نوشته شده توسط : کنکور نویس

سامانه سیدا در جهت دریافت اطلاعات فردی و تحصیلی دانش آموزان از سایت سناد، صدور کارنامه های تحصیلی و همچنین ثبت نام دانش آموزان در برخی مواقع خاص طراحی شده است. این سایت در دسترس معلم ها، مدیران و کادر اجرایی بوده و دانش آموزان امکان ورود به آن را ندارند. برای آشنایی بیشتر با سایت سیدا در ادامه مقاله قصد داریم اطلاعات لازم در خصوص سامانه سیدا را ارائه و امکانات sida.medu.ir را شرح دهیم.

بیشتر بخوانید: payesh.tehranedu.ir

 

معرفی سامانه سیدا sida.medu.ir

سامانه سیدا به نام سامانه یکپارچه سازی دانش آموزان شناخته شده است. منظور از این اسم، آن است که در سایت سیدا تمامی مشخصات دانش آموزان از جمله نام و نام خانوادگی، مقطع تحصیلی، معدل و ... درج شده و در صورتی که آموزش و پرورش و یا معلمان و مدیران احتیاج به اطلاعات هویتی یکی از دانش آموزان داشته باشند می توانند از طریق سیدا اقدام نمایند.

 

دانش آموزان با عضویت در سامانه سیدا به عنوان یک محصل شناخته خواهند شد و سپس می توانند امور مختلف تحصیلی خود از جمله ثبت نام کتاب درسی مدارس را انجام دهند. در صورت عدم عضویت در سایت سیدا، اغلب امکانات تحصیلی برای دانش آموزان غیر قابل استفاده خواهد بود.

برای استفاده از خدمات پشتیبانی سایت سیدا میتوانید مطلب زیر را مطالعه کنید:

 https://pasokhbama.com/%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%AF%D8%A7/

زمانی که دانش آموزی در سایت سیدا به عضویت در می آید می تواند در انواع آزمون های آغازین، پیشرفت تحصیلی، مشاوره ای و ... شرکت کرده و از امکانات رایگان تحصیلی نیز استفاده نماید. دانلود کارنامه و ارزشیابی ماهانه نیز از جمله فعالیت هایی است که سامانه سیدا در صدد انجام آن است.

معرفی سامانه سیدا sida.medu.ir

سیدا یک سایت جدید و نوین است که در دوران شیوع بیماری کرونا و در زمان غیر حضوری شدن مدارس راه اندازی شد. هدف آموزش و پرورش از راه اندازی این سامانه، سازماندهی کردن روند ثبت نمرات دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی می باشد.
اگرچه سامانه سیدا به سامانه نمرات دانش آموزی معروف شده است، اما باید بدانید که این سامانه امکانات بیشتری را به دانش آموزان و معلمان ارائه می دهد و وارد کردن نمرات دانش آموزان و مشاهده کارنامه تنها یکی از امکانات این سامانه می باشد پس هدف کلی راه اندازی سامانه سیدا این است که یک بستر برای انجام امور مربوط به مدارس به صورت غیر حضوری، ایجاد شود. اگرچه این سامانه تازه به وجود آمده است، اما به نظر می رود که در آینده کم کم به امکانات این سایت افزوده شود تا سایت سیدا sida.medu.ir همانند برنامه شاد ( دانلود اپلیکیشن شاد مدارس ) به یک سایت جامع و کامل برای انجام تمام امور آموزش و پرورش تبدیل شود.

همچنین اگر دانش آموز دارید و قصد ثبت نام در آزمون مدارس استعداد درخشان را دارید حتما سایت تیزهوشان و کارت ورود به جلسه تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ را نیز بخوانید.

کلیه دانش آموزان و یا معلمانی که قصد استفاده از امکانات سامانه سیدا آموزش و پرورش را دارند، می بایست ابتدا به سایت sida.medu.ir وارد شوند. برای ورود به این سامانه نیاز است که نام کاربری و رمز عبور خود را از مدیر مدرسه دریافت کرده باشید. در صورتی که نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت کرده اید، می توانید برای ورود به این سامانه طبق مراحل زیر پیش بروید.

نحوه ورود به سامانه سیدا

ابتدا یکی از مرورگرهای خود را در لپ تاپ و یا گوشی های اندروید و ios خود باز کنید.

نکته: برای داشتن عملکرد بهتر سایت سیدا دانش آموزی، بهتر است که از یکی از مرورگرهای زیر برای login شدن سایت سیدا استفاده کنید.

مرورگر کروم آپدیت 49 به بالا

مرورگر فایرفاکس آپدیت 30 به بالا

مرورگر اینترنت اکسپلورر آپدیت 11 به بالا

در فیلد جستجوی گوگل، آدرس سایت سیدا دانش آموزی به نشانی sida.medu.ir را جستجو کنید و به صورت مستقیم به سایت سیدا وارد شوید.

حال، شما به سایت سیدا آموزش و پرورش وارد شده اید. برای ورود به پورتال شخصی خود در سامانه می بایست که نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. سپس، با وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه «ورود کاربران» کلیک نمایید.

sida.medu.ir

یکی از مهم‌ترین سایت‌ها در ارتباط با دانش آموزان، سامانه‌ی سیدا به آدرس الکترونیک sida.medu.ir است. در سال‌های گذشته اطلاعات دانش‌آموزان به صورت کاغذی در مدارس موجود بود. دانش‌آموزان با ورود به مدرسه‌ی جدید باید پرونده‌ی تحصیلی تازه‌ای ایجاد می‌کردند، علاوه بر این هرسال سوابق تحصیلی جدید نیز به آن پرونده اضافه می‌شد. امروزه تمام این فعالیت‌ها در سامانه سیدا به صورت جامع و یکپارچه و با امنیت بالاتر راحت‌تر انجام می‌شود.

کادر مدرسه نیز با زحمت کمتری کارهای آموزشی را انجام خواهد داد و در کمترین زمان ممکن نمرات دانش‌آموزان در کارنامه‌ی آن‌ها وارد می‌شود، از طرفی اطلاعات دانش‌آموزان چندین سال بعد هم در این سامانه موجود خواهد بود. دانش‌آموزان تمام پایه‌های تحصیلی در سال‌های بعد به راحتی می‌توانند به سوابق تحصیلی خود دسترسی داشته باشند، امکان حذف و از بین رفتن این اطلاعات نیز بسیار کم است.

سامانه سیدا علاوه بر کادر اداری، همچنین به معلم‌ها این امکان را می‌دهد تا به راحتی بتوانند نمرات دانش‌آموزان را در سامانه وارد کرده و درنهایت دانش‌آموزان راحت‌تر کارنامه دریافت کنند. در واقع تمام اطلاعات دانش‌آموز همراه با سوابق تحصیلی در سامانه سیدا وجود دارد و مدیران و معلمان بدون هیچ محدودیتی به این بانک اطلاعات دسترسی دارند.



:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

حجامت، کوزه‌اندازی تر یا بادکش درمانی (به انگلیسی: Cupping therapy)[۱] یکی از زیرمجموعه‌های پزشکی جایگزین است که برگرفته از روش قدیمی‌تر کوزه‌اندازی تر در طب سنتی چین است. این روش با انجام مکش یا گرم کردن و ایجاد نوعی خلأ با کمک وسیله‌ای که مانند کاسه است، بر روی نقاط خاصی از پوست بدن اعمال می‌شود. انجام این روش به‌صورت عمده در آسیا انجام می‌شود، با این‌حال در بخشهای شرقی اروپا، خاورمیانه و آمریکای لاتین نیز شیوع دارد.[۲][۳] حجامت به‌عنوان شبه‌علم شناخته می‌شود. (Quackery)[۴][۵]

تعریف[ویرایش]

بادکش درمانی، خون درمانی و حجامت (به انگلیسی: Cupping therapy) که بسته به‌نوع تقسیم‌بندی می‌تواند به صورت‌های مختلفی مانند بادکش خشک یا حجامت خشک (به انگلیسی: Dry cupping)، بادکش مرطوب یا حجامت مرطوب (به انگلیسی: Wet cupping) و بادکش آتشی (به انگلیسی: Fire cupping) انجام شود، یکی از زیرمجموعه‌های پزشکی جایگزین است. این روش با انجام مکش یا گرم کردن و ایجاد نوعی خلأ با کمک وسیله‌ای که مانند فنجان است، بر روی نقاط خاصی از پوست بدن اعمال می‌شود. انجام این روش به‌صورت عمده در آسیا انجام می‌شود، با این‌حال در بخشهای شرقی اروپا، خاورمیانه و آمریکای لاتین نیز شیوع دارد.[۲][۳] بادکش درمانی، نزد پزشکی امروز ، به‌عنوان شبه‌علم شناخته می‌شود و انجام آن نوعی دغل‌کاری و شیادی پزشکی[a] نامیده می‌شود.[۴][۵]  لیست مراکز حجامت در تهران را در پاسخ تو ببینید.

در مقابل معتقدان به طبّ سنتی و مروجان بادکش درمانی، تلاش می‌کنند تا با استفاده از این روش، برخی بیماری ها و شبه مرض هایی چون تب، درد مزمن کمر، بی‌اشتهایی، سوءهاضمه، فشار خون بالا، آکنه، بیماری‌های مزمن پوستی مانند درماتیت آتوپیک، پسوریازیس، کم‌خونی، بازیابی توانایی پس از سکته مغزی، گرفتگی بینی، ناباروری و درد دوران قاعدگی .[۲][۳]را درمان کنند. اگرچه مروجان این روش تأکید می‌کنند که روش‌های بادکش درمانی برای بهبود تعداد زیادی از دردها ، امراض و خستگی و کوفتگی ها و نیز بیماری‌های مزمن مفید است، با این‌حال، آمار مستند و علمی تاییدشده ایی برای اثبات اثربخشی حجامت وجود ندارد و اگر توسط افراد غیر حرفه ایی و نابلد صورت بگیرد چا بسا ممکن است منجر به عفونت و مشکلات دیگر نیز بشود .[۲] کبودی و تغییر رنگ پوست، از جمله عوارض این روش هستند که بعضی مواقع با اثرات ناشی از کودک‌آزاری اشتباه گرفته می‌شوند.[۳] در مواردی استثنایی ،حجامت ناصحیح روی اندام کودکان باعث ایجاد کبودی و زخم و در نتیجه ایجاد شائبه ی کودک آزاری و پیگیری های قانونی متعاقب آن در جهان شده است .[۳]

روزهای مناسب در تقویم حجامت ۱۴۰۰ (رنگ سبز)

حزیران ۱۴۰۰ (بهترین روزهای مناسب برای حجامت) چه روزهایی است؟

سه شنبه ۱۱ خرداد
شنبه ۲۹ خرداد
یکشنبه ۳۰ خرداد
شنبه ۵ تیر
یکشنبه ۶ تیر
سه شنبه ۴ آبان
سه شنبه ۲ آذر
سه شنبه ۵ بهمن
پنج شنبه ۲۶ اسفند

روزهای نامناسب برای حجامت چه روزهایی است؟

– روزهای جمعه
– ماه مبارک رمضان (برای افراد روزه دار)
– ۲۳ آذر تا ۲۳ دی
– روزهای چهارشنبه هم بهتر است حجامت انجام نشود

چه تفاوتی میان ایام حزیران و روزهای مناسب حجامت است؟

تفاوت این روزها مانند تفاوت دو کلمه عالی و خوب است!
ایام حزیران: حجامت عالی است.
ایام مناسب: حجامت خوب است.
روزهای مناسب برای حجامت شامل روزهای ۱۲ تا ۱۵، روزهای ۱۷،۱۹،۲۱ و پنجشنبه آخر هر ماه قمری می‌شود که در تقویم با رنگ سبز مشخص شده اند.

مهمترین نکاتی که قبل و بعد حجامت باید رعایت کرد چیست؟

– با شکم گرسنه حجامت نکنید.
– دوازده ساعت قبل و بعد حجامت، فعالیت سنگین، ورزش، نزدیکی و سیگار ممنوع است.
– دوازده ساعت قبل و بعد، از مصرف ماهی، تخم مرغ، شیر، لبنیات، ترشی جات، شوری، عدس، بادمجان و مواد سودازا پرهیز کنید.
– مصرف عرق کاسنی و آب انار مناسب است.
– خانم ها در ایام عادت ماهانه و بارداری و افرادی که بلغمی و یا ضعیف هستند از انجام حجامت خودداری کنند.

اول و آخر ماه قمری برای حجامت مناسب نیست، چون اخلاط در بدن ساکن هستند و میل به عمق دارند. در زمان غلبه نور ماه (۱۲ تا ۱۵ ماه قمری) نیز حجامت مناسب نیست، چون اخلاط لطیف و صالح بیشتر میل به سطح دارند، اما از زمانی که ماه شروع به نقصان می‌گذارد یعنی ۱۶ تا ۱۹ ماه قمری بهترین زمان برای انجام حجامت است. چون در این زمان اخلاطی که در نیمه ماه به سطح آمده بودند اخلاط رقیق آن به عمق بازگشته و اخلاط غلیظ‌تر در سطح باقی می‌مانند و با حجامت در این زمان اخلاط غلیظ بیشتری خارج می‌شود. در سه‌شنبه‌های آخر ماه قمری و جمعه‌ها نیز حجامت توصیه نمی‌شود.

این متخصص طب سنتی افزود: حجامت بهتر است در ساعاتی از روز که هوا معتدل است، مانند ابتدای روز انجام گیرد و در ساعات بسیار گرم روز و ساعات سرد شب نباید این کار انجام شود لذا ساعت دوم روز در فصل گرما و ساعت سوم و چهارم در فصل سرما بهترین ساعات انجام حجامت هستند. بهترین ساعت حجامت در روز زمانی است که گرما به سمت سردی برود؛ چرا که حرارت باعث به اصطلاح ذوب خون می‌شود و خروج آن را آسان می‌کند، اما نباید در حرارت خیلی شدید انجام گیرد. هم‌چنین اگر حجامت در ظهر انجام شود به‌عللی که بعد اشاره خواهم کرد مضر برای بدن است. هم‌چنین اگر در ظهر انجام شود، چون فرد قبل یا بعد از آن غذا (ناهار) میل می‌کند در هر دو حالت مضر است.

وی افزود: ظهر اخلاط لطیف و صالح بیشتر از خلط غلیظ و فاسد به سطح می‌آیند و حجامت در این هنگام باعث خروج خلط لطیف صالح می‌شود و اخلاط فاسد در بدن باقی می‌مانند. در ضمن روز‌های ابری و طوفانی، روز‌های مناسبی برای حجامت نیستند.

صابری در پاسخ به این‌که منظور از ساعات اول، دوم و سوم چیست؟ خاطرنشان کرد: ساعت‌ها را از طلوع آفتاب حساب می‌کنند. به‌عنوان مثال ساعت اول یعنی ۳.۵ ساعت و ساعت دوم ۵ ساعت و ساعت سوم ۷.۵ ساعت پس از طلوع آفتاب است.

وی تصریح کرد:  در طب سنتی علت تأکید بر انجام حجامت در این ایام تأثیر جاذبه ماه بر بدن انسان است. اگرچه تأثیر چگونگی وضعیت ماه و زمین بر آب دریاها، گیاهان و جانوران پیش از این اثبات شده، اما درباره اثر جاذبه ماه بر انسان غفلت شده است. در واقع در ایامی که حجامت در آن‌ها توصیه شده تأثیر ماه بر خون انسان طوری است که ترکیبات و اخلاط فاسد خون در بالاترین سطح یعنی نزدیک به پوست قرار می‌گیرد. به همین دلیل با چند خراش سطحی سموم بدن به این روش دفع می‌شود. در فصول بهار و پاییز که طول شب و روز یکسان است و بدن تحت تأثیر دو جاذبه خورشید و ماه قرار دارد، جاذبه هم در بالاترین حد خود قرار دارد پس بیشترین ترکیبات سبک از خون دفع می‌شود. البته اشاره کنم زمانی که قمر در عقرب است حجامت انجام نشود، چون موجب بیماری می‌شود.



:: برچسب‌ها: حجامت، طب سنتی ,
:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

یکی از روش‌های نوین یا غیرتهاجمی کاهش چربی‌های موضعی، کرایولیپولیز است که موفق به کسب تاییدیه FDA شده است و اثر مثبت آن در لاغری در سراسر جهان به اثبات رسیده است. دلیل تمایز کرایولیپولیز با سایر روش‌های لاغری موضعی این است که در این روش برای  کاهش قطر بافت چربی از تکنولوژی سرما و وکیوم استفاده می‌شود.

سلول‌های چربی بسیار به سرما حساس هستند و در اثر بالا رفتن دما، یخ می‌زنند. همانطور که متوجه شده‌اید، در بهترین مراکز کرایولیپولیز در تهران ازتکنولوژی سرما استفاده می‌شود تا سلول‌های چربی تجزیه شوند؛ بدون آنکه سایر بافت‌ها یا ساختارها آسیب ببینند. نام دیگر این درمان محبوب، انجماد چربی است و گزینه مناسبی برای حذف چربی‌های مزاحمی است که در اثر ورزش و رژیم غذایی از بین نرفته‌اند.

کرایولیپولیز چیست ؟

کرایولیپولیز « Cryolipolysis » یک روش غیرجراحی و غیر تهاجمی است و یک درمان ایده‌آل است که می‌توانید آن را جایگزین لیپوساکشن نمایید. امروزه کرایولیپولیز در زمره محبوب‌ترین درمان‌های لاغری قرار دارد و در سرتاسر جهان در حال گسترش است. این روزها افراد زیادی با معضل چاقی دست و پنجه نرم می‌کنند؛ لذا، روش‌های درمان چاقی روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند و اصلا عجیب نیست که تعداد متقاضیان کرایولیپولیز هر ساعت در حال افزایش است.

براساس تحقیقات انجام شده در سال 2008 ، پروفسور Dieter Manstein و R.Rox Anderson به همراه یک تیم تحقیقاتی متوجه شدند که انتقال سرما تحت یک شرایط کنترل شده، باعث کاهش سلول‌های چربی می‌شود و تا حدی معضل چربی‌های مزاحم برطرف خواهد شد.

همانطور که می‌دانید روش‌های لاغری موضعی باعث از بین رفتن چربی‌های اضافی می‌شود و نقشی در پیشگیری از از ایجاد چربی‌های جدید یا بزرگ شدن سلول‌های قدیمی ندارند. از این رو، بعد درمان لازم است که فرد از رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم غافل نشود. جهت دستیابی به نتیجه مطلوب‌تر می‌توان تکنولوژی کرایولیپولیز را با لیزر ادغام کرد و به طور کامل از شر چربی‌های اضافی و افتادگی پوست خلاص شد.

کرایولیپولیز (Cryolipolysis) روشی غیر‌تهاجمی است که می‌تواند جایگزینی شایسته و ایده آل برای روش‌های تهاجمی کاهش چربی از قبیل لیپوساکشن باشد چرا که بعد از کرایولیپولیز نیازی به دوران نقاهت نخواهید داشت. لیپوساکشن در زمره محبوب‌ترین جراحی‌های زیبایی قرار دارد و شمار جراحی‌های لیپوساکشن صورت گرفته در سرتاسر دنیا با سرعتی سرسام آور در حال افزایش است تا جایی که در سال ٢٠١۵ بر اساس آمار و ارقام جامعه جراحی زیبایی پلاستیک آمریکا (ASAPS) شمار جراحی‌های لیپوساکشن در امریکا از مرز ٣٩۶ هزار رد شد. این روزها افراد بیشتری با معضل اضافه وزن دست و پنجه نرم می‌کنند، از این رو جراحی‌های کاهش چربی روز‌به‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند و جای تعجب نیست که شمار بیمارانی که روش‌هایی همچون کرایولیپولیز را برمی‌گزینند، در حال افزایش است.

برای از بین بردن جای جوش  با شماره های درج شده در وب سایت و رزرو نوبت تماس بگیرید.

در این روش سلول‌های چربی زیرپوست همچون لیپولیز را سرد می‌کنند تا آنها را تجزیه کرده و بشکنند، بی‌آنکه به بافت‌های اطراف چربی یا پوست آسیبی وارد شود. برای کاهش دادن چربی بخش‌های مشخصی از بدن، مخصوصاً شکم، پهلو و پشت از کرایولیپولیز استفاده می‌شود.

در سال ٢٠٠٨، پروفسور Dieter Manstein و R.Rox Anderson از شرکت Lasers in Surgery and Medicine به همراه تیم تحقیقاتی خود دریافتند که تحت شرایطی کاملاً کنترل شده، چربی‌های زیر پوست نسبت به سایر بافت‌ها در برابر سرما آسیب پذیرتر می‌باشند، چنانچه فرآیند سرمایش ادامه یابد، شاهد کاهش سلول‌های چربی خواهیم بود بی آن که به بافت‌های اطراف آن آسیبی وارد شود. این فرآیند را انجماد انتخابی می‌نامند. لازم است که بدانید کرایولیپولیز یک راهکار دائمی برای حل معضل اضافه وزن نیست؛ این روش سلول‌های چربی موجود در بدن شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد اما نمی‌تواند مانع بزرگ شدن سلول‌های چربی به جا مانده شود، از این رو فرد می‌بایست همگام با این روش از رژیم غذایی مناسب و ورزش غافل نشود، در غیر این صورت می‌بایست عمل کرایولیپولیز را تکرار کند.

لاغری در دنیای کنونی یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها برای خانم‌ها و آقایان شده است. بسیاری خواهان راحتی از شر چربی‌های موضعی خود و رسیدن به تناسب اندام هستند. اما این راه هموار با مشقت و سختی همراه بوده است و شروع و ادامه آن کار را برای افراد سخت کرده است. امروزه دستگاه‌های لاغری به کمک افراد آمده‌اند و افراد می‌توانند با استفاده از دستگاه‌ها و اندکی رعایت در تغذیه و کمی ورزش به خواسته خود برسند. در این مقاله به بررسی دستگاه لاغری موضعی کرایولیپولیز می‌پردازیم.

اغلب این دستگاه‌ها با توجه به نتیجه‌گیری بیشتر می‌توانند به صورت ترکیبی استفاده شوند.

شما در این سایت می‌توانید مقالاتی را اعم از«۴ دستگاه مفید برای لاغری موضعی تضمینی!» «لاغری موضعی با کویتیشن (Cavitation)» «لاغری با دستگاه ال پی جی (LPG) چیست، و چگونه انجام می شود ؟» برای آشنایی بیشتر با دستگاه‌های لاغری مطالعه کنید.

کرایولیپولیز چیست؟

کرایولیپولیز یک دستگاه لاغری موضعی است. در روش کرایولیپولیز آن دسته از سلول‌های چربی که سطحی‌تر هستند در اثر سرما دچار مرگ سلولی شده و به آهستگی در طی یک تا چهار ماه از بدن دفع می‌شوند و به همین علت اثر سوئی روی کبد و آنزیم‌های کبدی ندارد. در کرایولیپولیز به طور موثر چربی و سلول‌های چربی را در منطقه تحت درمان حذف شده و نتایج برجسته و قابل توجهی از کاهش بافت چربی و سلول‌های چربی را در منطقه تحت درمان نشان می‌دهد. آنچه کرایولیپولیز را از روش‌های درمان دیگر متمایز می‌سازد استفاده از تکنولوژی سرما همراه با خلا و فشار منفی، وکیوم چربی جهت کاهش سایز منطقه مورد نظر,  حذف سلول‌های چربی, تعداد جلسه کم (یک جلسه), برگشت ناپذیری و غیر تهاجمی بودن آن است. در این عمل سلول‌های چربی زیر پوست خنک می‌شوند که باعث ایجاد لیپولیز و تجزیه سلول‌های چربی بدون آسیب رساندن به بافت‌های اطراف یا پوست می‌شود. کرایولیپولیز به منظور کاهش چربی در مناطق خاص بدن بخصوص سر معده و پشت استفاده می‌شود.

تفاوت اصلی روش کرایولیپولیز با سایر روشهای لاغری در چیست ؟

در این روش از لیزر، سوزن و ساکشن استفاده نمی‌شود و فرد می‌تواند بلافاصله به سر کار خود برگردد .این روش بیشتر برای افرادی انتخاب می‌شود که تمایل به انجام لیپوساکشن و یا لیپولیزر نداشته و از درد و عوارض گریزانند. همچنین این روش برای افرادی که می‌خواهند با هزینه کمتر به نتایج مطلوب برسند بسیار مفیدد می‌باشد. البته لیپولیزر، لیپوساکشن و لیپوماتیک نتایج سریعی دارند و چربی‌های اضافی را در یک جلسه از بدن خارج می‌کنند. ولی در کرایولیپولیز فرد نیاز به صبر و تحمل بیشتری دارد تا به تدریج چربی اضافی که توسط کرایولیپولیز کریستالیزه شده از بدن دفع شود‌.



:: برچسب‌ها: دستگاه لاغری ، کرایولیپولیز ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 شهريور 1401 | نظرات ()