حجم ژل مورد نیاز برای لب چقدر است؟
نوشته شده توسط : کنکور نویس

ژل (فیلر) لب چیست؟

فیلرهای لب بر پایه‌ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌اند. محصولات ژل با انواع برندهای مختلف با کاربردهای گوناگون برای استفاده‌ی بیماران بدون عمل جراحی انقلابی در زیبایی به پا کرده اند. تزریق ژل یا فیلر لب به منظور افزایش حجم و تقارن لب های بالا و پایین انجام می شود.

 
 

فیلرهای هیالورونیک اسید تزریقی به لب ها معمولاً نرم هستند و ساختار ژل مانند دارند. نتایج حاصل از تزریق ژل لب  در شهر کرج و ماندگاری آن‌ها نیمه‌موقت است و بستگی به برند استفاده شده ژل و ناحیه‌ی مورد نظر جهت تزریق می‌تواند اثر بخشی طولانی‌تری داشته باشد اما معمولا مدت اثر آن ۶ تا ۱۲ ماه یا در برخی موارد ۱۸ ماه می‌باشد. انتخاب یک کلینیک زیبایی خوب و حرفه‌ای برای تزریق ژل لب به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

چرا هیالورونیک اسید (Hyaluronic Acid) بهترین فیلر لب است؟

معروف ترین، موثرترین و کم عوارض ترین پرکننده ی تزریقی به لب، هیالورونیک اسید است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در ماتریس خارج سلولی با بیشترین غلظت در بافت چشم، مفاصل و پوست یافت می شود. در پوست، آب جذب اسید هیالورونیک می‌شود؛ به طوری که پوست به میزان مطلوبی هیدراته می گردد. با افزایش سن، استحکام و حجم بافت چربی، ماهیچه‌ها، بافت استخوانی و پوست بدن و بخصوص صورت به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.

از دست دادن حجم و استحکام بافتی به ویژه در صورت باعث می‌شود خطوط سطحی تا عمیق، چین و چروک، افتادگی در گونه‌ها – خط خنده – چانه و لب‌ها ایجاد شود. تزریق فیلر (تزریق ژل)هایی بر پایه‌ی هیالورونیک اسید برای کاهش ظاهر خطوط، چین و چروک، و ایجاد ساختار و حجم مناسب در صورت (گونه، لب‌ها و گودی زیر چشم) استفاده می شود. اثرات حاصل از فیلر (ژل) اسید هیالورونیک تزریقی بلافاصله قابل مشاهده می‌باشد.

 
 

مدت زمان انجام تزریق ژل لب چقدر است؟

حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه که بخش عمده آن صرف بی‌حسی می‌گردد مگر اینکه از بی‌حسی عصبی استفاده کنیم. با این نوع بی‌حسی، درد تزریق تقریباً صفر خواهد بود.

هزینه تزریق ژل لب چه قدر است؟

هزینه تزریق ژل بستگی به نوع ژل و میزان حجم ژل دارد. برای اطلاعات بیشتر با کلینیک ما به شماره ۰۹۳۰۳۸۳۹۹۱۹ تماس بگیرید.

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

بسته به نوع بی‌حسی می‌تواند بدون درد و یا درد مختصر باشد اما در صورت عدم مهارت پزشک در به کارگیری بی‌حسی می‌تواند دردناک و غیرقابل تحمل باشد.

 

حجم ژل مورد نیاز برای لب چقدر است؟

بسته به فرم و شکل اولیه لب و سلیقه مراجعین، میزان مورد نیاز می‌تواند متفاوت باشد ولی معمولاً برای یک تزریق طبیعی و نچرال حدود یک سی‌سی ژل مورد نیاز است و برای تزریقاتی که فرد خواستار حجم بیشتر باشد تا ۲ سی‌سی ژل می‌توان تزریق کرد. گاهی برای حصول نتیجه بهتر می‌توان تزریق را در دو مرحله و به فاصله یک ماه انجام داد.

 

تزریق ژل لب روسی

این سبک تزریق اولین بار در روسیه شروع شد و الهام گرفته از لب‌های زیبای خانم‌های روس است. این روش بعدها توسط پزشکان مختلفی تکامل تکامل یافت تا به نقطه اوج کنونی رسید.

منظور از متد روسی، تزریقاتی است که با فیلرهای خاص و تکنیک متفاوت انجام می‌شود. از ویژگی‌های منحصر به فرد این سبک تزریق، لیفت لب به سمت بالا است.

از ویژگی‌های دیگر، عدم ایجاد عارضه‌ای به نام لب اردکی است. در این عارضه لب‌ها به سمت جلو حرکت می‌کنند اما در تزریق لب روسی، لب فقط لیفت می‌شود و به سمت بالا حرکت می‌کند نه جلو. برای این منظور در تزریق ژل لب روسی، تمرکز بر فرم‌دهی و ارتفاع دادن به ناحیه V شکل دهان (Cupid bow) است.

 

 

روش لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

 به نقل از سایت پاسخ تو : برخی از بیماران ممکن است کمان cupid کمی داشته باشند، یا در برخی بیماران مسن تر، ممکن است زمانی، لب حجیم و تعریف شده ای از لحاظ زیبایی داشته اند ولی به دلیل افزایش سن، لب بالای آنها شکل خود را از دست داده و چروک شده است. برخی دیگر ممکن است اصلا کمان نداشته باشند و با این امید که لب هایی با کمان زیبا داشته باشند، به تکنیک تزریق لب روسی روی آروده باشند.

هنگام برخورد با اولین نوع بیمار ذکر شده، روش کار باید بسیار ساده باشد. تمام آن چیزی که نیاز است متخصص انجام دهد، تزریق مقداری مواد فیلر اسید هیالورونیک به ناحیه ای از لب است که بلافاصله حجم لب را افزایش می دهد و شکل کمان تیزتر و بارزتری را در بالای لب، ایجاد می کند. برای آن دسته از افرادی که هیچ وقت Cupid Bow طبیعی نداشته اند و می خواهند این کار را انجام دهند، این فرایند اندکی دشوارتر است و ممکن است برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه، به چندین جلسه تزریق فیلر، نیاز داشته باشند.

پر کردن شیارهای عمودی بالای لب

یکی دیگر از نواحی که گاهی در این روش مورد توجه قرار می گیرد، شیارهای عمودی بر روی پوست بین سوراخ های بینی و نیمه فوقانی لب است که ستون های philtrum نامیده می شوند. زمانی که این ستون ها، با استفاده از فیلر اسید هیالورونیک پر شوند، می توانند به ظاهر زیبا و جوان تر نشان دادن لب ها کمک کنند. این ستون می تواند به برجسته تر نشان دادن شکل لب بالایی کمک کند و باعث شود تا کشیده تر به نظر آید.

انواع تزریق ژل لب

امروزه بسیاری از افراد سعی می کنند تا لب های خود را شبیه به دختران کشورهای دیگر، چهره های داستانی و حتی بازیگران خاص در بیاورند. انواع مدل های تزریق ژل لب به شرح زیر است. بعد از این لیست ی توانید درباره سه مدل تزریق ژل لب بسیار پر طرفدار در ایران یعنی تزریق ژل لب طبیعی، روسی و عروسکی بیشتر بخوانید:

 
 





:: برچسب‌ها: لب روسی ، تزریق ژل لب ,
:: بازدید از این مطلب : 514

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: