اقدامات قبل از تزریق ژل در گونه
نوشته شده توسط : کنکور نویس

ژل پرفکتا حاوی اسید هیالورونیک دو فازی غیرحیوانی تثبیت شده بوده و ساخت کشور فرانسه است. از این ژل برای رفع چین و چروک، لیفت صورت و حجم‌دهی استفاده می‌شود. برای استفاده از این ژل نیازی به آزمایش آلرژی نیست. ژل پرفکتا با توجه به میزان مورد استفاده و شرایط شخص بین ۴ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد. این نوع ژل نیز انواع مختلفی داشته و برای موارد مختلف استفاده می‌شوند. افرادی که واکنش‌های شدید آلرژیک داشته و از واکنش‌های التهابی پس از درمان رنج می‌برند، بهتر است از این نوع ژل استفاده کنند.

  • Perfectha Fine Linesبه درم سطحی تزریق می‌شود. برای درمان چین و چروک‌های سطحی مانند خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم، خطوط لبخند و چین و چروک روی گونه کاربرد دارد. این نوع ژل پرفکتا معمولا ۴ تا ۶ ماه دوام دارد.
  • Perfectha Dermبه لایه‌های میانی پوست تزریق شده و چین و چروک‌های متوسط را از بین می‌برد. برای رفع خط اخم و شیارهای عمیق اطراف چشم و دهان استفاده می‌شود. اگر مراجعه‌کننده ژل برای خط لبخند، حجم‌دهی به لب یا لیفت چشم بخواهد، این نوع فیلر کاملا مناسب است. ماندگاری این فیلر ۶ تا ۱۲ ماه است.
  • Perfectha Deep: به لایه‌های عمیق پوست تزریق شده و چین و چروک‌های عمیق از جمله چین‌های روی بینی را رفع می‌کند. از این ژل همچنین می‌توان برای زاویه سازی صورت، حجم‌دهی به چانه و لب و لیفت گونه‌ها استفاده کرد. این نوع ژل حدود ۸ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد.

 

https://pasokheto.ir/%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86/%D8%AA%D8%B2%D8%B1%DB%8C%D9%82-%DA%98%D9%84-%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B5%D9%81%D9%87%D8%A7%D9%86/

 

  • Perfectha Subskinدر لایه زیرجلدی تزریق می‌شود. فرورفتگی و اسکارهای پوستی را برطرف می‌کند. می‌توان از آن برای زاویه سازی استخوان فک، گونه‌ها و چانه استفاده کرد. این ژل ۱۲ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارد.
  • Perfectha Complementمکمل پرفکتا به لایه سطحی پوست تزریق می‌شود. برای صاف شدن پوست و تغییرات جزئی پس از درمان با بوتاکس یا لایه برداری صورت کاربرد دارد. این نوع ژل معمولا ۴ تا ۶ ماه دوام دارد.

    اقدامات قبل از تزریق ژل در گونه

    به منظور نتیجه گیری بهتر از فیلر گونه ، تسریع در روند بهبودی و ترمیم و داشتن یک تزریق ایمن، رعایت مراقبت های قبل و بعد از انجام این فرآیند الزامی است. در ادامه مهم ترین اقدامات قبل از انجام پروسه مذکور زیبایی را بیان می کنیم:

    1. مهم ترین و اولین اقدام قبل از برجسته سازی گونه ، انتخاب یک پزشک مجرب و با تجربه است. انتخاب یک پزشک مجرب احتمال بروز عوارض را کاهش می دهد و در حصول بهترین نتیجه از فیلر گونه ، موثر است
    2. به مدت 14 روزقبل از تزریق ، از استعمال دخانیات و مصرف نوشیدنی های حاوی الکل ، خودداری نمایید.
    3. مصرف داروهایی مانند آسپرین که باعث رقیق شدن و انعقاد خون می شوند را به مدت 2 هفته قبل ازانجام فرآیند گونه ، متوقف نمایید.
    4. آزمایشات تجویز شده توسط پزشک را به طور کامل انجام دهید.
    5. چنانچه مبتلا به بیماری مزمنی هستید یا از داروی خاصی استفاده می کنید، پزشک خود را در جریان بگذارید.
    6. چنانچه به داروی خاصی حساسیت دارید، پزشک خود را از آن مطلع سازید.فیلر چیست؟  اخیرا متاسفانه استفاده از کلمه ی فیلر خیلی رواج پیدا کرده است. فیلرچیست؟ ایا واقعا وجود خارجی دارد؟ FILLER  درزبان انگلیسی به هرچیزی که پرکننده باشد گفته میشود. خمیر، چسب، گل ، و… انواع فیلر هستند. برای بدن انسان هم هرماده ای که بتوان برای پرکردن گودی های پوست یا حجم دادن به برخی اعضا استفاده کرد فیلر گفته  میشود. ژل ،چربی، پروتئین ، کلاژن ، نخ و…. همه فیلر هستند. فیلر نه یک ماده ی خاص هست نه یک برند یا مارک . متاسفانه امروزه  برای جلب مشتری ازهرروش درست و نادرستی استفاده میشود. برخی بیماران من سوال میکنند که به آنها پیشنهاد تزریق فیلر داده شده، آیا خوب هست یا خیر؟!!!! درتوجیه خوب بودن فیلر هم گفته شده که ژل سفت و برجسته می شود ولی فیلر نه… واقعا بیان این کلمات خجالت آور هست. مثل کلمه ی مسکن که برای هر دارویی که درد را از بین میبرد استفاده میشود. بعد تصور کنید که به شما بگویند برای سردرد باید مسکن بخورید نه ژلوفن !!! یعنی ژلوفن مسکن نیست. بعد اگربپرسید که خب مسکن چی هست بگویند مسکن یک قرصی هست که فقط ما داریم، قرصهای استامینوفن و ژلوفن و… مسکن نیستند. پیشنهاد میکنم هرکس به شما پیشنهاد تزریق فیلر داد بگویید جلد آن فیلر را به شما نشان دهد که روی آن نوشته شده FILLER . یعنی به جای نام آن ماده نام فیلر باشد. مطمئن باشید اگر همه ی دنیا را بگردید چنین چیزی پیدا نخواهید کرد.

      مراقبت های بعد از تزریق ژل در گونه

      1. بعد از اتمام فرآیند برجسته سازی ، وجود مقداری تورم و کبودی جزئی، طبیعی است و جای نگرانی ندارد.
      2. به منظور کاهش تورم در سه روز اول بعد از انجام پروسه ، از کمپرس آب سرد استفاده کرده و در سه روز دوم از کمپرس آب گرم استفاده کنید. (برای استفاده از کمپرس آب سرد و آب گرم، ده دقیقه کمپرس را برروی محل مورد نظر قرار داده و نیم ساعت استراحت کنید.)
      3. مصرف نمک را به حداقل برسانید، این کار در کاهش تورم موثر است.
      4. از حمام های طولانی مدت، سونای بخار و خشک در سه هفته اول فرآیند برجسته سازی گونه ، پرهیز کنید.
      5. از ماساژ یا فشار ناحیه مورد نظر اجتناب کنید.
      6. راه رفتن های محکم و سریع که منجر به تشدید تورم می شود، اجتنبا کنید و به آرامی راه بروید.
      7. از انجام فعالیت ها و کارهایی که به بدن فشار می آورد در طول دوره نقاهت خودداری نمایید.
      8. از لوازم آرایشی و کرم های ضد آفتاب به مدت 24 ساعت پس از تزریق فیلر، استفاده نکنید.




:: برچسب‌ها: فیلر ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: