نوشته شده توسط : کنکور نویس

زمان اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای 1401

زمان اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای در زمان برگزاری این آزمون ها و از قبل مشخص شده است و متقاضیان باید در روز تعیین شده به سایت مراجعه و نتایج را دریافت کنند. البته این امکان نیز وجود دارد که در بعضی استانها نتایج دیرتر یا زودتر اعلام شود و به همین دلیل توصیه می شود که مرتب پیگیر اطلاعیه های سایت سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور باشید و به محض انتشار نتایج ، کارنامه خود را دریافت کنید.

نمره قبولی آزمون مرحله اول مهارت های فنی حرفه ای ، 50 از 100 است و مهارت آموزانی که حداقل نمره را کسب کرده باشند ، مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود. نمره قبولی آزمون عملی نیز 70 از 100 است.

تاکنون چند مرحله از آزمون های هماهنگ و ادواری سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور اجرا شده و نتایج نیز اعلام شده است. آزمون های پیش رو ، در تاریخ های زیر برگزار می شوند و نتایج آزمون نیز از قبل تعیین شده است.

 

پس از برگزاری آزمون کتبی و آزمون عملی ، مهارت آموز می تواند نسبت به دریافت کارت مهارت فنی و حرفه ای خود اقدام نماید. استعلام کارت مهارت از طریق سایت portaltvto.com انجام می گیرد و با استفاده از این کارت امکان اشتغال در بسیاری از مراکز فراهم است. در خصوص اعتبار مدرک فنی حرفه ای نیز باید به اطلاعتان برسانیم که در حال حاضر ، معتبر ترین مدرک که مورد تایید بیش از 186 کشور خارجی نیز می باشد ، مدرک سازمان فنی حرفه ای می باشد. پس بعد از دریافت کارت مهارت خود نگرانی از جهت ورود به حرفه و اشتغال نداشته باشید.

 

 

نحوه دریافت نتایج آزمون فنی حرفه ای

برای دریافت نتایج ازمون فنی حرفه ای باید وارد سایت سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور به نشانی portaltvto.com شوید و سپس با وارد شدن به بخش نتایج آزمون و درج مشخصات لازم ، کارنامه را دریافت نمایید.

چه زمانی می توان برای مشاهده نتایج آزمون فنی حرفه ای اقدام کرد؟

از جمله مواردی که هر یک از افراد شرکت کننده در کلاس های آموزشی فنی حرفه ای مایل به کسب اطلاعاتی در رابطه با آن هستند در مورد زمان اعلام نتایج امتحان فنی حرفه ای است.

در رابطه با زمان اعلام نتایج امتحان فنی حرفه ای باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل عرض کنیم که به طور معمول زمان اعلام نتایج امتحان فنی حرفه ای بین 10 الی 15 روز بعد از برگزاری آزمون بوده و شما می توانید در این فاصله زمانی برای مشاهده نتایج فنی حرفه ای اقدام کنید.

 

 

آیا زمان اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای براساس رشته مورد آزمون متفاوت است؟

از آن جایی که رشته های مختلفی در سازمان فنی حرفه ای ارائه می شوند و داوطلبان به دنبال شرکت در آزمون و گرفتن مدارکی در آن هستند شاید این پرسش برای شما هم مطرح شود که آیا زمان اعلام نتایج امتحان فنی حرفه ای و مشاهده نتیجه فنی حرفه ای برای داوطلبان متفاوت است یا خیر؟

در پاسخ به این پرسش سایت pasokhbama.com میگوید: که بله با توجه به رشته مورد آزمون در زمان متفاوتی برای اطلاع و مشاهده نتیجه آزمون فنی حرفه ای اقدام کنید.

 البته موضوع دیگری که الزاماً‌ باید به آن اشاره کنیم این است که بسته به این که در کدام شهر هستید نیز زمان اعلام نتایج امتحان فنی حرفه ای و مشاهده نتایج فنی حرفه ای با یکدیگر متفاوت است. در نتیجه این موضوع را در زمان اعلام و مشاهده نتایج فنی حرفه ای در نظر داشته باشید.

تاریخ اعلام نتایج آزمون های هماهنگ، ادواری و آنلاین فنی و حرفه ای 1401 با توجه به زمان برگزاری هر آزمون، در پورتال جامع آموزش فنی و حرفه ای کشور منتشر می شود. بنابراین، نتیجه تمام آزمون ها در یک روز اعلام نشده و این امر بستگی به نوع آزمونی دارد که متقاضی در آن شرکت نموده است. بر این اساس پس از گذشت دو هفته از زمان برگزاری آزمون با مراجعه مجدد به سامانه سازمان فنی و حرفه ای می تواند از نتیجه پذیرش خود مطلع شود.

سایت سازمان فنی و حرفه ای کشور از قسمت های مختلفی تشکیل شده که یکی از مهم ترین بخش های آن به ارائه زمان اعلام نتایج انواع آزمون های هماهنگ، ادواری و آنلاین فنی و حرفه ای  اختصاص یافته است. در ادامه مقاله قصد داریم نحوه ورود به بخش اعلام نتایج سازمان فنی و حرفه ای ۱۴۰۱ را ارائه داده و زمان دریافت کارنامه هر آزمون را شرح دهیم.

 

زمان اعلام نتایج آزمون های فنی و حرفه ای ۱۴۰۱

پس از اینکه داوطلب از زمان برگزاری آزمون های فنی و حرفه ای مطلع شد و در آن شرکت نمود می تواند با مراجعه مجدد به سایت سازمان فنی و حرفه ای، تاریخ اعلام نتایج آزمون خود را مشاهده نماید. معمولا بین زمان برگزاری آزمون تا اعلام جواب آن حدود 10 الی 15 روز زمان نیاز است تا فرآیند تصحیح آزمون به درستی سپری شود.

 





:: برچسب‌ها: نتایج آزمون فنی و حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: