داوطلبان ایده آل برای فیلرهای گونه چه افرادی هستند؟
نوشته شده توسط : کنکور نویس

انسان با گذشتن زمان و افزایش سن دچار مشکلات زیادی می‌شود. یکی از این مشکلات شل شدن پوست است که به دلیل کاهش کلاژن یا آتروفی بافت‌های ماهیچه‌ای رخ می‌دهد. شل شدن و افتادگی پوست در ناحیه صورت می‌تواند به افتادگی گونه‌ها منجر شود. این مشکل می‌تواند موجب احساس عدم زیبایی و کاهش اعتماد به نفس افراد شود. امروزه و با پیشرفت دانش و تکنولوژی شما می‌توانید از این مشکل جلوگیری کرده و اگر دچار این مشکلات هستید آنها را برطرف کنید. تزریق ژل گونه در شیراز بهترین راه جلوگیری از بروز این مشکلات و حفظ کردن زیبایی، جوانی و طراوت شما می‌باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با هر آنچه که باید درباره‌ی این راهکار بدانید آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

ژل گونه چیست؟

ژل گونه یا ژل صورت، ماده ای ژلاتینی است که در کلینیک‌‎های زیبایی به قسمت‌های مختلف صورت تزریق می‌شود. جنس ژل‌های تزریقی از هیالورونیک اسید می‌باشد. این ماده به شکل طبیعی در بخش‌های مختلف بدن از جمله چشم، استخوان‌ها، غضروف‌ها و مفاصل وجود دارد. در حالت عادی در بدن یک انسان حدود 15 گرم هیالورونیک اسید وجود دارد. بنابراین می‌توان گفت که ژل گونه یک راهکار طبیعی برای حفظ ساختار صورت یا تغییر فرم آن می‌باشد.

دلایل تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. همانطور که قبل‌تر هم به آن اشاره شد یکی از دلایل تزریق این ماده، افزایش سن است. با افزایش سن بدن دچار تغییراتی می‌شود که یکی از مهمترین این تغییرات افتادگی پوست می‌باشد. افتادگی پوست در ناحیه صورت می‌تواند برای بسیاری از افراد آزار دهنده باشد. به همین علت این افراد می‌توانند با مراجعه به کلینیک زیبایی و تزریق این ماده این افتادگی را جبران کنند.

تزریق ژل گونه

تزریق ژل گونه برای افرادی که خواهان چهره منحصر به فرد هستند عمل مناسبی محسوب می شود اغلب افرادی که دارای گونه استخوانی و برجسته هستند چهره جذاب تری دارند به همین دلیل امروزه افراد از روش های مختلف برای برجسته کردن گونه های خود استفاده می کنند.

تزریق ژل گونه گذاری :

برای برجسته کردن گونه با ژل ، ابتدا نقاط تزریق بر روی پوست مشخص می شود و سپس با استفاده از سرنگ مقداری ژل به ناحیه مورد نظر تزریق می شود و باعث برجسته شدن و جوانسازی و رفع چروکیدگی های پوست می شود.

تزریق ژل به گونه باعث می شود که صورت چاق تر و پوست لطیف و بدون و چروکیدگی به نظر برسد.

همچنین ژل به صورت حجم می دهد و باعث جوانسازی پوست و شادابی بیشتر صورت می شود.

برجسته کردن گونه با ژل چه مزایایی دارد؟

  • این روش غیر تهاجمی می باشد.
  • نیازی به بستری شدن و استراحت مطلق ندارد.
  • باعث کاهش خطوط موجود در صورت می شود.
  • مقرون به صرفه می باشد.
  • کاملا ایمن و بدون خطر می باشد.

    در مقایسه با دیگر گزینه های درمانی، مانند ایمپلنت های گونه و لیفت صورت با عمل جراحی، فیلرهای گونه چند فایده واضح دارند:

    • فرآیند فیلر گونه می تواند در دفتر یک جراح پلاستیک یا متخصص پوست انجام شود و به مقدار کم بیهوشی نیاز دارد. در برخی موارد به بیهوشی هم نیازی نمی باشد.
    • بهبودی برای فیلرهای گونه سریع می باشد و بسیاری از افراد بعد از تمام شدن فرآیند، می توانند بلافاصله به فعالیت های معمول خود برگردند.
    • فیلرهای گونه، ماه‌ها یا سال‌ها پایدار باقی خواهند ماند، اما نتیجه آن دائمی نخواهد بود. در نتیجه، اگر شما نظر خود را نسبت به آن تغییر داده اید، با نتیجه به دست آمده گیر نکرده اید.
    • فیلرهای گونه، ریسک بسیار پایین از پیچیدگی های جدی یا عفونتی را با خود به همراه دارند.
    • فیلرهای گونه بعد از تزریق، قابلیت اصلاح شدن دارند و بدان معنی است که شما می توانید فیلرهای بیشتری را در نقطه تزریق شده اضافه کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید.
    • فیلرهای گونه، از دیگر عمل های جراحی تهاجمی که وضعیت ظاهری گونه های شما را بهبود می دهند، هزینه کمتری دارند.

    داوطلبان ایده آل برای فیلرهای گونه


    بزرگسالان با سن 21 سال به بالا که می خواهند گونه های خود را چاق کنند، به ناحیه گونه خود حجم داده، یا چین و چروک های خفیف تا متوسط را از بین ببرند، ممکن است داوطلبان ایده آل برای فیلرهای گونه باشند. این افراد نباید سیگار بکشند، باید از سلامت معمول خوبی برخوردار باشند، نباید حساسیت یا مشکلات پزشکی داشته باشند و قادر باشند تا از پوست خود بعد از انجام درمان محافظت کنند.

    فیلرها از چه چیزی ساخته شده اند؟


    محصولات بسیار متنوعی از فیلرها موجود است که متخصصان زیبایی از آنها استفاده می کنند. به طور کلی، فیلرها براساس مواد سازنده خود طبقه بندی می شوند. یک نکته برای امنیت شما: همیشه اطمینان حاصل کنید که از برندهای فیلر تأیید شده سازمان غذا و دارو (که فقط به وسیله یک متخصص با مجوز، مانند یک متخصص پوست با گواهینامه)، استفاده کنید.

    اسید هیالورونیک

    اسید هیالورونیک به ماده طبیعی گفته می شود که در حال حاضر در پوست شما پیدا می شود. این ماده به چاق و هیدراته ماندن پوست کمک می کند. فیلرهای اسید هیالورونیک معمولاً نرم و ژل مانند هستند. نتایج آن موقت می باشد، و 6 تا 12 ماه یا بیشتر، قبل از جذب تدریجی طبیعی ذرات توسط بدن، پایدار خواهد بود. بیشتر فیلرهای اسید هیالورونیک از لیدوکائین تشکیل شده است تا بتواند ناراحتی را در حین و پس از درمان کاهش دهد.

    فیلرهای اسید هیالورونیک عبارتند از:

    • Juvéderm
    • Revofil
    • Aliaxin
    • Revanesse




:: برچسب‌ها: تزریق ژل گونه ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: