نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در چه تاریخی اعلام می شود ؟
نوشته شده توسط : کنکور نویس

دانشگاه آزاد نیز همانند بسیاری از دانشگاه های دیگر، رشته های بسیاری را در مقاطع مختلف بدون کنکور پذیرش می کند. این دانشگاه در طول سال، در دو نیمسال وال و دوم از میان متقاضیان واجد شرایط به صورت بدون آزمون دانشجو می پیذیرد. از این رو ممکن است که علاقه مندان ورود به این قبیل رشته ها مایل به پیگیری زمان ثبت نام دانشگاه آزاد تا بتوانند مدارک را به موقع تحویل دهند.

زمان ثبت نام نیمسال اول به طور معمول در اوایل تابستان صورت می گیرد. در سال جاری نیز اعلام شد که داوطلبان رشته های بدون آزمون این دانشگاه می توانند از تاریخ 9 الی 22 تیرماه مدارک خود را جهت ثبت نام ارائه دهند. البته این مهلت تا 31 تیرماه تمدید شد. همچنین، مجددا برای رفاه حال متقاضیان گرامی این تاریخ مجددا به 15 شهریور ماه تغییر یافت و افرادی که در موعد اول جامانده بودند، توانستند نام نویسی خود را انجام دهند.

توجه داشته باشید که مهلت های ذکر شده برای تمامی رشته های غیر پزشکی مقاطع کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته یکسان می باشد، و این امکان وجود دارد که تمدیدی معرفی نشود. به همین دلیل، توصیه می شود که حتما در زمان های مقرر ثبت نام خود را انجام دهید.

 

https://pasokhbama.com/%D9%BE%DB%8C%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF/

 

داوطلبانی که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را انجام داده اند، برای پیگیری ثبت نام خود و اطلاع از نتایج باید به سایت azmoon.org مراجعه نمایند و در صورت اعلام شدن نتایج کارنامه شان را دریافت نمایند. بنابراین برای پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه ها نیست و به صورت اینترنتی و از طریق سامانه معرفی شده باید اقدام نمود.

 

پیگیری ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 | مهر

ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد برای ورودی مهرماه 1400 از اوایل مردادماه آغاز می شود و داوطلبان بیشتر از یک ماه و تقریبا تا اواخر شهریورماه فرصت دارند که برای ثبت نام کردن در این رشته ها که در چهار مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته ارائه می شوند، اقدام نمایند.

 

زمان اعلام نتایج 

 pasokhbama.com میگوید: حدود یک هفته پس از پایان مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهرماه 1400، نتایج اعلام می شود و داوطلبان می توانند با دریافت کارنامه خود مطلع شوند که آیا در رشته های انتخابی خود پذیرفته شده اند یا خیر. در سال گذشته نتایج در هفته اول مهرماه اعلام شد و امسال نیز پیش بینی می شود که حداکثر دهه اول مهرماه نتایج بر روی سایت azmoon.org قرار داده شود.

 

نحوه مشاهده نتایج 

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهرماه 1400 بر روی سایت azmoon.org قرار داده می شود بنابراین نحوه مشاهده نتایج به صورت اینترنتی می باشد. برای دریافت کارنامه خود باید پس از ورود به سایت فوق، مراحل زیر را طی کنید :

  • پس از ورود به سامانه بر روی یکی از لینک های اعلام نتایج با توجه به مقطع ثبت نامی خود کلیک کنید.

    معمولا ثبت نام ترم اول دانشگاه ازاد از طریق سایت azmoon.org انجام می گیرد و داوطلبان باید پس از تهیه کارت اعتباری و واریز هزینه در این سامانه ، کد رشته محل های مورد تقاضای خود را در سامانه به ثبت برسانند. در پایان مراحل ثبت نام به داوطلبان کد پیگیری ارائه داده می شود که با استفاده از آن می توانند پیگیر ثبت نام و اعلام نتایج باشند.

     
     

    پیگیری ثبت نام دانشگاه آزاد با کد رهگیری

    داوطلبانی که ثبت نام دانشگاه آزاد را در سایت azmoon.org انجام می دهند ، پس از تکمیل فرم تقاضا نامه ثبت نام و طی تمام مراحل و تایید نهایی ، در پایان ثبت نام به آنها کد پیگیری ارائه می شود که به معنای موفقیت آمیز بودن ثبت نام است. در صورتی که مراحل ثبت نام را تکمیل کردید اما کد پیگیری توسط سامانه به شما ارائه نشد ، لازم است که تمام مراحل را مجدد تکرار کنید تا اطلاعات شما در سامانه ذخیره شود و حتما کد رهگیری را دریافت نمایید.

     





:: برچسب‌ها: دانشگاه آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: