آیا انجام جراحی بینی برای شما مناسب است؟
نوشته شده توسط : کنکور نویس

عمل بینی امروزه از پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی بین افراد است. متقاضیانی که تصمیم به انجام جراحی بینی دارند با سوالات و ابهامات زیادی روبه رو می‌شوند. پزشک ۲۴ به عنوان یکی از بزرگترین مراجع جراحی زیبایی در کشور، در این مقاله تمامی مطالب مرتبط با جراحی زیبایی بینی مانند اهداف عمل بینی توسط بهترین جراح بینی در کرج، انواع روش‌های جراحی رینوپلاستی، مدل‌های مختلف بینی، انواع مختلف عمل بینی، فیلم عمل بینی و نیز عوارض عمل زیبایی بینی را به صورت کامل توضیح داده‌است. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

اولین و مهم ترین گام برای عمل کردن بینی انتخاب یک جراح خوب و مجرب می باشد، چرا که جراح بینی تاثیر بسزایی در نتیجه رینوپلاستی دارد.

برای انتخاب جراح زیبایی بینی راه های متفاوتی وجود دارد که یکی از رایج ترین آن ها پرس و جو از دوستان و آشنایان می باشد، پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی درباره میزان تحصیلات، سوابق کاری و غیره تحقیق کنید، همچنین عکس های قبل و بعد از جراحی را برای تصمیم گیری بهتر مشاهده نمایید.

پس از تصمیم گیری و انتخاب جراح بینی برای مشاوره و ویزیت اولیه به مطب او رفته و انتظارات خود را از انجام عمل به جراح بگویید تا شما را به درستی راهنمایی کند، به این نکته توجه داشته باشید که از عمل زیبایی بینی انتظارات معقولانه ای داشته باشید.

همچنین در جلسه مشاوره در مورد مرحله به مرحله جراحی بینی با جراح صحبت کنید تا شما را به درستی راهنمایی کند.

دومین مرحله : انجام اقدامات قبل از عمل زیبایی بینی

در این بخش از مقاله جراحی بینی مرحله به مرحله می خواهیم به مواردی را که پیش از رفتن به اتاق عمل باید رعایت کنید، بپردازیم.

رینوپلاستی یا عمل زیبایی بینی چیست؟

عمل زیبایی بینی در اصطلاح علمی رینوپلاستی یا راینوپلاستی (Rhinoplasty) نامیده می شود. جراح پلاستیک یا متخصص گوش و حلق و بینی با انجام تغییرات لازم روی ساختار بینی، به اصلاح فرم بینی و رفع مشکلات تنفسی می پردازد. مشکلاتی از قبیل قوز بینی، کج بودن بینی، گوشتی بودن بینی و افتادگی یا پهن بودن نوک بینی با این جراحی زیبایی قابل درمان است.

اکثر ما می دانیم که رایج ترین جراحی در کشورمان جراحی زیبایی بینی است. سالانه بسیاری از افراد برای انجام این جراحی زیبایی اقدام می کنند. عمل بینی در تهران بسیار رایج است. تعداد زیادی از متقاضیان انجام این جراحی از دیگر شهرها به تهران سفر می کنند تا نزد بهترین جراح بینی تهران این عمل زیبایی را انجام دهند. حتی تعداد زیادی از مسافران به پایتخت جراحی بینی دنیا سفر می کنند تا زیبایی بینی خود را به دست بهترین متخصصان جراحی زیبایی کشور بسپارند.

 
 

انجام جراحی بینی به چه کسانی توصیه می شود؟

pasokheto.ir در پاسخ به این پرسش که چرا عمل زیبایی بینی انجام می شود و چه کسانی بهترین کاندیداها برای انجام آن هستند،میگوید: که هم زنان و هم مردان این جراحی را برای رفع مشکلات زیر انجام می دهند:

  • اصلاح فرم بینی
  • افتادگی نوک بینی
  • کجی و انحراف بینی
  • اصلاح پهن بودن نوک بینی
  • رفع گوشت زیاد و اضافه بینی
  • قوز بینی (در اصطلاح عمومی بینی عقابی
 

 

آیا می دانید که فرم بینی شما چیست و بعد از عمل به چه شکلی خواهد بود؟ آیا از انجام یا عدم انجام این جراحی مطمئن نیستید؟ در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد کنید تا در کمتر از ۶ ساعت با شما تماس بگیریم و مشاوره رایگان دریافت کنید.

جراحی زیبایی بینی یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی است که امروزه در بین مردان و زنان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و پزشک در این زمینه تمام تلاش خود را برای رسیدن به خواسته‌های واقع بینانه و منطقی بیمار انجام می‌دهد.
اما هدف از انجام جراحی بینی برای هر فرد با شرایط مختلف می‌تواند متفاوت باشد و اهداف بسیاری نیز در این راستا وجود دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل جراحی بینی اصلاح فرم و ظاهر بینی و همچنین رفع مشکلات ساختاری بینی است.

اما به صورت کلی در خصوص اهداف جراحی بینی می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

  • برطرف کردن مشکلات عملکردی بینی از جمله مشکلات تنفسی
  • رفع ایرادات ظاهری بینی از جمله رفع قوز بینی، کجی و عدم تقارن
  • رفع مشکلات عملکردی و ظاهری بینی به صورت همزمان

    از دیگر موارد حائز اهمیت که در جراحی بینی مرحله به مرحله به آن باید اشاره کنیم روز بعد از رینوپلاستی می باشد.

    1. تا چند ساعت اول پس از عمل ، بیمار حالت تهوع و سر گيجه مختصری خواهد داشت که نباید از این امر نگران باشد چرا که مسئله ای طبیعی است.
    2. گاهی اوقات در ساعات اوليه بعد از عمل جراحی ، ممکن است بیمار احساس سرماخوردگی و گلودرد داشته باشد که این موضوع ناشی از استفاده لوله بيهوشی در حین عمل است و در این راستا خوردن مايعات گرم می تواند کمک كننده باشد.
    3. سعی کنید چند روز اول بعد از عمل زیبایی بینی را به خوبی استراحت کنید.
    4. خوردن بعد از جراحی را حدود 4 ساعت بعد از عمل شروع کنید، چرا که پس از این مدت اثر داروهای بیهوشی کمتر شده و احتمال حالت تهوع و غیره کاهش می یابد.
    5. خوردن را با غذاهای آبکی و رقیق شروع کنید.
    6. سعی کنید در روز های اول پس از جراحی برای کاهش تورم و کیودی از کمپرس سرد استفاده کنید همچنین می توانید با خوردن آب کرفس این روند را سریع تر نمایید.




:: برچسب‌ها: جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: