چه کسی کاندیدای خوبی برای تزریق ژل به گونه است؟
نوشته شده توسط : کنکور نویس

انواع ژل‌های مناسب برای تزریق به گونه

انواع مختلفی از فیلر‌ها وجود دارند که برای تزریق به گونه‌ها توسط سازمان جهانی دارو (FDA) تایید شده است. اسید هیالورونیک و اسید پلی لاکتیک  دو نوع ژل پرکننده پوستی هستند که برای استفاده در ناحیه گونه و زیر چشم توصیه می‌شوند. این نوع فیلر‌های پوستی موقتی اما با دوام بالا می‌باشند. آن‌ها به عنوان بهترین ژل برای تزریق گونه با کم‌ترین عارضه معرفی شده‌اند. ژل‌هایی مانند ژل ژوویدرم و رستیلین (Juvederm، Restylane) بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند که به نسبت بقیه مارک‌ها، معروف‌تر و کارآمدتر می‌باشند. قیمت تزریق ژل گونه به نوع مارک ژل و اینکه آیا هیالورونیک اسید دارد یا خیر بستگی دارد.

 

چه کسی کاندیدای خوبی برای تزریق ژل به گونه است؟

  1. افراد غیر سیگاری
  2. افرادی که صورت کشیده دارند (صورت‌های مستطیلی)
  3. افرادی که دچار لاغری صورت شده‌اند.
  4. کسانی که در اثر افزایش سن، چربی ناحیه گونه خود را از دست داده‌اند.
  5. افرادی که گونه‌‌های آن‌ها چین و چروک دارد.

مطابق با دستورالعمل‌های سازمان غذا و دارو (FDA)، افراد زیر از تزریق ژل به گونه‌ ها خودداری کنند:

  1. افرادی که اختلالات خونریزی دارند.
  2. افرادی که نسبت به ترکیبات مصنوعی مورد استفاده در ژل‌های پوستی حساسیت دارند.
  3. افراد مبتلا به بیماری‌های خاص و مزمن
  4. خانم‌های باردار و شیرده.

    فیلرهای گونه چگونه باعث لیفت می شود؟


    تزریق ژل گونه در کرج با برجسته کردن و شکل دادن به گونه ها، باعث لیفت می شود. گونه های برجسته نشانه ی جوانی است؛ با افزایش سن چربی، کلاژن و الاستین پوست کم شده و باعث شلی و افتادگی گونه ها می شود. لاغر شدن صورت هم می تواند باعث این امر شود.

    هیالورونیک اسید، علاوه بر پر کردن پوست و بهبود شلی آن آب از دست رفته را هم جبران می کند و باعث لیفت کل صورت می شود؛ در نتیجه گونه ها برجسته می شود. گونه های پرتر و برجسته تر، صورت را متوازن تر کرده و ظاهر بد به وجود آمده از لاغری و از دست دادن چربی را بهبود می بخشد.

    لیفت گونه با فیلر چگونه است؟


    ژل های هیالورونیک اسید، با تزریق در زیر استخوان گونه، باعث لیفت گونه می شود. برای بسیاری از مراجعین، به دلیل وجود بی حس کننده در این ژل ها، این درمان کاملاً بدون درد است. با این حال بعضی از مراجعین هم قبل از درمان، از کرم بی حس کننده استفاده می کنند؛ در این مورد، پزشک شما 5 تا 10 دقیقه بعد از استعمال کرم، تزریق را انجام خواهد داد.

    با توجه به نیاز شخصی که در جلسات مشاوره مشخص می شود، پزشک می تواند در چند ناحیه از گونه تزریق را انجام دهد تا نتایج مد نظر حاصل شود. وقتی که ژل گونه به بالای استخوان گونه تزریق شود، باعث زیاد برجسته شدن می شود. با این حال می توان ژل را به لایه های چربی ناحیه ی زیر مالار گونه هم تزریق کرد تا به نواحی لاغر شده حجم دهد و خطوط خنده ی ریز را هم از بین ببرد.

    معمولاً عمل تزریق، بیست تا سی دقیقه طول می کشد و لیفت گونه از همان لحظه مشهود خواهد بود. معمولاً یک یا دو روز طول می کشد تا ژل کاملاً فرم بگیرد؛ در این مدت باید از هر گونه فعالیت سنگین خودداری کنید.

    دلایل اصلی که افراد ژل گونه تزریق می کنند


    • از دست دادن حجم به دلیل افزایش سن: گونه هایی که برجسته نیستند یا خیلی لاغرند. به این خاطر که آن ها ظاهر جوان و سالم صورت را از دست داده اند. حجم دادن به گونه ها با ژل، باعث می شود صورت ظاهر بهتری پیدا کند.
    • خطوط خنده ی واضح: خطوط خنده، خطوط پرانتز مانندی است که از کنار بینی تا لب دیده می شود. با افزایش سن حجم و سفتی پوست کم شده و باعث خطوط خنده ی عمیق می شود. این امر یکی از بزرگ ترین نارضایتی های حال حاضر است.
    • افزایش زیبایی: ممکن است دیده باشید که افراد زیادی که هنوز علائم پیری در آن ها دیده نمی شود (20 تا 30 ساله) هم فیلر گونه تزریق می کنند. دلیل آن فقط زیباییست و می خواهند صورت زاویه دارتر شود.

      تزریق ژل به گونه همانند دیگر پر کننده‌ها و فیلر‌های پوستی مثل تزریق چربی به گونه از جمله درمان‌های زیبایی هستند که با کمک تزریق و به راحتی در مطب و کلینیک پزشکان قابل اجرا خواهند بود. گذر زمان با ایجاد تغییرات سلولی و آناتومیکی و در نتیجه کاهش حجم بافت نرم بدن، بر میزان فرسودگی پوست و چروکیده شدن آن تاثیر بسیاری می‌گذارد. این تغییرات بر اثر عادات غذایی نا‌مناسب، مصرف سیگار و آلودگی‌های آب و هوایی تشدید می‌شوند. و در نتیجه به مرور روند فرسودگی پوست را تسریع می‌بخشند.

      در اثر چروکیده و شل شدن پوست صورت، ماهیچه‌های گونه به مرور حالت خود را از دست داده و بد فرم می‌شوند. در گذشته برای رفع این مشکل و جوانسازی چهره و در نتیجه افزایش حجم گونه از روش‌های پر خطر جراحی تحت بی‌هوشی عمومی استفاده می‌شد. پروتز گونه نیز از روش های ایجاد گونه می باشد که با کاشت پروتز افراد را به نتایج مطلوب می رساند.

      روش‌های جراحی برای برجسته کردن گونه به دلیل بر جای گذاشتن جای اسکار، برش تیغه جراحی روی صورت، عوارض بی‌هوشی و خطرات ناشی از جراحی و اتاق عمل، خیلی زود متقاضیان خود را از دست داد. همین موضوع خطرات بالای جراحی، موجب شد که در شاخه پزشکی و زیبایی به دنبال راه حل‌های آسان‌تر، کم‌خطر و با کیفیت‌تری باشند. از این رو روش‌های تزریقی به دلیل ریسک پایین و بر جای نگذاشتن هیچ گونه جای زخمی بسیار مورد توجه پزشکان و بیماران قرار گرفت.





:: برچسب‌ها: تزریق ژل گونه ,
:: بازدید از این مطلب : 337
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: