نحوه پرداخت بدهی در سامانه دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : کنکور نویس

آدرس درگاه پرداخت الکترونیکی شهریه دانشگاه آزاد اسلامی

پرداخت الکترونیکی شهریه دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه آموزشیار انجام می گیرد و دانشجویان ورودی جدید برای ثبت نام در دانشگاه و همچنین دانشجویان ورودی قدیم تنها باید از طریق این درگاه ، شهریه خود را پرداخت نمایند. آدرس سایت آموزشیار دانشگاه آزاد به نشانی edu.iau.ac.ir می باشد و دانشجویان باید با استفاده از شماره دانشجویی و رمز عبور خود ، وارد سامانه شوند.

نحوه ورود به سامانه آموزشیار بدین صورت است که دانشجو باید در بخش شماره دانشجویی edu@ + شماره دانشجویی + کد دانشگاه درج کند همچنین در بخش رمز عبور ورود باید شماره دانشجویی + کد دانشگاه درج شود.

  • شماره دانشجویی ورود به سامانه آموزشیار به صورت از edu@ + شماره دانشجویی + کد دانشگاه است.
احتمالا این را هم بپسندید  اعتراض به نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1401 - نحوه اعتراض به نتایج اولیه و نهایی کنکور ارشد آزاد

157123456789@edu

  • رمز عبور ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد ترکیبی از شماره دانشجویی + کد دانشگاه است. به صورت زیر :

157123456789

کد 157 مربوط به دانشگاه ازاد تهران شمال است و شما باید به جای عدد 157 ، کد دانشگاه خود را درج کنید.

 

  • برای پرداخت شهریه دانشگاه آزاد ، پس از ورود به منوی “مدیریت مالی نیم‌سال‌های تحصیلی”، مبلغ تراز مالی را یادداشت کرده و گزینه “پرداخت الکترونیکی شهریه” را بزنید. حال در کادر سفید رنگ، دقیقا عدد تراز مالی را وارد کرده و گزینه پرداخت را از سمت راست بزنید.
  • ⚠️ نکات بسیار مهم برای پرداخت موفق:
  • ▫️حتما پرداخت خود را با سیستم عامل ویندوز یا اندروید انجام دهید. (ترجیحا از سیستم عامل ios استفاده نکنید)
  • ▫️ترجیحا از درگاه بانکی “سپهر صادرات” واریز کنید و اسکرین‌ شات پرداخت‌ و کد پیگیری را سیو کنید.
  • ▫️پس از واریز وجه در درگاه بانکی، حتما گزینه “انتقال به سایت اصلی” را بزنید تا مجددا وارد سایت آموزشیار شده و پیغام “پرداخت با موفقیت انجام شد” را مشاهده کنید.
  • ▫️اگر پرداخت ناموفق بود و پول از حساب شما کم شد ولی تایید نشد، معمولا بعد از ۷۲ ساعت برگشت داده می‌شود. در نهایت، برای رفع هرگونه ابهام مالی، می‌توانید با امور مالی دانشکده‌ی خود تماس بگیرید.

    نحوه پرداخت بدهی در سامانه آموزشیار

     به گزارش سایت مشاوران پاسخ با ما : پرداخت شهریه دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار انجام می گیرد و دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی این دانشگاه می بایست با مراجعه به سامانه مذکور ، ابتدا بدهی خود را مشاهده کرده و سپس با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود ، شهریه را بپردازند.

    همانطور  که در ابتدای این مطلب نیز اشاره شد ، زمان پرداخت شهریه ثابت دانشگاه آزاد قبل از انتخاب واحد است و دانشجویانی که بدهی داشته باشند ، بخش انتخاب واحد سامانه برای آنها فعال نخواهد شد.

    همچنین برای پرداخت باقی مانده شهریه تا زمان امتحانات پایان ترم به دانشجویان فرصت داده می شود و شرط مشاهده تاریخ امتحانات در اموزشیار و دریافت کارت ورود به جلسه ، پرداخت بدهی است.

    برای پرداخت بدهی در سایت آموزشیار ، پس از اینکه وارد پروتال دانشجویی خود شدید بر روی گزینه “ثبت نام دروس دانشجو” کلیک کنید.

    در بخش مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی دانشجو ، میزان بدهی شما در ترم جاری نمایش داده می شود. اگر فقط می خواهید شهریه را بپردازید بر روی گزینه “پرداخت الکترونیکی شهریه” کلیک کنید ولی برای پرداخت هزینه بیمه و خدمات آموزشی نیز باید گزینه “پرداخت الکترونیکی” را انتخاب کنید. در هر مرحله اگر سوالی داشتید میتوانید با خرید بسته تماس مشاوره براحتی سوال خود را پرسیده یا ادامه مراحل را به مشاورین مجرب ما بسپارید .

     

    دانشجویان می بایست قبل از اقدام به انتخاب واحد ، میزان شهریه که سایت آموزشیار تعیین کرده است را بپردازند و در صورت عدم پرداخت شهریه ، سامانه انتخاب واحد برای آنها فعال نمی شود. میزان شهریه پرداختی در زمان انتخاب واحد معمولا برابر با شهریه ثابت ترم آینده + بدهی ترم قبل است.

    الباقی شهریه نیز باید پیش از امتحانات پایان ترم ، جهت دریافت کارت ورود به جلسه پرداخت شود و در صورتی که دانشجو بدهی داشته باشد ، امکان دریافت کارت ورود به جلسه و در نتیجه شرکت در امتحانات را نخواهد داشت.





:: برچسب‌ها: دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 534
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: