راهنمای خدمات آموزشی در سایت دان
نوشته شده توسط : کنکور نویس

سامانه آموزش مجازی دانشگاه های آزاد با توجه به همه گیری بیماری کرونا، این امکان را برای تمام دانشجویان و اساتید خود فراهم کرد تا با استفاده از تلفن‌ همراه هوشمند، تبلت و رایانه بتوانند به ‌صورت آنلاین از خدمات آموزشی دانشگاه استفاده کنند. نخست سامانه وادانا دانشگاه آزاد با هدف ارتقا و بهینه سازی خدمات خود در قالب سامانه دانان به روز رسانی شد و در اختیار اساتید و دانشجویان قرار گرفت اما این ابهام را برای کاربران به وجود آورد که نهایتا از طریق کدام یک می توانند در کلاس های آنلاین خود شرکت نمایند.

با توجه به حجم بالای آموزش الکترونیک و تعداد زیاد کاربران، نیاز به سامانه ای با بروزرسانی به موقع و عملکرد بهتر هر روز پیش تر از قبل احساس می شود. لذا سامانه دان که همان نسخه به روز شده سایت دانان به آدرس daanaan.daan.ir می باشد، به منظور ارائه خدمات آموزشی بهتر برای دانشجویان و اساتید راه اندازی شد. این سایت نیز یک سرویس برگزاری کلاس های آنلاین و غیر حضوری است، بنابراین اساتید و دانشجویان امکان استفاده از خدمات آنلاین دانشگاه را از طریق سایت daan.ir خواهند داشت.

لینک مستقیم ورود به سامانه دان دانشگاه آزاد

آموزش و تدریس کلیه واحدهای درسی دانشگاه آزاد به صورت غیرحضوری و آنلاین از طریق سایت دان به نشانی daan.ir انجام می پذیرد.و شماره تماس پشتیبانی دان هم کمک رسان شما است.

دان یا وادانا؟

در ابتدا سامانه وادانا سیستم به روزرسانی شده سامانه LMS با هدف آموزش های مجازی و غیرحضوری برای دانشگاه آزاد طراحی شد اما پس ازمدت کوتاهی، سامانه دانان به نشانی daanaan.daan.ir، توانست جایگاه وادانا را با هدف ارتقا و افزایش قابلیت های خدماتی و همچنین امکان دسترسی بهتر به دست آورد. از همین رو، سایت دانان با توجه به مسائلی که پیش تر به آن پرداخته ایم، به روزرسانی شد و در قالب سایت دان با آدرس daan.ir به دانشجویان ارائه گردید.

عدم نیاز به نصب نرم افزار های کمکی، ثبت حضور دانشجویان و همچنین ذخیره کلاس های برگزار شده از جمله قابلیت ها و مزایایی به شمار می روند که باعث جایگزینی دان به جای وادانا شدند. بنابراین از این پس، فرآیند آموزش مجازی دانشگاه آزاد صرفا از طریق سامانه دان امکان پذیر خواهد بود و دانشجویان برای اطلاع از کلاس های خود می بایست به این سامانه مراجعه نمایند.

 
 

لینک مستقیم ورود به سامانه دان دانشگاه های آزاد

در این بخش قصد داریم تا به منظور تسهیل روند دسترسی به سامانه آموزش مجازی دان برای هر واحد دانشگاهی، لینک مستقیم ورود به آن را ارائه دهیم. برای ورود به سامانه می توانید بر روی آدرس اینترنتی واحد دانشگاه  آزاد خود کلیک کنید.

درصورت روبرو شدن با مشکلات هنگام  ورود به کلاس های مجازی (نظیر پیغام کاربر یافت نشد، نام کاربری یا رمز عبور اشتباه است، مغایرت و تداخل زمانی کلاس ها و غیره )  مشخصات و مشکل خود را به نشانی پست الکترونیکی teachdaan@srbiau.ac.ir (برای استادان) و   stddaan@srbiau.ac.ir (برای دانشجویان)ارسال کنید.

خواهشمند است هنگام ارسال ایمیل نکات زیر را رعایت فرمایید:

   در قسمت موضوع (subject) شماره دانشجویی/ کد استادی را وارد کنید.

   مطالب داخل ایمیل به ترتیب زیر باشد:

۱- نام و نام خانوادگی، ۲- شماره دانشجویی/ کد استادی، ۳-  رمز عبور دانشجویی / استادی، ۴-  کد ملی، ۵-  گزارش خطای مشاهده شده، 

۶- تلفن همراه، ۷- رمز عبور سامانه دان

 

همچنین در صورت مواجهه با مشکلات احتمالی در زمان کلاس چون مشکلات صدا،تصویر و غیره  به "چت انلاین" پشتیانی شرکت دان پیام ارسال کنید تا مشکل شما را در زمان برگزاری کلاس مورد بررسی قرار دهند.

پشتیبانی دانان برای رفع مشکلات احتمالی دانشجویان و اساتید در زمان استفاده از این سامانه راه اندازی شده است و اگر شما هم برای ورود به سامانه ، شرکت در کلاس ها ، شرکت در آزمون ها و … با مشکلی مواجه هستید می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان پشتیبانی رسمی سامانه دان که راه ارتباطی با آنها در ادامه مطلب توضیح داده میشود ، مشکل خود را حل کنید.

سامانه دانان ، سامانه برگزاری کلاس های آنلاین برخی واحد های دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشجویان باید با مراجعه به این سامانه ، در کلاسهای درسی شرکت کنند.

 

از آنجا که سایت دانان به تازگی راه اندازی شده و هنوز بسیاری از قابلیت ها را ندارد ، ممکن است بعضی دانشجویان در ورود به این سامانه و شرکت در کلاسهای مجازی با مشکلاتی همچون عدم نمایش تمام دروس ، جابجا شدن ساعت کلاسها ، بیرون انداختن دانشجو از محیط کلاس ، عدم پخش صدای استاد ، فعال نشدن میکروفون و … روبرو شوند که تمام این مشکلات را میتوانید حل نمایید.





:: برچسب‌ها: سایت دانان ,
:: بازدید از این مطلب : 528
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: