چه کسانی‌‌ می‌توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند؟
نوشته شده توسط : کنکور نویس

بطور کلی حذف موهای زائد به 2 طریق دائمی و موقت انجام پذیر است.

  • روش موقت حذف

به منظور حذف موهای بدن خود می‌توانید از روش‌های گوناگونی استفاده نمایید. برای مثال ژیلت یکی از سریع‌ترین و سهل الوصول‌ترین گزینه‌های اصلاح موهای زائد بدن می‌باشد. اما نکته منفی ماجرا این است که رشد موها پس از اصلاح با ژیلت سریع‌تر از قبل می‌شود.
کرم‌های موبر نیز گزینه دیگری برای حذف موهای زائد هستند. این کرم‌ها معمولا بوی ناخوشایندی دارند و همچنین در کاهش سرعت رشد موهای شما هیچ‌گونه تاثیری نخواهند داشت.
موم یا اپیلاسیون نیز از گزینه‌های متعارف حذف موهای زائد برای عموم می‌باشند. در این روش سرعت رشد موها بسیار کم می‌شود و هفته‌ها به تاخیر می‌افتد. اما این روش علاوه بر آنکه احتمال دارد منجر به تحریک و خارش پوست شود، کمی دردناک نیز می‌باشد.

  • روش دائمی برای حذف

روش‌‌های دائمی از بین بردن موهای زائد بدن شامل لیزر و الکترولیز هستند که بسیار موثراند.
توجه داشته باشید استفاده از روش‌های موقت در برخی از نواحی بدن بسیار دردناک می‌باشد. اما لیزر موهای زائد شیوه‌ای بلند مدت می‌باشد که حداقل در ۶ جلسه ۹۰٪ موهای زائد شما را از بین می‌برد و پوستی صاف برای شما به ارمغان می‌آورد.

https://pasokheto.ir/ahwaz/%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D9%84%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B2/

لیزر موهای زائد (لیزر بدن) چیست؟

امروزه لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش‌های دائمی حذف موهای زائد بدن تبدیل شده است؛ در سال‌های اخیر تا کنون متقاضیان براى لیزر موهای زائد روز به روز در حال افزايش بوده‌اند. دلیل محبوبیت این روش این است که سبب خلاص شدن افراد از سالن‌های اپیلاسیون، تیغ، مومک، موبر و دستگاه اپیلیدی همچنین جوش‌ها، لک‌ها و موهای زیر پوستی می‌شود. اما لیزر موهای زائد همانند هر تكنولوژى نوین دیگری احتمال دارد که مورد استفاده سودجویان قرار گيرد. اغلب افرادی که بدون تحقیقات قبلى و صرفاً براساس تبليغات يا قيمت بسیار ارزان‌تر، اقدام به انجام لیزر موهای زائد در مراکز نامعتبر كرده‌اند، بسیار از این روش مايوس هستند. در اين مطلب همراه تیم کلینیک شکیبا باشید تا با ارائه اطلاعات مهم در اين زمينه و معرفى روش صحيح انتخاب مركز مناسب براى انجام ليزر موهاى زائد مانع از تجدید تجارب تلخ همانند از دست دادن پول، زمان و از همه مهمتر سلامتی خود شوید.

امروزه در جهان افراد زیادی به دنبال بهترین راه های از بین بردن موهای زائد بدن هستند.
حالا بهترین روش برای این کار چیست؟
لیزر موهای زائد بدن . همه افراد روش های مختلف برای از بین بردن موهای اضافی و زائد بدن را استفاده کرده اند اما تجربیات نشان اده که لیزر مو بهترین و آسان ترین روش است و هر کسی که برای اولین بار این روش را با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن تجربه کند طرفدار این روش آسان و سریع میشود.
اما از کجا میتوان فهمید که بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن چیست؟
با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه های زیادی برای لیزر موهای اضافی بدن اختراع شده اند پس با ما همراه باشید تا با انواع آنها همراه با مشخصات ، مزایا و معایب آشنایی کامل پیدا کنید...

 

لیزر موهای زائد بدن چگونه و با چه دستگاه هایی انجام میشود؟

موثر ترین و آسان ترین روش خلاص شدن و از بین بردن مو های زائد بدن لیزر آنهاست که فقط در کلینیک زیبایی پوست و مو قابل انجام است زیرا این کار نیازمند مهارت و تجربه متخصص است.
آقای راکس اندرسون آمریکایی در سال 1996 با استفاده از مطالعات و تجربیات خود کشف کرد میتواند با استفاده از انواج  لیزر و اندازه های درست و دقیق دستگاه لیزر مو میتواند ریشه و یا ساقه های مو را مورد هدف قرار دهد بدون اینکه سلول های پوست و مو اطراف آن تحت تاثیر قرار نگیرند.
حتی آقای اندرسون نیز فکر نمیکرد که روش لیزر مو با دستگاه های مختلف و بعد ها با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد بدن انقدر زود به یکی از بهترین و تاثیر گذار ترین روش های از بین بردن مو های اضافی بدن تبدیل شود.
pasokheto.ir میگوید: لیزر مو های زائد بدن به گونه ای است که دستگاه های مختلف لیزر مو امواج های مخصوصی را با طول موج خاص به پوست بدن میتابانند و باعث تخریب مو میشوند حتی بدون اینکه پوست و مو اطراف محل مورد نظر آسیب ببیند.
البته برای این کار دستگاه های مختلفی اختراع شده اند که هر کدام کارایی و کاربرد های مختلف و مخصوصی دارند و همچنین هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند که در ادامه با تمامی دستگاه های لیزر مو و همچنین بهترین دستگاه لیزر مو بیشتر آشنا خواهید شد.

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

همانطور که گفتیم، دستگاه‌‌های لیزر، با تولید انرژی مشخص، پرتوهای نوری را به فولیکول‌‌های مو‌‌ می‌رسانند. در اثر این تابش، نور در فولیکول مو با رنگدانه تیره جذب‌‌ می‌شود و به گرما تبدیل‌‌ می‌شود. این گرما باعث‌‌ می‌شود تا موهای زائد تیره رنگ از بین بروند. هرچه مو تیره‌تر و ضخیم‌تر باشد، رنگدانه بیشتری دارد و با تابش لیزر، گرمای بیشتری ایجاد‌‌ می‌شود و فولیکول مو از بین‌‌ می‌رود. به همین دلیل به افرادی که قصد لیزر موهای زائد خود را دارند، اکیدا توصیه‌‌ می‌شود که قبل از انجام لیزر، موهای خود را با ژیلت و تیغ شیو کنند و از اپیلاسیون و یا بند زدن بپرهیزند.

آیا لیزر موهای زائد به صورت دائمی اثر‌‌ می‌گذارد؟

باید بدانید که با لیزر، موهای زائد بدن به صورت دائمی از بین‌‌ نمی‌روند. لیزر فقط به صورت دائمی باعث کاهش موهای زائد‌‌ می‌شود. موها به طور دائم در حال رشد هستند و در یک دوره درمانی لیزر موهای زائد، فقط موهایی که در چرخه رشد قرار داشتند، توسط لیزر از بین‌‌ می‌روند. ممکن است موهای زائدی وجود داشته باشند که در زمانی که شما لیزر انجام‌‌ می‌دهید، در دوره استراحت باشند، و بعد از دوره لیزر، رشد کنند. به همین علت، لیزر باعث حذف صددرصدی موها‌‌ نمی‌شود.

چه کسانی‌‌ می‌توانند از لیزر موهای زائد استفاده کنند؟

به طور کلی همه‌‌‌ی افراد‌‌ می‌توانند موهای زائد بدن خود را لیزر کنند. هر چه رنگ پوست روشن‌‌تر و رنگ موهای بدن تیره‌‌تر و ضخیم‌‌تر باشد، اثربخشی لیزر بر آن بیشتر است. چون لیزر بر روی موهای تیره و قسمت‌‌های تیره اثر‌‌ می‌گذارد. اگر رنگ پوست شما تیره باشد، ممکن است دچار عوارض سوختگی شوید. باید دقت کنید برای افراد با رنگ پوست تیره حتما باید از دستگاه‌‌های مخصوص با فرکانس پرتو کمتر استفاده کنند تا دچار سوختگی نشوند.

 





:: برچسب‌ها: لیزر موهای زائد ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: