اطلاعات لازم برای ورود به سایت ltms چیست ؟
نوشته شده توسط : کنکور نویس

سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ال تی ام اس

وزارت آموزش و پرورش هر ساله با هدف ارتقا سطح علمی و دانش معلمان و کادر آموزشی مدارس ، دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را برگزار می کند و متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط لازم، از جمله حداقل سابقه خدمت 5 ساله، می بایست در زمان مقرر، به ltms.medu.ir سایت ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند و سپس در آزمون شرکت نمایند. لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان شامل دوره های 6 الی 48 ساعته است که فرد متقاضی بر اساس رشته شغلی می تواند در این دوره ها ثبت نام کند.

لازم به ذکر است، نمره قبولی در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان 12 از 20 است و فرهنگیانی که بتوانند در آزمون های پایان دوره نمره قبولی کسب کنند ،‌ گواهی دوره ضمن خدمت دریافت خواهند کرد.

 

سایت ضمن خدمت فرهنگیان

ltms.medu.ir سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به منظور ثبت نام فرهنگیان در دوره های ضمن خدمت طراحی شده است. داوطلبان برای ثبت نام سال 1400 در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان LTMS باید در زمان مقرر، به نشانی اینترنتی ltms.medu.ir مراجعه نمایند و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

ltms.medu.ir سایت ضمن خدمت فرهنگیان به منظور انجام امور مرتبط با دوره های ضمن خدمت دانشگاه فرهنگیان راه اندازی شده است. لازم به ذکر استف علاوه بر فرهنگیان شاغل مدارس دولتی، کادر آموزشی و اداری مدارس غیر دولتی نیز می توانند با ثبت نام در سامانه، در دوره های "ضمن خدمت فرهنگیان" شرکت نمایند. ثبت نام داوطلبان در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان سال 1400، تنها از طریق ltms.medu.ir سامانه ضمن خدمت فرهنگیان | LTMS انجام می پذیرد.

نحوه ورود به سامانه ال تی ام اس (ltms medu ir) ضمن خدمت فرهنگیان

تمام اخبار و اطلاعیه های مربوط به دوره های ضمن خدمت فرهنگیان فقط از طریق سایت ال تی ام اس اطلاع رسانی می شود و کاربران این سایت می توانند علاوه بر ثبت نام دوره ها ، به سایر امکانات این سامانه دسترسی داشته باشند از قبیل :

  • مشاهده دوره های گذرانده شده ضمن خدمت فرهنگیان
  • بررسی لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در حال برگزاری
  • مشاهده نمرات دوره های ضمن خدمت فرهنگیان
  • مشاهده دوره های ضمن خدمت ثبت نام شده فرهنگیان
  • بازیابی رمز ضمن خدمت فرهنگیان (فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان )
  • اطلاع از نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان
  • و ….

البته علاوه بر سایت ال تی ام اس ، سایت دیگری نیز برای دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در نظر گرفته شده است که به نشانی rayadars.com می باشد. برای سایت رایادرس مطلب جداگانه ای را تهیه کرده ایم که می توانید با کلیک بر روی لینک زیر این مطلب را مطالعه فرمایید.

ورود به سامانه رایادرس ضمن خدمت و راهنمای استفاده 

مشاوره تلفنی سامانه ال تی ام اس

حتما با مطالعه این مطلب متوجه شدید که تمام کلاس های ضمن خدمت فرهنگیان در سامانه ال تی ام اس برگزار می شود و در حال حاضر نیز که به دلیل بیماری کرونا امکان برگزاری کلاس های حضوری فراهم نیست ، فراگیران گرامی باید در کلاس های مجازی این سامانه ثبت نام و شرکت نمایند

معرفی سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir

سایت جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان از جمله سامانه هایی است که از سوی وزارت آموزش و پرورش به منظور ارائه خدمات به فرهنگیان راه اندازی شده است. یکی از خدمات اصلی که در این سامانه ارائه می شود، دسترسی به دوره های ضمن خدمت و ثبت نام در این دوره ها می باشد. به همین خاطر به سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان، سایت ضمن خدمت فرهنگیان نیز گفته می شود.

دوره های ضمن خدمت، همانطور که از نامشان هم مشخص است، به منظور ارائه آموزش های لازم به معلمانی که در حال حاضر در آموزش و پرورش در حال فعالیت می باشند، برگزار می شوند. معلمین می توانند به منظور ثبت نام در این دوره ها، به ltms.medu.ir​ مراجعه نمایند و از طریق ورود به این سامانه، اقدام به نام نویسی کنند.

سامانه ال تی ام اس به نشانی ltms.medu.ir، سامانه ای است که خدمات مختلفی را در حوزه آموزش و یادگیری در وزارت آموزش و پرورش ارائه می کند. از جمله خدمات ارائه شده در این سامانه می توان به ثبت نام مدرسین، مشاهده لیست دوره های ضمن خدمت، مشاهده پنل موسسات و ... اشاره کرد.





:: برچسب‌ها: ltms ,
:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: