آیا داوطلبان متاهل امکان پذیرش در دانشگاه افسری بانوان را دارند ؟
نوشته شده توسط : کنکور نویس

دانشگاه علوم انتظامی دارای شش دانشکده تخصصی، یک مجتمع آموزش عالی ویژه آموزش پلیس زن و پنج مرکز آموزشی است. این دانشگاه با 31 گروه آموزشی و 23 رشته تحصیلی با 29 گرایش در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری مشغول فعالیت است. تمام دانشجویان در مقطع کاردانی و کارشناسی دروس مهارتی از قبیل شنا، آموزش رانندگی، آمادگی جسمانی، دفاع شخصی و... را باید در طول دوره طی کرده و گواهینامه مربوط را اخذ کنند. به‌غیراز دوره‌های مصوب، دوره‌های داخلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد برای ارتقای سطح علمی کارکنان نیروی انتظامی (از طریق کنکور داخلی) برگزار می‌شود.

در سال ١٣٧٨ مجتمع آموزش عالی (خواهران) كوثر در تابعیت دانشگاه علوم انتظامی، به‌منظور تربیت نیروی مجرب و كار آزموده از بین دختران مومن و متعهد، تاسیس و با پذیرش دانشجو شروع به كار نمود. دانشجویان دختر پلیس در محیطی کاملا مجزا و زنانه با کادر اداری خانم و با امکانات آموزشی، خوابگاهی و ورزشی کاملا مجهز و پیشرفته، آموزش‌های خاص پلیسی را فرامی‌گیرند. تحصیل در این دانشکده استخدام به دنبال دارد؛ لذا خانم ‌ها باانگیزه‌ هایی قوی برای پذیرش و استخدام در این دانشکده وارد عرصه ‌ی رقابت می‌شوند.

کلیه بانوان محترمی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه افسری می باشند، ابتدا لازم است از شرایط ورود به این دانشگاه اطلاعات لازم را کسب نمایند.

آنچه در ابتدا لازم است به اطلاع کلیه داوطلبان عزیز برسانیم این است که در مرحله ابتدایی موفق به کسب رتبه مجاز در کارنامه کنکور سراسری برای ورود به دانشگاه مربوطه شوید.

شرایط ورود به دانشگاه افسری بانوان بدون کنکور را می توان به صورت شرایط عمومی و شرایط اختصاصی دانست. آن دسته از متقاضیانی که در زمان برگزاری کنکور در جلسه حضور داشته اند و موفق به کسب رتبه مجاز برای قبولی شده اند، لازم است در مراحل بعدی و در مصاحبه عملی که توانایی های جسمانی و همچنین مصاحبه هایی که به صورت مطرح کردن سوالات می باشد شرکت نمایند .

اما نکته مهمی که متقاضیان این دانشگاه لازم است از آن اطلاع یابند، در رابطه با رشته های مختلف این دانشگاه، نحوه مصاحبه و معاینه پزشکی این دانشگاه می باشد. بنابراین قبل از اینکه نسبت به ثبت نام در این دانشگاه اقدام نمایید، بهتر است به طور دقیق اطلاعات لازم را به دست آورید .

 

https://pasokhbama.com/%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%d8%af%d8%a7%d9%86%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%81%d8%b3%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86/

 

شرایط عمومی ورود به این دانشگاه

شرایط ورود به دانشگاه افسری بانوان که به صورت عمومی تعریف شده است، برای کلیه داوطلبان به صورت یکسان قرار داده شده است. تمامی متقاضیان این دانشگاه لازم است واجد شرایط ذکر شده در ادامه باشند.

  • برخورداری از سلامت روانی و جسمانی و همچنین رعایت موازین اسلامی
  • برخورداری از سلامت فیزیکی با توجه به رشته مورد انتخابی
  • آن دسته از داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نموده اند، در صورت کسب رتبه مجاز و صدور کارنامه خواهند توانست در هر یک از رشته های این دانشگاه ثبت نام و انتخاب رشته نمایند.
  • دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی
  • پذیرش داوطلبان به صورت نیمه متمرکز و در صورت قبولی انجام مصاحبه نهایی
  • نداشتن هیچ گونه سوء سابقه برای شرکت کنندگان
  • نداشتن اعتیاد به هر یک از مواد مخدر
  • عدم حضور و تعهد به هیچ یک از احزاب و گروه های سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران

شرایط معاینات دانشگاه افسری بانوان

برای ورود به دانشگاه افسری بانوان ، معاینات پزشکی که شامل چند مرحله است ، برگزار می شود و متقاضیان می بایست در تمام مراحل تایید پزشک را دریافت نمایند. چشم پزشکی ، دندانپزشکی ، شنوایی سنجی ، اعصاب و روان ، ازمایش خون ، پوست و مو … از مراحل معاینات پزشکی دانشگاه افسری بانوان هستند که توسط پزشکان معتمد دانشگاه انجام می شود.

سوالات متداول

  • آیا دانشگاه افسری بانوان در سال جدید دانشجو پذیرش می کند ؟

در حال حاضر هیچ اطلاعیه ای مبنی بر پذیرش دانشجو در دانشگاه افسری بانوان از سوی این دانشگاه منتشر نشده است.

  • شرایط سنی لازم برای پذیرش در دانشگاه افسری بانوان چقدر است ؟

دارا بودن حداقل سن 18 و حداکثر سن 25 سال تمام ، شرط سنی دانشگاه افسری بانوان است.

  • آیا داوطلبان متاهل امکان پذیرش در دانشگاه افسری بانوان را دارند ؟

خیر ،‌ پذیرش دانشجو در دانشگاه افسری بانوان از میان داوطلبان مجرد انجام می شود.

 

 

 





:: برچسب‌ها: دانشگاه افسری بانوان ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: