نوشته شده توسط : کنکور نویس

بهترین متخصص زنان در تهران چه کسی است ؟

یافتن بهترین متخصص زنان از مسائل مهمی است که همه خانم ها با آن مواجه هستند ، اولین نکته در این رابطه توجه به شهر محل سکونت می باشد ؛ به عنوان مثال خانم های تهرانی در این راستا می بایست درصدد یافتن بهترين متخصص زنان در پرند باشند.

لذا خانم ها می توانند با تحقیق از دوستان و آشنایان خود و همینطور جستجو در گوگل و موتورهای جستجوی اینترنتی لیستی از بهترین متخصصان زنان شهر خود تهیه نمایند و پس از آن با در نظر داشتن تجربه و تبحر پزشک ، بهترین متخصص را بیابند و به مطب ایشان مراجعه نمایند.

دکتر زنان و زایمان کیست؟

پزشکی زنان و زایمان یکی از شاخه‌های علم پزشکی است که به بررسی بیماری‌های مربوط به زنان و دستگاه تناسلی(واژن) می‌پردازد. به پزشکان متخصص در این زمینه، متخصص زنان و زایمان گفته می‌شود.

تشخیص و درمان بیماری‌های زنان مانند قاعدگی دردناک، اختلالات قاعدگی، سرطانهای رحم، سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن، نزدیکی دردناک، کیست تخمدان، پیچ‌خوردگی تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی (واژینیت)، بارداری، سیر و کنترل آن و انجام زایمان طبیعی یا عمل سزارین و عوارض آن، اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خودبه‌خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت … در این رشته مورد بحث قرار می‌گیرند. برای درمان بیماری‌هایی از این قبیل باید به یک دکتر متخصص زنان و زایمان خوب مراجعه کنید.

متخصص زنان و زایمان خوب در تهران

 

چرا باید به یک دکتر زنان خوب مراجعه کنیم؟

بسیاری از خانم ها در طول زندگی شان از بهترین کافه در پرند از دوران بلوغ تا زمان یائسگی، دچار اختلال در عادت ماهانه یشان می شوند و از آنجایی که اختلالات قاعدگی، همواره بنا به دلایل پیچیده پزشکی رخ می دهد، در صورتی که این مشکل را درمان نکنند، در آینده نزدیک دچار مشکلات جدی تری خواهند شد.

دردها و عفونت های زنانه در ناحیه رحم، واژن، تخمدان ها و پستان ها در پی علت های مختلفی بروز پیدا می کنند و در تمامی این موارد بررسی علت این مشکلات از سوی پزشک معالج برای آغاز درمان، امری گریزناپذیر است.

اساسا یک توصیه جدی به تمامی زنان آن است که با مشاهده کوچک ترین تغییرات در بدن شان هر چه سریعتر به پزشک مراجعه کنند.

 

جراح زنان و زایمان کیست؟

رشته تحصیلی زنان و زایمان شامل موارد جراحی و غیر جراحی می گردد که به سه دوره زمانی تقسیم می شود: قبل از بلوغ، دوره بارداری و هم چنین دوره بعد از یائسگی است. جراح زنان و زایمان بیماری‌هایی مانند: بی اختیاری ادرار در زنان، سرطان های دستگاه تولید مثل زنان، عفونت های دستگاه تولید مثل در زنان، آمنوره و دیسمنوره و افرادی که به سراغ جراحی های زیبایی واژن می باشند.

همچنین یک دکتر متخصص جراح زنان و زایمان به جراحی‌های زیبایی از قبیل پرینورافی (تنگ کردن واژن)، لابیاپلاستی(کوچک کردن لبه‌های خارجی واژن) و تزریق چربی در لابیاماژور و واژن می‌پردازد.

علت کیست تخمدان:

زمانی که فولیکول ها شروع به رشد و نمو می کنند ، تعدادی از آن ها شروع به رشد کرده و این رشد مهار نمی شود و همین امر می تواند سبب بروز کیست تخمدان در فرد شودد. در زمان تخمک گذاری که تخمک از فولیکول آزاد می شود ، ابتدا جای تخمک آزاد شده با خون پر می شود سپس در صورتی که بارداری اتفاق افتد با یک ماده زرد رنگ پر می شود که اصطلاحا به آن جسم زرد گفته می شود. اگر بارداری رخ ندهد این جسم زرد تبدیل به جسم سفید شده که در نهایت از بین میرود .در هر کدام از این مراحل احتمال ایجاد کیست تخمدان وجود دارد . به طور مثال: تجمع خون در آن ناحیه در صورتی که جذب نشود و بزرگ تر شود، سبب ایجاد کیست تخمدان می شود . همچنین به جای اینکه جسم زرد یا جسم سفید جذب شده و از بین برود ، به رشد خود ادامه داده و منجر به کیست تخمدان شود.این کیست ها معمولا از نوع کیست ساده یا فانکشنال هستند.



:: برچسب‌ها: متخصص زنان ,
:: بازدید از این مطلب : 806
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

با معرفی اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش تکنولوژی به کمک مدارس کشور آمده است تا امکان برگزاری کلاس مجازی از طریق نرم افزار شاد آموزش و پرورش فراهم گردد. با دانلود نرم افزار شاد آموزش و پرورش دانش آموزان و معلمان با اتصال به سامانه ای رسمی و جامع در فضای مجازی به آموزش و تعلیم ادامه خواهند داد. شماره پشتیبانی برنامه شاد طبق اخبار منتشر شده از سوی آموزش و پرورش از 16 فروردین 99 دانش آموزان و معلمان ملزم به فعالیت در نرم افزار شاد هستند.

در ابتدا در 16 فروردین نرم افزار شاد فقط روی اپلیکیشن های پیام رسان اجرا می شد و مدیران، معلمان و دانش آموزان نیاز داشتند که یکی از پیام رسان های بله،سروش، گپ، آی گپ و روبیکا را نصب کنند اما در 21 فروردین وزارت آموزش و پرورش نر افزار شاد را بدون نیاز به این پیام رسان ها رونمایی کرد در ادامه به معرفی و راهنمای استفاده از اپلیکیشن شاد مدارس می پردازیم

سامانه شاد، بستری است که برای آموزش مجازی دانش آموزان در نظر گرفته شده است. در این سامانه آموزش به صورت آنلاین انجام می شود و دانش آموزان موظف هستند در ساعات مقرر ، در کلاس های مجازی شرکت کنند.

 

شایان ذکر است؛ والدین دانش آموز یا شخص دانش آموز پس از اطلاع از پیام رسان منتخب مدرسه از طریق مدیر یا معلم باید نسخه‌ی جدید پیام ‌رسان را نصب کند و از طریق گزینه‌ی بات شاد با انتخاب نقش «دانش آموز» به لینک shad.medu.ir متصل شده و پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده مطابق به کلاس خود در مدرسه وصل شود. دانش‌ آموز بدون پیام‌ رسان نیز از طریق سامانه shad.medu.ir می‌تواند وارد کلاس‌های مدرسه خود شود. 

بر اساس گزارش مدیران سازمان آموزش و پرورش کشور، حدود ۱۷ میلیون دانش آموز و معلم در سراسر کشور برنامه شاد را نصب کردند و ۱۰ میلیون نفر در این سامانه فعال هستند.

اپلیکیشن شاد

همانطور که پیشتر گفته شد، نیمه‌ی دوم سال تحصیلی پارسال به دلیل مشکلاتی که سامانه شاد داشت، بسیاری از معلمان از برنامه‌ی دیگر برای تدریس و آموزش به دانش آموزان استفاده کردند، اما امسال آموزش و پرورش معلمان را ملزم کرده که در بستر برنامه شاد اقدام به فعالیت کنند و هشدار داده در صورتی که از سایر پیام‌رسان‌ها بهره ببرند، علاوه بر این‌که ارزشیابی نخواهند شد، مدیران مدارس باید پاسخگو باشند.

نگرانی والدین از فضای مجازی

در حالی که اکثر مدارس امکان دسترسی دانش آموزان به سیستم آموزشی را از طریق فضای مجازی فراهم کرده‌اند، بسیاری از والدین نگران دسترسی فرزندانشان به محتواهای غیراخلاقی در این فضا هستند.

 

بر این اساس مسوولان پیشنهاد می‌کنند که با استفاده از قابلیت family safety سیستم عامل ویندوز، والدین می‌توانند مراقب حضور فرزنداشان در فضای مجازی باشند و دسترسی او را مدیریت کنند یا از جست‌وجوی گوگل کمک بگیرند. در صورت استفاده دانش آموز از تبلت یا گوشی هوشمند اندروید نیز ساده‌ترین کار برای مدیریت دسترسی و نظارت بر کودک در فضای مجازی، استفاده از ابزار google family link اس



:: برچسب‌ها: سامانه شاد ,
:: بازدید از این مطلب : 719
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

سوئیچ درب

 

وقتی درب بالای واشر باز است ، مدار موتور کار نمی کند. این ویژگی ایمنی برای جلوگیری از صدمات جدی بسیار مهم است و شما نباید آن را دور بزنید. اگر سوئیچ درب شما خراب باشد ، تایمر نیز کار نمی کند و تعمیر آن مرتب است. با پیدا کردن سوئیچ درب ، که به طور معمول در زیر قسمت اصلی قرار دارد ، شروع کنید.  برای تعمیر لباسشویی خود در نسیم شهر یک پین یا اهرم متصل به درب هنگام بسته شدن درب ، سوئیچ را فعال می کند. واشر را از برق بکشید و ببینید آیا در هنگام بسته شدن درب سوئیچ توسط یک اهرم یا محرک قطع می شود یا خیر. سیم ها را از سوئیچ جدا کرده و از مولتی متر خود برای بررسی تداوم برق استفاده کنید. اگر سوئیچ برق مدارهای تایمر را تأمین نمی کند ، می خواهید آن را تعویض کنید. اگر سوئیچ دارای پیوستگی است ، باید تایمر و سایر اجزای موجود در این بخش را بررسی کنید تا مشکل مشخص شود.

تایمر و تایمر موتور

تایمر و موتور آن مکان های منطقی برای بررسی زمان گیر بودن تایمر هستند. تایمر متشکل از یک آرایه از تماس های الکتریکی است که توسط یک مجموعه بادامک اجرا می شود ، که خود به نوبه خود توسط یک موتور تایمر کار می کند. واشر را از برق بکشید ، با استفاده از شماتیک سیم کشی مدل خود ، پایانه های تایمر کنترل کننده موتور تایمر را پیدا کنید و از مولتی متر برای بررسی آنها استفاده کنید. سپس خود موتور تایمر را از نظر تداوم برق بررسی کنید. با این حال ، اگر به موتور تایمر تعویض نیاز دارید ، احتمالاً مجبور خواهید بود که یک تایمر کامل بخرید ، زیرا موتور معمولاً جداگانه فروخته نمی شود.

کنترل سطح آب

 

موتور تایمر ، که تایمر را پیشرفت می دهد ، سیگنال خود را برای راه اندازی از کلید سطح آب دریافت می کند. این سیگنال وقتی می آید که وان به اندازه کافی پر شود تا سوئیچ سطح آب را قطع کند. بنابراین اگر واشر خود را با آب پر می کند اما تایمر پیشرفت نمی کند ، منطقی است که مطمئن شوید کلید پر آب هنگام پر شدن وان سیگنال الکتریکی را به تایمر می فرستد.  تعمیرات ماشین لباسشویی دکتر تعمیرکار میگوید که می توانید چرخه دستگاه خود را مشاهده کنید و هنگامی که وان پر شد و صدای خاموش شدن دریچه ورودی آب را شنیدید ، واشر را از برق بکشید. کلید سطح آب را در پشت کنسول اصلی کنترل پیدا کنید که از صفحه ، دکمه ها یا دستگیره ها برای انتخاب چرخه استفاده شده است. سپس سیم های صحیح را برداشته و پایانه های کلید سطح آب را برای تداوم بررسی کنید ، با استفاده از یک طرح سیم کشی برای مدل واشر خود ، ترمینال های کنترل کننده تایمر و مولتی متر خود را پیدا کنید.



:: برچسب‌ها: تعمیرات تایمر ماشین لباسشویی ,
:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

چگونه می‌توان بهترین متخصص زنان و زایمان را انتخاب کرد؟

آیا تا به حال با مشکلی روبرو شده‌اید که از به زبان آوردن آن شرمسار باشید؟ اگر جوابتان مثبت است، بهتر است جستجوی یک متخصص زنان و زایمان مجرب و دلسوز را شروع کنید. حال سوالی که پیش می‌آید این است که چگونه می‌توان یک  متخصص زنان در پرند ، زایمان و نازایی خوب را انتخاب کرد؟ دکتر زنان و زایمان نقش مهمی در زندگی بانوان، به ویژه مادران آینده دارد. متخصص زنان زایمان مراجعین خود را در زمینه تشکیل خانواده راهنمایی می‌کند و غربالگری بیماری‌ها و درمان مشکلات متعدد را انجام می‌دهد. یافتن یک دکتر زنان و زایمان خوب مشکل بسیاری از بانوان است که اگر حل نشود، زمینه‌ساز معضلات بزرگتری خواهد شد. بنابراین در این مقاله معیارهای انتخاب بهترین متخصص زنان و زایمان را توضیح می‌دهیم.

متخصص زنان، زایمان و نازایی کیست؟ 


متخصص زنان زایمان پزشک یا جراحی است که در زمینه بیماری‌های مرتبط با اندام تناسلی و سلامت عمومی زنان تخصص دارد. تمام بیماری‌های رحم، لوله‌های فالوپ، تخمدان، فرج و دهانه رحم (سرویکس) توسط متخصصین زنان و زایمان معاینه و درمان می‌شود.پزشک زنانی که در زمینه زایمان آموزش دیده باشد، متخصص مامایی گفته می‌شود. متخصص مامایی دکتر زنانی است که در دوران بارداری و هنگام زایمان به بانوان کمک می‌کند.

توصیه‌های مفید برای یافتن بهترین متخصص زنان


توصیه‌های مفید برای یافتن بهترین متخصص زنانقبل از هر کار باید منظورمان را از صفت خوب مشخص کنیم. معیار هر بیمار برای خوب بودن پزشک زنان، اولویت‌های شخصی و تجارب فردی وی است. صلاحیت یک پزشک به تنهایی برای خوب بودن وی کافی نیست. اکثر ما پزشکان آموزش دیده‌ای را ترجیح می‌دهیم که با دقت و دلسوزانه به نگرانی‌هایمان گوش می‌دهند و رفتاری دوستانه و محترمانه دارند. بنابراین بهتر است قبل از آن که جستجوی خود را شروع کنید، فهرستی از ویژگی‌های بهترین متخصص زنان از دیدگاه خود تهیه کنید. احتمالاً موارد زیر در فهرست شما جای خواهد گرفت:

  • تحصیلات: پزشک در کجا و چه مدت آموزش دیده است و آیا بورد تخصصی دارد یا خیر.
  • تجربه: پزشک چه مدت است که به طبابت اشتغال دارد.
  • تخصص: پزشک در چه حوزه‌هایی، از قبیل مراقبت بارداری، زایمان، نازایی و یائسگی، تخصص دارد. سن و وضعیت زندگی بیماران تاحدی تعیین کننده تخصص مورد نیاز است.
  • تفاوت متخصص زنان و ماما:

    تفاوت این دو در دوره های گذرانده شده است. ماما تنها برای امور قبل و بعد از بارداری تعلیم دیده است و تمام امور مربوط به دوران بارداری٬ مراقبت های لازم در زایمان و بعد از آن٬ کمک در زایمان٬ نحوه آموزش شیردهی به مادر را انجام میدهد.

    اما متخصص زنان٬ در تشخیص و درمان انواع بیماری های زنان و بیماری ها و مشکلات مربوط به بارداری و زایمان چه به صورت صرفا طبی و چه در صورت نیاز به جراحی را انجام میدهد و برای انجا آنها دوره تخصصی دیده است.

    پزشک متخصص زنان٬ همانطور که در بالاتر هم توضیح داده شد در وهله اول مرحله پزشک عمومی را رد کرده و با تحصیل در مورد آناتومی بدن زنان٬ فیزیولوژی و تغییرات عملکرد بدن بانوان آشنایی کامل داشته و به همین دلیل اشراف کامل به مورد بیمار و درمان لازم برای آن دارد.



:: برچسب‌ها: متخصص زنان , بهترین متخصص زنان در پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 671
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

هر خانمی برای رسیدگی به امور زیباییش لازمه که حداقل ماهی یک بار هم که شده به آرایشگاه مراجعه کنه بخاطر همینه که قبلاً هم گفتم آرایشگری جزء پردرآمد ترین مشاغل کشور ماست. این مطلب مخصوص خانم های تهرانی زیباست که می خوان با مراجعه به بهترین آرایشگاه های زنانه پرند زیباییشون رو کامل کنند.

برای همه ی بانوان در تهران فضا و مکان آرایشگاه زنانه اهمیت بسزایی دارد به همین دلیل سعی می کنند سالن زیبایی را انتخاب کنند که عملکرد خوبی دارد. در شهرهای بزرگی مانند استان تهران، اکثر خانم ها آرایشگاهی را انتخاب می کنند که از کادر مجرب برای خدمات آرایشی استفاده می کنند. بهترین سالن زیبایی پرند علاوه بر اینکه به کیفیت کار خود اهمیت می دهند، سعی می کنند دکوراسیون داخلی سالن خود را به گونه ای طراحی کنند که با روحیه ی مشتری سازگار باشد.

خدماتی که پیرامون آرایش مو درسالن های زیبایی تهران به شما ارائه میشود را میتوان رنگ مو در تهران، احیا و صافی مو، ریباندیگ، انواع کراتین، بوتاکس مو در تهران،کوپ و کوتاهی مو، اکستنشن مو و بسیاری خدمات دیگر نام برد.

 

  • سعی کنید هیچ گاه تنها به اسم و رسم آرایشگاه توجه نکنید. مثلا به صرف اینکه آرایشگاه انتخابی شما بهترین آرایشگاه زنانه پرند بوده و شما بر این اساس آن را انتخاب کنید قطعا یکی از بزرگترین اشتباهات شما در انتخاب آرایشگاه خواهد بود.
  • برخی از آرایشگاه زنانه با قیمت مناسب و کار قوی هم چنان در پرند دارای اسم و رسم نیستند اما یکی از بهترین ها در منطقه خود بشمار می روند، به همین دلیل لازم است تا خدمات قابل ارائه توسط بسیاری از آرایشگاه ها را از نزدیک مشاهده کرده و سپس انتخاب خود را انجام دهید.


:: برچسب‌ها: بهترین آرایشگاه پرند - بهترین آرایشگاه زنانه در پرند ,
:: بازدید از این مطلب : 630
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

 

 

⭕️ امتیازات ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان:

میتوانید برای کسب اطلاع کاملتر راجع به میزان حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان این مطلب را نیز مطالعه بفرمایید: https://pasokhbama.com/حقوق-دانشجویان-فرهنگیان-چقدر-است؟/
حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان چقدر است؟

️ ️ 1- به شما ماهیانه حقوق یا بورسیه تعلق می گیرد که آخرین جمله آن برای دانشجویان حدود 3،568،8 هزار تومان است و قرار است در سال 3 باشد و به 2.8 تومان اضافه می شود و می شود سالانه اضافه شود

البته این مبلغ همیشه به جیب دانشجو نمی رود و کسانی که از خوابگاه استفاده می کنند حدود 45٪ دریافت می کنند و در صورت عدم استفاده از خوابگاه ، حدود 25٪ از این مبلغ از حقوق آنها کسر می شود.

همچنین توجه داشته باشید که پردیس فرهنگیان با پردیس خودمختار (بین المللی) متفاوت است ، گرچه به دو دانشگاه اول دانشگاه گفته می شود. شما هنگام تحصیل در پردیس فرهنگیان شهریه پرداخت نمی کنید اما برای تحصیل در پردیس خودمختار باید شهریه پرداخت کنید.

حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در سال 99
حداقل دستمزد به دانشجویان معلم در سراسر کشور تعلق می گیرد

 

ان-2- فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان نیازی به خدمت سربازی ندارند. البته طبق جدیدترین اخبار ، آقایان باید پس از اتمام تحصیلات دوره مقدماتی رزم را بگذرانند.

شما ️ 3- در آینده به عنوان معلم آموزش و پرورش استخدام خواهید شد و دیگر نگران بیکاری نیستید.

️ ️ 4- دوره 4 ساله دانشجویی شما بخشی از سوابق Cariton شما است و در یک دوره آزمایشی رسمی 4 ساله هستید. پس از 4 سال ، به طور رسمی به عنوان معلم آموزش و پرورش استخدام خواهید شد.

نمرات دانشگاه فرهنگیان
نمرات دانشگاه فرهنگیان
فرهنگی چرا دانشگاه فرهنگیان ؟؟ !!
نکاتی وجود دارد که ما را به این مجموعه علاقه مند می کند و یکی از مزایای دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبان و دانشجو معلمان است:

؟ 1. ضمانت شغلی:

از لحظه ورود به دانشگاه ، در وزارت آموزش و پرورش استخدام می شوید و طبق قوانین فعلی ، 4 سال تحصیل بخشی از تجربه کاری شماست و مستحق دریافت حقوق و بورسیه می باشید.

درسهای مهم برای پذیرش آموزش معلم

؟ 2. آینده:

در کلیه رشته های دانشگاه فرهنگیان ادامه رشته تا دکترا امکان پذیر است ، پس نگران ادامه تحصیل نباشید. اگر نگران خدمات اجتماعی در سطح کلان و به عهده گرفتن مسئولیت هایی در سطح شهر مانند شورای شهر و فرماندار و حتی بالاتر از آن در مجلس هستید ، فکر می کنید مسیر دانشگاه فرهنگیان و یک معلم میانبر است. می توانید خود را به صورت آزمایشی آزمایش کنید.

 



:: برچسب‌ها: حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان , دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ,
:: بازدید از این مطلب : 795
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

 

به گزارش مشاور گروه و به نقل از تسنیم؛ معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: " فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی با ارائه بودجه سال 1999 به مجلس ، پیش بینی افزایش حقوق برای سال 99 15٪ است و غیر از موارد خاص ما در وزارت آموزش و پرورش ، بحث معلم تمام وقت اجرا شد. " حدود 64000 معلم به این طرح پیوسته اند. ما همچنین در حال پیگیری طرحی برای معلمان ابتدایی هستیم تا آنها نیز بتوانند از برخی مزایای معلمان تمام وقت استفاده کنند.

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان در اردیبهشت ماه 1400 + قوانین جدید رتبه بندی معلمان 1400: وی افزود: فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی اقدام دیگر در راستای امرار معاش فرهنگیان تبادل تفاهم نامه با وزارت راه و شهرسازی برای تأمین مسکن 170 هزار مربی بی سرپرست بود. و تمام زمینه های اجرا دنبال شده است. سیستم مسکن در وزارت آموزش و پرورش فعال شده است و متقاضیان برای ثبت نام باید به درگاه وزارت مراجعه کنند. علاوه بر تسهیلات مسکن که از طریق بانک مسکن به متقاضیان ارائه می شود ، به دنبال دریافت وام های ثانویه برای فرهنگیان یعنی وام نیز هستیم. که بانک مسکن به همان اندازه که می خواهد تا فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی 50 میلیون تومان از بانک های عامل دریافت کند و آن را با سود کمتر از سود معمول به فرهنگیان بی خانمان ارائه دهد ، به پروژه های توسعه شهری می دهد.

قوانین جدیدی را برای رتبه بندی معلمان در سال 1400 دریافت کنید
جزئیات وام رهنی 50 میلیون به فرهنگیان
فیش حقوقی مربیان را در مه 1400 دریافت کنید + قوانین جدید برای رتبه بندی معلمان 1400
برگ حقوق فرهنگیان مه 1400 + قوانین جدید برای رتبه بندی معلمان 1400

فرهنگیان عزیز ، برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی 1400 اردیبهشت ، بر روی لینک زیر کلیک کنید to برای دریافت فیش حقوقی بر روی لینک زیر کلیک کنید:

فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی تصویر

دریافت حکم قانونی فرهنگیان بازنشسته
به منظور مشاهده و دریافت حکم فرهنگیان ، پس از مراجعه به سیستم فیش حقوقی بازنشستگان به نشانی www.fish.medu.ir ، وارد صفحه دریافت حکم قانونی بازنشستگان  فرهنگی می شویم.

 

در این قسمت می توانید بعد از وارد کردن شماره های اداره کل و شماره شناسنامه ، حکم قانونی را مشاهده کنید. اگر می خواهید یک دستور قانونی به ایمیل ارسال کنید ، می توانید برای انجام عملیات ارسال آدرس ایمیل را وارد کنید.

منبع https://pasokhbama.com/فیش-حقوقی-فرهنگیان-خراسان-رضوی/



:: برچسب‌ها: فیش حقوقی فرهنگیان خراسان رضوی ,
:: بازدید از این مطلب : 599
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

چگونه میتوان فیش حقوقی را که از سامانه میگیریم ذخیره کنیم 

پس از دریافت و نشان دادن فیش حقوقی ، می توانید آن را به صورت pdf ذخیره کنید. برای این منظور ، دریافت فیش حقوقی با موبایل  روی عبارت "ایجاد یک فایل pdf" در بالای فیش پرداخت کلیک کنید. دلیل تأکید بر پس انداز فیش های حقوقی این است که سیستم cspf.ir فقط برای نمایش چک های حقوق و دستمزد در دو ماه گذشته امکان پذیر است و در صورت لزوم می توانید با ذخیره فیش حقوقی به آن دسترسی پیدا کنید.

آیا فقط می توان کارت پرداخت فرهنگیان را از طریق fish.medu.ir دریافت کرد؟
اگر فقط از طریق وب سایت fish.medu.ir حقوق فرهنگیان را دریافت کنید این سوال مهم برای شما دوستان عزیز باشد؟

در پاسخ به این س ،ال باید خدمات خود را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم که تا چند سال پیش تنها راه دریافت حضوری فیش حقوقی فرهنگیان شاغل و بازنشسته بود.

این بدان معناست که اگر شخصی در مدرسه استخدام و تدریس می شود ، می تواند به راحتی یکی از این دو روش مدرک خود را بدست آورد: با مراجعه به دفتر آموزش و پرورش منطقه یا منطقه یا مدیر مدرسه ای که در آن کار می کند.

اما ، هنگام بازنشستگی ، فیش حقوقی با مراجعه به بخش آموزش در محل کار دریافت شد.

اما مدتی است که با پیشرفت تکنولوژی و عدم حضور در غیبت ، دریافت حقوق ماهیانه بصورت آنلاین امکان پذیر شده است.

با راه اندازی وب سایت برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان در سایت fish.medu.ir ، در واقع می توان بصورت آنلاین اقدام کرد.

اما به یاد داشته باشید که شما نمی توانید فقط از طریق سیستم دریافت حقوق آموزش ، یعنی سیستم fish.medu.ir ، درخواست رسید بگیرید و همچنین همه فرهنگ ها می توانند شخصاً کوپن حقوق دریافت کنند.

اما بسیاری از معلمان عزیز با مراجعه به وزارت آموزش و پرورش تمایلی به دریافت فیش حقوقی ندارند و بیشتر به وب سایتی که فیش حقوقی معلمان دریافت می کند یعنی fish.medu.ir مراجعه می کنند.

شاید دلیل این س andال و اولویت استفاده از وب سایت برای دریافت فیش حقوقی فرهنگیان اجتناب از ماندن در ترافیک و مسافت زیاد باشد.

اما آیا می دانید با مراجعه به وب سایت فیش حقوقی فرهنگیان چگونه می توانید فیش حقوقی دریافت کنید؟

آیا می دانید چگونه می توانید با مراجعه به وب سایت برای دریافت فیش حقوقی معلمان ، فیش حقوقی معلمان دریافت کنید؟

در ادامه با ذکر نحوه دریافت کوپن حقوق فرهنگیان با مراجعه به سامانه دریافت حقوق آموزش در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

منبعhttps://pasokhbama.com/دریافت-فیش-حقوقی-فرهنگیان-با-موبایل/



:: برچسب‌ها: فیش حقوقی فرهنگیان ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

خلاصه و برنامه ریزی در ماههای آخر کنکور
برنامه ریزی برای کنکور در ماههای آخر و حوالی امتحان طبیعتاً با سایر ماههای سال متفاوت است ، زیرا این روزها تمرکز اصلی باید بر روی جمع بندی و بررسی مطالب جدید باشد و مطالعه یک موضوع جدید توصیه نمی شود.
داوطلبان در ماه آخر کنکور در دو موقعیت قرار دارند:
آنها همه مباحث کنکور را خوب مطالعه کرده اند و دیگر موضوعی باقی نمانده است.
آنها برخی از مباحث باقی مانده یا ناقص را یاد گرفته اند.
دسته اول داوطلبانی که وضعیت آنها مشخص است و می توانند 45 روز را به ماه پایانی برای تکمیل وقت اختصاص دهند ، نمونه برنامه ریزی درسی می توانند به خوبی در آزمون های استخراج سال های گذشته نگاه کنند.
داوطلبان دسته دوم باید هر سه روز یکبار خودشان تست بزنند و بعد از آزمون تست ها را تجزیه و تحلیل کنند ، دریابند در چه مشکلی ضعف دارند و برای رفع مشکلات خود قدم بردارند. برای کسب اطلاعات در مورد نحوه آزمایش هر سه روز یک بار ، می توانید از مشاوران پاسخ ما مشاوره بگیرید.
روش برنامه ریزی در هفته آخر کنکور
معمولاً بیشتر داوطلبان هفته آخر کنکور ، به دلیل استرس زیاد ، برنامه درسی فشرده خود را طوری تنظیم می کنند که همه مباحث را قبل از روز کنکور خلاصه کند ، اما این روش صحیح نیست! کاملا!
اگر استراحت نکنید ، مطمئناً در روز آزمون به اندازه مورد نیاز کارآیی نخواهید داشت ، بنابراین حتما هفته آخر و روزهای آخر را کمی سبک تر برنامه ریزی کنید و برای سرگرمی ، ورزش و استراحت بیشتر تلاش کنید.
البته برای اینکه دچار استرس نشوید ، دروس را فراموش نکنید ، نگاهی سریع به مباحث مهم و تکراری کنکورهای سالهای گذشته بیندازید ، با مرور دو سه سال گذشته ، سوالات کلی را مرور کرده و آنها را بخاطر بسپارید . .



:: برچسب‌ها: برنامه ریزی درسی ,
:: بازدید از این مطلب : 600
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

تقاضای زیادی برای پیراپزشکی وجود دارد و این مقاله لیستی از دوره های پیراپزشکی را ارائه می دهد که می توانید فکر کنید آن را دنبال کنید.در راستای پیدا کردن بهترین رشته های پیراپزشکی اگر کسی هستید که به دیگران اهمیت می دهید و می خواهید در زندگی شخصی تغییر ایجاد کند ، ممکن است شغل در پیراپزشکی انتخاب خوبی برای شما باشد. پیراپزشکان متخصصان پزشکی هستند که به گونه ای آموزش دیده اند که می توانند بیماری ها را در بدن انسان تشخیص دهند و می توانند حمایت خود را از پزشکان گسترش دهند تا با انجام معاینات پزشکی و سایر روش های درمانی ، درمان پزشکی بهتر را تضمین کنند. بیایید نگاهی به برخی از بهترین دوره های پیراپزشکی ، روند پذیرش دوره های پیراپزشکی و معیارهای واجد شرایط بودن آن به همراه گزینه های شغلی و دامنه شغلی دوره های پیراپزشکی در مقاله زیر بیاندازیم.

دوره پیراپزشکی چیست؟
دوره Paramedic شامل خدمات فوریت های پزشکی مورد نیاز در محیط پیش بیمارستانی است و شخصی که در این منطقه کار می کند به عنوان یک پیراپزشک شناخته می شود. دوره های برتر پیراپزشکی را می توان بعد از کلاس 12 یا بعد از فارغ التحصیلی دنبال کرد. آنها می توانند دوره های مدرک تحصیلی ، دیپلم یا گواهینامه باشند.

زمینه های اصلی در علوم پیراپزشکی مدیریت آسیب های ستون فقرات ، زنان و زایمان ، مدیریت سوختگی ها و ارزیابی تصادفات عمومی است. برخی از دوره های پیراپزشکی معروف به همراه جزئیات هر یک ذکر شده است.

انواع دوره های پیراپزشکی
دوره های پیراپزشکی سه نوع اصلی دارند:

دوره های پیراپزشکی درجه - مدت زمان دوره های پیراپزشکی مدرک بین 1.5 سال تا 4 سال متفاوت است.
دوره های پیراپزشکی دیپلم - مدت زمان دوره های پیراپزشکی دیپلم بین 1 سال تا 2 سال متفاوت است.
دوره های پیراپزشکی گواهی - مدت دوره دوره های پیراپزشکی گواهی بین 1 سال تا 2 سال متفاوت است.
لیست دوره های پیراپزشکی بعد از دوازدهم
در صورتی که داوطلب 10 + 2 را در موضوعات علمی مانند فیزیک ، شیمی و زیست بخواند ، دوره های پیراپزشکی متنوعی پس از دوازدهم وجود دارد.

منبع : https://pasokhbama.com/رشته-های-پیراپزشکی-لیست-کامل/



:: برچسب‌ها: پیراپزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 668
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()