نوشته شده توسط : کنکور نویس

شغل معلمی و تمامی شغل هایی که به نحوی با دانش آموزان سروکار دارند، جزو شغل های پویا می باشند که لازم است افراد در این شغل ها به صورت مداوم در حال مطالعه و مهارت آموزی باشند. دوره های ضمن خدمت فرهنگیان با هدف ارتقای سطح آموزشی معلمان، معاونان مدارس، مدیران مدرسه و ... برگزار می شود تا این افراد علاوه بر مدرک تحصیلی و علم پایه ای که دارند، در رابطه با مسائل روز و مورد نیاز جامعه نیز آموزش های لازم را ببیند.

برای شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان، لازم است که افراد از نحوه ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400 در سایت ال تی ام اس آگاه باشند و در زمان مشخص نسبت به ثبت نام در این دوره ها در سایت ltms.medu.ir اقدام کنند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی ثبت نام دوره های ضمن خدمت معمان ۱۴۰۰ پرداخته و راهنمای ورود به سایت التیمس را توضیح دهیم.

 

زمان ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ۱۴۰۰

دوره ضمن خدمت فرهنگیان با هدف ارتقای سطح علمی، معلمان، تمامی کادرهای آموزشی مدارس و زیر نظر آموزش و پرورش برگزار می گردد. این دوره ها در بازه های زمانی مختلفی برگزار می شود و تمامی افراد واجد شرایط می توانند نسبت به ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان اقدام کنند.

 

افرادی که قصد ثبت نام در این دوره ها را دارند، می بایست در زمان ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400 به سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی اینترنتی ltms.medu.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را از طریق سایت التیمس انجام دهند.

 

با توجه به اینکه دوره های مختلف ضمن خدمت فرهنگیان در هر شهر به صورت متفاوت و در زمان های مختلفی برگزار می شود، به طور دقیق نمی توان زمان ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ۱۴۰۰ در هر شهر را ذکر کرد. فرهنگیانی که قصد ثبت نام در این دوره ها را دارند، می توانند پس از اطلاع رسانی های استانی به سایت مذکور مراجعه کنند و در زمان ثبت نام دوره ضمن خدمت فرهنگیان استان محل سکونت و یا محل شغل خود، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

در کنار دانشگاه های فرهنگیان که عهده دار امر آموزش در مسیر توانمندسازی معلمان می باشند، وزارت آموزش و پرورش با هدف ارتقا کیفیت آموزش و سطح عملی آموزگاران، دوره هایی را تحت عنوان “دوره ضمن خدمت” برگزار می نماید. این فرآیند که پس از استخدام فرهنگیان با همکاری مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش انجام می پذیرد، مختص آموزش معاونین پرورشی، دبیران، مدیران، آموزگاران و همچنین هنرآموزان، در دستور کار مراجع مربوطه قرار گرفته است.

به منظور ثبت نام فرهنگیان در دوره های مذکور، سامانه ای تحت عنوان “سامانه ضمن خدمت فرهنگیان” راه اندازی شده است که داوطلبان می توانند در مدت زمان مقرر با ورود به این سامانه، نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی سامانه فوق، نحوه ورود به آن را نیز مورد بررسی قرار دهیم.ثبت نام داوطلبان در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان تنها از طریق سامانه مربوطه به آدرس ltms.medu.ir صورت می پذیرد.

معرفی سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

همان طور که در بخش اول اشاره کردیم، آموزش فرهنگیان تنها به دوره تحصیل آن ها در دانشگاه محدود نمی شود، بلکه آن ها می بایست پس از جذب در آموزش و پرورش نیز دوره هایی را در راستای بالا بردن کیفیت روند آموزش دانش آموزان و حتی سطح عملی خود، پشت سر بگذارند.

سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir مختص انجام کلیه امور مرتبط با برگزاری دوره های ضمن خدمت فرهنگیان از جمله ثبت نام متقاضیان طراحی شده است. نکته قابل توجه در رابطه با این سامانه آن است که علاوه بر فرهنگیان شاغل در مدارس دولتی، کادر اداری و آموزشی مدارس غیردولتی نیز می توانند با ثبت اطلاعات خود در سامانه مذکور، در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان شرکت نمایند.

راهنمای ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

تمامی پرسنل اداری و آموزشی مدارس دولتی و غیردولتی می توانند با مراجعه به سامانه ltms.medu.ir و وارد نمودن اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ایجاد حساب کاربری خود اقدام نموده و به تکمیل مراحل نام نویسی خود در دوره های آموزشی کوتاه مدت مورد نظر بپردازند. برای این منظور می توانید از راهنمای زیر کمک بگیرید.

پس از ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به آدرس ltms.medu.ir، با صفحه زیر رو به رو می شوید که دارای سه بخش کلی “ثبت نام متقاضیان مدرسی”، “ورود به بخش مدیریت” و “ثبت نام کادر اداری و آموزشی مدارس غیردولتی” می باشد.سقف ساعت ضمن خدمت فرهنگیان
یکی از متداول ترین سوالاتی که فرهنگیان گرانقدر در تماس با مجموعه مشاورین صدای مشاوران مطرح می گردد، درباره سقف ساعت ضمن خدمت فرهنگیان، بوده است. این که در سال چند ساعت ضمن خدمت نیاز است؟ پاسخ این است که حداقل زمان سالانه دوره های ضمن خدمت برای کلیه فرهنگیان 40 ساعت است. همچنین حداکثر زمان مجاز برای دوره های ضمن خدمت، 200 ساعت از فروردین تا پایان اسفند ماه آن سال می باشد.
در صورتی که به هر دلیلی نتوانید 40 ساعت از دوره های ضمن خدمت را در یک سال بگذرانید، نمره کامل ارزشیابی آن سال را نخواهید گرفت و رتبه و طبقه بندی خوبی به دست نمی آورید. همچنین امسال گذراندن این دوره ها تاثیر زیادی در افزایش حقوق ها داشته است و عدم شرکت در این دوره ها ممکن است باعث مشکل برای حکم کارگزینی شود.
ضمن خدمت فرهنگیان غیر دولتی -غیر انتفاعی
دبیران و معلمان در مدارس غیر دولتی (غیر انتفاعی) در سایت حساب کاربری ندارند. برای شرکت در دوره های ضمن خدمت باید در سایت ثبت نام نمایند. پس ابتدا باید در سایت حساب کاربری خود را همراه با مشخصات دقیق و کامل ایجاد نمایند. بعد از ثبت نام اولیه و دریافت کد کاربری و رمز عبور می توانند به عنوان فراگیر وارد پنل مربوط به خود شده و اطلاعات خود را تکمیل نمایند. فراموش نکنید که برای شرکت در دوره های متناسب با شرایط هر مدرس باید پس از ثبت اولیه منتظر تایید از طرف مدرسه غیر دولتی (محل تدریس) ایشان باشند.
نحوه‌ بروزرسانی ابلاغ‌ها ، احکام و سایر مشخصات در سامانه ltms به صورت زیر است:
انتخاب ارتباط با مرکز پشتیبانی از گزین ه‌های سمت راست
درخواست جدید
از شرکت پشتیبان سامانه
انتخاب درخواست مورد نظر
ثبت اطلاعات
ltms.medu.ir
نحوه ثبت نام ltms.medu.ir سایت ضمن خدمت فرهنگیان در این مقاله ارائه داده شده است. داوطلبان، (عوامل اجرایی مدارس دولتی، کادر اداری و آموزشی مدارس غیردولتی) برای ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ، باید به نشانی اینترنتی ltms.medu.ir مراجعه نموده و ثبت نام خود را انجام دهند. نحوه ثبت نام در سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان  LTMS به صورت گام به گام به صورت زیر است:
در ابتدا به ltms.medu.ir سامانه ضمن خدمت فرهنگیان مراجعه نمایید.
پس از ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان ، بر روی گزینه "ثبت نام متقاضیان مدرسی" کلیک نمایید.
پس از مطالعه ضوابط و شرایط، بر روی گزینه "مطالب فوق را مطالعه کردم و مایل به ثبت نام می باشم " کلیک کنید.
دستگاه، استان و منطقه مورد تقاضای خود را برای تدریس انتخاب کنید و بر روی گزینه "تایید و ادامه" کلیک نمایید.
در گام بعدی، فرم "اطلاعات فردی" ، "مدرک تحصیلی" ، "سهمیه ایثارگری" ، "مهارت در فن آوری اطلاعات"و  و ... را تکمیل نمایید.
پس از تکمیل تمامی اطلاعات، بر روی گزینه "ثبت اطلاعات" کلیک نمایید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 656
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

دانشگاه آزاد اسلامي به دليل داشتن تعداد زيادي واحد آموزشي در سراسر کشور ايران و در استان ها و شهرهاي مختلف يکي از دانشگاه هاي بزرگ کشور محسوب مي شود. همچنين کيفيت آموزشي متناسب و تنوع رشته اهاي ارائه شده سبب شده که به يکي از دانشگاه هاي پرطرفدار نيز تبديل شود.

سامانه آموزشيار دانشگاه آزاد با هدف ارتقا کيفيت خدمات آموزشي و دانشگاهي ارائه شده به دانشجويان طراحي و راه اندازي شده است.  سايت آموزشيار به نشاني edu.iau.ac.ir سامانه اي است که خدمات و امکاناتي يکپارچه و يکسان به تمام دانشجويان واحد هاي دانشگاه آزاد ارائه مي دهد.

دانشجويان مي توانند طبق تقويم زمانبندي منتشر شده در سايت edu.iau.ac.ir به سامانه آموزشيار و صفحه شخصي خود در اين سامانه مراجعه کرده و با بررسي ليست دروس عمومي و اختصاصي ارائه شده نيمسال جاري با رعايت قوانين ، حداقل و حداکثر واحد هاي مجاز به انتخاب دروس مورد نظر خود را يافته و انتخاب واحد خود را نهايي کنند.

شماره تماس پشتيباني سايت آموزشيار 

پشتيباني سامانه آموزشيار به منظور پاسخگويي برخط به سوالات احتمالي واحدهاي دانشگاهي و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي در خصوص کاربري و راهبري سامانه آموزشـيار طراحي و پياده سازي شده است. شما دانشجويان و اساتيد عزيز در صورت مواجه شدن با اختلالات سامانه آموزشيار مي توانيد با واحد پشتيباني تماس بگيريد و با طرح مشکل و سوال خود آن را برطرف نماييد.

ارتباط با پشتيباني سايت آموزشيار از طريق تماس تلفني و سايت امکان پذير مي باشد. در صورت شلوغي خطوط مي توانيد وارد سايت pasokh.iau.ac.ir شويد و با درج نام کاربري و رمز عبور خود در بخش هاي تعيين شده ، به کارشناس پشتيباني متصل شويد و سوال خود را بپرسيد.

کارشناسان در کمتر از 24 ساعت مشکل شما را برطرف خواهند کرد. در صورت لزوم به تماس تلفني نيز مي توانيد با شماره 91070065 – 021 تماس بگيريد.

معرفي سايت آموزشيار دانشگاه آزاد

قبل از معرفي سايت بهتر است بدانيد که اين سامانه به تازگي راه اندازي شده است که به طور قطع، براي اجراي هماهنگ يک سامانه بين تمام دانشگاه ها خالي از عيب و نقص نيست. اما اين سامانه به منظور ارائه و توزيع بهتر خدمات نوين آموزشي در جهت آسودگي و رفع نيازهاي دانشجويان و اساتيد محترم، به طور پيوسته بروزرساني خواهد شد. اما بخش هاي مختلفي که مي توان از جهت عرضه امکانات در اين سايت به آن ها اشاره نمود، عبارت اند از:

 

  • برنامه هاي نيمسال تحصيلي
  • گروه هاي درسي ارائه شده در ترم جاري و آينده
  • ارزشيابي اساتيد
  • ارائه شرايط دريافت خوابگاه دانشجويي
  • انجام امور فارغ التحصيلان
  •  انتخاب واحد و ثبت نام دروس
  • ارائه برنامه کلاسي
  • مشاهده نمره ها
  • ثبت درخواست هاي مختلف از جمله درخواست وام دانشجويي
  • ورود به سامانه آموزشيار دانشگاه آزاد اسلامي

    اين سامانه براي اساتيد و دانشجويان طراحي شده است و هر دو مي توانند با وارد کردن نام کاربري و کلمه عبور خود وارد سيستم آموزشيار شوند. در اين سامانه، ارزشيابي اساتيد، قرار دادن نمرات ميان ترم و پايان ترم، پرداخت شهريه، انتخاب واحد، اطلاع از زمان برگزاري امتحانات و… همگي به صورت الکترونيکي انجام مي شود.

    سامانه ورود دانشگاه آزاد

    دانشگاه آزاد به دليل تراکم واحد هاي آموزشي در تک تک شهرهاي کشور سيستم الکترونيکي سدا را طراحي کرده بود. سپس براي هماهنگي مابين همه ي اين واحد هاي علمي-آموزشي، از سيستم آموزشيار رونمايي کرد.

    اين سامانه بدون نقص و ايراد نيست اما در امتحانات آنلاين و پايان ترم بسيار خوب نقش خود را ايفا کرده است. هم چنين دانشجويان جديد الورود مي توانند در زمان تعيين شده براي تکميل پرونده و مشخصات خود به سايت مراجعه کنند.



:: برچسب‌ها: آموزشیار ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

دلایل ریزش ابروها

در زیر به دلایل مختلفی که می‌تواند موجب ریزش یا از دست دادن بخش یا کل ابرو ها شود که عبارتند از:

  • برداشتن ابرو و  اصلاح غیر اصولی ابرو ها
  • بیماری‌های مرتبط با تیروئید
  • آلوپسی
  • هاشور، تاتو  و فیبروز ابرو ها
  • سوختگی
  • اختلالات مادر زادی در رشد طبیعی ابرو ها
  • عفونت در ناحیه ابرو
  • ریزش ابرو به دلیل ژنتیک و وراثت
  •  بیماری‌هایی که ممکن است روی ریزش مو و ابرو تاثیر گذار باشند.

10 تا از بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان که باید بشناسید

کلینیک دکتر نوایی

بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان

بهترین دکتر کاشت ابرو : داشتن ابروهای زیبا برای صورت مانند قابی برای چشم ها هستند که نقش زیادی در زیبایی چهره دارند. کم پشتی و یا ریزش ابرو تاثیر زیادی بر جذابیت چهره دارد. اگر ابروها بیش از اندازه کم پشت باشد از زیبایی و جذابیت چهره می کاهد. با پیشرفته علم پزشکی به کمک کاشت ابرو به کمک بهترین دکتر  عمل کاشت ابرو در اصفهان می توان ابروهای پرپشت و چهره‌ای ایده‌آل تر داشته باشید.

کاشت ابرو چگونه انجام می گیرد؟

یکی از روش های زیبایی جهت ترمیم ابرو کاشت ابرو می باشد که نتیجه قابل توجهی دارد کاشت ابرو به دو صورت fut و FuG انجام می گیرد. مسئله قابل توجه در هر دو روش محل های گیرنده موها در زاویه رشد تعیین می شود و داشتن ظاهر طبیعی در هر دو در روش حائز اهمیت است. جهت ترمیم ابرو از روش های دیگر نظیر استفاده از تاتو و آرایش روزانه میتوان استفاده کرد اما به دلیل اینکه نقاط ضعف زیادی دارد استفاده از کاشت به عنوان یک روش مناسب تر است.

مراحل انجام کاشت ابرو توسط بهترین دکتر کاشت ابرو

• طی انجام کاشت فرد تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد.
• برداشت فولیکول های مو از سر
• قراردادن فولیکول ها در زاویه مورد نظر

کاربرد و مزایای کاشت ابرو

• طبیعی بودن نتایج
• ماندگاری و دوام بالا
• انجام سریع کاشت در یک جلسه
• استفاده از کاشت برای کسانی که اصلاً در ابروهای خود مو ندارند.

کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب می باشد؟

از کاشت افرادی می‌توانند استفاده کنند که به دنبال روشی جهت زیبایی چهره هستند و به دنبال یک روش جهت فرم ابروها و پرپشت شدن آنها می باشند. کاشت ابرو برای کسانی که به صورت ژنتیکی و یا ارثی دچار ریزش ابرو هستند و ابروهای آنها رو به کم پشتی است مناسب می باشد.

عوارض و معایب انجام کاشت ابرو

عوارض و معایب کاشت توسط بهترین دکتر کاشت ابرو بسیار محدود و زودگذر هستند و به سرعت از بین می روند. عوارضی که می توان پس از کاشت به آنها اشاره کرد ورم در قسمت ابروها می باشد که به سرعت از بین می رود. همچنین ممکن است که در محل های کاشت کبودی های خفیف به وجود آید که بعد از چند روز از بین خواهد رفت و جای هیچ نگرانی ندارد.

در  خدمات مربوط به انجام کاشت توسط بهترین دکتر کاشت ابرو در کلینیک انجام می پذیرد

هزینه های مربوط به کاشت ابرو

انجام کاشت ابرو به عنوان یک روش جراحی زیبایی می باشد که باید همراه با تخصص و حساسیت بالا انجام گیرد هزینه‌های مربوط به گرافت ها یی که ابروی شما نیاز دارند بستگی دارد.

جهت اطلاع گرفتن از هزینه ها مربوط به انجام کاشت باراد تماس گرفته و نسبت به هزینه ها توسط کارشناسان این کلینیک مطلع شوید.

تیم تخصصی کاشت ابروفعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۸۴ در زمینه کاشت ابرو در اصفهان آغاز کرده که از آن زمان تاکنون هزاران نفر از نقاط مختلف ایران و نیز سایر کشورهای منطقه بلاخص کشورهای عربی و نیز بیمارانی از کشورهای اروپایی و آمریکا توسط این تیم تحت عمل پیوند ابروی طبیعی قرار گرفته‌اند. بهترین دکتر کاشت ابرو در اصفهان

کاشت ابرو به روش FUT میکروگرافت و FIT ماکروگرافت

تیم تخصصی پیوند ابروی کلینیک دکتر نوایی در ابتدا با توجه به برتری تکنیک FIT ماکروگرافت کار خود را با کاشت ابرو با این تکنیک شروع نمود سپس با توجه به پیشرفت تکنیک‌ها و تجهیزات همگام با تکنیک‌های روز اروپا و امریکا به مرور در سال ۱۳۸۸ استفاده از تکنیک جراحی FUT میکروگرافت را در دستور کار خود قرار داد.
این تیم از پزشکان و تکنیسین‌هایی تشکیل یافته است که با شرکت در کنگره‌ها و کارگاه‌های جهانی کاشت ابرو همواره آخرین روش‌ها، تکنولوژی‌ها و تجهیزات روز دنیا در کاشت ابرو طبیعی را مورد استفاده قرار داده و تلفیق این امر با محیط آرام و زیبای کلینیک تخصصی جراحی‌های پوست و موی دکتر نوایی، تجربه یک عمل راحت و مطمئن با نتایج عالی را برای مراجعین به ارمغان می‌آورد

قطعا در شهر اصفهان نیز کلینیک های خوبی برای کاشت ابرو در اصفهان وجود دارند و سعی دارند تا در حد توان خود خدمات مطلوبی را ارائه دهند، اما همان طور که گفته شد به دلیل جمعیت بسیار بیشتر و به دنبال آن متقاضیان بیشتر کاشت ابرو در تهران، تعداد کلینیک های خوب و ممتاز بیشتر است و یافتن بهترین و معتبر ترین مرکز برای کاشت و پیوند ابرو در تهران آسان تر است.

بهترین کلینیک کاشت ابرو در اصفهان

کاشت و پیوند ابرو یک تکنیک کاملا طبیعی و بدون عوارض است. امروزه ریزش ابرو به هر دلیلی باشد، می توان با استفاده از این تکنیک آن را برطرف کرد به طوری که فرد دوباره شاهد رشد ابرو ها به شکل کاملا طبیعی و زیبا خواهد بود. به همین دلیل است که تکینک کاشت ابرو طبیعی به محبوبیتی جهانی دست یافته و روز به روز به شما متقاضیان آن افزوده می شود.

اما این موضوع یک جنبه ی منفی نیز دارد. چرا که وقتی نیاز مردم به یک موضوع افزایش پیدا می کند، به دنبال آن افراد سود جو نیز برای کسب منافع مالی دست به کار می شوند و به سمت این بازار هجوم می آورند تا با فریب مردم و ارائه ی خدمات بی کیفیت با قیمت کمتر، متقاضیان کاشت و پیوند ابرو را به سمت خود جذب کنند.

به همین دلیل برای کسب بهترین نتیجه ی ممکن و پیشگیری از عوارض نا مطلوب انجام کاشت در کلینیک ها و مراکز متفرقه، بسیار مهم است که بتوانید بهترین کلینیک کاشت ابرو در اصفهان و یا شهر های دیگر را پیدا کنید.

اگر تصمیم دارید تا کاشت ابروی طبیعی انجام دهید، اولین و شاید سخت ترین مرحله، یافتن یک کلینیک معتبر و خوب است. این کار به این دلیل دشوار است که اغلب افراد دانش پزشکی خاصی در زمینه ی کاشت و پیوند ابرو ندارند و به همین دلیل به سختی می توانند کلینیک های متنوع و پر شمار کاشت ابرو را با یکدیگر مقایسه کنند.

امکانات و تجهیزات محدود کاشت ابرو در اصفهان باعث می شود تا به این موضوع فکر کنید که آیا کاشت ابرو در پایتخت برای شما به صرفه است یا خیر؟ پیش از انجام کاشت ابرو در اصفهان پیشنهاد می کنیم تا ادامه این مطلب را مطالعه کنید تا در مورد هزینه های کاشت ابرو و همچنین مشاوره های پیش از آن اطلاعاتی به دست آورید!

کاشت ابرو انجام بدهم یا نه

بسیاری از خانم ها و حتی آقایانی که تصمیم به کاشت ابرو دارند هنوز برای تصمیم خود مردد هستند و نمی دانند که آیا کاشت ابرو انجام دهند یا خیر و با توجه به هزینه ای که می کنند ، از نتیجه کار رضایت خواهند داشت یا خیر. کاشت ابرو (Eyebrow transplant) یا پیوند ابرو یکی از عمل های زیباییست که در اصفهان هر ساله بر روی تعداد زیادی از افراد صورت می گیرد و زیبایی صورت نیز از اهمیت زیادی برخوردار است مخصوصا برای خانم ها که به هر طریقی تلاش می کنند که چهره ای زیباتر داشته باشند.

 

اما متاسفانه بسیاری از خانم هایی که دچار ریزش موی ابرو هستند و یا ابروهای کم حجم دارند ، از روش هایی مثل هاشور زدن و تتو کردن استفاده می کنند که این روش ها درمان قطعی نیستند و پس از چند ماه و حداکثر یک سال نیاز دوباره به ترمیم کردن خواهید داشت ، علاوه بر اینکه هاشور و تتو حالت طبیعی را به ابروهای شما نمی دهند و قابل رشد کردن نیز نیستند و اگر از متخصصین پوست و مو نیز پرس و جو کنید ، این روش ها را به شما پیشنهاد نمی کنند.

ولی در روش کاشت ابرو ، فولیکول های مو که پیش تر آماده شده اند ، بر روی پوست و در نواحی مشخص شده با دقت خاصی کاشت می شوند و برای پر کردن و رسیدن به حجم دلخواه ابروها ، کاشت ابرو ادامه پیدا می کند ضمن اینکه پس از شش الی دوازده هفته بعد ، ابروها شروع به رشد کردن می کنند و هر هفته ای که از زمان کاشت ابرو می گذرد ، حجم و تراکم موهای ابرو بیش تر از قبل می شود.



:: برچسب‌ها: کاشت ابرو ,
:: بازدید از این مطلب : 629
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

سازمان فنی و حرفه ای کشور با هدف آموزش مهارت های مختلف فنی به علاقه مندان در حال فعالیت است . بدین منظور برای اطلاع رسانی فعالیت های آموزشی خود به متقاضیان سامانه ای را در نظر گرفته که علاقه مندان با مراجعه به آن می توانند از انواع دوره های آموزشی ، زمان برگزاری کلاس ها و امتحانات و استعلام مدرک فنی خود مطلع شوند .

پورتال سازمان فنی و حرفه ای کشور portaltvto.com علاوه بر اطلاع رسانی بخش های آموزشی ، لیستی از دوره های فنی و حرفه ای که در آموزشگاه های دولتی و آزاد سراسر استان های کشور در حال برگزاری است را نیز به متقاضیان ارائه می دهد . در ادامه برای آشنایی بیشتر با نحوه ورود به این سازمان ، به بررسی پورتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می پردازیم .

 

سایت ثبت نام سازمان فنی و حرفه ای reg.portaltvto.com

پورتال جامع سازمان فنی و حرفه ای کشور از سه بخش کلی « برگزاری دوره های آموزشی مهارتی فنی و حرفه ای » ، « برگزاری آزمون های مهارتی » و « صدور مدارک فنی و حرفه ای » تشکیل شده که اطلاعات مختلف آموزشی مهارتی بر روی آن قرار می گیرد .

متقاضیان برای مشاهده انواع دوره های فنی و حرفه ای در ابتدا باید وارد سایت reg. portaltvto.com شده و سپس به انتخاب مهارت آموزشی مورد نظر خود از لیست کلاس ها پرداخته و وارد بخش هزینه ثبت نام شوند . مبلغ ثبت نام در سازمان فنی و حرفه ای 5000 تومان بوده و پس از آن امکان ثبت نام برای متقاضی فراهم می شود .

سایت دریافت کارت ورود به جلسه پورتال فنی حرفه ای

آزمون های سازمان فنی حرفه ای به دسته آزمون های ادواری و صنعت ساختمان و آزمون های کتبی و الکترونیکی تقسیم بندی میشه. داوطلبانی که قصد شرکت در هر کدوم از این آزمون ها رو دارن باید چند روز قبل از برگزاری آزمون به پورتال سازمان فنی حرفه ای مراجعه کنن و مراحل دریافت کارت ورود به جلسه رو انجام بدن. سامانه دریافت کارت ورود به جلسه سازمان فنی حرفه ای برای دو آزمون کتبی و ادواری به صورت زیر ذکر شده.

  • سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های تئوری

افرادی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون های کتبی فنی حرفه ای رو دارن می تونن با مراجعه به سایت سازمان فنی حرفه ای به آدرس اینترنتی portaltvto.com و کلیک کردن بر روی گزینه نتایج آزمون های تئوری یا کارت ورود به جلسه آزمون، مراحل دریافت کارت ورود به جلسه خودشون رو انجام بدن. البته داوطلبان میتونن به راحتی روی لینک زیر کلیک کنن و به صورت مستقیم به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تئوری (کتبی و الکترونیکی) وارد بشن.

 

 

برای ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی و الکترونیکی سازمان فنی حرفه ای کلیک کنین.

  • سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های ادواری و صنعت ساختمان

افرادی که در آزمون های ادواری ثبت نام کردن، می تونن چند روز قبل از برگزاری آزمون به قسمت مربوط به ثبت نام آزمون های ادواری و صنعت ساختمان وارد بشن و از طریق کلیک کردن بر روی گزینه دریافت کارت ورود به جلسه، کارت ورود به جلسه آزمون ادواری خودشون رو پرینت بگیرن. برای راحتی شما عزیزان لینک مستقیم ورود به قسمت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون های ادواری  صنعت ساختمان را برای شما آورده ایم.

آزمون ادواری فنی حرفه ای

آزمون های فنی حرفه ای سامانه Portaltvto شامل سه دسته هستند. پر متقاضی ترین آزمون ، آزمون ادواری می باشد و این آزمون برای متقاضیانی برگزار می شود که دارای حرفه و مهارت خاصی هستند و نمی خواهند که در دوره ها و کلاس های آموزشی تئوری و عملی شرکت نمایند و تنها قصد دارند با شرکت در آزمون ، مدرک معتبر در حرفه و تخصص خود دریافت کنند. رشته های آزمون ادواری در 4 خوشه صنعت ، خدمات ، فرهنگ و هنر و کشاورزی دسته بندی می شوند و بسیار هم متنوع هستند. علاقه مندان می توانند پس از بررسی مراکز آموزشی معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای ، در یکی از مراکز ثبت نام و در زمانبندی های اعلام شده در آزمون های کتبی و عملی شرکت نمایند.

آزمون های هماهنگ فنی حرفه ای

آزمون های هماهنگ نیز توسط سازمان فنی حرفه ای برگزار می شود که مختص به کارآموزان مراکز دولتی و آزاد خصوصی و همچنین کارآموزان واحد های روستایی و معرفی شدگان اتاق اصناف می باشد.

سایر امکانات پورتال فنی و حرفه ای

علاوه بر تمامی خدماتی که قبلا ذکر شد، پرتال جامع سارمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از یک سری امکانات دیگر نیز برخوردار است که جهت هر چه آسان تر نمودن کسب مهارت تعبیه شده اند.

برای مثال، از دیگر امکانات این سامانه می توان به فیلم های آموزشی، بانک اطلاعات مهارت آموختگان، استاندادهای آموزشی، مسابقات ملی مهارت، مرکز تبیت بدنی، شبکه اجتماعی مهارت، دریافت تسهیلات کرونا، سامانه آموزش مجازی، آموزشگاه ها و مراکز آموزش دولتی، سایت اطلاع رسانی سازمان، آموزشگاه های نوع ب، پشتیبانی خدمات و سامانه ها نام برد.

علاوه بر این، دقت داشته باشید که داوطلبان آزمون ها ادواری نیز می توانند از طریق مراجعه پورتال فنی و حرفه ای و انتخاب گزینه ” ثبت نام در آزمون ادواری و صنعت ساختمان” به صفحه مربوطه هدایت شوند.

 

 

برای آشنایی با نحوه ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای لینک قرمز را انتخاب کنید

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله با خدمات و بخش های مختلف پرتال جامع سارمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آشنا شدیم و دیدیم که لیست رشته ها و دوره های آموزشی سازمان فنی و حرفه ای تهران از چه قرار است.

با توجه به آن که تاریخ ثبت نام و برگزاری هر کدام از رشته ها با دیگری متفاوت است و ممکن است شیوه برگزاری نیز با دیگری متفاوت باشد، کارشناسان ایران شرایطی را فراهم کرده اند تا تمامی اطلاعات را در مورد استعلام گواهینامه فنی حرفه ای و … در اختیار داوطلبان عزیز قرار دهند. شماره تماس های درج شدهدر جدول زیر از ساعت 8 صبح الی 12 در همه روزهای هفته پاسخگوی دوستان گرامی خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: فنی و حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 532
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

باورهای غلطی در مورد تزریق ژل به لب وجود دارد که ناشی از عدم آگاهی افراد و اطلاع رسانی نادرست در مورد آن است. همواره نمونه هایی وجود دارند که بدون آگاهی کامل، برای تزریق ژل، پا به کلینیک های زیبایی گذاشته و نتیجه نهایی آن چیزی نبوده که انتظار داشته اند و بازتاب تجربه آن ها، بیشتر به این باورهای غلط دامن زده است.

این عدم آگاهی در مواردی مانند عوارضی که بعد از تزریق برای شما بوجود خواهد آمد، یا بی اطلاعی از دائمی بودن و نبودن تزریق ژل، مزایا و معایب روش ها و بسیاری موارد دیگر، بخاطر ضعف در مشاوره بعضی پزشکان بوده است یا فرصت طلبی برخی از مراکز زیبایی، که تنها اولویت آنها کسب درآمد است.

کمبود منابع کافی که بصورت کامل و بیطرفانه در مورد انواع خدمات زیبایی پوست و مو اطلاع رسانی کند، مجموعه کلینیک زیبایی و پوست را بر آن داشت که بروزترین و کاملترین مقالات در مورد خدمات زیبایی را با هدف رفع ابهامات، سوالات و نگرانی ها، نگارش کرده و در وبسایت خود در دسترس عموم قرار دهد. به همین منظور شما امکان مطالعه مقالاتی در مورد انواع روش های تزریق ژل به لب را در این وبسایت دارید.

پس اگر شما نیز به عمل تزریق ژل به لب فکر می کنید، چه این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد و چه از آن غافل شده باشید، این مطلب را تا انتها بخوانید، شاید این همان مطبی است که تصمیم شما را نهایی می کند.

تزریق ژل به لب در دنیای امروز

مرکز تزریق ژل به لب در تهران بسیار رایج شده است. شاید به همان اندازه که مردم موهایشان را هایلایت می‌کنند، رایج باشد. از این گذشته، تزریق ژل به لب بسیار در دسترس است. یعنی شما می‌توانید در برخی آرایشگاه‌ها، مطب پزشکان با تخصص‌های مختلف، شاید منزل همسایه، درمانگاه‌ها و … به لب‌های خود ژل تزریق کنید. اما باید به شما یادآوری کنیم که حجم‌دهی به لب‌ها یک عمل زیبایی و پلاستیک واقعی است و اگر به درستی انجام نشود، با عوارض و خطرات خاص خود همراه است.

مراحل انجام تزریق ژل لب

در مرکز معتبر تزریق ژل لب ندای سلامت تهران کاری که انجام خواهد شد این است که حاشیه لب های شما با بهترین مواد برجسته و حجم داده می شود، تا بتوان زیبایی صورت شما را از طریق تزریق ژل لب دوچندان کرد. اما این کار به این سادگی نیست. اولین و مهمترین خدمت ما در این روش، معرفی بهترین دکتر تزریق ژل لب در تهران است.

شما پس از مراجعه به مطب زیبایی ندای سلامت تهران، ابتدا طی یک جلسه مشاوره ای با دکتر تزریق ژل لب، با فرایند کلی عملیات، شیوه انجام، اقدامات لازم قبل و بعد از تزریق و عوارض احتمالی آن اشنا خواهید شد. بعد زیر نظر دکتری که از ساختمان پوست و اجزای صورت اطلاعات کافی داشته  و متخصص تزریق ژل لب است قرار خواهید گرفت. دکتر تزریق ژل لب مطب زیبایی ندای سلامت تهران محل مناسب، مقدار تزریق و قرار دادن این مواد در لایه های‌ مناسب پوستی را کاملا برای شما توضیح داده و این کار را با رضایت شما انجام خواهد داد.

 

بهترین مرکز تزریق ژل در تهران

شیوه انجام:

مقدار و عمق تزریق ژل به مواد و درخواست متقاضی و همچنین میزان چین اطراف لب بستگی دارد. برای مثال یکی از موادی که در مرکز معتبر تزریق ژل لب مورد استفاده قرار می گیرد هیالورونیک اسید است. ژل هیالورونیک اسید به علت جذب آب زیاد در اطراف خود و افزایش حجم حاصل از این امر، به حجم کمتری از تزریق ژل برای تصحیح و افزایش برجستگی لب دارد. برای اطلاعات بیشتر می تواند نمونه کار تزریق ژل هیالورونیک اسید را مشاهده فرمایید.
معمولا تزریق ژل لب درد موثری نداشته و نیاز به بی حسی ندارد. اما اگر فرد نیاز به بی حسی داشته باشد محل های مورد نظر بی حس شده  و با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می شود.
در انتها کار تزریق ژل لب به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌ هایی ظریف با زاویه‌ ای‌ درست و میزان دقیقی‌ از مواد در یکی‌ از لایه‌های پوستی و یا زیرپوستی به اطراف لب تزریق می شود

دکتر خوب برای تزریق ژل

یک مرکز زیبایی خوب تنها به خاطر وسایل و تجهیزاتش شناخته شده نیست بلکه بهترین پزشکان او را مفتخر به اخذ لقب بهترین مرکز زیبایی کرده اند. پزشکانی که با علم و مهارت خود هنر پزشکی را به نمایش گذاشته اند.

برترین پزشک، پزشکی است که با بررسی بیمار تزریق کردن ژل را برای او مناسب یا نامناسب دانسته و خارج از روحیات کاری سعی در ارتباط صمیمی برای درک بهتر بیمار است. دانش پزشک به روز است و با کمک فن آوری جدید نسخه خوب را به بیمار خواهند داد.

پزشک خوب تنها به تجهیزات اکتفا نکرده بلکه دانش خود را همواره به روزرسانی خواهد کرد. درست است که پیشرفته بودن وسایل پزشک مهم است، به ویژه در زیبایی اما پزشک است که نتیجه نهایی کار زیبایی را ارائه خواهد داد.

اگر برای تزریق ژل دنبال یک پزشک خوب هستید، دنبال پزشکی باشید که از روش سینرژی استفاده کند. ( منظور از سینرژی ترکیب روش های جوانسازی است. مثلا تزریق بوتاکس، هایفوتراپی، تزریق چربی و غیره )



:: برچسب‌ها: تزریق ژل لب ,
:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

معرفی سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

قبل از معرفی سایت http://edu.iau.ac.ir/ بهتر است بدانید که این سامانه به تازگی راه اندازی شده است که به طور قطع، برای اجرای هماهنگ یک سامانه بین تمام دانشگاه ها خالی از عیب و نقص نیست. اما این سامانه به منظور ارائه و توزیع بهتر خدمات نوین آموزشی در جهت آسودگی و رفع نیازهای دانشجویان و اساتید محترم، به طور پیوسته بروزرسانی خواهد شد. اما بخش های مختلفی که می توان از جهت عرضه امکانات در این سایت به آن ها اشاره نمود، عبارت اند از:

  • برنامه های نیمسال تحصیلی
  • گروه های درسی ارائه شده در ترم جاری و آینده
  • ارزشیابی اساتید
  • ارائه شرایط دریافت خوابگاه دانشجویی
  • انجام امور فارغ التحصیلان
  •  انتخاب واحد و ثبت نام دروس
  • ارائه برنامه کلاسی
  • مشاهده نمره ها
  • ثبت درخواست های مختلف از جمله درخواست وام دانشجویی
  • و…

علاوه بر موارد فوق، ارائه دیگر خدمات آموزشی از جمله ارسال درخواست دانشجویان مبنی بر ارسال گواهی اشتغال به تحصیل به صورت الکترونیکی، از دیگر ویژگی ‌های مهم سامانه آموزشیار است. همچنین امکان برگزاری امتحانات تئوری و عملی به صورت هماهنگ در سبک های متنوع از مهم ترین دستاوردهای اجرایی در این سامانه به شمار می رود.

راهنمای ورود دانشجویان به سامانه آموزش جدید (آموزشیار)

 

 

 

دانشجویان گرامی پس از ورود به سامانه آموزشیار، بخش دانشجو را انتخاب کرده و شماره دانشجویی جدید خود را به صورت زیر وارد نمایید.

شماره دانشجویی:

 

سپس نام کاربری و رمز عبور خود را طبق الگوی ذکر شده وارد نمایید.

نام کاربری:

 

 

رمز عبور:

 

 

نحوه ورود به سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

آدرس اینترنتی سامانه هوشمند مديريت يکپارچه امور آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ، edu.iau.ac.ir می باشد که امکانات گسترده ای دارد. دانشجویان دانشگاه آزاد از طریق این سامانه می توانند شهریه پرداخت کنند ، انتخاب واحد انجام دهند ، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند ، به نمرات خود اعتراض کنند ، ترمیم انتخاب واحد انجام دهند و …. و بسیاری از مشکلاتی که سامانه سیدا داشت ، در این سامانه حل شده است.

برای اطلاع از نحوه وارد شدن به آموزشیار یا همان به صفحه اصلی سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد ، بر روی لینک زیر کلیک کنید :

 edu.iau.ac.ir

در اولین صفحه سامانه ، سه قسمت دانشجو ، اساتید و پرسنل را مشاهده خواهید کرد. دانشجویان عزیز باید کلید دانشجو را بزنند.

در این مرحله باید شماره دانشجویی درج شود.

مثلا اگر دانشجوی دانشگاه یادگار امام هستید ، کد این دانشگاه 139 است و اگر شماره دانشجویی شما 111111111 می باشد ، در قسمت شماره دانشجویی باید شماره 111111111 + 139 یعنی 139111111111 را درج نمایید.

  • راهنمای نحوه ثبت درخواست انتخاب واحد ترم مهر ۱۴۰۰ توسط دانشجو (اجباری)

1- از طریق منوی درخواست/مجوز - زیر منوی "منو ارسال/پیگیری درخواست دانشجو" اقدام به ثبت درخواست نمائید.
2- در قسمت "ارسال درخواست جدید"،طبقه بندی موضوع را "عملیات آموزشی دانشجو" و موضوع درخواست را "مجوز انتخاب واحد" و نیمسال درخواست را معادل "۴۰۰۱" قرار دهید.
3- با انتخاب دکمه ی "ثبت" –درخواست مجوز انتخاب واحد ترم مهر ۱۴۰۰ برای دانشجو ثبت می گردد.
4- از طریق منوی "ثبت نام دروس دانشجو" – زیر منوی "انتخاب واحد" اقدام به اخذ دروس و انتخاب واحد نمائید.
- شرایط ثبت درخواست به شرح زیر در سامانه کنترل می گردد:
- دانشجویانی که در ترم ۳۹۹۲ انتخاب واحد داشته اند و یا ترم مرخصی ثبت کرده اند مجاز به ثبت درخواست انتخاب واحد می باشند.
- دانشجویانی که آخرین وضعیت آنها در ترم های ۳۹۹۲ و ۴۰۰۱ وضعیت های عدم مجاز به ثبت نام در نیمسال ثبت شده باشد، مجاز به ثبت درخواست نمی باشند.
- دانشجویانی که آخرین وضعیت آنها در ترم های ۴۰۰۱ ترم مرخصی ثبت شده باشد، مجاز به ثبت درخواست نمی باشند.
- دانشجویانی که سنوات تحصیلی مجاز آنها به اتمام رسیده باشد، مجاز به ثبت درخواست نمی باشند و باید به اداره آموزش مراجعه نمایند.

 

  • لزوم ثبت درخواست مجوز حذف و اضافه برای انجام عملیات حذف و اضافه و پرداخت بدهی

در صورتیکه دچار مشکل در سامانه آموزشیار هستید و نیاز به حذف و اضافه دارید، باید مطابق مراحل تصویر، درخواست مجوز حذف و اضافه ثبت کنید:
1- وارد منوی "ارسال/پیگیری درخواست" شوید.
2- طبقه‌بندی موضوع را روی "عملیات آموزشی دانشجو" قرار دهید.
3- موضوع درخواست را روی "مجوز حذف و اضافه" قرار دهید.
4- نیم‌سال درخواست را روی "۴۰۰۱" قرار دهید.
5- دکمه‌ی "ثبت" را بزنید تا پیام سبز رنگ بالای صفحه را مشاهده کنید.
طبق اعلام راهبر مرکزی آموزشیار برای ورود به حذف و اضافه، دانشجو می بایست درصد مشخصی از کل بدهی شهریه خود تا آن لحظه (حدود ۶۰درصد) را پرداخت نماید، لذا در بازه زمانی حذف و اضافه پس از ورود به منوی حذف و اضافه، حداقل میزان واریزی تعیین شده برای عملیات حذف و اضافه را مشاهده و پرداخت نمایید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 678
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

دانشگاه غیر انتفاعی ، یک موسسه غیر دولتی و شهریه پرداز می باشد که زیر نظر هئیت امنا دانشگاه اداره می شود ، بنابراین دانشجویان این دانشگاه لازم است در هر ترم شهریه مصوب هئیت امنا دانشگاه را پرداخت نموده تا مجاز به حضور در کلاس درس باشند .

شهریه دانشگاه غیر انتفاعی رفاه ۱۴۰۰ شامل شهریه ثابت و متغییر است که شهریه ثابت در تمام طول مدت تحصیل دانشجو ثابت است ولی شهریه متغییر با توجه به تعداد واحد های درسی اخذ شده دانشجو و بر اساس تصمیمات اعضای هیئت امنا دانشگاه هر سال 10 الی 15 درصد تغییر می کند .

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی برای رشته های با آزمون و بدون کنکور یکسان است ولی لازم است داوطلبان پیش از ثبت نام از شهریه این دانشگاه در رشته خود مطلع شوند و در صورت داشتن توان مالی جهت پرداخت شهریه ، نسبت به انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی اقدام نمایند . با توجه به اهمیت شهریه تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی در این مقاله شهریه دانشگاه غیر انتفاعی 1400 - 1401 را در مقاطع مختلف ارائه داده ایم .

معرفی دانشکده غیر انتفاعی رفاه تهران

دانشکده غیرانتفاعی رفاه تهران یکی از دانشگاه های شهر تهران می باشد که ویژه خواهران می باشد. این دانشگاه در رشته های مختلفی  اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. دانشکده غیردولتی – غیرانتفاعی رفاه تهران در سال ۱۳۸۹ با دریافت مجوز از شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت خود را آغاز نمود.دانشکده غیر انتفاعی رفاه تهران در حال حاضر ١٠٢٠ دانشجو، شامل ۸٢٠دانشجوی کارشناسی و ٢٠٠ دانشجوی ارشد می‏ باشد.

دانشکده رفاه در دوره کارشناسی ارشد در رشته‏ های علوم اجتماعی (گرایش مطالعات فرهنگی)، آموزشی ریاضی، روانشناسی عمومی، مشاوره خانواده ، حقوق خانواده، فقه ومبانی حقوق اسلامی و علوم تربیتی(گرایش آموزش وپرورش ابتدایی)  فعالیت دارد. در دوره کارشناسی نیز رشته‎های حقوق، روانشناسی، مشاوره، علوم تربیتی ( گرایش‎های مدیریت و برنامه ‏ریزی آموزشی و آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی) و الهیات و معارف اسلامی (گرایش مبانی فقه و حقوق اسلامی)  و مهندسی کامپیوتر فعالیت می نماید.

شرایط دانشگاه رفاه

شرایط دانشگاه رفاه به همراه مدارک لازم برای ثبت نام و پذیرش در انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی رفاه تهران به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است:

1588677335 64

 

مدارک لازم برای پذیرش در دانشکده غیرانتفاعی راه تهران :

 

  • داشتن  مدرک دیپلم آموزشی نطام جدید (6-3-3)
  • داشتن مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم
  • داشتن دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  • داشتن مدرک کاردانی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری

1588677335 64

 

شرایط ثبت نام دانشگاه رفاه تهران :

 

  1. دانشجویان دوره روزانه برای تحصیل در دانشگاه رفاه باید از دانشگاه محل تحصیل خود انصراف دهند.
  2. فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کار و دانش برای تحصیل در موسسه غیرانتفاعی رفاه باید دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی باشند.
  3. دانشجویان غیرروزانه می توانند بدون انصراف در دانشگاه رفاه ثبت نام نموده و پس از پذیرش نهایی انصراف خود را قطعی نمایند.
  4. پذیرش در دانشکده غیرانتفاعی رفاه تهران ، فقط از میان داوطلبان خانم انجام می شود.
  5. دانشگاه غیر انتفاعی  رفاه  به دو شیوه با آزمون و بدون آزمون دانشجو پذیرش می نماید از این رو ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی  رفاه  یکی از شیوه های ثبت نام در این دانشگاه به حساب می آید. برای شیوه با آزمون این دانشگاه داوطلبان بایستی حتما در ثبت نام کنکور سراسری شرکت نموده باشند و کارنامه اولیه آزمون سراسری برای آنها صادر گردیده باشد. این دسته از داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری از لیست رشته محل هایی که به شیوه با آزمون در دانشگاه غیرانتفاعی دانشجو پذیرش می نماید اطلاع حاصل نمایند. پس از این اقدام بایستی کد رشته های موجود در دفترچه را در قالب انتخاب رشته کنکور سراسری وارد نمایند. داوطلبان در این مرحله همانند انتخاب رشته کنکور سراسری 150 انتخاب داشته باشند.


:: برچسب‌ها: دانشگاه رفاه ,
:: بازدید از این مطلب : 683
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

کلیه داوطلبان آزمون سراسری ورودی دانشگاه ها جهت مشاهده نتایج کنکور و صد البته دریافت کارنامه نیاز به دانستن شماره داوطلبی دارند. باید عرض کنیم که شماره داوطلبی کنکور در کارت ورود به جلسه هر کدام از داوطلبان آزمون سراسری درج شده است. اما در صورت عدم دستیابی فرد به این کد مهم و یا گم شدن آن چگونه می توان جهت دریافت شماره داوطلبی کنکور یا بازیابی آن اقدام کرد؟

 

از آنجایی که بسیاری از داوطلبان اظهار می کنند که شماره داوطلبی کنکور را فراموش کردم در این نوشته قصد داریم نجوه دریافت شماره داوطلبی کنکور را خدمت شما دوستان عزیز داوطلب ذکر کنیم. البته اگر مایل به اطلاع از جواب این سؤال که شماره داوطلبی کنکور چند رقمی است هستید مطالعه این نوشته می تواند در این زمینه نیز به شما کمک کند.به داوطلبانی که ثبت نام کنکور سراسری را انجام دهند ، پس از تکمیل فرم ثبت نام و تایید نهایی در پایان مراحل ثبت نام اگر ثبت نام خود را با موفقیت انجام دهند ، شماره پیگیری و شماره پرونده توسط سامانه به آنها ارائه می شود. همچنین سازمان سنجش به هر یک از داوطلبان کنکوری شماره داوطلبی را اختصاص می دهد که در کارت ورود به جلسه کنکور درج شده است. شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور باید تا زمان پذیرش نهایی در دسترس باشد چرا که بدون این دو شماره و همچنین کد پیگیری ثبت نام ، امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و یا مشاهده نتایج وجود ندارد.

نحوه دریافت شماره داوطلبی و شماره پرونده

ازآنجا که بدون اطلاع از شماره پرونده، امکان دریافت کارنامه اولیه و دسترسی به پرتال داوطلب برای انجام امور مختلف وجود ندارد، داوطلبانی که این اطلاعات را فراموش کرده‌اند باید نسبت به بازیابی آنها اقدام نمایند و کافی است مراحل زیر را انجام دهند.

1️⃣ به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی ” sanjesh.org ” مراجعه نمایید.

2️⃣ برروی گزینه “ ارسال درخواست ” یا “ ورود به سیستم پاسخگویی ”  از منوی سمت چپ سایت کلیک کنید.

ورود به سیستم

3️⃣ اگر قبلا در سایت عضو نشده‌اید بر روی گزینه ” عضویت در سایت ” کلیک کنید و با تکمیل روند عضویت در سایت، عضو شوید.

عضویت در سامانه

4️⃣ در صورتی که در سایت عضو شدید و حتی اگر قبلا در سایت سنجش پروفایل تهیه کرده اید بر روی گزینه ” ورود به سیستم ” کلیک نمایید.

نکات ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور

در این بخش لازم می دانیم نکاتی را که به هنگام ثبت اطلاعات و و دریافت شماره داوطلبی خود در سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش باید در نظر داشته باشید را به اطلاعتان برسانیم. بدیهی است در صورت رعایت نکردن این موارد، عضویت شما با موفقیت در سامانه انجام نخواهد شد.

  1. پست الکترونیکی هر کاربر باید مختص به خود او باشد و امکان استفاده از یک حساب ایمیل برای چند کاربر وجود ندارد.
  2. ایمیل وارد شده در سایت باید معتبر و فعال باشد زیرا نام کاربری و رمز عبور به آدرس پست الکترونیکی داوطلب ارسال می شود.
  3. پس از ثبت مشخصات امکان ویرایش آن ها وجود نخواهد داشت؛ بنابراین در درج اطلاعات دقت داشته باشید.
  4. در هنگام عضویت در سایت سنجش زبان کیبورد را به انگلیسی تغییر دهید.
 
 

زمان پاسخگویی به درخواست داوطلبان 

پس از ثبت درخواست در سایت ثبت نام کنکور سراسری یک شماره پیگیری درخواست به داوطلب ارائه خواهد شد که باید از آن جهت مشاهده پاسخ تقاضای خود استفاده نماید. پاسخ درخواست کاربران 24 الی 72 ساعت پس از ثبت، در سایت قرار داده می شود. علاوه بر امکان مشاهده نتیجه تقاضای خود با استفاده از شماره درخواست، می توانید از طریق درج نام کاربری و رمز عبور نیز پاسخ را دریافت کنید.

بنابر آن چه که گفته شد، متقاضیان می توانند در صورت آشنایی با نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش تقاضای خود را در مواردی اعم از بازیابی اطلاعات یا اعتراض به نتایج کنکور سراسری 1400 ارسال نموده و پاسخ خود را در اسرع وقت دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که شما برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 خود نیز به شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام خود نیاز خواهید داشت که در صورت عدم دسترسی به آن ها نیز می بایست با استفاده از روش های بیان شده در متن مقاله اطلاعات خود را بازیابی نمایید. برای کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص هر یک از موارد فوق، بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید.

 



:: برچسب‌ها: شماره داوطلبی و شماره پرونده کنکور ,
:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

امروزه تزریق ژل لب به منظور حجم دهی و برجسته سازی لب‌ها به بصورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. در نوشته پیش رو قصد داریم به تزریق ژل لب و انواع مدلهای پرطرفدار آن از جمله مدل عروسکی ، روسی ، سه دکمه ای ، صدفی ، کلاسیک و .. بپردازیم. همچنین به تمام سوالات مهم در مورد مراقبت های بعد از تزریق ژل لب خواهیم پرداخت.

تزریق ژل به لب چگونه انجام می شود

تزریق ژل لب در بهترین مرکز تزریق ژل لب در تهران به منظور حجم دهی و برجسته سازی لبها و همچنین هماهنگ سازی این عضو با سایر اجزای صورت، انجام می شود. برای این کار پس از ضدعفونی لب و اطراف آن، ژل مخصوص لب با استفاده از سوزن های بسیار ظریف، در زیر مخاط و پوست و بالای عضله لب تزریق می گردد.

در تزریق ژل لب، شناخت دقیق و کافی‌ از ساختمان و اجزای لب توسط پزشک بسیار مهم می باشد. همچنین مقدار ژل تزریقی و قرار گرفتن مواد در محل های مذکور باید دقیق باشد. مقدار ژل تزریق شده و سطحی یا عمقی تزریق شدن آن، بسته به نوع ماده استفاده شده و نتایج دلخواه داوطلب می باشد.

تزریق ژل لب چیست ؟

با افزایش سن حجم لب کم شده ،ارتفاع لب کاهش یافته و بر جستگی آن در صورت کاهش می یابد. لب فوقانی از دو قسمت لب سفید و لب قرمز تشکیل شده است که  توسط حاشیه  لب (Vermilion Border ) از یکدیگر جدا شده اند . با تشکیل چروک عمودی و موازی در قسمت  سفید لب فوقانی ظاهر نامطلوبی ایجاد می شود و در صورت استفاده از روژ لب بصورت خطوط عمودی قرمز رنگ در لب بالا خودش را نشان می دهد. بطور معمول لب تحتانی حجیم تر از لب فوقانی است و کمی جلوتر از آن قرار گرفته است. می توان گفت لب تحتانی حدودا دو برابر لب فوقانی می باشد. در حالیکه لب بالا و پایین نسبت به هم بعنوان خواهر در نظر گرفته می شوند نیمه راست و چپ هر کدام از لب ها بعنوان دو قلو نسبت به یکدیگر تصور می شوند و وجود  تقارن در این دو نیمه بسیار مهم و اساسی می باشد.  در تزریق ژل لب با حجم دادن و برجسته کردن حاشیه لب  جذابیت  و زیبایی صورت بیشتر می شود.

فرآیند تزریق ژل لب

امروزه تزریق ژل لب را می توان یکی از محبوب ترین اقدامات زیبایی برای صورت دانست. لب های خوش فرم و برجسته تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی چهره دارند.

بسیاری از کسانی که قصد دارند تزریق ژل لب مدل قلوه ای انجام دهند، همواره این استرس و نگرانی را دارند که طی فرآیند تزریق ژل چه اتفاقی می افتد؟ و یا این ژل دقیقا چیست و چه کاری در بدن انجام می دهد؟ به طور کلی این سوالات در ذهن تمام افرادی که قصد انجام این کار را دارند، نقش می بندد.

منظور از ژل لب، یک ماده خاص و طبیعی به نام هیالورونیک اسید (HA) است. اصلا جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا این ماده به طور طبیعی در بدن نیز یافت می شود.

مدل های تزریق ژل لب با استفاده از هیالورونیک اسید بسیار طبیعی تر خواهند بود. علاوه بر آن مزیت هیالورونیک اسید این است که باعث می شود جذب آب بیشتری در بدن به وجود بیاید، حتی بیشتر از وزن هیالورونیک اسید.

مدت زمان تزریق ژل لب چقدر است؟

حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه که بخش عمده آن صرف بی‌حسی می‌گردد مگر اینکه از بی‌حسی عصبی استفاده کنیم. با این نوع بی‌حسی، درد تزریق تقریبا صفر خواهد بود.

هزینه تزریق ژل لب چه قدر است؟

هزینه تزریق ژل بستگی به نوع ژل و میزان حجم ژل دارد.

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

بسته به نوع بی‌حسی می‌تواند بدون درد و یا درد مختصر باشد اما در صورت عدم مهارت پزشک در به کارگیری بی‌حسی می‌تواند دردناک و غیرقابل تحمل باشد.

 

حجم ژل مورد نیاز برای لب چقدر است؟

بسته به فرم و شکل اولیه لب و سلیقه مراجعین، میزان مورد نیاز می‌تواند متفاوت باشد ولی معمولاً برای یک تزریق طبیعی و نچرال حدود یک سی‌سی ژل مورد نیاز است و برای تزریقاتی که فرد خواستار حجم بیشتر باشد تا ۲ سی‌سی ژل می‌توان تزریق کرد. گاهی برای حصول نتیجه بهتر می‌توان تزریق را در دو مرحله و به فاصله یک ماه انجام داد.

 

فیلر‌های دائم می‌تواند باعث ایجاد مشکلات دائمی شوند

متاسفانه، بیشتر اثرات جانبی احتمالی تزریقات لب می‌تواند معکوس شود. جراح پلاستیکی به نام مارک مانی در این مورد می‌گوید: «متداول‌ترین عیب تزریقات لب، پر کردن بیش از حد است. این امر باعث ایجاد ظاهری مصنوعی می‌شودکه فقط تعداد معدودی از افراد این را می‌خواهند. فیلر‌های اسید هیالورونیک از قبیل Juvederm و Restylane می‌تواند با آنزیمی به نام هیالورونیداز حل شوند، بنابراین این مشکل یک مشکل دائمی نمی‌باشد.»

علاوه بر فیلر‌های استانداردی که شش تا نه ماه دوام می‌آورد، گزینه‌های دائمی دیگری هم وجود دارد. با این حال، این گزینه‌های دائمی می‌تواند باعث اثرات جانبی جدی شود. دکتر مانی هشدار می‌دهد که «فیلر‌های دائمی مانند سیلیکون می‌تواند باعث از بین بردن دائمی لب‌ها شود و اغلب باعث از بین بردن لب‌ها می‌شود. حتی اگر مقدار مناسب و صحیحی از سیلیکون تزریق شود، بدن باز هم به التهاب آن پاسخ می‌دهد که این امر می‌تواند لب‌ها را برای همیشه از بین ببرد. عفونت هم خطر دیگری است، اما خیلی کم اتفاق می‌افتد.»

 



:: برچسب‌ها: تزریق ژل لب ,
:: بازدید از این مطلب : 542
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : کنکور نویس

اگر شما هم ساکن اصفهان هستید و دچار مشکلات پوستی شده اید و به دنبال بهترین دکتر پوست هستید ، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بهترین دکتر پوست اصفهان را به همراه آدرس مطب و شماره تماس آنها در اختیارتان قرار دهیم. همچنین شما عزیزان می توانید برای اطلاع از بهترین جراح بینی در اصفهان و بهترین مرکز کاشت ابرو در اصفهان بر روی لینک ها کلیک نمایید و اطلاعات تکمیلی تر را به دست اورید.

معرفی بهترین دکتر پوست اصفهان

تقریبا همه خانم ها و آقایانی که به مشکلات و عارضه های پوستی مثل اگزما ، آکنه ، تاول ، کهیر و … دچار شده اند برای رفع این مشکلات به دنبال بهترین دکتر و متخصص هستند تا نتیجه مناسب را به دست آورند. مشکلات پوستی ممکن است در ظاهر چندان مهم نباشند اما ریشه آنها بیماری های کبدی یا … باشد. یا بعضی مشکلات پوستی مثل جای جوش با رعایت چند نکته ساده و استفاده از کرم های مخصوص رفع می شوند اما برخی از عارضه های پوستی نیازمند بررسی تخصصی تر توسط متخصص پوست است و نباید به سادگی از آنها گذشت چرا که ممکن است نشانه مشکل جدی تر در بدن باشند.

لیست پزشکانی که در ادامه معرفی خواهیم کرد از بهترین دکتر و متخصصین پوست و مو در اصفهان هستند و در صورت داشتن هر گونه مشکل و عارضه پوستی می توانید به آنها مراجعه کنید. برای اطمینان از تجربه و تخصص پزشک حتما یک جلسه مشاوره تعیین کرده و با خود پزشک صحبت کنید.

دکتر راضیه ایرجی

  • آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، ساختمان نگار 1 ، طبقه 4 ، واحد 13
  • شماره تماس مطب : 36251939-031

دکتر امین خرازیها 

  • آدرس مطب : اصفهان ، میدان جمهوری (دروازه تهران) ، نبش خیابان خرم ، جنب بانک تجارت ، ساختمان ستاره ، طبقه دوم
  • شماره تماس مطب : 33391669-031

بهترین دکتر پوست اصفهان – دکتر ندا ادیبی

  • آدرس مطب : اصفهان ، چهارراه توحید ، ابتدای توحید میانی ، طبقه فوقانی بانک ملت
  • شماره تماس مطب : 36264272-031

دکتر آناهیتا شاهین گهر

  • آدرس مطب : اصفهان ، خانه اصفهان ، میدان گلها ، مقابل پنج طبقه ، مجتمع پارس ، طبقه اول
  • شماره تماس مطب : 344165445

دکتر سیدمحمدحسین ناجی

  • آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحیدمیانی ، جنب داروخانه دی ، مجتمع پزشکی توحید ، طبقه اول ، واحد 114
  • شماره تماس مطب : 36281313-031

بهترین دکتر پوست اصفهان – دکتر مهدی سبکتکینی

  • آدرس مطب : اصفهان ، خیابان وحید ، نرسیده به پل وحید ، چهارراه خاقانی ، تقاطع باغ دریاچه ، مجتمع پزشکی وحید ، طبقه دوم
  • شماره تماس مطب : 31314408-031
دکتر مجید دوامی
  • آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، چهارراه قصر ، ساختمان قمرالدوله ، طبقه 4 ، واحد 410
  • شماره تماس مطب : 32215849-031

بهترین دکتر پوست اصفهان – دکتر شهلا انشائیه

  • آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، طبقه فوقانی بانک سپه
  • شماره تماس مطب : 32218406-031

دکتر شهلا نوروزی

  • آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید ، مجتمع پزشکی توحید ، طبقه اول ، پلاک 114
  • شماره تماس مطب : 36281313-031

دکتر ماه رخساره ناظریان

  • آدرس مطب : اصفهان ، کوی بهار آزادی ، ساختمان بهار ، طبقه سوم ، واحد 307
  • شماره تماس مطب : 36206088-031
 
 

خدمات ارائه شده در کلینیک های پوست اصفهان 

انواه خدمات پوست و مو و زیبایی در بهترین کلینیک های پوست اصفهان ارائه می شود که برخی از آنها به شرح زیر هستند :

  • رفع اسکار سالک و جوش صورت با لیزر
  • درمان افتادگی و شلی پوست صورت ، غبغب و چاقی موضعی با RF
  • درمان ترک های پوستی ناشی از بارداری یا چاقی سریع
  • درمان خال های عروقی و مادرزادی
  • درمان ماه گرفتگی
  • رفع جوش صورت با لايه برداری
  • درمان سریع لک صورت با لیزر
  • رفع کک و مک با لیزر در یک جلسه
  • جوانسازی پوست
  • جراحی خال های صورت
  • جراحي کیست و ضايعات خوش خیم پوستي
  • جراحی زیبایی پلک بالا برای درمان افتادگی
  • جراحی زیبایی پلک پایین برای درمان چروک و پف زیر چشم
  • درمان لک و پیس با NBUVB
  • رفع دائمی موهای زائد صورت و بدن(خانمها و آقایان) با انواع دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا ، الکس دایود و …
  • رفع جای خالکوبی با لیزر
  • تزريق ژل برای رفع چروک های عمقی صورت
  • محو خطوط دور دهان و درمان افتادگی گوشه لبها با تزریق ژل
  • گونه گذاری و برجسته کردن لب با تزریق پرکننده
  • تزریق ژل لب
  • فیلر لب
  • رفع چروک های پیشانی با تزريق بوتاكس
  • رفع خط اخم با تزريق بوتاكس
  • رفع چروک های دور چشم با تزريق بوتاكس
  • بالا بردن ابروها با تزریق بوتاکس
  • درمان ریزش مو با شانه لیزری
  • و …

منبع : بهترین دکتر پوست در اصفهان



:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()