نوشته شده توسط : کنکور نویس

سامانه دریافت و صدور حقوق و دستمزد معلمان ، فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی وابسته به وزارت آموزش و پرورش به نشانی fish.medu.ir است و فرهنگیان محترم می توانند از طریق این سامانه حقوق و دستمزد خود را وارد کرده و کد ملی و شماره کارکنان خود را وارد کنند. . برای دریافت. سامانه همگام فیش حقوقی از آنجا که بسیاری از معلمان شاغل و بازنشسته وزارت آموزش و پرورش نمی دانند چگونه حقوق بگیرند ، ما این مقاله را تحت سیستم همزمان حقوق و دستمزد قرار داده ایم تا به سوالات شما عزیزان پاسخ دهیم
در این مقاله چه می خوانید:

1 ورود به سیستم هماهنگی حساب حقوقی فرهنگیان
1.1 ورود به سیستم فیش حقوقی وزارت آموزش و پرورش
2 سیستم همگام سازی حقوق و دستمزد بازنشستگان
2.1 ورود به سیستم حقوق و دستمزد بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
ورود به سیستم هماهنگی رسیدهای حقوقی فرهنگیان
مربیان عزیز آموزش و پرورش می توانند با مراجعه به سایت fish.medu.ir و درج کد ملی ، شماره کارکنان و رمز ورود ، فیش حقوقی ماهانه خود را درخواست کنند.
وارد سیستم دریافت حقوقی وزارت آموزش و پرورش شوید
رسید حقوقی فرهنگیان - ورود به سیستم رسید حقوقی فرهنگیان

 

البته چندین استان لیست حقوق فرهنگیان را در سیستم اتوماسیون اداره کل آموزش و پرورش استان قرار می دهند که با دستور وزارت آموزش و پرورش در دسترس نیست و تنها سایت رسمی دریافت کننده حقوق و دستمزد ماهی است. medu.ir است. توجه داشته باشید که رمز ورود به سیستم حقوق و دستمزد همان رمز ورود به سیستم همزمان است و اگر این رمز عبور را فراموش کرده اید یا به آن دسترسی ندارید ، لطفا با کارشناس فناوری دفتر خود یا مشاوران خود در مرکز مشاوره خدمات مشتری تماس بگیرید. پاسخ دهید تا به شما کمک کند آن را پس بگیرید.
دریافت حقوق و دستمزد مربیان با تلفن همراه و رایانه امکان پذیر است و فقط باید به اطلاعات کاربری خود ، یعنی شماره شخصی و کد ملی دسترسی داشته باشید. اگر در زمان دریافت رسید پرداخت پیام "پنل شما در سیستم همگام سازی فعال نیست" مشاهده کردید ، با مشاوران مرکز پاسخگویی تلفنی تماس بگیرید تا بتوانیم اطلاعات کاملی در مورد نحوه حل این اخطار به شما ارائه دهیم.

منبع : https://pasokhbama.com/سامانه-همگام-فیش-حقوقی/

 



:: بازدید از این مطلب : 827
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

نحوه شرکت در امتحانات و دوره های قبولی ضمن خدمت به چهره های فرهنگی
دوره های ضمن خدمت برای مربیان در قالب 6 تا 48 ساعت آموزش در زمینه های آموزشی ، سیاسی اجتماعی ، مشاوره ای و آموزش قرآنی انجام می شود که فاصله آنها بین یک تا سه هفته است. در پایان هر دوره ،  دوره های گذرانده شده ضمن خدمت فرهنگیان یک آزمون جامع آموزشی همه جانبه شرکت می شود که میانگین نمره 4 آزمون نهایی را تعیین می کند.
آزمون های ضمن خدمت برای مربیان به صورت الکترونیکی و حضوری انجام می شود و در صورت آنلاین بودن ، از طریق سایت ltms.medu.ir انجام می شود و هر متقاضی باید در دوره های متناسب با رشته کاری خود ثبت نام کند.

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیست دوره های خدمات فرهنگیان و همچنین اطلاعات مربوط به م institutionsسسات مجاز استان خود ، با مشاوران مرکز پاسخگویی تلفنی تماس بگیرید تا بهتر راهنمایی شوند. در صورت تمایل می توانید برای دوره هایی که در حین خدمت به مربیان توسط مشاوران ما گذرانده شده ، به صورت آنلاین نیز ثبت نام کنید تا در روند ثبت نام و شرکت در دوره ها خللی ایجاد نشود.



:: برچسب‌ها: دوره های گذرانده شده ضمن خدمت فرهنگیان ,
:: بازدید از این مطلب : 844
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

سید مهدی رئیسی زاده با اشاره به راه اندازی فروشگاه اینترنتی مرکز خدمات حوزه گفت: این فروشگاه طبق قراردادی که با شرکت اسنوا منعقد کرده است ، لوازم خانگی لازم را برای دانشجویان فراهم می کند.

وی افزود: با رایزنی هایی که با شرکت های دیگری مانند پارس خزر و پاکشوما انجام شده است ، از سال آینده محصولات این شرکت ها در سبد خرید سامانه سخا فروشگاه  قرار می گیرد و دانشجویان می توانند از وسعت آن لذت ببرند انتخاب محصول ".

رئیس بخش توسعه سیستم های مرکز خدمات گفت: از امروز بحث فروش اقساطی محصولات این فروشگاه آغاز شد و دانشجویان می توانند با ورود به فروشگاه و انتخاب محصولات مورد نیاز خود ، ثبت نام در یک اعتبار اعتباری دریافت کنید و سپس در طی مراحل واگذاری وام ، بر اساس میزان اعتبار اختصاص یافته ، خرید خود را انجام دهید و روند ثبت نام وام تا 18 مارس ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به میزان اعتبار خرید در این فروشگاه خاطرنشان کرد: محدودیت خاصی برای خرید در این فروشگاه وجود ندارد اما تسهیلاتی که برای هر نفر در نظر گرفته شده نزدیک به یک میلیون تومان است و برخی افراد محدودیت 2 میلیون دارند امکانات برای شرایط خاص. البته این وام به صورت نقدی بازپرداخت نمی شود اما اعتبار شما برای خرید در نظر گرفته می شود.

رئیس زاده افزود: در حال حاضر وسایلی مانند یخچال ، فریزر ، ماشین لباسشویی ، مایکروویو ، تلویزیون و برخی وسایل دیگر در فروشگاه موجود است و دانشجویان 20 درصد تخفیف قیمت بازار را دریافت می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: محدودیت جغرافیایی برای خرید در این فروشگاه وجود ندارد و یکی از ویژگی های این فروشگاه علاوه بر 20 درصد تخفیف در خریدها ، موضوع حمل و نقل رایگان به خانه است که برای خریداران در نظر گرفته شده است.

 

 



:: برچسب‌ها: سامانه سخا فروشگاه ,
:: بازدید از این مطلب : 735
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

آزمون آموزش جنبش سوادآموزی هر ساله با هدف جذب معلمان شهریه و مربیان نهضت سوادآموزی توسط وزارت آموزش و پرورش و همکاری مرکز آزمون دانشگاه جهاد دانشگاهی برگزار می شود. اینترنت این آزمون را در سایت مناسب انجام می دهد و پس از شرکت در آزمون ، در صورت کسب نمره لازم ،شرایط سنی استخدام نهضت سواد آموزی برای گذراندن دوره یک ساله آموزش معلم به دانشگاه فرهنگیان معرفی می شوند.
شرایط سنی برای مربیان حرکت
شرط سنی برای شرکت در آزمون آموزش حرکت سواد در نظر گرفته شده است و داوطلبان باید حداقل 20 و حداکثر 40 سال سن داشته باشند. سربازانی که مشمول خدمت سربازی هستند ، در صورت داشتن شرایط قانونی برای استخدام رسمی یا پیمانی ، مدت خدمت سربازی به حداکثر سن آنها افزایش می یابد.

لازم به ذکر است که شرکت کنندگان باید کلیه شرایط دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند و حتی اگر تمام شرایط را داشته باشند اما بیش از 40 سال سن داشته باشند ، مجاز به شرکت در آزمون نخواهند بود.
علاوه بر شرایط سنی برای کار در نهضت سوادآموزی ، سایر شرایط شرکت در آزمون مربی نهضت سواد آموزی شامل موارد زیر است:
تابعیت ایرانی داشته باشید
اعتقاد به اسلام یا یکی از آیین های مجاز قانون اساسی
آقا خدمت سربازی داوطلبانه انجام دهید
کارت پایان خدمت یا انصراف از خدمت داوطلب مرد داشته باشید
مدرک دانشگاهی داشته باشید
عدم اعتیاد به مواد مخدر
بدون سابقه کیفری
منعی برای استخدام در دستگاه های اجرایی وجود ندارد
داوطلبان واجد شرایط سهمیه 25٪ و 5٪ ایثارگری برای استفاده از سهمیه خود در این آزمون باید حداقل 80٪ نمره آخرین فرد پذیرفته شده برای انتخاب خود را کسب کنند.
شرکت در آزمون آموزش جنبش سوادآموزی اختیاری است و کلیه مربیانی که از تاریخ 08/08/80 مشغول کار بوده اند می توانند از این فرصت استفاده کنند. لازم به ذکر است که ملاک شرکت در آزمون داشتن مدرک دانشگاهی است و دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نمی توانند در این آزمون شرکت کنند.

منابع آزمون و راهنمای شرکت و انتخاب نهایی آموزشی جنبش
داوطلبانی که شرایط سنی مربیان نهضت سوادآموزی و سایر شرایط لازم را دارند ، پس از ثبت نام اینترنتی برای این آزمون ، باید در اواخر آوریل همراه با کارت ورود به جلسه در منطقه آزمون حضور داشته باشند .
پس از امتحان ، نمرات داوطلبان به طور جداگانه برای مناطق عمومی و تخصصی محاسبه می شود و حد نصاب امتحان بر اساس 50٪ از نمره کل آزمون است که در آن نمرات آزمون فردی با یک مقدار محاسبه می شود وزن 40٪ برای دوره های عمومی و 60٪ برای دوره های تخصصی و سایر پایه ها. مراحلی برای انتخاب نامزدها وجود دارد.
مواد آزمون عمومی

فناوری اطلاعات (هفت مهارت ICDL)
ریاضیات و آمار پایه
زبان و ادبیات فارسی
تعالیم اسلامی
انگلیسی عمومی
اطلاعات عمومی ، هوش و توانایی های ذهنی
مواد آزمون تخصصی
اصول و فلسفه آموزش
روانشناسی آموزشی
روانشناسی رشد
روشها و فنون آموزش
سنجش ، ارزیابی و ارزیابی آموزشی
داوطلبانی که حد نصاب لازم را کسب کنند ، نمره آنها از سقف 70 (بر اساس بالاترین نمره کسب شده در این آزمون) و نمره سنوات خدمتشان که 5 امتیاز در سال است (حداکثر 30 امتیاز). و براساس نمره نهایی اولویت بندی می شوند. مربیانی که چندین سال با نهضت سوادآموزی کار کرده اند در صورت عدم کسب حد نصاب لازم در این آزمون ، اما فرصت کار در آموزش را از دست داده اند به کار خود ادامه می دهند. 

منبع : https://pasokhbama.com/شرایط-سنی-آموزشیاران-نهضت/

 



:: برچسب‌ها: شرایط سنی استخدام نهضت سواد آموزی ,
:: بازدید از این مطلب : 630
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

کاردانی دامپزشکی چیست؟
شخصی که فارغ التحصیل کاردانی دامپزشکی شده پزشکی است که از حیوانات مراقبت های پزشکی ارائه می دهد. برخلاف دامپزشکان که صاحب عمل هستند ، دامپزشکان همکار معمولاً تمام وقت یا پاره وقت را به عنوان کارمند سایر کلینیک های دامپزشکی کار می کنند و اغلب از انعطاف پذیری بیشتری در برنامه های خود برخوردار هستند. به عنوان یک دامپزشک دانشیار ، مسئولیت های شما شامل انجام اقدامات دامپزشکی پزشکی ، جراحی و دندانپزشکی همراه با حفظ سوابق پزشکی بیمار است. شما همچنین می توانید به عنوان بخشی از وظایف خود از نزدیک با تکنسین های دامپزشکی همکاری و نظارت داشته باشید. برای تبدیل شدن به یک دامپزشکی دانشیار ، باید مدرک دکترای دامپزشکی (DVM) را کسب کنید و در ایالتی که می خواهید تمرین کنید مجوز بگیرید. هنگامی که تجربه شغلی کسب کردید و مهارت های خود را اصلاح کردید ، همچنین می توانید برای کسب یک امتیاز رقابتی در حرفه خود ، صدور گواهینامه را در یک تخصص دنبال کنید.
چگونه دامپزشکی دانشیار شویم
برای تبدیل شدن به یک دامپزشکی دانشیار ، باید مدرک دکترای دامپزشکی و مجوز پزشکی را کسب کنید. برای ورود به یک برنامه دامپزشکی ، شما معمولاً باید یک دوره لیسانس را در علوم حیوانات ، جانورشناسی یا یک رشته مرتبط به پایان برسانید. هنگامی که مدرک دامپزشکی خود را دریافت کردید ، می توانید برای دستیابی به تجربه عملی در یک رشته تخصصی پزشکی ، در یک برنامه دستیاری ثبت نام کنید. برای دریافت مجوز پزشکی خود ، باید در امتحان مجوز دامپزشکی آمریکای شمالی قبول شوید و شرایط خاص تعیین شده توسط ایالت خود را داشته باشید. این حرفه نیاز به برقراری ارتباط عالی ، تفکر انتقادی و مهارت کار تیمی و همچنین درک رفتار حیوانات دارد.



:: بازدید از این مطلب : 631
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

در این مقاله ، با ارسال آخرین متن قبولی در آزمون ورودی روانشناسی دانشگاه های دولتی ، آخرین دامنه پذیرش در آزمون ورودی روانشناسی دانشگاه های دولتی را مشاهده خواهید کرد. رشته روانشناسی زیر مجموعه علوم انسانی است. این رشته نیازهای طبیعی انسان و روانشناسی را در نظر می گیرد. روانشناسی یک رشته نسبتاً جدید است رتبه لازم برای رشته روانشناسی از ریاضی که هنوز در حال پیشرفت است و به عنوان یک رشته شناور برای همه رشته ها در دسترس است. اگرچه انجمن روانشناسی آمریکا بیش از 53 زمینه مختلف روانشناسی را شناسایی کرده است ، اما تحقیقات جدید و کاربردهای مداوم در حال شکل گیری است. داوطلبان کنکور می توانند روانشناسی در همه رشته های تحصیلی را در لیست انتخاب رشته خود قرار دهند.

 

مقدمه ای بر روانشناسی
رشته روانشناسی زیرمجموعه علوم انسانی است. رشته روانشناسی به عنوان رشته های شناور در دسترس همه رشته ها است. داوطلبان کنکور می توانند روانشناسی را در همه رشته ها در لیست انتخاب رشته خود قرار دهند.

مقدمه ای بر روانشناسی

گرایش های روانشناسی
رشته های روانشناسی عبارتند از:

روانشناسی استثنایی کودک
روانشناسی بالینی
روانشناسی
روانشناسی رشد
روانشناسی قانونی
روانشناسی مدرسه
روانشناسی صنعتی - سازمانی
روانشناسی اجتماعی
روانشناسی در ایران
در مورد کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی نیز همین مورد وجود دارد.

گرایش های روانشناسی

طناب های شناور
دوره های شناور مجموعه دوره هایی است که داوطلبان کنکور می توانند از بین دو یا چند واحد انتخاب کنند. بعد از شرکت در کنکور و اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری می توانید از دوره های شناور برای انتخاب رشته خود استفاده کنید.

لیست رشته های شناور:

روانشناسی
اقتصاد اسلامی
حسابداری
رشته های دانشگاه مذاهب اسلامی (فقه و حقوق امامیه ، فقه و حقوق شافعی ، فقه و حقوق حنفی ، فلسفه و عرفان اسلامی ، ادیان و مذاهب ، تاریخ اسلام)
علوم قرآن (علوم قرآن ، تفسیر قرآن ، تربیت معلم قرآن ، قرائت قرآن ، فنون تلاوت و نوشتن ، دانش قرآن ، قرآن و حدیث قرآن)
رشته های مدیریت (مدیریت بازرگانی ، مدیریت صنعتی ، مدیریت دولتی ، مدیریت گردشگری ، مدیریت بیمه ، مدیریت بیمه زیست محیطی ، مدیریت گمرک ، مدیریت مشاغل کوچک ، مدیریت هتل ، مدیریت بانک ، مدیریت فرهنگی - هنری)
شیعه شناسی
علوم اطلاعات (کتابخانه)
علم اقتصاد
علوم پایه انضباطی
علوم حدیث
علوم قضایی
علم ورزش
همکار مالی و مالیاتی
کارشناسی ارشد پیوسته علوم پزشکی قانونی
کار اجتماعی
تجارت و تجارت دریایی
مربیگری رشته های شناور



:: برچسب‌ها: رتبه لازم برای رشته روانشناسی از رشته ریاضی ,
:: بازدید از این مطلب : 688
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

 

 

 

با توجه به تعداد زیاد داوطلبان کنکور تجربی و رقابت زیاد برای قبولی در رشته های اصلی ، اینکه بدانید با رتبه 50000 کجا قبول میشم بسیار مهم است که این افراد یک رشته دقیق و اصولی را انتخاب کنند. از آنجا که فرآیند انتخاب رشته بسیار مهم است ، توصیه می شود از مشاوران سطح بالا که تجربه کافی در این زمینه را دارند راهنمایی بگیرید. در این مقاله ، ما اطلاعاتی را در مورد یکی از سوالات متداول درمورد محل قبولی من در رتبه بندی 50000 تجربی به شما ارائه خواهیم داد.

در این مقاله چه می خوانید:

 

کجا با رتبه 50،000 آزمایشی - هزینه منطقه 1 پذیرفته می شوم

2 جایی که من با محدوده 50،000 آزمایشی - هزینه منطقه 2 پذیرفته می شوم

3 جایی که من با محدوده 50،000 آزمایشی - هزینه منطقه 3 پذیرفته می شوم

4 کارنامه و حداقل درصد دروس برای قبولی در رشته تجربی

با رتبه تجربی 50000 از کجا می توان قبول شد؟ هزینه منطقه 1

با بررسی رتبه های ارائه شده در جدول زیر می توانید شانس قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود را تخمین بزنید و انتخاب رشته دقیق تری داشته باشید. داوطلبانی که سال گذشته حدود 50،000 طبقه بندی آزمایشی در سهمیه منطقه یک دریافت کرده اند در رشته های زیر پذیرفته شده اند:

با محدوده 50،000 آزمایش در سهمیه منطقه یک ، کجا قبول می شوم؟

 

دانشگاه پذیرش / شهر داوطلب

 

رشته ها را در زیر گروه ها طبقه بندی کنید

دامنه کل

 

دانشگاه غیر انتفاعی ادیان اسلامی (واحد زاهدان) / زاهدان

 

فقه و حقوق امامیه

 

51846

57549

 

دانشگاه غیر انتفاعی ادیان اسلامی - تهران / تهران

 

فقه و حقوق شافعی

 

50804

56521

 

دانشگاه غیر انتفاعی ادیان اسلامی / تهران

 

فقه و حقوق شافعی

42845

 

دانشگاه غیر انتفاعی ادیان اسلامی - تهران / تهران

 

فقه و قانون امامی 36165

40202

 

دانشگاه پیام نور استان خوزستان - راما اهواز - اهواز

 

33505 مدیریت تجاری

37279

 

دانشگاه غیر انتفاعی ادیان اسلامی - تهران / تهران

 

فلسفه و عرفان اسلامی

36903

 

دانشگاه پیام نور استان البرز - واحد هشتگرد / هشتگرد

 

مدیریت کسب و کار 32860

36435

با توجه به تعداد بسیار داوطلبان کنکور تجربی و رقابت بسیار برای قبولی در رشته های برتر ، انجام انتخاب رشته دقیق و اصولی برای این افراد از اهمیت بسیاری برخوردار است. از آنجا که فرآیند انتخاب رشته بسیار مهم است پیشنهاد می شود از مشاوران برتر که در این زمینه تجربه کافی دارند راهنمایی بگیرید. در این مطلب به یکی از سوالات متداول داوطلبان پیرامون با رتبه 50000 تجربی کجا قبول میشم ، اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

با رتبه 50000 تجربی کجا قبول میشم – سهمیه منطقه 1

با بررسی رتبه های ارائه شده در جدول زیر ، می توانید شانس خود را برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر تخمین بزنید و انتخاب رشته دقیق تری داشته باشید. داوطلبانی که در سال گذشته حدود رتبه 50000 تجربی را در سهمیه منطقه یک کسب کرده اند در رشته های زیر پذیرفته شده اند:

با رتبه 50000 تجربی در سهمیه منطقه یک کجا قبول میشم

دانشگاه محل قبولی / شهر داوطلب

رشته رتبه در زیر گروه

رتبه کل

دانشگاه غیر انتفاعی مذاهب اسلامی (واحد زاهدان) / زاهدان

فقه و حقوق امامی

51846

57549

دانشگاه غیر انتفاعی مذاهب اسلامی – تهران / تهران

فقه و حقوق شافعی

50804

56521

دانشگاه غیر انتفاعی مذاهب اسلامی / تهران

فقه و حقوق شافعی 47462

42845

دانشگاه غیرانتفاعی مذاهب اسلامی – تهران / تهران

فقه و حقوق امامی 36165

40202

دانشگاه پیام نور استان خوزستان – واحد اهواز – اهواز

مدیریت بازرگانی 33505

37279

دانشگاه غیر انتفاعی مذاهب اسلامی – تهران / تهران

فلسفه و عرفان اسلامی 33162

36903

دانشگاه پیام نور استان البرز – واحد هشتگرد / هشتگرد

مدیریت بازرگانی 32860

36435



:: برچسب‌ها: با رتبه 50000 کجا قبولی میشم ,
:: بازدید از این مطلب : 820
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

 

 

 

با توجه به تعداد زیاد داوطلبان کنکور تجربی و رقابت زیاد برای قبولی در رشته های اصلی ، اینکه بدانید با رتبه 50000 کجا قبول میشم بسیار مهم است که این افراد یک رشته دقیق و اصولی را انتخاب کنند. از آنجا که فرآیند انتخاب رشته بسیار مهم است ، توصیه می شود از مشاوران سطح بالا که تجربه کافی در این زمینه را دارند راهنمایی بگیرید. در این مقاله ، ما اطلاعاتی را در مورد یکی از سوالات متداول درمورد محل قبولی من در رتبه بندی 50000 تجربی به شما ارائه خواهیم داد.

در این مقاله چه می خوانید:

 

کجا با رتبه 50،000 آزمایشی - هزینه منطقه 1 پذیرفته می شوم

2 جایی که من با محدوده 50،000 آزمایشی - هزینه منطقه 2 پذیرفته می شوم

3 جایی که من با محدوده 50،000 آزمایشی - هزینه منطقه 3 پذیرفته می شوم

4 کارنامه و حداقل درصد دروس برای قبولی در رشته تجربی

با رتبه تجربی 50000 از کجا می توان قبول شد؟ هزینه منطقه 1

با بررسی رتبه های ارائه شده در جدول زیر می توانید شانس قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود را تخمین بزنید و انتخاب رشته دقیق تری داشته باشید. داوطلبانی که سال گذشته حدود 50،000 طبقه بندی آزمایشی در سهمیه منطقه یک دریافت کرده اند در رشته های زیر پذیرفته شده اند:

با محدوده 50،000 آزمایش در سهمیه منطقه یک ، کجا قبول می شوم؟

 

دانشگاه پذیرش / شهر داوطلب

 

رشته ها را در زیر گروه ها طبقه بندی کنید

دامنه کل

 

دانشگاه غیر انتفاعی ادیان اسلامی (واحد زاهدان) / زاهدان

 

فقه و حقوق امامیه

 

51846

57549

 

دانشگاه غیر انتفاعی ادیان اسلامی - تهران / تهران

 

فقه و حقوق شافعی

 

50804

56521

 

دانشگاه غیر انتفاعی ادیان اسلامی / تهران

 

فقه و حقوق شافعی

42845

 

دانشگاه غیر انتفاعی ادیان اسلامی - تهران / تهران

 

فقه و قانون امامی 36165

40202

 

دانشگاه پیام نور استان خوزستان - راما اهواز - اهواز

 

33505 مدیریت تجاری

37279

 

دانشگاه غیر انتفاعی ادیان اسلامی - تهران / تهران

 

فلسفه و عرفان اسلامی

36903

 

دانشگاه پیام نور استان البرز - واحد هشتگرد / هشتگرد

 

مدیریت کسب و کار 32860

36435

با توجه به تعداد بسیار داوطلبان کنکور تجربی و رقابت بسیار برای قبولی در رشته های برتر ، انجام انتخاب رشته دقیق و اصولی برای این افراد از اهمیت بسیاری برخوردار است. از آنجا که فرآیند انتخاب رشته بسیار مهم است پیشنهاد می شود از مشاوران برتر که در این زمینه تجربه کافی دارند راهنمایی بگیرید. در این مطلب به یکی از سوالات متداول داوطلبان پیرامون با رتبه 50000 تجربی کجا قبول میشم ، اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

با رتبه 50000 تجربی کجا قبول میشم – سهمیه منطقه 1

با بررسی رتبه های ارائه شده در جدول زیر ، می توانید شانس خود را برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر تخمین بزنید و انتخاب رشته دقیق تری داشته باشید. داوطلبانی که در سال گذشته حدود رتبه 50000 تجربی را در سهمیه منطقه یک کسب کرده اند در رشته های زیر پذیرفته شده اند:

با رتبه 50000 تجربی در سهمیه منطقه یک کجا قبول میشم

دانشگاه محل قبولی / شهر داوطلب

رشته رتبه در زیر گروه

رتبه کل

دانشگاه غیر انتفاعی مذاهب اسلامی (واحد زاهدان) / زاهدان

فقه و حقوق امامی

51846

57549

دانشگاه غیر انتفاعی مذاهب اسلامی – تهران / تهران

فقه و حقوق شافعی

50804

56521

دانشگاه غیر انتفاعی مذاهب اسلامی / تهران

فقه و حقوق شافعی 47462

42845

دانشگاه غیرانتفاعی مذاهب اسلامی – تهران / تهران

فقه و حقوق امامی 36165

40202

دانشگاه پیام نور استان خوزستان – واحد اهواز – اهواز

مدیریت بازرگانی 33505

37279

دانشگاه غیر انتفاعی مذاهب اسلامی – تهران / تهران

فلسفه و عرفان اسلامی 33162

36903

دانشگاه پیام نور استان البرز – واحد هشتگرد / هشتگرد

مدیریت بازرگانی 32860

36435



:: برچسب‌ها: با رتبه 50000 کجا قبولی میشم , ,
:: بازدید از این مطلب : 826
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

در کنکور تجربی ، شاخه های پزشکی و پیراپزشکی بیش از هر رشته دیگری در نظر گرفته می شوند. اما برخی از رشته ها مانند رشته های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه های امنیت اطلاعات نیز پیروان خاص خود را دارند و پذیرش در این رشته ها نسبتاً دشوار است. دارد.
لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز
دامنه مورد نیاز برای پذیرش پزشکی از دانشگاه های سراسری به دانشگاه های آزاد متفاوت است و دانشگاه های ملی به طور کلی رتبه های بهتری را می پذیرند. سال گذشته آخرین دامنه پذیرفته شده پزشکی در منطقه یک سهمیه حدود 1700 ، در منطقه دو سهمیه حدود 2800 و در منطقه سه سهمیه حدود 1700 بود و در دانشگاه آزاد ، با حداکثر رتبه ملی 9000 ، می توانیم منتظر پذیرش در این رشته باشیم. من بودم.
رتبه مورد نیاز برای رشته پزشکی دانشگاه ملی
محدوده پذیرش پزشکی دانشگاه آزاد
محدوده مورد نیاز برای پزشکی هسته ای
محدوده مورد نیاز برای پذیرش پزشکی از اعتبار سنجی
رشته دندانپزشکی دومین رشته پرطرفدار در لیست رشته های تجربی است و دامنه مورد نیاز برای پذیرش در آن تقریباً 2100 در سهمیه منطقه یک ، در حدود 1400 در سهمیه منطقه دو و تقریبا 1300 در سهمیه منطقه سه و حداکثر رتبه در دانشگاه آزاد. 6،300،000 کشور وجود دارد که می توانند این رشته را بپذیرند.
رتبه لازم برای رشته دندانپزشکی از دانشگاه ملی
آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد
سومین رشته در لیست رشته های پرطرفدار کنکور تجربی ، رشته داروسازی است ، دامنه مورد نیاز برای پذیرش در آن حدود 1900 در منطقه یک هزینه ، تقریبا 2600 در منطقه دو هزینه است و حدود 1600 در منطقه سه سهم دارند و حداکثر آن در دانشگاه آزاد است. با رتبه ملی 9،800،000 امکان قبولی در این رشته وجود دارد.
آخرین محدوده پذیرش داروخانه دانشگاه ملی آزاد.
لیست رشته های پیراپزشکی آزمایشی با رتبه لازم
ظرفیت پذیرش رشته پرستاری بیشتر از سایر رشته های پیراپزشکی است و آخرین محدوده مورد نیاز برای پذیرش در رشته پرستاری در دانشگاه های ملی حدود 12 هزار نفر در منطقه یک سهمیه ، حدود 21 هزار نفر در سهمیه رشته های پرستاری است. منطقه دو و حدود 24 هزار در سهمیه منطقه سه. آخرین رتبه لازم برای پرستاری در دانشگاه آزاد تقریباً 90 هزار رتبه ملی است.
در سایر رشته های پیراپزشکی ، دامنه های قبولی تقریباً یکسان است و داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه سراسری و آزاد باید حداقل رشته های ذکر شده را برای قبولی کسب کنند.
رتبه لازم برای پرستاری دانشگاه ملی
رتبه مورد نیاز برای پذیرش در رشته پرستاری از دانشگاه آزاد.
رتبه لازم برای نظم اتاق عمل
محدوده مورد نیاز برای مامایی
محدوده مورد نیاز برای علوم آزمایشگاهی
محدوده بین المللی فیزیوتراپی
محدوده پذیرش فیزیوتراپی دانشگاه آزاد
همچنین ممکن است این گزارش مسابقه را دوست داشته باشید: زمان و راهنمای دریافت و استفاده از گزارش مسابقه
دوره های آزمایشی دانشگاه فرهنگیان با رتبه مورد نیاز
دوره های دانشگاه فرهنگیان نیز در لیست دوره های کنکور تجربی قرار دارد و شامل آموزش ابتدایی ، آموزش استثنایی در اوایل کودکی ، آموزش شیمی ، آموزش زیست شناسی و ... است. دامنه و سطح مورد نیاز برای پذیرش در این رشته ها حداقل 6500 است و داوطلبان نیز باید در مرحله مصاحبه عملکرد خوبی داشته باشند تا در نهایت پذیرفته شوند.

https://pasokhbama.com/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B1%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%AC%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D9%87-%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2/



:: برچسب‌ها: لیست رشته های تجربی با رتبه مورد نیاز در سال 99 ,
:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

رتبه لازم برای رشته رادیولوژی یا فناوری رادیولوژی یکی از زیرشاخه های کنکور تجربی است که در کالج های پزشکی روزانه و دانشگاه های خودمختار ارائه می شود. ظرفیت پذیرش دانشگاههای فوق در رشته رادیولوژی کمتر از 800 نفر است ، بنابراین دامنه مورد نیاز برای پذیرش در این رشته ، در مقایسه با تعداد زیادی از متقاضیان ، باید نسبتاً خوب و کمتر از 10 هزار نفر باشد ، و البته دانشگاه مورد نظر شما. تعیین دامنه مورد نیاز مثر است.
در ادامه این مقاله ، ما دامنه لازم برای رشته رادیولوژی را در دانشگاه روزانه و دانشگاه خودمختار بررسی کرده ایم و اطلاعات ارائه شده مطابق با رزومه داوطلبان پذیرفته شده در آزمون ورودی دو دوره گذشته است سال ها.
محدوده مورد نیاز برای رادیولوژی دانشگاهی روزانه
از دانشگاههای روزانه که در رشته سونوگرافی یا رادیولوژی دانشجو می پذیرند می توان به دانشگاه علوم پزشکی تهران ، شهید بهشتی ، ایران ، تبریز ، اردبیل و ... اشاره کرد. ظرفیت پذیرش هر یک از این دانشگاه ها در رشته رادیولوژی متفاوت است. و این مسئله یک عامل تأثیرگذار در رتبه بندی پذیرش است.
در جداول زیر ، دامنه لازم برای رشته فناوری رادیولوژی را در سهمیه های ایسگران ، منطقه یک ، منطقه دو و منطقه سه بررسی کرده ایم و اطلاعات وارد شده در این جداول مطابق با سوابق پذیرش پذیرفته شدگان است در دو سال گذشته
برای انتخاب رشته رادیولوژی در دانشگاه ، رتبه سهمیه ای که داوطلب در کارنامه کنکور کسب کرده است ، روزانه ارزیابی و ارزیابی می شود.

محدوده مورد نیاز برای رشته رادیولوژی ، 5٪ هزینه روزانه
سال قبولی رتبه در هزینه کالج پذیرفته شده
1397 1618 علوم پزشکی مشهد
1397 1975 علوم پزشکی تبریز
1397 2160 علوم پزشکی اراک
1397 2488 علوم پزشکی یزد
1397 3271 علوم پزشکی شهرکرد
1398 3422 علوم پزشکی همدان
1398 2083 علوم پزشکی تبریز
1398 2157 علوم پزشکی تبریز
1398 2576 علوم پزشکی یزد
1398 1680 علوم پزشکی مشهد
محدوده مورد نیاز برای رشته رادیولوژی ، 25٪ هزینه روزانه
سال قبولی رتبه در هزینه کالج پذیرفته شده
1397 1989 علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
1397 2596 علوم پزشکی بندرعباس
1397 2731 علوم پزشکی اراک
1397 3134 علوم پزشکی کرمان
1397 3761 علوم پزشکی کرمانشاه
علوم پزشکی سبزوار
1398 1853 علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
1398 1724 علوم پزشکی شهید بهشتی تهران
1398 2656 علوم پزشکی اراک
علوم پزشکی کرمانشاه
محدوده مورد نیاز برای رشته رادیولوژی روزانه ، سهمیه منطقه یک
سال قبولی رتبه در هزینه کالج پذیرفته شده
علوم پزشکی بهبهان
علوم پزشکی بیرجند
1398 10305 علوم پزشکی یزد
1398 8518 علوم پزشکی بندرعباس
علوم پزشکی سمنان
1398 7242 علوم پزشکی شاهرود
1398 7298 علوم پزشکی اردبیل
1398 6199 علوم پزشکی بجنورد
1398 6379 علوم پزشکی ارومیه
1397 2641 دانشگاه تهران
1397 2844 علوم پزشکی مشهد
1397 3198 علوم پزشکی شیراز
1397 3571 علوم پزشکی شیراز
1397 3924 علوم پزشکی اصفهان
1397 4720 علوم پزشکی یاسوج
1397 5535 علوم پزشکی بیرجند
1397 6078 علوم پزشکی سمنان (سایت مطالعه سرخه)
علوم پزشکی شهرکرد
1397 7197 علوم پزشکی بهبهان
1397 7374 علوم پزشکی سبزوار
1397 8212 علوم پزشکی بیرجند
محدوده مورد نیاز برای رشته رادیولوژی روزانه ، سهمیه منطقه دو



:: برچسب‌ها: رتبه لازم برای رشته رادیولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 667
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()