان می دهد. تسمه محرک شما می تواند یک کمربند V لاستیکی باشد که با پارچه پوشانده شده است تا بتواند کمی بلغزد. یا می تواند یک کمربند لاستیکی باشد که توسط دستگاه کششی مانند یک پولی بیکار به کمک آن می آید ، به طوری که موتور اصطکاک زیادی روی تسمه ایجاد نکند. برای لودرهای جلو ، تسمه محرک بین موتور محرک و سبد شستشو قرار می گیرد. این نوع واشر معمولاً دارای یک تسمه دارای چند دنده است که نسبت به تسمه محرک ماشین لباسشویی با بار بالا کشیده می شود. واشر خود را از برق بکشید و کمربند محرک مدل خود را در پایین دستگاه ، پشت کابینت یا صفحه جلویی پیدا کنید.

 



:: برچسب‌ها:
تعمیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

بهترین متخصص زنان در تهران چه کسی است ؟

یافتن بهترین متخصص زنان از مسائل مهمی است که همه خانم ها با آن مواجه هستند ، اولین نکته در این رابطه توجه به شهر محل سکونت می باشد ؛ به عنوان مثال خانم های تهرانی در این راستا می بایست درصدد یافتن بهترين متخصص زنان در پرند باشند.

لذا خانم ها می توانند با تحقیق از دوستان و آشنایان خود و همینطور جستجو در گوگل و موتورهای جستجوی اینترنتی لیستی از بهترین متخصصان زنان شهر خود تهیه نمایند و پس از آن با در نظر داشتن تجربه و تبحر پزشک ، بهترین متخصص را بیابند و به مطب ایشان مراجعه نمایند.

دکتر زنان و زایمان کیست؟

پزشکی زنان و زایمان یکی از شاخه‌های علم پزشکی است که به بررسی بیماری‌های مربوط به زنان و دستگاه تناسلی(واژن) می‌پردازد. به پزشکان متخصص در این زمینه، متخصص زنان و زایمان گفته می‌شود.

تشخیص و درمان بیماری‌های زنان مانند قاعدگی دردناک، اختلالات قاعدگی، سرطانهای رحم، سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن، نزدیکی دردناک، کیست تخمدان، پیچ‌خوردگی تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی (واژینیت)، بارداری، سیر و کنترل آن و انجام زایمان طبیعی یا عمل سزارین و عوارض آن، اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خودبه‌خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت … در این رشته مورد بحث قرار می‌گیرند. برای درمان بیماری‌هایی از این قبیل باید به یک دکتر متخصص زنان و زایمان خوب مراجعه کنید.

متخصص زنان و زایمان خوب در تهران

 

چرا باید به یک دکتر زنان خوب مراجعه کنیم؟

بسیاری از خانم ها در طول زندگی شان از بهترین کافه در پرند از دوران بلوغ تا زمان یائسگی، دچار اختلال در عادت ماهانه یشان می شوند و از آنجایی که اختلالات قاعدگی، همواره بنا به دلایل پیچیده پزشکی رخ می دهد، در صورتی که این مشکل را درمان نکنند، در آینده نزدیک دچار مشکلات جدی تری خواهند شد.

دردها و عفونت های زنانه در ناحیه رحم، واژن، تخمدان ها و پستان ها در پی علت های مختلفی بروز پیدا می کنند و در تمامی این موارد بررسی علت این مشکلات از سوی پزشک معالج برای آغاز درمان، امری گریزناپذیر است.

اساسا یک توصیه جدی به تمامی زنان آن است که با مشاهده کوچک ترین تغییرات در بدن شان هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کنند.

 

جراح زنان و زایمان کیست؟

رشته تحصیلی زنان و زایمان شامل موارد جراحی و غیر جراحی می گردد که به سه دوره زمانی تقسیم می شود: قبل از بلوغ، دوره بارداری و هم چنین دوره بعد از یائسگی است. جراح زنان و زایمان بیماری‌هایی مانند: بی اختیاری ادرار در زنان، سرطان های دستگاه تولید مثل زنان، عفونت های دستگاه تولید مثل در زنان، آمنوره و دیسمنوره و افرادی که به سراغ جراحی های زیبایی واژن می باشند.

همچنین یک دکتر متخصص جراح زنان و زایمان به جراحی‌های زیبایی از قبیل پرینورافی (تنگ کردن واژن)، لابیاپلاستی(کوچک کردن لبه‌های خارجی واژن) و تزریق چربی در لابیاماژور و واژن می‌پردازد.

علت کیست تخمدان:

زمانی که فولیکول ها شروع به رشد و نمو می کنند ، تعدادی از آن ها شروع به رشد کرده و این رشد مهار نمی شود و همین امر می تواند سبب بروز کیست تخمدان در فرد شودد. در زمان تخمک گذاری که تخمک از فولیکول آزاد می شود ، ابتدا جای تخمک آزاد شده با خون پر می شود سپس در صورتی که بارداری اتفاق افتد با یک ماده زرد رنگ پر می شود که اصطلاحا به آن جسم زرد گفته می شود. اگر بارداری رخ ندهد این جسم زرد تبدیل به جسم سفید شده که در نهایت از بین میرود .در هر کدام از این مراحل احتمال ایجاد کیست تخمدان وجود دارد . به طور مثال: تجمع خون در آن ناحیه در صورتی که جذب نشود و بزرگ تر شود، سبب ایجاد کیست تخمدان می شود . همچنین به جای اینکه جسم زرد یا جسم سفید جذب شده و از بین برود ، به رشد خود ادامه داده و منجر به کیست تخمدان شود.این کیست ها معمولا از نوع کیست ساده یا فانکشنال هستند.



:: برچسب‌ها: متخصص زنان ,
:: بازدید از این مطلب : 790
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1399 | نظرات ()