داوطلبان چند بار می توانند کارت ورود به جلسه خود را ویرایش کنند ؟
نوشته شده توسط : کنکور نویس

نحوه ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۱

همانطور که اشاره کردیم داوطلبان می‌توانند چند روز قبل از برگزاری کنکور سراسری، به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و کارت آزمون را دریافت نمایند. چنانچه داوطلبی در اطلاعات مندرج در کارت‌ورود به‌جلسه خود متوجه خطایی شد، بایستی طبق مراحل زیر نسبت به ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون سراسری آن اقدام کنند.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی “ sanjesh.org ” مراجعه نمایید.

2️⃣ بر روی گزینه ” سراسری ” از منوی رنگی سمت راست سایت کلیک کنند.

3️⃣ اگر در زمان دریافت کارت ورود به جلسه باشیم لینک مربوط به ” دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال 1401 ” فعال می‌باشد که داوطلبان بایستی بر روی آن کلیک نمایید.

4️⃣ در این مرحله برای رفع خطای کارت‌ورود به‌جلسه آزمون سراسری بایستی  گزینه ” ویرایش اطلاعات بر روی کارت صادر شده ” را انتخاب نمایند.

5️⃣ در این صفحه چهار روش پیش روی داوطلبان است که بایستی یکی از این چهار روش را انتخاب و سپس با مشاهده کارت ورود به جلسه، نسبت به ویرایش آن اقدام کنند. این چهار روش به شرح موارد زیر می‌باشد:

 

https://pasokhbama.com/%D9%88%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D9%84%D8%B3%D9%87-%DA%A9%D9%86%DA%A9%D9%88%D8%B1/

        ✅ روش اول: شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه

        ✅ روش دوم: شماره پرونده، کد ملی و سریال شناسنامه

        ✅ روش سوم: شماره پرونده و شماره داوطلبی

        ✅ روش چهارم: شماره سریال شناسنامه و شماره شناسنامه

از این رو سازمان سنجش در 4 مرحله (زمان ثبت نام، تمدید مهلت، مهلت مجدد و زمان دریافت کارت ورود به جلسه) قابلیتی را تحت عنوان ویرایش ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا بتوانند مجددا وارد فرم ثبت نام شده و اطلاعات خود را تصحیح نمایند. با توجه به اهمیت این مرحله برای متقاضیان در ادامه جزئیات مربوط به نحوه و زمان ویرایش ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲ ارائه شده است.

 

زمان ویرایش ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۲

هر سال تعدادی از داوطلبان کنکوری سهوا دچار اشتباه هنگام تکمیل فرم ثبت نام کنکور سراسری می شوند. مجری برگزار کننده این آزمون یعنی سازمان سنجش به منظور یاری داوطلبان، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری و پیگیری اطلاعات ثبت نام کنکور را در 4 بازه زمانی فراهم می کند تا داوطلبان در هر مرحله از آزمون که متوجه بروز اشتباهی شدند بتوانند نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.

 

لازم به ذکر است که امسال در طول سال 2 کنکور در بازه های زمانی دی و تیر ماه برگزار خواهد شد. اولین کنکور پیش رو کنکور دی ۱۴۰۱ می باشد که تاریخ ویرایش اطلاعات کنکور به شرح زیر می باشد:

 

ویرایش اطلاعات زمان ثبت نام کنکور ۱۴۰۲

 

همزمان با آغاز ثبت نام کنکور ۱۴۰۲ لینک ویرایش و اصلاح اطلاعات ثبت نامی این آزمون نیز در سایت سنجش فعال می شود. بنابراین افرادی که قصد شرکت در کنکورهای سال 1402 را دارند مطابق زمان ثبت نام این آزمون در مهلت نام نویسی یعنی برای کنکور دی از 8 لغایت 14 آبان و برای کنکور تیر از 15 لغایت 21 فروردین فرصت دارند وارد سایت ثبت نام شده و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری در باجه های رفع نقص

داوطلبان برای ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری در باجه های رفع نقص باید به حوزه های رفع نقص کنکور سراسری مراجعه نمایند. زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کارت کنکور ، صبح ها از ساعت 8:30 الی 12:00 و بعد از ظهر ها از ساعت 14:00 الی 18:00 در روز های اعلام شده می باشد.  به همراه داشتن كارت شناسايی معتبر ( كارت ملی و يا شناسنامه عكس­دار ) برای مراجعه به حوزه های رفع نقص الزامی است.

برای ویرایش اطلاعات زیر لازم است به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری مراجعه کنید:

  • جنسيت
  • دین
  • زبان خارجی امتحانی
  • معلوليت
  • بهياری
  • نوع سوال انتخابی (مختص متقاضیان دارنده ديپلم علوم و معارف اسلامی)
  • وجود اشکلاتی در رابطه با عکس داوطلب ( وجود اشكالاتی از جمله فاقد مهر یا عكس بودن ، واضح نبودن عكس ، درج عكسی به جزء عكس داوطلب ( اشتباه عكس )




:: برچسب‌ها: کارت ورود به جلسه ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: