در کلینیکهای زیبایی چه خدماتی ارائه میشود؟
نوشته شده توسط : کنکور نویس

کلینیک های مختلف زیبایی، خدمات متفاوتی را برای مشتری های خود ارائه می دهند. این خدمات با گذشت زمان و پیشرفت علم تحت تغییر قرار می گیرد و به تعداد آن افزوده می شود.

کلینیک های زیبایی با حضور یک متخصص پوست و زیبایی تاسیس می شوند و پزشکان عمومی نباید اقدام به تاسیس این کلینیک های زیبایی کنند.

انواع خدمات کلینیک زیبایی چیست؟

بعضی از کلینیک های زیبایی از متخصصان بیشتری در کادر درمانی و زیبایی خود استفاده می کنند

بعضی از کلینیک های زیبایی از متخصصان بیشتری در کادر درمانی و زیبایی خود استفاده می کنند و خدمات بیشتری را به مشتریان ارائه می کنند. برخی نیز فضای محدودتری داشته و خدمات کمتری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

در جواب به این سوال که انواع خدمات کلینیک زیبایی در تهران  چیست تعدادی از این خدمات که بسیار مورد توجه علاقه مندان مراجعه کننده به کلینیک های زیبایی قرار گرفته اند عبارتند از:

تزریق بوتاکس به صورت، درمان تعریق با بوتاکس، تزریق ژل یا فیلر، میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ، پی آر پی یا پلاسمای تغلیظ شده، مزوتراپی، لایه برداری شیمیایی، خدمات کاشت و ترمیم مو، لیزر موهای زائد، پاکسازی و آبرسانی پوست، اصلاح فرم بینی،  لاغری موضعی، درمان ضایعات عروقی و بسیاری خدمات دیگر.

حال به بررسی این که هر کدام از این خدمات کلینیک زیبایی چیست و نحوه انجام آن چگونه است، خواهیم پرداخت. ما را همراهی نمایید.

بهترین کلینیک های زیبایی دارای چه ویژگی هایی هستند ؟

دغدغه بسیاری از افراد این است که برای دریافت خدمات به بهترین کلینیک های زیبایی مراجعه کنند تا بتوانند به نتایج ایده آلی برسند. از مهم ترین ویژگی های بهترین کلینیک های زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بهترین کلینیک های زیبایی دارای مدرک و مجوز از وزارت بهداشت هستند.
  • مهم ترین دلیل برتری یک کلینیک نسبت به کلینیک های دیگر این است که در آن از متخصصان و پزشکان ماهر استفاده شود که ضمن داشتن مدرک پزشکی معتبر ، دارای مهارت لازم نیز باشند.
  • در بهترین کلینیک های زیبایی از دستگاه های مجهز و پیشرفته استفاده می شود.
  • در این کلینیک ها بهترین روش ها و متدهای زیبایی به کار برده می شود.
  • بهترین و مجرب ترین پزشکان در کلینیک های زیبایی مشغول به کار و فعالیت هستند.
  • کلینیک های زیبایی خوب ، خدمات خود را با بهترین کیفیت و قیمت به زیباجویان ارائه می دهند.
  • به زیباجویان مشاوره پیش از عمل بدهند تا بتوانند متناسب با نیاز پوست و موی خود مشاوره دریافت کنند.
  • خدمات زیبایی در این کلینیک ها با بالاترین نظم و بدون اتلاف وقت بیمار و همینطور با تعیین وقت قبلی صورت می گیرد.
  • محیط بهترین کلینیک های زیبایی تمیز و مرتب می باشد و برای هر بیمار از تجهیزات یکبار مصرف استفاده می شود.
  • بهترین کلینیک های زیبایی دارای صفحاتی در شبکه های اجتماعی هستند و اینگونه زیباجویان می توانند از نمونه کارهای آن مرکز به همراه میزان رضایت مندی زیباجویان مطلع گردند.

کلینیک های زیبایی یا مطب پزشک ، کدام بهتر است ؟

یکی از سوالاتی که علاوه بر کلینیک زیبایی چیست ، برای زیباجویان وجود دارد این است که برای دریافت خدمات زیبایی بهتر است به کلینیک های زیبایی مراجعه کنند و یا از پزشک در مطبش وقت بگیرند ؛ مراحل تشخیص و درمان بیماری در مطب پزشک با کلینیک های زیبایی ، تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند اما لازم است به این موضوع دقت کنید که در کلینیک های زیبایی خدمات گسترده تری به زیباجویان ارائه می شود و ضمن اینکه تجهیزات و متخصصین بیشتری در این مراکز وجود دارد و به عبارتی از طریق کلینیک های زیبایی سریع تر می توانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

جوانسازی پوست

پیری رخدادی اجنتاب ناپذیر است و همه‌ ما چه بخواهیم و چه نخواهیم، به آن دچار می‌شویم. با افزایش سن اتفاقات بسیاری برای بدن ما می‌افتد. حجم عضلانی بدن کم می‌شود، مفاصل ما انعطاف پذیری خود را از دست می دهند. ممکن است موهایمان بریزد و پوست ما دچار افتادگی و چین و چروک می شود.

جوانی و زیبایی پایدار آرزوی همیشگی بشر بوده و هست اگرچه هنوز روش قطعی و دائمی برای جلوگیری از پیر شدن کشف نشده، می‌توان با پیروی از توصیه‌هایی، بروز و نشانه‌های پیری را به تعویق انداخت. ورزش، تغذیه سالم و مراقبت‌های لازم سلامتی از جمله راه‌هایی هستند که بدن ما را تا سنین بالا سرحال و سالم نگه می‌دارند. همچنین روشهای کلینیکال جوانسازی پوست نیز وجود دارد که با بکارگیری آنها علائم پیری پوست به تعویق می‌افتد یا برطرف می‌شود. برخی از این روشهای عبارتند از:

هایفوتراپی

در این روش از امواج فراصوت استفاده می‌شود و هیچ نیازی به ایجاد برش، زخم، بخیه و مواردی از این دست وجود ندارد. دستگاه هایفوتراپی مستقیماً بر سطح پوست قرار می‌گیرد و امواج فراصوت منتشر شده از آن، بر لایه‌های زیرین پوست اثر می‌گذارد. این امواج باعث تحریک کلاژن سازی پوست می‌شوند که از اجزای ساختاری مهم پوست هستند. با افزایش کلاژن سازی، پوست لیفت شده، سفت می‌شود و چین و چروک‌های آن از بین می‌رود.





:: برچسب‌ها: کلینیک زیبایی ,
:: بازدید از این مطلب : 325
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: