عمل پیوند و کاشت ابرو چگونه است؟
نوشته شده توسط : کنکور نویس

دلایل ریزش ابروها

در زیر به دلایل مختلفی که می‌تواند موجب ریزش یا از دست دادن بخش یا کل ابرو ها شود که عبارتند از:

  • برداشتن ابرو و  اصلاح غیر اصولی ابرو ها
  • بیماری‌های مرتبط با تیروئید
  • آلوپسی
  • هاشور، تاتو  و فیبروز ابرو ها
  • سوختگی
  • اختلالات مادر زادی در رشد طبیعی ابرو ها
  • عفونت در ناحیه ابرو
  • ریزش ابرو به دلیل ژنتیک و وراثت
  •  بیماری‌هایی که ممکن است روی ریزش مو و ابرو تاثیر گذار باشند.

10 تا از بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان که باید بشناسید

کلینیک دکتر نوایی

بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان

بهترین دکتر کاشت ابرو : داشتن ابروهای زیبا برای صورت مانند قابی برای چشم ها هستند که نقش زیادی در زیبایی چهره دارند. کم پشتی و یا ریزش ابرو تاثیر زیادی بر جذابیت چهره دارد. اگر ابروها بیش از اندازه کم پشت باشد از زیبایی و جذابیت چهره می کاهد. با پیشرفته علم پزشکی به کمک کاشت ابرو به کمک بهترین دکتر  عمل کاشت ابرو در اصفهان می توان ابروهای پرپشت و چهره‌ای ایده‌آل تر داشته باشید.

کاشت ابرو چگونه انجام می گیرد؟

یکی از روش های زیبایی جهت ترمیم ابرو کاشت ابرو می باشد که نتیجه قابل توجهی دارد کاشت ابرو به دو صورت fut و FuG انجام می گیرد. مسئله قابل توجه در هر دو روش محل های گیرنده موها در زاویه رشد تعیین می شود و داشتن ظاهر طبیعی در هر دو در روش حائز اهمیت است. جهت ترمیم ابرو از روش های دیگر نظیر استفاده از تاتو و آرایش روزانه میتوان استفاده کرد اما به دلیل اینکه نقاط ضعف زیادی دارد استفاده از کاشت به عنوان یک روش مناسب تر است.

مراحل انجام کاشت ابرو توسط بهترین دکتر کاشت ابرو

• طی انجام کاشت فرد تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد.
• برداشت فولیکول های مو از سر
• قراردادن فولیکول ها در زاویه مورد نظر

کاربرد و مزایای کاشت ابرو

• طبیعی بودن نتایج
• ماندگاری و دوام بالا
• انجام سریع کاشت در یک جلسه
• استفاده از کاشت برای کسانی که اصلاً در ابروهای خود مو ندارند.

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب می باشد؟

از کاشت افرادی می‌توانند استفاده کنند که به دنبال روشی جهت زیبایی چهره هستند و به دنبال یک روش جهت فرم ابروها و پرپشت شدن آنها می باشند. کاشت ابرو برای کسانی که به صورت ژنتیکی و یا ارثی دچار ریزش ابرو هستند و ابروهای آنها رو به کم پشتی است مناسب می باشد.

عوارض و معایب انجام کاشت ابرو

عوارض و معایب کاشت توسط بهترین دکتر کاشت ابرو بسیار محدود و زودگذر هستند و به سرعت از بین می روند. عوارضی که می توان پس از کاشت به آنها اشاره کرد ورم در قسمت ابروها می باشد که به سرعت از بین می رود. همچنین ممکن است که در محل های کاشت کبودی های خفیف به وجود آید که بعد از چند روز از بین خواهد رفت و جای هیچ نگرانی ندارد.

در  خدمات مربوط به انجام کاشت توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در کلینیک انجام می پذیرد

هزینه های مربوط به کاشت ابرو

انجام کاشت ابرو به عنوان یک روش جراحی زیبایی می باشد که باید همراه با تخصص و حساسیت بالا انجام گیرد هزینه‌های مربوط به گرافت ها یی که ابروی شما نیاز دارند بستگی دارد.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه ها مربوط به انجام کاشت باراد تماس گرفته و نسبت به هزینه ها توسط کارشناسان این کلینیک مطلع شوید.

تیم تخصصی کاشت ابروفعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۴ در زمینه کاشت ابرو در اصفهان آغاز کرده که از آن زمان تاکنون هزاران نفر از نقاط مختلف ایران و نیز سایر کشورهای منطقه بلاخص کشورهای عربی و نیز بیمارانی از کشورهای اروپایی و آمریکا توسط این تیم تحت عمل پیوند ابروی طبیعی قرار گرفته‌اند. بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان

کاشت ابرو به روش FUT میکروگرافت و FIT ماکروگرافت

تیم تخصصی پیوند ابروی کلینیک دکتر نوایی در ابتدا با توجه به برتری تکنیک FIT ماکروگرافت کار خود را با کاشت ابرو با این تکنیک شروع نمود سپس با توجه به پیشرفت تکنیک‌ها و تجهیزات همگام با تکنیک‌های روز اروپا و امریکا به مرور در سال ۱۳۸۸ استفاده از تکنیک جراحی FUT میکروگرافت را در دستور کار خود قرار داد.
این تیم از پزشکان و تکنیسین‌هایی تشکیل یافته است که با شرکت در کنگره‌ها و کارگاه‌های جهانی کاشت ابرو همواره آخرین روش‌ها، تکنولوژی‌ها و تجهیزات روز دنیا در کاشت ابرو طبیعی را مورد استفاده قرار داده و تلفیق این امر با محیط آرام و زیبای کلینیک تخصصی جراحی‌های پوست و موی دکتر نوایی، تجربه یک عمل راحت و مطمئن با نتایج عالی را برای مراجعین به ارمغان می‌آورد

قطعا در شهر اصفهان نیز کلینیک های خوبی برای کاشت ابرو در اصفهان وجود دارند و سعی دارند تا در حد توان خود خدمات مطلوبی را ارائه دهند، اما همان طور که گفته شد به دلیل جمعیت بسیار بیشتر و به دنبال آن متقاضیان بیشتر کاشت ابرو در تهران، تعداد کلینیک های خوب و ممتاز بیشتر است و یافتن بهترین و معتبر ترین مرکز برای کاشت و پیوند ابرو در تهران آسان تر است.

بهترین کلینیک کاشت ابرو در اصفهان

کاشت و پیوند ابرو یک تکنیک کاملا طبیعی و بدون عوارض است. امروزه ریزش ابرو به هر دلیلی باشد، می توان با استفاده از این تکنیک آن را برطرف کرد به طوری که فرد دوباره شاهد رشد ابرو ها به شکل کاملا طبیعی و زیبا خواهد بود. به همین دلیل است که تکینک کاشت ابرو طبیعی به محبوبیتی جهانی دست یافته و روز به روز به شما متقاضیان آن افزوده می شود.

اما این موضوع یک جنبه ی منفی نیز دارد. چرا که وقتی نیاز مردم به یک موضوع افزایش پیدا می کند، به دنبال آن افراد سود جو نیز برای کسب منافع مالی دست به کار می شوند و به سمت این بازار هجوم می آورند تا با فریب مردم و ارائه ی خدمات بی کیفیت با قیمت کمتر، متقاضیان کاشت و پیوند ابرو را به سمت خود جذب کنند.

به همین دلیل برای کسب بهترین نتیجه ی ممکن و پیشگیری از عوارض نا مطلوب انجام کاشت در کلینیک ها و مراکز متفرقه، بسیار مهم است که بتوانید بهترین کلینیک کاشت ابرو در اصفهان و یا شهر های دیگر را پیدا کنید.

اگر تصمیم دارید تا کاشت ابروی طبیعی انجام دهید، اولین و شاید سخت ترین مرحله، یافتن یک کلینیک معتبر و خوب است. این کار به این دلیل دشوار است که اغلب افراد دانش پزشکی خاصی در زمینه ی کاشت و پیوند ابرو ندارند و به همین دلیل به سختی می توانند کلینیک های متنوع و پر شمار کاشت ابرو را با یکدیگر مقایسه کنند.

امکانات و تجهیزات محدود کاشت ابرو در اصفهان باعث می شود تا به این موضوع فکر کنید که آیا کاشت ابرو در پایتخت برای شما به صرفه است یا خیر؟ پیش از انجام کاشت ابرو در اصفهان پیشنهاد می کنیم تا ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا در مورد هزینه های کاشت ابرو و همچنین مشاوره های پیش از آن اطلاعاتی به دست آورید!

کاشت ابرو انجام بدهم یا نه

بسیاری از خانم ها و حتی آقایانی که تصمیم به کاشت ابرو دارند هنوز برای تصمیم خود مردد هستند و نمی دانند که آیا کاشت ابرو انجام دهند یا خیر و با توجه به هزینه ای که می کنند ، از نتیجه کار رضایت خواهند داشت یا خیر. کاشت ابرو (Eyebrow transplant) یا پیوند ابرو یکی از عمل های زیباییست که در اصفهان هر ساله بر روی تعداد زیادی از افراد صورت می گیرد و زیبایی صورت نیز از اهمیت زیادی برخوردار است مخصوصا برای خانم ها که به هر طریقی تلاش می کنند که چهره ای زیباتر داشته باشند.

 

اما متاسفانه بسیاری از خانم هایی که دچار ریزش موی ابرو هستند و یا ابروهای کم حجم دارند ، از روش هایی مثل هاشور زدن و تتو کردن استفاده می کنند که این روش ها درمان قطعی نیستند و پس از چند ماه و حداکثر یک سال نیاز دوباره به ترمیم کردن خواهید داشت ، علاوه بر اینکه هاشور و تتو حالت طبیعی را به ابروهای شما نمی دهند و قابل رشد کردن نیز نیستند و اگر از متخصصین پوست و مو نیز پرس و جو کنید ، این روش ها را به شما پیشنهاد نمی کنند.

ولی در روش کاشت ابرو ، فولیکول های مو که پیش تر آماده شده اند ، بر روی پوست و در نواحی مشخص شده با دقت خاصی کاشت می شوند و برای پر کردن و رسیدن به حجم دلخواه ابروها ، کاشت ابرو ادامه پیدا می کند ضمن اینکه پس از شش الی دوازده هفته بعد ، ابروها شروع به رشد کردن می کنند و هر هفته ای که از زمان کاشت ابرو می گذرد ، حجم و تراکم موهای ابرو بیش تر از قبل می شود.





:: برچسب‌ها: کاشت ابرو ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: