نوشته شده توسط : کنکور نویس

در این میان ممکن است داوطلبانی از ثبت نام دکتری بنا به دلایلی جامانده باشند؛ به همین خاطر سازمان سنجش فرصتی را در اختیار این متقاضیان جامانده قرار می دهد تا در صورت واجد شرایط با آماده نمودن مدارک لازم برای ثبت نام دکتری فرم اینترنتی ثبت نام دکتری خود را تکمیل نمایند. در ادامه این مقاله جهت  اطلاع از زمان ثبت نام مجدد جاماندگان آزمون دکتری ۱۴۰۲ توضیحاتی در این زمینه همراه با نحوه ثبت نام مجدد آزمون دکتری شرح داده شده است.

 

زمان ثبت نام مجدد جاماندگان آزمون دکتری 1402

سازمان سنجش پس از به پایان رسیدن مهلت ثبت نام آزمون دکتری بازه زمانی را با عنوان تمدید ثبت نام دکتری ۱۴۰۲ برای داوطلبانی که موفق به انجام تمامی مراحل آزمون دکتری خود نشده اند، در نظر می گیرد تا جاماندگان از ثبت نام دکتری بتوانند با مراجعه به سایت sanjesh.org نام نویسی خود را با تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام انجام دهند.

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری 1402 از تاریخ 22 تا 29 آبان ماه بود که بنا به نظر سازمان سنجش این مهلت چند روزی برای داوطلبان دکتری تمدید شد. با وجود این مهلت مجدد داوطلبان جامانده از این ثبت نام، توانند در مهلت مجدد برای ثبت نامبا تاخیر آزمون دکتری در رشته مورد علاقه خود اقدام کنند.

 

با توجه به اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش در خصوص زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۲، داوطلبان می توانند از تاریخ 13 تا 14 آذر ماه کلیه اقدامات لازم جهت نام نویسی در کنکور دکتری را انجام دهند. این مهلت برای جاماندگان از ثبت نام آزمون دکتری می باشد.

 

بنا به اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ، آزمون دکتری تخصصی 1402 در روز 11 اسفندماه 1401 برگزار خواهد شد و داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند ، باید از چند ماه قبل برای ثبت نام خود اقدام نمایند. زمان در نظر گرفته شده توسط سازمان سنجش برای ثبت نام آزمون دکتری 1402 ، از روز 22 الی 29 آبان ماه می باشد و برای این آزمون بر خلاف آزمون های کارشناسی و کارشناسی ارشد ، مهلت مجددی برای ثبت نام جاماندگان در نظر گرفته نمی شود.

بنابراین توصیه می شود که حتما در مهلت یک هفته ای 22 تا 29 آبان ماه برای ثبت نام خود اقدام نمایید تا در صورت عدم تمدید مهلت ثبت نام از شرکت در آزمون جا نمانید. البته در سال گذشته برای ثبت نام جاماندگان لینک ثبت نام با تاخیر در سایت سنجش فعال شد و امسال نیز پیش بینی می شود که به درخواست داوطلبان ، فرصتی برای ثبت نام با تاخیر در نظر گرفته شود.

 

 
 

نحوه ثبت نام با تاخیر دکتری

  • وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و گزینه دکتری تخصصی را از منوی سمت راست صفحه انتخاب کنید.
  • برای تهیه کارت ثبت نام دکتری بر روی لینک “خرید کارت” کلیک نمایید.
  • سپس باید گزینه “سریال ثبت نام با تاخیر و پس از اتمام مهلت آزمون دکتری” را انتخاب نمایید و دکمه “تایید و ادامه” پایین صفحه را بزنید.
  • در مرحله بعد باید مشخصات خواسته شده را شامل نام ، نام خانوادگی ، شماره تلفن ثابت ، شماره تلفن همراه و پست الکترونیک را درج کرده و گزینه “تایید و ادامه” را انتخاب کنید.
  • پس از درج اطلاعات خواسته شده گزینه “ادامه روند پرداخت” را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد باید شماره کارت ، تاریخ انقضا ، رمز دوم و کد امنیتی را درج کرده و دکمه پرداخت را بزنید.
  • پس از پرداخت هزینه ، شماره سریال ثبت نامی را که سامانه ارائه می دهد را یادداشت کنید تا با استفاده از آن وارد سامانه ثبت نام با تاخیر آزمون دکتری شوید.
  • به صفحه اول سامانه برگردید و شماره کارت اعتباری ثبت نام را که تهیه کرده اید را درج نمایید.
  • پس از وارد شدن به فرم ثبت نام ، در مرحله اول می بایست عکس داوطلبی را با مشخصات خواسته شده درج کرده و گزینه ارسال را انتخاب کنید.
  • پس از بارگذاری عکس ، وارد مرحله بعد خواهید شد که باید تمام اطلاعات خواسته شده را در فرم درج نمایید و در بخش هایی از فرم که به کد نیاز داشتید لازم است گزینه “اطلاعات بیشتر” را که در مقابل باکس خالی قرار دارد را انتخاب کنید تا کد را بگیرید.
  • پس از تمام مراحل فوق و تایید نهایی ، حتما شماره پرونده و کدپیگیری ارائه شده توسط سامانه را یادداشت و ذخیره کنید.

    نحوه ثبت نام با تاخیر کنکور دکتری

    pasokhbama.com اشعار میدارد: پس از اتمام مهلت اولیه نام نویسی کنکور دکتری، داوطلبان جامانده از ثبت نام می توانند جهت شرکت در کنکور به دو روش اقدام نمایند.

    ???? زمان تمدید مهلت ثبت نام سازمان سنجش

    در این روش فرآیند ثبت نام  تفاوتی با نام نویسی در مهلت اصلی ندارد و پیشنهاد ما به جاماندگان، روش مذکور می باشد. در این روش داوطلبان با ورود به سایت سازمان سنجش نشانی اینترنتی sanjesh.org و ورود به لینک مرتبطی که در این سامانه قرار داده شده است، می توانند نسبت به ثبت نام با تاخیر کنکور دکتری اقدام نمایند.

    ???? سیستم پاسخگویی سازمان سنجش

    روش دوم برای آن دسته از داوطلبان و متقاضیانی که نتوانسته اند در بازه زمانی ثبت نام اصلی و همچنین بازه تمدید مهلت ثبت نام نسبت به ثبت کنکور دکتری اقدام نمایند، می توانند به وسیله ارسال درخواست خود در سامانه پاسخگویی سازمان سنجش درخواست ثبت نام بعد از مهلت مقرر نمایند. اما از آن جایی که جوابگویی این روش قطعی نیست، در نتیجه لازم به ذکر است که داوطلبان تمام تلاش خود را به کار ببرند تا در زمان مقرر و مهلت اصلی ثبت نام نمایند و فرم اینترنتی نام نویسی کنکور دکتری را در همان تاریخ اصلی تکمیل نمایند و فرآیند ثبت نام را به روز ها و ساعات پایانی موکول نکنند.



:: برچسب‌ها: آزمون دکتری ,
:: بازدید از این مطلب : 332
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

عمل بینی امروزه از پرطرفدارترین جراحی‌های زیبایی بین افراد است. متقاضیانی که تصمیم به انجام جراحی بینی دارند با سوالات و ابهامات زیادی روبه رو می‌شوند. پزشک ۲۴ به عنوان یکی از بزرگترین مراجع جراحی زیبایی در کشور، در این مقاله تمامی مطالب مرتبط با جراحی زیبایی بینی مانند اهداف عمل بینی توسط بهترین جراح بینی در کرج، انواع روش‌های جراحی رینوپلاستی، مدل‌های مختلف بینی، انواع مختلف عمل بینی، فیلم عمل بینی و نیز عوارض عمل زیبایی بینی را به صورت کامل توضیح داده‌است. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

اولین و مهم ترین گام برای عمل کردن بینی انتخاب یک جراح خوب و مجرب می باشد، چرا که جراح بینی تاثیر بسزایی در نتیجه رینوپلاستی دارد.

برای انتخاب جراح زیبایی بینی راه های متفاوتی وجود دارد که یکی از رایج ترین آن ها پرس و جو از دوستان و آشنایان می باشد، پس از تهیه لیستی از بهترین جراحان بینی درباره میزان تحصیلات، سوابق کاری و غیره تحقیق کنید، همچنین عکس های قبل و بعد از جراحی را برای تصمیم گیری بهتر مشاهده نمایید.

پس از تصمیم گیری و انتخاب جراح بینی برای مشاوره و ویزیت اولیه به مطب او رفته و انتظارات خود را از انجام عمل به جراح بگویید تا شما را به درستی راهنمایی کند، به این نکته توجه داشته باشید که از عمل زیبایی بینی انتظارات معقولانه ای داشته باشید.

همچنین در جلسه مشاوره در مورد مرحله به مرحله جراحی بینی با جراح صحبت کنید تا شما را به درستی راهنمایی کند.

دومین مرحله : انجام اقدامات قبل از عمل زیبایی بینی

در این بخش از مقاله جراحی بینی مرحله به مرحله می خواهیم به مواردی را که پیش از رفتن به اتاق عمل باید رعایت کنید، بپردازیم.

رینوپلاستی یا عمل زیبایی بینی چیست؟

عمل زیبایی بینی در اصطلاح علمی رینوپلاستی یا راینوپلاستی (Rhinoplasty) نامیده می شود. جراح پلاستیک یا متخصص گوش و حلق و بینی با انجام تغییرات لازم روی ساختار بینی، به اصلاح فرم بینی و رفع مشکلات تنفسی می پردازد. مشکلاتی از قبیل قوز بینی، کج بودن بینی، گوشتی بودن بینی و افتادگی یا پهن بودن نوک بینی با این جراحی زیبایی قابل درمان است.

اکثر ما می دانیم که رایج ترین جراحی در کشورمان جراحی زیبایی بینی است. سالانه بسیاری از افراد برای انجام این جراحی زیبایی اقدام می کنند. عمل بینی در تهران بسیار رایج است. تعداد زیادی از متقاضیان انجام این جراحی از دیگر شهرها به تهران سفر می کنند تا نزد بهترین جراح بینی تهران این عمل زیبایی را انجام دهند. حتی تعداد زیادی از مسافران به پایتخت جراحی بینی دنیا سفر می کنند تا زیبایی بینی خود را به دست بهترین متخصصان جراحی زیبایی کشور بسپارند.

 
 

انجام جراحی بینی به چه کسانی توصیه می شود؟

pasokheto.ir در پاسخ به این پرسش که چرا عمل زیبایی بینی انجام می شود و چه کسانی بهترین کاندیداها برای انجام آن هستند،میگوید: که هم زنان و هم مردان این جراحی را برای رفع مشکلات زیر انجام می دهند:

  • اصلاح فرم بینی
  • افتادگی نوک بینی
  • کجی و انحراف بینی
  • اصلاح پهن بودن نوک بینی
  • رفع گوشت زیاد و اضافه بینی
  • قوز بینی (در اصطلاح عمومی بینی عقابی
 

 

آیا می دانید که فرم بینی شما چیست و بعد از عمل به چه شکلی خواهد بود؟ آیا از انجام یا عدم انجام این جراحی مطمئن نیستید؟ در فرم زیر شماره موبایل خود را وارد کنید تا در کمتر از ۶ ساعت با شما تماس بگیریم و مشاوره رایگان دریافت کنید.

جراحی زیبایی بینی یکی از پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی است که امروزه در بین مردان و زنان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و پزشک در این زمینه تمام تلاش خود را برای رسیدن به خواسته‌های واقع بینانه و منطقی بیمار انجام می‌دهد.
اما هدف از انجام جراحی بینی برای هر فرد با شرایط مختلف می‌تواند متفاوت باشد و اهداف بسیاری نیز در این راستا وجود دارد. یکی از مهم‌ترین دلایل جراحی بینی اصلاح فرم و ظاهر بینی و همچنین رفع مشکلات ساختاری بینی است.

اما به صورت کلی در خصوص اهداف جراحی بینی می‌توان به صورت زیر بیان کرد:

  • برطرف کردن مشکلات عملکردی بینی از جمله مشکلات تنفسی
  • رفع ایرادات ظاهری بینی از جمله رفع قوز بینی، کجی و عدم تقارن
  • رفع مشکلات عملکردی و ظاهری بینی به صورت همزمان

    از دیگر موارد حائز اهمیت که در جراحی بینی مرحله به مرحله به آن باید اشاره کنیم روز بعد از رینوپلاستی می باشد.

    1. تا چند ساعت اول پس از عمل ، بیمار حالت تهوع و سر گيجه مختصری خواهد داشت که نباید از این امر نگران باشد چرا که مسئله ای طبیعی است.
    2. گاهی اوقات در ساعات اوليه بعد از عمل جراحی ، ممکن است بیمار احساس سرماخوردگی و گلودرد داشته باشد که این موضوع ناشی از استفاده لوله بيهوشی در حین عمل است و در این راستا خوردن مايعات گرم می تواند کمک كننده باشد.
    3. سعی کنید چند روز اول بعد از عمل زیبایی بینی را به خوبی استراحت کنید.
    4. خوردن بعد از جراحی را حدود 4 ساعت بعد از عمل شروع کنید، چرا که پس از این مدت اثر داروهای بیهوشی کمتر شده و احتمال حالت تهوع و غیره کاهش می یابد.
    5. خوردن را با غذاهای آبکی و رقیق شروع کنید.
    6. سعی کنید در روز های اول پس از جراحی برای کاهش تورم و کیودی از کمپرس سرد استفاده کنید همچنین می توانید با خوردن آب کرفس این روند را سریع تر نمایید.


:: برچسب‌ها: جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 313
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

رشته تربیت بدنی را دانشگاه های سراسری و آزاد ارائه می کنند و داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در این رشته هستند می توانند با شرکت در کنکور سراسری وارد دانشگاه فرهنگیان یا سایر دانشگاه ها شوند و یا اینکه بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند. شرایط ورود به رشته تربیت بدنی در هر دانشگاه متفاوت است که در ادامه این مطلب می خواهیم به طور کامل بررسی کنیم. همراه ما باشید.

ورود به دوران تخصصی متوسطه تربیت بدنی

دانش آموزان پایه نهم می توانند برای ادامه تحصیل خود مدارس یا هنرستان های تخصصی تربیت بدنی را انتخاب نمایند. در نظر داشته باشید که مدارس تربیت بدنی علاوه بر امکانات عمومی، شرایط ویژه ای مانند سالن های ورزشی چند منظوره برای دانش آموزان در نظر می گیرد. ریز نمرات تحصیلی در دوره متوسطه بسیار مهم بوده و می ‌تواند در ورود به دانشگاه های تربیت بدنی موثر واقع شود. شرایط قبولی در رشته تربیت بدنی بسیار مهم بوده که باید به تمام نقاط مهم توجه نمایید.

کنکور و قبولی در تربیت بدنی

pasokhbama.comمیگوید: پس از اتمام دوران تحصیلی تربیت بدنی در هنرستان تخصصی این رشته، وارد کنکور کاردانی تربیت بدنی میشوید. برای ثبت نام در کنکور کاردانی تربیت بدنی نیاز به اتمام تحصیلات و دریافت مدارک تربیت بدنی دارید.

ورود به رشته تربیت بدنی از طریق رشته های نظری

سوال بسیاری از کاربران سایت چگونگی ورود از طریق رشته های نظری بوده و آیا می توان با گذراندن و دریافت مدارک رشته های نظری در رشته تربیت بدنی ادامه تحصیل داد؟

ثبت ‌نام در کنکور و ادامه تحصیل در دانشگاه های سراسری تربیت بدنی نیازمند شرایط خاصی بوده که باید فرد مورد نظر کاملاً از لحاظ روحی و جسمی در سالم ترین حالت ممکن باشد. قد کوتاه، بیماری های چاقی مفرط، بیماری های ریوی و دستگاه گوارشی، اعصاب و روان، بیماری های مغزی و روحی از جمله مه مترین دلایل عدم تایید دانشجویان تربیت بدنی  برای تحصیل در دانشگاه است.

توجه نمایید که داوطلبین مذکر باید قد بیش از ۱۶۵ و بانوان محترم قد ۱۵۸ سانتی متر داشته باشند. در زمان برگزاری آزمون عملی قدرت بینایی دانشجویان احراز شده و بخشی از شرایط قبولی در رشته تربیت بدنی است. اگر دارای مدارک قهرمانی هستید، نیازی به احراز شرایط نخواهید داشت.

https://pasokhbama.com/%D8%B4%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B7-%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%AF%D9%86%DB%8C/

علوم ورزشی یا تربیت بدنی

رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی جز رشته های ورزشی بوده اما دارای تفاوت های بسیاری در این دو گرایش است. همچنین گرایش های دیگری مانند فیزیولوژی ورزشی، مدیریت ورزشی و غیره وجود دارد که دانش جویان علاقه مند به شرکت در این رشته ها می توانید در دوران کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا گرایش های رشته تربیت بدنی را ادامه دهید. برخی از دانشگاه ‌ها به صورت پیوسته و برخی به صورت ناپیوسته دانشجو می پذیرند.

نکات مهم در ثبت نام دانشگاه و هنرستان تربیت بدنی

رشته تربیت بدنی رشته دانشگاهی بوده و برای ادامه تحصیل در این رشته باید تمام تمرکز خود را بر روی تحصیلات عالی خود بگذاریم. سعی کنید اول اهداف ورزشی و درسی خود را مشخص کرده سپس بر حسب اهداف خود در رشته مورد نظر ادامه تحصیل دهید. برای ورود به دانشگاه فرهنگیان و ادامه تحصیلات آکادمیک تربیت بدنی نیاز به شرکت در آزمون های سراسری بوده و در صورت مجاز بودن می تواند در دانشگاه فرهنگیان به ادامه تحصیل بپردازند.

به هر حال دانش آموزانی که قصد ورود به رشته تربیت بدنی در طول دوران تحصیل خود را دارند، می توانند در زمان انتخاب رشته نهم به دهم، در رشته تربیت بدنی انتخاب رشته نمایند و سال دهم و یازدهم تحصیلی خود را در این رشته تحصیل کنند. برای ورود به رشته تربیت بدنی در هنرستان یک سری شرایطی مورد نیاز است که در ادامه به بعضی از این شرایط می پردازیم.

 

دارا بودن کارنامه پایه نهم متوسطه اول

احراز شاخه فنی و حرفه ای در فرم مربوط به هدایت تحصیلی دانش آموزان

دانش آموزان برای ورود به این رشته معمولا نیاز به شرکت کردن در آزمون های عملی نیز دارند. لذا این دسته از دانش آموزان در صورتی می توانند به رشته تربیت بدنی وارد شوند که در آزمون عملی هنرستان نیز قبول شوند.

 


:: برچسب‌ها: علوم ورزشی ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

از آنجا که بر اساس مصوبه جدید آموزش و پرورش ترمیم معدل در سوابق تحصیلی دانش آموز موثر بوده و در معدل دیپلم تاثیرگذار نمی باشد، داوطلبان به دنبال راهی هستند تا بتوانند از طریق ترمیم معدل شانس ورود به دانشگاه فرهنگیان را افزایش دهند. به همین منظور یکی از راه های پذیرش در دانشگاه فرهنگیان استفاده از تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری می باشد تا متقاضیان بتوانند با کسب رتبه خوب در کنکور شانس بیشتری برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان داشته باشند. در ادامه جهت اطلاع رسانی بیشتر در خصوص ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان به بررسی نحوه و شرایط ترمیم نمره فرهنگیان پرداخته ایم.

 

ترمیم معدل برای دانشگاه فرهنگیان

برای پذیرش در لیست رشته های دانشگاه فرهنگیان، داوطلبان باید شرایط ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان را دارا باشند. یکی از شرایط پذیرش در این دانشگاه، شرط معدل دانشگاه فرهنگیان بوده و داوطلبان باید حداقل معدل لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان را داشته باشند. حداقل معدل لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان معدل 15 برای رشته انسانی و 14 برای سایر رشته ها برای سه سال دوره دوم متوسطه بوده و افرادی که نمراتی کمتر از حداقل معدل لازم کسب کرده اند، نمی توانند در زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان، نسبت به ثبت نام و پذیرش در این دانشگاه اقدام نمایند.

 

بسیاری از داوطلبان نگران نمرات دروس دبیرستان خود برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان بوده و تلاش کرده تا نمرات بالاتری را در امتحانات نهایی کسب کنند. وزارت آموزش و پرورش این فرصت را در اختیار داوطلبان کنکوری قرار داده تا اگر نمرات قابل قبولی کسب نکرده اند، بتوانند برای کسب نمرات بالاتر تلاش کنند.

 

داوطلبانی که نمرات مطلوبی در سه سال دبیرستان کسب نکرده و معدل دیپلم آن ها کمتر از 14 است، می توانند در طرح ترمیم معدل شرکت نمایند، اما اطلاع از این نکته خالی از لطف نیست، افرادی که در طرح ترمیم معدل شرکت کردند تنها نمرات دروس امتحانی آنان در تاثیر سوابق تحصیلی دیپلم اثرگذار می باشد و معدل کتبی دیپلمشان تغییری نخواهد کرد.

حداقل معدل لازم برای فرهنگیان در کنکور 1401

در کنکور 1400 حداقل شرط معدل کل دانشگاه فرهنگیان برابر 14 لحاظ شد. یعنی باید معدل کل سه سال دبیرستان شما بالای 14 باشد. دقت داشته باشید که این معدل ربطی به معدل کتبی شما ندارد.
در واقع ممکن است شما معدل کتبی 10 داشته باشید ولی معدل کل شما در سه سال دهم یازدهم دوازدهم بالای 14 باشد. در این صورت میتوانید برای فرهنگیان ثبت نام کنید.

حداقل تراز یا نمره کل کنکور برای ثبت نام فرهنگیان:

یکی دیگر از شروط فرهنگیان داشتن حداقل تراز یا نمره کل 6500 در کارنامه کنکور سراسری است. یعنی برای اینکه بتوانید در این دانشگاه ثبت نام کنید باید تراز شما بالای 6500 باشد.
توجه: در کنکور 1400 داشتن تراز بالای 6500 برای قبولی دبیری تربیت بدنی الزامی نبود. یعنی زیر این تراز هم امکان مجاز شدن وجود دارد. البته باید در آزمون عملی شرکت کرد. متاسفانه امسال بخاطر شرایط کرونا هنوز خبر جدیدی اعلام نشده است.

قبل از سال 98 و در کنکور های 97 به قبل ، شرط معدل برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ، حداقل معدل کتبی نهایی 15 بوده است و دانش آموزانی که کمتر از معدل 15 را داشتند ، اجازه شرکت در رشته های دانشگاه فرهنگیان به آن ها داده نمی شد.

در کنکور 98 شرط معدل دانشگاه فرهنگیان به معدل 14 تغییر پیدا کرد و اطلاعیه ای که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته درج شده بود ، به شرح زیر است :

بـا توجـه بــه رای هیـات عمــومی دیـوان عــدالت اداری بـه شــماره 1821 ، داشـتن حــداقل معـدل کــل 14 در دوره متوسـطه دوم (معــدل سـه پایــه اول ، دوم و سـوم) برای پــذیرش دانشجو ، ملاک عمل خواهـد بـود و حـداقل معـدل کـل ، تحـت هیچ شـرایطی تغییـر نخواهـد داشـت.

بنابراین منظور از حذف شرط معدل ، حذف کامل شرط معدل نیست بلکه معدل 15 به 14 تغییر پیدا کرده است. در کنکور سال 1402 نیز برای پذیرش دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر ، حداقل معدل 14 در نظر گرفته شده است و برای آزمون سراسری سال های اینده باید منتظر اطلاعیه های جدید دیوان عدالت عالی و سازمان سنجش باشیم زیرا ممکن است دوباره و بر اساس درخواست داوطلبان ، تغییراتی را اعمال کنند.

در صورت وجود تغییرات در شرط معدل دانشگاه فرهنگیان ، حتما با بروزرسانی این مطلب آخرین اخبار را به اطلاع شما می رسانیم.

 

تغییر حداقل معدل لازم برای دانشگاه فرهنگیان

شرایط دانشگاه فرهنگیان هر ساله دستخوش تغییراتی است مثلا در کنکور 98 ، حداقل معدل لازم با یک نمره کاهش به معدل 14 تغییر یافت یا در کنکور 99 ، شرط سنی این دانشگاه از 22 سال به 24 سال افزایش پیدا کرد. با توجه به این تغییرات ، ممکن است برای داوطلبان ابهام ایجاد شود که آیا ممکن است شرط معدل دانشگاه فرهنگیان در کنکور 1402 تغییر کند ؟

در این خصوص باید منتظر اطلاعیه های جدید دیوان عدالت عالی و سازمان سنجش باشیم زیرا ممکن است دوباره و بر اساس درخواست داوطلبان ، تغییراتی را اعمال کنند اما در صورت وجود تغییرات ، حتما از چند ماه قبل به اطلاع داوطلبان رسانده می شود و ما نیز در این مطلب ، تغییرات جدید را به شما عزیزان اطلاع می دهیم.



:: برچسب‌ها: شرط معدل دانشگاه فرهنگیان ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

کاندیدای مناسب جراحی بینی

  • افرادی که از لحاظ روحی و جسمی در سلامت کامل به سر برده و به بیماری های مزمنی ، همچون لوپوس یا بیماری های روحی همچون افسردگی ابتلا ندارند.
  • افرادی که کمال گرا نبوده و به خوبی می دانند که جراحی بینی موجب بهبود نسبی بینی می شود ، به همین علت از پزشک خود توقع معجزه ندارند.
  • اشخاصی که سن رشد آن ها تکمیل شده است.
  • افرادی که پوست بینی آن ها کیفیت مناسبی دارد.
  • اشخاصی که به مصرف مشروبات الکلی ، سیگار و به طور کلی دخانیات اعتیاد نداشته و قادر به کنار گذاشتن مصرف این مواد به مدت 14 روز قبل از جراحی زیبایی بینی می باشند.
  • خانم هایی که در دوران بارداری و شیردهی قرار ندارند.

هدف از انجام جراحی بینی چیست ؟

لازمه داشتن یک چهره زیبا ، وجود تناسب بین اجزای مختلف موجود در آن اعم از لب ها ، چشم ها ، بینی و غیره می باشد. بینی به جهت محل قرار گیری آن که در مرکز صورت می باشد و همینطور برجسته بودن ، بیشتر از دیگر اجزا جلب توجه کرده و وجود کوچک ترین ایرادی در آن بر روی لب ها ، گونه ها ، چشم ها و غیره تاثیر خواهد گذاشت. لازم به ذکر است که بینی فقط بر روی زیبایی نقش نداشته ؛ بلکه تاثیر بسیار زیادی نیز بر عملکرد تنفسی افراد دارد. در برخی از افراد وجود توده هایی به نام پولیپ ، وجود انحراف در تیغه بینی که به آن سپتوم گفته می شود و شکسته شدن بینی در اثر حادثه ، عملکرد طبیعی بینی را با اشکال مواجه می نماید. برای برطرف کردن ایرادات ظاهری و عملکردی بینی از عمل بینی در کاشان بهره گرفته می شود.

اهمیت انتخاب جراح بینی

در مرحله اول، پیشنهاد می‌شود مقالات جراحان ماهر را مطالعه کنید؛ چرا که معیار مناسبی برای انتخاب متخصص جراحی بینی هستند. انتخاب پزشک معالج، مؤلفه مهمی در افزایش هر چه بیشتر میزان رضایت از عمل به‌شمار می‌رود. توجه داشته باشید در مورد نحوه‌ انجام عمل و عارضه‌های پس از عمل از پزشک خود به‌طور دقیق بپرسید تا میزان رضایتتان از عمل بیشتر شود. همچنین باید توجه کنید که بینی شما از کدام نوع است.

 نمونه کارهای بهترین جراح بینی در شهر اصفهان را در این صفحه ببینید. برای مثال اگر از نوع گوشتی است لازم است درباره بازگشت گوشت بعد از عمل و درصد موفقیت عمل، اطلاعات کسب کنید. البته باید در نظر داشت که علاوه بر مهارت و توانمندی جراح، عوامل دیگری هم در نتیجه جراحی مؤثر هستند:

  • نوع بینی: گوشتی یا استخوانی‌‌
  • جنس پوست: ضخامت و انعطاف‌پذیری آن
  • مشکلات ساختاری: مانند انحراف در تیغه بینی
  • انتظار و توقع بیمار از جراحی بینی

شناخت بینی گوشتی

pasokheto.irمیگوید:بینی گوشتی دارای ساختمان استخوانی – غضروفی ضعیف با پوست ضخیم و دارای غدد چربی متعدد است. پوست بینی گوشتی به دو دسته بینی با پوست معمولی و بینی با پوست ضخیم تقسیم‌بندی‌ می‌شود. جراحی بینی گوشتی به‌دلیل جنس پوست آن، کمی‌ سخت‌تر و فنی‌تر از جراحی بینی استخوانی است. در ادامه به صورت خلاصه مشخصات اصلی بینی گوشتی را برشمرده‌ایم:

  • پوست بینی: ضخیم، چرب به همراه منافذ وسیع
  • نوک بینی: پهن (استخوانی در زیر آن احساس نمی‌شود.)
  • پره‌های بینی: بلند، پهن و ضخیم
  • غضروف و استخوان بینی: ضعیف

پوست ضخیم، یک چالش مهم در جراحی بینی گوشتی

موضوع مهم در جراحی بینی، ضخامت پوست در آن قسمت است. بینی با پوست ضخیم آشکارترین عیوب اسکلت زیرین را هم پنهان می‌کند. پوست بینی فوق‌العاده ضخیم، به‌عنوان یک چالش بزرگ در جراحی بینی مطرح است که باعث شده برخی پزشکان از جراحی این نوع پوست خودداری کنند.

تکنیک های جراحی بینی گوشتی

تکنیک جراحی زیبایی بینی های گوشتی با بینی های استخوانی متفاوت است. در بینی گوشتی هدف تقویت اسکلت غضروفی بینی، به منظور ایجاد فشار بر روی پوست ضخیم و ایجاد بینی باریک تر و خوش فرم تر می باشد. پهنای بینی را می توان با کوچک کردن عرض پره های بینی از کنار کاهش داد. هر چه میزان گوشتی بودن بینی اولیه کمتر باشد نتیجه بعد از عمل ، بهتر خواهد بود، ولی تقریبا همه بینی های گوشتی را می توان با بکاربردن تکنیک های صحیح جراحی بهبود بخشید.

در کل برای انجام عمل جراحی بینی گوشتی در تهران یا سایر استان های کشور باید اسکلت زیر بینی به‌ دقت تقویت شود تا لایه رویی به بهترین نحو روی یک اسکلت پایدار قرار بگیرد. عدم انجام درست این کار سبب تغییر شکل و بازگشت فرم بینی به‌ صورتی نامطلوب می‌ گردد. این بینی‌ ها درست است که ظاهری بزرگ دارد ، اما بسیار حساس بوده و عمل درست آن‌ ها از پزشکان با‌ تجربه بر‌ می‌ آید.



:: برچسب‌ها: جراح بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد ، مسئول ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، سازمان سنجش آموزش کشور است و متقاضیات باید از طریق سایت این سازمان ، ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند. اطلاعیه های مربوط به زمانبندی و برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت سنجش به داوطلبان اطلاع رسانی می شود و در سال گذشته زمان ثبت نام از تاریخ 29 شهریور ماه الی 4 مهر ماه بوده است.

برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال آینده هنوز زمان دقیق ثبت نام اعلام نمی شود و با توجه به اینکه آگاهی از زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش بسیار ضروری است و ممکن است شانس خود را برای قبولی از دست بدهید ، توصیه می کنیم با مشاوران مرکز pasokhbama.com در ارتباط باشید و به محض فعال شدن لینک ثبت نام ، ثبت نام خود را توسط مشاوران مجرب انجام دهید.شرط سنی داوطلبان برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش متناسب با مدرک تحصیلی آن ها تعیین می گردد.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400
همان طور که گفته شد، در زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرایط ثبت نام در این آزمون مشخص می شود و در قسمتی از این دفترچه به داوطلبان ارائه می گردد. این شرایط به همراه ضوابط پذیرش متقاضیان در ادامه بیان شده است ، مشاوره آزمون استخدامی آموزش و پرورش به شما کمک میکند که درست انتخاب کرده و از اتلاف وقت شما جلوگیری میکند.

شرایط عمومی
داشتن تابعیت ایران
معتقد بودن به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
پایبند بودن به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
داشتن کارت پایان خدمت سربازی و یا معافیت از آن برای آقایان
برخورداری از سلامت جسمانی و روانی کامل و توانایی برای انجام شغل انتخابی
نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی از سوی مراجع قضایی
عدم مشمولیت در جامعه بازنشستگان و نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی
عدم اشتغال به صورت رسمی یا پیمانی در سازمان یا دستگاه اجرایی پس از پذیرفته شدن در آزمون یا حین استخدام
شرط سنی 20 الی 25 سال برای داوطلبان دارای مدرک دیپلم
داشتن حداکثر 30 سال برای داوطلبان دارای مدرک فوق دیپلم (کاردانی)
دارا بودن حداکثر 36 سال برای داوطلبان دارای مدرک لیسانس
داشتن 40 سال تمام برای داوطلبان دارای مدرک فوق لیسانس
دارا بودن حداکثر 45 سال برای دارندگان مدرک دکتری
تاریخ مندرج بر روی مدرک فارغ التحصیلی و کارت پایان خدمت باید قبل از آخرین روز ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشد.
در خصوص شرط سنی تعیین شده، ناگفته نماند که شرایط سنی مذکور، برای داوطلبان آقا بدون در نظر گرفتن مدت زمانی است که در دوره خدمت ضرورت به سر می برند. لازم به ذکر است جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان دارای یک سال سابقه اسارت از حداکثر شرایط سنی معاف هستند و همچنین، برای پدر، مادر، خواهر و برادر شهدا به اندازه 5 سال و برای رزمندگان دارای سابقه کمتر از 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه به اندازه مدت حضورشان بر شرط سنی اصلی اضافه می شود. همچنین به ازای تاهل و داشتن هر فرزند، یک سال به شرط سنی داوطلبان اضافه خواهد شد.داوطلبان با توجه به رشته ای که فارغ التحصیل شده اند و همچنین رشته مورد تقاضای خود در آزمون استخدامی ، باید از مواد و عناوین امتحانی اطلاع یابند و برای هر درس از منابع مطالعاتی استاندارد استفاده نمایند. بیشتر داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش به دلیل نداشتن برنامه ریزی صحیح و عدم استفاده از منابع مطالعاتی استاندارد و مناسب ، نگران هستند که نتوانند نتیجه مطلوب را به دست آورند و احتمالا اگر شما هم از آن دسته داوطلبانی باشید که برای بار چندم است در آزمون استخدامی شرکت می کنید ، متوجه شده باشید که منابع نامناسب تا چه اندازه در موفقیت شما در آزمون و کسب نمره و رتبه بالا تاثیر گذار است.

داوطلبانی که به صورت تمام وقت و غیر رسمی از تاریخ 22 بهمن ماه سال 57، در وزارتخانه ها، موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آن ها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها، موسسات و شرکت های دولتی که مگر با ذکر نام آن ها در موارد خاص قوانین و مقررات عمومی دولت شامل حال آن ها نمی شود، موسسه ها و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت بهره می برند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آن ها، اشتغال داشته اند، به اندازه مدت زمان خدمت غیررسمی آن ها، بر شرط سنی مذکور اضافه می شود.

هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۱

متقاضیانی زیادی هستند که از مبلغ آزمون استخدامی آموزش و پرورش بی خبر هستند و اطلاع دقیق از میزان هزینه آزمون ندارند؛ که باید خدمت آن دسته عزیزان عرض کنیم که سازمان آموزش و پرورش در هر دوره که به استخدام معلمین می پردازد، هزینه ای را جهت برگزاری آزمون تعیین می کند که از طریق سایت آموزش و پرورش با انتشار جزئیاتی به داوطلبان اعلام می شود.

داوطلبان بعد از اعلام میزان شهریه پرداختی باید برای دریافت شماره سریال لازم برای ورود به سامانه ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۱، اقدام به پرداخت هزینه مذکور نمایند.

همچنین داوطلبان برای دریافت کارت اعتباری برای ثبت نام در آزمون مبلغ ۹۰ هزار تومان به سامانه سازمان وزارت آموزش و پرورش پرداخت نمایند.



:: برچسب‌ها: آمورش و پرورش ,
:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

یک تزریق خوب، باید باعث بهبود زیبایی طبیعی لب شود و مانند زمان جوانی پر باشد. افرادی که مادرزادی لب های برجسته ندارند یا لب هایشان بدشکل است، افرادی که لب هایشان با افزایش سن برجستگی خود را از دست داده اند و کسانی که به دلیل مصرف دخانیات در اطراف لب هایشان چروک ریز دارند، مایل به انجام این کار هستند. و تزریق ژل لب در اصفهان به نحو صحیح انجام میشود.

فیلرها نباید شما را مانند یک سلبریتی کنند؛  این کار را برای شما انجام می دهد، از لیست مراجعه ی خود حذف کنید. آن ها باید لب های شما را خوش فرم تر و متناسب تر کنند و ظاهر شما را خیلی تغییر ندهند. کلینیک های خوب، همیشه قبل از انجام این کار به شما مشاوره می دهند؛ می توانید از این فرصت استفاده کنید و درباره ی نتیجه ای که میخواهید بگیرید و اینکه آیا فیلر لب برای این کار مناسب است یا خیر، صحبت کنید.

آیا شرایطی وجود دارد که باعث منع استفاده از فیلر لب شود؟


متخصصین کلینیک زیبایی در قیطریه و اندرزگو، اگر باردار یا در دوران شیردهی باشید یا عفونتی مانند تبخال درون یا روی لب ها داشته باشید، این کار را برای شما انجام نمی دهند و تزریق را به تأخیر می اندازند. در موارد زیر حتماً قبل از تزریق با پزشک خود مشورت کنید:

  • اگر دیابت دارید.
  • اگر لوپوس دارید (لوپوس اریتماتوی سیستمی)، یا هرگونه بیماری خودایمنی دیگر.
  • اگر مشکلات انعقاد خون مانند هموفیلی دارید یا داروی رقیق کننده ی خون استفاده می کنید.

همچنین باید در صورت داشتن هر گونه حساسیت یا مصرف هر گونه دارو، به پزشک خود اطلاع دهید.

مواد تشکیل دهنده ی ژل لب چیست؟


فیلرهای مختلفی وجود دارد که می توان برای لب استفاده کرد.

  • معروف ترین آن ها نوعی هیالورونیک اسید است که به طور طبیعی در پوست و دیگر جاهای بدن وجود دارد. نقش اصلی آن هیدراته کردن پوست است؛ این ویژگی امروزه باعث اهمیت این ماده در درمان های زیبایی پوست شده. فیلرهای لب هیالورونیک اسیدی، 9 تا 12 ماه ماندگاری دارند.
  • فیلرهای لب کلاژنی، در گذشته رایج بودند؛ با این حال ماندگاری آن ها به اندازه ی فیلرهای هیالورونیک اسیدی نبود و فقط 3-4 ماه دوام داشتند. به همین خاطر هم دیگر رایج نیستند.

فیلرهای بادوام تری هم وجود دارد که بیش از 18 ماه ماندگاری دارند یا حتی دائمی هستند؛ اما پزشکان به دلیل خطر بیشتر عوارض جانبی آن ها، این فیلرها را توصیه نمی کنند.

نحوه تزریق ژل یا طریقه تزریق ژل در مطلوب‌تر انجام شدن آن و کم خطرتر بودن تزریق، بسیار اهمیت دارد. ضروری است که پزشک معالج شناخت دقیق و کافی‌ از ساختمان پوست انسان و اجزای صورت داشته باشد و همچنین به تکنیک‌های رایج که شامل محل مناسب، مقدار تزریق و قرار دادن این مواد در لایه‌های‌ مناسب پوستی است، به طور کامل مسلط باشد.

پزشک متخصص مربوطه به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌هایی ظریف با ایجاد زاویه‌ای‌ درست، مقدار دقیقی‌ از فیلر را در یکی‌ از لایه‌های پوستی و یا زیرپوستی به نواحی مختلف در چهره که شامل دور چشم‌ها ،گونه‌ها، چین و چروک‌های دور دهان در خلال لبه فک ،در لب‌ها و به پیشانی تزریق می‌شود.

بوتاکس و ژل (فیلر) چه تفاوت‌هایی دارند؟

یکی از کاربردهای ژل یا فیلر، رفع چین و چروک‌های پوستی می‌باشد. از همین جهت میزان معینی از ژل را به خطوط صورت و چروک‌های ایجاد شده در اثر افزایش سن تزریق می‌کنند. هر چند که تزریق ژل روشی نچرال‌تر به حساب می‌آید، اما برخی افراد تمایل دارند با تزریق بوتاکس (Botox) لب از شر چین و چروک‌های صورت خود خلاص شوند. ماده بوتاکس دارای ویژگی‌ای می‌باشد که می‌تواند سیستم عصبی ناحیه تزریق شده را از کار بیاندازد و به نوعی آن را فلج کند. با انجام بوتاکس ناحیه مورد نظر انقباض پیدا نمی کند و به دنبال آن چین و چروکی نیز پدیدار نمی‌شود. بنابراین می‌توانید تفاوت عملکرد هر دو روش نام برده شده را درک کنید. در حالی که بوتاکس روی سیستم عصبی قسمتی از بدن فرد اثر می‌گذارد و شکلی غیر نرمال به آن می‌دهد، تزریق ژل لب عوارض کمتری را به دنبال دارد و از سوی دیگر طبیعی تر روی لب‌ها جلوه می‌کند.

بهترین مارک برای تزریق ژل لب

 

بهترین برند ژل لب که برای تزریق فیلر لب توصیه می‌شود، مارک‌های دارای اسید هیالورونیک مانند: ژوویدرم و رستیلن می‌باشد. مارک‌های دارای اسید هیالورونیک همیشه نتایج خوبی برای زیباجویان به همراه خود دارند، همچنین ریسک عوارض جانبی آنها کمتر است و پس از تزریق نیازی به داشتن استراحت مطلق نیست.

انواع مدل‌های تزریق ژل لب کدام است!

در این بخش، برخی از انواع مدل ژل لب را برایتان نام برده‌ایم.

  • ژل لب مدل نچرال یا طبیعی
  • ژل لب روسی
  • ژل لب مدل عروسکی یا باربی
  • ژل لب مدل قلوه ای
  • ژل لب مدل سه دکمه ای
  • ژل لب مدل کمان
  • ژل لب مدل هالیوودی

    فیلر لب ماده ای است که به روش تزریق باعث حجیم‌تر شدن لب‌ها می‌شود و ظاهری برجسته به لب‌ها می‌بخشد. همچنین فرم آنها را نیز اصلاح می‌کند. انواع مختلفی از مواد جهت تزریق فیلر استفاده می‌شوند اما محبوب‌ترین آنها اسید هیالورونیک است.

    یکی از دلایل محبوبیت این ماده این است که اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است و در حالت عادی در بدن یافت می‌شود. در نتیجه خطر واکنش‌های آلرژیک کاهش پیدا می‌کند و عوارض جانبی بسیار کمتری دارد.

    این اسید آب دوست یا هیدروفیل است و در نتیجه باعث جذب آب به سمت بافت می‌شود. این موضوع باعث حجیم‌تر شدن بافتی می‌شود که این اسید در آن تزریق شده است. مواد دیگری همچون چربی نیز برای تزریق استفاده می‌شوند که امروزه کاربرد آنها کمتر شده زیرا عوارض جانبی بیشتری دارند و نتیجه ظاهری آنها به خوبی فیلر نیست.

    نحوه تزریق فیلر بسیار بر نتیجه نهایی موثر است و به همین دلیل نتیجه نهایی کار پزشکان مختلف بسیار متفاوت است. به عنوان مثال فیلر را می‌توان به قسمت‌های مختلفی از لب تزریق کرد. در صورتی که فیلر مستقیما به لب تزریق شود لب‌ها ظاهری پر تر و حجیم‌تر خواهند داشت و در صورتی که به مرزهای لب تزریق شود باعث لیفت لب‌ها می‌شود.

    انواع فیلر لب هیالورونیک در برندهای متنوع از جمله فیلر لب رووفیل در بازار موجود است که هر کدام ویژگی‌های مختلفی از جمله مدت ماندگاری متفاوتی دارند اما به طور کلی عملکرد آنها یکسان است.

    مزایای فیلر لب

    استفاده از فیلر لب مزایای بسیاری نسبت به سایر روش‌ها از جمله چربی و کلاژن دارد. مهم‌ترین آن این است که کنترل پزشک بر میزان تزریق اسید هیالورونیک بسیار بیشتر است و در نتیجه تزریق دقیق‌تر خواهد بود. همچنین تزریق فیلر می‌تواند در چند مرحله انجام شود تا بهترین نتیجه را در پی داشته باشد. عوارض ظاهری فیلر به راحتی قابل رفع است.



:: برچسب‌ها: تزریق ژل ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 28 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

 

 
     

 

از اینترنت کمک بگیرید:

 بسیاری از سالن های زیبایی در شبکه اینترنت پایگاه دارند که می‌توانید با مراجعه به این پایگاه‌ها خدمات این سالن‌ها و نمونه‌های کار آنها را ببینید.از تجربه دیگران استفاده کنید. ببینید ازنزدیکان‌تان چه کسی را پیشنهاد می دهند.بسیاری از سالن‌ها در تبلیغات خود از متدها و مدارک به روز بین‌المللی صحبت می‌کنند اما در واقع فقط مدرک دوره عمومی فنی حرفه‌ای را دارند

سالن را بپسندید:

یک سالن خوب سالنی است که پرسنل آن با شما رفتار محترمانه‌ای دارند زیرا از اینکه شما آنها را انتخاب کرده‌اید خرسندند. از طرفی مدیر یک سالن زیبایی باید بتواند محیط را کاملا تمیز و با طراوت نگاه دارد. وقتی وارد سالن می‌شوید ببینید وضعیت پاکیزگی سرشورها، میزکار، دیوارها، کف و سرویس‌های بهداشتی چگونه‌اند. اگر مدیر سالن به این موارد اهمیت نمی‌دهد دیگر آنجا نروید زیرا در سطح شهر سالن‌دارهایی هستند که به حداقل‌های حقوق مشتری اهمیت می‌دهند.

کار آرایشگر را بپسندید:

بعد از انتخاب سالن باید به کار آرایشگر توجه کنید.ضمن مشاهده مهارت دست او ببینید می‌تواند سریع و بدون سردرگمی کاری که از او خواسته شده را به نتیجه برساند، دور و برش را تمییز و مرتب نگاه دارد، روپوش و سرو و وضع مرتبی داشته باشد و محترمانه صحبت کند؟ اگر این موارد در مورد آرایشگر صدق می‌کرد و کیفیت کار او را هم قبول داشتید بروید جلو و با او صحبت کنید.

آلبوم کارهای قبلی او را ببینید. این روزها در بسیاری از آرایشگاه‌ها آلبوم کارهای قبلی هر کدام از آرایشگرها وجود دارد می‌توانید حتی آلبوم عروس هایی که این سالن آراسته را از آنها طلب کنید. البته این آلبوم‌ها و پرسیدن از سوابق آرایشگر نمی‌تواند چندان نتیجه قابل اطمینانی به شما بدهد زیرا عکس‌های داخل آلبوم می‌تواند از هر جایی تهیه شده باشد یا  مدل‌های داخل عکس ممکن است توسط فرد دیگری آرایش شده باشند. در مورد اطلاعات سوابق هم معمولا خیلی نمی توانید به گفته های آرایشگرتان اعتماد کنید بنابراین استناد به نتایج فعلی که در آرایشگاه می‌بینید مطمئن‌تر است. درباره سالن زیبایی در پرند اینجا بخوانید.

هنر و خلاقیت آرایشگر را بپسندید:

آرایش و پیرایش قبل از این‌که حرفه باشد هنر است. یک آرایشگر ضمن این‌که تکنیک‌ها و روش‌های آراستن مشتری‌اش را می‌داند باید سلیقه و ابتکار خوبی داشته باشد تا بتواند در مورد هر کس تکنیک‌ها را به طرز منحصر به فردی پیاده کند تا بهترین و جذاب‌ترین ظاهر را از او بسازد مثلا اگر شما می‌گویید این مدل را دوست دارم آرایشگر باید بتواند این مدل را برای شما نقد کند و بگوید به چه دلایلی موافق یا مخالف است که این مدل را روی شما پیاده کند. چنین آرایشگری می‌تواند ظاهر شما را برای روز عروسیمثل یک مدل گیرا و شیک بیاراید.

اگر به دنبال بهترین خدمات هستید ، باید بدانید که سالن هایی که حرفه ای هستند معمولا خدمات را با قیمت بالاتری ارائه می دهند که البته کیفیت کار این سالن ها تضمینی است و هزینه بیشتر به دلیل استفاده از بهترین مواد آرایشی و تجهیزات بهتر است.

آرایشگاهی که مناسب با پول جیبتان نباشد ، گزینه مناسبی برای مراجعه همیشگی و مداوم نیست و بهتر است سراغ سالن های با قیمت مناسب تر بروید. مخصوصا اگر برای نیاز روتین خود به آرایشگاه می روید مثلا ترمیم ماهانه ناخن ، اصلاح و مرتب کردن ابرو و …

قبل از مراجعه به آرایشگاه از دوستان و آشنایان خود که از خدمات آن سالن استفاده می کنند ، سوال بپرسید. رضایت مشتریان ، نشان از شهرت و اعتبار سالن های آرایشی دارند و به نوعی تبلیغ نیز برای آرایشگاه محسوب می شوند.

پس اگر مشتری از کار ارایشگاه رضایت داشته باشد ، مسلم است که کادر و نیروهای سالن به کار خود ارزش قائل هستند و رضایت مشتری را در اولویت قرار داده اند.

وقت قبلی برای مشاوره تعیین کنید

پیش از اینکه از خدمات یک سالن یا ارایشگاهی استفاده کنید ، می توانید وقت مشاوره بگیرید و با صحبت کردن با آنها متوجه شوید که تا چه حد حرفه ای هستند. اگر به دنبال سالن زیبایی عروس هستید ، حتما از عروس های آن سالن بازدید کنید و از آنها درباره نحوه رفتار مدیریت و پرسنل ، مواد آرایشی که استفاده شده است  و … سوال بپرسید تا بهتر تصمیم بگیرید.

پس از انتخاب یکی از سالن های آرایشی و اعتماد به آنها ، از یک کار کوچک مثل مرتب کردن ابرو یا خدمات ناخن شروع کنید و  در حالی که در بین مشتریان هستید ، می توانید روند کار پرسنل و کیفیت خدمات ارائه شده را مشاهده کنید و ارزیابی بهتری از سالن داشته باشید.

شما عزیزان میتوانید با نظرات خود راجع به بهترین آرایشگاه خود در پرند ما را در کامل تر کردن و اصلاح این لیست همراهی کنید.

مدارک  را چک کنید:

بسیاری از سالن‌های زیبایی در تبلیغات خود از متدها و مدارک به روز بین‌المللی صحبت می‌کنند اما در واقع فقط مدرک دوره عمومی فنی حرفه‌ای را دارند. اگر سالن یا آرایشگری در مورد مدارک و متدهایش ادعایی دارد حتما روی دیوار دفتر مدیر سالن زیبایی دنبال اسناد این ادعاها باشید. در غیر این صورت باید پول تبلیغات کذب را به این سالن زیبایی بدهید و مشابه خدمات آن‌ها را می‌توانید در سالن‌های معمولی‌تر هم داشته باشید.

ویژگی های یک سالن زیبایی خوب

 به طور کلی یک سالن زیبایی خوب را میتوان از نظر های مختلفی شناخت. ویژگی های یک سالن مناسب شامل موارد زیر می باشد:

  • استفاده از امکانات و تجهیزات با کیفیت و استاندارد
  • محیطی آرام و آرامش بخش
  • رعایت بهداشت محیطی و شخصی و همچنین داشتن پروانه بهداشتی برای آرایشگاه
  • رعایت حریم خصوصی مشتریان
  • همکاری با آرایشگران خبره و زبده
  • مشاوره به مشتری پیش از اجرای آرایش و گریم
  • ارائه خدمات کامل به مشتریان


:: برچسب‌ها: آرایشگاه زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

دانشگاه علوم قضایی در سال ۱۳۶۱ با پذیرش اولین دوره دانشجو در رشته علوم قضایی تاسیس شد و هرسال با توجه به امکانات دانشگاه ضمن هماهنگی با وزارت علوم، اقدام به جذب دانشجو می‌نماید. در این دانشکده بیش از ۵۰۰۰ دانشجو در طی دوره‌های مختلف جذب و فارغ‌التحصیل شده‌اند که هم‌اکنون اکثریت آن‌ها در مشاغلی چون قضاوت و برخی دیگر حرفه‌هایی چون استاد دانشگاه، نماینده مجلس، وکیل دادگستری، کارشناسان ارشد سازمان‌های وابسته به قوه‌ی قضائیه و مانند آن مشغول انجام‌وظیفه هستند. در متن ذیل شرایط پذیرش دانشگاه علوم قضایی را بیان کرده ایم.

ثبت نام دانشگاه علوم قضایی 1402

داوطلبان تحصیل در دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری به‌ جز ثبت‌نام در آزمون سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور، به هیچ‌گونه ثبت‌نام دیگر یا تکمیل فرم یا مراجعه حضوری نیاز ندارند. كلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی سه‌گانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی که علاقه‌مند به شركت در گزینش دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری هستند، با توجه به شرایط پذیرش، علاوه بر ثبت‌نام اینترنتی در آزمون سراسری، باید نسبت به تكمیل فرم درخواست پذیرش، كه در سایت دانشگاه درج گردیده اقدام نمایند. ثبت‌نام از روز یکشنبه 1401/11/10 تا یکشنبه 1401/11/17 فقط در سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد.

اقدامات لازم برای ثبت‌نام در دانشگاه علوم قضایی عبارت‌اند از:

  • ثبت‌نام در آزمون سراسری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در بهمن‌ماه
  • شرکت در کنکور سراسری در تیرماه
  • تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش و انتخاب کدرشته‌های کارشناسی و یا کارشناسی ارشد پیوسته دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری، در مهلت اعلام‌شده به‌وسیله سازمان سنجش آموزش.دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری از طریق کنکور سراسری گروه های آزمایشی انسانی ، ریاضی و تجربی در رشته های علوم قضایی و کارشناسی ارشد علوم قضایی دانشجو پذیرش می کند و بیشترین تعداد پذیرش را از رشته انسانی دارد. داوطلبانی که می خواهند وارد این دانشگاه شوند در قدم اول باید در کنکور سراسری شرکت کنند و با کسب رتبه لازم ، اتتخاب رشته این دانشگاه را انجام دهند. سپس در صورت داشتن صلاحیت های لازم ، برای مصاحبه دعوت خواهند شد و باید در این مرحله نیز حدنصاب قبولی را به دست آورند.

    قدمت علوم قضایی را می توان به تولد اولین تمدن های بشری نسبت داد؛ چراکه همیشه در همه تمدن ها افرادی وجود داشتند که به قضاوت و حل اختلاف میان مردم می پرداختند. برای مثال در گذشته در بعضی از قبایل و روستا ها ریش سفیدان و پادشاهان قضاوت می کردند.

    اما رشته علوم قضایی در ایران در جایگاه رشته تحصیلی با پایبندی به اصول جمهوری اسلامی، عمر کوتاهی دارد و بیش از چند دهه از پیدایش آن نمی گذرد.  در سال 1356 وزارت دادگستری مکلف شد تا برای تامین کادر مورد نیاز بخش قضایی و اداری کشور با همکاری وزارت علوم و آموزش عالی اقدام به تاسیس «دانشکده علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری» کرد. این دانشکده در سال 1361 شمسی اولین گروه دانشجویان خود را پذیرفت و تا به امروز به تربیت دانشجویان می پردازد.

     

      

    معرفی رشته علوم قضایی

    رشته علوم قضایی یکی از زیرمجموعه های گروه آموزشی انسانی است و دانشجویان پذیرفته شده در رشته علوم قضایی همان مفاهیم رشته حقوق را می خوانند. علوم قضایی همانند حقوق ناظر بر تمام روابط اجتماعی مردمان یک سرزمین است که آثار حقوقی دارد و به موضوعاتی مثل مالکیت، قراردادها، مسئولیت های اشخاص، قواعد مربوط به ارث، وصیت، ولادت، اقامتگاه اشخاص، مسئولیت های ناشی از حوادث، و ... می پردازد. تفاوت رشته علوم قضایی با حقوق در این است که پذیرش در رشته علوم غذایی دارای شرایط خاص پذیرش است و دانشجویان علوم قضایی بورسیه تحصیلی دریافت می کنند و اکثر آن ها برای امر قضاوت آماده می شوند. علاوه بر این بعد از اتمام تحصیل، فارغ التحصیلان رشته علوم قضایی متعهد به خدمت در بخش های قضایی و اداری دولتی می شوند. با توجه به وضعیت اشتغال کشور و امنیت شغلی رشته علوم قضایی، این رشته جزء رشته های پرطرفدار انسانی است. فقط پسران می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند.pasokhbama.com میگوید:  تا قبل از سال 96 دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری از کلیه ی گروه های آزمایشی اقدام به پذیرش دانشجو می کرد اما از آن سال به بعد تنها از داوطلبان کنکور انسانی دانشجو می پذیرد و عموما دانشجویان پذیرفته شده دو رقمی بودند.

     

    معرفی رشته علوم قضایی – وظایف کارشناس علوم قضایی

    مهمترین وظایف کارشناس علوم قضایی عبارتند از؛

    • تحریر دعاوی شامل بازپرسی و دادیاری
    • تحریر ادله مانند معاینه محل و استماع گواهان محلی و استماع اظهارات متداعیین معذور از حضور در دادگاه ها به دلایل مختلف از قبیل مرض و غیره.
    • سرپرستی محجورین فنی و حقوقی
    • تنظیم قراردادهای اقتصادی و بازرگانی داخلی و خارجی
    • ارائه مشاوره حقوقی به سازمان های دولتی و وزارت خانه ها
    • وکالت دعاوی خصوصی و دولتی (داخلی و خارجی)
    • اجرای احکام ( مدنی و کیفری)
    • نوشتن و تنظیم قراردادهای اقتصادی و بازرگانی داخلی و خارجی

     

    رشته علوم قضایی برای چه کسانی مناسب است؟

    ویژگی افرادی که در رشته علوم قضایی وارد می شوند، همانند دانشجویان رشته حقوق است. اولین ویژگی دانشجویان علوم قضایی علاقه است و انتخاب رشته آن باید براساس علاقه باشد؛ نه صرفا به دلیل اینکه رشته ای با بازارکار خوب در علوم انسانی است. از آن جایی که بسیاری از منابع و اصطلاحات حقوقی، به زبان انگلیسی، فرانسوی و یا عربی است؛ پس دانشجویان رشته علوم قضایی باید به این زبان ها تا حدودی مسلط باشند.

    همچنین فن بیان و نحوه استدلال برای کارشناسان علوم قضایی و وکلا بسیار مهم است. یکی دیگر از خصلت های کارشناسان علوم قضایی داشتن صداقت و امانتداری نسبت به موکل و سازمان مافوق خود است. علاوه بر این یکی دیگر از توانایی های لازم برای این رشته داشتن حافظه خوب و تسلط و آشنایی کامل در قوانین و امور حقوقی، دقت بالا، و جسارت است.



:: برچسب‌ها: علوم قضایی ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

معرفی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

با توجه به تعداد زیاد دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه های آزاد و همچنین پراکندگی مراکز آموزشی این دانشگاه ها در سطح کشور نیاز، به یک سیستم جامع و آنلاین برای ارتباط دانشجویان، اساتید و پرسنل نیاز بود که به همین منظور سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد تاسیس شد تا امور اینترنتی و آنلاین دانشجویان، اساتید و پرسنل به آسانی انجام شود. قبل از ایجاد این سامانه هر کدام از واحدهای دانشگاه آزاد تحت نظر سامانه آنلاین سیدا فعالیت می کردند اما امروزه تمامی این واحدها به صورت منسجم و یکپارچه از طریق  پشتیبلنی سامانه آموزشیار فعالیت می کنند.

 

امکانات سامانه آموزشیار

  • امکان انجام امور دانشجویی اعم از انتخاب واحد، ارزشیابی اساتید، آگاهی از زمان دقیق برگزاری امتحانات، پرداخت شهریه و …
  • یکپارچه سازی همه فرایندهای تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد
  • امکان برقراری ارتباط انلاین و یا تماس با شماره تلفن پشتیبانی آموزشیار که مشکلات را در زمان کوتاه برطرف می کند.
  • مشاهده برنامه هفتگی
  • برگزاری کلاس های آنلاین و مجازی
  • ثبت نمرات و صدور کارنامه
  • انجام امور فارغ التحصیلی
  • مشاهده نمرات کارنامه و ثبت اعتراض به آن ها
  • درخواست پایان نامه 
  • انتخاب واحد
  • مشاهده چارت درسی و دروس ارائه شده هر ترم

    پشتیبانی سامانه آموزشیار به منظور پاسخگویی برخط به سوالات احتمالی واحدهای دانشگاهی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص کاربری و راهبری سامانه آموزشـیار طراحی و پیاده سازی شده است. شما دانشجویان و اساتید عزیز در صورت مواجه شدن با اختلالات سامانه آموزشیار می توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و با طرح مشکل و سوال خود آن را برطرف نمایید.

    مرتبط بخوانید : آموزش تصویری انتخاب واحد دانشگاه آزاد – چگونه در دانشگاه آزاد انتخاب واحد کنیم

    ارتباط با پشتیبانی سایت آموزشیار از طریق تماس تلفنی و سایت امکان پذیر می باشد. در صورت شلوغی خطوط می توانید وارد سایت pasokh.iau.ac.ir شوید و با درج نام کاربری و رمز عبور خود در بخش های تعیین شده ، به کارشناس پشتیبانی متصل شوید و سوال خود را بپرسید.

    ضرورت پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

    یکی از سامانه های بسیار بزرگ و کاربردی دانشگاه آزاد که خدمات گوناگونی را نیز ارائه می دهد، سایت آموزشیار است. البته در گذشته این دانشگاه سامانه های دیگری را نیز در اختیار داشت، اما برخی از نیازهای مهم و جدید باعث شد تا چنین وب سایتی طراحی گردد. سامانه آموزشیار 4 نوع کاربر اعم از دانشجو، استاد، پرسنل و پرسنل آموزشی را پوشش می دهد.

    از سوی دیگر خدمات آموزشی بسیاری را در این سایت قابل ارائه هستند که باعث شده است این سایت به یکی از پر ترافیک ترین سیستم های دانشگاه آزاد تبدیل شود. پر واضح است که چنین ابزاری به یک پشتیبانی قوی برای رفع مشکلات و پاسخ به سوالات نیازمند است. پشتیبانی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد این وظیفه را بر عهده داشته و سعی در بهبود روند اجرای موارد مختلف دارد.

    از این رو، کاربران می توانند از طریق پشتیبانی سایت آموزشیار و یا شماره تلفنی که در اختیار آن ها قرار داده می شود، مسائل خود را مطرح کنند. در ادامه برخی از مشکلات قابل حل از طریق پشتیبانی آموزشیار برای مشاهده شما عزیزان نوشته شده است.

    • مشکل در فرایند انتخاب واحد دانشگاه آزاد
    • مشکل در دریافت کارت ورود به جلسه
    • فراموشی نام کاربری و رمز عبور
    • مشکل در مشاهده لیست دروس و برنامه هفتگی
    • مشکل در ورود به درگاه پرداخت الکترونیکی شهریه دانشگاه آزاد اسلامی
    • مشکل در مشاهده منوی سامانه
    • مشکل در ورود به سایت و اشتباه بودن نام کاربری و رمز عبور

     



:: برچسب‌ها: سایت اموزشیار ,
:: بازدید از این مطلب : 327
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 | نظرات ()