تحلیل نمونه کارنامه قبولی پزشکی با سهمیه 5 درصدی
نوشته شده توسط : کنکور نویس

تحلیل نمونه کارنامه قبولی پزشکی با سهمیه 5 درصدی

کارنامه قبولی پزشکی 1401 سهمیه ایثارگران 5 و 25 درصد ، در این بخش نمونه کارنامه قبولی پزشکی ایثارگران با سهمیه 5 درصدی را خدمت شما می آوریم. این نمونه کارنامه های قبولی پزشکی ایثارگران قبولی افراد در رشته پزشکی با توجه به سهمیه ایثارگران در دانشگاه های پردیس خودگردان و دانشگاه های دولتی را نشان می دهد.

سهمیه  ایثارگران و جانبازان در کنکور ۱۴۰۱

 کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصد را باید برای داوطلبان متعدد دید تا جمع بندی درستی از شانس قبولی در کنکور داشت. در کنکور شامل سهمیه  شهدا، جانبازان با هردرصد جانبازی و آزادگان می باشد که به همسر و فرزندان این عزیزان تعلق می گیرد. سهمیه ایثارگران در کنکور به صورت جداگانه تقسیم بندی می شود، به این صورت که به همسر و فرزندان شهدا، جانبازان ۲۵% و بالاتر و آزادگان، ۲۵ درصد از سهمیه کنکور لحاظ می شود و برای جانبازان زیر ۵% و رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه و خانواده هایشان سهمیه ۵ درصدی در کنکور در نظر گرفته می شود. یکی از شرایط اساسی برای استفاده از سهمیه ایثارگران و جانبازان، کسب ۷۰ درصد نمره آخرین فرد قبول شده در کنکور می باشد. داوطلبان متقاضی سهمیه ایثارگران و جانبازان بایستی با مراجعه به سازمان های مربوطه کد پیگیری ۱۲ رقمی مربوط به سهمیه خود را دریافت کرده و در فرم ثبت نام کنکور لحاظ نمایند.

نحوه اعمال سهمیه ایثارگران ۵ درصد در کنکور سراسری ۱۴۰۱

اشخاصی که میتوانند از سهمیه ایثارگر ۵درصد استفاده کنند شامل:

  • جانبازان زیر ۲۵ درصد
  • همسر جانبازان زیر ۲۵ درصد
  • فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد
  •  همسر رزمندگان با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه
  • فرزند رزمندگان باحداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه

نکته قابل تامل درباره این سهمیه این است که داوطلبان این سهمیه مشمول ۵ درصد ظرفیت هر کد رشته محلی میباشند همچنین قابل ذکر است که داوطلبان صرفا از این سهمیه زمانی میتوانند استفاده کنند که ۷۰ درصد نمره آخرین فرد قبولی را کسب کنند تا این سهمیه برایشان اعمال گردد.

امسال سومین ساله که سهمیه ایثارگران 5 درصدی به سهمیه های کنکور سراسری اضافه شده و خیلی از داوطلبای کنکور مشمول این سهمیه شدن . چیزی که تو دوسال گذشته نگرانی زیادی بین داوطلبا ایجاد می کرد موضوع تاثیر سهمیه ایثارگران 5 درصدی تو انتخاب رشتشون بود . درواقع شرکت کننده های مشمول این سهمیه نمیدونستن که به واسطه این سهمیه شانس قبولیشون تو رشته های مختلف چقدر بیشتر میشه . ما برای اینکه داوطلبای کنکور امسال بتونن با خیال راحت تری انتخاب رشته کنکور  98 رو انجام بدن رتبه و کارنامه قبولی آخرین نفرات داوطلبای سهمیه 5 درصدی تو رشته های مختلف رو جمع آوری کردیم و دراختیارتون گذاشتیم . توصیه می کنیم زمان استفاده از این کارنامه ها حتما به استان بومی هم دقت کنین . در ادامه آخرین رتبه و کارنامه قبولی داوطلبای سهمیه ایثارگران 5 درصدی تو دانشگاهای دولتی و پردیس خودگردان کنکور 97 - 98 رو مشاهده می کنین .

 

آخرین رتبه قبولی سهمیه ایثارگران 5 درصدی دولتی و پردیس خودگردان کنکور 97 - 98

تو این قسمت می تونین آخرین رتبه قبولی سهمیه ایثارگران 5 درصدی دولتی و پردیس خودگردان ۹۷ - ۹۸​ تو دوره های روزانه و پردیس خودگردان بعضی از رشته های پرطرفدار کنکور سراسری تجربی رو ببینین و بر اساس اون فرم انتخاب رشتتونو تو سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98  پر کنین . 

بررسی چند کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصد

ما در این قسمت قصد داریم به تحلیل و بررسی  چند کارنامه کنکور سهمیه ایثارگران 5 درصد بپردازیم.این کارنامه ها برای رشته های دندان پزشکی ، داروسازی و پزشکی هستند.

 

 

آخرین رتبه و کارنامه قبولی دندانپزشکی سهمیه ایثارگران 5 درصدی روزانه

 

 

آخرین رتبه و کارنامه قبولی دندانپزشکی سهمیه ایثارگران
ادبیات شصت و دو هفتاد چهل و هشت
شیمی شصت و چهار پنجاه و چهار پنجاه و شش
فیزیک شصت و شش شصت و هشت هفتاد
زیست شصت و دو هفتاد شصت و نه
زمین شناسی سه صفر صفر
ریاضی پنجاه و شش هفتاد و یک پنجاه و هفت
زبان هفتاد و نه پنجاه نود و دو
معارف هفتاد و نه سی و نه شصت و شش
عربی هشتاد و دو هشتاد و چهار نود و یک
رتبه در سهمیه 5 درصد 391      383 380
رتبه در کشور 3204    3177    3164
دانشگاه قبولی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج     دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان  دانشگاه علوم پزشکی بوشهر 




:: برچسب‌ها: کارنامه کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: